:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Elindulásnál nincs gond,hanem inkább menet közbe jön elő a probléma,de ez sem minden alkalommal.Nem igazán akarja ilyenkor felvenni a fordulatot,visszaengedem picit a gázt menet közbe és ez általában segít rajt.Lehet az kéne,hogy vissza állítsam a súbert az eredeti állásba?Úgy terveztem mindenképp szétugrasztom a blokkot,mert csapágyak,szimeringek cserére érettek(Közel 6 évet állt egy garázsban).Másik hernyám a mocival,hogy az első teló nagyon rángat,de mikor megvettem ilyen gonja nem volt.Asszem olajat+szimeringet kéne cserélnem rajt,mert felűt az eleje nagyobb fékezésnél.Muszáj vele hegyi,kavicsos útakon is mennem vele,lehet az tett be neki.
Üdv! és a számlap cserét azt h lehet megoldani? mert láttam pár motornál h fehér a számlap.(Etz125)választ elöre is kösz
adams83.
Megint sikerült olyat kérdezni, amit bizony "hallani kellene". Amivel én többször találkoztam (ETZ-250/251-nél), az bemelegedés után a motor elgyengülése fellevegősödés miatt. A hibát több esetben a nem odavaló, olcsó "gépipari" szimering okozta. Én megpróbálnám elsőként legalább a jobb oldalon ellenőrizni.
Bambi módszer : féktisztítót (vagy WD-40-et) fújni meleg motornál a szimmeringhez, hátha rövid időre újra "benzines lesz". Akkor ott a hiba.
Elsőre ennyi.
Peti74
Katona P. !
MZ km óra nullázása visszapörgetés nélkül : láds MZ fórum 2005-12-28 00:52:49-es hozzászólásom (és környéke PéterMZ-től és tőlem). Ebben a pillanatban még a 7-ik lap közepén találod.
Üdv,
Peti74
Nyugodtan rakhatsz bele, csak forditva nem kompatibilis a dolog.
A kilométerora "lenullázás" engem is érdekelne..
Sziasztok!
Meg tudja vki mondani, hogy hol lehet gyári cuccot rendelni trophyhoz? Monjuk dugattyút, gyűrűket! ja 250eshez. megköszönném, ha tudnátok egy címet v tel számot adni.
Előre is köszi: lacee
Lehet mer én láttam már ilyet az az egyik cimbora most adja el a saját gépét amin ilyen gumi van. van.A tömlő nélküli sztem az olyan hogy használhatod ugyis.
ahoj
A kondit nem zavarhatja a hőmérséklet, ergo, ugyanúgy viselkedik hidegen és melegen.
Ha melegen van gond a mocival és hidegen húz, az általában azt jelenti, hogy amíg hidegen a hengerfalra lecsapódik a beszívott benzin egy része addig ok, de amint az bemelegszik a túl sok üzemanyagba "belefullad" a gép.
A fent említett jelenség miatt kell a szivató.
Egyébként mire érted a rángatást? Nem forog ki rendesen? Rész gázállásnál rángat-csuklik? Elindulásnál fuldoklik?
Kraven
Nem füstöl a bringa,hidegen kell neki a szivató,de csak pár percig.Sajna az ősszel nem értem rá foglalkozni a mocival,de most tavaszra hibákat meg akarom szűntetni.Légszűrőről nem tudok semmit mondani,mert még nem láttam.Nyáron állítottam a súbertűn,hogy picit többet kapjon,mert utassal azért nagyobb erő szükségeltetik,mintha csak magam motoroznék.Kondit nyáron cseréltem.Azon filóztam esetleg az zavar be?
Nem füstöl túlzottan?
Így a távolból azt mondanám, hogy sok anyagot kap. Légszűrő tiszta? Az is okozhat ilyet, ha túl nehezen szívja át a levegőt. Ellenőrizni kell még a részterheléstűt és a benzinszintet is.
Ennek a tünetegyüttesnek még jele szokott lenni, ha hidegen szivató nélkül indul, de ez már súlyos.
Kraven
Hali!
SEGÍTSETEK!
Ha egy gumi "tömlő nélküli", attól még lehet bele belsőt rakni? Lehet h hülye kérdés de nem értek hozzá. Mer kinéztem egyet az MZ-re de az tömlőnélküli. Vagy mi van ilyenkor?
THX!
Ádi
Sziasztok!
Van egy ETZ-250-sem,ereje mint állat,vége 130,egy öreg papától vettem Zegen.Egy szezont végig futott gond nélkül alattam,de a végére kezdett előjönni egy-két probléma.Amíg hideg a motor addig rendesen húz,de ha felmelegszik akkor néha rángat menet közbe.Benzin van bennt,benzinszűrő,karbi rendben.Ha valaki tud valamit hozzáfűzni,előre is köszönöm!
Köszi szépen a segítséget!
Szia!
Jard a borzeket, leghamarabb ott talalsz! Foleg BP-en.
Ja, most kerestem az oldalt, hiába.
A honlap már megszünt, de remélem a bolt még meg van.
A honlapon milyen szám szerepel? Persze, ha azt sem frissítik...
Nem tudja valaki a Futár motorsobolt telefonszámát, mert a 1/312-1526-ot és a 20/9769-688-at nem veszi fel senki. Esetleg megváltozott?
ETZ 250 GYÁRI kipufogódobot keresek megvételre! Nem baj ha eltömődött, csak a külseje legyen szép. Az ár megegyezés kérdése.
Bocs soldier84!A levelemmel RÓKAPIMPÓNAK és PET88 nak válaszoltam!
Üdv pet88!
Ha összejön jövőhéten küldök képet meg leírom hogy kell megcsinálni a gyújtást!Egyébként tegnap előtt gyorsultam egy SR50DiTech apriliával és a kb 350 m-es távon 80-100 m-ert rávertem!Ez nem rossz szerintem!
Most akarom a gepsasomat tuningolni(250-es ETZ)Tudnatok otleteket mondani mihez nyuljak hozza meg hogyan,mennyit Pl:Kuplung, henger,valtomu futomu
milyen a fogyasztásod amugy mennyi volt legkevessebb eddig 100km-re nekem 4.5l de ez már az alja egyszer sikerülteddig.
sziasztok!
nekem 250 ETZ-m van de nekem is detto ugyan ez csak sikerült 115-öt menni nagy nehezen de ezen még nem sikerült javitani tudtommal. Talán kompresszió hiány nem azért mert fel kéne ujjítani hanem mert vastag a hengerfej tömités én kivettem de még nem tudtam kiprobálni ha gondolod ki lehet probálni.ha kiprobálod akkor ird már meg hogy mit segitet.
köszi.
davi1x
Szeva mocisok .
Tudja valaki hogy kell az ETZ kilométer ora számláloját lenullázni?
Elöreis kösz.
Szeva mocisok .
Tudja valaki hogy kell az ETZ kilométer ora számláloját lenullázni?
Elöreis kösz.
Sziasztok! Nincs valakinek esetleg otthon egy fölös ETZ 251-es tankja? Vagy nem tudja valaki, hogy hol lehet ilyesmit beszerezni, mert nekem nagyon nagy szükségem volna egyre, mivel a 251-esemtankja halálra van kittelve!!! Előre is köszönöm a segítségeteket!
Feltéve, hogy neki is van motoros jogsija és ott ül mögötted. Akkor tényleg elveszik neki.
Egyébként csak pénzbünti lehet, de az súlyos, persze a 2 éves vezetéstől eltiltás mellett.
Mondjuk engem már kaptak el motoros jogsi hiánya miatt párszor, de szerencsére belátta a hatóság, hogy a Lakatos Gazsi azért mégiscsak nagyobb veszélyt jelent az ezeröcsijével a közbiztonságra mint én, de őt lehetetlenség kiparancsolni a volán mögül.
Akkor meg egy ilyen alapvetően jólnevelt gyereket, mint szerény személyem, minek büntessenek halálra? Nem vóna az méltányos... ;-)
Huh ez nagyon király!!!
Mindenképp kell egy ilyen.
Csak előbb megyek bankotrabolni:D:D:D:D
Szeva!
Nekem is 251-esem volt. Meg 120-nal is gyorsult rendesen, 145 km/h volt a max sebessege!
Es elol 21 fogas kerek volt!
Úgy gondoltam, hogy az egyszerűbb és olcsóbb megoldásokról beszélgetünk! Mindenre van drágább megoldás. Pl. ha a Jaffa helyett a tervezett Thruxtont veszem meg. De most itt vagyok és újra Jáwával koptatom az aszfaltot. Sztem ez nem arról szól, hogy hogyan tudok minél több pénzt beleölni a csehszlovák ipari hulladékba ami a tulajdondomat képezi, hanem hogy miként lehet rel. kevés pénzből müszakilag minél jobb esztétikailag pedig az elképzeléseimnek megfelelő állapotba hozni.
A gagyi alutárgyakról amelyekről beszéltünk előbb utóbb úgy is lekopik a lakk, mert HASZNÁLJUK őket. óhatatlanúl karcolódik, ütődik , kopik mindegyik. Hacsak nem vitrinbe vagy múzeumba készül a gép. Én használom a tragacsot. Naponta. Ezért vettem. Ha polírozok, akkor az enyémen is fog annyit tartani mint bármelyik másik motoron. A lakkok a polír fényéből is elvesznek valamennyit.
Mit szóltok hozzá? http://www.origo.hu/motor/ujdonsag/20060112ujmotort.html
Miért, ott nagyon drága a láncfűrészekbe való olaj, vagy esetleg mást szeretnél mondani?
szakal666
Különleges lakk kapható, amely polírozott alumínium felületekre van, de csak Németországból lehet hozatni. Rugalmas, nem pattog le és ha leszeded se lesz foltos a felület utána.
De ez elég macerás lakk... :-)
Sztem a MOL Strandard Diesel megfelelő olaj e célra
Az első fogaskerék gyári mérete 21, nem 22!
Üdv!
Egy kérésem lenne: Megtenné nekem valaki,hogy leméretezi a hátsó lánckerék távtartóját? Arról az alkatrészről van szó ami ami a lánckerék agyat „eltartja” a lengővillától.
Nagyon megköszönöm előre is.
Kraven
Sziasztok!
Nemrég vettem én is egy 251-es ETZ-t, de nagyon meglepődtem a menet"dinamikáján" mert 90-ig még húz rendesen, de afölött szinte semmi. Max. 110 -et tudtam kihozni belőle, de az a max. MI lehet Vele? Azelőtt a 250-esemmel két személlyel mentem 130-at.(legalábbis óra szerint). 22-es első fogaskerék van benne (gyári méret), hátul 16"-os kerék.'89-es, a gyújtása elektromos, súbertűt állítgattam-gyertya elektródja nem fehér s nem olajos.őszbarna. Gázelvételnél egyébként csörög.(dugattyúcsapszeg gondolom..) Egyébként nem tud vki egy jó centírozót, mert a hátsóban van egy kis nyolcas.
Üdv!
60 ból kijött...nem huztak + semmiből...jah+ keveset eszik az Etz-m az is a szerencsém:):)
Siófoki vok itt már megszoktam a közlekedést.. meg elötte 2 évet segédmotoroztam.. elég sokat városba szal nem tudtak nagyon ujjat mutatni...jah meg szerencse kérdése. Vizsgabiztostol is függ nagyon a dolog...sajnos...
Bocsánat, a "hiszen" szó dél-tajvani nyelvjárásban "hosuen", csak elfelejtettem, hogy ezt viszonylag kevesen beszélik a fórumon :o)))
én is a Csigavérnél nyomultam, a rutin gyakorlás a Madridi úton volt, a vizsga a Hoffher Alajos (ha jól emlékszem) utcában a XIX.-ben, a forgalom onnan indulva a Gilice tér környékén. helyismeretem nekem sem volt, de minden ment elsőre (nem fényezem magam). Azért a Wekerle körforgalma tudott trükközni, hosuen az ország egyetlen olyan körforgalma, amelyben meg lehet állni. Nálunk is volt lehetőség 10 rugóért megvenni a vizsgát, de úgy gondoltam, hogy az első pót még mindig olcsóbb, aztán nem is kellett semmi.
Szerintem nagyban függ a vizsgabiztostól is. Meg ha odafigyelsz akkor simán letehető bukás nélkül a jogsi.
Hát én nem tartom magam zseninek, de nekem minden jogsinál elsőre meglett minden vizsgám...Szóval meg lehet csinálni kapásból mindent...Bár tény, hogy vannak helyek, ahol nem csak tárgyi előfeltételei vannak a jogsinak, hanem anyagi is.
A polírozás tartóssága nagy mértékben függ: az anyag minőségétől, a használat körülményeitől, esetleg az ápolástól. Tehát nem minden ötvözetű alumíniumon lesz egyformán tartós a polír, nem szereti a vizet, a sós levet főleg. Ha néha lewaxolod, tovább bírja. Lakkozni nem szerencsés, a polírozott fémfelület túlságosan sima és nem tapad rajta rendesen a lakk. Ha meg itt ott lepattog, akkor ott oxidál és ettől ronda foltos lesz.
A megoldás: évente 1x áthúzod rongykorongon a polírozott alkatrészeket és akkor mindíg friss fénye lesz!
Hello!
Feltűnt, hogy a most vásárolt 251-es ETZ-mnek szinte száraz volt a kuplungja. (szerencsére csak vagy 20 km-t mentem még vele) Szerintetek milyen olajat töltsek a a blokkba? Csak, mert a Simsonnal úgy jártam, hogy nem kapcsolt szét rendesn valószinűleg a sűrűbb olaj miatt.
Ja mégvalami! Ha kipolírozok valamit akkor az mennyire lesz tartós? Nem lenne jó lefújni valami lakkal??
Köszi!
No meg a pótvizsgadíjak. Mert pótvizsga úgyis lesz. Elég egy kintfelejtett index vagy ilyesmi... A pestiek pl. egy olyan utcánál szeretnek buktatni, ami nagyon keskeny, de két irányú, majd egy kereszteződés után ugyanolyan keskeny, de egyirányú tovább. És ennél a kereszteződésnél kiadják a parancsot, hogy fordulj balra. A legtöbb madár látja az egyirányú táblát, és besorol a bal oldali járdához. Már meg is bukott. De vannak még más efféle okosságok is a tarsolyukban. Akárhova mész, akármennyit fizetsz, semmi esetre se menj bele abba, hogy ne a forgalmi vizsga területén vezessétek le a forgalmi órákat! Engem ezzel szivattak meg a Csigavérben. Kint volt a jármű telephelyük a Madridi úton, a vizsga meg a Vekerlén, ahol nekem nulla volt a helyismeretem, naná, hogy sorra beleestem az ügyes kis csapdákba, és utána még meg is magyarázták nekem, hogy én vagyok a közutak réme. Akkor már 7 éve volt saját autóm... ;-)
az sztem csak az elmélet.
Vagy épp a gyakorlat.
Vagy visszaigényelheted és ők ezt is beleszámolják.
Vagy mint regisztrációs díj fizettetik ki veled (ami ugyebár nem a tanfolyam) meg van még egy két ilyen "okos kis húzás"
Üdv.:Pet
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|