:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
szakal666
Különleges lakk kapható, amely polírozott alumínium felületekre van, de csak Németországból lehet hozatni. Rugalmas, nem pattog le és ha leszeded se lesz foltos a felület utána.
De ez elég macerás lakk... :-)
Sztem a MOL Strandard Diesel megfelelő olaj e célra
Az első fogaskerék gyári mérete 21, nem 22!
Üdv!
Egy kérésem lenne: Megtenné nekem valaki,hogy leméretezi a hátsó lánckerék távtartóját? Arról az alkatrészről van szó ami ami a lánckerék agyat „eltartja” a lengővillától.
Nagyon megköszönöm előre is.
Kraven
Sziasztok!
Nemrég vettem én is egy 251-es ETZ-t, de nagyon meglepődtem a menet"dinamikáján" mert 90-ig még húz rendesen, de afölött szinte semmi. Max. 110 -et tudtam kihozni belőle, de az a max. MI lehet Vele? Azelőtt a 250-esemmel két személlyel mentem 130-at.(legalábbis óra szerint). 22-es első fogaskerék van benne (gyári méret), hátul 16"-os kerék.'89-es, a gyújtása elektromos, súbertűt állítgattam-gyertya elektródja nem fehér s nem olajos.őszbarna. Gázelvételnél egyébként csörög.(dugattyúcsapszeg gondolom..) Egyébként nem tud vki egy jó centírozót, mert a hátsóban van egy kis nyolcas.
Üdv!
60 ból kijött...nem huztak + semmiből...jah+ keveset eszik az Etz-m az is a szerencsém:):)
Siófoki vok itt már megszoktam a közlekedést.. meg elötte 2 évet segédmotoroztam.. elég sokat városba szal nem tudtak nagyon ujjat mutatni...jah meg szerencse kérdése. Vizsgabiztostol is függ nagyon a dolog...sajnos...
Bocsánat, a "hiszen" szó dél-tajvani nyelvjárásban "hosuen", csak elfelejtettem, hogy ezt viszonylag kevesen beszélik a fórumon :o)))
én is a Csigavérnél nyomultam, a rutin gyakorlás a Madridi úton volt, a vizsga a Hoffher Alajos (ha jól emlékszem) utcában a XIX.-ben, a forgalom onnan indulva a Gilice tér környékén. helyismeretem nekem sem volt, de minden ment elsőre (nem fényezem magam). Azért a Wekerle körforgalma tudott trükközni, hosuen az ország egyetlen olyan körforgalma, amelyben meg lehet állni. Nálunk is volt lehetőség 10 rugóért megvenni a vizsgát, de úgy gondoltam, hogy az első pót még mindig olcsóbb, aztán nem is kellett semmi.
Szerintem nagyban függ a vizsgabiztostól is. Meg ha odafigyelsz akkor simán letehető bukás nélkül a jogsi.
Hát én nem tartom magam zseninek, de nekem minden jogsinál elsőre meglett minden vizsgám...Szóval meg lehet csinálni kapásból mindent...Bár tény, hogy vannak helyek, ahol nem csak tárgyi előfeltételei vannak a jogsinak, hanem anyagi is.
A polírozás tartóssága nagy mértékben függ: az anyag minőségétől, a használat körülményeitől, esetleg az ápolástól. Tehát nem minden ötvözetű alumíniumon lesz egyformán tartós a polír, nem szereti a vizet, a sós levet főleg. Ha néha lewaxolod, tovább bírja. Lakkozni nem szerencsés, a polírozott fémfelület túlságosan sima és nem tapad rajta rendesen a lakk. Ha meg itt ott lepattog, akkor ott oxidál és ettől ronda foltos lesz.
A megoldás: évente 1x áthúzod rongykorongon a polírozott alkatrészeket és akkor mindíg friss fénye lesz!
Hello!
Feltűnt, hogy a most vásárolt 251-es ETZ-mnek szinte száraz volt a kuplungja. (szerencsére csak vagy 20 km-t mentem még vele) Szerintetek milyen olajat töltsek a a blokkba? Csak, mert a Simsonnal úgy jártam, hogy nem kapcsolt szét rendesn valószinűleg a sűrűbb olaj miatt.
Ja mégvalami! Ha kipolírozok valamit akkor az mennyire lesz tartós? Nem lenne jó lefújni valami lakkal??
Köszi!
No meg a pótvizsgadíjak. Mert pótvizsga úgyis lesz. Elég egy kintfelejtett index vagy ilyesmi... A pestiek pl. egy olyan utcánál szeretnek buktatni, ami nagyon keskeny, de két irányú, majd egy kereszteződés után ugyanolyan keskeny, de egyirányú tovább. És ennél a kereszteződésnél kiadják a parancsot, hogy fordulj balra. A legtöbb madár látja az egyirányú táblát, és besorol a bal oldali járdához. Már meg is bukott. De vannak még más efféle okosságok is a tarsolyukban. Akárhova mész, akármennyit fizetsz, semmi esetre se menj bele abba, hogy ne a forgalmi vizsga területén vezessétek le a forgalmi órákat! Engem ezzel szivattak meg a Csigavérben. Kint volt a jármű telephelyük a Madridi úton, a vizsga meg a Vekerlén, ahol nekem nulla volt a helyismeretem, naná, hogy sorra beleestem az ügyes kis csapdákba, és utána még meg is magyarázták nekem, hogy én vagyok a közutak réme. Akkor már 7 éve volt saját autóm... ;-)
az sztem csak az elmélet.
Vagy épp a gyakorlat.
Vagy visszaigényelheted és ők ezt is beleszámolják.
Vagy mint regisztrációs díj fizettetik ki veled (ami ugyebár nem a tanfolyam) meg van még egy két ilyen "okos kis húzás"
Üdv.:Pet
Hát saját mocival megyek.
De hogy ilyen drága,és miért 40900-at mondanak.az irodába.
Most az A1 kb 80-85-ből kijön ha nem a saját mociddal mész és persze nem buksz egyszer se.
Az infó első kézből van mert édesapám oktató.
Szóval neked ilyen 50-60-ezerre jött ki?
Amennyiben akkreditált a suli, úgy még ennek a 3°0%-a visszajön a jövő évi adóból (lehet a tiéd, avagy családtagé is). Több akkor lesz a költség, ha pótórát kell venned, de annak az esélye elég csekély, ha már van némi tapasztalat. Ha pesti vagy, még tippet is tudok adni, hogy hová menj, sőt egy nagyon rendes oktatót is ajánlhatok.Nem reklám, tapasztalat.
üdv! nekem a gyakorlati rész:34900 ft volt ugy hogy saját motort vittem és saját benzinnel. a kresz :20300ft. elsősegély is kb 7500ft körül van.jah és + a vizsgadíjjak...na üdv.
Hali!
voltam az autósiskolában,és az mondták minden kijön 40900Ft-ra!A1 vizsga!és azt kérdem én,hogy ez lehet ennyi,vagy úgyis több lesz?nektek mennyi volt?több mint amit mondtak?elsősegély van,meg valami gyakorlat is mert két éve moorozok simóval jogsi van,+gyakorlat is motorozás terén.mégha csak 50-essel van gyakorlat is!
Hello!
Én egy MZ TS 125-össel szaggatom az utakat. Szeretnék rá csomagtartót barkácsolni! Ha valaki tudna küldeni az e-mail címemre egy fotót vagy esetleg egy rajzot, az nagy segítség lenne! Előre is köszi!
Hali!
Szerencsére a kettő nincs összefüggésben.
Nincs digi gépem de bátyámnak van...ezért nem ígérem h még ma elküldöm, de a hét folyamán biztos!
Hi Zola!
Így is érdekel, jöhet a kép, az info@motormentes.hu -ra! (Hátha jobb mint az enyém). joco10
Hali!
Nekem is 250-es ETZ-m van, és 95-ös Shell V Powert tankolok. Stihl olajjal keverem 1:50-es arányba.
Már 4 éve használom így, eddig még nem reklamált a gép.
Üdv: Tomi
Sziasztok motorosok!A 80-as évek közepe táján volt utoljára motorom,most így a 40-hez közeledve újra egy ETZ 250-esen találtam magam...Néhány kérdésben már kaptam itt segítséget,most is lenne egy.Annak idején 89-es normálbenzinnel jártunk,1:40-es keverékkel.Mi a tapasztalat a jelenlegi üzemanyagokkal?Mit szól a gép a 98-as,99-es és egyéb(v power stb)benzinekhez?Mi a helyzet a szintetikus olajokkal és mennyire lehet hígítani?Köszi az infókat!
én is értettem , csak a végérõl lemaradt a vigyorgó pofa . a mofakernél a légszûrõ (feltételezve hogy olyan kell bele mint az etz150-be) 750huf .
jobban jársz ha leteszed az A1 vizsgát .
két évig motoroztam jogsi nélkül és néha csak az istenek szeretetén múlott , hogy nem buktam meg .
Üdv!téged nem, de a szüleidet büntethetik.mondjuk faterod jogsiát is elvehetik<
Cserecuccom sajnos nincs! Kérdezd meg tőlle hogy mennyiért adná. Gépen nekem van(jpg) csak ha nem csillagászati árra gondolt megvenném! Eredetiben csak másabb!
Inkább e-mailben írd meg mert a fórumot nem tudom rendszeresen nézni!!!
soldier84@freemail.hu
Köszi
Az nem kellett volna! A blokk alján van kér csavar. Kinézetre ugyan olyan csak az egyik egy kicsit kisebb! A nagyobb az olaj leeresztésére való. A kisebbet nem lett volna szabad kitekerni! Elméletileg volt benne egy rugó meg egy kis golyó! Ez a váltót pozicionálja! Amiről én írtam a blokk oldalán van. A nívó csavar alatt 1-2cm-re! Tulajdonképpen az egyik dekni rögzítő csavar!
Egy barátomé, mondj valamit, és én közvetítem.Egyébként Simsonja és Pannóniája van, ha ezekhez tudsz valami árban hozzáillőt biztos érdekli.
Énis erre tipelek , Nem rég vetem a gépet!
a blok alján mind a ketö csavart kitekertem!
Helló!
Engem lehet érdekel ha meg tudunk egyezni! Mennyire gondoltál?
lehet , hogy 3 dl ebbe a "jóidőben" nem bírt kifolyni belőle, vagy bekocsonyásodott a " sűrű" cserétől:)
Hi!
Érdekel valakit Mz Etz javítási könyv?
Helló!
Tuti hogy 9dl kell bele! A fáradt olajat csak a blokk alján lévő csavarnál engeted le vagy az oldalán is?! (A nívó alatti dekni rögzítő csavar)
Üdv
én is 9-röl tudok .én beöntötem 1l-t és 4dl kijöt a szintjilzö csavarnál.
Én 9dl-ről tudok, de ez lehet hogy nem valós. Én egy falkonnal beledöntök, legyen ott kenés sokáig! :-)
Sziasztok!!!!!!
250 ETZ-be 6dl olaj kell????? Létezik?
" elöreis kösz"
Szerintem már el is kezdheted az A1-es jogsit. És mire jó lessz az idő már papírod is van. Amúgy ha jól tom elég komoly pénzösszeget kérnek (majdnem fedezi a jogsit) plussz eltiltanak 2 évre a mocitól, vagyis 2 évig meg se szerezheted a jogsit.
Sziasztok!
Ma elővettem a gépet, és marha jó volt! Annyira élveztem hogy végre tőbb hónap után újra alattam volt a gép. Remélem minél hamarabb bejön a jó idő hogy meglehessen csinálni azt a pár dolgot ami még hiányossága a vasnak, aztán nyakunkba vesszük a világot, és... Király!
Üdv.:Gábor
Ha csak ennyi vagy akkor ne aggódj! Nem neked kell kifizetned, hanem majd a szüleidnek:-)
nah jó de én 16 vok,engem nem büntethetnek pénzre!
Nem úgy kell eltüntetni a vért..:))Azt le kell mosni..:))
CSak úgy ne fújj rá semmit.Alapozó, ahogy alant írták, utána meg bármilyen szín...
Simán akarsz rámenni a pirosra? Ne tedd!
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|