:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Sztem nem voltál, az, még a hőskorban is szappannal segitették felcsusszanni a markolatokat, én is azzal tettem fel anno. Az a leginkább bosszantó, hogy csak Simson gázmarkolat gumit kapni, ami kisebb átmérőjű, azért is kell vele anynit küzdeni+idővel szétreped,a balos markolat hosszú évek óta fennvan kutya baja, mert az méretben jó.
Nekem ezzel a módszerrel ha nem is simán de ráment és azóta is úgy áll mintha felragasztottam volna.
Üdv.: Pet
hali,az a kérdésem bár lehet marhaság ilyet tenni,de ha beleépítem a 125 ts blokkomat és szépen leszedem az Mz felírást,meg a hengerből fágok körbe a bordákból,ne legyen olyan nagy henger,és adásvételibe az a szám lesz, ami a Ts-blokké a váz a simóé,mit csinál a rendőr akkor,???
Heló.MZ TS 125öm van.Szerztem egy elektromos mutatós fordulatmérő órát.Az óra 12000 ford.bir.Az a baj ha elindul egyböl 9500 ford.on van ha meghuzom neki egy kicsit, az óra reagál meg ugy jó.Megnéztem ha áll a motor a gyújtás rajta van és ha a megszakitó nyitva van akkor az óra mutatója kivágódik 12000-re.Ha zár akkor 0.Az órán az van :+ - 1.Vagyis 6v ,test ,trafó egyes pontja.Igy van bekötve és mégse jó.Az óráknál nem számit hogy 6volt vagy 12?
Mikor hazavitem a TZ-m azon bringás szivacsmarkolat volt szaxerűen felaplikálva, kényelmes is volt.
Amikor lecseréltem gumira én langyos szappanos vízzel tettem föl, lehet hogy hülye voltam?
Sziasztok!
Hülye a kérdés, de a gázkarmarkolat gumija csak egy sima gumi (mint a biciklikormánygumi), amit forró vízben áztatás után ráhúzok a gázforgattyúra, és kihűlés után jó lesz? Nem fog az elforogni?
Kaptam egy ilyen markolatot a régi helyett, ami félig leszakadt, és ezeken gondolkodtam. Még nem voltam otthon a mocinál, hogy megnézzem, milyen is, csak így blindre aggódom :)
üdv
a müszaki zseni...
Soroksár.Szóval pont a város másik "vége".:))Azért egy szimmeringcsere nem olyan bonyolult művelet..Ha a tartócsapágyon kívül van..
Izé helyesbítek "Kormányra"
Hali!
Etz kormára való kezelőszerveket,karokat, gázmarkolatot keresnék, ha van valakinek.
Köszi Zoli
deskport@freemail.hu
ETZ gyújtótrafó bilincset keresek. Van valakinek ?
Szia!
Valaki mutasson nekem képet Trophy oldalkocsiról.
Kösz!
Helló mindenkinek!
Érdekelne ETZ 250-hez kellene főfákhenger.
Nem gyári. Valamilyen aminek hasonló a felfogatása. Több ETZ-n is láttam yamaha, suzuki, stb. fékhengereket. Engem is vmi ilyen érdekelne. Ha tudtok ilyet kérlek írjatok.
ÉS hol van az a gubacsi ut? mert én Dunakeszin lakok.és hát a motorom eltolni pest másik végéig.. :)
Kobra1
MZ Klub tagként kedvezményt kapsz, ha nem vagy tag akkor is rendes! :-)
Gubacsi út 6/c szám alatt van, telefonja: 06 20 342 0977
ÉS Bambinak hol van a szervize? És milyen árral dolgozik?
Szia igazad lehet! mert a szivótorok karburátor felöli része erősen meg van repedve! gyanakodtam is már rá ,és többbször is tettem be "hirdetést" hogy kellene egy ilyen szivótorok,de nem nagyon van .ujonnan pedig 4000.- !!!!utángyártott.
igaz ez a repedés be van gumiánozva, de hát ezek szerint nagyon nem ér tul sokat!
A fordulatszám ilyen változása fals levegőt szokott jelenteni. Nézz meg minden csatlakozást és tömítést a karburátor és a henger közt. Nézz be erősen a generátor mögé. Ha egy nagyon kevés olajnyomot is találsz a szimering körül, akkor roszz. Nekem a szimering és a ház közt falsolt egyszer. Ha a balodali rossz, fogyni szokott a váltóolaj. Extrém esetben szívhat falsot a hengertalp tömítésnél is. Ha nagyon kopott a karburátor, a tolattyú mellett is falsolhat.
helló!
szükségem lenne egy ETZ 150 -es vezérlési diagrammra mert vettem egy motort Cagiva blokk van bennede ETZ henger+henger fej. Aki csinálta szerintem nem várta a témát mert nem indul be a moci :(
szerintem elment a vezérlése. Ha valaki tud segítteni azt meg köszönném.
kobra1
Én arra gyanakodnék hogy szimmeringes. Szervíz: Bambi
Talán '86-tól, de még '88 végén is lehetett megszakítósat kapni. Csak az évjárat alapján nem lehet megállapítani. Az elektronikuson volt az aksi felőli oldaldobozon egy ronda kis e betű, de szerintem mindenki leszedte. Egyébként az oldaldoboz alá benézve szembetűnik a doboza (fekete, a szerszámok alatti fehéres tálcán lóg, talán két kábel megy bele) "még ha a tulaj nem is emlékszik rá."
Hy Jorgat!
Nekem 125-ös etz-m van és nem szokott ilyet csinálni! pedig most is kint áll a sufniba ahol röpködnek a minuszok de még soha nem csinált ilyet! Én azzal kezdeném, hogy kimosnám a tankodat, felvinném valahova ahol meleg van és kiszárrítanám de csontra ! És utánna tankolnák bele amit leengedtél belőle az én félretenném mosóbenzinnek ! Nem önteném bele vissza. Sok sikert az én tanksapim olyan erős hogy igencsak megeröltetem magam mikor le kell csavarni ,nem lehet hogy kigyengült a rugólya és nem szorítja oda eléggé a szerintem elöregedett tömítésedet?
Keats
Sziasztok! Mz Etz-t szeretnék vásárolni, és nagy kritériumom van, hogy ne megszakítós gyújtású legyen, hanem az ujabb fajta TIRISZTOROS! Tudtok segíteni, hogy mikortól gyártották a tirisztoros Etz-et? Ja és 150 vagy 250-est keresek! Esetleg van egy S51-es gyári enduróm cserébe! Ez a Simo 90-es évjáratú, tirisztoros,hibátlan! 90e Ft!
nekem is ez volt, hogy a 250/1-es Ts-em állandóan felpörgött és nem volt alapjárata, vagy nehezen pörgött fel! olyan is volt, hogy a gyújtás levétele és a benzincsap elzárta után is pörgött ezerrel! Nálam az volt a gond, hogy nem volt centírbe a főtengelye! legalább 1mm-tert ütött! Lehetséges, hogy nálad is ez a gond mellette pedig még a gyújtásod is gáz! szerintem!
Bizonyos kutaknál meg benzint is adnak a vízhez:)) Bár ez igazából egyáltalán nem vicces
Mi a baj?Egy rosszul irt mondat kijavitva.:Ha meghuzom neki egy kicsit akkor az óra reagál szóval ugy jó.9500 tól kezdve felfele
Heló.Szerztem egy elektromos mutatós fordulatmérő órát.Az óra 12000 ford.bir.Az a baj ha elindul egyböl 9500 ford.on van ha meghuzom neki egy kicsit reagál meg ugy jó.Megnéztem ha áll a motor a gyújtás rajta van és ha a megszakitó nyitva van akkor az óra mutatója kivágódik 12000-re.Ha zár akkor 0.Az órán az van :+ - 1.Vagyis 6v ,test ,trafó egyes pontja.Igy van bekötve és mégse jó.Az óráknál nem számit hogy 6volt vagy 12?
Hello!
a köv. a helyzet a 250 ETZ-mel. végre beindult, és járt is, de nem tul szépen. mert hol felpörgött ,és akkor nagyon lassan esett vissza a fordulat az alapjáratra.máskor meg az alapjárat volt nagyon instabil.mindent kipróbáltam már amit a két karburátor csavarral lehetett állitani ,de semmi. utoljára leis állt, és már nem is tudtam beinditani. beköpte a gyertyát.a vadi uj isolatorra (260) nem is igen indul.de a 600 éves Brisk-kel igen...
Mit lehet csinálni?
Sztem Bandee holnap dután menj át Kobra barátodhoz ,és beszélgessetek egyet! :)
neki meg zárlatos lett vhol a kis ts -e!
Üdv mindenkinek!
Mit lehet tenni akkor, ha ferde a lengőkar?
A bal oldali kar feljebb áll mint a jobb.
(esetleg a jobboldali van lejebb a baloldalihoz képest?) :)
A lényeg az, hogy f*szán jobbra dől a hátsókerék.
Szétszedtem az egészet, és jól látható az eltérés. Valamint a bal lengéscsillapító also gumija jól el van nyűve, a jobboldali meg még bőven oké.
Sziasztok! Nincs valakinek esetleg otthon egy fölös ETZ 251-es tankja? Vagy nem tudja valaki, hogy hol lehet ilyesmit beszerezni, mert nekem nagyon nagy szükségem volna egyre! Előre is köszönöm a segítségeteket!
Alkatrész
Akkor lecserélte öcséd a Vento motoros Golfot? Pedig tök király autó volt! :-)
Ezeket a cuccokat ilyen áron sose adod el, mert mindenki csak szívott a cuccaitokkal ami egyébként se olcsó tekintve a bontók árait! :-)
Szóval ha tényleg a hely a gond, akkor add el tényleg bagóért!
Nekem is kötögette streetes a cuccokat, de nem tudom hová tenni...
Egyébként veled még nem találkoztam a ringen azt hiszem! De ami késik nem múlik! :-) Valamikor úgyis beszélgetnünk kellene...
ciao
Semi
06 20 236 8560
Sziasztok!
Nekem is 150-es ETZ-m van és nekem is voltak ilyen gondjaim.
Az első probléma lehet hogy a tárolásnál van.
Egy éjszakára kinnthagyod és a karbidat másnap kipucolhatod.
A második hogy nem a legjobb időben használod esőben, nagy ködben ha megállsz vele akkor kész már a tankba is megy megjegyzem én is jártam így.
A benzinben is van bizonyos mennyiségű víz és ez is kicsapódhat.:-)
Üdv
esõben , mosáskor is belemehet a tankba a tankasapka szellõzõfuratán keresztül .
HI!
Ez engem is érdekelne. A haveromnak ugyanez a problémája a 250-es ETZ-jével, de eddig nem sikerült kideríteni, hogy mitől. Az tuti, hogy a tankból megy a víz a karbiba, mert a benzincsap üllepítője is folyton megtellik vízzel. A benzin nem lehet, mert az enyémnek semmi gondja nincs. (ugyanott tankolunk) Lehet, hogy beázik a tanksapkánál???
Sziasztok!
Valakinek van ötlete hogy miért szedi tele magát a karbim folyton vizzel?
Amit idáig megnéztem: Tankolási hely oké (ellenörizve), levegőszürő oké, tanksapka oké, tank oké.
Volt használva esőben, de nem csak eső esetén müveli ezt.
Ja és egy 150-es Etz-ről van szó.
Segítséget elöre is kösz.
J.
Most már összeáll a kép!
Elnézést kell kérjek, de nem csak a magam nevében!
Az öcsémmel lesz még egy telefonbeszélgetésem és egy komolyabb fejmosásban is részesítem amint találkozok vele!
Most már kezdem átérezni a hely szellemét, és kezd tetszeni…
Úgy látom tisztességes emberek vannak itt, s értem a kezdeti furcsa reakciókat ezek után ez teljesen normális!
Még egyszer elnézést kérek azoktól akiket megsértettem, és azoktól is akiket az öcsém durva modora sértett meg!! Én nem akarok kérkedni, sőt, tisztelem a becsületes segítőkész embereket!
További jó motorozást és sokkal jobb időt kívánok!
Üdv!
ALKATÉSZ! Az ellenszenv nem neked szól, ez most már kiderült, ám az öcséd tényleg elég agresszívan hirdetett, az üzletpolitikája azonban sokak számára csalódást okozott. A stílus, meg a telefonszám okán egyértelmű volt az azonosság. Legközelebb légy figyelmesebb, akkor nem kell vitatkozni senkivel.
Az elért eredményeidre valóban légy büszke, de ne úgy, hogy azzal másokat megbánthass.Ez egyszerű motorosok fóruma, de nem egyszerű szellemű vagy képességű embereké.Ezért van igaza Matyának.
Figyelj, ALKATrÉSZ !
Öcséd azt elfelejtette veled közölni, hogy nem túlságosan komálták itt őt, s letiltás alatt van a felhasználóneve.
Ezért bátorkodtam hát rád zúdítani megkeseredett kis életem minden kínját. :)
Általában kedvelem az olyan embereket, akik tanácsokat adnak, mert ez melegszívű és segítőkész emberre utal, s lehet hogy valóban ilyen vagy, ebben az esetben komolyan bocsánatot kérek tőled.
De hadd adjak én is neked tanácsot, hisz a helyszűke könnyen orvosolható, ha nem horizontálisan, hanem vertikálisan próbálod megfogni a problémát: állj fel a Pajeroval az SLK-ra. Nagy gázzal, 5-6 méterről simán sikerül.
Tudod én büszke vagyok rá amiért megdolgoztam, és nem sajnálok mást azért mert nincs hasonló anyagi szinten, én azért amim van, mindenért évekig dolgoztam, vérrel, verítékkel!
És nagyon rosszul esik ha bemocskolnak akármilyen szinten is! Ezt remélem azért megérted
Viszont azt meg te ne felejtsd el, hogy rossz helyen mutogatod/mondogatod a gazdagságodat.Ha egyáltalán igaz...Ez nem az a fórum, ahol, ezzel nagyon be tudnál vágódni.....
Mit kell itt Euro-ringet, meg SLK Mercit emlegetni?Szerinted itt kit érdekel, hogy mitek van??Ezen a fórumon nem ez alapján ítélik meg az emberek egymást....
Szánalmas..
ÖREG!
Ne haragudj de elgépeltem, hogy örülj, íme helyesen: ELOLVASHATOD!
Ha már a nyelvtannál tartunk, én meg azt szeretném, ha a többes számot, nem használnád indokolatlanul, mert ez a helyesírásilag sokkal súlyosabb hiba!
Igen, én a számomra ócska dolgokat próbálom kiszelektálni a garázsból, többek között ETZ alkatrészeket, 250-es ETZ-t 3db robogót, 1 db simson-t, 2db VORTEX verseny go-kart-ot és 1 Mitsubishi pajero-t próbálok hely hiányában eladni, ezek ócskaságok, mivel nem használom őket! Én senkit nem akarok átverni, mindent meg lehet nézni, telefonos egyeztetés után Budapesten!
Hidd el nem vagyok rászorulva szaros 500.000 forintra, ezért is mondtam, hogy vigye el valaki egyben, a cuccokat fillérekért, akár az összes motort!
Az öcsém foglalkozott SIMSON- MZ alkatrésszel, ő mondta, hogy ide regisztráljak és rakjam fel az alkatrészeket, ugyan is ő kiment végleg München-be lakni és itt hagyta ezt a milliónyi kacatot, amitől már meg sem lehet mozdulni ha beállok a kocsikkal, ha eladom őket a pénz az övé lesz, neki jól jön majd, megtudja tankolni az új SLK-t amit aputól kapott karácsonyra.
Nem tudom, ő ismer-e téged, de meg fogom kérdezni tőle, meg azt is, mivel váltotta ki belőled ezt az ellenséges hangulatot!
Nem írok ide többet, erre az oktalan vádaskodásra nincs időm, egyébként sem ilyeneket kéne írni szerintem egy motoros fórumba! Tudod nagyon rosszul esik, ha valaki ok nélkül sérteget! Ha elfogadsz egy tanácsot, szerintem ne itt éld ki magad, csak magadat járatod le! Ne másokban keresd a hibát, magadra próbálj figyelni, hogy ne legyen megkeseredett a kis életed és másban találj örömöt, ne abban hogy másokat ok nélkül becsmérelsz!
Szóval Ő nem magánemberként vett részt a fórumban?
Így érthető!
Nem tudom. Talán hirdetett... :)
Egyébként mit csinált, hogy bannolva lett???
Nah ja! :D
"Streetes
válasz erre | email2003-12-15 14:34:40
ÚJ ALKATRÉSZEK NAGYKERÁRON!!
Minden alkatrész MZ -hez ETZ, TS, stb...
SIMSON hoz!!! és még sok más motorhoz, gyári és utángyártott alkatrészek, gumik akksik stb... (póstai utánvéttel is) BP. területén 5000 ft felett INGYENES kiszállítással!!! INFÓ:
tel.: 0630 4096093 e-mail: streetes@freestart.hu
Üdv.:Péter"
Csak az a furcsa, hogy a számotok ugyanaz!
:P
Ugyan már, öreg, mindenki tudja, hogy ki vagy. Ugyanaz a hirdetésed stílusa, ugyanolyan hitvány a helyesírásod, számos elgépelés és stilisztikai hiba tarkítja, most pedig a vita"stílusod" is megjelenik.
Szerintem te a bannolt STREETES vagy. Nem személyedben kívánlak megsérteni, de ócska, használt dolgokat postai utánvéttel kínálni nem szép dolog.
A motorjaimat rendszeresen teletankolom, nevedre nem vagyok kíváncsi, a pályátokra sem szeretnék felmenni, azt azonban szeretném, ha ezentúl az igekötőket az igével egybeírnád, ahol szükséges.
Nem tudom honnan ismernél, szerencsédre még nem találkoztunk, sértegetni látom azt tudsz!
Csak sajnálni tudlak, ITT ÉLED KI MAGAD LOOSER??
Tudod csak szeretném eltüntetni végre a sok lim-lomot a garázsból, hogy kényelmesen elférjek, hátha valaki hasznát veszi még, és jól jön neki fillérekért mondjuk a "csehcsodájához"
Széles utat a "csehcsodádhoz", már ha sikerűl egyszer tele tankolnod!
A nevemet meg el olvashatod a sisakomon Mr. JÓINDULAT, ha az MZ sekkel esetleg az EURO-RING felé tévednél, már ha be engedlek, ugyan is a mi családunké a pálya!
Ezt nemrég még új eredetiként hirdetted... :]
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|