:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
ALKATÉSZ ???
Hát az alkatodat már asszem ismerjük, olyan STREETES-fizimiskád lehet, az ÉSZről meg esetedben kevéssé kéne nagybetűvel írni, mégis megteszem. :)
krauzerre való jó állapotú oladltáskákat keresek!szépet vagy esetleg nem tudtok hol lehet ilyet venni?
Ha a szaggatás alatt azt érted, hogy 3. sebességi fokozatban gyorsítás és motorfék közötti állapotban uggrál, kihagy, nem húz, akkor a váltóban keresd a problémát a 3. sebességhez tartozó fogaskerék közelében. A 250-es ETZ hátránya a könnyen elromló 3. sebbességi fokozat. Tapasztalatból beszélek. Ha nem kezeled finoman a váltót, akkor ez lesz (A saját motoromnak is most ez a baja)!
Ajánlom, keresd meg Bambit. Ő szerintem orvosolni tudja problémád. :D
http://www.maroti.net/products/category_179.html
Hali!
Igazából én inkább külső alaktrészeket keresek, mint tükőr meg a gumi diszítő alkatrészek, mert azt felénk már nem lehet újat kapni.(Igaz nem tudom h máshol lehet e).
Blokk meg nekem is van 2 tartalékba.
De azé kössz.
Ha esetleg ilyen alkatrészeket tudzs akkor arra vevő vagyok. ;)
Szia!
A Maróti könyvkereskedésben tudsz hozzá venni. kb 2000 Ft-ért.
www.maroti.net
házhoz is szállítanak, de egyébként a Nagykőrösi úton van.
Hello!
hogy van a ts125 nek a karbi beállitása? levegő benyó csavar... ?
szevasztok!
ha szerelési kk-et nem is tud senki legalább a kuplung meg a váltó működési elvével kapcsolatos ábrát v. ilyesmit tudna küldeni a mailemre az jó lenne!!
köszi!!
Helló!
Nemrég vettem 1 MZ TS125-öt, de elég ramaty állapotban és szeretném kicsit helyrepofozni,de nincs hozzá szerelési kézikönyv,ha valaki tudja honnan tölthetnék le ilyesmit segítsen!
Köszi!
Kösz a leírtakat megnézek mindent amit írtál.champion l 82 yc gyergya van bene. A benzint nem tudom mert igy vetem tele tankal. KÖSZ!!
Legelső hozzászólásom módosítása, elírtam a tel számot! Helyesen 0630 4096093
Helló!
ELADÓ pár megmaradt cuccom ETZ hez!!
Vázak 5000/db
Tankok 4500/db
Komplett első telók 9000/db
Komplettt kerekek 7500/db
Km órák 3500/db
Fordmérő órák 3500/db
ülések 4500/db
Féktárcsák 5000/db
Komplett fényszórók 4000/db
STB... STB...
SZINTE MINDEN, millió apróság!!
HA EGYBEN ELVINNÉ VALAKI OLCSÓN ODA ADOM AZ ÖSSZES CUMÓT!!!
De külün, külön is eladó minden!!
Akár postai utánvéttel is!!!
TELEFONON ÉRDEKLŐDJETEK, MERT SAJNA RITKÁN VAGYOK NETKÖZELBEN!!
0630 4096093
RITKASÁG!!
ELADÓ!!
VAN EGY teljesen megkimélt, alig használt, Szinte új, felső komplett fékolajtartályom, fékkarral, féklámpa kapcsolóval, teljesen kompletten, hibátlan állapotban, csak fel kell rakni!!
9500 ft ért
HA érdekel hívj!!!
0630 4096093
Helló!
ELADÓ pár megmaradt cuccom ETZ hez!!
Vázak 5000/db
Tankok 4500/db
Komplett első telók 9000/db
Komplettt kerekek 7500/db
Km órák 3500/db
Fordmérő órák 3500/db
ülések 4500/db
Komplett fényszórók 4000/db
STB... STB...
SZINTE MINDEN, millió apróság!!
HA EGYBEN ELVINNÉ VALAKI OLCSÓN ODA ADOM AZ ÖSSZES CUMÓT!!!
De külün, külön is eladó minden!!
Akár postai utánvéttel is!!!
TELEFONON ÉRDEKLŐDJETEK, MERT SAJNA RITKÁN VAGYOK NETKÖZELBEN!!
0630 4096094
Nemtudom érdekel e valakit gyári csomagtartó ETZ-re,
a képen látható: http://img.tar.hu/simson1/img/14305458.jpg
Árajánlatokat meg minden egyéb kérdést emailben vagy msn-en szívesen fogadok:)
:simson11@msn.com
Gyári MZ hátsó kapaszkódót beszámítok!!! Vagy hátsó indextartó rudat :)) De ha valakinek van otthon ilyen alkatrésze szóljon, mert kéne :)
Zsolt
Hello hajaj.
Neked igazad van mert alapból az MZ-ket 1:50 arányban kell bekeverni.
De az a baj hogy az 1:50-es keverési arány 88-as oktánszámú benzinhez volt előírva.
De ez elhanyagolható a mai szintetikus olajakkal szemben, persze ha nem 2T-t használsz hanem valami speckó sthil olajat vagy ilyesmit.
Ha 2T-t használsz javaslom az 1:33 keverési arányt de ha igazi szintetikus olajat használsz nyugodtan keverheted 1:50-be.
Megjegyzem az én 150-es ETZ-met így használom és nem árt neki:-)
Hello Katona p.
Először nézd meg a gyertyádat hogy nem-e koromzáras és jól adja a szikrát.
Ha ez ok akkor utána pucold ki a karlburátorodat és nagyjából állísd be a benzin-levegő és benzin szintet a pohárban.
Ha még ez is rendben akkor nézd meg a megszakítódat nincs-e beégve, ha be van akkor csiszold meg és portalanísd.
Ha a gyújtás minden sebességi fokozatban rendben van csak itt szaggat akkor nem kell bántani.
A trafónál és a gyergyánál is nézd meg a gyújtókábelt nincs-e kicsúszva nem kopott-e ki belőle a rézszál.
Ha már kicsit ki van kopva nem úgy érintkezik ahogyan kell elképzelhető hogy beszaggat de akkor minden sebességben.
A gyújtókábel egyébként kb 7 mm-ről még átdolgozik de az már nem az igazi.
Egyébként milyen gyertyával hajtod?
Milyen benzinkeveréket használsz?
Üdv
Csáó! a gyerek eladná a motort, de az apja nem nagyon örül neki, hogy eladja, mert veterán és teljesen gyári állapotban van! szóval ez azt jelenti, hogy nem adja el! Milyen alktrészekre lenne szükséged? Nekem van váltóm a 125-ös trophyhoz(Már ha a 125-ös TS-é ugyanaz),+ a két blokköntvény meg még egy-két cucc!
Valaki tudja hogy hány gramm a 250-es ETZ dugoja
Köszi!
A Magyar (endúró)krosszozók között is van egy kétkerék meghajtású KTM-el versenyző egyén aki maga építette a kétkerékhajtást (ha jól tudom). Úgy tudom ezen a motoron úgy van megoldva a hjatás, hogy az első és a hátsó kerékagyba van építve egy-egy hidromotor és így közvetlenül van meghjatva az első kerék a hátsóról. Itt egy kép a motorról: http://kep.tar.hu/sandi2/50054623/12306538#2
Igen már tudom és nagyon tetszik a dolog. De neked is kössz az infót.
Hy pet 88!
Nem vagy hülye !Van ilyen sőt már tavaly is ment 1 kék yamaha asszem 450-es volt és az elsőkerékre 5% ot vittek át és olajpumpás lapátkerekes megoldással, volt cikk róla tavaly ilyenkor az autó-motor-ban!
Keats
Minek vágnád szét.
Haveroméba gázolajat öntöttünk meg kétszer belenyomtuk a disznóperzselőt és máris fél kilóval lett könnyebb a kipuff.
Szétvágni, kiégetni, majd összeheggeszteni lehet. Így marad a króm. Láttam már 8e km-est eldugulva, meg 20e km-est is ami nem volt ledugulva.
Igen, ez lehetett az, amit én is olvastam.:)
Én ezt találtam:
http://totalbike.hu/motorteszt/yamaha2wd/
Hűha, én azt hittem, hogy az MZ-kbe alapból 1:50es keverék kell...
Az meglehet, én a neten láttam egy tesztet, de már sajnos nem emlékszem, hogy hol.
Szevasztok. vetem egy ETZ 250-est.50km/ó nál 3-dikban szagat,miért mit csináljak?
Emlékeim szerint az egyik korábbi Motomix Magazinban részletesen írtak róla egy teszt során.
nem mondom ebben a keverési arányban olyan az üzemanyag hogy rózsaszín!hehe
Hali!
Az Arol 2T az jó?
én ilyen töltök a ts-be, 1:30 arányban!
különben ha 1:50-est nyomnék bele,érezhetően jobban menne?
Hát ez nagyon király kösz a tippet.
Ha egyszer rámszakad a bank veszek 1 ilyet az Mz-re is.:)
igen, a Yamaha WR450F-nek nézz után, ha érdekel a téma.
helló! szerintem az nem elsőkerekes volt, hanem kétkerék meghajtású. állítólag nehéz terepen tényleg jobb a hagyományosnál.
Hello
Nem tudja valaki hogy néz ki egy motoron az elsőkerékmeghajtás.
Szériamotorokon van ilyen? Ha igen akkor melyiken? Valaki esetleg fotót tudna küldeni?
Előre is kösz: Pet
Ui.: Ne nézzetek hülyének van ilyen! A dakaron megy egy ilyen moci.
Az én gyári kipuffomat max flexel lehet szétszedni. (etz-125)
Az elöbb elfelejtettem . Hogy lehet szétszedni a gyári kipufogót mert szerintem 22 500 km utám már kicsit telelehet gyetrával! gondolom a kátulját kell valahogy levadászni csak azt mondjátok meg hogy hogyan kell csinálni!
Köszi Keats
Ha csináltam már egyáltalán valaki és nem csak kiégetni szoktátok
Hy !
Nincs valakinek Etz 150-es hengere dugója perselye gyürüi meg hengerfeje? Ha van és el is adná írjon árat !
Köszi Keats
U.i.: olyan kéne amit nem kell furatni hanem csak feltenni és megy is!
Köszi a segítséget! azt szeretném még kérdezni, hogy Futár Petinél van-e török dugóban 69 és 75mm-ter közöti méret? A pontos méretet csak akkor tudom mondani, ha elküldtem már a hengerem Taszárra fúrni és vissza is ért! Azon az oldalon amelyet küldtél,az ott fent lévő gyűrűkből van-e ekkora méret? taszáron olyan króm, vagy molibdén gyűrűket adnak amire felülről ránézel és látod rajta a króm, illetve a molibdén réteget! Azok szerinted mennyire jók? még azt szeretném kérdezni, hogy Futár Petinél beszerezhető török dugó és gyűrűk milyen árban vannak?
Köszi a segítséget! Még erősen gondolkodom, hogy eladjam-e, mert jó állapotban van, csak az a generátortengely ne lenne szétverve! szerintem olyan 4000-ért eladom! esetleg küldök róla fényképet, ha kérsz! csak tudasd velem valahogy!
Megkérdezem tőle aztán majd írok, hogy mi van, egyáltalán megvan-e még neki! Szerintem megvan még neki!
Majd írok(Lehet, hogy még ma!)!!!
Üdv:Sub-ee
Nekem ezidáig 76,5 mm volt a legnagyobb, az egyébként pont 300 ccm lesz.
Egyrészt ilyen méretű dugattyút lehet kapni Futár Petinél jó minőségben lengyel utángyártottban 65,50; 66,00 és 65,50 méretben árul), másrészt aki nekem fúrja, az is eddig a méretig látta biztonságosnak, mert itt még elég vastag marad a hengerből kilógó szoknya, ami amúgy a rezgéstől eltörhet.
A 77 mm még beleférhet, ahogy Bambi írta.
Egyébként az a tapasztalatom, hogy a legkellemesebb 300-ast a Török gyártmányú (Kuralkan) dugattyúval lehet készíteni (amennyiben a köbcenti tuningon kívül semmi egyéb változtatást nem csinálunk). Az dugó olyan kis falvastagsággal, és ezért - meg talán az ötvözet miatt is - olyan kis súllyal rendelkezik, hogy a motor érezhetően könnyebben pörög fel vele, mint a lényegesen olcsóbb, szintén nagyon jó minőségű, de kicsit nehezebb lengyel dugókkal. Több török és több lengyel dugóval is raktunk össze motort, volt olyan hogy a török dugó után tettünk ugyanabba a hengerbe egy mérettel nagyobb lengyelt, másik motorban a lengyelt váltotta egy mérettel nagyobb török. A változás minden esetben a könyebb dugattyút hozta ki érzésre jobban sikerült motornak.
Amúgy ha nem nagyobb nyomatékos, hanem inkább egy kicsit pörgősebb, a fordulatot gyorsabban felkapó motort szeretnél, akkor jó megoldás lehet, egy sima túlméretes peregyes dugattyút belefúrni(kb. 20 g-mal könyebb az ETZ-nél), a macera itt annyi, hogy a peregyes dugó 4 mm-rel alacsonyabb, mint az ETZ, és ezt a 4 mm-t a hengertalpból kell leesztergálni, hogy kijöjjön a vezérlés. (viszont nem kell a tetejéből 2 mm-t levenni, hogy az eltűnt központosító vállat visszavarázsoljuk aztán nem kell 1 mm-es fogásokkal 7-szer felrakni fúrni a hengert, és nem kell a hengerfejen módosítani hogy az 1:12-es sűrítést ne lépjük túl).
Érdekességképpen a peregyes dugó még a 250-es Jawaban is életképes, ott viszont az összes macera megvan, mire kész: le kell kapni a hengertalpból 4mm-t, ki kell fúrni legalább 4mm-rel nagyobbra a hengert (a Jawa alapból 65-ös -->> köbcenti tuning) és a hengerfejet is nagyobbra kell alakítani, mert a hajtókar bronzperselye nem viseli jól a kopogásos égést. Cserébe egy nagyobb fordulaton MZ-sen pörgős, viszont alapjáraton Jawasan nyomatékos motort kapunk.
üdv,
Peti74
Háj sub-ee!
és elis adná a mocit????
Ha igen akkor meg mennyit kér érte?
kösz
Egyes hengereknél akár 77,00-ra lehet fúrni.Mennyi a rossz főtengely?
Hogy a hajtókar elférjen.
A 250-es ETZ hengerfurata alapban 69-es. Mekkorára (hány mm-re) lehet maximum felfúrni? Előre is köszönöm a segítséget!
Igazából a simoknál a hengertalp alatt kilógó hüvelyrészen a bevágásnak semmi célja sincs! Max könnyebben rá tudod húzni a hengert a dugókra és a gyűrűkre! Én így tudom, de lehet, hogy nem így van!
Hy!
Az lenne a kérdésem,tudom tti Mz-sek vagytok,de itt sztem azért tudják a választ,hogy 50 -es Simsonnál a hengernél,van a hengernek a szoknyája,és ot van két bevágás a felömlőnél,és a simóknál van egy 3dik is és Mz-nél nincs a 3.ilyen pici kis bevágás,az a kérdésem az mi célból van ott??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
HELP!
szükségem lenne ETZ 150 vezérléssel kapcsolatos leírs.
Kössz Péter mz!
Zapkörte, meglehet igazad van de inkább ne írtad voolna!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|