hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 29. kedd 
Péter

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Zapkorte
válasz erre | email2006-02-22 17:38:27
Nem igazán szokta érdekelni a kutasokat. Inkább mossák az ügyfél szélvédőjét, hátha csurran egy kis jatt. Vagy jól rásózzák a 300 Ft-s csodabenzint.
sorszám: 10365 (45774)
(előzmény: tams9, 2006-02-22 16:38:43)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-02-22 17:37:03
dormi az egy rúd, egyik végét nekitámasztod annak, amit ütni akarsz, a másikat ütöd. Tipikusan olyankor használjuk, ha egy lyuk belsejében kell kalapálni, mint pl. a fékdugattyú helyre rakása. Ha a dormi puhább anyagból van, mint amit ütsz (pl. alu dormival ütsz acélt, vagy keményfa dormival ütsz aluminiumot), akkor a kalapálásnak nem marad nyoma se.
sorszám: 10364 (45773)
(előzmény: tams9, 2006-02-22 16:55:52)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-02-22 16:55:52
Megkérdezhetném, hogy mi az a dormi? Lehet, hogy van, csak felénk más a neve.
sorszám: 10363 (45771)
(előzmény: Zapkorte, 2006-02-22 16:37:00)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-02-22 16:38:43
jó lehet, hogy picit izzó helzet, hogy a benzinkúton lövöldözök a fékdugattyúmmal, de ha nincs más bevállalom. Úgyis lesz TESCO benzinkút és ha olcsóbb a benzin akkor nem nagyon megyek többet a MOL-hoz. :-)
sorszám: 10362 (45770)
(előzmény: tams9, 2006-02-22 16:32:21)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-02-22 16:38:39
nem baj, ha szelel az illesztésnél. Én amikor legutóbb ilyet csináltam, csak egyszerűen bedugtam a lefujpisztoly végét a menetes furatba, ahova a gumicső csatlakozik, és simán kicuppant a dugó.
sorszám: 10361 (45769)
(előzmény: tams9, 2006-02-22 16:32:21)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-02-22 16:37:00
ne feszegesd! keresztbe állt a dugó. Ilyenkor egy dolog segít: szét kell szedni a féknyerget, és a beállt dugó közepét meg kell nyomni egy dormival. Akkor megtalálja a helyét, és visszacsúszik. Utána lehet levegővel megnyomatni, de tényleg kilövi, szóval tegyél le valami szvacsot elé, hogy abba érkezzen. Ha nincs levegőd, gumisnál, benzinkútnál tarhálhatsz. Fogóval lehetetlen kiszedni, mert nem tudod központosan húzni, keresztbeáll, mint most.
A csavarokat lehet hőlégfúvóval óvatosan melegíteni és wd40-nel spriccelgetni, egy idő után fölengednek.
sorszám: 10360 (45768)
(előzmény: tams9, 2006-02-22 13:35:48)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-02-22 16:32:21
Igen erről a sűrített levegőről már hallottam, csak hol jutok olyanhoz? meg hova és hogy fújjam? Szóval valami csőből jön, de mi az amit rá kell rakni, hogy ne szeleljen az illesztésnél? van ilyen autópumpából biciklipumpába "konvertáló" kis darabunk ha azzal kimegyek a benzinkútra akkor össze lehet hozni?
sorszám: 10359 (45767)

 
 
z25z
válasz erre | email2006-02-22 14:44:14
Csak helyeselni tudok, nekem is igy jott ki...A dugo nekem viszont drasztikus modszerrel jott, ki (suritett levegos segitseg nem volt) lefektettem a nyerget a betonra es kis csavarhuzoval (van egy pereme a dugattyunak) ala benyulva korbe-korbe jarva kifeszegettem. Suritett levego hianyaban, sok turelemmel, ezt tudom javasolni...
sorszám: 10358 (45765)
(előzmény: motomen, 2006-02-22 14:27:08)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-02-22 14:27:08
Na öld meg a szerelő vasakat, használj csillag vagy dugó kulcsot. Ne kézbe próbáld hanem tedd vissz a mocira vagy fogd be satuba a füleknél fogva. A dugót ugy tudod kiszedni hogy szétbontod és süritett levegővel kinyomatod, de vigyázz mert kilövi a dugót.
Én az órát úgy szedem ki hogy egy nagy csavarhúzót tolok a perem alá és körbe finom húzásokkal kíhúzom. Ez bevált, nem törik hajlik semmi.
sorszám: 10357 (45763)
(előzmény: tams9, 2006-02-22 13:35:48)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-02-22 13:44:24
A féknyereg most nem lebeg lelki szemeim előtt, ezért csak a km-óráról: úgy jön szét, h először mondjuk a km spirált megragadva kitolod az órát a gumi házból fölfelé teljesen, majd ezután már össze tudod nyomni a gumi házat és azt meg lefelé kinyomod az alumínium tartókeretből.
Persze az egyszerűség kedvéért legelőször ehhez a tartókeretet le kell csavarozni a felső villahídról (2db M8-as imbuszcsavar ki), h szabadon mozoghasson minden.
sorszám: 10356 (45761)
(előzmény: tams9, 2006-02-22 13:35:48)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-02-22 13:35:48
ÁÁÁÁÁÁ 3szorosan becumiztam!
Nekiálltam a fék szétszereléséhez. A nyeregből kipumpáltam a dugattyút, persze csak az egyik jött ki. a másik egy darabig kijött, olyan negyedrészt, és az oda tökéletesen beállt. Se ki se be. Pedig fékolajjal is jól megöntöztem. Szerintetek mi a megoldás? hogy tudnám kiszedni? Melegítsem? vagy mi? Fogóval megint nem tudom hogy lehetne.
Aztán ráadásul nem bírtam ketté szedni a nyerget, elhajlítottam egy szerelővasat, egyszerűen nem lazul egyik csavar se. lehet, hogy befogom satuba és úgy próbálom. Így meg aztán még bonyolultabb kiszedni a dugattyút.
A 3. dolog hogy lehet kiszedni km/h és a fordulatszámmérő órát a tartójából??
A segítséget előre is köszönöm!
Ja nem hiszem, hogy számít, de 251-esem van
sorszám: 10355 (45760)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-02-22 09:51:11
Azért volt a smile erre a kipufogótisztítós levélre, mert már többen megírtuk (talán néhányszor én magam is), hogy sokszor egy tisztességes kipufogókitisztítás már önmagában felér egy kisebb tuninggal. Az ember utána meglepődik a saját motorja teljesítményén. Most már Keats is ezt a nézetet vallja :)))))

Üdv,
Peti74
sorszám: 10354 (45748)
(előzmény: Keats, 2006-02-22 06:49:52)

 
 
kilozulu
válasz erre | email2006-02-22 09:35:47
halika

az enyém is 2 gyertyás e mailba képet is tudok küldeni ha akarod.

csőváz kilozulu
sorszám: 10353 (45747)
(elözmény: norbiMZ, 2006-02-19 15:42:51)

 
 
Keats
válasz erre | email2006-02-22 06:49:52
Köszi az ötletet Semi !
Egyébként ki mit szól az ötlethez?
Nekem tegnap olyan szépen hidegen 1.-re indult a moci és 4000-nél akart elkezdeni hüstölni. Ugyan a szaga még kicsit furcsa ameddig ki nem szellőzik de olyan szépen ment a gép.
Keats
sorszám: 10352 (45742)
(előzmény: Semi, 2006-02-22 06:14:17)

 
 
Semi
válasz erre | email2006-02-22 06:14:17
Keats
Azért fújd le parasztkrómmal, legalább ne rozsdásodjon azon a részen! :-)
sorszám: 10351 (45740)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2006-02-21 23:25:12
Mail ment megin.
sorszám: 10350 (45734)
(előzmény: levendel, 2006-02-21 16:05:08)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-02-21 21:30:41
:)))))))))
sorszám: 10349 (45719)
(előzmény: Keats, 2006-02-21 20:46:34)

 
 
Keats
válasz erre | email2006-02-21 20:46:34
Hy márkatársak!
Megtaláltam a megoldást kipufogó ügyben!
Nem igazán akart menni a gép (etz 125) nem húzott fulladozott , és olyan füstcsóvát eregetett maga után ,hogy nem láttam semmit a tükörből! És ráadásul elkezdett kékülni a dob és a könyök találkozása ,és jött belőle a füst mindenhol! Motor hazatol,kipuff le , könyök le,és elkezdett 2-2,5 mm vastag korom hullani a dob elejéből! Dobbal át a szerelő ismerőshöz . Ahol a dobot rögzíted a vázhoz hátul a,annál a bilincsnél ahol a kipuff össze van hegesztve! Ott elkezdtük a hegesztés mellett vékonytárcsával körbevágni .
A dob eleje felöl volt 1 tárcsa és volt rajta 8 juk ,a tervező szerint de nem lehetett átlátni rajta , kipucolás, levágtuk a heggesztés másik felénél is a dobot ez már nehezebben jött szét de a végén engedett! És akkor olyan olajkokszot láttam mint még soha. Ezt is kipucoltam meg az oldalán a 4 kicsi lyukat is amit véletlenül vettem észre. ebböl a középső részből kiráztama kokszot ami kijött. A többi (ami nem sok )bennemaradt .Ősszerak az előzetes flekszeli összejelölés alapján és hegesztés védőgázos( Co2: "céó") aparáttal , ha elég jól csináltad nem kell köszörülni , hanem csak vissza kell rakni és a bilincs takarja a heggesztést ugyan picit látszik de nem feltünő!!
Keats
sorszám: 10348 (45712)
(előzmény: Keats, 2006-02-20 20:51:50)

 
 
emcett
válasz erre | email2006-02-21 19:33:15
Sziasztok, itt a tavasz, nem akar vki MZ-t venni? Még mindig itt a lehetőség egy újszerű öreg vas megvásárlására:http://admin.hasznaltauto.hu/index.auto?command=osszeshirdetes&sID=64e9914857e8a3bc1b2231a22709e917
sorszám: 10347 (45709)

 
 
z25z
válasz erre | email2006-02-21 19:32:23
Nagyon regota figyelem a szociforumot, ugy kb a 3200.adik hozzaszolas ota, remlett hogy valaki irt, rakerestem :-)))


Udv!
sorszám: 10346 (45708)
(előzmény: rebel56, 2006-02-21 14:55:54)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-02-21 16:05:08
Heló Rókapimpó!
A TZ hengerrel kapcsolatban küldtem mélt az itt megadott címedre.
sorszám: 10345 (45703)
(elözmény: norbiMZ, 2006-02-20 15:11:18)

 
 
kabeles
válasz erre | email2006-02-21 14:56:59
Az én Etz-men Kawasaki főfékhenger van,így vettem.Remekül működik.Csak a fékkar eltérő az eredetitől és a kuplungétól.
sorszám: 10344 (45702)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-02-21 14:55:54
Ezt meg honnan guberáltad elő? :) Egyéb különbségek: szögletes indexek és féklámpa, kipufogó.
sorszám: 10343 (45701)
(előzmény: z25z, 2006-02-21 09:19:58)

 
 
snip21
válasz erre | email2006-02-21 11:40:08
Köszönöm Peti.
Bocs hogy annyiszor berekta csak sz@r volt a net és ezért volt.
Nem az a baj hogy szoros a kuplung és nincs hanem az hogy először jó volt aztán egyre könnyebben behúzható volt a kuplung a végén meg már nem volt.
A bovden nincs elszakadva, próbáltam rajt állítani de csavarhúzóval is könnyedén megtekerhető volt(jobb oldalon).
Az nem lehet hogy az aluházat tartó csavar pörgött le vagy a rugós lemezt tartó csavarok?
sorszám: 10342 (45694)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-02-21 11:11:33
szia.
Nekem alapvetően jó tapasztalataim vannak a fékfelújítással kapcsolatban.

A féknyereg: szedd szét teljesen, a dugattyúkat NE feszegesd, én sürített levegővel szoktam kinyomatni őket, előszőr az egyiket majd beolajozva visszateszem és utána a másikat, egy jó pumpával is lehet próbálkozni. Utána denaturált szesszel tisztíts meg mindent, a belső részeket különösen (kis ecset+orvosi fecskendő a furatokhoz). Azért csak ez a jó hozzá mert a fékolaj valójában nem olaj, hanem egy alkoholszármazék, ezért nem oldja a benzin viszont ezért keveredik tökéletesen a vízzel.
A gyári négyszet keresztmetszetű tömítőgyűrűk nem igazán öregednek el, csak akkor kell cserélni őket ha mechanikailag sérült. Viszont denaturált szeszes ruhával dörzsöld végig az összes felületét mert sok lerakódás marad rajtuk (ha esetleg az aluminiumről vízkő is tapadt rájuk, akkor nagyon óvatos kapirgálás egy életlen késsel megengedett (ugyanez igaz az őt befogadó aluminiumönvényre és a dugattyúra. A lényeg, hogy a tökéletes tömítettséget és az egymáson könnyen csúszó felületeket egyszerre biztosítsuk. A porvédők gyakran berepedeznek, azokat érdemes ilyenkor kicserélni újakra. Ezután a féknyereg általában tökéletes lesz.

A munkahengerre ugyanez érvényes, minde tiszta legyen. Rakj be egy új szimmeringet, és ellenőrizd le, hogy a dugattyún nincsen-e felületi sérülések. Az utángyárott karmantyúra az igaz, ami minden ilyen kisipari gumi cuccnál: berakod, kipróbálod és vagy jó vagy nem. Ez van.
Akkor jó, ha légtelenítés után a fékkart többször egész lassan (fél perc) behúzva is mindig ugyanott keményedik fel, és a fékkart még véletlenül se lehet a markolatig behúzni.

Üdv,
Peti74
sorszám: 10341 (45693)
(előzmény: tams9, 2006-02-21 10:37:55)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-02-21 10:37:55
Hello! Le tundnátok írni kinek milyen tapasztalata van az egész első fékrendszer felújításával kapcsolatban?(MZtárcsa) Mire kell figyelni, mik okozhatnak problmát?
Köszi!!
Ja a cikket már olvastam! 600 ft-os fékbetétet rendeltem hozzá, meg egyesével lehetett rendelni a cuccokat (az ilyen karmanytyúkat, meg tömítő gyűtűket a fékdugattyúhoz, szóval nem készletszerűen) Erről mi a véleményetek?
Azért akarom felújítani, mert a fékmunkahendernél jön a trutyi, alul meg ragad a dugattyú.
Kifejezetten aggaszt hogy megdagad a tomítőgyűrű a dugattyúnál és nem tudom leszedni a tárcsáról.
Köszi a segítséget!
És lassan itt a tvasz!
sorszám: 10340 (45692)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-02-21 10:36:25

Vegyél Futár Petinél (Tel : 06-1-312-15-26)egy 6V-os elektronikus fesszabályzót. Kb. 3500 pénz. Az állórészen a söntellenállást (a kis álló tekerrcset) szereld le, mert ehhez a a fesszabhoz nem kell (illetve csak feleslegesen fogyaszt). A bekötése ugyanaz mint a mechanikusé, csak nem állítódik el többé. Csak akkor várj tőle hosszú távú megoldást, ha a dinamó rendben van, nem zárlatos és nincs megégve.

Üdv,
Peti74
sorszám: 10339 (45690)
(előzmény: Sipimokus, 2006-02-21 10:16:22)

 
 
kolinyon
válasz erre | email2006-02-21 10:34:02
Sziasztok!
Megválnék ETZ 125-öm től nagyobb motor vásárlása miatt.1989-es,piros,vizsga 2007.08.-ig.újak a gumik,az akksi.megbízható gép kis pénzért,irányár 70000-ft,alkudni kötelező.ha vkit. érdekel 30/9912-945
sorszám: 10338 (45689)

 
 
Sipimokus
válasz erre | email2006-02-21 10:16:22
Sziasztok!

TS MZ-hez keresek 6V-os feszszabályzót. Hol és mennyiért lehet venni kb.? Bp-en.
Minél olcsóbban pls.
sorszám: 10337 (45688)

 
 
aux82
válasz erre | email2006-02-21 10:15:59
Sziasztok!
Van egy 250-es ETZ-m, nagyon meg vagyok vele elégedve, még sehol sem hagyott ott.
Az az egy problémám van vele, hogy mikor vizes úton megyek vele, olyan mitha arra tervezték volna az első sárvédőjét, hogy az aszfalton a kerék elé kerülő összes vizet összegyűjtse, majd azt koncentráltan egy sugárban a lábamra irányítsa. :(
Másnak van hasonló tapasztalata?
Tudtok valami megoldást? Gondolok ezalatt valami másik használható sárvédőre vagy átalakításra.
sorszám: 10336 (45687)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2006-02-21 10:15:34
Samee!
A 251-esen a gyári elsőlánckerék 21 fogas.
A 250-esen 19.
Az oldalkocsison 15.
sorszám: 10335 (45686)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-02-21 10:12:02
Háj devil!
Az első lánckerék 21 fogas, nem az első kerék 21 colos :)
sorszám: 10334 (45685)
(előzmény: devil, 2006-02-21 07:11:18)

 
 
z25z
válasz erre | email2006-02-21 09:19:58
Samee nezd meg rebel56 hozzaszolasat: 7337

udv!
sorszám: 10333 (45683)

 
 
z25z
válasz erre | email2006-02-21 09:03:36
devil, samu kollega az elso lanckereket kerdezte, nem az elso kereket :-))))))))))))))
sorszám: 10332 (45682)
(előzmény: devil, 2006-02-21 07:11:18)

 
 
snip21
válasz erre | email2006-02-21 07:47:57
Köszönöm Peti.
Bocs hogy annyiszor berekta csak sz@r volt a net és ezért volt.
Nem az a baj hogy szoros a kuplung és nincs hanem az hogy először jó volt aztán egyre könnyebben behúzható volt a kuplung a végén meg már nem volt.
A bovden nincs elszakadva, próbáltam rajt állítani de csavarhúzóval is könnyedén megtekerhető volt(jobb oldalon).
Az nem lehet hogy az aluházat tartó csavar pörgött le vagy a rugós lemezt tartó csavarok?
sorszám: 10331 (45678)
(elözmény: norbiMZ, 2006-02-20 10:33:34)

 
 
devil
válasz erre | email2006-02-21 07:11:18
ha 21 van elol akkor told ki a labtartokat meg rakj fel 1 szarv kormanyt:D egyebkent 18-as az elsokereke:D
sorszám: 10330 (45677)
(előzmény: Samee, 2006-02-20 22:10:07)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2006-02-21 00:06:06
Jaja... Ha már jól mutat a műhelyben, akkor megérte... A blokk egyébkéntis alumínium, azért jó pénzt fizetnek a méh-ben :P
sorszám: 10329 (45674)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-02-20 23:03:45
Ja, mindegy az Samee, a lényeg, hogy szép kék 251-es!:))
sorszám: 10328 (45672)
(előzmény: Samee, 2006-02-20 22:50:08)

 
 
Samee
válasz erre | email2006-02-20 22:50:08
Mi van??? :D:D:D
sorszám: 10327 (45671)
(előzmény: Gexxx, 2006-02-20 22:33:28)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2006-02-20 22:33:28
Jóvana, csak mennnyen :)
sorszám: 10326 (45670)
(előzmény: Samee, 2006-02-20 22:10:07)

 
 
Samee
válasz erre | email2006-02-20 22:10:07
Gyárilag hanyas elöl a lánckerék? Nekem 21es van fent.
sorszám: 10325 (45669)
(előzmény: devil, 2006-02-20 21:43:52)

 
 
devil
válasz erre | email2006-02-20 21:43:52
mit szeretnel tudni rolla?:)
sorszám: 10324 (45668)
(előzmény: Samee, 2006-02-20 21:33:22)

 
 
Samee
válasz erre | email2006-02-20 21:33:22
Sziasztok! Nincs valakinek véletlen 251hez útmutatója bescannelve? Semmit nem tok így a motorról... :(
sorszám: 10323 (45667)

 
 
Keats
válasz erre | email2006-02-20 20:51:50
Hy MÁRKATÁRSAK!
ÚGY TŰNIK MEG VAN A MEGOLDÁS A BEPISZKOLÓDOTT KIPUFOGÓ PROBLÉMÁRA!
MÉG NEM SZERETNÉK ELSZÓLNI SEMMIT DE ÚGY TŰNIK MEGOLDHATÓ NEM LÁTHATÓ MÓDON A KIPUFOGÓ KITAKARÍTÁSA !
KÉRLEK MÉG NE KÉRDEZZETEK A TÉMÁRÓL MÉG NEM BIZTOS SEMMI DE NAGYON VALÓSZÍNŰ HOGY MEG VAN A MEGOLDÁS ÉS HA VISSZATESZED A KIPUFOGÓT NEM IS FOG LÁTSZANI NAGYON A HELYE!
KEATS
sorszám: 10322 (45665)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-02-20 20:37:05
;)
sorszám: 10321 (45662)
(előzmény: levendel, 2006-02-20 19:52:24)

 
 
Tomi1
válasz erre | email2006-02-20 19:54:14
Hali!
Én mindig 3 bárral jártam, sőt még az autóm kerekeiben is ennyi van.
Lehet hogy túlzás, de már így csinálom autónál 19, a Mz-n pedig 4 éve.
sorszám: 10320 (45659)
(elözmény: norbiMZ, 2006-02-20 13:38:12)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-02-20 19:52:24
Hát azért ebből a gépből ilyen formában sincs túl sok mifelénk. :)
sorszám: 10319 (45658)
(elözmény: norbiMZ, 2006-02-20 16:08:42)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-02-20 19:49:13
Bambi! Valami ilyesmi volt az a blokkspoiler, amit nemrégiben kínáltál megvételre? http://www.szocimotoros.hu/galeria/m1/m5/m81/m82/2043o.jpg
Mert kíváncsi lennék rá, h hogy néz ki egy ilyen idom.
sorszám: 10318 (45656)
(elözmény: norbiMZ, 2006-02-20 15:11:18)

 
 
kabeles
válasz erre | email2006-02-20 19:27:44
Kösz a választ a guminyomás kérdésre!Ma du.mentem egy kört az ETZ-vel és azt tapasztaltam,hogy 100 fölött elkezte rázni az elejét és ha nem lassítok még taknyolás is lehetett volna belőle.Gyorsan kiszedtem az első kereket,a 2 6203-as csapágyat kicseréltem,ezután a tengelyt visszadugva még mindig tapasztaltam kb 0,5mm kottyot.Ez természetes,vagy a tengely is kopott?Lehet e kapni?Tudja vki?Kösz előre is!
sorszám: 10317 (45652)

 
 
Zola
válasz erre | email2006-02-20 18:17:35
Sziasztok
Új vagyok itt.
NorbiMZ légyszi csinálj képeket, én is szeretnék ilyesmit csinálni az enyémen és én sem találtam itt képeket.Köszi
sorszám: 10316 (45647)
(elözmény: norbiMZ, 2006-02-18 13:06:32)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu