hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

sub-ee
válasz erre | email2006-01-01 15:13:35
BUÉK!!!
sorszám: 9399 (42466)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-01-01 13:49:37
Heló.Szerintem az lehet a gond hogy beleér a csavar a váltónak abba a 5-6 lyukas réz részébe ezért nem tud elmozdulni a váltó.Tegyél be rövidebb csavart,pont méretest.
sorszám: 9398 (42462)
(előzmény: asztalos, 2005-12-31 19:05:19)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-01-01 12:17:07
Hogy te milyen okos vagy
sorszám: 9397 (42457)
(előzmény: Zapkorte, 2006-01-01 11:08:02)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-01-01 11:08:02
aranyszabályok:
"ami jó, azt nem javítjuk"
"ott keresd a hibát, ahol dolgoztál"
sorszám: 9396 (42455)
(előzmény: asztalos, 2005-12-31 19:05:19)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-12-31 22:03:47
Az Trabant dugattyú, 2-ik túlméret. Ha minden igaz, akkor 20mm-es csapszeg van benne.
Ez 272 ccm, ellentétben az etz alapmérettel (69mm, 243 ccm).

Üdv,
Peti74
sorszám: 9395 (42450)
(előzmény: davi1x, 2005-12-31 21:42:40)

 
 
davi1x
válasz erre | email2005-12-31 21:42:40
Sziasztok boldog újévet mindenkinek!

Lenne egy kérdésem 250-es ETZ-be 73-as dugó van de a 3 gyürüvel 380g-ot nyom kb. ez nem sok egy kicsit?

A választ köszi.
sorszám: 9394 (42448)

 
 
asztalos
válasz erre | email2005-12-31 19:05:19
HELP!

Ma kivettem az Mz TS125-ből az üresjelző kapcsolót és csak a lemezt tettem vissza és azóta csak egyes van, nem bírom a sebváltót felfele húzni. Most szét ugrott a váltó vagy csak a csavar ér be a váltóba és az okozza a galibát? Még nem próbáltam visszatenni, mert már nem volt kedvem.gondoltam megkérdezlek benneteket.
BUÉK és TELI TANKOT, és sok kék füstöt a 2006 os évben!
sorszám: 9393 (42445)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2005-12-31 16:27:04
Gondoltam. Na mindegy legalább megpróbáltuk. Kívánok mindenkinek Boldog új évet!
sorszám: 9392 (42431)
(előzmény: R.A., 2005-12-31 15:22:04)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2005-12-31 15:51:02
Ezen az oldalon vannak Simsonhoz és Mz-hez rendelhetó jóminőségű utángyártott és eredeti DDR-es alkatrészek! Akit érdekel nézze meg!

http://www.dumcke.de/olc/index.php
sorszám: 9391 (42430)

 
 
R.A.
válasz erre | email2005-12-31 15:22:04
Köszönöm, de nem.
sorszám: 9390 (42429)
(előzmény: TéZés Gábor, 2005-12-31 10:45:57)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2005-12-31 15:00:43
Egyik ismerősömnek van egy komplett működőképes gyári állapotú 125-ös trophy-ja! még a lábtartó és a berugógumi is teljesen gyári! Úgy van hogy kijött a gyárból! Már egy pár éve csak áll neki, szerintem eladná!
sorszám: 9389 (42426)
(előzmény: @ttY, 2005-12-30 12:26:47)

 
 
henczizi131
válasz erre | email2005-12-31 11:16:34
hali!
szülségem lenne egy etz150 meter vezérlési diagrammra.
sorszám: 9388 (42411)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2005-12-31 10:45:57
Na megkérdeztem a srácot, és 5000-et kér érte. Ha megéri neked vagy esetleg másnak, akkor jelezzetek! Ja persze papírok nélkül van. Ha sok akkor ne engem szidjatok!:-)
sorszám: 9387 (42409)
(előzmény: R.A., 2005-12-30 23:03:56)

 
 
vkami
válasz erre | email2005-12-31 06:06:44
150-est nem találtatok véletlenül?
sorszám: 9386 (42401)
(előzmény: TéZés Gábor, 2005-12-30 20:23:37)

 
 
R.A.
válasz erre | email2005-12-30 23:03:56
OK, egy kérdést megér.
sorszám: 9385 (42393)
(előzmény: TéZés Gábor, 2005-12-30 20:23:37)

 
 
Bandito
válasz erre | email2005-12-30 20:32:47
Levendel, Matya köszi az infót!
sorszám: 9384 (42389)
(előzmény: levendel, 2005-12-29 11:25:01)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2005-12-30 20:23:37
Sziasztok!
Épp ma kínáltak fel nekem is egy 250es vázat, bár valószínüleg a haverom nem lenne ilyen nagylelkű és biztos kérne érte pénzt, de ha érdekel valakit szóljon és megkérdem tőle hogy mennyit kér érte. nem tudom hogy hol laksz, de lehet hogy így jobban megérné neked mert én Adonyban lakom.
sorszám: 9383 (42388)
(előzmény: R.A., 2005-12-29 16:51:54)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-12-30 13:10:34
Annak aki esetleg nem olvasna MZklubbos forumot:

http://www.youthofbritain.com/chillout/


sorszám: 9382 (42363)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-12-30 12:53:03
"Ja és 2004-ben az év motorja volt, ami szerintem elég elismerés ahhoz képest, hogy nem egy népszerű autó! :-)"

Az év motorja volt egy autó? :))))

csak erre kérdeztem hogy hogy kell érteni
sorszám: 9381 (42362)
(előzmény: Semi, 2005-12-29 20:47:23)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-12-30 12:51:37
Számomra nem képvisel értéket mer nemtudom használni.Ha elviszed tőlem odaadom ingyé is.Csak gyere el érte mer győrben van.
sorszám: 9380 (42361)
(előzmény: R.A., 2005-12-29 23:23:34)

 
 
@ttY
válasz erre | email2005-12-30 12:26:47
Helló Emberek!
Azt szeretném kérni, hogy akinek van bármilyen eladó új gyári alkatrésze 125-ös Trophyhoz, azt szívesen megvenném.
Resturáláshoz kell.
sorszám: 9379 (42360)

 
 
R.A.
válasz erre | email2005-12-29 23:23:34
Tökéletes. Mennyi az ára ?
sorszám: 9378 (42343)
(előzmény: pandagyik, 2005-12-29 18:50:49)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2005-12-29 22:27:54
bambi99-nek! Azt elfelejtettem írni, hogy a kupplung oldali csonk és tengely tökéletes állapotban van, ha gondolod, küldök a főtengelyről fényképeket!
sorszám: 9377 (42342)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2005-12-29 22:25:52
Ha szeretnéd, megveheted! Komolyabb baja nincs, a centír tökéletes benne! A hajtókar gyári! Annyi a problémája, hogy a generátor forgórész üt, mivel a srác akié volt a moci kalapáccsal ütötte valószínűleg!
sorszám: 9376 (42341)
(előzmény: bambi99, 2005-12-29 15:03:48)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2005-12-29 22:21:14
köszi szépen, és köszönöm a segítséget! remélem a továbbiakban minden összejön! Mégegyszer köszi!
sorszám: 9375 (42340)
(előzmény: peti74, 2005-12-29 17:09:50)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-12-29 20:51:04
Ha valaki, hát akkor te meg is érdemelnél egyet.
Mit szóltok skacok, összedobjunk egy Rx8-at Bambinak? :)
sorszám: 9374 (42337)
(előzmény: bambi99, 2005-12-29 15:06:29)

 
 
Semi
válasz erre | email2005-12-29 20:47:23
RA
Jó jó... Értem én! :-) Akár lehetne RX100 is de akkor sem ér fel az MZ-vel! :-)))))

pandagyik
Mármint mit hogy kell érteni? A népszerűséget? Hát hogy nem tömegsport kategória... :-)

ciao
Semi
sorszám: 9373 (42336)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-12-29 18:52:28
"Ja és 2004-ben az év motorja volt, ami szerintem elég elismerés ahhoz képest, hogy nem egy népszerű autó! :-)"

ezt hogy kell érteni? :)
sorszám: 9372 (42331)
(előzmény: Semi, 2005-12-29 16:42:19)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2005-12-29 18:50:49
Nekem van ilyenem.
250 ETZ váz nyaknál jo de tank alatt meg van csukva.

ahij
sorszám: 9371 (42330)
(előzmény: R.A., 2005-12-29 16:51:54)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-12-29 17:09:50
Örülök, ha találtál embert, aki megcsinálja, legalább nem kell mindig pestre küldözgetni. Most van tél, most kell nekiesni. Sok sikert hozzá.

Üdv,
Peti74
sorszám: 9370 (42325)
(előzmény: sub-ee, 2005-12-29 14:48:35)

 
 
R.A.
válasz erre | email2005-12-29 16:51:54
Tkp. nem is a Mazda érdekelne, hanem egy ETZ váz. Lehet törött is, csak a nyaknál legyen jó.
sorszám: 9369 (42324)

 
 
R.A.
válasz erre | email2005-12-29 16:47:09
Én nem írtam le az RX-8-ast.
sorszám: 9368 (42323)
(előzmény: Semi, 2005-12-29 16:42:19)

 
 
Semi
válasz erre | email2005-12-29 16:42:19
Komolyan a fogyasztása alapján írtok le egy RX8-ast? Elhiszitek hogy legkevésbé sem érdekelte a japánokat egy _sport_gép megalkotása során az hogy 0.3liter benzinnel többet eszik majd?!
Volt szerencsém széria RX8-ast és turbófeltöltőset is vezetni, és hát nem sok autónál lehet azt mondani, hogy olyan mint egy motorkerékpár. Finom részletek mindenütt kigondolva, precíz összeszerelés. Olyan mint egy Honda CRX vagy a többi...
A motor karakterisztikája kiváló, szépen és jól hangolható. Üzembiztonsága magasan kiemelkedő, a motor rángása nem létezik, nincs felesleges csillapítás.
Ja és 2004-ben az év motorja volt, ami szerintem elég elismerés ahhoz képest, hogy nem egy népszerű autó! :-)
Ja és ha már számolgatjuk a fogyasztást akkor ugyanolyan 200LE 200 Nm körüli 7mp-es 2L-es benzines autókat vonultassunk fel... :-)
(RX8 1.3L*1,5)
És eddig még csak az autó motorjáról volt szó... :-)))

Pár év múlva ha a Mazda már nem csak kizárólag a sportautóinak tartja fent a Wankel motort, megjelennek a 2 litert fogyasztó típusok is. De addig kizárólag a Mazda joga eldönteni, hogy hol jelenik meg a Wankel és milyen paraméterekkel bír majd... :-) Szerintem Németországban rég megbánták már hogy eladták a szabadalmat...

ciao
Semi
sorszám: 9367 (42322)

 
 
R.A.
válasz erre | email2005-12-29 16:29:03
Az egyik szomszédomnak van RX-8-asa. A mért fogyasztások nagyjából fedik a gyár által megadottakat, ezért mertem általánosítani.
sorszám: 9366 (42319)
(előzmény: levendel, 2005-12-29 14:16:51)

 
 
bambi99
válasz erre | email2005-12-29 15:06:29
Egy RX 8-as ban én szivesen elpöffeszkednék,még ha egy kicsit többet fogyaszt is.:-)
sorszám: 9365 (42314)
(előzmény: levendel, 2005-12-29 14:16:51)

 
 
bambi99
válasz erre | email2005-12-29 15:03:48
A szétvert főtengely nem eladó?
sorszám: 9364 (42313)
(előzmény: sub-ee, 2005-12-29 14:48:35)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2005-12-29 14:48:35
Megtaláltam az irományod, el is olvastam! Arra válaszoltam! Így jöttek felszínre a kérdéseim is, melyeket feltettem! Ugyan olyan hajtókar van a főtengelyemen, mint azon amit küldtél, ugyan azokkal a számokkal és jellel! Tőled pedig azért vettem a főtengelyt, mert amint már említettem az én főtegelyemnek a generátortehgelye szét van verve! A többi része tökéletes! a súlycsökkentő furatok is zsákfuratok! Eredeti DDR-es cucc volt a gépben! Találtam már egyént aki felújítja a cuccokat! Köszönöm a segítséget!
Üdv:Sub-ee
sorszám: 9363 (42312)
(előzmény: peti74, 2005-12-29 11:04:50)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-12-29 14:16:51
RX-7 esed, vagy 8-asod van/volt?
sorszám: 9362 (42311)
(előzmény: R.A., 2005-12-29 12:44:12)

 
 
R.A.
válasz erre | email2005-12-29 12:44:12
Ezt a sztorit nem ismerem, viszont a Mazdák fogyasztását igen - ez pedig nem sok mindenről győzött meg...
sorszám: 9361 (42308)
(előzmény: levendel, 2005-12-29 11:13:10)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-12-29 11:25:01
Hi Bandito!

A zicsin kívül Bp.-en a III.ker. Vasút sor 35.-ben érdemes szétnézni, itt bontott cuccok is akadnak. A nyáron pl a 250/1-es hűtőbordái közé paszírozandó gyári gumi légterelő bigyókat vettem újonnan, 100ft/db ért.

Benézhetsz még a Mofakerbe is a csepeli Védgát u 43.-ban.
Ami kapható náluk, az általában olcsóbb is, mint a többi szocis-motoros boltban.
sorszám: 9360 (42303)
(elözmény: Bandito, 2005-12-28 20:45:47)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-12-29 11:13:10
A Schnürle-féle huroköblítés előtt a 2T-kről is ezt mondták :)
sorszám: 9359 (42302)
(előzmény: R.A., 2005-12-28 21:31:25)

 
 
peti74
válasz erre | email2005-12-29 11:04:50
sub-ee.
Remélem megtalálod a neked szóló irományt az MZ fórumon sosem látott hozzászólás mennyiség között :)))
Nem figyeltem, de ha tudtam volna, hogy neked küldöm azt a használt ddr főtengelyt, akkor nem írom le mégegyszer.
Azt írod, hogy amit küldtem, abban elég jó a hajtókar, de ami most a motorodban van az még jobb. Azt próbáld kitalálni, hogy ami most a blokkodban van, eredeti ddr-e ? Mert erre elég kicsi az esély (mivel ha jól emlékszem azt mondtad, hogy nem olyan rég vetted a gépet, én arra látom a legnagyobb esélyt, hogy eladás előtt kapott egy hajtókar felújítást vagy egy új főtengelyt (de az ára miatt biztos, hogy nem ddr-t és nem is valami kovácsolt minőséget). Ha a hajtókarra ugyanolyan számok vannak írva, mint a ddr-re, amit küldtem, akkor az egy tajvani felújítókészlet. Amennyiben a főtengely sonkáiban a két súlycsökkentő furat nem zsákfurat (mint a ddr-ben, amit küldtem), hanem átmenő, akkor az egész komplett főtengely tajvani.
Amennyiben ez a helyzet, úgy élettartamra, a tőlem kapott főtengely sem lesz rosszabb, mint ami most benne van.
Ha pedig mindenképpen egy teljes felújítást akarsz, akkor válaszd ki a a két főtengelyed közül azt, amelyiknek jobbak a csapjai (csapágyak nem forogtak meg rajta, szép a kuplung-kúp, szimering futófelületek nincsenek bemaródva) és küldd el Bambinak. 19 ezerért talán az övé a legjobb ajánlat.
Bonyhádi kollégám szívesen fuvaroz, ha megy haza vagy jön fel pestre.
Fényképeket nemsokára, addig ezt az oldalt nézd meg.

Üdv,
Peti74
sorszám: 9358 (42301)
(elözmény: Bandito, 2005-12-28 10:52:24)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2005-12-29 10:45:28
Szerintem azért nem terjedt el a wankel, mert az égésteret baromi macerás (volt akkoriban) századmilliméter pontosan kiköszörülni, szintén baromi nehéz az elkészült darabokat meózni, és végeredményben az egésznek semmi értelme, hiszen a teljesítmény/fogyasztás aránya nem lényegesen jobb, mint az otto motoré.
sorszám: 9357 (42300)
(előzmény: Semi, 2005-12-29 10:23:16)

 
 
Semi
válasz erre | email2005-12-29 10:23:16
Mindezekhez képest Mazdáék elég jól elvannak a Wankel motorral! :-)
Tényleg a tömítésekkel voltak a bajok, mivel ez egy speciális igénybevétel és sehol sem fordult elő még csak hasonló tömítési mód sem!
Ehhez kellett a japán zsenialitás és az, hogy az anyagminőség is elérje ezt a szintet...
A fogyasztása meg nem nagyobb mint bármely hasonló tudású autóé, hiszen a Wankel motorok térfogatát szorozgatni kell és úgy kapjuk meg a hengeressel ekvivalens hasznos térfogatot.
Ja és emellé kapunk egy nagyon érdekes tulajdonságokkal rendelkező autót, amely mozgóalkatrészei elég jól bírják a hosszú éveket...
Szóval a Wankel jó-jó de még mindig nem tűnik jobbnak mint a manapság tömegesen használt motorok.

Mellesleg őrült szocisoknak érdemes megnézegetni a kétütemű bolygódugattyús motort is... érdekes egy találmány! :-)
Na ezt miért nem gyártják mikor ugyanolyan környezetvédelmi értékeket produkál mint négyütemű társai? :-)
Na ez pont azért van, hogy el tudják hitetni, hogy a 4 ütem a korszerűbb és a jobb...

ciao
Semi
sorszám: 9356 (42299)

 
 
levendel
válasz erre | email2005-12-29 02:38:07
Ha te piacvezető autógyár lennél, nyilván nem firkálnál légbőlkapott hülyeségeket a terméked farára, mert abba azonnyomban belebux.
Persze, h nem mindig és mindenhol, illetve csak igen kiélezett körülmények között, de teljesítenie KELL a cuccnak egy ilyen dérrel-dúrral beharangozott kritériumot.
Ezért írtam automatikus hitetlenkedésről.
A fejlődést pedig nem is a felesleges kütyük beépítésében, hanem a gyakorlatban fontosnak tartott részek fejlesztésében kell keresni.
A megfelelő minőségű anyagok témájához érdemben nem tudok hozzászólni, de azt azért mégsem hinném, hogy amikor 3 Mach tempóban körbe tudta repülni egy felderítőgép a Földet, épp egy ilyen bizbasz tömítőléc adta volna fel az igazi leckét a műszaki tudományok művelőinek...
sorszám: 9355 (42297)
(elözmény: Bandito, 2005-12-28 20:38:31)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2005-12-28 22:11:54
az nsu-wankel téma tipikus sokat akart a szarka de nem bírta a farka eset. Az RO-80 minden eresztékében forradalmi volt, legalább akkora durranás, mint a citro DS a maga idejében - csakhogy volt néhány konstrukciós hibája. Nem, nem a motornak, az már tíz éve eléggé rendben volt, de pl a három sebességes félautómata sebváltó igazi betegágynak bizonyult, és kiderült, hogy az NSU szervizek gárdája alulképzett! Vergődés lett a méregdrága luxuskocsi gazdáinak élete, és bár a hetvenes évek elejére (vagyis három évvel a gyártás kezdete után!) a problémákat leküzdötték, addigra olyan rossz hírneve lett a járműnek, hogy 77-ben belebukott a gyár! (Bár a rossz nyelvek szerint a wankel-szabadalom körüli spekulációknak is volt benne része.)
Amúgy a tulajdonosok bevallása szerint az NSU RO-80 is bekapja a maga 10-11 literét, mert kilowatt nincsen kalória nélkül.
sorszám: 9354 (42293)
(elözmény: Bandito, 2005-12-28 19:49:47)

 
 
R.A.
válasz erre | email2005-12-28 21:31:25
A Wankel motoroknak a fogyasztása sem éppen az igazi...
sorszám: 9353 (42291)
(elözmény: Bandito, 2005-12-28 19:49:47)

 
 
devil
válasz erre | email2005-12-28 21:12:06
bocsesz:)
sorszám: 9352 (42290)
(elözmény: Bandito, 2005-12-28 20:42:25)

 
 
Bandito
válasz erre | email2005-12-28 21:02:35
Nem fáradtam el, mert nyomdásznak tanultam és megtanítottak a tízujjas vakszedésre, azaz a gépírásra. :))))

Jó dolog, ajánlom mindnekinek.
Tényleg megkönnyíti ennek a francos számítógépnek a használatát!

Mottóm: A számítógép segítségével sokkal könnyebben megoldhatóak azok a problémák, melyen nélküle nem is léteznének.

Ezt úgy mondom, hogy van egy programozói szakvizsgám. :DDD
sorszám: 9351 (42289)
(előzmény: Matya, 2005-12-28 20:56:40)

 
 
Matya
válasz erre | email2005-12-28 20:56:40
Hát asszem 100%ig egyetértek.

Nem fáradtál el, mire begépelted??:)))

Boltot csak a Zichy-t ajánlanám.Ott is a Futár motorosboltot.Márt nemtudok...
sorszám: 9350 (42288)
(elözmény: Bandito, 2005-12-28 20:45:47)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu