:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Az nekem sok árban úgyhogy nem érdekel
Háj peti!
Ha figyelmesebben elolvastad volna amit írtam, akkor feltünt volna, hogy azt írtam, hogy tönkre ment v.melyik tranzisztor. Akár hiszed, akár nem tudom, hogy milyen alkatrészek alkotnak egy elektromos gyújtást. Az pedig nem is kicsit valószínú, hogy a szar tranzisztor okozza, hogy melegen beszarik, lévén, hogy még a számítógépek mikron nagyságú tranzisztorai is produkálnak olyat, hogy hidegen mennek, melegen meg nem. Tehát az a kijelentésed, miszerint:
"egyszer csak nem működnek többé és kész" véletlen sem igaz minden esetben.
Ettől függetlenül, lehet hogy igazad van és ténleg nem a taranzisztornak van baja.
Örülök, hogy szent a béke.
Az ETZ hátsó telótól ne félj, simán fel lehet újítani. Van egy-két dolog, amire figyelni kell, de amúgy nem lehet elrontani.
Szétszedéshez egy hosszabb laposfogó és egy franciakulcs párosításából keletkezett célszerszém a legjobb.
A szárat ki kell húzni a belső csőből és szépen sorban lebontani a rajta lévő cuccot ( a sorrendre érdemes figyelni az összerakás miatt). Erre azért van szükség, mert maga szimmeringház az utolsó, amit "lefelé" le tudunk csúsztatni a szárról. A szimmering egy 10x19x8, lehetőleg hidraulikába való, porvédőajkas, FOS, NAK vagy NBR gyártmány. A házban a szimmeringcsere után mindet sorrendben vissza kell rakni a szárra. A szelep lapja legyen egyenes, és feküdjön fel rendesen, és szabadon mozogjon a kis rugó ellenében.
Azt mondanom sem kell, hogy minden alktatrészt külön moss el benzinben tisztára.
Összerakásnál, a krómozott csövet fogd be a satuba. előszőr tedd bele azt a koronára emlékeztető valamit az aljára úgy, hogy a közepében, mint egy tölcsérben álljon meg a belső cső. Ezután jön az olaj. pontosan 70 ml. Ebből kb. 30 ml-t a belső csövön kívülre, a maradék 40-et a csövön belülre öntsed, így könnyebb lesz összerakni.
Ami fontos, hogy amikor a szár már bele van tolva a belső csőbe, akkor a szimeringház fölött nemlehet olaj, az összesnek alatta kell lennie (különben mi értelme lenne a szimeringnek.) Ennek tömítésére szolgál az a szögletes keresztmetszetű gumigyűrű, ami tulajdonképpen a hollandi becsavarása után feszül be a szimmeringház és krómozott cső belsö menetes fala közé. Ha ez gumi már szétszakadt, mállik, akkor a teló is mindig ereszteni fog. Én ezt a gumit mindog kicserélem egy ide illeszkedő méretű O-gyűrűre.
A kész teló könnyen össze kell tudnod tolni, érezhető csillapítást csak kihúzásnál szabad produkálnia. Ez a húzócsillapítás.
Ha mind a két telót összraktad, egyforma minőségű és mennnyiségű olajjal, akkor két összetolt teló felső végeit akaszd össze és egymással, egymás ellenáben húzd ki őket, akát egy expandert. Akkor lesz jó a futómű, ha a két teló kb. egyidőben ér ki, tehát a húzócsillapításuk egyforma. Ha mondjuk az egyik 8 másodperc alatt ér ki a másik meg 9 alatt, akkor az még elfogadható, érezhető problémát nem okoz. Nagyobb különbség esetén, a kisebb csillapításút húzd szét és a szár végén a 14-es kulcsnyílású hatlapfejű előfeszítő csavaron tekerj be egy kicsit. Utána össze, és próba újra. babra munka, de megéri, ha egyforma két teló,meg a hozzá tartozó rugók is egyformák, akkor a motor mindkét irányba kanyarodva hasonlóan viselkedik majd. (ehhez persze az első telók közel egyforma csillapítása és leginkább egyforma olajszintje szükséges.)
Elnézést ha hosszú voltam.
Üdv,
Peti74
Semmi baj, igazad van! Sajnos en sem tudom mindig ugy kifejezni magam, ahogy szeretnem, tavol alljon tolem, hogy barkinek is megalazo szandekkal irnek, ha lehet inkabb a segitseg vezerel, ezert adams-tol is elnezest kerek! Visszanezve valoban tunhet ugy, mintha kioktataskent irtam volna, en is epp hatso teleszkopfelujitas elott allok es 3 napja csak a szakirodalmat olvasgatom rola, ezert is batorkodtam hozzaszolni a temahoz, es ezert irtam, hogy javitsatok ki a temaban, ha netan megsem jol tudom, amit igen reszletesen meg is tettel az elozo hozzaszolasodban.
No, fatylat a multra.
Azt hiszem akkor tisztazodott a hig-suru olaj kerdes, azaltal, amit ilyen reszletesen leirtal.
udv
z25z.
Na jó, kicsit felhúztam magam azon a gratuláción. Az én olvastomban kissé alázónak tűnt, idoklás nélkül.
Amennyiben nekem kell kezdenem a bocsánatkérést, hát legyen. Tisztában vagyok vele, hogy az írásban megengedett hangnemem néha durvábban sül el a kelleténél. Ezért elnézésedet kérem.
A versenyzésről meg csak annyit: a csapatban lemotorozott közel 50ezer km-em alatt mindig kerültem a versengést, mert abból általában baj származik. A hozzászólás igazi értelme csak annyi lett volna, hogy az én megfigyeléseim szerint az ETZ-k váza és futóműve esetében a lengéscsillapítók (és ez igaz az elsőre és a hátsóra is) sokkal biztoságosabb vezethetőséget erdményeznek, ha a lengécsillapítás inkább a kemény futómű felé mutat. Az ETZ-k lengéscsillapítóinak igen nagy illesztései pedig a "gyári" ajánlásoknál lényegesen sűrűbb olajok esetén eredményeznek olyan húzócsillapítási értékeket, amivel megelőzhető a motor behintázása egyenetlen útfelületen. Kis hazánkban pedig sajnos az ilyen utak jellemzőek.
Amit még hozzátennék, hogy a jellemzően nem nedvesítő tulajdonságú hidraulika olajok egyik kedvező tulajdonságát - a hőmérséklettől közel független viszkozitást - a nedvesítő, tehát jó filmképző képességű motor- és hajtóműolajok soha nem tudják majd produkálni. Ezért aztán pl. az én ETZ-m futóműve - ami 25-30 fokban kicsit feszes - 5 fokban már elviselhetelenül pattogós lesz.
A konklúzió az, hogy ha széles hőmérékleti tartományban szeretnénk használni a motort, akkor érdemes a hidraulika olajok közül választani, azon belül azonban a lehető legmagasabb viszkozitási fokozatot (legsűrűbbet).
Adams83 telója pedig azért nem üt fel, mert végre olyan sok olaj van a telóban, ami fölött a megmaradt levegő által alkotott "légrugó" a spirálrugóhoz hozzáadódva, nem engedi lekoppanni a telót fékezésnél. Ez egy zárt rendszerű teló, a gázok meg összenyomhatóak, a folyadékok meg nem. A motorolajnak a lekoppanásnál nincs szerepe, a kirugózás csillapításánál érezhető a megváltozott viszkozitás.
Üdv,
Peti74
TLT Csabi.
A trophy első és hátsó kereke is 16"-os.
rendben, nem kell egyeterteni, ezert is irtam, hogy javitsatok ki ha tevedek, viszont a hangnem az nem gyere be..."Simán rádverek 2-3 percet, és a gatyám se lesz tele, amikor neked már eleje-hátulja kihintázik majd a kanyarban"
ugy latom kulturalt csevegesi forma mar nem mukodik itt, mibol gondolod, hogy osszeszarom magam ha le kell veled allni versenyezni? na jo reszemrol befejeztem, felolem csapagyzsirt is tehetsz bele...
z25z !
Én nem erőltetném ezekez a "gyári" ajánlásokat egy ETZ-nél (aminek mellesleg 20-25 százados illesztéssel készül mondjuk az első telója (alu-acélcső).
Nekem az ETZ 300-ban nyáron, 20 fok felett :
Első lengéscsillapítóban száranként 250 ml MOL Hykomol K 80W90 hajtóműolaj.
Hátsó lengéscsillapítóban egyenként 70 ml MOL Botond 20W50 motorolaj.
Kicsit pattog, de legalább rendesen "fogja" az aszfaltot.
Akkor most nekem is gratulálsz, eredményes szerelést kívánva ??
Megnézném, hogy két motor közül melyik ér le hamarabb egy nem épp csúcsminőségű szerpentinen mondjuk Dobogókőről az Esztergom Kertváros táblához ? Én a "pattogós" futóművemmel, vagy Te a 8W-s "pisi" olajaddal.
Simán rádverek 2-3 percet, és a gatyám se lesz tele, amikor neked már eleje-hátulja kihintázik majd a kanyarban.
Üdv,
Peti74
sub-ee, Joseph251 !
Én meg elektromos vagyok, ha úgy teccik, és én arra tippelek, hogy tizenvalahány éves nyáklapon egszerűen elrepedt egy forrasztás. Talán a legvalószinűbb, hogy egy működés közben melegedő ellenállás lába "lazult ki". Tisztítsd le a nyák rajzolat felöli oldalát és egy nagyítóval nézd át, hátha találsz rajta repedést.
A másik tippem a korrozió. A tejesítménytranzisztor kollektora (ami egyben a háza) a nyáklapra rá van csavarozva. Ez a kontaktus is áldozatul eshet a nedvességnek.
Azt hiszem, hogy ha az elektronika bizonyos helyzetekben működik, akkor az őt alkotó elemek általában jók, a melegedés alapvetően nem az alkatrészek belsejében fejti ki ilyen alattomosan a hatásait.
A nagyvonalú "zárlatos a tirisztorod" diagnózis azért nem helyes, mert egyrészt nincs benne tirisztor, "mezei" tranzisztorokból áll a kapcsolás (a kettő nem ugyanaz), másrészt ezek a tranzisztorok elég "digitálisan" halnak meg: egyszer csak nem működnek többé és kész.
Üdv,
Peti74
Igazat adok ebbe neked,de nem terepezésre használom a bringát,tudom hogy ráz vele.Aszfalton stabilabbnak érezhető így,nekem ez a fontos.Ha mégse válna be Mz-nél,akkor szétkapom mégegyszer.Nem kötelező ezt beletenni,mindenki saját felelősségére,igényeinek megfelelően szerel.Te egyébként terepezésre használod a mocit?Szegény pára... :)
Javitsatok ki ha tevedek, de velemenyem szerint a gyar nem veletlebnul mondja, hogy 8W koruli lengescsillapito olajat kell hasznalni, hisz a lengescsillapitoi erre a viszkozitasra lettek kifejlesztve. Masreszt a lokesgatlo olajok elegge specialisak, mert szelsoseges nyomasnak vannak kiteve emellett homersekletingadozasnak is. Ezert adnak hozza habzasgatlo adalekot stb, hogy a keletkezo levegobuborekok konnyebben, minel hamarabb eltavozhassanak.
Szerinted egy multigrade (15-40W) motorolaj miert jobb? De kivancsi lennek ra hogy ha lezavarsz mondjuk 20 km-t egy jo gorongyos uton akkor is jobb e a motorolaj, mint a kifejezetten lengescsillapito olaj. Ha jobb, akkor meghajlok es megkovetek mindenkit :-)
na udv
Hello meg tudná valaki mondani, hogy a trophynak mekkora az első kereke?
Háj!
Nem vagyok autóelektromos, de szerintem zárlatos a tirisztorod(valamelyik tranzisztor szar)
Mol 15W 40 motorolajat használtam,már bevált másik mocimnál is (Jawa 350-634)(2éve semmi gond vele),de biztos jó bele az agip-é is.Sajna most nem tudom kipróbálni a gépet,mert a blokkot épp újíttatom.
Sziasztok, meg tudja valaki mondani, hogy az ETZ elektronikus gyújtással miért áll meg, ha bemelegszik és miután kihűl újra megy. Megszakítós gyújtással nem csinálja ezt, csak tirisztorossal!
Előre is köszi!
én inkább agip "fork oil"-t javasolnék. (a molnak is van ilyesmije, de az túl híg a telóba.)
Az agip egyébként is az egyik legolcsóbb vállalat ilyen kenő- és segédanyag fronton.
motorolajat???? hat akkor eredmenyes szerelest neked is :-))
Sziasztok! Túl vagyok az első teleszkóp szimering műtéten.Régi szim olyan kemény volt,hogy megértem kioperálni a helyéről.Most viszont tuti,kapott motorolajat a szárakba,ettől nem űt fel annyira.Eredményes szerelést mindenkinek!
Péter mz!
Keveset használt 24-es 150-eshez való BING karbi 15-ért érdekel?
A peter001@levele.hun néztem mert nem emlékeztem milyen email cim van regisztráltatva szocimotoroson.itt peter006@levele.hu van megadva és ráakartam menni és kiirta hogytörölte a nevemet a postarendszer mert már égen használtam.Úgyhogy akkor küldd el légyszi erre:peter001@levele.hu
Heló.Jó helyre küldted?A cimem esetleg ha kellene:peter001@levele.hu
15:56órakor még nem jött meg majd egypárszor még megnézem.
Sziasztok! Nincs valakinek ETZ-hez az óratartó imbuszcsavaraihoz takaró műanyagdugó 4 db? Akinek van, hívjon fel a 06/30/496-0230-as számon, vagy írjon mailt a muller_szabolcs@citromail.hu címre!
Szeva szerintem ez a kuplung csúszása miadt lehet. persze mástól is
a töltés nagyban függ a főtengely lógásától és a fesszabályzótól is utóbbit szakamberrel jó megnézetni
a főtengely lógását a csapágyak kopása okozza ja és az sem mindegy hogy acsuszógyűrűkés a szénkefék hogyan érintkeznek
Péter mz!
küldtem mailt az itten megadott címedre porlasztóügybe.
Ha a neten nincs is, itt a fórumban már vagy 300x kérdeztük meg egymást. Ezért érdemes visszaolvasni, vagy jól összekopyzni egybe a korábbi hsz.okat, amiben már elég jól meg lehet találni dolgokat...
Egyébként már volt róla szó, h legyen egy címeket tartalmazó menüpont, ahol nem csak boltokat, de szakik elérhetőségét is megtalálnánk , olyanokat mint fényezők, krómozók, szinterezdék, gépműhelyek stb.
Ezt akár kívülről is fejlesztgethetnénk, akár önkitöltős űrlap, vagy ehhez hasonló fórumos stb. formában.
MoFaker XXIII Védgát u. 43.
Zichy Jenőben a Nagymező u. felől besétálva 2 is van, de inkább a messzebbi, "Futár" motorosbolt van most itt ajánlva .
III. Vasút sor 35. Alapjárat motorosbolt (bontott cuccok is)
Nagykőrösi úti piac mellett van a legendás Tangó. Ott van rogyásig bontott váz meg ilyesmik.
Hívd fel "ALKATÉSZ" kollégát, ő is segít, jóindulatúan. Neki mindig van eladó ETZ váza.
Havasi motorosbolt Zalaegerszeg
Azért kérdeztem boltokat, mert nem hiszem, hogy Imre bácsi Simson, Mz,stb. motorosboltja a NET-en fenn lenne. Google-on már kerestem, de nem találtam semmit.
Epp akartam ajanlani en is! Nem hulyeseg!
Tehat: legyen egy motorboltos forum, vagy meginkabb menupont! Pl: motortipusok ill megyek szerint!
Szerintem... :)
Tényleg kéne mán egy boltos-címes fórumot is nyitni, mert visszaolvasni, vagy google-t használni baromi fáradtságos dolog lehet, ezért senki se csinálja ha valamit meg akar tudni.
sub-ee!!!
Nem kaptam meg a mailt!
Kuld ide: huszaklaci@gmail.com
kossz
Küldtem az e-mail címedre képeket a kormánykapcsolóról! Most polírozva van,szerintem így is jól néz ki, de le is lehet fújni!
Csáó, nekem van egy ilyen kapcsolóm, kompletten! Benne van a tompított-reflektor, az index, illetve a fénykürt-duda kapcsoló, a hátlap és a hozzá tartozó gyári ESKA csavarok! Az egész előkészítve fényezésre! A számom 06/30/496-0230
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem hogy hallott-e valaki olyan karburátorról aminek a súberdugattyújának az oldalán nincs bemarás,ami elméletileg a pozicionálást és a alapjáratállítást teszi lehetővé.Ja és a karbin sincs se az alapjárati csavarnak, se a pozicionáló stiftnek helye.
Az egyik kollégámnak van egy 125ös TS-e és állítólag ilyen karbi van rajt. Én még nem hallottam ilyenről azért érdekelne.
Szevasztok! Tud valaki Mz ETZ 250-eshez vázat? Estek vele és a két kerék nem 1 nyomvonalon megy.Mindenkép ki kell cserélnem. Milyen árban lehet 1 ép váz? TUD VALAKI PESTEN MZ ALKATRÉSZBOLTOT? Köszi!
Halogén izzó témában már korábban irtam itt, hogy én Osram Silver Star égőt használok, anno az OBIban vettem, normál 60/55 W os H4es égő, azonban a fényereje 30 ill 50% kal nagyobb a normálénál. Én 50%ost vettem. Ajánlom mindenkinek, fényerő mint atom, és a foncsort se égeti szét.
Helo.Nekem mz ts 150 van mert fel van furatva és az a baj hogy a 150hez más karbi kéne nekem meg a 125 höz van rajta 22n1-3 és 24n1-1 kellene rá.Nincs valakinek eladó.Minden kéne benne csak fel kelljen tenni az nem baj ha koszos.csak jó legyen.
Sziasztok.
Szóval egy 150-es ETZ-ről van szó amiről múltkór már írtam.
A gyújtásommal van gáz de azthiszem rájöttem a hibára de kérném a ti véleményeteket és segítségeteket is.
Forgórészt kellett cserélnem mert nem volt töltés.
A töltés rendben is volt de a gyújtás annál rosszabb.
Visszaraktam a régi forgórészt, igaz ezzel nem volt töltésem de a gyújtás tökéletes lett hozzáteszem gyújtást nem állítottam mikor visszaraktam a régit.
Én arra gondolok hogy régebben még kezdőként cseréltem excentert(bügyköstengelyt) és a régi forgórészhez egy kicsit le kellett köszörülnöm belőle és így jó is volt.
Az új forgórészbe mikor beleteszem mintha egy kis lötyenése lenne hiába húzom meg a csavarral akkor is. Lehet így mindig máshol adja a szikrát, mert néha nagyon jól megy néha meg el sem indul.
A régi excenteremet próbálom ma ki és kíváncsi leszek mi fog történni.
Van egy másik gyanúm is.
Lehet, hogy a gépem a generátor felöli oldalon csapágyas de ez még abszolút nem biztos.
Valaki legyenszíves árulja el nekem, hogy a blokkot a tartóról hogy lehet leemelni.
Előre is köszi.
Üdv mindenkinek
Na ez 1 jó hozzászólás volt, minden sorával egyetértek.
Ja igazad van!
Az én 251-esemen is csak annyi a módosítás, hogy rövidebb az első sárvédö(a legkisebb tócsától tiszta gané lesz a hűtőborák köze, meg a lábam), króm tükrök vannak rajta(a jobboldaliban v.miért a könyökömön kívül nem sok mindent látok), meg van rata egy rezor(amitől tényleg jobb lett, viszont hosszú távon szétmegy tőle a fejem, meg tiszta kétütemű szaga lesz a barátnőmnek tőle).
Igen, jol latod. Sok tenyezo miatt lett ilyen, de nem lett feltetlen pozitiv. Ez egy gyari muszerfal/oratarto volt. Szerencsemre edesapam olyan helyen dolgozik, hogy aluminiumot, stb tudnak hegeszteni, vagni, alakitani, (bocs ha hulyeseget irok, en nem ertek ehez a reszhez, csak mondtam mi az elkepzelesem, es probaltak megcsinalni) Nos Joseph, van ebben kar is; megpedig, vizsgara sportkormannyal nem mehet a gep es az elvagott ujrahegesztett muszerfal nem kompatibilis az eredeti kormannyal (ugy all az ora, hogy a kuplungbowden alig fer el, szorul) Szoval szep szep, jo design, jol mutat, 2 evig mig hazahozom a vizsgarol, de sok munka van vele, hogy hasznalhato, mutatos legyen. Mostanaban kezdem inkabb visszaaallitani a gyari allapotot, inkabb marad eredeti...; keves muszer, kevesebb hibalehetoseg. De eredeti alkatreszt alig lehet talalni, szoval vettem egy utangyartott muszerfalat (vizsgahoz) abban lotyogott a gyujtaskapcsolot felfogato csavar, a fordulatszammero, km ora, szoval egyszeruen gyalazat!! Ezert is kezdtem leepiteni a gepem, a festes megmaradt, ugyanilyen szep fekete-piros, de folosleges hulyesegek eltuntek: hofokmero (ebbe a konzolba inkabb egy toltes visszajelzot epitek) labtarto helyzetjelzo: zarlatot okozott, kivettem, (oldalsztender lengovillacsavarodas...kuka) 100/80 w-os audi kek ego (szetegette a foncsort) kuka, sportkormany, feszt fellevegosodott a fofekhenger emiatt ( visszaallitas)
Konzekvencia: probaltam optikai tuningot a mocin, de ra kellett jonnom, azert szakemberek dolgoztak a gyarban es nem hulyeseget csinaltak ott.Mindenki szeretne, ha jobb lenne a gepe es ktunne, de minek? Sztem egy jol beallitott MZ az sokat tud, erre torekedjunk, nem felesleges sulynoveles, rugozatlan tomegnoveles stb. jo legyen es race :))
Hello!
Szerintetek lehet olyan rezót szerezni ETZ251-esre amitől nem csak hangosabb lesz, hanem erősebb is? És ha igen mibe vesztegetnek egy olyanért? De tényleg nagyETZ-t nem nagyon hallottam még rezóval. Annak is olyan csörömpölös lesz a hangja mint a Simsonnak?
Ja, ezt láttam. Szerintem nagyon állat, kár volt leszedni. Meg kurva jó ez a piros a feketével! Jól látom, hogy maga a műszerfaltartó el lett vágva, majd összeheggesztve?Mert az is állat, hogy úgy fel áll!
Én tuti elvinném szervízbe :)
Háj Tomóka!
Kösz az ötletet.
Amúgy végül is igazad va, nem sok értelme van, úgyhogy szerintem hagyom is a francba az egészet. Végül is inkább vízhűtésnél számítana. Na mindegy, csak olyan jól nézett ki az az emcett a három órával a műszerfalon.
Szevasztok! Van egy 250-es MZ ETZ-m, amit roncs állapotban vettem, most újítom.Nem akar húzni, egy bizonyos fordulat után csak pörög a motor, de nem húz. Töltése sincs. Hogy tudnám megcsinálni, mi baja lehet? Bármi tanácsot elfogadok. Kösz.
Hali!
MZ TS és Trophy 125-ös KARBURÁTOROK (22N 1-1, és 22N 1-3) nagyon jó állapotban, szinte újak, ELADÓk. Továbbá egyéb KisTS és KisTrophy alkatrészek, olcsón eladók. Somogy, vagy Győr-Sopron személyesen, ill. bárhová utánvéttel!
Üdv!
Ádi
steelheart6(kukac)freemail.hu
70/3698050
"Elvileg egy tapasztalt motoros hamarabb eszreveszi, ha kezd ragadni a gep, mint ahogy a muszer mutat."
gyakorlatilag is .gondoljunk csak a fémek közti hõátadásra . acélhüvely-aluhenger-réz (v.mittudomén) hõgomba .ez mind idõbe tellik .
Valami haszna azért mégis csak van.. marha jól néz ki. ;)
Ilyesmire gondolsz? http://szocimotoros.hu/galeria/m1/m5/m6/m9/154o.jpg
Ezt a hofokmerot a hegerfej vazhoz nyulo felfogatasahoz csavaroztam apro lemezcsavarral. De volt elotte olyan hofokmerom is, amit a bordak koze kellett dugni. Ennek hatranya, hogy nagyobb fordulatszam eseten a bordak razkodasa miatt kiesett a helyerol. Egyebkent gyakorlati haszna tenyleg nincs. Ergo tok mindegy mit mutat. Nekem mutatott mar 130 fokot is nyaron ket szemellyel autopalyan huzva, na es? Jol bejaratott motor volt, nem alltam le megvarni, mig lehul, nem feltem a beragadastol. Elvileg egy tapasztalt motoros hamarabb eszreveszi, ha kezd ragadni a gep, mint ahogy a muszer mutat. Es tenyleg adhat fals erteket. Pl lelazult a csavar, nem hittem el, hogy 30 fok melegben csak 70 fokos a henger, a bordak kozott is amikor kicsuszott, arra volt jo csak, hogy ebbol tudtam, hogy nincs a helyen :-)))
Egyebkent par honapja leszedtem rola.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|