hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 29. kedd 
Péter

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

peti74
válasz erre | email2006-01-13 23:21:16
Monoblock.
Csak érdekességképpen kérdezném, hogy ha volt egy 250-esed, ami kétszeméllyel ment óra szerint 130-at - ahogy írtad - akkor miért adtad el, és vettél helyette egy - ha szabd így fogalmaznom - egy 251-est, ami zsákbamacskának bizonyult ?
A 251-es méretre is kisebb is, meg aztán ott vannak a vásárlás fix költségei (eredetv.,átírás, bizt.) ami ugye kidobott pénz egy meglévőhöz képest.

Peti74
sorszám: 9665 (43324)
(előzmény: monoblock, 2006-01-13 20:27:07)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2006-01-13 22:18:13
Nem, ez tévedés! nem 16"-os felninek kell lennie hátul a 125-ös Ts-en, hanem 18"-osnak!!! A Ts 250-nél, illetve 250/1 volt 16"-os hátul is meg elöl is! Az 1983 utáni ETZ-ken pedig elöl volt 18"-os és hátul 16"-os!
sorszám: 9664 (43315)
(előzmény: Péter mz, 2006-01-13 21:38:30)

 
 
JomaJosszo
válasz erre | email2006-01-13 21:49:52
Nem lehet hogy a szivato nem enged vissza teljesen.Egy kicsit fenakad es ez zavarna a mukodest ha bemelegszik!!!
sorszám: 9663 (43308)
(előzmény: adams83, 2006-01-13 11:57:13)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-01-13 21:38:30
heló.Hát nekem mindkét krék külső gumiján az a felirat van hogy 18x az elsőn 18x3 a hátsón 18x3.25Télleg 16os keréknek kellene bent lenni eredetileg?
sorszám: 9662 (43307)
(előzmény: Rókapimpó, 2006-01-13 15:20:29)

 
 
monoblock
válasz erre | email2006-01-13 20:27:07
Hello peti74!

Tudom én, igazad van!Csak a 130-as végsebességű 250-es után nagy csalódás, hogy 90-100-nál már megáll az újabb gépezetem. Azt gondoltam hátha van vmi banális dolog ami nem jutott eszembe.. hátha...
Több beállítás függvénye a végsebesség.
Igazából amikor megvettem a gépet az első volt hogy kifújattam a légszűrőt, olajat cseréltem. A kipufogót asszem holnap lebontom, lehet el van dugulva..
Csapágyakkal nem harcolok, karburátor? Hmm... érdekes tünetei vannak a motromnak:
Bendítom, megyek vele jó darabig, és egyzser kétszer mikor a lámpánál megállok, alapjáraton, és kicsivel fölötte egyszercsak egy kis idő után fogja magát és leáll a motor.
Félretolom, berúgom, első rúgásra indul. Ezt sem tudom hova tenni... :-o
A 21-fogú elsp kerék igaz, rosszul emlékeztem, tényleg 21 fogú a gyári első hajtáskerék.
Más: a Szocitalálkozók nyáron mindig Pestről indulnak?? Tatabánya-Tatáról nincs egy honfitárs?? :))
sorszám: 9661 (43305)
(előzmény: peti74, 2006-01-13 17:14:04)

 
 
street5
válasz erre | email2006-01-13 19:56:34
Sziasztok!
KERESEK ETZ125-höz főfékhengert!
Írjon akinek van eladó!
Köszi!
sorszám: 9660 (43302)

 
 
mzmotoros
válasz erre | email2006-01-13 18:23:04
ETZ 250 De Luxe km-óra bontatlan peremezéssel, hibátlan krómozással kb 19500-as óraállással eladó. Ár: 5000 HUF
sorszám: 9659 (43296)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-01-13 17:14:04
davix:"nekem 250 ETZ-m van de nekem is detto ugyan ez csak sikerült 115-öt menni nagy nehezen..."

Mondjátok meg nekem őszintén, a 115 km/h egy széria ETZ250-től kevés ?

Szerintem a könyv szerinti 135 km/h max sebesség széria motornál szerintem nehezen elérhető. Nekem már sikerült, igaz sokat melóztam vele, mire ilyen lett.

Ne felejtsétek el, hogy a végsebesség meg a lóerő, nagyon sok ideális dolog együtállásának a függvénye:
- jól összerakott blokk (jó minőségű tömítések, helyes vezérlés, jó tömítések, jól beállított sürítés)
- rendesen bejáratott blokk, szép hengerfal, illeszkedő gyűrűk)
- jó alakú, méretű és tiszta kipufogó
- minden fordulaton pontos gyújtás, jó gyertya
- megfelelő karburálás, elégséges mennyiségű levegőszívás
- jó csapágyak (úgy a blokkban, mint a kerekeben)

Ezek csak a legfontosabbak.
A "nem megy a verda - biztos kicsi a kopresszió"-ót felejtsük már el, ennyire nem egyszerű, főleg a kétütemű.

A ladaklub honlapján olvastam - és nagyon egyetértek vele - hogyha nem vagyunk megelégedve a használt, "igazából nem is tudjuk" állapotú verdánkkal (sokat fogyaszt/nem megy), akkor először próbáljuk meg "csak" a gyári állapotot visszaállítani (karburálás, gyújtásrendszer, gyertyák, kipufogó,stb...) és utána döntsük el, hogy jó-e úgy. Nekik az a megfigyelésük, hogy a legtöbb tulaj, már egy jól beállított széria verda elérése esetén "megáll a tuninggal".

Szóval, ha tenni akarsz a motorodért valamit, akkor "csak" az előbbi lista alapján nézd át a saját motorodat. Sajnos nem mindig lehet beszerezni mindenből a legjobbat, azt hiszed, hogy jó, aztán mégse.

Üdv,
Peti74
sorszám: 9658 (43291)
(előzmény: TéZés Gábor, 2006-01-13 16:45:13)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-01-13 16:51:18
KRAVEN.
Én nem írtam, hogy menet közben kell a szimeringhez WD-40-et fújni.
Előszőr megy vele a tag, amig produkálja a hibát. Aztán megáll, leveszi a deklit, és a WD-40-hez kapott kis piros hosszabító csővel, odaerőlködik egy kis anyagot a forgórész alá. Utána beindítja. Alapjárat, gázfröccs esetleg rövid próba akár jobb oldali dekli nélkül. Értem ??
Nekem hónapokig főtengelyszimeringes volt a trabantom, ezért hordtam magammal egy 10ml-es orvosi fecskendőt egy lereszelt végű injekcióstűvel. Ha elkezdett levegősödni az alapjárat, és nyikorogott a jobb oldali szimering, akkor álló motornál én is odajátszottam pár csepp olajat a szimmerighez, az ékszíjtárcsa alá. Párszáz km-re mindig elég volt neki.

Több kreativitást, mert lassan barkácsszakkör hangulatom lesz :)))

Üdv,
Peti74
sorszám: 9657 (43288)
(előzmény: KRAVEN, 2006-01-13 14:18:19)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2006-01-13 16:45:13
Helló!

Az én gépemnek is pontosan ugyan ez a baja, de még nem sikerült meggyógyítanom. Ha valóban egy problémáról van szó akkor a kompresszióhiányt felejtsd el mert az en masinámra rámértünk és 11,5bar volt a kompresszió benne. Sok sikert fiuk, és ha valakinek megvan a megoldás akkor írja meg mert marhára örülnék neki ha végre úgy működne a vasam ahogy az le van írva. Megigérem én is megírom, ha rájövök.:-)
sorszám: 9656 (43287)
(előzmény: davi1x, 2006-01-12 21:26:24)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-01-13 16:42:08
ETZ-nél számlap cseréhez sajnos a tengely végéről le kell venni a mutatót. De arra semmi biztosíték nincs, hogy pont ugyanoda vissza is tudod tenni. Ergó az órád totál pontatlan lesz.
De ha csak fehér számlapot akarsz, akkor vegyél öntapadós tapétát, nyomtatd ki rá, ami akarsz mérethelyesen, vágd ki az izzók és a tengely helyét, majd vágj bele egy sugárirányú hasítást, mondjuk a mutató nulla állása alá. Ha ügyes vagy még ez a vágás is alig fog látszani. Ezzel a módszerrel nem kell levenned a mutatót.

Üdv,
Peti74
sorszám: 9655 (43286)
(előzmény: Árix, 2006-01-13 13:51:04)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2006-01-13 15:20:29
Péter mz!

Ja most látom, hogy ts 125-ről van szó.
Asszem annak gyárilag 16"-os a hátsó kerék átmérője, tehát ha csak a kereket cserélet 18-ra akkor lomhább lesz, de talán (ha rendesen ki tud pörögni), akkor nagyobb lesz a végsebessége.
Ha most a 18-as van benne és kicseréled a 16-osra, akkor jobban fog gyorsulni, de kisebb lesz a végsebessége.
Ha emellett még lánckerék cserével is alakítasz az áttételen, akkor már semmi sem biztos... :DDDD

De ha télleg csak a 18"-os keréken a 18"-os átmérőjű 3.25" széles gumit cseréled 3.50" szélesre, akkor az előző hozzászólásom van érvényben... :D
sorszám: 9654 (43283)
(előzmény: Péter mz, 2006-01-13 14:50:50)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2006-01-13 15:08:19
A 18" a kerék átmérője, a 3.25" és a 3.50" a (kerék), esetünkben viszont a gumi szélességét jelzi.
Szerintem nincs eltérés gyorsulás/sebesség szempintjából a két gumi között. Max annyi, hogy a 3.50-es nagyobb felületen érintkezik a talajjal és ezért "lassíthatja", de ez oly csekély, hogy el lehet tekinteni tőle. Ja és nem mindegy, hogy mekkora a gumiban a nyomás...
sorszám: 9653 (43282)
(előzmény: Péter mz, 2006-01-13 14:50:50)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-01-13 14:50:50
heló
melyik gumival megy gyorsabban az MZ a kissebb átmérőjüvel (kivül)vagy a nagyobbal.Nekem 18x3.25 van hátul de van egy 3.50 esem ami valamikor rajt volt.Mz ts 125
sorszám: 9652 (43281)

 
 
adams83
válasz erre | email2006-01-13 14:33:04
Peti74!

Milyen típusú,márkájú szimeringet tegyek a motorblokkba?A méreteket tudom,csak ahol lakom nem igazán érdemes szocimotoros boltba venni,mert szar az árujuk 70%-a.Sok haveromnak alig húzott ki egy-két évet az ott vett alkatrészek.
sorszám: 9651 (43280)

 
 
KRAVEN
válasz erre | email2006-01-13 14:18:19
Hogy a viharba lehet a jobb szimeringhez menet közben bármit is fújni? Szerintem van ott útban néhány alkatrész...:-)
Valóban lehet szimering is, bár ennek is tipikus jele a "felpörgés". Ezek tényleg olyan üzemzavarok,amit távgyógyászattal nehéz orvosolni.
sorszám: 9650 (43278)
(előzmény: peti74, 2006-01-13 13:36:29)

 
 
adams83
válasz erre | email2006-01-13 14:00:56
Elindulásnál nincs gond,hanem inkább menet közbe jön elő a probléma,de ez sem minden alkalommal.Nem igazán akarja ilyenkor felvenni a fordulatot,visszaengedem picit a gázt menet közbe és ez általában segít rajt.Lehet az kéne,hogy vissza állítsam a súbert az eredeti állásba?Úgy terveztem mindenképp szétugrasztom a blokkot,mert csapágyak,szimeringek cserére érettek(Közel 6 évet állt egy garázsban).Másik hernyám a mocival,hogy az első teló nagyon rángat,de mikor megvettem ilyen gonja nem volt.Asszem olajat+szimeringet kéne cserélnem rajt,mert felűt az eleje nagyobb fékezésnél.Muszáj vele hegyi,kavicsos útakon is mennem vele,lehet az tett be neki.
sorszám: 9649 (43276)

 
 
Árix
válasz erre | email2006-01-13 13:51:04
Üdv! és a számlap cserét azt h lehet megoldani? mert láttam pár motornál h fehér a számlap.(Etz125)választ elöre is kösz
sorszám: 9648 (43275)
(előzmény: peti74, 2006-01-13 13:28:02)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-01-13 13:36:29
adams83.
Megint sikerült olyat kérdezni, amit bizony "hallani kellene". Amivel én többször találkoztam (ETZ-250/251-nél), az bemelegedés után a motor elgyengülése fellevegősödés miatt. A hibát több esetben a nem odavaló, olcsó "gépipari" szimering okozta. Én megpróbálnám elsőként legalább a jobb oldalon ellenőrizni.
Bambi módszer : féktisztítót (vagy WD-40-et) fújni meleg motornál a szimmeringhez, hátha rövid időre újra "benzines lesz". Akkor ott a hiba.
Elsőre ennyi.

Peti74
sorszám: 9647 (43273)
(előzmény: adams83, 2006-01-13 11:57:13)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-01-13 13:28:02
Katona P. !
MZ km óra nullázása visszapörgetés nélkül : láds MZ fórum 2005-12-28 00:52:49-es hozzászólásom (és környéke PéterMZ-től és tőlem). Ebben a pillanatban még a 7-ik lap közepén találod.

Üdv,
Peti74
sorszám: 9646 (43272)
(előzmény: Katona p, 2006-01-12 20:28:30)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-01-13 13:23:40
Nyugodtan rakhatsz bele, csak forditva nem kompatibilis a dolog.
sorszám: 9645 (43270)
(előzmény: steelheart6, 2006-01-13 11:57:41)

 
 
GSXF
válasz erre | email2006-01-13 13:22:30
A kilométerora "lenullázás" engem is érdekelne..
sorszám: 9644 (43269)

 
 
GSXF
válasz erre | email2006-01-13 13:17:50
Sziasztok!

Meg tudja vki mondani, hogy hol lehet gyári cuccot rendelni trophyhoz? Monjuk dugattyút, gyűrűket! ja 250eshez. megköszönném, ha tudnátok egy címet v tel számot adni.

Előre is köszi: lacee
sorszám: 9643 (43268)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2006-01-13 13:10:08
Lehet mer én láttam már ilyet az az egyik cimbora most adja el a saját gépét amin ilyen gumi van. van.A tömlő nélküli sztem az olyan hogy használhatod ugyis.

ahoj
sorszám: 9642 (43267)
(előzmény: steelheart6, 2006-01-13 11:57:41)

 
 
KRAVEN
válasz erre | email2006-01-13 13:05:03
A kondit nem zavarhatja a hőmérséklet, ergo, ugyanúgy viselkedik hidegen és melegen.
Ha melegen van gond a mocival és hidegen húz, az általában azt jelenti, hogy amíg hidegen a hengerfalra lecsapódik a beszívott benzin egy része addig ok, de amint az bemelegszik a túl sok üzemanyagba "belefullad" a gép.
A fent említett jelenség miatt kell a szivató.
Egyébként mire érted a rángatást? Nem forog ki rendesen? Rész gázállásnál rángat-csuklik? Elindulásnál fuldoklik?

Kraven
sorszám: 9641 (43266)
(előzmény: adams83, 2006-01-13 12:31:54)

 
 
adams83
válasz erre | email2006-01-13 12:31:54
Nem füstöl a bringa,hidegen kell neki a szivató,de csak pár percig.Sajna az ősszel nem értem rá foglalkozni a mocival,de most tavaszra hibákat meg akarom szűntetni.Légszűrőről nem tudok semmit mondani,mert még nem láttam.Nyáron állítottam a súbertűn,hogy picit többet kapjon,mert utassal azért nagyobb erő szükségeltetik,mintha csak magam motoroznék.Kondit nyáron cseréltem.Azon filóztam esetleg az zavar be?
sorszám: 9640 (43264)

 
 
KRAVEN
válasz erre | email2006-01-13 12:06:24
Nem füstöl túlzottan?
Így a távolból azt mondanám, hogy sok anyagot kap. Légszűrő tiszta? Az is okozhat ilyet, ha túl nehezen szívja át a levegőt. Ellenőrizni kell még a részterheléstűt és a benzinszintet is.
Ennek a tünetegyüttesnek még jele szokott lenni, ha hidegen szivató nélkül indul, de ez már súlyos.

Kraven
sorszám: 9639 (43262)
(előzmény: adams83, 2006-01-13 11:57:13)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2006-01-13 11:57:41
Hali!

SEGÍTSETEK!
Ha egy gumi "tömlő nélküli", attól még lehet bele belsőt rakni? Lehet h hülye kérdés de nem értek hozzá. Mer kinéztem egyet az MZ-re de az tömlőnélküli. Vagy mi van ilyenkor?

THX!
Ádi
sorszám: 9638 (43261)

 
 
adams83
válasz erre | email2006-01-13 11:57:13
Sziasztok!
Van egy ETZ-250-sem,ereje mint állat,vége 130,egy öreg papától vettem Zegen.Egy szezont végig futott gond nélkül alattam,de a végére kezdett előjönni egy-két probléma.Amíg hideg a motor addig rendesen húz,de ha felmelegszik akkor néha rángat menet közbe.Benzin van bennt,benzinszűrő,karbi rendben.Ha valaki tud valamit hozzáfűzni,előre is köszönöm!
sorszám: 9637 (43260)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2006-01-13 11:40:28
Köszi szépen a segítséget!
sorszám: 9636 (43259)
(előzmény: Maugli, 2006-01-13 11:07:06)

 
 
Maugli
válasz erre | email2006-01-13 11:07:06
Szia!

Jard a borzeket, leghamarabb ott talalsz! Foleg BP-en.
sorszám: 9635 (43257)
(előzmény: sub-ee, 2006-01-12 18:35:23)

 
 
ADDI
válasz erre | email2006-01-13 10:59:31
Ja, most kerestem az oldalt, hiába.
sorszám: 9634 (43255)
(előzmény: mzmotoros, 2006-01-13 10:56:33)

 
 
mzmotoros
válasz erre | email2006-01-13 10:56:33
A honlap már megszünt, de remélem a bolt még meg van.
sorszám: 9633 (43254)
(előzmény: ADDI, 2006-01-13 10:52:19)

 
 
ADDI
válasz erre | email2006-01-13 10:52:19
A honlapon milyen szám szerepel? Persze, ha azt sem frissítik...
sorszám: 9632 (43253)
(előzmény: mzmotoros, 2006-01-13 10:48:27)

 
 
mzmotoros
válasz erre | email2006-01-13 10:48:27
Nem tudja valaki a Futár motorsobolt telefonszámát, mert a 1/312-1526-ot és a 20/9769-688-at nem veszi fel senki. Esetleg megváltozott?
sorszám: 9631 (43251)

 
 
mzmotoros
válasz erre | email2006-01-13 09:17:08
ETZ 250 GYÁRI kipufogódobot keresek megvételre! Nem baj ha eltömődött, csak a külseje legyen szép. Az ár megegyezés kérdése.
sorszám: 9630 (43241)

 
 
ts125rr
válasz erre | email2006-01-13 08:41:40
Bocs soldier84!A levelemmel RÓKAPIMPÓNAK és PET88 nak válaszoltam!
sorszám: 9629 (43231)

 
 
ts125rr
válasz erre | email2006-01-13 08:34:56
Üdv pet88!
Ha összejön jövőhéten küldök képet meg leírom hogy kell megcsinálni a gyújtást!Egyébként tegnap előtt gyorsultam egy SR50DiTech apriliával és a kb 350 m-es távon 80-100 m-ert rávertem!Ez nem rossz szerintem!
sorszám: 9628 (43227)
(elözmény: bambi99, 2006-01-09 10:08:08)

 
 
JomaJosszo
válasz erre | email2006-01-12 22:56:40
Most akarom a gepsasomat tuningolni(250-es ETZ)Tudnatok otleteket mondani mihez nyuljak hozza meg hogyan,mennyit Pl:Kuplung, henger,valtomu futomu
sorszám: 9627 (43202)

 
 
davi1x
válasz erre | email2006-01-12 21:32:00
milyen a fogyasztásod amugy mennyi volt legkevessebb eddig 100km-re nekem 4.5l de ez már az alja egyszer sikerülteddig.
sorszám: 9626 (43201)

 
 
davi1x
válasz erre | email2006-01-12 21:26:24
sziasztok!
nekem 250 ETZ-m van de nekem is detto ugyan ez csak sikerült 115-öt menni nagy nehezen de ezen még nem sikerült javitani tudtommal. Talán kompresszió hiány nem azért mert fel kéne ujjítani hanem mert vastag a hengerfej tömités én kivettem de még nem tudtam kiprobálni ha gondolod ki lehet probálni.ha kiprobálod akkor ird már meg hogy mit segitet.
köszi.

davi1x
sorszám: 9625 (43200)
(elözmény: bambi99, 2006-01-12 05:12:44)

 
 
Katona p
válasz erre | email2006-01-12 20:28:30
Szeva mocisok .
Tudja valaki hogy kell az ETZ kilométer ora számláloját lenullázni?
Elöreis kösz.
sorszám: 9624 (43197)

 
 
Katona p
válasz erre | email2006-01-12 20:26:28
Szeva mocisok .
Tudja valaki hogy kell az ETZ kilométer ora számláloját lenullázni?
Elöreis kösz.
sorszám: 9623 (43196)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2006-01-12 18:35:23
Sziasztok! Nincs valakinek esetleg otthon egy fölös ETZ 251-es tankja? Vagy nem tudja valaki, hogy hol lehet ilyesmit beszerezni, mert nekem nagyon nagy szükségem volna egyre, mivel a 251-esemtankja halálra van kittelve!!! Előre is köszönöm a segítségeteket!
sorszám: 9622 (43187)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-01-12 18:26:57
Feltéve, hogy neki is van motoros jogsija és ott ül mögötted. Akkor tényleg elveszik neki.
Egyébként csak pénzbünti lehet, de az súlyos, persze a 2 éves vezetéstől eltiltás mellett.

Mondjuk engem már kaptak el motoros jogsi hiánya miatt párszor, de szerencsére belátta a hatóság, hogy a Lakatos Gazsi azért mégiscsak nagyobb veszélyt jelent az ezeröcsijével a közbiztonságra mint én, de őt lehetetlenség kiparancsolni a volán mögül.
Akkor meg egy ilyen alapvetően jólnevelt gyereket, mint szerény személyem, minek büntessenek halálra? Nem vóna az méltányos... ;-)
sorszám: 9621 (43186)
(elözmény: bambi99, 2006-01-10 21:55:59)

 
 
pet 88
válasz erre | email2006-01-12 17:49:07
Huh ez nagyon király!!!
Mindenképp kell egy ilyen.
Csak előbb megyek bankotrabolni:D:D:D:D
sorszám: 9620 (43183)
(előzmény: ADDI, 2006-01-12 13:16:02)

 
 
Maugli
válasz erre | email2006-01-12 17:04:39
Szeva!

Nekem is 251-esem volt. Meg 120-nal is gyorsult rendesen, 145 km/h volt a max sebessege!
Es elol 21 fogas kerek volt!
sorszám: 9619 (43179)
(elözmény: bambi99, 2006-01-12 05:12:44)

 
 
szakal666
válasz erre | email2006-01-12 16:30:43
Úgy gondoltam, hogy az egyszerűbb és olcsóbb megoldásokról beszélgetünk! Mindenre van drágább megoldás. Pl. ha a Jaffa helyett a tervezett Thruxtont veszem meg. De most itt vagyok és újra Jáwával koptatom az aszfaltot. Sztem ez nem arról szól, hogy hogyan tudok minél több pénzt beleölni a csehszlovák ipari hulladékba ami a tulajdondomat képezi, hanem hogy miként lehet rel. kevés pénzből müszakilag minél jobb esztétikailag pedig az elképzeléseimnek megfelelő állapotba hozni.
A gagyi alutárgyakról amelyekről beszéltünk előbb utóbb úgy is lekopik a lakk, mert HASZNÁLJUK őket. óhatatlanúl karcolódik, ütődik , kopik mindegyik. Hacsak nem vitrinbe vagy múzeumba készül a gép. Én használom a tragacsot. Naponta. Ezért vettem. Ha polírozok, akkor az enyémen is fog annyit tartani mint bármelyik másik motoron. A lakkok a polír fényéből is elvesznek valamennyit.
sorszám: 9618 (43177)
(elözmény: bambi99, 2006-01-12 09:55:08)

 
 
ADDI
válasz erre | email2006-01-12 13:16:02
Mit szóltok hozzá? http://www.origo.hu/motor/ujdonsag/20060112ujmotort.html
sorszám: 9617 (43169)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2006-01-12 10:28:21
Miért, ott nagyon drága a láncfűrészekbe való olaj, vagy esetleg mást szeretnél mondani?
sorszám: 9616 (43161)
(elözmény: bambi99, 2006-01-11 22:41:25)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu