:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hello
Nem tudja valaki hogy néz ki egy motoron az elsőkerékmeghajtás.
Szériamotorokon van ilyen? Ha igen akkor melyiken? Valaki esetleg fotót tudna küldeni?
Előre is kösz: Pet
Ui.: Ne nézzetek hülyének van ilyen! A dakaron megy egy ilyen moci.
Az én gyári kipuffomat max flexel lehet szétszedni. (etz-125)
Az elöbb elfelejtettem . Hogy lehet szétszedni a gyári kipufogót mert szerintem 22 500 km utám már kicsit telelehet gyetrával! gondolom a kátulját kell valahogy levadászni csak azt mondjátok meg hogy hogyan kell csinálni!
Köszi Keats
Ha csináltam már egyáltalán valaki és nem csak kiégetni szoktátok
Hy !
Nincs valakinek Etz 150-es hengere dugója perselye gyürüi meg hengerfeje? Ha van és el is adná írjon árat !
Köszi Keats
U.i.: olyan kéne amit nem kell furatni hanem csak feltenni és megy is!
Köszi a segítséget! azt szeretném még kérdezni, hogy Futár Petinél van-e török dugóban 69 és 75mm-ter közöti méret? A pontos méretet csak akkor tudom mondani, ha elküldtem már a hengerem Taszárra fúrni és vissza is ért! Azon az oldalon amelyet küldtél,az ott fent lévő gyűrűkből van-e ekkora méret? taszáron olyan króm, vagy molibdén gyűrűket adnak amire felülről ránézel és látod rajta a króm, illetve a molibdén réteget! Azok szerinted mennyire jók? még azt szeretném kérdezni, hogy Futár Petinél beszerezhető török dugó és gyűrűk milyen árban vannak?
Köszi a segítséget! Még erősen gondolkodom, hogy eladjam-e, mert jó állapotban van, csak az a generátortengely ne lenne szétverve! szerintem olyan 4000-ért eladom! esetleg küldök róla fényképet, ha kérsz! csak tudasd velem valahogy!
Megkérdezem tőle aztán majd írok, hogy mi van, egyáltalán megvan-e még neki! Szerintem megvan még neki!
Majd írok(Lehet, hogy még ma!)!!!
Üdv:Sub-ee
Nekem ezidáig 76,5 mm volt a legnagyobb, az egyébként pont 300 ccm lesz.
Egyrészt ilyen méretű dugattyút lehet kapni Futár Petinél jó minőségben lengyel utángyártottban 65,50; 66,00 és 65,50 méretben árul), másrészt aki nekem fúrja, az is eddig a méretig látta biztonságosnak, mert itt még elég vastag marad a hengerből kilógó szoknya, ami amúgy a rezgéstől eltörhet.
A 77 mm még beleférhet, ahogy Bambi írta.
Egyébként az a tapasztalatom, hogy a legkellemesebb 300-ast a Török gyártmányú (Kuralkan) dugattyúval lehet készíteni (amennyiben a köbcenti tuningon kívül semmi egyéb változtatást nem csinálunk). Az dugó olyan kis falvastagsággal, és ezért - meg talán az ötvözet miatt is - olyan kis súllyal rendelkezik, hogy a motor érezhetően könnyebben pörög fel vele, mint a lényegesen olcsóbb, szintén nagyon jó minőségű, de kicsit nehezebb lengyel dugókkal. Több török és több lengyel dugóval is raktunk össze motort, volt olyan hogy a török dugó után tettünk ugyanabba a hengerbe egy mérettel nagyobb lengyelt, másik motorban a lengyelt váltotta egy mérettel nagyobb török. A változás minden esetben a könyebb dugattyút hozta ki érzésre jobban sikerült motornak.
Amúgy ha nem nagyobb nyomatékos, hanem inkább egy kicsit pörgősebb, a fordulatot gyorsabban felkapó motort szeretnél, akkor jó megoldás lehet, egy sima túlméretes peregyes dugattyút belefúrni(kb. 20 g-mal könyebb az ETZ-nél), a macera itt annyi, hogy a peregyes dugó 4 mm-rel alacsonyabb, mint az ETZ, és ezt a 4 mm-t a hengertalpból kell leesztergálni, hogy kijöjjön a vezérlés. (viszont nem kell a tetejéből 2 mm-t levenni, hogy az eltűnt központosító vállat visszavarázsoljuk aztán nem kell 1 mm-es fogásokkal 7-szer felrakni fúrni a hengert, és nem kell a hengerfejen módosítani hogy az 1:12-es sűrítést ne lépjük túl).
Érdekességképpen a peregyes dugó még a 250-es Jawaban is életképes, ott viszont az összes macera megvan, mire kész: le kell kapni a hengertalpból 4mm-t, ki kell fúrni legalább 4mm-rel nagyobbra a hengert (a Jawa alapból 65-ös -->> köbcenti tuning) és a hengerfejet is nagyobbra kell alakítani, mert a hajtókar bronzperselye nem viseli jól a kopogásos égést. Cserébe egy nagyobb fordulaton MZ-sen pörgős, viszont alapjáraton Jawasan nyomatékos motort kapunk.
üdv,
Peti74
Háj sub-ee!
és elis adná a mocit????
Ha igen akkor meg mennyit kér érte?
kösz
Egyes hengereknél akár 77,00-ra lehet fúrni.Mennyi a rossz főtengely?
Hogy a hajtókar elférjen.
A 250-es ETZ hengerfurata alapban 69-es. Mekkorára (hány mm-re) lehet maximum felfúrni? Előre is köszönöm a segítséget!
Igazából a simoknál a hengertalp alatt kilógó hüvelyrészen a bevágásnak semmi célja sincs! Max könnyebben rá tudod húzni a hengert a dugókra és a gyűrűkre! Én így tudom, de lehet, hogy nem így van!
Hy!
Az lenne a kérdésem,tudom tti Mz-sek vagytok,de itt sztem azért tudják a választ,hogy 50 -es Simsonnál a hengernél,van a hengernek a szoknyája,és ot van két bevágás a felömlőnél,és a simóknál van egy 3dik is és Mz-nél nincs a 3.ilyen pici kis bevágás,az a kérdésem az mi célból van ott??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
HELP!
szükségem lenne ETZ 150 vezérléssel kapcsolatos leírs.
Kössz Péter mz!
Zapkörte, meglehet igazad van de inkább ne írtad voolna!
Heló.Szerintem az lehet a gond hogy beleér a csavar a váltónak abba a 5-6 lyukas réz részébe ezért nem tud elmozdulni a váltó.Tegyél be rövidebb csavart,pont méretest.
aranyszabályok:
"ami jó, azt nem javítjuk"
"ott keresd a hibát, ahol dolgoztál"
Az Trabant dugattyú, 2-ik túlméret. Ha minden igaz, akkor 20mm-es csapszeg van benne.
Ez 272 ccm, ellentétben az etz alapmérettel (69mm, 243 ccm).
Üdv,
Peti74
Sziasztok boldog újévet mindenkinek!
Lenne egy kérdésem 250-es ETZ-be 73-as dugó van de a 3 gyürüvel 380g-ot nyom kb. ez nem sok egy kicsit?
A választ köszi.
HELP!
Ma kivettem az Mz TS125-ből az üresjelző kapcsolót és csak a lemezt tettem vissza és azóta csak egyes van, nem bírom a sebváltót felfele húzni. Most szét ugrott a váltó vagy csak a csavar ér be a váltóba és az okozza a galibát? Még nem próbáltam visszatenni, mert már nem volt kedvem.gondoltam megkérdezlek benneteket.
BUÉK és TELI TANKOT, és sok kék füstöt a 2006 os évben!
Gondoltam. Na mindegy legalább megpróbáltuk. Kívánok mindenkinek Boldog új évet!
Ezen az oldalon vannak Simsonhoz és Mz-hez rendelhetó jóminőségű utángyártott és eredeti DDR-es alkatrészek! Akit érdekel nézze meg!
http://www.dumcke.de/olc/index.php
Egyik ismerősömnek van egy komplett működőképes gyári állapotú 125-ös trophy-ja! még a lábtartó és a berugógumi is teljesen gyári! Úgy van hogy kijött a gyárból! Már egy pár éve csak áll neki, szerintem eladná!
hali!
szülségem lenne egy etz150 meter vezérlési diagrammra.
Na megkérdeztem a srácot, és 5000-et kér érte. Ha megéri neked vagy esetleg másnak, akkor jelezzetek! Ja persze papírok nélkül van. Ha sok akkor ne engem szidjatok!:-)
150-est nem találtatok véletlenül?
Levendel, Matya köszi az infót!
Sziasztok!
Épp ma kínáltak fel nekem is egy 250es vázat, bár valószínüleg a haverom nem lenne ilyen nagylelkű és biztos kérne érte pénzt, de ha érdekel valakit szóljon és megkérdem tőle hogy mennyit kér érte. nem tudom hogy hol laksz, de lehet hogy így jobban megérné neked mert én Adonyban lakom.
Annak aki esetleg nem olvasna MZklubbos forumot:
http://www.youthofbritain.com/chillout/
"Ja és 2004-ben az év motorja volt, ami szerintem elég elismerés ahhoz képest, hogy nem egy népszerű autó! :-)"
Az év motorja volt egy autó? :))))
csak erre kérdeztem hogy hogy kell érteni
Számomra nem képvisel értéket mer nemtudom használni.Ha elviszed tőlem odaadom ingyé is.Csak gyere el érte mer győrben van.
Helló Emberek!
Azt szeretném kérni, hogy akinek van bármilyen eladó új gyári alkatrésze 125-ös Trophyhoz, azt szívesen megvenném.
Resturáláshoz kell.
Tökéletes. Mennyi az ára ?
bambi99-nek! Azt elfelejtettem írni, hogy a kupplung oldali csonk és tengely tökéletes állapotban van, ha gondolod, küldök a főtengelyről fényképeket!
Ha szeretnéd, megveheted! Komolyabb baja nincs, a centír tökéletes benne! A hajtókar gyári! Annyi a problémája, hogy a generátor forgórész üt, mivel a srác akié volt a moci kalapáccsal ütötte valószínűleg!
köszi szépen, és köszönöm a segítséget! remélem a továbbiakban minden összejön! Mégegyszer köszi!
Ha valaki, hát akkor te meg is érdemelnél egyet.
Mit szóltok skacok, összedobjunk egy Rx8-at Bambinak? :)
RA
Jó jó... Értem én! :-) Akár lehetne RX100 is de akkor sem ér fel az MZ-vel! :-)))))
pandagyik
Mármint mit hogy kell érteni? A népszerűséget? Hát hogy nem tömegsport kategória... :-)
ciao
Semi
"Ja és 2004-ben az év motorja volt, ami szerintem elég elismerés ahhoz képest, hogy nem egy népszerű autó! :-)"
ezt hogy kell érteni? :)
Nekem van ilyenem.
250 ETZ váz nyaknál jo de tank alatt meg van csukva.
ahij
Örülök, ha találtál embert, aki megcsinálja, legalább nem kell mindig pestre küldözgetni. Most van tél, most kell nekiesni. Sok sikert hozzá.
Üdv,
Peti74
Tkp. nem is a Mazda érdekelne, hanem egy ETZ váz. Lehet törött is, csak a nyaknál legyen jó.
Én nem írtam le az RX-8-ast.
Komolyan a fogyasztása alapján írtok le egy RX8-ast? Elhiszitek hogy legkevésbé sem érdekelte a japánokat egy _sport_gép megalkotása során az hogy 0.3liter benzinnel többet eszik majd?!
Volt szerencsém széria RX8-ast és turbófeltöltőset is vezetni, és hát nem sok autónál lehet azt mondani, hogy olyan mint egy motorkerékpár. Finom részletek mindenütt kigondolva, precíz összeszerelés. Olyan mint egy Honda CRX vagy a többi...
A motor karakterisztikája kiváló, szépen és jól hangolható. Üzembiztonsága magasan kiemelkedő, a motor rángása nem létezik, nincs felesleges csillapítás.
Ja és 2004-ben az év motorja volt, ami szerintem elég elismerés ahhoz képest, hogy nem egy népszerű autó! :-)
Ja és ha már számolgatjuk a fogyasztást akkor ugyanolyan 200LE 200 Nm körüli 7mp-es 2L-es benzines autókat vonultassunk fel... :-)
(RX8 1.3L*1,5)
És eddig még csak az autó motorjáról volt szó... :-)))
Pár év múlva ha a Mazda már nem csak kizárólag a sportautóinak tartja fent a Wankel motort, megjelennek a 2 litert fogyasztó típusok is. De addig kizárólag a Mazda joga eldönteni, hogy hol jelenik meg a Wankel és milyen paraméterekkel bír majd... :-) Szerintem Németországban rég megbánták már hogy eladták a szabadalmat...
ciao
Semi
Az egyik szomszédomnak van RX-8-asa. A mért fogyasztások nagyjából fedik a gyár által megadottakat, ezért mertem általánosítani.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|