MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
ER-6-os Kawát.
50000 az írányár de megegyezünk,az biztos,ha kell vkinek.
Milyen motort veszel?Ja és mennyiért adod el az mz-t?
TS 250 hengerfejet keresek megvételre.
Sziasztok!
Nem kell vkinek nagyon olcsón az egyébként jó állapotú ETZ 125-öm?
Két héten belül el kell adnom,mert nem fog elférni sehol,a végén kénytelen leszek beszámíttatni 40000-ért,kár lenne érte.
89-es gyári elektronikus gyújtással,új gumikkal és akksival,2007.08.-ig vizsgával.
Jön az új motorom és tényleg nem tudom hova tenni szegénykét.
üdv
MZ-t,ETZ-t vennék egyben alkatrésznek Miskolc és környékéről!(nem számit hogy néz ki,papirok sem kellenek,csak minden alkatrésze meglegyen!)Cimem:bubu25@citromail.hu Az árban megyezzünk majd!
Köszi szépen Keats,de azt meg tudnánd mondani mekkorát lehetne rátenni ami kisebb?
Keresek egy tárcsafékes 250-es ETZ-t kb 30-40ezerHUF környékén. Esztétiai állapot és papirok rendezetensége nem akadály (lopott nem kell) csak kb. eredeti legyen.
A 250-es Trophyn viszont 16"-os elöl/hátul.
Az sztem attol függ hogy 250es vagy 125ös.Nekem volt 125 ösöm azon 18as elöl hátul.
Hello valaki megirná,hogy Mz Trophy kereke mekkora.Köszi előre is.
MZ ETZ 150-es. Én is gondoltam rá h csinálok egy pöcköt csak jobban szeretem ha tényleg az odavaló dolog van a blokkban.;)
hello
mz 250 es blokkot keresek
lehetöleg jo állapotút.
sztrancsik.zsolt@freemail.hu
Ez találós kérdés akart lenni, ahol a típust kell megfejtenünk? :)
Szerintem kis TS, v Trophy blokk lehetett. Egyébként egy félbenyesett tűgörgő is bőven megtette volna az elgurult pöcök helyett.
Bontóban tuti, hogy találsz!
Üdv
Helo!!
Nem tudjátok h lehet-e kapni mz ts 250-hez az ülés végére való zárható fedelet?? Ha igen akkor hol?? Vagy nincs valakinek elfekvőben ?? Nagyon fontos lenne!
sajnos igen.es merre lehet alkatreszt talalni?
Olyan nehez etz 250-hez alkatreszt szerezni.mert ahogy olvasom a tobbi forumot mindenki keres valamit boltban nem lehet kapni.Pestmegyeben es pesten melyik a legjobb ETZ-es bolt.Van e internetes lapja.
Hello!
Tudja valki ETZ hez lehet e kapni elektronikus gyújtást?(Mert régen lehetett csak most nem vok tisztába h mivan hozzá és mi nincs)
Kompletten érdekelne jeladó+tirisztor.
Vagy ha valakinek van otthon elfekvQben az is érekelne.
Sziasztok!
Tegnap baszakodtam egy sort az mz-vel. Éppen raktam össze a kuplungot amikor az egyik kis pöcök (ami a rugót tartja) leesett. Ott kerestem a műhelyben vagy másfél óráig. Már mágnessel meg zseblámpával is néztem de nem találtam. Végső elkeseredésemben megnéztem h nem esett-e be a középtámasz mélyedésébe és OTT VOLT. Utánna öszeraktam a kuplungot és ma pedig felöntöm olajjal.
Budapesten merre talalok olyan boltot ahol lehet venni ETZ-251-hez hengert,dugot.fotengelyt,halytokart,gyuru,elektonikus fesszab.Szoval mindent.
heló.Nekem ts 125 van.Ahogy leirtad a 7 volt körüli töltés az megfelel föleg lámpával.Ha van multimétered akkor szerintem(ha egy nem tul drága müszer nehogy tönkremenjen)kössd sorba hogy megmérhesd az ampert.Aztán mérd az adatokat lapjáraton simán minden lámpa nélkül helyzetjelzön,tom/reflektoron,indexszel meg még esetleg dudával meg ilyenek.amikor ha valamit kapcsolsz és akkor emelkedik jelentösen az amper akkor ott lehet a hiba.Mielött elinditod vedd le a fesz.szabályzó burkolatát hogy lásd hogy mikor mozdulnak meg a mozgó érintkezők a fesz.szabban.a hátsókerék felöli akkor huz be mikor elkezd tölteni azzal sztem nincs is baj mert van töltésed.De nézd meg a másikat mert lehet hogy meg se mozdul de lehet hogy mozog de oxidált és nem veszi le az ampert ha nagyon megemelkedne töltés közbe.Csiszold meg az érintkezö mindenrészét ahol érintkezik valamivel.probáld ki ezeket aztán majd irj ha még mindig nem jó.
Üdv! Valaki, akis ért a dologhoz, lécc írja meg, hogy mik a 6V os fekete dobozos elektornikus mz fesszabályzó bekötései! B+; D+; 61; DF; D-.
Tud vki komplett 12V-os elektromos rendzserről? Találtam ilyen német cuccot, de az komplettan 50e, + porstaköltség. Van más megoldás?
Igen, van erre a célra egy gumi-tömítés.
Sziasztok
Tudja valaki hogy az ETZ lékszűrő ballos dekni alá kell-e tömités?
elöreis köszike.
Szia!
A szimmering előtt van egy rugós biztosítógyűrű, kis csavarhúzóval alá kell nyúlni és kiemelni. Utána ki lehet húzni a dugattyút a szimmeringgel együtt!
Üdv!
Gyuri
Szasztok egy 250-es etkóban 41 e km-el (gyári henger,dugó) nem volt nagyon hajtva mennyi kompresszió lehet és honnan lehet ilyen kompresszió mérő órát venni Hevesmegye Eger környékén?
Nem hiszem el h megcsináltad amit mondtam :D azért örülök
Hello!
Na végre sikerült kiszedni a fékdugattyút! Nekem is a csaprakötve sikerült. A légtelenítőbe becsavartam a fékcsövet, az meg pont illett a csapba, menetet vágott a vízköbe!
Most már csak a föfékhenger szétszedésére szeretnék valami jó megoldást. Próbáltam fogóval kihúzni azt a kiálló csonkot, de nem sikerült. Van valami technikája ennek is?
A segítségetreket előre is köszönöm!
MZ-t,ETZ-t vennék romos állapotban(csak legyen meg minden alkatrésze,kinézet nem számit,meg a paprjai sem)alkatrésznek Miskolc és környékéről!Cimem:bubu25@citromail.hu
Motort venni késő ősszel és télen kell, mivel ekkor olcsó, nincs szezonja. Eladni viszont tavasszal meg nyáron, mert akkor meg keresik.
CSÁ! Ponty
Sztem mindenképpen télen v kora tavasszal érdemes motort venni. Később feljebb megy az áruk mert szezonja lesz. Mondjuk ez attól is függ h kitől akarod venni. Mert pl. van aki örül ha elviszed mert legalább "nem kell kerülgetnie". Vannak viszont olyanok is akik az utolsó fillért is elkérik. Én annak a híve vagyok h ha egy motor tényleg jó és látszik rajta h foglalkoznak vele akkor megéri az árát és olyankor nem szoktam alkudni.
Abban kernem segitsegeteket hogy mikor jo vagy eri meg motort vasarolni.most vagy varjak meg vele?
Sziasztok!
Szeretném a segítségetek kérni, van egy 150es TS Mz-m, köztudottan "rossz" 6V-os elektromos rendszerrel. MOstanában jött elő az a problémája, hogy elolvasztja a +biztosítékokat, és az istenért sem tudok rájönni, h mért. Nem tölt tul, világításon is 7 volt, akárcsak egész eddig volt. Ha tud vki lécc segítsen.
Előre is kösz: Géza
Hy mindenki!
Rókapipó igezat mond a frissen fúrt hengerben nincs annyi kompresszió mint a már bejáratott 1000 km-esben mert még nincs összekopva! Ha márviszont összekopott akkor 10-11 ati(atmoszféra,BAR,)nak kellene benne lennie! Ha már teljesen kopott akkor mint az enyémben 6.7 körül már nehezen indul és ha felmelegszik akkor elveszik az ereje!Kivéve ha elektromos gyujtásod és frissen takarított kipufogód van mert akkor ez sem jellemző,és szépen indul meg az ereje is megvan és a gyertya is őzbarna mint most az enyémben. És nem is fogom megfuratni még addig amíg be nem indul !
Keats
Lefele motorfékre egyáltalán ne számíts, tedd 5-be, minél kevesebbet forogjon, akkor is, ha csak 40-50-nel mész (persze csak motorféküzemben). Időnként kis gázt kell adni a kenés miatt, 40-es keveréket érdemes csinálni jobb olajból (mol sprint, auchan félszinti robogóolaj, de van számtalan drágább is). A fékhez magasabb forráspontú (dot 4) olajat használj, szakaszosan fékezz. Felfele olyan fokozatot válassz, amiben félgázzal felmegy, nagyobb gázzal még gyorsulni is tudna.
Én komolyan kérdeztem.Miért kell gunyolodni.Én még csak most kezdtem.
Kérdés:Ha felmegyek a Mátrába hogy erdemes folfele menni hogy a motor ne károsodjon/tulmelegedes stb..../.Ami érdekesebb hogy jöjjek lefele mert ugy tudom hogy a kétutemünek nem tesz jot a motorfék. es ha lefele jovok akkor ugye szinte csak lassitanom kell es ha ezt a fekkel teszem akkor tul fog melegedni a motorfek meg nem tesz jot elvileg:?koszike egy kezdo:
Így fest egy németes prcizitással versenyre felkészített MZ :).
Frissen fúrt motornál még nem a maximum a kompresszió. Ahogy kopik össze úgy növekszik jobbesetben.
Úgy lehet megállapítani egy hengernél, hogy kopott, hogy megméred a kompressziót. Mondjuk így elsőre 8,5. Azután csepegtetsz olajat a gyertyanyíláson keresztül a hengerbe és megméred mégegyszer. Ha így jóval nagyobb (mondjuk 10) akkor lehet tudni, hogy a henger már kopott.
Nem biztos, hogy meleg motornál nagyobb a kompresszió mivel a hideg motornál az olaj sűrűsége kompenzálja a kopást az elöbb leírtak alapján.
Szerintem számítania kell a blokk hőmérsékletének. Gondolom mint úgy általában mindennél, minnél melegebb, annál kisebbek a hézagok, tehát valószínüleg nagyobb a kompresszió.
Bocs elírtam! 8,5 volt bent izmos rúgások után. A 7,5 a haveroméban volt szintén friss fúrás után. Ugyanazzal az órával mértük mind a kettőt. Nem tudom, hogy számít-e, hogy elég hideg idő volt. Egyébként én is keveslem! Lehet, hogy nem mér jól az óra?
Üdv: Herr'Watt
es mennyi a gyar altal meghatarozott ertek?
Háj herrwatt!
A 7,5 bar nem túl karcsú, ? Olyan 10 körül kellene lennie, vagy rosszul tudom?
Hi!
Betekersz egy erre a célra való nyomásmérő órát a gyertya helyére, majd teljes gázon addig rugdalod a motort, amíg már nem megy feljebb az óra mutatója. Na ez lesz a kompressziód. Az órát pedig kompressziómérő órának hívják. Az én frissen fúrt ETZ-250-esemben volt 7,5 bar!
Üdv: Herr'Watt
Hy!
Azt vettem észre a az etz-men, hogy az eggyik szénkefe hirtelen elkezdett kopni. Aztán rájöttem, hogy a forgórész csúszógyűrűjén, ahol a szénkefe fut, gödrös felületű. Ugyan még van töltés, de nem akarom megvárni, hogy ne legyen. Mi erre a megoldás?
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|