MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Hy Mits !
Hagytad bemelegedni a motorot?
Nem akkor fulladtál le vele a mikor behúztad a kuplungot és ledobted 1-be a váltót mert az előfordul az ilyen régi olajos kuplungoknál hogy kimegy a lamellák közül az olajfilm és összetapad ilyenkor csutkagáz elsőfék kuplung 1-be bedobni a váltót . Tul 1-et a gépen de szétold és uttánna már működik rendesen!
Ha nem ez akkor írj konkrétabban hogy mi a baj és megbeszéljük !
Sok sikert Keats!
Nincs semmi gond szerintem én szoktam motorozni ha bemelegszik jó lesz csak azért van mert nagyon hideg a henger. Ha hagyod egy kicsit 1-2 percig jármi alapon el tudsz majd indulni.
Az Alien vs. Predator eredeti címe "Alien és Predator Chuck Norris ellen" volt. A forgatást azonban rövidesen leállították. Senki sem fizetne 9 dollárt egy 14 másodperces filmért.
Még több Chuck Norris tény
:)
és hol lehet "jó" minőségű dugattyút venni (mondjuk nekem TS 250 hez kellene)
Üdv Mindenkinek!
Köszönöm a válaszokat gumiügyben!
Képzeljétek tegnap akartam menni motorozni, mert nem volt olyan hideg!De vmiért az istennek sem akart menni a motor!Beindult, de amint 1-esbe raktam és indulni akartam fefulladt!De nem úgy mintha nem lenne ereje hanem mintha fals levegőt szívna vagy nemis tudom...CSak teljes szivatóval volt hajlandó beindulni, de amint gázt húztam lefulladt!Nics vkinek ötlete, hogy mi okozhatja ezt?Karburátorbeállítás,vagy vmi elektromos gond?
Hi mindenkinek!
MZ oldalkocsit megvételre ajánlok.Ár 50e Huf.Új gumiköpennyel,meglévő fékpegálösszekötővel és csatlakozó aljzattal.Sérülés-rozsdamentes állapotú.Képet küldök.
Elérhető a 20/980-5790-es számon vagyok egész nap.Szabó Sándor B-A-Z megye.
Nekem az van a gepemben, mar masodjara. Nincs vele rossz tapasztalatom.
Kimaradt, hogy elfogytak. :P
Tehát: Úgy tudom, hogy a gyári kis ETZ dugattyúk elfogytak és kis ETZ-ket már nem gyártanak sehol.
Úgy tudom, hogy a gyári kis ETZ dugattyúk és kis ETZ-ket már nem gyártanak sehol.
Nagy ETZ-t (blokk egy az egyben ETZ csak a motor desig-ja más) gyártanak törökországban Kanuni néven. Ezért van a nagy ETZ-hez "gyári" minőségű dugattyú. Elvégre ez is gyári... :DDDD
Sziasztok!
Nem próbáltátok még a szekszárdi Hengerfúró Kkt-nál a dugattyút? www.hengerfuro.hu
Dreamer
Sajna a futárban sincs. :( Vagyis berta van neki is. De azért nézd meg.
Hy marcee és a többiék !
Köszi a válszokat bemegyek futárhoz és megnézem hogy nála milyen van!
Keats
Na előző helyesbítése: Különben azt mondják Nem rossz a berta.
Dugó ügyben az a helyzet, hogy kis etz-hez nincs csak berta! Ha jól tom Keats-nak 125-ös van. Egyébként én is most fúratom a 150esem és berta fog bele kerülni, mert nincs más. Különben azt mondják rossz.
Számomra érthetetlen különben mért csak 250eshez vannak jobb cuccok. A kis etz-k sajnos feledésbe merülnek...
A Berta-féle dugattyút messziről kerüld el! Indoklás az alábbi címen:
http://tizedes.uw.hu
Hy mz-sek!
Mi a véleményetek a BERTA Márkájú dogókról? Mert nekem egyenlőre úgy néz ki hogy az lesz a Etz-mben! Milyen dugót ajánlotok helyette?
Köszi Keats!
Mits
Bambi megint megelőzött! :-)
Szóval az 1db 251-es története az, hogy előtte a versenyző 125-össel versenyzett és nagyon távol állt volna tőle a 250-es. Így tehát a 251-es maradt mert az hasonlít legjobban a 125-re... :-)
Hy Bambi Mester!
Tudnál róla képet csinálni és feltenni v. elküldeni nekem mert engem érdekelne! Fel lehet azt szerelni 125-ös etz-re is ? mert az lenne az igazi!
Köszi Keats(Gábor)!
A blokk idom az az orrszerű izé ami pl. a Suzuki SV-ken is van? Vagy rosszra gondolok? :S
250-es etz-re 1 db új üvegszálas blokk idom eladó 1500ft.
Általában a versenyeken,90 % ban HEIDENAU gumit használunk,elől 300X18 hátul meg 110/80 18,vagy 16-ost.Ezek a közútra is kivállóak!
Szia Laci.:-):Azért több a 250-s,mert könnyebben beszerezhető.Meg hogy melyik a jobb?Ezt nehéz eldönteni,kinek melyik fekszik jobban van aki a 251-s után ráült a 250-re,és az első kör után kijött,és azt mondta,hogy ezzel nem lehet motorozni.Úgyan igy volt fordítva.Én inkább a 250-st részesítem előnybe, az erősebb és hosszabb lengővilla miatt,meg a 18-as hátsó kerékből adodóan.A versenyen tilos a vázat merevíteni,és geometriaimódosítást végezni.Szeretnénk,ha minnél szériább lenne a motor,A tuning is ezért tilos.Üdv bambi
Hogy a merevebb motor,és más gumi miatt,eltérő rugó és csillapítás szükséges
Sziasztok,érdekel-e valakit ETZ 250-es alapméretes henger + hengerfej,állórész, gyújtás(megszakítós) kupplungalkatrészek és más blokkalkatrészek, vagy esetleg váltóalkatrészek, olcsó pénzért. Ha érdekel valakit, akkor hétvégenként írhat a muller_szabolcs@citromail.hu címre, vagy hívjon a 06/30/496-0230-as számon a délutáni órákban.
Csak annyit hogy en most kint vagyok angliaba es tegnap lattam egy Mz 300-ast! lehet ilyen?Sosem lattam meg 300-ast ez egy kicst masabb mit a tobbi.
ezekszerint levagyok maradva
Köszönöm a választ!Akkor szerintem marad az eredeti váz!:(Megkérdezhetem hogy milyen gumit használtok versenyeknél?Én Pirelli M65(hátul), illetve Pirelli Citydamon-t (elöl), persze közúton!De lassan csrélni kell őket!
Ja és az alábbi helyen megtalálod a 2006. évi MZ Klub Kupa műszaki versenykiírását:
http://mzklub.freeweb.hu/versenyek.html
A 251-esnek túl könnyű az eleje mivel a tengelytávja sokkal kisebb mint a 250-é. A 251-es egy "kis ETZ nagy blokkal". Szerintem a 250-es megfelelőbb versenyzésre. De mivel én nem vagyok MZ kupás, így inkább ők mondják meg a frankót.
Nekem ez a vélenényem.
Üdv
Ja igen, néztem hogy a Bambi team-ben csak 1db 251-es van. Ez azért van igy mert a 250-es jobb versenyezni, vagy egyeszerüen drága a 251-es?
Üdv mindenkinek!
Engem is erősen érdekel a téma mivel én is indulni szeretnék az MZkupán.
Ami csavar az ügyben, hogy még nincs motorom ehez és bevallom még nem is láttam közelről ETZ-t. Szóval érdekelne mi a külömbség versenyzés szempontjából a 250-es és 251-es ETZ között. Másik, hogy a versenykiírás szerint tilos a vázat módosítani. Vagy mégis lehet akkor merevíteni?
Mits
Bambi már összefoglalta a tudnivalókat! :-)
Háj Bambi!
Más futóműbeállításon mit értessz?
Köszi de nem vagyok vezető,csak az mz-s versenyzőknek segítek.:-)Nem lesz negatív a kanyarodás,csak az volt a probléma,hogy eddig érezted,hogy mozog és csúszkál a motor,de lehetett kordában tartani anélkül,hogy elvedd a gázt.A merevítés után meg egyszerűen kiesett alólad a motor,anélkül,hogy tudtál volna csuszkálva befordulni.Persze ha a futóművet másképpen állítod be a merevítés után ,és kicseréled a kerekeket könnyűfém tipusura,és persze teszel fel slick vagy ehez hasonló gumit,akkor mégjobban letudod rakni a motort,és ezáltal gyorsabban is tudsz befordulni.:-)
Semi
Milyen okosításokra gondolsz?Telszkóp merevítés és felkeményítés?Vagy ezeknél komolyabbra gondoltál?Van tipped?
Üdv
z25z
A Pannóniások tudják, hogy csak húzzuk egymást, de ha gond van akkor képesek vagyunk egymáson segíteni... Szóval emiatt ne aggódj! :-)
Mits
Az ETZ vázat akkor merevítsd ha eltörik, egyébként ha merevíted kénytelen leszel okosítani futóműben meg máshol is...
Az MZKlub vezetőjéhez van szerencsém?!:)
Azt szeretném megkérdezni, hogy akkor nem is érdemes merevíteni az ETZ vázat?Sokszor tapasztaltam, hogy hajtósabb menetben, illtve egyik oldalról a másikra való fektetésnél érezhetően csavarodik a váz!Viszont tény hogy így érzi az ember, hogy mit tűr el még a motor...Ha merevítem a vázat akkor negatívan befolyásolja a kanyarodási tulajdonságokat?
Üdvözlettel: Mits
Hi Keats!
Oksa!Akkor majd még megbeszéljük, hogy mikor találkozzunk!Jövő hét elején valószínüleg még nem jó, mert másik koliba költözök!De majd jelzek, aztán összefutunk vhol!Üdv
Üdv mindenkinek! van 1 bőrgatyám amit sajnos kihiztam:D:D és ELADÓ sorba került!képet tudok küldeni!Irányár:15.000ft de elcserélem ugyanilyen állapotu bőrgatyóra is....
a Nadrág jóállapotban van nincsenek rajta hasadások stb.nemsokat volt rajtam.üdv.
Email cim:simson1989@freemail.hu vagy easyraider001@freemail.hu
175cm magas emberre bőven jó a nadrág.
Én úgy merevítettem meg az etz vázakat,mint a gyári enduró simsonnál,csak 20X40-es zártszelvénnyel.Előre a vázba felhegesztettem egy fület arra csavarral rögzitettem az egyik végét,a másikat a lengővilla tengelybe fúrtam 8-as menetett,és úgy rögzítettem a másik végét.Nagyon merevlett így a váz.A versenyeken nem is szerettük,mert nehetebb volt a csúszás határt korrigálni.
Hy Mits!
Én épületgépész technikus leszek pest XX. ker Eötvös Loránd szki.
Mz etz 125-ösöm van ! És bármikor találkozhatunk , az én mocim itt van mivel itt lakok dél-pesten!
Nyugi, elég sokan vagyunk itt gyépéskarról....:))
Hello Keats!
Te most szivatsz?:)Hova jársz suliba?Én is gépésznek tanulok!:)A BME-re járok!Jövő héten már kezdődik a suli, úgyhogy fent leszek Pesten!Felőlem bármikor összefuthatunk!Tavasszel lehet felhozom a mocit is!:)Neked milyen géped is van?
Hy Mits!
Nem vagy megkövezve ,sőt dicérve vagy!
Én gépész leszek, de nagyon szivesen segítek a tervezésben és az összes többiben is ha tudok erről az összeülős dologról meg beszélni kéne mert jó lenne megismerni azokat akinek segítünk meg akik nekünk segítenek!
Üdvözlettel Keats!
Nem kell nagy dologra gondolni!:)Csak forraszgattam huzalokból két lekicsinyített vázat az eredeti mintájára!Ezeket pedig csavargattam olyan irácsokba amilyenbe a valódi váz is csavarodhat!Nyaknál, a hídnál és a villánál!CSináltam egy hídvázat és egy bölcsőt!Nem méricskéltem csak szemre néztem!A bölcsős természetesen kevésbé torzult minden irányba!:)De ezt csak a poén kedvéért csináltam!Papírra vetettem pár megoldást és gondoltam ezeket kicsiben kipróbálom!Gondolom most sokan megszólnak:
-Hülyegyereknek túl sok szabadideje van!:)
De tényleg össze kéne ülni és tervezni egyet, vagy legalább az ötleteinket megbeszélhetnénk...Szernintem én megcsinálom valamilyen formában ezt a változtatást a motoromon!
Udv!
Hogy/mivel modellezted???
tike
Jó reggelt Mindenkinek:)
Köszönöm a válaszokat a vázzal kapcsolatban!Én is hasonló változtatásokra gondoltam!A csavaros megoldás is járt a fejemben!Tegnap még modellztem is vázakat és azokat hajlítgattam!;)Szerintem az ETZ-nek egyértelmúen szükségük van ilyenfajta változtatásra!Én azt mondom, hogy össze kéne egyszer ülni és közösen megtervezni egy ilyen csavarozható bölcsőt!Igaz még új vagyok és nem sokat számít a szavam, de azért gondolkozzatok el rajta!:)
gazdag új évet kívánok !! Ez lemaradt a végéről!! Remélem nem köveztek meg érte!!!
Üdv
Hellómindenki!!!!
Szerinten sem vezet ez sehová!! Mi értelme van egymást fikázni!!! Minden egy vason ülünk!! Ha mi szocisok nem tartunk össze akkor ki???????????? Gondolkozatok már!!! Lehet akárkinek akármilyen gépe de aki "igazán szocis volt" az nem baszakodik a másikkal! Én tuti megállok minden lerobant motorosnál legyen bármilyen gépe!
Szerintem kezd kicsit széthúzni a társaság pedig én ritkán tudom nézni a fórumot!
Minden igazi szocis lelkű társamnak jóidőben gazdag évet kivánok és hosszú túrákban!!!
Üdv
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|