:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Na ez 1 jó hozzászólás volt, minden sorával egyetértek.
Ja igazad van!
Az én 251-esemen is csak annyi a módosítás, hogy rövidebb az első sárvédö(a legkisebb tócsától tiszta gané lesz a hűtőborák köze, meg a lábam), króm tükrök vannak rajta(a jobboldaliban v.miért a könyökömön kívül nem sok mindent látok), meg van rata egy rezor(amitől tényleg jobb lett, viszont hosszú távon szétmegy tőle a fejem, meg tiszta kétütemű szaga lesz a barátnőmnek tőle).
Igen, jol latod. Sok tenyezo miatt lett ilyen, de nem lett feltetlen pozitiv. Ez egy gyari muszerfal/oratarto volt. Szerencsemre edesapam olyan helyen dolgozik, hogy aluminiumot, stb tudnak hegeszteni, vagni, alakitani, (bocs ha hulyeseget irok, en nem ertek ehez a reszhez, csak mondtam mi az elkepzelesem, es probaltak megcsinalni) Nos Joseph, van ebben kar is; megpedig, vizsgara sportkormannyal nem mehet a gep es az elvagott ujrahegesztett muszerfal nem kompatibilis az eredeti kormannyal (ugy all az ora, hogy a kuplungbowden alig fer el, szorul) Szoval szep szep, jo design, jol mutat, 2 evig mig hazahozom a vizsgarol, de sok munka van vele, hogy hasznalhato, mutatos legyen. Mostanaban kezdem inkabb visszaaallitani a gyari allapotot, inkabb marad eredeti...; keves muszer, kevesebb hibalehetoseg. De eredeti alkatreszt alig lehet talalni, szoval vettem egy utangyartott muszerfalat (vizsgahoz) abban lotyogott a gyujtaskapcsolot felfogato csavar, a fordulatszammero, km ora, szoval egyszeruen gyalazat!! Ezert is kezdtem leepiteni a gepem, a festes megmaradt, ugyanilyen szep fekete-piros, de folosleges hulyesegek eltuntek: hofokmero (ebbe a konzolba inkabb egy toltes visszajelzot epitek) labtarto helyzetjelzo: zarlatot okozott, kivettem, (oldalsztender lengovillacsavarodas...kuka) 100/80 w-os audi kek ego (szetegette a foncsort) kuka, sportkormany, feszt fellevegosodott a fofekhenger emiatt ( visszaallitas)
Konzekvencia: probaltam optikai tuningot a mocin, de ra kellett jonnom, azert szakemberek dolgoztak a gyarban es nem hulyeseget csinaltak ott.Mindenki szeretne, ha jobb lenne a gepe es ktunne, de minek? Sztem egy jol beallitott MZ az sokat tud, erre torekedjunk, nem felesleges sulynoveles, rugozatlan tomegnoveles stb. jo legyen es race :))
Hello!
Szerintetek lehet olyan rezót szerezni ETZ251-esre amitől nem csak hangosabb lesz, hanem erősebb is? És ha igen mibe vesztegetnek egy olyanért? De tényleg nagyETZ-t nem nagyon hallottam még rezóval. Annak is olyan csörömpölös lesz a hangja mint a Simsonnak?
Ja, ezt láttam. Szerintem nagyon állat, kár volt leszedni. Meg kurva jó ez a piros a feketével! Jól látom, hogy maga a műszerfaltartó el lett vágva, majd összeheggesztve?Mert az is állat, hogy úgy fel áll!
Én tuti elvinném szervízbe :)
Háj Tomóka!
Kösz az ötletet.
Amúgy végül is igazad va, nem sok értelme van, úgyhogy szerintem hagyom is a francba az egészet. Végül is inkább vízhűtésnél számítana. Na mindegy, csak olyan jól nézett ki az az emcett a három órával a műszerfalon.
Szevasztok! Van egy 250-es MZ ETZ-m, amit roncs állapotban vettem, most újítom.Nem akar húzni, egy bizonyos fordulat után csak pörög a motor, de nem húz. Töltése sincs. Hogy tudnám megcsinálni, mi baja lehet? Bármi tanácsot elfogadok. Kösz.
Hali!
MZ TS és Trophy 125-ös KARBURÁTOROK (22N 1-1, és 22N 1-3) nagyon jó állapotban, szinte újak, ELADÓk. Továbbá egyéb KisTS és KisTrophy alkatrészek, olcsón eladók. Somogy, vagy Győr-Sopron személyesen, ill. bárhová utánvéttel!
Üdv!
Ádi
steelheart6(kukac)freemail.hu
70/3698050
"Elvileg egy tapasztalt motoros hamarabb eszreveszi, ha kezd ragadni a gep, mint ahogy a muszer mutat."
gyakorlatilag is .gondoljunk csak a fémek közti hõátadásra . acélhüvely-aluhenger-réz (v.mittudomén) hõgomba .ez mind idõbe tellik .
Valami haszna azért mégis csak van.. marha jól néz ki. ;)
Ilyesmire gondolsz? http://szocimotoros.hu/galeria/m1/m5/m6/m9/154o.jpg
Ezt a hofokmerot a hegerfej vazhoz nyulo felfogatasahoz csavaroztam apro lemezcsavarral. De volt elotte olyan hofokmerom is, amit a bordak koze kellett dugni. Ennek hatranya, hogy nagyobb fordulatszam eseten a bordak razkodasa miatt kiesett a helyerol. Egyebkent gyakorlati haszna tenyleg nincs. Ergo tok mindegy mit mutat. Nekem mutatott mar 130 fokot is nyaron ket szemellyel autopalyan huzva, na es? Jol bejaratott motor volt, nem alltam le megvarni, mig lehul, nem feltem a beragadastol. Elvileg egy tapasztalt motoros hamarabb eszreveszi, ha kezd ragadni a gep, mint ahogy a muszer mutat. Es tenyleg adhat fals erteket. Pl lelazult a csavar, nem hittem el, hogy 30 fok melegben csak 70 fokos a henger, a bordak kozott is amikor kicsuszott, arra volt jo csak, hogy ebbol tudtam, hogy nincs a helyen :-)))
Egyebkent par honapja leszedtem rola.
amit be tudsz tuszkolni a hûtõbordák közé az jó ( más kérdés , hogy van-e értelme ) . tökmindegy hova rakod csak viszonyítási alapnak jó . egy kétütemûnél jelentõs külömbségek lehetnek pl. a szívó és a kipufogó oldali hõmérséklet között . de ha ragaszkodsz hozzá , tedd a hengerfej-henger találkozási pont közelébe hátra . erõsen kétlem hogy egy ilyen ketyere segít kivédeni bármit is .
Hello.
Írj egy mailt, adok egy nevet, telefonszámot, szocimotorbontós srác Szegeden. Viszonylag normális és sokminden volt nála régebben, Jawa, MZ TS, ETZ, kicsi, nagy, minden.
Háj!
Láttam egy képet egy emcettről, aminek volt egy hőmérsékletmérő órája is. Az lenne a kérdésem, hogy hová kell tenni a hőmérőgombát, v.mit, hogy mondjuk a skoda hőgombája jó e elre a célra?
A válaszokat előre is köszi!
MZ, ETZ alkatrészek adás-vétele, új illetve (vagy) használt.
Utánvéttel, nagyobb mennyiségnél a házhozszállítás ingyenes Győr és Szombathely 40 km-es vonzáskörzetében.
Érdeklődni lehet:
- Tánczi Tibor: Tel: 06 70 333 9723
Email: ttibi20@freemail.hu
- Holy Roland: Tel: 06 70 285 1419
Email: maci-1@freemail.hu
Asszem mar neztem ott tavaly - szep ara van...
Igazabol bontottat szeretnek, ahhoz talan olcsobban jutok hozza - viszont nehezebben...
Azert koszi!
Probald meg a roller-nel. Pulcz u 22. tel.: 62/312-049
MZ-sek!
ETZ-hez való kapcsolót vennék (mondjuk Szegeden). Olyat, ami a bal markolatnál van, és a fényt, dudát, indexet lehet vele kapcsolgatni. Működőképeset persze.
http://www.mz-b.de/k251/251t32.htm
Ami ezen az ábrán a 18-tól 25-ig van számozva, az kell.
huszaklaci@freemail.hu
Óóóó... 20 rongyot simán kapsz érte... :)))
GYEREKEK KÖSZI A VÁLASZOKAT!!!!!!!!!!! KB; 20000FT-OT AKAROK A VASÉRT, HA VALA- KIT TUDTOK RÁ SZÓLJATOK, ÜZENJETEK KÖSZI SZIASZTOK!!
Az eredetvizsgálati papír 60 napig érvényes, viszont csak egyszer lehet felhasználni. Tehát minden átíráshoz új eredetiségvizsga kell.
Hm. Az új forgalmi törzskönyvestől lazán ugrik a qkába, mint értéknövelő tényező...
Viszont ha egy hónapnál nem régebbi az eredetvizsga, az elvileg elfogadható a következő átírásnál is (13000 péz körül van egy ilyen). Vagy nem? Javítsatok ki, ha tévedek.
Ja kihagytam a kormányt:akadásmentes legyen a fordulása, kottymentes legyen, az ütközője(nem tudom mi a pontos neve annak az izének, ami meggátolja, hogy egy bizonyos mértéknél jobban elfordítsuk a kormányt)meg legyen, és a kormány ne ütközzön bene a tankba(és semmi másba se).
Meg hát az se árt, ha beindul a moci, de mivel egy emcettről van szó ez nem lehet kétséges:-)
Háj Bazsi!
Ami fontos vizsgán:világítás(irányjelző, helyzetjelző, távolsági/tompított, visszajelzőégők, féklámpa), gumik állapota(ja, és legyen rajta nagy, bekarikázott E betű, mert különben beleköthetnek), első teleszkóp(ne legyen rajta folyásnyom, valamint ne kotyogjon), fékek, láncvédőbúra(ne legyen hiányos, és ne legyen szétszakadva), meg esetleg a kötelező tartozékok(eü.csomag, izzókészlet)
Ezeket nézik a kpm.-nél. Itt tényleg megvizsgálják a fennt leírtakat, viszont lényegesen olcsóbb, mintha valami vizsgáztatással is foglalkozó szerelőhöz viszed, meg amúgy sem árt, ha ezek tényleg jók. Én legutóbb 2éve vittem vizsgára a kpm-hez, és fizettem a vizsgáért 2800ft-ot, ellentétben a magán műhelyek 10000ft-os összegével.
Mikor összeraktad nem maradt olajos a tengely vége és a lánckerék belseje?Szerintem igen és ezért csúszott el.Én mingig ugy csinálom hogy a rongyot áthúzom a lánckerék lukján tőbbször és teljesen szárazra törlöm a tengely végét is.igy amikor kézzel csak éppen hogy rányomom a fogaskereket az anyát meg még rá se teszem és már akkor is elforgatja a főtengelyt annál fogva.Szóval már akkor tökéletes volt már jártam ugy is hogy próbaként rátettem hogy passzentos -e és egy picit kézzel megütöttem aztán annyira rászorult hogy lehuzatóval tudtam csak újra leszedni persze akkor nem kellett annyira a lehuzatóval kinlódni mert csak picit volt rajt.Nézd meg hogy jómaradt e a felülete mindennek esetleg nagyon finoman csiszold meg ha belekarcolt.
Hello Mz-sek! Lenne 1-2 kérdésem:
Mit néznek meg (nagyon) a műszaki vizsgán? (Ts 250/1-em van) Hogyan készítsem fel az Mz-met?
Azért vannak ilyen "gyerekes" kérdéseim, mert még eddig egyszer se voltam vizsgáztatni.
A válaszotokat előre is köszönöm!
Háj!
Legjobb esetben max vagy 40000huf-ért.
...vagyis nem többért... :)
50.000-tol nem tibbert sztem...
Akinek TS-e van!!! Ráleltem a garázsban 6V os izzókra 45/40W, 21W 4W és műszerizzókra, ha vkit érdekel eladnám. Üdv.
vagy ez aranyáron:
http://www.hubermotor.hu/alkatreszek.html
De árilag sztem az MZ B se jobb
GSXF
MZ-B Vertriebs GmbH
Strasse am Heizhaus 1,
10318 Berlin
Deutschland
Sziasztok
hol lehet gyári alkatrészeket venni/rendelni MZhez??? Valami bolt neve, esetleg címe érdekelne. Segítsetek!!!
Kösz
peti74
Huhuhúúú! Ez a fogaskerék olyan drága mint az űrkutatás! :-)
hajtókart is cseréltél vagy csak tûgörgõs kosarat ?
SZIASZTOK!! ÉRDEKLŐDÖK HOGY, VAN EGY TS 150-ESEM, KOPOTTAS, ROSSZ AKKSI,EGYÉB- KÉNT ÜZEMKÉPES, GYORSBA MENNYIÉRT TUDOM ELADNI? ÚJ FORGALMI ÉS TÖRZSKÖNYV VAN. HA VALAKIT ÉRDEKEL ÜZENJEN,
Jónapot !
Szükségünk lenne egy ETZ250 váltójába való fogaskerékre és a hozzá tartozó kapcsolóvillára (a 010-esre).
A lényeg, hogy eredeti német gyártmány legyen, a bontott tökéletesen megfelel, csak a kapcsolókörmök élei egészségesek legyenek, ne legyenek legömbölyödve. A váltóvillán látható kopás lehet, de ne legyen mélyebb1-2 tizednél, és főleg ne legyen lekékülve.
A pontosság kedvéért ezekről van szó:
fogas_1.jpg
fogas_2.jpg
villa_1.jpg
Ha valakinek van ilyen jelezze nekem akár itt a fórumon, akár a mailben (peti74@pannongsm.hu). Budapesten és 20 km-es vonzáskörzetében érte megyek. Előzetes fénykép előny.
Köszi,
Peti74
Hy!
Mz ts 125ömnél hirtelen gáznál,teheléssel is egy egy kopogás jön a motorból mi lehet az???olyan mint amikor 2 fémet összekoccintassz,de nem hiszem hogy az alsó görgő a főtengelyen,mert most lett összerakva,és1 kicsit se kotyogott.mire tippeltek.azt meg tom különböztetni szétszedés nélül,hogy alsó vagy fellső tűgörgő ad e ilen hangot?lécci segítsetek
viszont ha a közelhajolok a hengerhez,hallom,hogy a hang onnan jön alapjáraton is hallatszik vmi,a hengerből jön, ha lentebb hajolok,a forgattyúsházhoz,onnan nem jön semmi hang,ebből meg lehet állapítani?hogy fentről vagy lentről jön e a hang?
És esetleg egy képet??? :)
Dreamer
Kérdésem az lenne, hogy a gyöngyözést, mint műveletet minden homokfújással foglalkozó ember ismerheti? Vagy valami spec módszer, szerszám kell hozzá???
Dreamer
Hy!
Mz ts 125ömnél hirtelen gáznál,teheléssel is egy egy kopogás jön a motorból mi lehet az???olyan mint amikor 2 fémet összekoccintassz,de nem hiszem hogy az alsó görgő a főtengelyen,mert most lett összerakva,és1 kicsit se kotyogott.mire tippeltek.azt meg tom különböztetni szétszedés nélül,hogy alsó vagy fellső tűgörgő ad e ilen hangot?lécci segítsetek
a multkor volt szó a km óra szétszedéssel kapcs.ban. Szétszedte azóta vki? Egyáltalán visszalehet normálisan rakni azt a króm keretet rá?
Nézz körül két hozzászólással lejjebb..
bizony volt mz-s rendor is :-) sosem felejtem, el, mikor csak annyit lattam a tukorbol, hogy valaki nagyon jon utanam a folduton en meg nekialltam huzni a gazt de a ts gyorsabb volt, mint a simson....majdnem ugrott a jogsim
én csak bmw-s motoros rendőrre emlékszem. régebben állítólag volt pannóniás is. MZ-sről tőled hallok először.
Amúgy szerintem is elég nagyvonalúan bántak az ndk-sok a hűtőfelülettel, szinte bármelyik azonos hengerűrtartalmú motornak kisebb van...
Mindent lehet csak akarni kell. :)
Más kérdés hogy minek? Nem olyan nehéz elindítani egy etz-t...
szevasztok! Mz re Etz re nem lehet öninditót szerelni??? vagy nincs ilyen szett hozzá? mert mondjuk simsonon is láttam már....az nem lehet jo mz re is?
válaszokat elöre is kösz
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|