:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Heló.Szerintem az lehet a gond hogy beleér a csavar a váltónak abba a 5-6 lyukas réz részébe ezért nem tud elmozdulni a váltó.Tegyél be rövidebb csavart,pont méretest.
aranyszabályok:
"ami jó, azt nem javítjuk"
"ott keresd a hibát, ahol dolgoztál"
Az Trabant dugattyú, 2-ik túlméret. Ha minden igaz, akkor 20mm-es csapszeg van benne.
Ez 272 ccm, ellentétben az etz alapmérettel (69mm, 243 ccm).
Üdv,
Peti74
Sziasztok boldog újévet mindenkinek!
Lenne egy kérdésem 250-es ETZ-be 73-as dugó van de a 3 gyürüvel 380g-ot nyom kb. ez nem sok egy kicsit?
A választ köszi.
HELP!
Ma kivettem az Mz TS125-ből az üresjelző kapcsolót és csak a lemezt tettem vissza és azóta csak egyes van, nem bírom a sebváltót felfele húzni. Most szét ugrott a váltó vagy csak a csavar ér be a váltóba és az okozza a galibát? Még nem próbáltam visszatenni, mert már nem volt kedvem.gondoltam megkérdezlek benneteket.
BUÉK és TELI TANKOT, és sok kék füstöt a 2006 os évben!
Gondoltam. Na mindegy legalább megpróbáltuk. Kívánok mindenkinek Boldog új évet!
Ezen az oldalon vannak Simsonhoz és Mz-hez rendelhetó jóminőségű utángyártott és eredeti DDR-es alkatrészek! Akit érdekel nézze meg!
http://www.dumcke.de/olc/index.php
Egyik ismerősömnek van egy komplett működőképes gyári állapotú 125-ös trophy-ja! még a lábtartó és a berugógumi is teljesen gyári! Úgy van hogy kijött a gyárból! Már egy pár éve csak áll neki, szerintem eladná!
hali!
szülségem lenne egy etz150 meter vezérlési diagrammra.
Na megkérdeztem a srácot, és 5000-et kér érte. Ha megéri neked vagy esetleg másnak, akkor jelezzetek! Ja persze papírok nélkül van. Ha sok akkor ne engem szidjatok!:-)
150-est nem találtatok véletlenül?
Levendel, Matya köszi az infót!
Sziasztok!
Épp ma kínáltak fel nekem is egy 250es vázat, bár valószínüleg a haverom nem lenne ilyen nagylelkű és biztos kérne érte pénzt, de ha érdekel valakit szóljon és megkérdem tőle hogy mennyit kér érte. nem tudom hogy hol laksz, de lehet hogy így jobban megérné neked mert én Adonyban lakom.
Annak aki esetleg nem olvasna MZklubbos forumot:
http://www.youthofbritain.com/chillout/
"Ja és 2004-ben az év motorja volt, ami szerintem elég elismerés ahhoz képest, hogy nem egy népszerű autó! :-)"
Az év motorja volt egy autó? :))))
csak erre kérdeztem hogy hogy kell érteni
Számomra nem képvisel értéket mer nemtudom használni.Ha elviszed tőlem odaadom ingyé is.Csak gyere el érte mer győrben van.
Helló Emberek!
Azt szeretném kérni, hogy akinek van bármilyen eladó új gyári alkatrésze 125-ös Trophyhoz, azt szívesen megvenném.
Resturáláshoz kell.
Tökéletes. Mennyi az ára ?
bambi99-nek! Azt elfelejtettem írni, hogy a kupplung oldali csonk és tengely tökéletes állapotban van, ha gondolod, küldök a főtengelyről fényképeket!
Ha szeretnéd, megveheted! Komolyabb baja nincs, a centír tökéletes benne! A hajtókar gyári! Annyi a problémája, hogy a generátor forgórész üt, mivel a srác akié volt a moci kalapáccsal ütötte valószínűleg!
köszi szépen, és köszönöm a segítséget! remélem a továbbiakban minden összejön! Mégegyszer köszi!
Ha valaki, hát akkor te meg is érdemelnél egyet.
Mit szóltok skacok, összedobjunk egy Rx8-at Bambinak? :)
RA
Jó jó... Értem én! :-) Akár lehetne RX100 is de akkor sem ér fel az MZ-vel! :-)))))
pandagyik
Mármint mit hogy kell érteni? A népszerűséget? Hát hogy nem tömegsport kategória... :-)
ciao
Semi
"Ja és 2004-ben az év motorja volt, ami szerintem elég elismerés ahhoz képest, hogy nem egy népszerű autó! :-)"
ezt hogy kell érteni? :)
Nekem van ilyenem.
250 ETZ váz nyaknál jo de tank alatt meg van csukva.
ahij
Örülök, ha találtál embert, aki megcsinálja, legalább nem kell mindig pestre küldözgetni. Most van tél, most kell nekiesni. Sok sikert hozzá.
Üdv,
Peti74
Tkp. nem is a Mazda érdekelne, hanem egy ETZ váz. Lehet törött is, csak a nyaknál legyen jó.
Én nem írtam le az RX-8-ast.
Komolyan a fogyasztása alapján írtok le egy RX8-ast? Elhiszitek hogy legkevésbé sem érdekelte a japánokat egy _sport_gép megalkotása során az hogy 0.3liter benzinnel többet eszik majd?!
Volt szerencsém széria RX8-ast és turbófeltöltőset is vezetni, és hát nem sok autónál lehet azt mondani, hogy olyan mint egy motorkerékpár. Finom részletek mindenütt kigondolva, precíz összeszerelés. Olyan mint egy Honda CRX vagy a többi...
A motor karakterisztikája kiváló, szépen és jól hangolható. Üzembiztonsága magasan kiemelkedő, a motor rángása nem létezik, nincs felesleges csillapítás.
Ja és 2004-ben az év motorja volt, ami szerintem elég elismerés ahhoz képest, hogy nem egy népszerű autó! :-)
Ja és ha már számolgatjuk a fogyasztást akkor ugyanolyan 200LE 200 Nm körüli 7mp-es 2L-es benzines autókat vonultassunk fel... :-)
(RX8 1.3L*1,5)
És eddig még csak az autó motorjáról volt szó... :-)))
Pár év múlva ha a Mazda már nem csak kizárólag a sportautóinak tartja fent a Wankel motort, megjelennek a 2 litert fogyasztó típusok is. De addig kizárólag a Mazda joga eldönteni, hogy hol jelenik meg a Wankel és milyen paraméterekkel bír majd... :-) Szerintem Németországban rég megbánták már hogy eladták a szabadalmat...
ciao
Semi
Az egyik szomszédomnak van RX-8-asa. A mért fogyasztások nagyjából fedik a gyár által megadottakat, ezért mertem általánosítani.
Egy RX 8-as ban én szivesen elpöffeszkednék,még ha egy kicsit többet fogyaszt is.:-)
A szétvert főtengely nem eladó?
Megtaláltam az irományod, el is olvastam! Arra válaszoltam! Így jöttek felszínre a kérdéseim is, melyeket feltettem! Ugyan olyan hajtókar van a főtengelyemen, mint azon amit küldtél, ugyan azokkal a számokkal és jellel! Tőled pedig azért vettem a főtengelyt, mert amint már említettem az én főtegelyemnek a generátortehgelye szét van verve! A többi része tökéletes! a súlycsökkentő furatok is zsákfuratok! Eredeti DDR-es cucc volt a gépben! Találtam már egyént aki felújítja a cuccokat! Köszönöm a segítséget!
Üdv:Sub-ee
RX-7 esed, vagy 8-asod van/volt?
Ezt a sztorit nem ismerem, viszont a Mazdák fogyasztását igen - ez pedig nem sok mindenről győzött meg...
Hi Bandito!
A zicsin kívül Bp.-en a III.ker. Vasút sor 35.-ben érdemes szétnézni, itt bontott cuccok is akadnak. A nyáron pl a 250/1-es hűtőbordái közé paszírozandó gyári gumi légterelő bigyókat vettem újonnan, 100ft/db ért.
Benézhetsz még a Mofakerbe is a csepeli Védgát u 43.-ban.
Ami kapható náluk, az általában olcsóbb is, mint a többi szocis-motoros boltban.
A Schnürle-féle huroköblítés előtt a 2T-kről is ezt mondták :)
sub-ee.
Remélem megtalálod a neked szóló irományt az MZ fórumon sosem látott hozzászólás mennyiség között :)))
Nem figyeltem, de ha tudtam volna, hogy neked küldöm azt a használt ddr főtengelyt, akkor nem írom le mégegyszer.
Azt írod, hogy amit küldtem, abban elég jó a hajtókar, de ami most a motorodban van az még jobb. Azt próbáld kitalálni, hogy ami most a blokkodban van, eredeti ddr-e ? Mert erre elég kicsi az esély (mivel ha jól emlékszem azt mondtad, hogy nem olyan rég vetted a gépet, én arra látom a legnagyobb esélyt, hogy eladás előtt kapott egy hajtókar felújítást vagy egy új főtengelyt (de az ára miatt biztos, hogy nem ddr-t és nem is valami kovácsolt minőséget). Ha a hajtókarra ugyanolyan számok vannak írva, mint a ddr-re, amit küldtem, akkor az egy tajvani felújítókészlet. Amennyiben a főtengely sonkáiban a két súlycsökkentő furat nem zsákfurat (mint a ddr-ben, amit küldtem), hanem átmenő, akkor az egész komplett főtengely tajvani.
Amennyiben ez a helyzet, úgy élettartamra, a tőlem kapott főtengely sem lesz rosszabb, mint ami most benne van.
Ha pedig mindenképpen egy teljes felújítást akarsz, akkor válaszd ki a a két főtengelyed közül azt, amelyiknek jobbak a csapjai (csapágyak nem forogtak meg rajta, szép a kuplung-kúp, szimering futófelületek nincsenek bemaródva) és küldd el Bambinak. 19 ezerért talán az övé a legjobb ajánlat.
Bonyhádi kollégám szívesen fuvaroz, ha megy haza vagy jön fel pestre.
Fényképeket nemsokára, addig ezt az oldalt nézd meg.
Üdv,
Peti74
Szerintem azért nem terjedt el a wankel, mert az égésteret baromi macerás (volt akkoriban) századmilliméter pontosan kiköszörülni, szintén baromi nehéz az elkészült darabokat meózni, és végeredményben az egésznek semmi értelme, hiszen a teljesítmény/fogyasztás aránya nem lényegesen jobb, mint az otto motoré.
Mindezekhez képest Mazdáék elég jól elvannak a Wankel motorral! :-)
Tényleg a tömítésekkel voltak a bajok, mivel ez egy speciális igénybevétel és sehol sem fordult elő még csak hasonló tömítési mód sem!
Ehhez kellett a japán zsenialitás és az, hogy az anyagminőség is elérje ezt a szintet...
A fogyasztása meg nem nagyobb mint bármely hasonló tudású autóé, hiszen a Wankel motorok térfogatát szorozgatni kell és úgy kapjuk meg a hengeressel ekvivalens hasznos térfogatot.
Ja és emellé kapunk egy nagyon érdekes tulajdonságokkal rendelkező autót, amely mozgóalkatrészei elég jól bírják a hosszú éveket...
Szóval a Wankel jó-jó de még mindig nem tűnik jobbnak mint a manapság tömegesen használt motorok.
Mellesleg őrült szocisoknak érdemes megnézegetni a kétütemű bolygódugattyús motort is... érdekes egy találmány! :-)
Na ezt miért nem gyártják mikor ugyanolyan környezetvédelmi értékeket produkál mint négyütemű társai? :-)
Na ez pont azért van, hogy el tudják hitetni, hogy a 4 ütem a korszerűbb és a jobb...
ciao
Semi
Ha te piacvezető autógyár lennél, nyilván nem firkálnál légbőlkapott hülyeségeket a terméked farára, mert abba azonnyomban belebux.
Persze, h nem mindig és mindenhol, illetve csak igen kiélezett körülmények között, de teljesítenie KELL a cuccnak egy ilyen dérrel-dúrral beharangozott kritériumot.
Ezért írtam automatikus hitetlenkedésről.
A fejlődést pedig nem is a felesleges kütyük beépítésében, hanem a gyakorlatban fontosnak tartott részek fejlesztésében kell keresni.
A megfelelő minőségű anyagok témájához érdemben nem tudok hozzászólni, de azt azért mégsem hinném, hogy amikor 3 Mach tempóban körbe tudta repülni egy felderítőgép a Földet, épp egy ilyen bizbasz tömítőléc adta volna fel az igazi leckét a műszaki tudományok művelőinek...
az nsu-wankel téma tipikus sokat akart a szarka de nem bírta a farka eset. Az RO-80 minden eresztékében forradalmi volt, legalább akkora durranás, mint a citro DS a maga idejében - csakhogy volt néhány konstrukciós hibája. Nem, nem a motornak, az már tíz éve eléggé rendben volt, de pl a három sebességes félautómata sebváltó igazi betegágynak bizonyult, és kiderült, hogy az NSU szervizek gárdája alulképzett! Vergődés lett a méregdrága luxuskocsi gazdáinak élete, és bár a hetvenes évek elejére (vagyis három évvel a gyártás kezdete után!) a problémákat leküzdötték, addigra olyan rossz hírneve lett a járműnek, hogy 77-ben belebukott a gyár! (Bár a rossz nyelvek szerint a wankel-szabadalom körüli spekulációknak is volt benne része.)
Amúgy a tulajdonosok bevallása szerint az NSU RO-80 is bekapja a maga 10-11 literét, mert kilowatt nincsen kalória nélkül.
A Wankel motoroknak a fogyasztása sem éppen az igazi...
Nem fáradtam el, mert nyomdásznak tanultam és megtanítottak a tízujjas vakszedésre, azaz a gépírásra. :))))
Jó dolog, ajánlom mindnekinek.
Tényleg megkönnyíti ennek a francos számítógépnek a használatát!
Mottóm: A számítógép segítségével sokkal könnyebben megoldhatóak azok a problémák, melyen nélküle nem is léteznének.
Ezt úgy mondom, hogy van egy programozói szakvizsgám. :DDD
Hát asszem 100%ig egyetértek.
Nem fáradtál el, mire begépelted??:)))
Boltot csak a Zichy-t ajánlanám.Ott is a Futár motorosboltot.Márt nemtudok...
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|