hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 29. kedd 
Péter

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

snip21
válasz erre | email2006-01-20 07:58:52
Köszi Árix de a kipufogót tegnap kiégettem de semmi értelme nem volt mivel nagyon csekély mennyiségű kox volt benne.
sorszám: 9765 (43702)
(előzmény: Árix, 2006-01-19 13:32:56)

 
 
snip21
válasz erre | email2006-01-20 07:55:12
Köszi a segítséget de amikor a tankot kimostam a benzincsapot is kipucoltam.
Egyébként 12-ezerig pörgettem ki legtovább csak a dugóm megbánta mert leszakadt a szoknyarésze:-(
sorszám: 9764 (43701)
(előzmény: z25z, 2006-01-19 08:42:34)

 
 
JomaJosszo
válasz erre | email2006-01-20 00:34:20
Nekem az a velemegyem hogy nemigazan er sokat!!!!!!!
Ami jo benne hogy gyari alkatreszek vannak benne ha tenyleg gyari es akkor esetleg jobban megeri mint egy futot gepet venni.
DE egy 20 eves gep csak 20 eves es meg ha al akkor szerintem meg rosszbb!Mivel a szimeringek elertek a gumikrol nem is beszelve ami nem jelent sokk biztonsagot!A csapagyaknak sem tesz jot husz eves alas meg az olaj ami benne volt az biztos olyan mint egy jobb hasmenes!(Ez ertve a motorban es a gatlokban levo olajbra)A vezetekek elerhettek de ha nem is a csatlakozasok (kontaktok)korodalothattak ami biztos mert egy kis parat mindig kapht a gep!Ami biztos jo lehet az a gyari cuc ami benne van meg a fenyezes mert annak nem art az ido mast nem igen tudnek felsorolni amiert megerne megvenni.
Tehat en nem adnek sokat a gepert

mert szerintem kamu,
Ha nem is az akkor a sok alastol fel kell ujitani es ez akkor gazdasagi csod
Egyszoval ne ugorj ra mint tyuk a takonyra mert nem fog izleni hid el!
ESetleg annyi hogy szamold ossze megyibe kerulne az uj szimeringek meg olaj stb..es annyival probald lejebb alkudni ha mar annyira meg akarod venni.Meg ha gyari akkor nezd meg hogy a gyari gumik vannak e rajta es hogy rajta van e gumiszor.mert egy nulkilometeres mocin illik rajta lenni ha csak azota le nem rohat!
sorszám: 9763 (43698)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-01-19 22:59:26
De azt honnan deríted ki, hogy tényleg 0 kilóméteres?
Még ha tényleg nullkilóméteres, akkor is sok 150huf, ezért már rettentő jó emcettet lehet kapni, aminek szerintem sokkal jobb feelingje van, mint akármelyik gyári simsonnak.(bár azt nem kétlem, hogy a simson is jó)
sorszám: 9762 (43689)
(előzmény: marcee, 2006-01-19 21:11:31)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2006-01-19 21:39:45
Sziasztok! Meg tudja valaki mondani, hogy az ETZ 125, illetve 150-esnek ugyanaz-e a sztendere, mint az ETZ 251-nek! Előre is köszi!
sorszám: 9761 (43682)

 
 
ADDI
válasz erre | email2006-01-19 21:20:13
Na, Kolléga!
Mi van akkor, ha gyárta(t)sz egy, a krauserhez nagyon (felfogatásaiban mindenképp azonos) hasonlatos tartót, aminek az oldalsó-első, tehát a hátsó lengéscsillapítóval párhuzamos (közel függőleges) szára egy kis tartályt formázna? Az aljára lehetne tenni egy benzincsapot, a tetejére meg egy beöntő nyílást.Krómozva szép lenne. De ha túl költségigényes legyártani, akkor szerintem a kis hengerformájú tartály elfér az említett szár belső oldalán is.Akár mindkét oldalon.
sorszám: 9760 (43681)
(előzmény: Soma69, 2006-01-17 15:51:20)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-01-19 21:11:31
Szerintem is megérne 150et, ha tényleg nullkilométeres. Persze sokak szerint a "csak" egy simson, ezek az embereknek foglamuk sincs hogy milyen egy gyári simo, sufnituningolt gépekből indulnak ki sokan sajnos. Nekem volt gyári enduro simom, SEMILYEN robogóért nem adtam volna oda. Feelingje van. És 1000%osan megbízható.
Az meg egy dolog hogy ennyiért etz-t is lehet venni, ami ugyanolyan jó mint a simo.
sorszám: 9759 (43680)
(előzmény: mzmotoros, 2006-01-19 13:47:22)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-01-19 18:37:18
Háj!
Nekem is volt 125-ös táposom, és ugyanezt csinálta. Nézesd meg a fesszab.-ot, lehet hogy az okozza. Amúgy meg ezeknek a legnagyob baja, hogy szar 6 v-os a dinamójuk, és kicsi a tljesítménye. A másik baj meg az a dinamóval, hogy, ha jól tudom egy bizonyos szintig fordulatszámfüggő a dinamó teljesítménye. Ja meg még a gyújtáskapcsolót is nézdd meg, mert lehet,hogy az is be van égve.(nekem ilyen gond is volt a kis géppel)
na csá!
sorszám: 9758 (43672)
(előzmény: asztalos, 2006-01-19 18:11:33)

 
 
asztalos
válasz erre | email2006-01-19 18:11:33
Hali! Ts125ösöm van és én az indexel kínlódk mert vílágítással csak sokára indexel. Álló helyzetben kipróbáltam vílágítással elkezdtem pergetni és x fordulatszámtól már jó volt. x alatt azt értem hogy félgáztól feljebb . Mi lehet a probléma? Töltésem szerintem rendben mert még az aksi nem volt kivéve belőle meg ha elfordítom dinamó állásba akkor is megy. Na hali!!!
sorszám: 9757 (43671)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-01-19 18:04:15
Meg amúgy is, ez a nulkilóméteresség is sántít egy kicsit. Ki az az állat, aki azért fizet jó sokat egy új motorért, hogy 20 évig csak a garázsban tartsa, és egy centit se menjen vele? Aztán meg 2006-ban egyszer csak eszébe jut, hogy el kéne adni? Szerintem ez faszság.
Inkább hihető, hogy fel lett királyul újjítva. De akkor is sok érte 100000
sorszám: 9756 (43668)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-01-19 17:59:56
Na de srácok, ez mégis csak egy segédmotor!100 ft körüli összeg egy totál tucatmotorért, ami ráadásul 50ccm-es? Nem túlzás ez egy kicsit?
Szerintem max 60huf, de ennél többet fizetni érte már nevetséges, ennyire nem jó a simson.
sorszám: 9755 (43667)
(előzmény: norbiMZ, 2006-01-19 17:47:40)

 
 
norbiMZ
válasz erre | email2006-01-19 17:47:40
De ez csak az én véleményem, nekem megérne 150-et
sorszám: 9754 (43664)

 
 
norbiMZ
válasz erre | email2006-01-19 17:42:37
Hali!
sztem 150 000-et megér...nekem volt ilyen simom, abban 2000km volt amikor megvettem(ezt első 2 évében tették bele, utána 17 évet állt padláson) de semmi baja nem volt a 3 év alatt amig használtam (se szimeringek se semmi).De lehet h csak én voltam nagyon szerencsés:) Egyébként 110 000-ér adtam el 22 évesen...
sorszám: 9753 (43663)
(előzmény: mzmotoros, 2006-01-19 13:47:22)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-01-19 17:17:54
Háj!
Még mindíg az a kérdésem, hogy tud e valaki etz-hez való önindítóról.
A válaszokat előre is köszönöm.
sorszám: 9752 (43661)

 
 
drisa
válasz erre | email2006-01-19 16:03:22
Kösz mindenkinek a segítséget, Bambi meg ne ijesztgessen! :) Asszem, nekiállok a telónak magam, majd csak lesz belőle valami!

Drisa
sorszám: 9751 (43656)

 
 
z25z
válasz erre | email2006-01-19 14:45:43
0 km-es, mintha, epp most vennek le a futoszalagrol? Es egy metert sem ment vele?? :-))) Ha nem 19 eves motorrol lenne szo, akkor sokat, de talan allo helyzetben is eleg sok minden tonkre mehet rajta, gondolok itt a kozel 20 eves szimmeringekre, gumira, esetleg korrodalodott vezetekekre stb...hiaba motorikusan nincs hibaja, azert valszeg kolteni kell arra a gepre, erre szamithatsz. Nos gyakran latom az ujsaghirdeteseket, szeles a skala: 30-110 ezerig van allapottol fuggoen. Szamitasba veve, hogy allt a gep (20 ev alatt be volt inditva? dugattyu nem rohadt meg bele?) Lehet rosszabb allapotban van, mint egy ugyanilyen koru de keves kilometert futott. Ha engem kerdeznel, asszem max 60 (de ez tenyleg max!!!) ezer HUF-ot adnek erte. Nem tudom mennyiert aruljak neked, de ha csillagaszati, akkor inkabb vennek egy hasznaltat megbizhato embertol (tudom, hogy nem bukott vele, csavarodott a vaz stb) es felujitanam..-olcsobb, mintha megveszek egy hirdetesben szereplo: most ujitottam fel smkp-t, mert arra ugyis raterheli az elado a koltsegeit, duplajan :-)
Masreszt, 100 ezer HUF-ert mar 250-es etz-t is lehet venni....

Nah ez az en tippem.


Udv!
sorszám: 9750 (43650)
(előzmény: mzmotoros, 2006-01-19 13:47:22)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2006-01-19 14:34:37
Hali!

Én nem adnék érte semennyit, mert nekem semennyit sem ér meg, de ha lenne egy ilyenem akkor biztos kurva sokér árulnám :-))
Viccet félretéve a használt simók árát megnézve, sztem 100-120 között még elemgy. Annál többet biztos nem ér meg, akár mennyire zsír.

Üdv!
Ádi
sorszám: 9749 (43647)

 
 
mzmotoros
válasz erre | email2006-01-19 13:47:22
Mennyit ér meg szerintetek egy 0km-es S51B, ami 1987-es, originál állapotban van (láttam és tényleg még a zsír is rajta van), egy idősebb ember árulja. A nekem mondott irányárat szándékosan nem mondom, hogy ne zavarjak meg senkit vele. Előre is köszi a tippeket!
sorszám: 9748 (43642)

 
 
Árix
válasz erre | email2006-01-19 13:32:56
üdv! lehet hülyeség, de a kipufogod nincs ledugulva? nekem ezért nem akart menni a motorom és mindent átnéztünk....aztán a végén a kipuff volt a baja.
sorszám: 9747 (43638)
(előzmény: snip21, 2006-01-19 08:25:31)

 
 
Orgon
válasz erre | email2006-01-19 11:17:38
Hali! nemvagyoxakember, tsak felemrült 1-2 ötlet: szénkefék? esetleg
nézd meg hogy nincsen e eltörve a biztosítéktáblán a generátor biztosítékának valamelyik saruja.
sorszám: 9746 (43633)
(előzmény: snip21, 2006-01-19 08:25:31)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-01-19 10:45:51
Háj mindenkinek!
Az előbb olvastam a jawa fórumon, hogy a 638 stb tipusokhoz lehet kapni hamarosan olyan deknit, amiben önindító van (kb 20000huf). Még mindíg az lenne a kérdésem, hogy valaki nem tud e véletlenül hasonlóról, csak természetesen emcetthez?
Nem bánnám, ha kiderülne, hogy létezik ilyen.
sorszám: 9745 (43632)

 
 
z25z
válasz erre | email2006-01-19 08:42:34
"...Nem tudom hogy miért de ha leveszem a karbit azután egyből beindul,de az a pláne hogy semmi mocsok nincs a karbiban és a tnkban mert aztis kimostam..."

Nekem ez a szitu felelmetesen hasonlit a 4. MZ Klub turan Rorik gepere. Ott is lett megszakito cserelve gyujtasallitas stb. A vegen kiderult, hogy a benzincsap volt a hibas. Egy probat meger, nezd at azt is. Es egy jotanacs: uresben nem forgatjuk 9000-ig a motort :-))
sorszám: 9744 (43623)
(előzmény: snip21, 2006-01-19 08:25:31)

 
 
snip21
válasz erre | email2006-01-19 08:25:31
Sziasztok
A 150-es etz-m valami miatt szakodik.Nem akar elindulni de ha elindul akkor már megy de sajna nem sokáig.
Megnéztem a gyújtást az rendben volt, kipucoltam a karbit az is ok.
Szerintem gyújtás problémám van ezért cseréltem megszakítót kondenzátort és cseréltem még trafót is, de így is szakodik.
Nemrég cseréltem ki a forgórészemet és ezután kezde el, mert én úgy nézem mintha kicsit mozogna fel és le mintha nem feküdne rá teljesen a főtengelyre.
A régi forgórésznél ilyen nem volt de azt még nem volt időm kipróbálni.
A megszakítók általában egy kicsit beégnek.
Nem tudom hogy miért de ha leveszem a karbit azután egyből beindul,de az a pláne hogy semmi mocsok nincs a karbiban és a tnkban mert aztis kimostam.
Ha elindul akkor sem tudom kipörgetni mert talán csak 3-4 ezerig utána már beszaggat és néha még durrog is, éppen ezért gondoltam gyújtásra.
Nagyon rossz így ahhoz képest hogy 8-9 ezerig kitudtam bármikor pörgetni álló helyzetben. 1. 2. 3. fokozatban 6-7 ezres fordulaton tudtam használni.
Előre is köszi a segítséget.

Üdv Lala
sorszám: 9743 (43622)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2006-01-19 07:58:34
De lehet, hogy csak a sűrű olajtól nem old szét rendesen.
Amúgy szerintem normális...
sorszám: 9742 (43621)
(előzmény: bambi99, 2006-01-18 23:01:34)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-01-18 23:01:34
Szerintem kuplung hiba
sorszám: 9741 (43613)
(előzmény: drisa, 2006-01-18 13:54:47)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-01-18 22:36:20
Háj mindenkinek!
Az előbb olvastam a jawa fórumon, hogy a 638 stb tipusokhoz lehet kapni hamarosan olyan deknit, amiben önindító van (kb 20000huf). Az lenne a kérdésem, hogy valaki nem tud e véletlenül hasonlóról, csak természetesen emcetthez?
Nem bánnám, ha kiderülne, hogy létezik ilyen.
sorszám: 9740 (43611)

 
 
notdead
válasz erre | email2006-01-18 21:22:45
Köszi mindenkinek a tanácsokat! Sikerült rájönnöm mi lehet a gond. Valószínű hogy a felső csillapítószelep gatya és azért nem csillapít normálisan. De szereztem egy másik telót, vagyis csak a belsejét azzal talán már rendben lesz. Köszi mégegyszer mindenkinek! Mihamarabbi tavaszt!
sorszám: 9739 (43608)
(előzmény: notdead, 2006-01-18 21:13:36)

 
 
notdead
válasz erre | email2006-01-18 21:13:36
Hali! Szerintem is teljesen normális ez a helyzet, az én 250-es ETZ-m is ezt csinálja. Megoldás mint Peti írta. mielőtt megállnál, kapcsolgass vissza. Vagy ha már késő gázadásokkal is megteheted ugyanezt. Csak ne eröltesd met azt nem szereti! A teló felújítás tényleg nem nagy ügy Tesho leírata alapján, csak akkor van gáz ha más is rossz nem csak a simering. Hát hajrá!Z
sorszám: 9738 (43606)
(előzmény: drisa, 2006-01-18 13:54:47)

 
 
monoblock
válasz erre | email2006-01-18 17:23:07
Sziasztok!

Nem tudna vki egy jó centírozót, Tatabánya-Komárom-Győr környékén? Itt a városban azt mondta az ember, hogy nem tudja kiszedni a 8-ast.
Nem szeretnék új kereket venni.. :(
sorszám: 9737 (43596)
(elözmény: ADDI, 2006-01-14 23:47:59)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-01-18 15:00:47
Ja lehet bele azt is tenni, csak az hamarabb lesz szar(mármint a lengéscsill. olaj) Én a kocsim csillapítóiba(vagy máséba) mindíg hidraulika olajat teszek, az nem tűl sűrű, nem túl híg, és igencsak jól bírja. Ez emcettem elejében 4 éve cseréltem, és azóta tök jó.
sorszám: 9736 (43589)
(előzmény: Soma69, 2006-01-18 14:47:46)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-01-18 14:47:46
Kapható lengéscsillapító olaj is a benzinkutakon, sztem az való bele, nem véletlen az a neve...
sorszám: 9735 (43586)
(előzmény: peti74, 2006-01-18 14:31:30)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-01-18 14:31:30
drisa.
Szerintem teljesen normális, hogy álló helyzetben 4-ből vagy 5-ből csak gázfröccssel tudsz visszaváltani. Megoldás lehet még húzott kupplunggal a motor előre-hátra hintáztatásával váltogatni vissza, a lényeg, hogy a váltóban mindkét tengely (hajtó és hajtott) végezzen némi forgómozgást, hogy a kapcsolókörmök egymásba találjanak. De ha ez alapvetően megoldható recsegés, darálás nélkül (egy-egy kis csatt belefér), akkor az normális. Ha meg tudod tenni, akkor nem satuzz állóra, hanem az utolsó néhány méter guruláson tedd meg a visszakapcsolásokat. Egy idő után rutinná válik, meglátod.
A hátsó rugóstagot pedig gyönyörűen fel lehet újítani, csak a szimmeringet kell benne kicserélni. Pontosa oda illő (thát kifejezetten csúszószárra vló hidraulik aszimmeringet némleht kapni ebben a méretben, de forgószárra való porvédőajkas hidraulika szimmeringet lehet kapni (mérete 10x19x8, NAK vagy FOS gyártmány, fekete, max 4-500 Ft/ db) és az tökéletes oda. Szét kell szedni hozzá az egészet, mert a szárra a dugattyú felöli végéről kell feldugni rá az új szimmeringet. Mident ki kell mosni tisztára, majd pontosan 70 ml olajjal feltölteni. Bármilyen hidraulika olaj jó bele, bár nekem mindgyik túl hígnak tűnt, nekem a trabant hajtóműolaj jött be.

Üdv,
Peti74
sorszám: 9734 (43585)
(előzmény: drisa, 2006-01-18 13:54:47)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-01-18 14:24:23
Háj drisa!
Nekem a régi 125-ös ts-em csinált így(váltó)aztán 1*csak magától elmúlt. A teló szerelése meg le van itt írva a szocimotoros honlapon, meg, ha nem találod meg, én is el tudom neked küldeni. Szerelőhöz vinni meg szerintem nem érdemes. Nálunk (Debrecen) az autó teló felújjításakor darabonként elkérnek 3000huf-ot, és garanciát meg nem vállalnak. Egyébként meg nem olyan nagy ördöngősség megcsinálni(pláne +, ha megvana fennt említett segítség)a lényeg, hogy faszán ki kell a teló belét takarítani, meg fasza szimeringet kell venni.
sorszám: 9733 (43584)
(előzmény: drisa, 2006-01-18 13:54:47)

 
 
drisa
válasz erre | email2006-01-18 13:56:03
és köszönöm a válaszokat!

Drisa
sorszám: 9732 (43581)

 
 
drisa
válasz erre | email2006-01-18 13:54:47
Sziasztok!

Az normális egy etz 250-esnél, hogy állva nem tudok sebességet visszakapcsolni? Ha nem figyelek, és hármasban, neadj' isten négyesben érek egy lámpához, akkor csak egyet tudok lefele kapcsolni a váltón, aztán hiába nyomkodom. Illetve van megoldás: ha húzok egy-egy gázfröccsöt, utána megy gázfröccsönként egyesével a visszaváltás. Ez normális?

A másik, hogy úgy néz ki, tönkrementek a hátsó rugóstagok, kifolyt az olaj, nincs csillapítás, szar az egész. Hol lehet felújíttatni, megcsináltatni, ki vállal ilyet jól és olcsón? Fehérvár, vagy Budapest érdekelne.
sorszám: 9731 (43580)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-01-18 08:47:14
Nem lehet, hogy görbe a teleszkópod?? Mert nekem is volt hogy szorult meg hasonlók ha épp olyan helyzetbe volt forgatva, mert volt 1 állás ahol simán ment. Sikerült szereznem 1 nem görbe darabot s ettől rendbejött.
sorszám: 9730 (43564)
(előzmény: notdead, 2006-01-17 20:02:38)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-01-18 00:17:08
Háj!
Az én telóm mindkét irányba ugyanúgy megy és szerintem tök jó. Sőt, az autóm teleszkópjai is mindkét irányba ugyanolyan nehezen mennek, és azok meg a KPM-mérőpad szerint is jók:)
sorszám: 9729 (43563)
(előzmény: kilozulu, 2006-01-17 22:13:43)

 
 
kilozulu
válasz erre | email2006-01-17 22:13:43
halika

ja, az a rossz. Ugy kell muködnie, hogy összefelé könyen lehessen nyomni viszont szét felé nehezen lehessen huzni. amugy mijen gép teloja ez?
csőváz
kilozulu
sorszám: 9728 (43558)
(előzmény: notdead, 2006-01-17 20:28:44)

 
 
notdead
válasz erre | email2006-01-17 20:28:44
Hali! Ez nekem is eszembe jutott, de akkor mért azonos a sebessége a másiknak fel,s le? Lehet hogy az a rossz? Most konkrétan akkor hogy is kellene ennek működni? De köszi.
sorszám: 9727 (43557)
(előzmény: kilozulu, 2006-01-17 20:11:19)

 
 
kilozulu
válasz erre | email2006-01-17 20:11:19
Hali

Szerintem igy a jó.Ha nem igy muködik az a rossz. Gondolj bele , ha rágurulsz egy egy pupra az uton A teleszkopod meg összenyomásra kemény és a széthuzásra puha. Akkor mi lesz? Perec de nagy !
Szerintem, ha összefele kemény akkor nem tud rugozni.
csőváz
kilozulu
sorszám: 9726 (43555)
(előzmény: notdead, 2006-01-17 20:02:38)

 
 
notdead
válasz erre | email2006-01-17 20:02:38
Hali mindenkinek!
Tesho cikkét olvasva sikerült régi telóm egyik felét helyre hozni,(ezért köszi) de a másikkal valahogy nem boldogulok. Szerintem valami hiányzik belőle, vagy már rossz a csillapító egysége. Bárkitöl bármi okosságot szivesen fogadok. Tehát a gondom: Amint simeringet cseréltem, feltöltöttem, majd ledugóztam. Próbálom és a következőt tapasztalom, felfele húzni eszméletlenül nehéz, lefele meg nagyon könnyen megy. Már kicseréltem a felső áteresztő szelepet, s rugóját, de még mindíg ez a helyzet. próbáltam az alsót kicserélni de akkor se jó. Lehet hogy rosszul forgattam valamit össze. Hát (csak:)) ennyi. Szivesen meghallgatok minden ötletet. Előre is köszönöm. Z.
sorszám: 9725 (43554)

 
 
ZoleeG
válasz erre | email2006-01-17 19:46:59
Sziasztok!
Etz 250-es vázat keresek, lábtartóval,
fékkarral és hátsó lengővillával, ill. fékolajtartályt kompletten, olcsón.
Bp-i vagyok. Küldj e-mailt.
Kösz.
sorszám: 9724 (43552)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-01-17 15:51:20
Még katona koromban tanultam meg, hoyg az előljáró bölcsességét csak csodálni lehet, szóval hajrá kollega:DDD
sorszám: 9723 (43540)
(előzmény: ADDI, 2006-01-17 13:20:57)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-01-17 15:07:49
Megvan a megoldás. Az első villahídra kis hordócska kis csappal mint a bernáthegyi kutya nyakában:) Lánccal hozzárögzítve 1 rozsdamentes bögre adagolóedény gyanánt:))
sorszám: 9722 (43538)
(előzmény: ADDI, 2006-01-17 13:20:57)

 
 
ADDI
válasz erre | email2006-01-17 13:20:57
Kegyed az a huszáros tekintetű hetyke ifjú, amelyik meglovagolja azt a paripát? Fajin.
Arra gondoltam, hogy ha kiteszed máshová a gyújtás kapcsolót, akkor marad elég hely 3-5 dl olajnak a helyén, csak tömíteni kell. :o)))
Több ötletem most nincs, de még gondolkodom. Aztán -tekintve, hogy ha a hülyeség akaraterővel párosul, az a legrosszabb- majd még gondolkodom :o)))
sorszám: 9721 (43537)
(előzmény: Soma69, 2006-01-17 12:52:55)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-01-17 12:52:55
www.bikepics.com/members/zulan méltóságos uram:))
sorszám: 9720 (43536)
(előzmény: ADDI, 2006-01-17 12:52:02)

 
 
ADDI
válasz erre | email2006-01-17 12:52:02
Aztán mi kigyelmed honlpjának címe?
sorszám: 9719 (43535)
(előzmény: Soma69, 2006-01-17 12:03:50)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-01-17 12:48:25
A szerszámos fedél alatt van az akku feletti szerszámostálca aljén ahol az indexrelé is van
sorszám: 9718 (43534)
(előzmény: Keats, 2006-01-17 12:43:16)

 
 
Keats
válasz erre | email2006-01-17 12:43:16
Hol van a gyári helye az mz etz fekete (gyujtás)dobozának? mert én csak az ülés alatt tudom elképzeni. most rakok fel valami hasonlót a 125-ös etz-re!
Keats
sorszám: 9717 (43533)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-01-17 12:03:50
A honlapomon találsz amúgy meg nem tudok fotózni mert elvesztettem a fényképezőmet vhol még decemberben:(
sorszám: 9716 (43532)
(elözmény: ADDI, 2006-01-17 11:52:49)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu