hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

marcee
válasz erre | email2006-01-21 15:21:08
Csak az baj hogy ronda. Nem fogom tükörfényesre polírozni, csak olyanra mint ahogy gyárilag volt. És ha olyan lesz feltételezem tud is ugyanúgy hülni mint új korában.
sorszám: 9799 (43801)
(előzmény: szakal666, 2006-01-21 15:11:02)

 
 
szakal666
válasz erre | email2006-01-21 15:11:02
A homokszórás után valóban szürke a felület. Éppen ez a jó a dologban: a homokszemcsék felérdesítik a fémet, ezáltal megnő a hütöfelületed. Nem bíztos, hogy jó ötlet csiszkolással megtákolni.
sorszám: 9798 (43798)
(előzmény: marcee, 2006-01-21 12:53:05)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-01-21 15:10:19
Én egy régi "táskatelefon" töltőjét használom. 14,9 V-on tölt 600mA-t, van rajta jelzőlámpa, és érzékeli a töltöttséget, autómatikusan lekapcsol. Bolhapiacokon gyakorta előfordul ilyesmi a "túrdmegdobozokban" 200..500Ft körül.
Beépítettem egy szivargyújtó aljzatot, abba szoktam a töltőt is bedugni, így még a csipeszekkel sem kell szarakodni.
sorszám: 9797 (43797)
(előzmény: JomaJosszo, 2006-01-21 11:59:37)

 
 
Árix
válasz erre | email2006-01-21 15:04:59
szevasztok! Mz re Etz re nem lehet öninditót szerelni??? vagy nincs ilyen szett hozzá? mert mondjuk simsonon is láttam már....az nem lehet jo mz re is?
válaszokat elöre is kösz
sorszám: 9796 (43796)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-01-21 15:04:12
Szerintem a kettő nem kompatibilis. Meg aztán minek tennéld régebbi konstrukció(szerintem rosszabb alkatrészét)egy újabb gépbe? A 125-ös etkóét nem ismerem, de a ts-ét igen.
Szar parafás kulung.Mondjuk a feladatát képes ellátni(a ts 125-ös ben). De mivel az etz nagyobb teljesítményű, lehet, hogy csúszna, hamar kopna stb. Meg amúgy is mi a bajod a gyárival?
Persze lehet, hogy tök jól működne a ts-el is, de szerintem hagyd rajta a gyárit.
sorszám: 9795 (43795)
(előzmény: anybody, 2006-01-21 14:17:16)

 
 
anybody
válasz erre | email2006-01-21 14:17:16
Sziasztok!
Véleményetek szerint etz vagy ts kuplungját tegyem a 125-ös etz-m be?
Melyik a jobb?
sorszám: 9794 (43793)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-01-21 12:53:05
Na megnéztem és tényleg nincs festve, egyszerűen ilyen. Aztán elkezdtem csiszolgatni azzal a szappanos fémforgáccssal és nagyon szép lett tőle! A bordák közt kicsit időigényes lesz a dolog, de van még időm tavaszig.
Kössz mindenkinek!
sorszám: 9793 (43788)

 
 
fisi
válasz erre | email2006-01-21 12:39:45
Na ez meg hogy ment el 2x!??? :s
sorszám: 9792 (43786)
(előzmény: fisi, 2006-01-21 12:37:42)

 
 
fisi
válasz erre | email2006-01-21 12:37:42
Ezért mondtam a 2napot,az egy totál vacak akkunak is elég, a jó sem négy tönkre,úgyis csak annyit vesz fel ami kell neki.
De ha van pénzed,akkor szánj rá 6500 ft-ot,és vegyél egy rendes motor akkutöltöt,az rajta maradhat egész télen...

fisi
sorszám: 9791 (43785)
(előzmény: JomaJosszo, 2006-01-21 11:59:37)

 
 
fisi
válasz erre | email2006-01-21 12:37:27
Ezért mondtam a 2napot,az egy totál vacak akkunak is elég, a jó sem négy tönkre,úgyis csak annyit vesz fel ami kell neki.
De ha van pénzed,akkor szánj rá 6500 ft-ot,és vegyél egy rendes motor akkutöltöt,az rajta maradhat egész télen...

fisi
sorszám: 9790 (43784)
(előzmény: JomaJosszo, 2006-01-21 11:59:37)

 
 
Semi
válasz erre | email2006-01-21 12:05:31
marcee
Vidd vissza és mondd meg a homokfúvósoknak, hogy fújják le finomabb homokkal, és utána meg "gyöngyözzék" a felületet!
sorszám: 9789 (43783)

 
 
JomaJosszo
válasz erre | email2006-01-21 11:59:37
en valahogy ugy tanultam hogy az aksit ahany amperoras annak a tizedevel kell tolteni nem tobbel.A toltes ideje meg attol fug hogy mennyire nulla az aksi de ha van rajta muszer A mero akkor azon ugy is latod hogy van e meg toltoaram vagy nincs.ha nincs akkor mar nem tud tobbet tolteni es elvileg fel van toltve.Ha nincs muszer akkor meg szerez be 1-et es kosd be a toltobe
sorszám: 9788 (43781)
(előzmény: Katona p, 2006-01-21 09:52:01)

 
 
fisi
válasz erre | email2006-01-21 11:50:42
Ha csak a tizeddel töltöd akkor én 2 napig szoktam rajta hagyni régi fajta felautomata akku töltövel.

fisi
sorszám: 9787 (43780)
(előzmény: Katona p, 2006-01-21 09:52:01)

 
 
Katona p
válasz erre | email2006-01-21 09:52:01
Csumi
Menyi az ideális töltesi ideje az akkunak?
Elöreis kösz.
sorszám: 9786 (43774)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-01-20 23:57:48
Kösz a választ, mindenesetre holnap lefényképezem és felrakom valahova, lássátok milyen.
sorszám: 9785 (43762)
(előzmény: Dreamer, 2006-01-20 22:57:25)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-01-20 23:49:28
Ha nem is lepattanó, de levakarható, nagyon vékony réteg van rajta.
sorszám: 9784 (43761)
(előzmény: Fullkopy, 2006-01-20 23:10:28)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-01-20 23:10:28
Lepattanó felület? Homokfúvást követően? Biztos vagy ebben ?
sorszám: 9783 (43760)
(előzmény: Dreamer, 2006-01-20 22:57:25)

 
 
Dreamer
válasz erre | email2006-01-20 22:57:25
Nos, sajnos el kell, hogy keserítselek. Ez a szín sajnos a homokfújt alu felületekre jellemző. Nincs lealapozva, nem fogja levinni semmi. Sajnos az esztétikáján csak egy másik vásárlása segít.

Tisztelettel: Dreamer
sorszám: 9782 (43758)
(előzmény: marcee, 2006-01-20 21:07:57)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-01-20 22:53:38
Világos, festékbevonat van rajta..A homokfúvás leviszi :-)

sorszám: 9781 (43757)
(előzmény: marcee, 2006-01-20 21:07:57)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-01-20 21:07:57
Tudom milyen az a szappanos fémforgács, csak pl a henger bordái közé nem fér be (helyesebben az újjaim nem férnek be). Másrészt csavarhúzóval megvakartam és lejön, nem olyan mint amikor oxidos, lepattan róla.
Úgyhogy a homókszórósok lealapozták ezt, csak tagadják, mert előtte mondtam hogy nem akarom festeni.
Na egy szó mint száz, keresem azt az anyagot ami levinné róla, mert rossz nézni..
sorszám: 9780 (43745)
(előzmény: Fullkopy, 2006-01-20 18:41:19)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-01-20 20:56:29
"fájt a kezem utána" ez jó. új mértékegység :)
Nem kell semmi a kerék a morse-kópon szorul meg. Ha kihézagolod, nem bír rászorulni.
Meg kell húzni, de rendesen. Persze lehet szar a kúp is.
sorszám: 9779 (43744)
(előzmény: Somebody, 2006-01-20 18:17:41)

 
 
Fullkopy
válasz erre | email2006-01-20 18:41:19
Ha ezen olyan alu oxid van, ami lehet sósavtól, hideg zsíroldótól, stb. , akkor azt hiszem hogy csak a szappanos fémforgács segít valamelyest.Háztartási boltokban , de szupermarketekben is kapható.Cérnaszálnál vékonyabb fémszálakból egy pogácsa, ipari szappannal. Macerás,hosszadalmas, de elég jó eredményt lehet vele elérni.Utána lehet mással is tovább polírozgatni..

Mikor a baromi mocskos hengerfejeket sósavba merítettem, lett egérszürke-de tiszta-.Elég a fürdőben néhány másodperc, füstöl, büdös, nagy hő keletkezik, utána gyors semlegesítés egy vödör lúgos vízben... szemüveg és saválló kesztyű kell a művelethez..Gyengébb idegzetűek ne próbálják ki :-)
sorszám: 9778 (43741)
(előzmény: marcee, 2006-01-20 16:29:58)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-01-20 18:18:10
Ts 125-nél
sorszám: 9777 (43739)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-01-20 18:17:41
Hy!
Mondjátok,hogy az istenbe lehet,hogy lefordult berugásnál a főtengely végéről az a kis lánckerék,mikor összerakásnál nem tettem alá rugós alátétet,kell? és rárugtam, járattam, ezt eljátszottam,4-5,ször és 5 jére rugom visszarug,és utánna rugnám de nem hajtja a főtengelyt,tuti hogy az pörrent meg,de hogy mikor úgy ráhúztam,hogy attól féltem már megszakítom,annyira meghúztam,hogy már fájt a kezem is utánna.de mitől pörgött le??????????a lendülettől kicsavarodott,de hát úgy meghúztam hogy beszarás
sorszám: 9776 (43738)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-01-20 16:29:58
A véleményetekre lennék kíváncsi. Vettem egy 150es hengert hengerfejjel, de koszos volt (olaj, sár ráégve...). Lehomokfújattam, mikor megláttam csodálkozva néztem hogy mitől ilyen szürke. Tehát nem aluminium színe van, hanem inkább olyan egér színű. Nagyon nem szép. Elkezdtem nézegetni, kapargatni és le lehet kaparni róla. Több embernek megmutattam mind azt mondja egy ezt lealapozták. A homokfújós tagadja, őszerinte az aluminium ilyen homokfújás után. Jó, mondom majd a kromofág lehozza. A francokat, csak vigyorog neki.
Szerintetek mivel lehetne szép, fémtiszta, természetes aluminium színűvé tenni? A bordák közt is természetesen.
sorszám: 9775 (43729)

 
 
z25z
válasz erre | email2006-01-20 16:27:35
nekem az van benne, kifogastalanul uzemel....
sorszám: 9774 (43728)
(előzmény: marcee, 2006-01-20 11:41:23)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-01-20 11:41:23
Hogy legyen szó mz-ről is. Kinek milyen tapasztalata van a berta dugókkal 150es etz-ben? Mert ilyen van mindenütt (a zichy-ben is), se török, se taivaini se semmilyen. Úgyhogy úgy néz ki ilyen kerül a gépembe.
sorszám: 9773 (43718)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-01-20 11:30:33
Hopp, itt nem lehet linkelni.
Na szóval így néz ki egy gyári simson: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=426835&command=ugras&screenwidth=1024
sorszám: 9772 (43717)
(előzmény: marcee, 2006-01-20 11:29:00)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-01-20 11:29:00
[url=http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=426835&command=ugras&screenwidth=1024]Így néz ki egy gyári simson.[/url]
sorszám: 9771 (43716)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-01-20 11:19:41
Az igaz hogy sok függ azon hogy milyen körülmények közt volt tárolva, valószínű még egy tizes rámenne, de aztán milyen lenne?!
Egyébként meg nincs az simson vagy az az etz amire ne kéne költeni (legalábbis az eladók között), ugyhogy 100 ezer alatt nemigen áll meg a dolog.
sorszám: 9770 (43715)
(előzmény: JomaJosszo, 2006-01-20 00:34:20)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-01-20 11:11:16
Látszik az ha tényleg nullkilométeres, ugyanis felújjítani nem lehet olyanra.
Bár motorozni tényleg jobb mz-vel, ezért is adtam el simom. Viszont ha lenne helyem és pénzem tuti keresnék egy gyári simot.
sorszám: 9769 (43714)
(előzmény: Joseph251, 2006-01-19 22:59:26)

 
 
JomaJosszo
válasz erre | email2006-01-20 10:51:50
Ja de akkor nem adok ki 150-et erte csak azert hogy ugyan ugy botykolgessem mint egy olcsobbik fajtat!Na mindegy kozos nevezore sosem fogunk jutni senkivel!
Volt egy kerdes amire kapot az illeto pzitiv es negativ erveleseket innentol neki kell eldonteni hogy mit is fog csinalni.
Ha jo lesz hasznalja egessegel ha meg szivni fog vele akkor "ezt dopta a gep".Innentol szamomra lezart a tema!
sorszám: 9768 (43713)
(előzmény: TéZés Gábor, 2006-01-20 09:46:46)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2006-01-20 09:46:46
Sziasztok!

Nem tudom hogy ki hogy van vele, de ha megveszek egy gépet, ami 20 éves, akkor szerintem az az alap hogy olajat cserélek benne és a vezetékek kapcsolódási pontját lefújom kontakt spayvel. A dugattyú berohadt!!! Na és? Egy kis olaj a hengerbe és úgyis neked kell bejáratni. 200km és már nyoma se lesz. Szimering? Hümm! Hát ha tényleg szar lesz amit nem tartok valószínünek nem tart semeddig kicserélni. Az egyetlen ami szívás hogy hogyan deríted ki hogy valóban 0km-es, de hallottam én is ilyenről csak az egy ts volt 2000km-el. Tehát vannak ilyen "őrültek" akik megveszik a gépet és utána nem használják.
Gábor
sorszám: 9767 (43707)
(előzmény: JomaJosszo, 2006-01-20 00:34:20)

 
 
norbiMZ
válasz erre | email2006-01-20 08:47:52
Nem szeretnék hosszú vitába belemenni simson-témában az MZ fórumon, csak leirtam a véleményem...
Szerintem az, h 150-ér már 'rettentő' jó mz-t lehet kapni, az nem a simsont minősíti...
Tavaly én is azért adtam el a simomat, h mz-t vehessek, de ha lenne pénzem visszavásárolnám a simo-t...
sorszám: 9766 (43703)
(előzmény: Joseph251, 2006-01-19 22:59:26)

 
 
snip21
válasz erre | email2006-01-20 07:58:52
Köszi Árix de a kipufogót tegnap kiégettem de semmi értelme nem volt mivel nagyon csekély mennyiségű kox volt benne.
sorszám: 9765 (43702)
(elözmény: mzmotoros, 2006-01-19 13:32:56)

 
 
snip21
válasz erre | email2006-01-20 07:55:12
Köszi a segítséget de amikor a tankot kimostam a benzincsapot is kipucoltam.
Egyébként 12-ezerig pörgettem ki legtovább csak a dugóm megbánta mert leszakadt a szoknyarésze:-(
sorszám: 9764 (43701)
(elözmény: mzmotoros, 2006-01-19 08:42:34)

 
 
JomaJosszo
válasz erre | email2006-01-20 00:34:20
Nekem az a velemegyem hogy nemigazan er sokat!!!!!!!
Ami jo benne hogy gyari alkatreszek vannak benne ha tenyleg gyari es akkor esetleg jobban megeri mint egy futot gepet venni.
DE egy 20 eves gep csak 20 eves es meg ha al akkor szerintem meg rosszbb!Mivel a szimeringek elertek a gumikrol nem is beszelve ami nem jelent sokk biztonsagot!A csapagyaknak sem tesz jot husz eves alas meg az olaj ami benne volt az biztos olyan mint egy jobb hasmenes!(Ez ertve a motorban es a gatlokban levo olajbra)A vezetekek elerhettek de ha nem is a csatlakozasok (kontaktok)korodalothattak ami biztos mert egy kis parat mindig kapht a gep!Ami biztos jo lehet az a gyari cuc ami benne van meg a fenyezes mert annak nem art az ido mast nem igen tudnek felsorolni amiert megerne megvenni.
Tehat en nem adnek sokat a gepert

mert szerintem kamu,
Ha nem is az akkor a sok alastol fel kell ujitani es ez akkor gazdasagi csod
Egyszoval ne ugorj ra mint tyuk a takonyra mert nem fog izleni hid el!
ESetleg annyi hogy szamold ossze megyibe kerulne az uj szimeringek meg olaj stb..es annyival probald lejebb alkudni ha mar annyira meg akarod venni.Meg ha gyari akkor nezd meg hogy a gyari gumik vannak e rajta es hogy rajta van e gumiszor.mert egy nulkilometeres mocin illik rajta lenni ha csak azota le nem rohat!
sorszám: 9763 (43698)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-01-19 22:59:26
De azt honnan deríted ki, hogy tényleg 0 kilóméteres?
Még ha tényleg nullkilóméteres, akkor is sok 150huf, ezért már rettentő jó emcettet lehet kapni, aminek szerintem sokkal jobb feelingje van, mint akármelyik gyári simsonnak.(bár azt nem kétlem, hogy a simson is jó)
sorszám: 9762 (43689)
(előzmény: marcee, 2006-01-19 21:11:31)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2006-01-19 21:39:45
Sziasztok! Meg tudja valaki mondani, hogy az ETZ 125, illetve 150-esnek ugyanaz-e a sztendere, mint az ETZ 251-nek! Előre is köszi!
sorszám: 9761 (43682)

 
 
ADDI
válasz erre | email2006-01-19 21:20:13
Na, Kolléga!
Mi van akkor, ha gyárta(t)sz egy, a krauserhez nagyon (felfogatásaiban mindenképp azonos) hasonlatos tartót, aminek az oldalsó-első, tehát a hátsó lengéscsillapítóval párhuzamos (közel függőleges) szára egy kis tartályt formázna? Az aljára lehetne tenni egy benzincsapot, a tetejére meg egy beöntő nyílást.Krómozva szép lenne. De ha túl költségigényes legyártani, akkor szerintem a kis hengerformájú tartály elfér az említett szár belső oldalán is.Akár mindkét oldalon.
sorszám: 9760 (43681)
(elözmény: mzmotoros, 2006-01-17 15:51:20)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-01-19 21:11:31
Szerintem is megérne 150et, ha tényleg nullkilométeres. Persze sokak szerint a "csak" egy simson, ezek az embereknek foglamuk sincs hogy milyen egy gyári simo, sufnituningolt gépekből indulnak ki sokan sajnos. Nekem volt gyári enduro simom, SEMILYEN robogóért nem adtam volna oda. Feelingje van. És 1000%osan megbízható.
Az meg egy dolog hogy ennyiért etz-t is lehet venni, ami ugyanolyan jó mint a simo.
sorszám: 9759 (43680)
(elözmény: mzmotoros, 2006-01-19 13:47:22)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-01-19 18:37:18
Háj!
Nekem is volt 125-ös táposom, és ugyanezt csinálta. Nézesd meg a fesszab.-ot, lehet hogy az okozza. Amúgy meg ezeknek a legnagyob baja, hogy szar 6 v-os a dinamójuk, és kicsi a tljesítménye. A másik baj meg az a dinamóval, hogy, ha jól tudom egy bizonyos szintig fordulatszámfüggő a dinamó teljesítménye. Ja meg még a gyújtáskapcsolót is nézdd meg, mert lehet,hogy az is be van égve.(nekem ilyen gond is volt a kis géppel)
na csá!
sorszám: 9758 (43672)
(előzmény: asztalos, 2006-01-19 18:11:33)

 
 
asztalos
válasz erre | email2006-01-19 18:11:33
Hali! Ts125ösöm van és én az indexel kínlódk mert vílágítással csak sokára indexel. Álló helyzetben kipróbáltam vílágítással elkezdtem pergetni és x fordulatszámtól már jó volt. x alatt azt értem hogy félgáztól feljebb . Mi lehet a probléma? Töltésem szerintem rendben mert még az aksi nem volt kivéve belőle meg ha elfordítom dinamó állásba akkor is megy. Na hali!!!
sorszám: 9757 (43671)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-01-19 18:04:15
Meg amúgy is, ez a nulkilóméteresség is sántít egy kicsit. Ki az az állat, aki azért fizet jó sokat egy új motorért, hogy 20 évig csak a garázsban tartsa, és egy centit se menjen vele? Aztán meg 2006-ban egyszer csak eszébe jut, hogy el kéne adni? Szerintem ez faszság.
Inkább hihető, hogy fel lett királyul újjítva. De akkor is sok érte 100000
sorszám: 9756 (43668)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-01-19 17:59:56
Na de srácok, ez mégis csak egy segédmotor!100 ft körüli összeg egy totál tucatmotorért, ami ráadásul 50ccm-es? Nem túlzás ez egy kicsit?
Szerintem max 60huf, de ennél többet fizetni érte már nevetséges, ennyire nem jó a simson.
sorszám: 9755 (43667)
(előzmény: norbiMZ, 2006-01-19 17:47:40)

 
 
norbiMZ
válasz erre | email2006-01-19 17:47:40
De ez csak az én véleményem, nekem megérne 150-et
sorszám: 9754 (43664)

 
 
norbiMZ
válasz erre | email2006-01-19 17:42:37
Hali!
sztem 150 000-et megér...nekem volt ilyen simom, abban 2000km volt amikor megvettem(ezt első 2 évében tették bele, utána 17 évet állt padláson) de semmi baja nem volt a 3 év alatt amig használtam (se szimeringek se semmi).De lehet h csak én voltam nagyon szerencsés:) Egyébként 110 000-ér adtam el 22 évesen...
sorszám: 9753 (43663)
(elözmény: mzmotoros, 2006-01-19 13:47:22)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-01-19 17:17:54
Háj!
Még mindíg az a kérdésem, hogy tud e valaki etz-hez való önindítóról.
A válaszokat előre is köszönöm.
sorszám: 9752 (43661)

 
 
drisa
válasz erre | email2006-01-19 16:03:22
Kösz mindenkinek a segítséget, Bambi meg ne ijesztgessen! :) Asszem, nekiállok a telónak magam, majd csak lesz belőle valami!

Drisa
sorszám: 9751 (43656)

 
 
z25z
válasz erre | email2006-01-19 14:45:43
0 km-es, mintha, epp most vennek le a futoszalagrol? Es egy metert sem ment vele?? :-))) Ha nem 19 eves motorrol lenne szo, akkor sokat, de talan allo helyzetben is eleg sok minden tonkre mehet rajta, gondolok itt a kozel 20 eves szimmeringekre, gumira, esetleg korrodalodott vezetekekre stb...hiaba motorikusan nincs hibaja, azert valszeg kolteni kell arra a gepre, erre szamithatsz. Nos gyakran latom az ujsaghirdeteseket, szeles a skala: 30-110 ezerig van allapottol fuggoen. Szamitasba veve, hogy allt a gep (20 ev alatt be volt inditva? dugattyu nem rohadt meg bele?) Lehet rosszabb allapotban van, mint egy ugyanilyen koru de keves kilometert futott. Ha engem kerdeznel, asszem max 60 (de ez tenyleg max!!!) ezer HUF-ot adnek erte. Nem tudom mennyiert aruljak neked, de ha csillagaszati, akkor inkabb vennek egy hasznaltat megbizhato embertol (tudom, hogy nem bukott vele, csavarodott a vaz stb) es felujitanam..-olcsobb, mintha megveszek egy hirdetesben szereplo: most ujitottam fel smkp-t, mert arra ugyis raterheli az elado a koltsegeit, duplajan :-)
Masreszt, 100 ezer HUF-ert mar 250-es etz-t is lehet venni....

Nah ez az en tippem.


Udv!
sorszám: 9750 (43650)
(elözmény: mzmotoros, 2006-01-19 13:47:22)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu