:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Hát saját mocival megyek.
De hogy ilyen drága,és miért 40900-at mondanak.az irodába.
Most az A1 kb 80-85-ből kijön ha nem a saját mociddal mész és persze nem buksz egyszer se.
Az infó első kézből van mert édesapám oktató.
Szóval neked ilyen 50-60-ezerre jött ki?
Amennyiben akkreditált a suli, úgy még ennek a 3°0%-a visszajön a jövő évi adóból (lehet a tiéd, avagy családtagé is). Több akkor lesz a költség, ha pótórát kell venned, de annak az esélye elég csekély, ha már van némi tapasztalat. Ha pesti vagy, még tippet is tudok adni, hogy hová menj, sőt egy nagyon rendes oktatót is ajánlhatok.Nem reklám, tapasztalat.
üdv! nekem a gyakorlati rész:34900 ft volt ugy hogy saját motort vittem és saját benzinnel. a kresz :20300ft. elsősegély is kb 7500ft körül van.jah és + a vizsgadíjjak...na üdv.
Hali!
voltam az autósiskolában,és az mondták minden kijön 40900Ft-ra!A1 vizsga!és azt kérdem én,hogy ez lehet ennyi,vagy úgyis több lesz?nektek mennyi volt?több mint amit mondtak?elsősegély van,meg valami gyakorlat is mert két éve moorozok simóval jogsi van,+gyakorlat is motorozás terén.mégha csak 50-essel van gyakorlat is!
Hello!
Én egy MZ TS 125-össel szaggatom az utakat. Szeretnék rá csomagtartót barkácsolni! Ha valaki tudna küldeni az e-mail címemre egy fotót vagy esetleg egy rajzot, az nagy segítség lenne! Előre is köszi!
Hali!
Szerencsére a kettő nincs összefüggésben.
Nincs digi gépem de bátyámnak van...ezért nem ígérem h még ma elküldöm, de a hét folyamán biztos!
Hi Zola!
Így is érdekel, jöhet a kép, az info@motormentes.hu -ra! (Hátha jobb mint az enyém). joco10
Hali!
Nekem is 250-es ETZ-m van, és 95-ös Shell V Powert tankolok. Stihl olajjal keverem 1:50-es arányba.
Már 4 éve használom így, eddig még nem reklamált a gép.
Üdv: Tomi
Sziasztok motorosok!A 80-as évek közepe táján volt utoljára motorom,most így a 40-hez közeledve újra egy ETZ 250-esen találtam magam...Néhány kérdésben már kaptam itt segítséget,most is lenne egy.Annak idején 89-es normálbenzinnel jártunk,1:40-es keverékkel.Mi a tapasztalat a jelenlegi üzemanyagokkal?Mit szól a gép a 98-as,99-es és egyéb(v power stb)benzinekhez?Mi a helyzet a szintetikus olajokkal és mennyire lehet hígítani?Köszi az infókat!
én is értettem , csak a végérõl lemaradt a vigyorgó pofa . a mofakernél a légszûrõ (feltételezve hogy olyan kell bele mint az etz150-be) 750huf .
jobban jársz ha leteszed az A1 vizsgát .
két évig motoroztam jogsi nélkül és néha csak az istenek szeretetén múlott , hogy nem buktam meg .
Üdv!téged nem, de a szüleidet büntethetik.mondjuk faterod jogsiát is elvehetik<
Cserecuccom sajnos nincs! Kérdezd meg tőlle hogy mennyiért adná. Gépen nekem van(jpg) csak ha nem csillagászati árra gondolt megvenném! Eredetiben csak másabb!
Inkább e-mailben írd meg mert a fórumot nem tudom rendszeresen nézni!!!
soldier84@freemail.hu
Köszi
Az nem kellett volna! A blokk alján van kér csavar. Kinézetre ugyan olyan csak az egyik egy kicsit kisebb! A nagyobb az olaj leeresztésére való. A kisebbet nem lett volna szabad kitekerni! Elméletileg volt benne egy rugó meg egy kis golyó! Ez a váltót pozicionálja! Amiről én írtam a blokk oldalán van. A nívó csavar alatt 1-2cm-re! Tulajdonképpen az egyik dekni rögzítő csavar!
Egy barátomé, mondj valamit, és én közvetítem.Egyébként Simsonja és Pannóniája van, ha ezekhez tudsz valami árban hozzáillőt biztos érdekli.
Énis erre tipelek , Nem rég vetem a gépet!
a blok alján mind a ketö csavart kitekertem!
Helló!
Engem lehet érdekel ha meg tudunk egyezni! Mennyire gondoltál?
lehet , hogy 3 dl ebbe a "jóidőben" nem bírt kifolyni belőle, vagy bekocsonyásodott a " sűrű" cserétől:)
Hi!
Érdekel valakit Mz Etz javítási könyv?
Helló!
Tuti hogy 9dl kell bele! A fáradt olajat csak a blokk alján lévő csavarnál engeted le vagy az oldalán is?! (A nívó alatti dekni rögzítő csavar)
Üdv
én is 9-röl tudok .én beöntötem 1l-t és 4dl kijöt a szintjilzö csavarnál.
Én 9dl-ről tudok, de ez lehet hogy nem valós. Én egy falkonnal beledöntök, legyen ott kenés sokáig! :-)
Sziasztok!!!!!!
250 ETZ-be 6dl olaj kell????? Létezik?
" elöreis kösz"
Szerintem már el is kezdheted az A1-es jogsit. És mire jó lessz az idő már papírod is van. Amúgy ha jól tom elég komoly pénzösszeget kérnek (majdnem fedezi a jogsit) plussz eltiltanak 2 évre a mocitól, vagyis 2 évig meg se szerezheted a jogsit.
Sziasztok!
Ma elővettem a gépet, és marha jó volt! Annyira élveztem hogy végre tőbb hónap után újra alattam volt a gép. Remélem minél hamarabb bejön a jó idő hogy meglehessen csinálni azt a pár dolgot ami még hiányossága a vasnak, aztán nyakunkba vesszük a világot, és... Király!
Üdv.:Gábor
Ha csak ennyi vagy akkor ne aggódj! Nem neked kell kifizetned, hanem majd a szüleidnek:-)
nah jó de én 16 vok,engem nem büntethetnek pénzre!
Nem úgy kell eltüntetni a vért..:))Azt le kell mosni..:))
CSak úgy ne fújj rá semmit.Alapozó, ahogy alant írták, utána meg bármilyen szín...
Simán akarsz rámenni a pirosra? Ne tedd!
Nekem volt egy haverom, aki jogsi nelkul vezetett, elkaptak, penzbirsag, nem tudta kifizteni, tobbszor felszolitottak, aztan ment csucsukelni :-)))
Hy!
Kaptak már el valakit jogsi nélkül,nem úgy hogy jogsi nincs nálla,hanem le sem vizsgázott!csak 50-re van jogsim,szerintetek mi lesz,ha elkapnak?Akkor mi van ha feljelentenek?fizetek?vagy először inkább rámszól a rendőr,hogy így ne motorozgassak?történt valakivel ilyesmi?
Milyen szin takarja jol a pirost a motoron feketén kivül?
MZ alkatrészek adás-vétele, új illetve (vagy) használt.
Utánvéttel, nagyobb mennyiségnél a házhozszállítás ingyenes Győr és Szombathely 40 km-es vonzáskörzetében.
Érdeklődni lehet:
- Tánczi Tibor: Tel: 06 70 333 9723
Email: ttibi20@freemail.hu
- Holy Roland: Tel: 06 70 285 1419
Email: maci-1@freemail.hu
Szerintem is sűrű olajat használsz.
sűrű az olajad, alacsony az alapjárat, ilyesmik
Etz 251-es hideg motorral nem emel ki teljesen a kuplung! Ha alapjáraton berakom 1-esbe akkor lefullad! Melegen nem csinálja! Mi ennek az oka?
Nekem 2 ETZ 250-em van, amiből az egyiket rendesen használom utcán, papírokkal, minden... De a másikat csak terepen használom és át szeretném alakíteni kicsit krosszosabbra. Azér kell bele a babetta gyújtás, hogy ne kelljen bele aksi, mert csak ritkán használom és az aksi nem szereti, ha csak havonta egy körre viszem ki, és persze a rázkódást sem tűri annyira...
Majd küldök! Ha kész. :DD
Forgalomban nem igazán lesz használva.
De azér az MZ felirat le lesz flexelve a dekliről... :DD
Meg láttam már lekerekített hűtőbordájú hengerrel TS blokkot...
Üdv mindenkinek!
Danuvia gyújtótekercset keresek(újat),vagy megtekercseltetném a meglévőt.Tud valaki segíteni?
Köszönettel:
Gyuri
Ha magamból indulok ki akkor nem a hétköznapi használatra készül, hanem valami folyópartra vagy hegyoldalra meg ilyenek.
És ott (én legalábbis) nagyon ölöm a gépet hiszenazért csináltam hogy jól érezzem magam és nem érdekel ha tönkremegy mert úgyis megcsinálom.
Meg egy ilyen gépet szerintem senki se sajnál.
Ha kész küldessz róla képet?
Már bocs,hogy mondom,de szerintem,nem nagyon éri meg átalakítgatni babettagyújtásúra egy Mz-t,meg ilyenek,mert az naon kókány dolog,meg az úgy eredetin jó megszakítósan,de mivel jobb a tirisztoros,azt leszámítva,hogy joban tűri a fordulatot,azért mert a megszakító kopik és után kell állítani?hát az a legkevesebb,ha már karban kell tartani a mocit,hogy néha utánállítassz,arról nem is beszélve hogy megszakítós egyszerűbb,ha lerobbanok a gyújtással,útszélen elég szerszámmal mindenképp megcsinálom kivéve ha nagyobb baja van,de aki tuning miatt,nagyobb tejesítmény miatt,azt megértem,az kell is:)
hy
A forgalomban is használni akarjátok a rometet,ts blokkal?a rendőrnek nem tűnik fel?hogy egy kicsit mintha nagy blokk lenne benne?
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|