:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Hm. Ez a modell akta mz ts 125 például.
Pápics is látja, amit mondok.
2T, 125cm3 motor, 4 seb. váltó...
http://minsk-moto.com/classic/m-125x.html
Рабочий объем (куб.см)
125
Тип двигателя
1 цилиндр, 2 такта
Azaz: 125cm3, 1henger, 2T..
http://minsk-moto.com/classic/m_125.html
Persze, van 4T motorjaik is, ezt senki nem tagadta.pl.:
http://minsk-moto.com/classic/c4_125.html
Csak egy a baj, tuti hogy ide nem engednék be, ha venne ide egyet az ember...Mert ez a kis géptípus nekem nagyon bevált.Elég nékem.
Teknőc
Az hogy teljesítményre, lökettérfogatra, ugyanolyan mint a kis ts. És kétütemű.
Az hogy teljesítményre, lökettérfogatra, ugyanolyan mint a kis ts. És kétütemű.
Érthetően: Ezt nem értem! Mi köze az MZ-hez?
Késő van... :-)
Ezt nem értem mi köze az Mz-hez.
Csak 4 ütemű egyhengeres cuccok vannak a Minsk oldalán. És ráadásul harmatgyengék.
Mondom majdnem tiszta ts adatai,(szerintem az elektronikán és néhány kevés eltéréstől tekintve az is.) onnan másolva..S az a legdurvább, hogy úgy veszik, mint a cukrot.Főleg Ázsiában veszik-viszik..;) :)
Teknőc
néztem a gyári oldalon az adatokat.
200ccm, telj.:15le, végseb.: 110km/h
250ccm telj.:19le, végseb.: 110km/h
Ez már technika, nagyon kihegyezett gépek. :-)
Mármint túlzás látatlanban kínai gagyinak lenézni...:D
Úristen, a kínaiak közelednek... és fehérorosznak álcázzák magukat? :D Na jó, mondjuk fehéroroszoknál látatlanban erős túzás... :D
Hm, de érdekes, a klasszikus kis 125-ös Minsk, titeket mire emlékeztet?;) :)
A ts váz, etz fejlámpa, etz motor, 11l-es egyedi tank...
http://minsk-moto.com/classic/m-125x.html
A kis mz él, s élni fog...DDD
Teknőc
Na, itt a kis ts-es minski tesója, kicsit feltuningolva, de jól néz ki át építve is!
Draszvutje!
http://sebessegoltara.blog.hu/2013/02/06/a_leggyorsabb_belorusz
Teknőc
Ha már Totalbike és Mz...
http://totalbike.hu/magazin/tura/MZtura/?token=bc53a1bdb41524b845f3cce34c9eed63
Teknőc
Ha már Totalbike és Mz...
http://totalbike.hu/magazin/tura/MZtura/?token=bc53a1bdb41524b845f3cce34c9eed63
Teknőc
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2013/02/05/zuhan_a_fordulat_egyre_csak_zuhan/?utm_source=tb_topic&utm_medium=vezeto_cim&utm_campaign=Forum
Van fékbetétem, lehet hogy azért nem csöpög a fékolaj? Vagy azért mert bowdenem van? :D
Használjatok betétet, akkor nem csöpög. :-)
Ne aggódj,marad még rajta kívül csöpögő motor!
Hát, hogy ez a gyárilag beépített olajszint ellenőrzés.
Amíg csöpög, addig van benne olaj! :-D
Ne merészeld!!!
Ne már hogy csöpögés mentes legyen!!!
Most akkor mit fogok mondani ha az olajtócsám miatt kérdeznek??? :D
A Simsont is bűvölni kellene most már, hogy 50-es utazótempó mellett minél kevesebb Jómagyar Forintot kajáljon.
Az etanol igen, szerintem az Arol 2T miatt öngyulladt. Gázzzal indítottam, és víííííííííí...gyújtás le, akkor is. Kitekertem picit a gyertyát, nem akartam nyösztetni a pukklungot lefullasztással.
Nekem bejött. Főleg, mikor 198Ft volt literje.
15% dúsításal el lehet járni megfelelően hozzáigazított motorral.
Sajnos E85-ből 1:40-1:45-nél sűrűbb keveréknél kiválik az olaj. Arol2T oldódott eddig a legjobban benne.
E85-höz dúsítani kell. Minél nagyobb a sűrítés és előgyújtás, és fojtottabb akipu, annál kevésbé kell dúsítani.
50-nél 3 liter alatt kér kicsivel E85-ből.
Nekem meg a csöpögésmentes motor, ami a nemsokára kezdődő éles teszteken derül ki hogy sikerült-e ;) Sőt mostmár sikerült egy masszív de könnyű megoldást találnom a doboz felfogatására is.
Mert mindenkinek van hobbija, és neki a minél kevesebbet fogyasztó MZ az. :-)
Akkor ezek szerint mindenki tudja. :D
Csak akkor ő miért szegényítette el a keveréket? :D
Meg én mondtam a 30%-ot amikor egyszer kísérleteztem vele, szóval én is tudom :D
Szerintem tudja ezt ő, mivel régóta etanollal jár az MZ-vel.
No, akkor jól rémlett a dolog. :)
Függ ez még a hőtől és a keverési aránytól is. Nekem az első etzm csinálta egyszer benzinnel is, ha jól emlékszem nagyon elszegényítettem a keveréket véletlenül.
Nem emlékszem, az olaj mennyire szeret megkapaszkodni a fúvókában. Az rémlik hogy eléggé. Akkor pedig az is lehet a jelenség magyarázata hogy rosszul van elkeverve az olaj az etanolban. Valahogy úgy rémlik, az etanolos üzemhez meg kell növelni a fúvókákat. Persze nem az olaj miatt, mielőt valaki félreértené.
"Fulladt, szívató kellett,..."- nem fulladt hanem bekeveselt,etanolból kb. 30%-al több kell a motornak mint benzinből.
Versenyen szerettük, de betiltották mert túl jó volt :)
Hosszútávon figyelni kell rá, mert csapadék keletkezhet, meg korrozív, tehát nem szabad benne hagyni a karburátorban ha hetekre leállítod a motort, de motorozni jó volt vele.
Azonban tényleg nem éri meg már sajnos.
Az E85 oktán száma 105 körül van, ráadásul az égéshő is kisebb mint a benziné. Sok ismerősöm kipróbálta 2T-ben is. Hosszú távon senkinek nem jött be, de még sehol nem hallottam ilyet, hogy detonál.
Nincs is sok értelme már használni, mert az is drága lett.
Sose, az túlzás, de tényleg jó. Én is azt tudom javasolni. Gyakran használom én is.
Azt meg hogy?
Az etanol magasabb sűrítési arányt visel el.
A modell motoroknál, éter+metanol keveréket használnak.
Az lehet, meg kicsit félreértettem a a hsz.-ek nagy részét. Szerintem. Alpok simóval? Hm. Egyre szimpatikusabb vagy nékem. Sokan még a nyolcadliteres gépet is elítélik, hogy azzal nem lehet vele Alpokba túrázni, nem hogy a mopedet oda. Én csak azt mondom, hajrá! Túrabeszámolót is kérünk! Persze, ha kérhetünk.Jó utat! Májusi szocitúra: Én is szeretnél ott lenni,(remélem összejön, mert májusra két túra is van tervezve) bár ahogy ismerem magam, előtte is, és utána is teszek még egy kis kört, kóborolok. Brutális várbolond és termálvízrajongó vok. Oksa, te sör, én borozok...;)
Hülyeség, -ajjaj, még nálam mennyi van..DDD
Ja, és ha már ekkora simófan vagy:
http://youtu.be/Jo2fens7sj0
http://youtu.be/Xro5E3WoPaA
http://youtu.be/SkzTMhmjaNk
http://youtu.be/KBudJLKWtCw
http://youtu.be/hAkuoGTAbws
http://youtu.be/B33g5RMMzTw
végül egy Zündapp is, moped az Alpokon át:
http://youtu.be/QFT6kRUsh2g
Tehát jó túrát az Alpokba!
Teknőc
Nemtudom hogy baj-e :)
Valószínű eddig is ilyen volt, csak nem tűnt fel, de most nincs benn a hátsófékpálca, és nem feszül úgy a rendszer. Megnézem mennyi hely van, ha odafér, lehet hogy bökök hozzá valami danamid perselyt. A cégnél úgy is azt mondta egy okos kolléga, hogy a "danamid az sose kop el" :D
Lejjebb van-> hamarabb nyit, később zár.
Kis fordulaton visszaköp a karbi felé, nagy fordulaton nagyobb töltés-> fent fog jól húzni.
E85-öt tankoltam. De a roller nem szereti annyira, mint az MZ. Fulladt, szívató kellett, pedig fojtott H40 70-es főfúvókával. Kénytelen voltam benzint rátankolni.
E85 2T olajjal már detonálhat. Egyszer húztam üresben egy kövéret, és gyújtást levéve is üvöltött az MZ. Begyulladt a sűrítéstől az E85+Arol2T mix, mint az öngyulladós modellmotoroknál.
És az nagy baj?
Úgy értem akadályoz valamiben?
Valószínű, vascső a vascsőben. Zsírozd be.
:-) Ezt kitárgyaltuk :D Be kell látnom a saját hibámat is lehet, hogy nem teljesen objektiven értékelem az 51-est, mint fanatikus Simós (júliusban Alpok túra, ha minden jól megy XD) Készülsz a május végi Balassagyarmati szocitúrára? Én nagyon szeretnék ott lenni, rendesen kidumálhatnánk egy sör mellett a többi hülyeségemet is :)
Oksa, béke van!
Sőt, így már értem is mint mondasz.
Elfogadva! totál igazad van!Az S51-est nyúztam pár évig, tudom, milyen a gyári.:)
majd egy túrán este erre iszunk;)!
Teknőc
Ne érts félre, egy szóval nem irtam, hogy a tuning hosszabb élettartamú, vagy jobb, a gyáritól. Természetesen a gyári motor általában sokkal igénytelenebb a beállitásokra, takarékosabb és többet elmegy bontás nélkül. A szakszerűen átépitett 80-100 köbösök ritkák, mint a fehér holló,(mivel nem kevés della és szaktudás kell hozzá, ami a márka tulajdonosainak a legritkább esetekben van a birtokában, vagy ha mégis, akkor nem ez a hobbijuk :D ) ezért nem találkozol velük, csak márkatalálkozókon esetleg versenypályán fordulnak elő. Csak arra akartam utalni, hogy még erősen felhúzva sem az a széthullós fajta az S51-es. Nem akartalak cseszegetni, béke!
Én múlt évben szedtem szét, sztem nincs benne persely, bár nem is figyeltem. Az biztos hogy szeret begyógyulni a helyére a tengely, mondjuk az én gépem 20 évig parkolópályán volt...
Ja, azt elfelejtettem, hogy a pedál oldalán van lógása, a másik oldal szépen a helyén van.
Üdv!
Nekiálltam felkészíteni a gépet a szezonra, másfél év pihenő után (TS250/1). Most tűnt fel azonban, hogy a fékpedál tengelyének lógása van, méghozzá nem is kicsi, szemre jó 1-másfél mm. Nincs nálam a Hogyantovább könyv, meg más szakirodalom sem, és soha nem bontottam még meg a pedáltengelyt, nem tudom hogy mi az ami okozza. Ez meg van perselyezve, vagy csak egyszerűen kikopott az évek során? Még kutatok valami robbantott ábra után, de ha van valakinek ötlete, szívesen fogadom.
1-2 mm az nagy különbség, úgyhogy fene sem tudja mit lehet várni tőle.
Ha a szívó oldal lejjebb van és magasabb, akkor értelemszerűen hamarabb nyit és később zár. Mivel 2T-ről beszélünk ez nem jelent sokat, ha a szívó torok/karburátor/légszűrő nincs hozzá méretezve. Ha hozzá van, akkor elvileg a főtengelyhez több anyag áramlik le. Nagyobb az elősűrítés ezáltal több anyag áramlik fel a felömlőkön. Ha a kipufogó is hozzá van méretezve, akkor ez a több anyag nem ömlik ki a kipufogóba, hanem összesűríti és ugye több anyag nagyobbat robban. Így növekedhet a teljesítmény.
Ez jó kérdés, biztos hogy dominál.
Az a legjobb maga ha kipróbálod.
Túl kevés az infó róla.
De sok sikert!
Teknőc
Jut eszembe ha már a hengereknél járunk, birtokomban van egy különleges MZ Trophy henger, aminek a szívónyílása jóval nagyobb is és lejjebb is van a gyárinál, a többi lyuk kb. ugyanaz, 1-2 mm különbség van elhelyezkedésben a gyárihoz képest.
Na most az a kérdés, hogy szerintetek mit lehet ettől a hengertől várni, erősebb lesz ez valamivel, vagy inkább nyomatékosabb?
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|