:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Köszi, de asszem ebben az árfekvésben bőven akad majd valami a szombati börzén, meg kár is lenne emiatt külön köröket futnunk.
Szia! Egy er5-ös kawasakit vettem! 1999-es véleményem szerint igen megkímélt állapotban, egy kistarcsai sráctól! Alig várom, hogy jöjjön a meleg végre, mert most még csak max egy fél rára ülök fel az mz-re ha süt a nap! Az új masinéria a garázsban várja a tavaszt!
http://www.s71162993.einsundeinsshop.de/sess/utn;jsessionid=154406122a52cbb/shopdata/index.shopscript produktübersicht Mz Räder+Felgen+Teile 115 euro
Hi! Én eredetileg hármat gondoltam, dekettőért viheted(ill. felvisszük pestre jövő héten.
Nahát, ti tudtátok, hogy még mindig van egy-két honvédségi használatú MZ? Pedig az veszélyes és környezetszennyező, tehát az eu- kompatibilis "haderőben" semmi keresnivalója nincs.
Hogyhogy eddig nem szereztek még be helyette komposztálógépet, vagy biciklit a brikosztórból? :)
http://www.nyugat.hu/tanczos/galeria/haditechnika2005/kep_lap/image91.html
Hello mindenkinek!
Tanácsot kérnék olyan ügyben hogy hol találok a neted vagy egyébb helyen TELJESEN ÚJ GYÁRI ALU ETZ 250 ELSŐ KEREKET minden tippet nagyon köszönök??????
Helló!
Vajon mért nem húzhat 5.-ben a 250-es ETZ-m?
Erre többféle választ kaptam.
Kipufogó? Az zsír uj nem lehet eltömődve, és akkor nem csak 5.-ben nem menne.
Megszakító? Előgyujtás? Nincs megszakítóm, elektronikusgyujtásom van, és gözőm sincs h tudnám bemérni az előgyűjtást.
Arix!!!
Te irtad h nagyon megy haverod 250-ese. Mit csinált vele?
Szia Tomi!
Milyen gépet újítottál be a tz helyett?
halika
Ha jól emléxem akkor 230ml
csőváz
kilozulu
Hi Jocó10!
Egy ezrest minden további nélkül adok a cuccért. Budapesten lakok.
csá,valaki tudja, hogy molyen, meg mennyi olajat tegyek a 250\1-es mz első telójába?
Csá! Keri van egy kis baj én Füzesgyarmaton lakok békés megyében de azért köszi!:)
attól függ milyen blokkal kinlódsz.Mondjuk nekem ts 125 van és nekem is lasarkazott csavar volt a blokkba ott nála hozzáférhetö és én ugy szedtem ki hogy megreszeltem két oldalról egy kisebb kulcsnyilásnyira pl.24es volt akkor22esre.aztán ütöttem rá egyet meg amikor nekiálltam lazitani és már nyomtam a kulcsot akkor is koppogattam a csavar fejét és szerencsére kijött.Aztán satuba minden oldaláról egyforma méretüre lereszeltem.Nálad akkor próbáld még 16os ra reszelni ha valamelyik oldalról még lehet vagy 15re.Meg be lehet vágni vasfürésszel ahogy valaki irta.Ütögesd meg finoman a csavar fejét biztos hogy meg fog lazulni.Ha sikerül kiszedni aztán majd akármilyen csavart is teszel be helyette tömitö alátétet használj aztán legközelebb kinyilik majd a csavar.Nekem rézből van de jó az aluminium is.
Biztos nem balmenetes, hanem inkább a motor előző gazdája jól meghúzta... :P
O-óóó.... Mi történt?????
Ja, lehet igy is, en is igy tanultam eredetileg, de szerintem macerasabb, sok ido. Amit leirtam azzal pedig pik-pak lehet legteleniteni es az eredmeny 100%-os.
A huzogatos-lazitgatos modszerrel, pedig 2 ember nem art ha van a feladatra, raadasul az alacsony aramlasi sebesseg miatt keves levego a rendszerben tud maradni, ami vegulis nem sok vizet zavar, de amikor apamnak lelegtelenitettem a kocsit lefejelte a kormanyt mert nem szokott hozza az ilyen kozvetlen fekekhez :)
Persze most ha nagyon akarsz lehet kotekedni, de en leirtam egy jo modszert ami megkonyiti az eletedet, szerintem elobb probald ki aztan fikazd, de garantalom nem fogod.
Jobb szervizekben egyebkent a vakumozos modszert hasznaljak, az meg egyszerubb, csak ahoz kell nemi segedeszkoz.
Háj keri!
Már miért ne lenne hatékony?
Ugyancsak hatékony! Én a kocsimnál, cimborák kocsijánál, mocimnál is így csináltam, és igencsak hatékonyan sikerült légtelenítenem ezzel a módszerrel.
Mért, szerinted hogy kell?
hali!
ETZ műszertartót vennék, esztétikai állapot nem számít csak törött ne legyen!
Üdv!
Ádi
Ja tenyleg az olajleeresztore.
Legkulcsal altalaban mindent le lehet szedni kimeletesen. A legkucshoz valo dugok eleve szorosabb illesztesuek, es amin a villaskulcs elfordult azt meg mindig fogja rendesen. A legkulcs apro utesei miatt pedig nem fordul at de szep lassan meginditja a legjobban beszorult csavart is.
Ha elhozod a gepet vagy blokkot, akkor felajanlom a szabad legkulcs kapacitasomat
nem lehet hogy balmenetes? :))
hozzateszem hogy ETZ-t meg nem szereltem :)
lakatfogoval lehet probalkozni, mert az belemelyeszti a fogait a fembe, illetve vasfuresszel befureszelni a fejet es egy jo nagy csavarhuzoval bikan ranyomva esetleg ki lehet tekerni, esetleg belefurni es csavarkiszedovel (praktikerben 700HUF) biztosan ki tudod csavarni.
Utana tegyel bele rendes nagy kemenysegu csavart es ne tepd meg csak finoman huzd meg. Az olajleeresztonek kisebb nyomatek kell mint a tobbi csavarnak. En a dugokulcs dugojaval kezzel szoktam betekerni.
Basszus torolte a rendszer a folytatast :( na megegyszer, szoval miutan osszeraktad es elokeszitetted legtelenitesre a fekrendszert, gyors pumpalas kozben ovatosan meg kell lazitani a legtelenito szelept. Lesz egy pont ahol a menetben valo kotyanas miatt a csavar visszacsapo szelepkent fog viselkedni, ekkor nagyon gyorsan feltoltodik es atoblitodik a rendszer, az atlatszo csovon latszi, hogy a folyadek csak kifele jon vissza csak nagyon minimalisan. Ha vissza is megy akkor szoritani kell a csavaron, ha lassan es nehezen megy akkor lazitani. Optimalis esetben huzosan de gyorsan lehet pumpalni. Ilyenkor gyorsan kiobliti az apro legbuborekokat is a rendszerbol a gyors aramlas, es nem kell azert aggodni hogy benne maradt valami.
En altalaban az utolso apro buborek tavozasa utan meg 1-2 tartalynyi olajat atpumpalok a rendszeren a biztos eredmeny miatt, esetleg a vegen a lazitos meghuzos modszerrel egy ket huzassal lehet biztosra menni hogy nem szivott vissza semmit. Ez a modszer kemenyebb fekrendszert eredmenyez tapasztalatom szerint. Ennel mar csak a vakumos modszer lehet jobb, amikor szinten nagyon gyorsan vakummal teliszivjuk a fekrendszert. A gyors aramlas miatt nem kell felnunk hogy barmilyen levego maradna a rendszerben.
jaja, nehogy enyire elbonyolitsad, mert ugysem lesz jobb.
Teljesen szarazon osszerakhatod a fekrendszer, persze a dugatyut meg karmantyu tocsogjon a fekolajban hogy ne seruljon osszerakasnal. A dugatyut utkozesig nyomd be, hogy minnel kisebb hely maradjon mogotte. Aztan siman a tartalyon keresztul feltoltod a rendszer es legtelenited. Persze nem am a lazitom-meghuzom a legtelenito csavart modszerrel mert az elavult es nem hatekony...
Háj Tomi!
szerintem mindenképp légtelenítsd le. Legalább vagy kétszer pumpáldd meg/nyisd ki a légtelenítőt, és ha nem jön buborék akkor jó. SZerintem jobb ezt így megcsinálni, mint egy vészfékezésnél tapasztalni, hogy puha a fék ;)
Kedves Mindenki!
Fájó szívvel megválnék nagyon szeretett ETZ 250-esemtől (másik motor vásárlása miatt)! A gép 1987-es, én levizsgáztattam=> 2007nyaráig van rajta műszaki! Sötét zöld (én festettem le egy ismerőssel szórópisztollyal)Amit én cseréltem ki rajta teljesen újra: lánckerekek, lánc, komplett kipufogó, üléshuzat, elektronika egyes alkatrészei és még pár apróság! Sajnos nemrég tönkrement a kilométer óra az cserés, amúgy meglátásom szerint elég jó állapotban van! Adok hozzá bőr oldaltáskát, komplett krausert, háttámaszt, és ha pici a fejed egy sisakot is (55cm-es fejkerületre shoei sisak, tartalék féktárcsát, apróbb pótalkatrészeket! Érdeklődni a tamas.szalontai@erstebank.hu-n, a sztamaskkf@t-online.hu-n valamint a 06705140475-ös számon lehetérdeklődni, Tamást keressétek! Ja, a moci Budapesten megtekinthető egyeztetett időpontban! Képem sajna nincs róla, de ha nagyon kell majd csinálok! Én persze egy vagyont szeretnék érte kapni:), de ha komolyak a szándékaid biztosan megegyezünk! Az irányár cakli-pakli mindennel legyen 125e Ft! Várom az érdeklődőket!
Hi! Mit ér neked? -Hova vigyük?
És ha felöltöm alulról a féknyerget, azután meg a többit felülről öntöm bele? Vagy úgy meg középen lesz levegő?
Nem megyünk má motorozni?
Sziasztok! Van valakinek eladó papírokkal rendelkező ETZ 251es váza? Köszi!!
Köszi!
Valoszinü mertmost let festve es szüröcserelve.Az a fránya piszok.
Azt a bajt egy kis kosz okozhatta a benzinből.Ki kell pucolnod a tüszelepet meg a fuvókákat is lehet.ezt benzinszürővel tudod kiküszöbölni de akármilyet is veszel nézd meg az átfolyás sebességét mert van olyan szürő amin nem olyan gyorsan folyik át a benzin és nagyfordulaton a gép lehörög.Ha nagyon füstöl akkor nézd meg még a sibernál a részterhelés tüt lehet túl fel van emelve és sokat kap.Ha az jó akkor még lehet hiba hogy a váltóbol időnként eltünik az olaj mert a főtengely szimering rossz és azt ki kell cserélni.
attól függ milyen blokkal kinlódsz.Mondjuk nekem ts 125 van és nekem is lasarkazott csavar volt a blokkba ott nála hozzáférhetö és én ugy szedtem ki hogy megreszeltem két oldalról egy kisebb kulcsnyilásnyira pl.24es volt akkor22esre.aztán ütöttem rá egyet meg amikor nekiálltam lazitani és már nyomtam a kulcsot akkor is koppogattam a csavar fejét és szerencsére kijött.Aztán satuba minden oldaláról egyforma méretüre lereszeltem.Nálad akkor próbáld még 16os ra reszelni ha valamelyik oldalról még lehet vagy 15re.
Szevasztok!
Van egy cikk az oldalon ami az ETZ hétsó rugóstagjának szerelésével foglalkozik.
Valaki letudná írni nekem a szimeringcsere pontosabb menetét?
Előre is köszönöm.
Háj tams9
Én mindenképp kilégteleníteném, mivel a féknyregben van olyan hely, ahonnan az igazán kis buborékok nem tudnak kimenni. Meghát minek van akkor légtelenítőcsavar?Valamiért csak rárakták. Szerintem, ha a passzív légtelenítéssel tökéletesen levegőmentessé lehetne tenni a fékrendszert, valószínüleg nem raktak volna rá légtelenítőcsavart.
Mielőtt nekiesnél a csőfogóval, koppints ré egy hatázozottat kalapáccsal, hogy megzömüljön a tömítőalátét, és utána próbáld lazítani.
A passzív légtelenítés működik. Bár én úgy csináltam generál javítás után, hogy a nyerget kilégtelenítettem, így valamennyit keményedett a fék, de másnapra betonkemény lett.
De ha láttál már olyan üveghengert (beltéri díszre gondolok, ami világít is), amibe alulról levegőt fújnak, ebben szépen látszik, hogy az összes buborék felfelé halad a víz felszíne felé. Csak a motornál más az időállandó, mert kevesebb a levegő, sűrűbb a folyadék, és kisebb a cső keresztmetszete.
Ja ha kinyitod a légetelenítőt és a tartályt is akkor az olaj szépen kifolyik.
Azt kétlem...
Az a csavar jó nagy átmérőjű és szerintem meg van húzva rendesen.
Az a tőcsavarkiszedő még talán bele is törne...
Én egy jó nagy villáskulcsal feszültem neki teljes erőmből és nem lazult meg.
Fúrj bele egy lukat, és töröttcsavar-kiszedő szerszámmal ki tudod hajtani.
Lehet hogy az télleg jó lenne mert már olyan kerek mint egy cső.:) Csak attól félek hogy eltörik v vmi baja lesz a menetnek de megpróbálom kössz.
Egy jobb képességű csőfogóval még nem próbálkoztál?
Azután viszont cseréld ki a csavart. :DD
SEGÍTSÉG!!!
Valaki mondja már meg hogyan szedjem ki az olajleeresztő csavart. Az előző gazdája (egy állat) úgy lesarkallta hogy már a 16-os kulcs se fogja pedig eredetileg 17-es fogja!!
Akkor kell valakinek az ETZ 250 -es komplett első teleszkopom? 5000.- inkább mélt irjatok mert ritkán vagyok itt.
kobra111@citromail.hu
Szevasztok
Ma tankoltam és addig nyitvahagytam a benzincsapot mire indultam volna már a kipufogobolis folyt az anyag, már beálitotam a benzinszintet.
De mitöl volt ez?
Nem lehet kiküszöbölni valahogy?
Kipufogoval mit csináljak nagyon nehezen megy hagyam hadégjenki magátol?
E......köszike
Hello!
Mi a véleményetek a fék passzív légtelenítéséről? Mert az van a kezelési útmutatóba, hogy működik.
Csak beleöntöm a fékolajtartályba a fékolajat és kész? úgy hagyom? vagy pumpálni kell? vagy nyissam ki a légtelenítőt is? Igazából nem sietek szóval úgyhgyom én egy napig is ha működik.
Hát az nekem kiesik Miskolchoz képest:))
Köszönöm
még két hét mire meglesz,remélem addigra a jó idő is megjön hozzá.
Az ETZ Pomázon van,de pl.holnap behozom a munkahelyemre nagytéténybe,mert jönnek megnézni.Itt lesz 7-17-ig egész nap.ha érdekel a dolog mást is megbeszélhetünk,csörgess meg:30/9912-945
Gratula az ER-6-hoz!AZ etz hellyileg hol van?
ER-6-os Kawát.
50000 az írányár de megegyezünk,az biztos,ha kell vkinek.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|