MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Sziasztok! Nincs valakinek esetleg otthon egy fölös ETZ 251-es tankja? Vagy nem tudja valaki, hogy hol lehet ilyesmit beszerezni, mert nekem nagyon nagy szükségem volna egyre! Előre is köszönöm a segítségeteket!
Anno minket óva intettek a zsírral való felrakástól, mondván, hogy az ottmarad s csúszni fog a gumi a kormányon, ami nem igazán jó vezethetőség szempontjából...
Köszönöm a segítséget, örülök, hogy ez a gumi több érdeklődést váltott ki, mint nem egy váltófogaskerék-probléma :)
Asszem veszek még 2 gumit, és egyet forró vizezek, egyet szappanozok, egyet zsírozok :)
Kéne már a jó idő, hiányzik a seggem alól ez a honeckerwundermaschin...
Azért a zsírral vigyázzatok, mert van olyan zsír, ami feloldja a gumit. Tapasztalatból mondom. :)
Semi
ETZ 250-esem van. Nem tom milyen az a katonai kupufogó, engem a boltban kapható sportkipuff érdekel.
imi123
Kicsit konkrétabban kellene. Milyen ETZ-re milyen sportdob.
Katonai kipuff ETZ 250 és K2 dobozok nem férnek el...
ciao
Semi
Helló!
Szerintetek ha az ETZ-mre sportkipufogót teszek, elférnek az oldal dobozok tőle?
Mennyire hajlik fel a kipufogódob?
Helló!
Szerintetek ha az ETZ-mre sportkipufogót teszek, elférnek az oldal dobozok tőle?
Mennyire hajlik fel a kipufogódob?
Helló!
Szerintetek ha az ETZ-mre sportkipufogót teszek, elférnek az oldal dobozok tőle?
Mennyire hajlik fel a kipufogódob?
Heló.MZ TS 125öm van.Szerztem egy elektromos mutatós fordulatmérő órát.Az óra 12000 ford.bir.Az a baj ha elindul egyböl 9500 ford.on van ha meghuzom neki egy kicsit, az óra reagál meg ugy jó.Megnéztem ha áll a motor a gyújtás rajta van és ha a megszakitó nyitva van akkor az óra mutatója kivágódik 12000-re.Ha zár akkor 0.Az órán az van :+ - 1.Vagyis 6v ,test ,trafó egyes pontja.Igy van bekötve és mégse jó.Az óráknál nem számit hogy 6volt vagy 12?mert nincs rajt semmi.
A gázmarkolathoz annyit én levettem a kormányról a markolatot az új gumit(simsonét vettem mz ts re direkt)belül meg mindenhol megkentem zsirral és úgy felcsúszott hogy azóta még csak megmozditani se lehet.A zsir felszivódik a gumiba meg kinyomja a gumi mellett ami nem kell neki.
A legegyszerűbb, ha belülről vékonyan bekened a markolatokat Gumiámmal, vagy valami hasonlóan gyorsan kötő tömítőanyaggal.
A trükköt Kiscsikó koromban néztem ki bringás könyvből, akkoriban még nem akartam tákolni. Felénk lehet kapni markolatgumit rendesen.
Ezt nevezik sok hűhó semmiértnek???
Valamelyik régebbi( legalább 3 éves) Wild-ban volt egy srác, aki diplomamunkának készített simoba tett 150-es TS blokkot+Brembo féket előre, hogy meg is tudjon állni. Azt írta, hogy a rendőröknek fel se tűnt. De ő csak PECÁZNI JÁRT vele. Letszteltem én is egy rendőr ismerősömön és tényleg! Ne nyírbálj belőle semmit!
A rendőr még hagyján, de mit szól a motor a megnyirbált hűtőbordákhoz ? :-)
Sztem nem voltál, az, még a hőskorban is szappannal segitették felcsusszanni a markolatokat, én is azzal tettem fel anno. Az a leginkább bosszantó, hogy csak Simson gázmarkolat gumit kapni, ami kisebb átmérőjű, azért is kell vele anynit küzdeni+idővel szétreped,a balos markolat hosszú évek óta fennvan kutya baja, mert az méretben jó.
Nekem ezzel a módszerrel ha nem is simán de ráment és azóta is úgy áll mintha felragasztottam volna.
Üdv.: Pet
hali,az a kérdésem bár lehet marhaság ilyet tenni,de ha beleépítem a 125 ts blokkomat és szépen leszedem az Mz felírást,meg a hengerből fágok körbe a bordákból,ne legyen olyan nagy henger,és adásvételibe az a szám lesz, ami a Ts-blokké a váz a simóé,mit csinál a rendőr akkor,???
Heló.MZ TS 125öm van.Szerztem egy elektromos mutatós fordulatmérő órát.Az óra 12000 ford.bir.Az a baj ha elindul egyböl 9500 ford.on van ha meghuzom neki egy kicsit, az óra reagál meg ugy jó.Megnéztem ha áll a motor a gyújtás rajta van és ha a megszakitó nyitva van akkor az óra mutatója kivágódik 12000-re.Ha zár akkor 0.Az órán az van :+ - 1.Vagyis 6v ,test ,trafó egyes pontja.Igy van bekötve és mégse jó.Az óráknál nem számit hogy 6volt vagy 12?
Mikor hazavitem a TZ-m azon bringás szivacsmarkolat volt szaxerűen felaplikálva, kényelmes is volt.
Amikor lecseréltem gumira én langyos szappanos vízzel tettem föl, lehet hogy hülye voltam?
Sziasztok!
Hülye a kérdés, de a gázkarmarkolat gumija csak egy sima gumi (mint a biciklikormánygumi), amit forró vízben áztatás után ráhúzok a gázforgattyúra, és kihűlés után jó lesz? Nem fog az elforogni?
Kaptam egy ilyen markolatot a régi helyett, ami félig leszakadt, és ezeken gondolkodtam. Még nem voltam otthon a mocinál, hogy megnézzem, milyen is, csak így blindre aggódom :)
üdv
a müszaki zseni...
Soroksár.Szóval pont a város másik "vége".:))Azért egy szimmeringcsere nem olyan bonyolult művelet..Ha a tartócsapágyon kívül van..
Izé helyesbítek "Kormányra"
Hali!
Etz kormára való kezelőszerveket,karokat, gázmarkolatot keresnék, ha van valakinek.
Köszi Zoli
deskport@freemail.hu
ETZ gyújtótrafó bilincset keresek. Van valakinek ?
Szia!
Valaki mutasson nekem képet Trophy oldalkocsiról.
Kösz!
Helló mindenkinek!
Érdekelne ETZ 250-hez kellene főfákhenger.
Nem gyári. Valamilyen aminek hasonló a felfogatása. Több ETZ-n is láttam yamaha, suzuki, stb. fékhengereket. Engem is vmi ilyen érdekelne. Ha tudtok ilyet kérlek írjatok.
ÉS hol van az a gubacsi ut? mert én Dunakeszin lakok.és hát a motorom eltolni pest másik végéig.. :)
Kobra1
MZ Klub tagként kedvezményt kapsz, ha nem vagy tag akkor is rendes! :-)
Gubacsi út 6/c szám alatt van, telefonja: 06 20 342 0977
ÉS Bambinak hol van a szervize? És milyen árral dolgozik?
Szia igazad lehet! mert a szivótorok karburátor felöli része erősen meg van repedve! gyanakodtam is már rá ,és többbször is tettem be "hirdetést" hogy kellene egy ilyen szivótorok,de nem nagyon van .ujonnan pedig 4000.- !!!!utángyártott.
igaz ez a repedés be van gumiánozva, de hát ezek szerint nagyon nem ér tul sokat!
A fordulatszám ilyen változása fals levegőt szokott jelenteni. Nézz meg minden csatlakozást és tömítést a karburátor és a henger közt. Nézz be erősen a generátor mögé. Ha egy nagyon kevés olajnyomot is találsz a szimering körül, akkor roszz. Nekem a szimering és a ház közt falsolt egyszer. Ha a balodali rossz, fogyni szokott a váltóolaj. Extrém esetben szívhat falsot a hengertalp tömítésnél is. Ha nagyon kopott a karburátor, a tolattyú mellett is falsolhat.
helló!
szükségem lenne egy ETZ 150 -es vezérlési diagrammra mert vettem egy motort Cagiva blokk van bennede ETZ henger+henger fej. Aki csinálta szerintem nem várta a témát mert nem indul be a moci :(
szerintem elment a vezérlése. Ha valaki tud segítteni azt meg köszönném.
kobra1
Én arra gyanakodnék hogy szimmeringes. Szervíz: Bambi
Talán '86-tól, de még '88 végén is lehetett megszakítósat kapni. Csak az évjárat alapján nem lehet megállapítani. Az elektronikuson volt az aksi felőli oldaldobozon egy ronda kis e betű, de szerintem mindenki leszedte. Egyébként az oldaldoboz alá benézve szembetűnik a doboza (fekete, a szerszámok alatti fehéres tálcán lóg, talán két kábel megy bele) "még ha a tulaj nem is emlékszik rá."
Hy Jorgat!
Nekem 125-ös etz-m van és nem szokott ilyet csinálni! pedig most is kint áll a sufniba ahol röpködnek a minuszok de még soha nem csinált ilyet! Én azzal kezdeném, hogy kimosnám a tankodat, felvinném valahova ahol meleg van és kiszárrítanám de csontra ! És utánna tankolnák bele amit leengedtél belőle az én félretenném mosóbenzinnek ! Nem önteném bele vissza. Sok sikert az én tanksapim olyan erős hogy igencsak megeröltetem magam mikor le kell csavarni ,nem lehet hogy kigyengült a rugólya és nem szorítja oda eléggé a szerintem elöregedett tömítésedet?
Keats
Sziasztok! Mz Etz-t szeretnék vásárolni, és nagy kritériumom van, hogy ne megszakítós gyújtású legyen, hanem az ujabb fajta TIRISZTOROS! Tudtok segíteni, hogy mikortól gyártották a tirisztoros Etz-et? Ja és 150 vagy 250-est keresek! Esetleg van egy S51-es gyári enduróm cserébe! Ez a Simo 90-es évjáratú, tirisztoros,hibátlan! 90e Ft!
nekem is ez volt, hogy a 250/1-es Ts-em állandóan felpörgött és nem volt alapjárata, vagy nehezen pörgött fel! olyan is volt, hogy a gyújtás levétele és a benzincsap elzárta után is pörgött ezerrel! Nálam az volt a gond, hogy nem volt centírbe a főtengelye! legalább 1mm-tert ütött! Lehetséges, hogy nálad is ez a gond mellette pedig még a gyújtásod is gáz! szerintem!
Bizonyos kutaknál meg benzint is adnak a vízhez:)) Bár ez igazából egyáltalán nem vicces
Mi a baj?Egy rosszul irt mondat kijavitva.:Ha meghuzom neki egy kicsit akkor az óra reagál szóval ugy jó.9500 tól kezdve felfele
Heló.Szerztem egy elektromos mutatós fordulatmérő órát.Az óra 12000 ford.bir.Az a baj ha elindul egyböl 9500 ford.on van ha meghuzom neki egy kicsit reagál meg ugy jó.Megnéztem ha áll a motor a gyújtás rajta van és ha a megszakitó nyitva van akkor az óra mutatója kivágódik 12000-re.Ha zár akkor 0.Az órán az van :+ - 1.Vagyis 6v ,test ,trafó egyes pontja.Igy van bekötve és mégse jó.Az óráknál nem számit hogy 6volt vagy 12?
Hello!
a köv. a helyzet a 250 ETZ-mel. végre beindult, és járt is, de nem tul szépen. mert hol felpörgött ,és akkor nagyon lassan esett vissza a fordulat az alapjáratra.máskor meg az alapjárat volt nagyon instabil.mindent kipróbáltam már amit a két karburátor csavarral lehetett állitani ,de semmi. utoljára leis állt, és már nem is tudtam beinditani. beköpte a gyertyát.a vadi uj isolatorra (260) nem is igen indul.de a 600 éves Brisk-kel igen...
Mit lehet csinálni?
Sztem Bandee holnap dután menj át Kobra barátodhoz ,és beszélgessetek egyet! :)
neki meg zárlatos lett vhol a kis ts -e!
Üdv mindenkinek!
Mit lehet tenni akkor, ha ferde a lengőkar?
A bal oldali kar feljebb áll mint a jobb.
(esetleg a jobboldali van lejebb a baloldalihoz képest?) :)
A lényeg az, hogy f*szán jobbra dől a hátsókerék.
Szétszedtem az egészet, és jól látható az eltérés. Valamint a bal lengéscsillapító also gumija jól el van nyűve, a jobboldali meg még bőven oké.
Sziasztok! Nincs valakinek esetleg otthon egy fölös ETZ 251-es tankja? Vagy nem tudja valaki, hogy hol lehet ilyesmit beszerezni, mert nekem nagyon nagy szükségem volna egyre! Előre is köszönöm a segítségeteket!
Alkatrész
Akkor lecserélte öcséd a Vento motoros Golfot? Pedig tök király autó volt! :-)
Ezeket a cuccokat ilyen áron sose adod el, mert mindenki csak szívott a cuccaitokkal ami egyébként se olcsó tekintve a bontók árait! :-)
Szóval ha tényleg a hely a gond, akkor add el tényleg bagóért!
Nekem is kötögette streetes a cuccokat, de nem tudom hová tenni...
Egyébként veled még nem találkoztam a ringen azt hiszem! De ami késik nem múlik! :-) Valamikor úgyis beszélgetnünk kellene...
ciao
Semi
06 20 236 8560
Sziasztok!
Nekem is 150-es ETZ-m van és nekem is voltak ilyen gondjaim.
Az első probléma lehet hogy a tárolásnál van.
Egy éjszakára kinnthagyod és a karbidat másnap kipucolhatod.
A második hogy nem a legjobb időben használod esőben, nagy ködben ha megállsz vele akkor kész már a tankba is megy megjegyzem én is jártam így.
A benzinben is van bizonyos mennyiségű víz és ez is kicsapódhat.:-)
Üdv
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|