:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Eloszor a gyujtast es a karburatort neznem meg.
Lehet hogy nincs eleg szikraenergia, vagy vizkerult a karbiba. Persze a falselvegot is erdemes ellenorizni.
Lehet meg eldugult kipufogo/legszuro (ez utobbi kevesbe valoszinu) vagy ami a legroszabb eshetoseg ilyenkor az az eldurrant fotengely szimering. Ertheto okokbol ez is a falslevego bejutasat segiti.
Ja es amivel eddig a legtobbet szivtam az a rossz minosegu benya. Sok allas kozben "megromlik" es akkor bar benzinnek tunik nem igaza akar elegni. Kicsit higitani kell frissen tankolt benyaval. Ha javasolhatom ezzel kezd. Ha teheted ereszd le a regit es teljesen frissel toltsed fel a karbit is, ha megy akkor felesbe keverheted azt a leeresztett naftat frissel, de nagyon fog fustolni vele.
Ha ez lenne az elso Berta dugo ami igy jart akkor meg vedenem is oket, de sajna ez a 3. az ismeretsegi koromben ami pontosan igy ment tonkre.
Bertanak nem ciki ilyen dugatyut gyartani?
Azt meg elfogadom hogy csapszeges lesz es zorog, de azt a hulye pockot ragassza mar bele rendesen.
Amugy en a Gyomroi uti Kossuth es tsa gepmuhelybe szoktam hordani a vackaimat, ok a PAL dugatyut ajanljak es ha jol tudom hasznaljak is, ezekkel eddik 100%-osan meg vagyok elegedve. Jawaban, 125-os es 150-es TS-ben is. Valoszinuleg ok is kilincsbol ontik, de valahogy erosebbre sikerul nekik.
Kösz az infót.
A dillemma továbbra is megmaradt :)
Mondjuk most hozzájutok egy 251-eshez, szóval nekivágok azzal. Érzésem szerint talán a kisebb méret miatt jobb lehet a manőverező képessége, esetleg könyebb is. Mindenesetre egészen jól meg tudom ideologizálni :)) remélem majd ki tudom próbálni egymás után mindkét tipust, akkor könyebb véleményt alkotni.
Bár ha abból indulok ki, hogy nekem mindig nagy és nehéz motorjaim voltak (Jawa350, Honda CB750) lehet hogy jobban feküdne a 250-es. Aaaaaaaaaa, nem szabad nekem enyit gondolkodni :))
Kösz, a kiírást ismerem, ott csak a blokkrögzítő fülek erősítése engedélyezett, de mivel Bambi merevítésről beszélt, gondoltam valami lehetőség mégis van :)
Szia sub-ee!
Én is ebben a boltban szeretnék vásárolni!Eddig meg vagyok elégedve de a dugattyúkról már hallottam minden jót és rosszat is!Saját tapasztalataid vannak az ott vásárolt dugattyúval? Milyen típusú?és mennyi volt?
Norbi
A 251-es henger nem jó 250-eshez, mert más a kipufogó felőli része! A 250-esnek nagyobb az esése, meg más hollander való hozzá! Nekem van egy eladó alapméretes 250-es hengerem! A számom 06/30/496-0230
Sziasztok! Újrakezdő MZ-s vagyok. Motoros életemet a 80-as évek elején kezdtem Verhovinával, majd Jawa Mustangom volt (közben a simsonosokat irigyeltem), utána egy 250-es Trophy következett, 1986-tól viszont 250-es ETZ. Ezt a 90-es évek elején eladtam (meg is bántam), de az új tulaj vigyázott rá. A végén 3 évig állt a garázsában, nem használta, majd felajánlotta visszavásárlásra, én pedig visszavettem, ez volt 2004 elején, azóta az én garázsomban áll. Most, 5 évi állás után itt az ideje, hogy felélesszem. Amikor 2 éve elhoztam utánfutón, a telók nem rugóztak, az első fék szorult. Pár hónapja berúgóval lassan átforgattam a motort, nem tanúsított ellenállást, remélem, megúszta. Hasznos tanácsokat kérnék a rendbehozással kapcsolatban. A különböző szerelési leírásokat már letöltöttem, olyasmikre lennék kíváncsi, hogy mi minden mehet tönkre a hosszú állás alatt. Ő volt a fiatalkori nagy szerelem, tehát a legjobb kezelést kell kapnia. Köszi.
Hali mindenki!
van valakinek jó állapotú féktárcsája reális áron?
neszgy
Oks, alig várom már a tavaszt, és egy jó túrát. Meghát kéne ismeretség mert még nemsok tapasztalatom van az MZ terén.
Helo Peti74!
Kipufogóról elfelejtettél képet küldeni!:)
vagy az már tárgytalan?
Egyébként a 251-es henger jo 250-hez is?
Köszi, de egyszer már majdnem ráfaragtam vele, akkor inkább marad a maszek.
:)))))
kérdezt a streetest annak van minden még akkor is ha nincs:))
Írj a Zsaninak! Ő tud csináltatni.
Hali!
Kifejtenéd bővebben!
Hehe, ebből többnapos dörzsárazós/görgőzős program lesz :)
neszgy, szerintem sokkal jobban jársz, ha megveszed az én krauzeremet 3e-ért és akkor megspóroltál egy egész munkanapot és mindenki a csodádra fog járni. A szögvasból meg jó kis könyvespolcot ácsolhatsz az emzés szakkönyveidnek.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! A gond Ts 125 teleszkópja. Ezen még az első kiadású teleszkóp van ami alul zárt és krómozott szárú. A probléma vele, hogy van a felső rögzített rész amin kotyog az alsó rész egy minimálisan, de ezt én meg akarom javítani. A szétszedésben addig eljutottam, hogy az alsó szár tetején lévő csészét amiben van a szimering lecsavartam. Ekkor úgy gondoltam, hogy az alsó szárat letudom húzni a felső szárról de az nem jött le. Felfedeztem, hogy az alsó szár tetején a csésze alatt van egy bronzpersely. Ezt szeretném belőle kivarázsolni mert szerintem a kotyogás ennek a kopása miatt van vagy a felső szár kopása miatt. A kérdésem, hogy ki lehet e ezt a perselyt venni és mivel és egyáltalán orvosolható e ez a probléma.
Bambi válaszát várom mert ha jól láttam az ő ETS 250-ébe is ilyen szárak vannak, de ha más is találkozott már ilyennel annak is várom a válaszát!
Köszi
UI: Motorozni akarok már!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sziasztok!
Segítsetek! Kellenénekn nekem a hátsó csomitartó méretei mert én szeretném +csinálni szögvasból. 1 méretezett rajz jól esne(olyan mint a Krauser ha úgy hívják ami öntöttvasból van).
A segítséget előre is köszi.
Nem tud valaki eladó ETZ 250 kipufogódobot csak gyárit, ami nem horpadt. A krómozás annyira nem lényeges.
KI-KI Motorosbolt
7632 pécs, Alsómalom u. 11.
Tel/Fax:(72)314-866
Sziasztok.
Eladó:
egy 69,99 mm-es (második túlméret) ddr gyártmányú TS250 dugattyú 3 ddr gyűrűvel, 6000 Ft
kép1
kép2
egy 68,97-es (alapméret) ddr gyármányú TS250 dugattyú 3 utángyártott gyűrűvel, 4000 Ft
kép3
kép4
egy bontott, de hibátlan állapotú ddr hajtókar alsó csappal és görgőkosárral, 4000 Ft
kép5
egy 70 mm-es (második túlméretes) ETZ251-es henger és hengerfej, 2000 Ft
kép6
egy BVF30N3-1 (pattintós) karburátor minden alkatrészével együtt, 5000 Ft
kép7
A cuccok budapesten vannak.
Üdv,
Peti74
(peti74@pannongsm.hu)
Háj MZ-sek!
Kéllene nekem egy kis segítség. Mégpedig abban, hogy szeretnék egy villamerevítőt csinálni a gépemre. Viszont idő hiányában nem nagyon szeretnék kínlódni a méretezéssel, épp elég lesz azt kivárni, mire faterom legyártja nekem:). Téhát, az lenne a kérésem, hogy ha van v.kinek ilyenről rajza, pontos méretekkel, esetleg szeretne rajzolni egy ilyet, akkor, ha tud segítsen! Ha küldök nekem képet, akkor ide küldjétek:joseph251@freemail.hu
Előre is köszönöm!
Hali!
Furatás után előfordulhat ilyesmi. Nekem akkor csinált így, amikor a 125ös Trophy 150-re lett fúrva. Amíg a 125ösnek a karbija volt fönn, nem is akart menni, a 150-esével meg csak szivatóval. Aztán a végén kiderült, hogy az egyik főtengelyszimmering (ezen belül van a forgattyúsháznál) eldeformálódott összerakásnál, és ott szívott falsot. De ennek kijavítása után sem volt még tökéletes. Az első ezer kilométeren nem tudtam rendesen közlekedni. Nemtom miért van, de egyszer csak elmúlt. Bár ha menet közbe elvettem a szivatót, nem állt le csak alapjárat nem volt szivató nélkül.
Nemhiszem hogy ezzel sokra mész amit írtam, de hátha ad valami ötletet.
Cső!
Ádi
sub-ee!
Meg tudnád adni a bolt(vagy forgalmazó) címét, v telefonszámát,ahol a dugót vetted? 2 hete vettem 1 magyart, de inkább megmarad dísznek, vagy 3dl es pohárnak....:D
Köszi!
Én is friss tulaj vagyok, vettem 251et :D Nagyon szuper :D Találkozunk túrán Máté, várunk ;)
Falsot nemigen szívhat,elég jók mindenhol a tömítések.Meg ilyenkor az alapjárat is baszakodni szokott,nálam viszont jó.
nem . mentem én 1:25-tel is , semmi gond vele (kivéve a füstöt). ha csak szivatóval megy akkor nem kap elég benzint vagy valahol falsot szív .
Az a szitu,hogy november óta most motoroztam vele először,de mikor visszatettem a blokkot a vázba,akkor a karbit is kipucoltam.Viszont most elég rendesen bekevertem olajjal (kb 1:35),ne hogy megragadjak.Ez lehet gond?
felmerül a kérdés : mennyit állt a motor ? mert elõfordul , hogy ha téliálomra tételkor csak a benzincsapot zárják el akkor a karburátorból elpárolog a benzin "java" és maradnak az adalékok . ezek szépen eltömítik a fúvókákat . és lehet küszködni .
Sziasztok!Ma megjárattam picit a mocit,mert aránylag elég "enyhe",napos idő volt napközben.A gondom csak annyi,hogy a mocim szívatóval tud csak menni,ha visszaveszem leáll.A motor egyébként bejáratos(fúratva,új légszűrő,hajtókar,csapágyak,szimeringek)Arra gondoltam a karbiba esetleg nem kap elég benyát,de majd csak holnap érek rá átnézni.Esetleg valaki tudna még ötleteket adni,mit érdemes átnézni?Előre is kösz!
Sziasztok,érdekel-e valakit ETZ 250-es alapméretes henger + hengerfej,állórész, gyújtás(megszakítós) kupplungalkatrészek és más blokkalkatrészek, van még egy pár váltóalkatrész is, olcsó pénzért. Ha érdekel valakit, akkor hétvégenként írhat a muller_szabolcs@citromail.hu címre, vagy hétköznaponként, mivel nem vagyok netközelben hívhat a 06/30/496-0230-as számon a délutáni órákban.
3500Ft az egész cucc! Szerintem nagyon olcsó! rendesen be van dobozolva és minden csomagolt! ETZ 125-höz nincs sajnos! Csak 250-es MZ-khez, iletva a 300-ashoz van!
Hy Mits!
Én amikor be akartam indítani nem volt hajlandó pedig nyáron szivatóval 2.-3. rugásra beröffen! Én azt csináltam hogy visszavettem 1 kicsit az előgyujtásból így elindult szivatóval és hidegundítóvan ,az utóbbi azért kellett mert 6.8 a kompressszióm 10-11 helyett! Ezért kell furatnom a hengeremet!de ekker már beindult és ment szépen sőt húzott is bár le volt fagyva az utca szépen ment! a szivatót 1 perc után teljesen levettem mert már nem kellett neki! én a helyedben a karburátor beállításaihoz nem nyulnák mert az meleg motorhoz van belőve és ha elállítod melelgen fulladhat a motor és még az is lehet hogy lusta lesz !
Van még öteltem csak most sietek !
Keats
Háj MZ-sek!
Kéllene nekem egy kis segítség. Mégpedig abban, hogy szeretnék egy villamerevítőt csinálni a gépemre. Viszont idő hiányában nem nagyon szeretnék kínlódni a méretezéssel, épp elég lesz azt kivárni, mire faterom legyártja nekem:). Téhát, az lenne a kérésem, hogy ha van v.kinek ilyenről rajza, pontos méretekkel, esetleg szeretne rajzolni egy ilyet, akkor, ha tud segítsen! Ha küldök nekem képet, akkor ide küldjétek:joseph251@freemail.hu
Előre is köszönöm!
P.Máté
Jó látni egy boldog MZ-st! :-)
P.Máté
Jó látni egy boldog MZ-st! :-)
Hi Keats!
Szerintem nem a kuplungal van baj, mert utána már alapjáraton is lefulladt, mindezt teljes szivatóval!A gázhoz hozzá sem lehetett érni, mert rögtön leállt!És rendesen bemelegítettem, legalábbis próbáltam, mert mindig leállt!Sőt ahogy melegedett egyre nehezebb volt indítani és egyre kevesebb ideig járt!:(De már elvittem szerelőhöz!Nekem most nincs időm szerelni,mert kezdődik a suli(meg konkrétan nem is tudom mi a baja)!Így viszont jövő héten lesz motorom!:)Ha van ötleted azért írd le!:)
Köszi: Mits
Örülök neki hogy sejted, igen már nézegettem az oldalt, már a fórumba regeltem megam majd nemsokára a klubba is, csak leakarom mosni a vasat meg elintézni a papirmunkát és utána teszem fel a fotókat, de már van fent róla úgyhogy mind1.
P.Máté
Én sejtem! :-) Remélem te is betagosodsz az MZ Klubba! :-)
http://www.mzklub.hu
ciao
Semi
Szép motorod van, az biztos, legyen benne sok örömöd, meg még több balesetmentes kilométered!
A személyes ismeretségi körömben két személy is megjárta a berta dugóval: kilazult benne a csap, és milliméter mélyen berágta a hengerfalat, el kellett dobni az egészet.
Amúgy tényleg nem rossz, de beépítés előtt én mindenképpen átalakítanám "belső csaposra".
Hy sub-ee!
Mennyi volt ez a dugószett, van etz125-höz is?
Köszi Keats
Én Pécsett tudok jó minőségű, grafitos hőkezelt dugószettet, ami tartalmaza a 3 gyűrűt a csapszeget és a zégereket! Én ilyet vettem az ETZ-mhez! Nagyon király! Van TS-hez is! 70g-mal könyebb, mint az egyyel alatta lévő méretű BERTA(ez azért nem gyenge)! Megnézettem a dugót a Bajor Zoltánnal(Lada Bajor tuning)! Azt mondta, hogy nagyon jó minőségű cucc!
Én Pécsett tudok jó minőségű, grafitos hőkezelt dugószettet, ami tartalmaza a 3 gyűrűt a csapszeget és a zégereket! Én ilyet vettem az ETZ-mhez! Nagyon király! Van TS-hez is! 70g-mal könyebb, mint az egyyel alatta lévő méretű BERTA(ez azért nem gyenge)! Megnézettem a dugót a Bajor Zoltánnal(Lada Bajor tuning)! Azt mondta, hogy nagyon jó minőségű cucc!
Én Pécsett tudok jó minőségű, grafitos hőkezelt dugószettet, ami tartalmaza a 3 gyűrűt a csapszeget és a zégereket! Én ilyet vettem az ETZ-mhez! Nagyon király! Van TS-hez is! 70g-mal könyebb, mint az egyyel alatta lévő méretű BERTA(ez azért nem gyenge)! Megnézettem a dugót a Bajor Zoltánnal(Lada Bajor tuning)! Azt mondta, hogy nagyon jó minőségű cucc!
:):):):) - hmmm, végre itthon vok, 1 saját MZ-vel, :):) Zalaegerszeg -> Pécs, most értem haza, de király kis túra volt (egyedül), főleg mert 1 király gép volt alattam, :) , élénkkék és van rajta 3 nagy táska, sőt a háttámlája is érdekes, de tényleg pont olyan jó mint amiennek mondták. :) (remélem sejtitek meik lett az én motorom)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|