:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
MZ, ETZ alkatrészek adás-vétele, új illetve (vagy) használt.
Utánvéttel, nagyobb mennyiségnél a házhozszállítás ingyenes Győr és Szombathely 40 km-es vonzáskörzetében.
Érdeklődni lehet:
- Tánczi Tibor: Tel: 06 70 333 9723
Email: ttibi20@freemail.hu
- Holy Roland: Tel: 06 70 285 1419
Email: maci-1@freemail.hu
Asszem mar neztem ott tavaly - szep ara van...
Igazabol bontottat szeretnek, ahhoz talan olcsobban jutok hozza - viszont nehezebben...
Azert koszi!
Probald meg a roller-nel. Pulcz u 22. tel.: 62/312-049
MZ-sek!
ETZ-hez való kapcsolót vennék (mondjuk Szegeden). Olyat, ami a bal markolatnál van, és a fényt, dudát, indexet lehet vele kapcsolgatni. Működőképeset persze.
http://www.mz-b.de/k251/251t32.htm
Ami ezen az ábrán a 18-tól 25-ig van számozva, az kell.
huszaklaci@freemail.hu
Óóóó... 20 rongyot simán kapsz érte... :)))
GYEREKEK KÖSZI A VÁLASZOKAT!!!!!!!!!!! KB; 20000FT-OT AKAROK A VASÉRT, HA VALA- KIT TUDTOK RÁ SZÓLJATOK, ÜZENJETEK KÖSZI SZIASZTOK!!
Az eredetvizsgálati papír 60 napig érvényes, viszont csak egyszer lehet felhasználni. Tehát minden átíráshoz új eredetiségvizsga kell.
Hm. Az új forgalmi törzskönyvestől lazán ugrik a qkába, mint értéknövelő tényező...
Viszont ha egy hónapnál nem régebbi az eredetvizsga, az elvileg elfogadható a következő átírásnál is (13000 péz körül van egy ilyen). Vagy nem? Javítsatok ki, ha tévedek.
Ja kihagytam a kormányt:akadásmentes legyen a fordulása, kottymentes legyen, az ütközője(nem tudom mi a pontos neve annak az izének, ami meggátolja, hogy egy bizonyos mértéknél jobban elfordítsuk a kormányt)meg legyen, és a kormány ne ütközzön bene a tankba(és semmi másba se).
Meg hát az se árt, ha beindul a moci, de mivel egy emcettről van szó ez nem lehet kétséges:-)
Háj Bazsi!
Ami fontos vizsgán:világítás(irányjelző, helyzetjelző, távolsági/tompított, visszajelzőégők, féklámpa), gumik állapota(ja, és legyen rajta nagy, bekarikázott E betű, mert különben beleköthetnek), első teleszkóp(ne legyen rajta folyásnyom, valamint ne kotyogjon), fékek, láncvédőbúra(ne legyen hiányos, és ne legyen szétszakadva), meg esetleg a kötelező tartozékok(eü.csomag, izzókészlet)
Ezeket nézik a kpm.-nél. Itt tényleg megvizsgálják a fennt leírtakat, viszont lényegesen olcsóbb, mintha valami vizsgáztatással is foglalkozó szerelőhöz viszed, meg amúgy sem árt, ha ezek tényleg jók. Én legutóbb 2éve vittem vizsgára a kpm-hez, és fizettem a vizsgáért 2800ft-ot, ellentétben a magán műhelyek 10000ft-os összegével.
Mikor összeraktad nem maradt olajos a tengely vége és a lánckerék belseje?Szerintem igen és ezért csúszott el.Én mingig ugy csinálom hogy a rongyot áthúzom a lánckerék lukján tőbbször és teljesen szárazra törlöm a tengely végét is.igy amikor kézzel csak éppen hogy rányomom a fogaskereket az anyát meg még rá se teszem és már akkor is elforgatja a főtengelyt annál fogva.Szóval már akkor tökéletes volt már jártam ugy is hogy próbaként rátettem hogy passzentos -e és egy picit kézzel megütöttem aztán annyira rászorult hogy lehuzatóval tudtam csak újra leszedni persze akkor nem kellett annyira a lehuzatóval kinlódni mert csak picit volt rajt.Nézd meg hogy jómaradt e a felülete mindennek esetleg nagyon finoman csiszold meg ha belekarcolt.
Hello Mz-sek! Lenne 1-2 kérdésem:
Mit néznek meg (nagyon) a műszaki vizsgán? (Ts 250/1-em van) Hogyan készítsem fel az Mz-met?
Azért vannak ilyen "gyerekes" kérdéseim, mert még eddig egyszer se voltam vizsgáztatni.
A válaszotokat előre is köszönöm!
Háj!
Legjobb esetben max vagy 40000huf-ért.
...vagyis nem többért... :)
50.000-tol nem tibbert sztem...
Akinek TS-e van!!! Ráleltem a garázsban 6V os izzókra 45/40W, 21W 4W és műszerizzókra, ha vkit érdekel eladnám. Üdv.
vagy ez aranyáron:
http://www.hubermotor.hu/alkatreszek.html
De árilag sztem az MZ B se jobb
GSXF
MZ-B Vertriebs GmbH
Strasse am Heizhaus 1,
10318 Berlin
Deutschland
Sziasztok
hol lehet gyári alkatrészeket venni/rendelni MZhez??? Valami bolt neve, esetleg címe érdekelne. Segítsetek!!!
Kösz
peti74
Huhuhúúú! Ez a fogaskerék olyan drága mint az űrkutatás! :-)
hajtókart is cseréltél vagy csak tûgörgõs kosarat ?
SZIASZTOK!! ÉRDEKLŐDÖK HOGY, VAN EGY TS 150-ESEM, KOPOTTAS, ROSSZ AKKSI,EGYÉB- KÉNT ÜZEMKÉPES, GYORSBA MENNYIÉRT TUDOM ELADNI? ÚJ FORGALMI ÉS TÖRZSKÖNYV VAN. HA VALAKIT ÉRDEKEL ÜZENJEN,
Jónapot !
Szükségünk lenne egy ETZ250 váltójába való fogaskerékre és a hozzá tartozó kapcsolóvillára (a 010-esre).
A lényeg, hogy eredeti német gyártmány legyen, a bontott tökéletesen megfelel, csak a kapcsolókörmök élei egészségesek legyenek, ne legyenek legömbölyödve. A váltóvillán látható kopás lehet, de ne legyen mélyebb1-2 tizednél, és főleg ne legyen lekékülve.
A pontosság kedvéért ezekről van szó:
fogas_1.jpg
fogas_2.jpg
villa_1.jpg
Ha valakinek van ilyen jelezze nekem akár itt a fórumon, akár a mailben (peti74@pannongsm.hu). Budapesten és 20 km-es vonzáskörzetében érte megyek. Előzetes fénykép előny.
Köszi,
Peti74
Hy!
Mz ts 125ömnél hirtelen gáznál,teheléssel is egy egy kopogás jön a motorból mi lehet az???olyan mint amikor 2 fémet összekoccintassz,de nem hiszem hogy az alsó görgő a főtengelyen,mert most lett összerakva,és1 kicsit se kotyogott.mire tippeltek.azt meg tom különböztetni szétszedés nélül,hogy alsó vagy fellső tűgörgő ad e ilen hangot?lécci segítsetek
viszont ha a közelhajolok a hengerhez,hallom,hogy a hang onnan jön alapjáraton is hallatszik vmi,a hengerből jön, ha lentebb hajolok,a forgattyúsházhoz,onnan nem jön semmi hang,ebből meg lehet állapítani?hogy fentről vagy lentről jön e a hang?
És esetleg egy képet??? :)
Dreamer
Kérdésem az lenne, hogy a gyöngyözést, mint műveletet minden homokfújással foglalkozó ember ismerheti? Vagy valami spec módszer, szerszám kell hozzá???
Dreamer
Hy!
Mz ts 125ömnél hirtelen gáznál,teheléssel is egy egy kopogás jön a motorból mi lehet az???olyan mint amikor 2 fémet összekoccintassz,de nem hiszem hogy az alsó görgő a főtengelyen,mert most lett összerakva,és1 kicsit se kotyogott.mire tippeltek.azt meg tom különböztetni szétszedés nélül,hogy alsó vagy fellső tűgörgő ad e ilen hangot?lécci segítsetek
a multkor volt szó a km óra szétszedéssel kapcs.ban. Szétszedte azóta vki? Egyáltalán visszalehet normálisan rakni azt a króm keretet rá?
Nézz körül két hozzászólással lejjebb..
bizony volt mz-s rendor is :-) sosem felejtem, el, mikor csak annyit lattam a tukorbol, hogy valaki nagyon jon utanam a folduton en meg nekialltam huzni a gazt de a ts gyorsabb volt, mint a simson....majdnem ugrott a jogsim
én csak bmw-s motoros rendőrre emlékszem. régebben állítólag volt pannóniás is. MZ-sről tőled hallok először.
Amúgy szerintem is elég nagyvonalúan bántak az ndk-sok a hűtőfelülettel, szinte bármelyik azonos hengerűrtartalmú motornak kisebb van...
Mindent lehet csak akarni kell. :)
Más kérdés hogy minek? Nem olyan nehéz elindítani egy etz-t...
szevasztok! Mz re Etz re nem lehet öninditót szerelni??? vagy nincs ilyen szett hozzá? mert mondjuk simsonon is láttam már....az nem lehet jo mz re is?
válaszokat elöre is kösz
baszd meg v.hasonló ! :-))
viccet félretéve , önindító szettet mz-hez legjobb tudomásom szerint nem lehet kapni . (hajrá barkácsolók !) a motor felépítését figyelembe véve a primer hajtáshoz kellene beépíteni , ott viszont nincs elég hely . (szerintem)
hello egy 87-es etz 250-esem van, de váltóhibás kidobálja a másodikat ritkábban a harmadikat is. Mit cseréljek, léptetővillát vagy fogaskerékpárt is mert hallottam ezt is azt is. Köszi előre is.
Persze, abban a műfajban úgy van... de itt bekalkulálták a hűtőfelület elpiszkolódását, a városi forgalom egy helyben topogását, stb...
Ebbe még a hőátadó fekete festék is belefért, te biztos emlékszel még a motorosrendőrök MZ-inek feketére festett hűtőbordáira
Pedig de. Pl. az elektrolitikus kondenzátorok gyártásánál savval maratják a fegyverzetet, hogy megnöveljék a felületet, így nagyobb kapacitású kondenzátort állíthassanak elő azonos anyagmennyiségből.
Más kérdés, hogy vajon az NDK mérnökök polírozott vagy érdes felületre méreteztek-e, illetve hogy jó-e egy motornak, ha megnöveled a hűtőfelületét.
Az biztos, hogy nem ugyanolyan, mint a 250-é. Mondjuk szerintem ugyanaz a sztender a három mocin.
Ne idegelj ki azzal, hogy a karcolások megnövelik a hűtőfelületet, mert visszamaradok a növésben :-)
Háj anybody!
Akkor meg mi a fasznak tetted fel a kérdést?
Ha tudod, hogy melyik a jó, akkor rajta!
Amúgy, meg az etz magasabb fordulatú, meg gyorsabb is.Na háj.
Háj Árix!
Én ez a kérést a héten legalább háromszor tettem fel, de még csak annyira sem méltatták, hogy baszd meg v.hasonló, úgyhogy ne is reméld, hogy választ kapsz.
Seminek igaza van, az én hengerem és hengerfejem is gyöngyözve van és tök szép selyemfényű, mint a gyári. Ráadásul az olaj és egyéb szennyeződés is nagyságrendekkel kevésbé tapad rá, mint a matt "sima" homokfújt felületre. Én nem kínlódnék a kézimunkával, kb egyárban van a homokfújással (tehát karcos_szemcse + gömbölyű_szemcse = dupla költség, de megéri. Utána a félévente 1 birgéciol+gőzborotva és nagyon sokáig szép marad. ( akarbit takard le !)
Üdv,
Peti74
Sziasztok! Meg tudja valaki mondani, hogy az ETZ 125, illetve 150-esnek ugyanaz-e a sztendere, mint az ETZ 251-nek! Előre is köszi!
Heló.Mikor összeraktad nem maradt olajos a tengely vége és a lánckerék belseje?Szerintem igen és ezért csúszott el.Én mingig ugy csinálom hogy a rongyot áthúzom a lánckerék lukján tőbbször és teljesen szárazra törlöm a tengely végét is.igy amikor kézzel csak éppen hogy rányomom a fogaskereket az anyát meg még rá se teszem és már akkor is elforgatja a főtengelyt annál fogva.Szóval már akkor tökéletes volt már jártam ugy is hogy próbaként rátettem hogy passzentos -e és egy picit kézzel megütöttem aztán annyira rászorult hogy lehuzatóval tudtam csak újra leszedni persze akkor nem kellett annyira a lehuzatóval kinlódni mert csak picit volt rajt.Nézd meg hogy jómaradt e a felülete mindennek esetleg nagyon finoman csiszold meg ha belekarcolt.
A ts(125) kuplung azért keményebb, mert tekercsrugós, nem laprugós mint a tz-é,de ez nem jelenti azt hogy nagyobb erőt képes átvinni.
Gondoltam, de úgy nem tetszik. Gyári kinézetre akarom.
Arra gondoltál már, hogy csak az élei húzod fel a bordáknak, de azt fényesre?
1. Kompatibilis a kettő!
2. Szerintem ez jobb konstrukció!
3. A kuplunglemez etz-jé lenne!
4. Az etz sem nagyobb teljesítményű, és a kuplungja a ts-nek pedig sokkal keményebb!
5. Az én gyárim egy fos(már)!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|