hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 22. kedd 
Csilla, Noémi

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Árpád
válasz erre | email2013-02-19 20:23:07
Rosszul fogalmaztam. Igazából ridegségre gondoltam. Azaz arra hogy merevebb mint az acél. Egy rideg gyűrű fog ütés szerű terheléseket kani egy acél tengelyre húzva.
A szivattyú tengely azért nem annyira meleg. :) És nem is kap akkora pofont mint a főtengely, azt hiszem
Igaz, csak tized vastag a réteg, de a kerület nem az. Ott már számottevő a növekedés. Ha jól emlékszem a gyűrű pont annyit tágul mintha korong lenne.
Úgy saccolom több tized lesz a különbség az eredti és a kómozott tengely között 50 foknyi hő emeléskor. De ki is lehet számolni a dolgot. De a teljes átmérőt kell szorozni az együthatóval.
sorszám: 45165 (137479)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-02-19 19:52:42)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-02-19 19:52:42
Nem hiszem, hogy a hőtágulás bármilyen gondot okozna mivel ebben az esetben csak max. néhány tízed vastagságról van szó, műszakilag lehetséges bármilyen rétegvastagság felvitele de ebben az esetben nem szükséges sőt ellen javallott. Csak érdekességként a volt cégemnél volt olyan 800 mm körüli belső átmérő javítás amire 3-3,5 mm krómot raktak fel, a megmunkálás után is maradt 1-1,5 mm réteg vastagság, esze ágában sem volt leválni. A keménység miért okozna gondot, hacsak az nem "gond", hogy a simering nem rágja bele magát, hidrofor szivattyú tengely javítására kimondottan ajánlott, örökös mint a nyomorúság.
sorszám: 45164 (137478)
(előzmény: Árpád, 2013-02-19 18:44:06)

 
 
Árpád
válasz erre | email2013-02-19 18:44:06
Nem értek hozzá, de kérdésem azért lenne. Nem okoz gondot az hogy a főtengely meleg helyen van, a króm és az acél hőtágulása jelentősen kisebb az acélénál. Nem fog így lötyögni a csapágyban? Illetve nem okozhat gondot a keletkező feszültség, nem fog lerepedezni a bevonat? Jó a főtengelynél a króm keménysége?
Miért nem a persely a legjobb megoldás?
sorszám: 45163 (137474)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-02-19 18:26:34)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-02-19 18:26:34
"Kemény krómozással fel lehet rakni mondjuk 0,5 millimétert, .." - ebben tévedsz bármennyit fel lehet rakni csak idő és pénz kérdése.
sorszám: 45162 (137473)
(előzmény: Atilla, 2013-02-19 17:46:13)

 
 
Atilla
válasz erre | email2013-02-19 17:46:13
Meg egy főtengelyre nem is kell 2-3 millimétert rápakolni. (ami a hegesztésnél a minimum)
Kemény krómozással fel lehet rakni mondjuk 0,5 millimétert, ha az nem elég, akkor ott már nagy baj van!

Ezt a lángszórást, meg plazmaszórást megnézném. nem dolgozik valaki ilyen helyen?
sorszám: 45161 (137472)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-02-19 13:39:27)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-02-19 13:39:27
Ha nem tévedek akkor eredetileg főtengelyről volt szó, amit szerintem, több okból sem, ajánlott felhegeszteni inkább "hideg" technológiát választanék pl. kemény krómozás+köszörülés.
sorszám: 45160 (137465)
(előzmény: Keri, 2013-02-19 11:10:42)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2013-02-19 11:56:24
Javító és karbantartó keményfelrakás
Az alkalmazás során elhasználódott, vagy megsérült alkatrészek cseréjének költsége a “felrakó hegesztésként” ismert technikák széles skálájának kialakulásához vezetett, mely által a részegységek javíthatók és újra használhatók. Számos ilyen javított egység élettartama meghaladja az eredeti alkatrészekét, ugyanis az eredeti anyaghoz képest az elhasználódással, külső hatásokkal, kopással, korrózióval szemben ellenállóbb bevonóréteg felvitele is lehetséges. Eredményként a kemény felrakó hegesztést ma széles körben használják új alkatrészek a gyártási folyamatában.

A kemény felrakó hegesztés rétegvastagsága általában nagy (2mm-től felfelé) és néhány alkalmazásánál közbenső párnarétegek használata is szükséges a végső felrakással kapcsolatos metallurgiai problémák elkerülése érdekében. A kopásnak, a korróziónak és hőterhelésnek ellenálló különböző elektródák és hegesztő huzalok kaphatók, melyeket akár kis felületeken, mint a szelepek, szelepfészkek, vagy pedig nagy területen, mint tengelyek csapágy felületein, vagy acél görgők felületein alkalmazhatók. A kemény felrakó hegesztés különösen elterjedt a földmunka gépek, cementgyártó kemencék, a kőtörők, vegyi- és olaj ipari berendezések gyártásánál, karbantartásánál és felújításánál.
sorszám: 45159 (137462)
(előzmény: steelheart6, 2013-02-19 11:51:19)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2013-02-19 11:51:19
Jaja, vannak erre speckó cuccok, de én is csináltattam az ilyesmiket mindig. Az biztos hogy nagy gyakorlat kell hozzá, mert zárványmentesre kell hegeszteni. Amúgy a vezérműtengelyeket is így csinálják (javítás, átköszörülés)
sorszám: 45158 (137461)
(előzmény: Keri, 2013-02-19 11:10:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-02-19 11:10:42
És mivel hegeszted fel? Valami felrakó bevonatos pálcával?
Nekem van egy fasza pálcám. A markoló kanál élét javítom vele, mert edzett acél keménységét tudja. Esztergálni is csak gyémánttal sikerült, mert a vídia elcsúszott rajta :) de ezzel nem tudok homogén felületet hegeszteni...bár ez lehet hogy az én bénaságom.
sorszám: 45157 (137460)
(előzmény: steelheart6, 2013-02-19 10:33:14)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2013-02-19 10:33:14
Úgy működik, pl. a lángporszórás, hogy lánggal melegítés közben, megfelelő anyagú port szórnak rá, ami így "beleég" a felületbe, illetve rárakódik. kisebb mértékű kopások jól javíthatóak vele. Nagyobb mértékű kopásnál célszerűbb felhegeszteni és úgy visszamunkálni. Régebben csinálgattam csapágy átméretezéseket NSR-ekhez meg hasonló péppé hajtott gépekhez. Ahol a csapágy már sem a főtengelyen, sem a blokkban nem állt meg...
sorszám: 45156 (137459)
(előzmény: Árpád, 2013-02-13 22:36:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-02-17 10:25:44
Mondjuk azt megteheted, hogy leveszed a bal deklit és belenézel. Lehet hogy csak a léptető olló sérült a kuplungkosár mögött. A berugókart nem kell leszedni hozzá :) ezt minden kezdő szerelő megszívja :D
sorszám: 45155 (137448)
(előzmény: citromosgosser, 2013-02-17 08:02:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-02-17 10:23:57
Többféle konkrét oka lehet.
Léptető villa, vagy fogaskerék kopás, hézagolás probléma, meg még ami nem jut eszébe az embernek. Szét kell szedni de a váltó érzékeny dolog, nincs feltétlenül szemmel látható oka, így ha elég buherátor vagy (mint én), akkor megkockáztatod, hogy szívsz vele, vagy hozzáértő emberre bízod, aki látott már MZ váltót.
sorszám: 45154 (137447)
(előzmény: citromosgosser, 2013-02-17 08:02:35)

 
 
citromosgosser
válasz erre | email2013-02-17 08:02:35
Heló!

Mi lehet a gond?
Etz 250-ről van szó, az eddig jól működő váltó egyszer csak úgy gondolta, hogy mostmár nem veszi be az 1-est. A többi sebesség oké, de az 1-est csak akkor bírom betenni, ha felteszem másodikba és lendületből lenyomom a kart.
Mindez magától lett így, nem lett szerelve és nem kapott rá semmiféle okot, hogy ezt csinálja.

Mitől lehet ez a probléma?

Kösz a választ.
sorszám: 45153 (137446)

 
 
Árpád
válasz erre | email2013-02-13 22:36:06
Én csak a végeredményt láttam mindig. Eddig úgy képzeltem el a dolgot mint egy fordított szikraforgácsolást. De most már nem tudom.
sorszám: 45152 (137438)
(előzmény: Atilla, 2013-02-13 21:58:07)

 
 
Atilla
válasz erre | email2013-02-13 21:58:07
Hű, még soha nem láttam ilyet. Megnézném hogyan csinálják. Szeretem az ilyen dolgokat.
sorszám: 45151 (137437)
(előzmény: Árpád, 2013-02-13 12:13:50)

 
 
Árpád
válasz erre | email2013-02-13 12:13:50
Az volt a gondom vele hogy nagyon kiszámolták a dolgot. épp hogy csak túl ér a szimeringen a köszörült rész, utána vékonyabb és nem is síma. Nézegettem egy darabig, de hál istennek nem tud annyit elmozdulni a főtengely hogy a szimering ne a síma részen legyen. A másik gond az ára volt annyiért majdnem lehetett újat venni. Csak akkor éppen nem volt kapható.
sorszám: 45150 (137431)
(előzmény: Keri, 2013-02-12 18:49:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-02-12 18:49:34
Milyen eljárással vitték fel?
Lángszórással, vagy plazmaszórással?
Mert ez utóbbival szerintem nem lenne gond.

De felrakó hegesztéssel is lehet nagyon ellenálló felületet csinálni, de ahhoz érteni kell.
sorszám: 45149 (137420)
(előzmény: Árpád, 2013-02-12 08:39:31)

 
 
Árpád
válasz erre | email2013-02-12 08:39:31
A jawa főtengelyemre anyagot hordattam fel. Annál azt hiszem jobb a persely. Nekem legalábbis nem nagyon tetszett a felhordás eredménye, bár használhatónak ítéltem. Viszont cserébe rohadt drága volt.
sorszám: 45148 (137406)
(előzmény: Keri, 2013-02-12 06:53:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-02-12 06:53:19
Perselyt kell rá húzni.

De én most gyártatok új tengelyt, jobb anyagból, vagy jobb illesztéssel, mert végül is annyira nem rossz az az anyag szerintem. (főleg ha a tajvani acélhoz viszonyítom)
sorszám: 45147 (137405)
(előzmény: Jaky16, 2013-02-11 23:06:42)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2013-02-11 23:06:42
Nálam is ugyanez a helyzet, de bele ragasztottam és legalább 2000km-ig jó volt. :D
sorszám: 45146 (137404)
(előzmény: Keri, 2013-02-11 19:59:14)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2013-02-11 22:13:07
Na igen, nem tudom hogy melyiknek, de az a kevés játéka az megvan.
sorszám: 45145 (137403)
(előzmény: Keri, 2013-02-11 19:59:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-02-11 19:59:14
Nekem nem lógott a csapágy...csak a főtengely a csapágyban :D
sorszám: 45144 (137402)
(előzmény: VGGábor, 2013-02-11 17:46:44)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2013-02-11 17:46:44
A módszer megfogadom, de mutass egy olyan TSt, aminek nem lóg a főtengelye egy adott km után... :D Csörgés még tán kontrollálható nálam, de ez eddig nem.
sorszám: 45143 (137401)
(előzmény: Ze78, 2013-02-10 20:11:49)

 
 
Atilla
válasz erre | email2013-02-10 20:24:02
Mit lehet erre mondani?
Cseréld!
Egyébként te hallod, döntsd el. :-)
sorszám: 45142 (137400)
(előzmény: Troster07, 2013-02-10 20:04:20)

 
 
Atilla
válasz erre | email2013-02-10 20:21:26
Nem 15000km-ről van szó, hanem 4x15000km-ről.
:-)
sorszám: 45141 (137399)
(előzmény: Árpád, 2013-02-10 15:11:03)

 
 
Ze78
válasz erre | email2013-02-10 20:11:49
Be szoktam áztatni benzinbe, ha kibír 2-3 napot akkor tökéletes. Ezt a modszert halottam egy haveromtól, és működik úgynézki. /kösz Tibi/ A simohoz vett elnyúlt mint a takony egy nep allat. Nem hiszem, ha nem látom. Pedig motoros boltban vettem :-(.
A főtengelynél akkor szokott kimenni ha lóg a csapágy, vagy üt a tengely.
sorszám: 45140 (137398)

 
 
Troster07
válasz erre | email2013-02-10 20:04:20
Rég jártam felétek, a héten levizsgázott az etz-m. Megdicsérték, hogy milyen szép, de azért ha nem dugok a zsebükbe 2 rongyot akkor megvág az első fék ütése miatt.Még jó, hogy egy hónapja lett szabályozva, ferodo betét, fémfékcső, nissin munkahenger. (de nemrég lett a téma kivesézve, vagy szerelési hiba, vagy a tárcsa cinkes már.)
Mint már említettem nemrég, hogy készülök Májusba Dániába, igazából nem igazán izgat az egész motor állapota, megállhat 100km.re is innen bármelyik hétvégén, onnan se tolnám haza, ezért nem izgulok rá.
Viszont leállításkor van már csapszeg hangja, még nem annyira vészes, de érdekel a véleményetek, hogy addig cseréljek én cuccost a motorban?
(csapszeg, dugó gyűrű)
Március, áprilisban még tuti megyek 2000 km-t addig szóval be is lenne járatva, vagy hagyjam az egészet úgy ahogy van?
sorszám: 45139 (137397)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-02-10 18:33:21
Nekem bőven kibírt annyit.
A kopás állósága kb ugyan az.
sorszám: 45138 (137396)
(előzmény: Árpád, 2013-02-10 15:11:03)

 
 
Árpád
válasz erre | email2013-02-10 15:11:03
Lehet hogy kibírna 15 ezret is. Írtam hogy 8 ezernél eladtam a motorral együtt. Bár ami kibír 8 ezret, az nagy eéllyel kibír többet is. A tapasztalatom szerint ami nem odavaló az hamarabb kikéredzkedik a motorból. Egykét év vagy egy-két tízezer kilométer után. Ami kérdéses hogy érdemes e max 20 százalékkal hosszabb élettartamért dupla vagy nagyobb áron beletenni valamit a motorba.
sorszám: 45137 (137395)
(előzmény: Atilla, 2013-02-10 12:38:40)

 
 
Atilla
válasz erre | email2013-02-10 12:38:40
Na itt van az elvárásokban a különbség, én 10-15ekm-t szoktam menni vele évente. És 3-4 évet simán kibír. (A főtengely, és ha már szétszedem szimeringet is cserélek.) :-)

Én nem használok NBR-t, mert már szívtam meg vele, de ez a saját bogaram.
sorszám: 45136 (137394)
(előzmény: Árpád, 2013-02-10 10:37:10)

 
 
Atilla
válasz erre | email2013-02-10 12:35:20
Nem a fordulatszámmal, meg a tengellyel van a baj, hanem a hőmérséklettel, az üzemagyaggal, meg a vákummal. Ott van a tűréshatárán az NBR.
De igaza van Árpádnak, a beszerelés minősége többet ront az egészen, mint az, hogy milyen anyagból van.
A másik a gyártási minőség. A Viton csak egy anyag ami főtengely szimeringnek a legjobb, de lehet abból is lehet gagyit gyártani.
sorszám: 45135 (137393)
(előzmény: Jaky16, 2013-02-10 11:09:55)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2013-02-10 12:31:10
Egyetértünk, hogy ahány gyártó, annyi szin és tulajdonság. Sajnos elképesztően sok szimeringproblémám volt utóbbi időben. Elég kiboritó, amikor egy frissen generálozott motort megragaszt az ember fia a 256-odik km-nél és nem tudja, honnan sziv falsot, hiszen újak a szimeringek :-) Múltkor KTT boltban átnyálaztam az egész szimering katalógust, a benzin, olaj, hő kritériumnak csak a barna felet meg. Nekem a huber 3-4 év alatt csonttá keményedett, igaz falsot még nem szivott.
sorszám: 45134 (137392)
(előzmény: Keri, 2013-02-10 08:05:31)

 
 
daranyi68
válasz erre | email2013-02-10 11:42:35
http://www.germalex.hu/anyag.php
Itt leírják mi mire jó!Az alján lévő pdf katalógust megnézvén érdekes dolgot találtam!A SAE 90-re nem javasolják a vitont!Nekem ebből az jön le hogy a NITRIL jobban megfelel mint a VITON!Semmiben sem kiváló,de szélesebb a jó tulajdonságok skálája!
De majd csak kitavaszodik már és nem ilyesmin lovagolunk hanem a motorok nyergében! :D
sorszám: 45133 (137391)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-02-10 11:24:38
Azért lehet olcsóbban is kapni.
3000ft/db kicsit soknak tűnik.
sorszám: 45132 (137390)
(előzmény: Jaky16, 2013-02-10 11:09:55)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2013-02-10 11:09:55
http://www.bearings.hu/termekek/szimering/termekek/csapagytartozek/szimering


A grafikon szerint bőven a vitonos határ alatt van a 30as tengely 6000es fordulaton.

Még a végén meggyőzöm magam hogy nem is kell vitonos. :D pedig el voltam szánva :D
sorszám: 45131 (137389)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2013-02-10 10:49:28
Akkor most vitonosat tegyek a nagy ts-be belülre vagy kéket? :D
mondjuk a vitonosból egy pár 6000 forint körül van, a másikból meg 1500.
sorszám: 45130 (137388)

 
 
Árpád
válasz erre | email2013-02-10 10:37:10
Nekem az ETZ 8 ezer kilométrt futott Huber szimeringel. Semmi baj nem volt vele. Gondolom még megy is vele még pár ezret, csak már nem nálam.
No ez az. Legalább annyira fontos hogy egy szimeringet hogy raknak be, mint az hogy ki gyártotta. Ha rendese ütik be a helyére valami a szimering átmérőjéhez való cső alaku valamivel és a cső és az új szimering közé odateszik a régi szimeringet, valamint nem ütik féloldalasra, az sokat segít. Volt ismerősöm aki a szimeringeket szidta, pedig a főtengelye volt kopott.
Valahogy én nem érzem a szimering kérdést olyan fontosnak. Bemegyek a Futárpetihez, veszek egyet, Nem is túl drágán, beteszem normálisan, hótbiztosan nem lesz vele gond. Legalábbis az elmúlt tíz ében ebben a boltban még nem sóztak rám nagyon gagyi holmit. Remélem a következő tíz ében is ez lesz. :D
sorszám: 45129 (137387)
(előzmény: Keri, 2013-02-10 08:05:31)

 
 
Atilla
válasz erre | email2013-02-10 10:20:09
Ez a szimering is egy hálás téma.
Nem igaz, hogy régen egy fajtát lehetett kapni, akkor is sokfajta szimering volt.
Csak ma laikusoknak is egyszerűbb választani.
Tudod mi az igénybevétel, megnézed a neten ezer helyen fellelhető táblázatok egyikében és olyat veszel.
Egyébként a 2T motor főtengely szímerimeringének a követelménye az NBR felső határán van, a VITON- meg bőven túlteljesíti. Tehát NBR-ből sokkal könnyebb mellényúlni., úgyhogy én inkább VITON hívő vagyok.
A színe meg olyan amilyenre a gyártó színezi.
sorszám: 45128 (137386)
(előzmény: Tibi2T, 2013-02-09 23:14:05)

 
 
Atilla
válasz erre | email2013-02-10 10:10:30
Na, ez már valami!
Most elálltak a szavaim! :-D
sorszám: 45127 (137385)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-02-09 22:00:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-02-10 08:12:37
Röviden: Nem lesz lekvár.
Az a szimmering lesz lekvár ami nem benzinálló, viton pedig az.
sorszám: 45126 (137384)
(előzmény: daranyi68, 2013-02-09 23:54:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-02-10 08:05:31
Ne aggódjatok a szimmering színén.
Nem feltétlenül függ össze az anyagával, mert ahány gyártó annyi féle színjelölést alkalmaz a használt anyag jelzésére, és azon belül is lehet több féle keménység.
Mindenki oda van a vitonért, de pl NBR-ből is elég sok féle van és előfordul hogy egy olcsóbb viton alulmúlja a márkás (pl. SKF) NBR szimmeringjeit.

Olyat is láttam hogy élelmiszer ipari kemencékhez való szimmeringet rakott valaki a motorjába, ami ugyan méregdrága, de pont nem alkalmas főtengelynél fellépő igénybevételekre...ja és viton :)

Szóval babonák helyett szerintem ésszel szereljetek motort. Google a barátunk, tessék utánanézni. Manapság ez annyira egyszerű. Régen tényleg az ilyen szóbeszédekre és a csapágyboltos bemondására voltunk utalva.

Nekem pl, a zöld huberrel soha nem volt bajom, ami ráadásul nem is viton. Sokan szidják, de pont megfelelő a keménysége, és ha rendesen rakják be bírja az igénybevételt.
sorszám: 45125 (137383)

 
 
daranyi68
válasz erre | email2013-02-09 23:54:27
Nekem vitonosat adtak,dupla ajkasat!De az is fekete!Akkor lehet hogy az is lekvár lesz?
sorszám: 45124 (137382)
(előzmény: Tibi2T, 2013-02-09 23:14:05)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2013-02-09 23:14:05
Ez sosem jutott volna eszembe :DDD mekkora poén majdnem leestem a székről :D
Mindegy, hogy kifelé vagy befelé, csak vitonos legyen, mert: a ma kapható fekete lekvárrá változik a benyától, a zöld kőkemény lesz gyorsan, a mattos piros 2 hónap alatt elkopik, a kék kiesik a helyéről (megpuhul), a fényes piros rágószerű egy hét alatt szintén. Milyen fura, hogy régen csak 1 fajta (fekete) volt és mindenhová jó volt.
sorszám: 45123 (137381)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-02-09 22:00:32)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-02-09 22:00:32
"Tényleg mindegy, egyszer kívül nagyobb a nyomás, egyszer belül. ..." - viszont ha a rugóval befele teszed akkor oda a gyári "tuning" mert megnő a kater térfogata. :DD)
sorszám: 45122 (137380)
(előzmény: Atilla, 2013-02-09 17:24:52)

 
 
Pápics
válasz erre | email2013-02-09 19:19:47
Nem fáj.Kösz a választ.
sorszám: 45121 (137379)
(előzmény: Keri, 2013-02-09 16:22:48)

 
 
daranyi68
válasz erre | email2013-02-09 18:48:32
A válaszokat köszönöm mindenkinek!Nekem meglepő volt a film ezen része,mert számomra logikusabbnak tűnt rugóval befele rakni!De egyszer kipróbálom mi a különbség :D
sorszám: 45120 (137378)

 
 
Atilla
válasz erre | email2013-02-09 17:24:52
Tényleg mindegy, egyszer kívül nagyobb a nyomás, egyszer belül. Nagyot hibázni nem lehet, ha befelé áll rosszabb a kenése, de bírja azt is. Lényeg, hogy a gyújtás felőli oldalon befelé álljon, mert ott kívül tök száraz minden. Ráadásul a rugónak is betesz a por és a víz.
sorszám: 45119 (137376)
(előzmény: Keri, 2013-02-09 16:22:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-02-09 16:22:48
És akkor?
Ez olyan nagy probléma?
A tapasztalat azt mutatja mindegy hogy rakod be. Gyárilag így mondták mit fáj neked ennyire? :)
sorszám: 45118 (137375)
(előzmény: Pápics, 2013-02-09 15:57:22)

 
 
Pápics
válasz erre | email2013-02-09 15:57:22
Csak az az érdekes, hogy egyedül az Mz-nél van így.
sorszám: 45117 (137374)
(előzmény: Keri, 2013-02-09 15:40:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-02-09 15:40:34
Ha belegondolsz, pontosan akkora nyomás van ott mint amekkora vákuum.
Tehát itt szerintem a jobb kenés miatt van így.
Ezen felül tökmindegy honnan jön a nyomás, mert egyik irányba sem enged át ekkorát.
sorszám: 45116 (137373)
(elözmény: Pápics, 2013-02-09 14:18:59)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu