:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hello!
Nincs valakinek valami jó ötlete, hogy hogy lehetne ilyen előrtolt lábtartót 251-es ETZ-re? Egyáltalán hova lehetne fölrakni? Lehet valahova motorblokkra?? vagy a vázhoz kellene?
Ja és lenne még valami! Le tudnátok írni esetleg, hogy kinek milyen tapasztalata van az ilyen nagy íves chopperkormánnyal? és hogy milyen típus kormánya lenne jó, vagy esetleg valami más megoldás? (valami átalakítása)
Beérem ilyen szolidabbal, ami nem olyan nagyon széles és magas.
(Ja és a költségkímélés se utolsó szempont)
Köszi a segítséget!
sziasztok!
az lenne a kérdésem, hogy a 250es etz-nek ugyanolyan-e a középső állványa (vagy standard vagy mi)mint a 250es TSnek? kinézetre ugyanolyan, de méretben is egyeznek? válaszokat köszi!
Üdv
OK!Köszi megpróbálom, csak nekem azárt is nem marad a úgy, mert enduro kormányom van és valamivel kisebb az átmárője, mint az eredetinek!:)Megyek és megnézem!:)Üdv
Ha nem marad úgy a szivatód azt könnyen tudod orvosolni úgy, hogy kioldod az elsőfékkar felfogatását egy 5-ös (vagy 4-es) imbuszkulcsal, és rátolod a szivatóra ahogy csak tudod és úgy húzod meg.
Így elvileg már jó lesz és ottmarad.
Ha ez sem segít, akkor még az ott lévő kis lemezt ami gyomja a szivatókar oldalát azt ívesebbre hajlítod és akkor biztos jó lesz.
De ha nem akarod hogy úgymaradjon az se baj. :DDD
Köszi Rókapimpó!
Kipróbálom ezt a szivatós dolgot, könnyen lehet, hogy ez a baj ugyanis a szivatóm nem marad a helyén és folyamatosan húznom kell ahhoz, hogy dúsítson!De ez nem mindig megy, mivel néha fékezni is kell!:)Megpróbálom holnap úgy hogy folyamatosan húzom!:)Ksz mégegyszer!
Hú de íkútlan volt a szövegem, de remélem érthető. :DDD
TaHo!
Olyankor szokott ilyet csinálni, mikor kevés benzint kap. Ha mostanában próbáltad ezt, akkor az is lehet, hogy a hidegtől van ez az egész.
Szivatóval is csinálja?
Nekem is ezt csinálja így mostanában a hideg miatt. Szivatóval indulok, de még úgyis néha lehörög, ha meghúzom neki, de ha már meleg, akkor teljesen eltünik és a szivatót is folyamatosan vissza kell nyomni, amint már nem hörög le.
Szevasztok!
Lenne egy kérdésem felétek!Nincvs valakinek tippje, hogy mi lehet a motorommal?Rendesen indul, de amint ráhúzom a gázt lehörög...Eddig rendesen ment de hirtelen elromlott!Elektronika lehet?Vagy karbi?Légyszi segítsetek!Előre is köszi
Sziasztok!
ETZ 251-et keresek, tudtok eladót valahol? Csak gyári állapotú érdekel, átépített agyonhajtott nem érdekel... Köszi előre is! mzetz kukac vipmail.hu
Nekem van egy haverom aki grafikus és autófényező, aki airbrush-sal bármit ráfúj a gépre, csak el kell neki vinni jpeg-ben! Most megcsináltatom vele a mocim tavasszal! Iszonyat durván dolgozok! Ha visz az ember anyagot, akkor 5000-ért megcsinálja a komplett fényezést.
Hali!
Annyi volt a saját ötlet, hogy valamilyen csík fusson végig a gépen, meg a dobozokon. A csíkozás irányáról volt valami halvány elképzelésem, de a mester rutinja kellett hozzá.
Már 3 évet fent van, eddig még nem sérült meg sehol. Autókra is késztít ilyeneket a srác, de még egyet sem láttam felpöndörödni.
Zalaegegerszegi a gyerek, elérhetősége:06-30/ 98-63-662.
Szia Tomi1! Faggatnálak kicsit én is a motor dekorációról: saját ötlettel mentél, vagy a mester találta ki? Pontosan hová is lehet ezzel fordulni? Mennyire kényes a minta?
oda is beírta . tele van a szamóca mintás alsógatyám az ilyen hírdetõkkel .
Nem akarom beosztani meg semmi ilyesmi, csak a puszta joszandek szol belolem:
+ 10-15 celsius alatt nem valami egeszseges motorozni. Nemhogy minuszban...
Egyszeruen nem tudsz annyira feloltozni, hogy a szel, a hideg, a nyirkossag ne hatoljon at a ruhan. Pl: a terdizulet ulo helyzetben "nyitott" allapotban van. A szello siman bejut az izuletu felszinek koze, s huzamosabb ido alatt huncut dolgokat indukal...
Szegeny edesapam is nagy vagany volt hajdanan. Motorozott telen-nyaron, esoben-fagyban. Vedoszereles? Minek?! Es most olyan izuleti bantalmai vannak, hogy azt senkinek nem kivannam.
Ezek olyan huncut betegsegek, amik kesobb jelentkeznek. Mocizas utan nem lehet erezni, csak evek utan mutatkoznak a tunetek.
Kerdeztem tole, hogy ujra vaganykodna-e? Azt mondta lesutott szemmel: "Mostmar keso. Ami volt, elmult..."
A valasz egyertelmu.
Vigyazzatok magatokra! Amig nem keso...
Telen: kocsi vagy BMW (busz-metro-willamos)
:)
Háj maci1!
Szerintem pont az ilyen hírdetésekre lett kitalálva az alkatrészbörze rovat. Ugyanez vontakozik a használtgumikra is.
nem egészen . én kárpitos létemre úgy vettem huzatot az ülésemre . 1500 HUF-ért MZ logós pikk-pakk felaplikálható darabot .
Így már minden világos! Tomóka csinálta 13 évvel ezelőtt, jól gondolom? :o)))
Komolyra fordítva a szót, nincs valaki Pesten, aki megcsinálná?
(Motoroztam hát de nem a csuklóm kattog.Mikor -11 fok volt még akkor is mentem mindig megyek ha nem esik az eső vagy a hó.)
rendesen hallani hogy ott bennt kattog valami kis rugó esetleg ami az olajat szabályozza mikor lenyomom a telókat kinyit igy az olaj szabadon folyhat ha elengedem akkor meg gondolom bezár és egy nagyon kis furaton kell az olajnak visszafolynia.Valahogy igy müködhet a teló.De én azt kérdeztem hogy jó e kattog vagy miért kattogde ilyen tényleg csak halkan csak picit hallani ha áll a motor mert akkor csönd van különben nem hallani.Ez a hang tényleg csaknagyon halk.
Hali!
Zalaegerszegen készült, 2000-ft volt.
MZ, ETZ alkatrészek adás-vétele, új illetve (vagy) használt.
Utánvéttel, nagyobb mennyiségnél a házhozszállítás ingyenes Győr és Szombathely 40 km-es vonzáskörzetében.
Érdeklődni lehet:
- Tánczi Tibor: Tel: 06 70 333 9723
Email: ttibi20@freemail.hu
- Holy Roland: Tel: 06 70 285 1419
Email: maci-1@freemail.hu
Használt Motorgumik (JÓ ÁLLAPOTBAN!!!)
-130/90 16 col Michalen 5500Ft 1db
-130/90 Dunlop 3500Ft 2db
-140/70 18 col Metzeller 4500Ft 1db
-120/90 18 col Pirelli 4500Ft 1db
-90/90 21 col 4500Ft
Érdeklődni lehet:
- Tánczi Tibor: Tel: 06 70 333 9723
Email: ttibi20@freemail.hu
- Holy Roland: Tel: 06 70 285 1419
Email: maci-1@freemail.hu
Járnak arra kollégáim, akik onnan származnak, tehát ez még nem lenne gond.
és zalaegerszegi vagyok .
nem a tudásommal van a baj , hanem a szerszámozottságommal .
Én még idén nem motoroztam,sajnos,de nyáron annál többet szeretnék.Tavaly ősszel vettem egy 250-es etz-t,mire hazamentem vele totál sz.-rrá ment.mire felújítottam beállt a tél,most meg csak nézegetem.Gyakorlott túrázóktól kérdezném,hogy mi a legjobb a helykihasználás szemponjából,a krauser(jól írom?),oldalcsomagtartó,vagy lehet a kettőt ötvözni?Jelenleg az első van.Mibe érdemes rakni a cuccokat,tekintve,hogy elkaphat az eső?Minden jó ötletetnek örülnék!Kösz!
A kárpitosság nem olyan, mint a biciklizés? :o)))
:-))
a kéz is tétlen 13éve . becslésekbe sem merek bocsátkozni az árat illetöleg . TOMI1-nek húzták át az ülését 2500 pénzért ha jól emlékszem .
Ha ez a 13 éve behunyt kárpitos szem látta, a hozzá tartozó kárpitos kéz meg tudja csinálni? Ha igen, mennyibe fájna, csak úgy saccográffal?
Hali! MZ Trophy125/150 vázalkatrészekre lenne szükségem! Ami nagyon fontos:első-hátsó sárvédő, öntvény vázrész az ülés alatt. Az enyémből 5-10 centi ki van vágva az oldalaiból és így nem tudom műszakira vinni. Ha valakinek van fölösbe akkor hívjon:30/975-9086 Kérem, köszönöm!
kinyitom 13éve behunyt kárpitos szemem . szerintem ez egy gyári ülés erõsen átalakítva .
Nagyon zsir lett dekoraci!!!
Hol/kinel/mennyier csinaltattad? Persze, csak ha nem titok...
kosz
T. Urak!
Kicsit feljavítanám 250 ETZ paripám nyergét, amihez segítséget kérek tőletek. Hivatkozok egy képet -remélem sikerül-, amin egy jó formájú látható éppen. Ilyen vagy hasonló, de mindenképpen "spéci" ülés érdekel. Ha tudtok ügyes és olcsó kárpitost, aki megcsinálja, avagy megvehető ilyesmi, akkor kérem jelezni. Budapest, valamint Miskolc és környéke előnyben. Előre is köszönöm. http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=422820&command=ugras&screenwidth=1024
Lehet csak a rúgó pattog odabenn, ami természetes jelenség sztem. De az is lehet, hogy nincs a helyén a gép eleje. Ilyenkor ki kell kazítani a teleszkópot rögzítő csavarokat+ a kereket, behúzott első fékkel megrúgóztatni párszor majd visszahúzni a csavarokat. Bár ha könnyedén bemegy a teleszkóp, sztem minden a helyén van.
Ha motoroztál már idén,akkor szerintem a csuklód kattog :)
Valószinűleg a kormánycsapágy!
Heló.MZ TS 125öm van és ha behuzom az elsőféket és megnyomom előre bemegy a teleszkóp de hallani ilyen halk kattogást valahol a teleszkóp teteje körül az milyen hang vagy mire utal?
Hali!
Az elején a "Zsoltee" a dekoratőr srác neve aki a csíkozást csinálta.
Mindenkinek köszönöm a hozzászólását, nem gondolom úgy, hogy bárki is túlzottan beleásta volna magát.
Üdv: Tomi
Nembaj, próbának nem volt rossz..Nem jött be, de nem volt rossz..:))))
Péter mz!
Jó hogy kiderül az emilcímed!
Az előbb megint átküldtem a levelet, de tényleg csak a véletlenen múlt, h visszaolvastam a válasz-hsz-odig a fórumot és kiderült h nem kaphattad meg az első porlasztós mélt.
Itt osztán gyorsnak meg precíznek kell lenni mert pörögnek az okosságok :))
Lassan el is kezdek készülni a "kié lesz a 10000. hsz" versenyre :)
Ha teged Tominak hivnak, miert irja az elejen, hogy "Zsoltee"???
Csak diliskedek... :)
Sztem igy egyben tobbet er az ehesz, mint kulon dobozokkal. Ha nekem ilyen motorom lenne, en tuti csakis egyben adnam el. Es mar bocs a megjegyzesert, de sztem nem teljesen normalis az, aki doboz nelkul akarja megvenni... Ha nincs is eleg penze, sztem lehetne talalni valami alternativ megoldast, hogy ne kelljen szetbontani ezt a szep harmoniat... De asszem kicsit jobban beleastam magam a dologba, mint amennyi kozom van hozza... :) De csak puszta joszandek szolt belolem...
A gyújtás oldalon, hátul ahol kijön a lánc ott van két gumi dugó. Azokat kipattintod onnan, mögötte ott vannak a csavarok. Csak 13as csőkulcsal tudod őket kihajtani. Ha kihúzod őket már kint is van a blokk.
Ööööö....
Úgy látszik nagyon félreértettem valamit, méghozzá itt is és a börze fórumon is. Mint büszke honvédségi ETZ tulajdonos, egész bepánikoltam itt hirtelen ettől a 30ezertől.
Amúgy egy barátom a tavalyi devils börzén vett két, pont ilyen zárható oldaldobozt, asszem 25-ért a párat és örült is a vételnek de nagyon. Azóta is azzal túrázik. Strapabíró, nagy dobozok. Kapcsolhattam volna.
160ezerért mindjárt más.
Semi, Tomi1. Tényleg keveset aludtam, de becsszó nem a motorra akartam így licitálni :))
Üdv,
Peti74
Hali!
Seminek igaza van, az csak a doboz ára.
Üdv: Tomi
peti74
Mennyit aludtál? :-)
Csak a dobozok ára 30E Ft, a motor 160.000 Ft... :-)
Én így tudom, de javítsatok ki ha tévedek! :-O
ciao
Semi
Üdv.
Nem akarom senki üzletét rontani, de a galériában én is megnéztem azt a világoskék 250-es ETZ-t, színre fújt spoilerekkel és dobozokkal. Bár a világoskék nem a kedvenc színem, de az a motor ránézésre eléggé egyben van, ebből talán még arra is lehet következteni, hogy a tulaj igényes ember, nem minden műszaki érzék nélkül, vigyázott rá, szervizelte, meg minden.
Én azt a 30ezer Ft-ot igen kevésnek találom, még ha a dobozok nincsenek rajta akkor is. Mondhatnám úgy is, hogy ne csináljuk már, a vételár ne legyen már épp annyi, mint a vétel egyéb járulékos költségei.
(eredetv:~10000; átírás:18*250=4500; forgalmi:6000; törzskönyv:6000; bizti 1 né: 2000; Össz: 28500)
Ennél azért még 2006-ban is többet ér ez 250-es ETZ, főleg, ha egyben van.
Megfordítva képletet: akármilyen motort vesz az eladó helyette, ez a 30ezer pénz annak az átírására pont el fog menni, az új motor árába gyakorlatilag egy fillért nem tud majd visszaforgatni.
Mi a véleményetek ?
Peti74
MZ, ETZ alkatrészek adás-vétele, új illetve (vagy) használt.
Utánvéttel, nagyobb mennyiségnél a házhozszállítás ingyenes Győr és Szombathely 40 km-es vonzáskörzetében.
Érdeklődni lehet:
- Tánczi Tibor: Tel: 06 70 333 9723
Email: ttibi20@freemail.hu
- Holy Roland: Tel: 06 70 285 1419
Email: maci-1@freemail.hu
Heló.MZ TS 125öm van és ha behuzom az elsőféket és megnyomom előre bemegy a teleszkóp de hallani ilyen halk kattogást valahol a teleszkóp teteje körül az milyen hang vagy mire utal?
Az Alkatrészbörze témában írta, 30K.
Ez a vevő is ahelyett, hogy örülne neki.. szerintem bűn levenni őket arról a motorról, így nagyon jól néz ki, egyedi, stílusos.
Sziasztok!!
Nem tudja valaki hogy kell leszedni a blokott egy 150-es etz-ről?
Azthiszem csapágyas ki kellene cserélnem.
A tartókörmükről nem tudom leszedni ha valaki tudja legyenszíves leírni.
Előre is köszi:
Üdv: Lala
Háj Tomi1!
Honnan indul a licit? Mennyit kell mindenképpen megérjen?
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|