:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Hello!
Hol találok (ezen az oldalon kívül) ETZ-hez elektromos gyújtás bekötési vagy kapcsolási rajzát?
Válaszokat előre is köszi!
Keresek! ETZ250 motorkerékpárt jó állapotban műszakival az alábbi elérhetőségeken:
roles88@freemail.hu vagy 06304410170
Komoly ajánlatokat várok!
Zala megye
Soma!Én jövő héten hétfőtől csütörtökig otthon vagyok Borsodban. Ha postára adod, én szívesen felhozom. Egy változatban.
Soma69 Te Pesti vagy?Mert en itt tanulok!
Egyezzunk meg abban, hogy ha lehetseges talalkozzunk valahol!Megnezem az orat, aztan ha meg tudunk egyezni akkor nyelbe uthetjuk az uzletet!:)
Én nagyon nem tudom.. Nem ezen akarok meggazdagodni (nem is fogok:)), s téged sem akarlak levágni, no meg a műszer sem vadiúj már. Amúgy az a fajta amin már nagyobb méretűek a visszajelzők, szóval a későbbi kiadás. Szóval egyezkedjünk:)
Hello Soma69!En is ugy tudom, hogy azonos a fordulatszammero!:)Hu hat nemtom mennyit erne meg nekem...Nem akarok se keveset se sokat adni erte...Szoval ha mondanal egy iranyarat akkor konnyebb dolgom lenne!Ha nagyon nem tudod akkor majd en mondok egyet, aztan egyezkedunk!:)Udv: Mits
Hello!Nekem van egy, azt hiszem működőképes is. 150es ETZ-n szolgált régebben, de sztem maga a műszer azonos volt minden ETZ-n. Mennyit szánnál rá?
ha jól sejtem a szimmering az 25x72x7-es lesz, az főtengely csapágy 6303, a másik (váltótengelynél) mekkora lehet? 6304?
a www.hubermotor.hu-n néztem, ed még korán cvan, nagyon csipás vagyok;)
ja, bocs, etz 250
ezt elfelejtettem írni...:))
Sziasztok!
kérdésem annyi, hogy tudja-e vki, mekkora szimmering (1db) és csapágyak ( 2 db) kell a kuplung felőli oldalra?
Köszi
Nekem a Simón is dettó ugyanez történt, de álltalában megoldódott úgy, hogy összébbütöttem a gyertyahézagot vagy végső esetben új gyertyát vettem( 260-as hőértékű Brisket használtam bele).
Meg néha álligattam egy kicsit a karbin aztán valahogy mindíg megjavúlt, de utánna persze vissza is tért.
Hello Mindenkinek!
Nincs valakinek egy működőképes fordulatszám-mérő órája?Az enyém ugyanis megdöglött!A bolti árat kicsit sokallom érte, ezért ha valakinek volna eladó és nem kér horribilis összeget, akkor megvenném!:)Egyébként ETZ 251-es típushoz kellene!
Keresek! ETZ250 motorkerékpárt jó állapotban műszakival az alábbi elérhetőségeken:
roles88@freemail.hu vagy 06304410170
Komoly ajánlatokat várok!
Zala megye
Kedves Mindenki!
Még mindig:
Fájó szívvel megválnék nagyon szeretett ETZ 250-esemtől (másik motor vásárlása miatt)! A gép 1987-es, én levizsgáztattam=> 2007nyaráig van rajta műszaki! Sötét zöld (én festettem le egy ismerőssel szórópisztollyal)Amit én cseréltem ki rajta teljesen újra: lánckerekek, lánc, komplett kipufogó, üléshuzat, elektronika egyes alkatrészei és még pár apróság! Sajnos nemrég tönkrement a kilométer óra az cserés, amúgy meglátásom szerint elég jó állapotban van! Adok hozzá bőr oldaltáskát, komplett krausert, háttámaszt, és ha pici a fejed egy sisakot is (55cm-es fejkerületre shoei sisak, tartalék féktárcsát, apróbb pótalkatrészeket! Érdeklődni a tamas.szalontai@erstebank.hu-n, a sztamaskkf@t-online.hu-n valamint a 06705140475-ös számon lehetérdeklődni, Tamást keressétek! Ja, a moci Budapesten megtekinthető egyeztetett időpontban! Képem sajna nincs róla, de ha nagyon kell majd csinálok! Én persze egy vagyont szeretnék érte kapni:), de ha komolyak a szándékaid biztosan megegyezünk! Az irányár cakli-pakli mindennel legyen 125e Ft! Várom az érdeklődőket!
Eladó ETZ 250 komplett első teleszkop!
ÁRa 5000.- kerek! Fix.
Kecskeméten!
Fényképet tudok küldeni, de kérek minden érdeklődöt hogy mélbe jelentkezzen!!!
Köszi
Az üvegbúra meg a nikkelezett szél közt legfeljebb azért lehet tömítés, hogy ne ázzon be az üveg mellett, legalábbis szerintem. a lámpatestnek, csakúgy mint a nikkelezett szélnek csak testnek szabad lennie, tehát, ha a tömítés miatt lesz zárlat, akkor valahol meg kell, hogy legyen sérülve a pozitív vezeték, vagy az égő foglalatának a pozitív része.
Hali Joseph!!
Arra a tömítésre gondoltam ami az üvegbúra és a nikkelszél között van.
Köszi és átnézem a te ötleteddel is.
Üdv
Köszi
Hali Péter.
Ez etz első lámpa és én tettem rá műanyag rácsot annak a csavarja esetleg okozhat zárlatot de más nem.
Egyébként köszi a választ mert a napokban az indexemmel volt ilyen probléma de azt gyorsan elhárítottam.
Üdv Lala
A gyujtotrafo es a gyertya is tud igy viselkedni, illetve a tul sok uzemanyagtol.
Sajnos eleg keves az informacio.
A gyujtasban az a rosz, hogy ha a levegon szikrazik is a hengerben mar nem biztos. Ezert csak tuti alkatreszeket erdemes hasznalni mert sok szivastol kimeli meg magat az ember.
Igen Kígyónak igaza van. Valószínüleg ahogy felmelegszik, a hőtágulástól lecsökken a kompresszió, és ezért nem indul. De lehet h a kondi szar a gyújtásban, az is tud így viselkedni, bemelegszik, és akkor nem lesz gyújtás, de ha kihűl, akkor megy. Nekem a rometemen volt így anno.
Üdv!
Ádi
Valószínűleg ráfér a mocidra egy nagygenerál,új dugó, gyűrűk -esetleg fúratni, ha régi vagy sokat használt-, új szimeringek.
Légyszi segítsen valaki!melegen nem indul az Mz-m. Nem tudok vele semmit csinálni.De ha kihűlik megint megy és nem tudom mitől van ez.
Hi!
Lenne egy kérdésem,mennyit ér szerintetek most egy 250-es trophy MZ (1969), sokat állt,és javitásra szorul,mind motorikusan mind festés ügyileg :(
Köszöntem!
Bye!
Sombogyo ha végigbogarásztad az oldalt akkor meg kellet volna találnod a választ.Asszem ha levaszed az alumíniumból készült zárócsavart akkor "A rugóstag felső szeménél fogva próbáljuk meg kirántani a csillapítóegységet. Nem könnyű feladat. Ha nem megy és elég óvatosak vagyunk, benyúlhatunk és megpróbálhatunk csavarhúzóval segíteni rajta, de vigyázzunk a zárócsavar menetére!!"
van hatarozott nyomaspont csak lent fog, vagy eleve puha a nyomaspont?
Ez utobbi akkor a fekcso lehet a ludas, vagy a benrekedt levego buborekok, esetleg a fekkarnal a dugatyu kisebb mint az eredeti MZ, ilyenkor aranyosan megnovekszik a fekkar utja es puhabb a nyomaspont. Esetleg a feknyeregben a karmantyukat erdemes cserelni ha serultek, de alapvetoen en a felsorolt hibakra tippelek.
Helló!
ETZ 250-hez kellene olcsón, jó állapotú fékmunkahenger, azaz féknyereg, tehát ami ott lenn van.:-)
De ha vkinek van egyéb ötlete mitől lehet puha a fékem azokat is várom. A főfékhenger zsir új, vmi nagyobb robogóé talán. Ha teljesen, kormányig behuzom a féket akkor fog. Elképzelésem sincs mi lehet a baj, ezért gondolom h a féknyeregbenvan a hiba.
Eladó egy EZT-125 blokk karburátorral.
Hy devil!
Küldenél képet róla az f25@freemail.hu-ra köszi!
Keats
gyari ddr jelados gyujtas etz-hez hasznaltan elado. 8ezer penz
Róka
Hivatalosan csak a piros világít olyankor egy darabig.
Szerintem ha leveszed a gyujtást, akkor egyiknek se kéne égnie... :))))))
Van néhány képem a motoromról.Feltenném az oldalra, csak nem tudom,hogyan kell.Tudnátok segíteni?
ETZ tulajok és hozzá értők.
Mikor járó motorról leveszem a gyujtást de még pörög párat akkor csak a töltésjelző lámpa világít, vagy az üresjelző is?
Mert én úgy emlékszem, hogy csak a töltésjelzőnek kéne, de nekem az üresjelző is ég! :D
Srácok!
Nem akarok kekec lenni, de olyan dolgokról beszéltek, amiről egész cikk van írva pont ezen az oldalon. csak kettőt kell kattintani, és már ott is van képekkel együtt. Én végig bogarásztam az oldalt, még a fórum 1 részét is visszaolvastam, mégsem találok válaszokat. Az én kérdésemen pedig csak átsiklottatok. Ha valakinek vannak tapasztalatai, akkor írjon pls.
Köszi
szóval célszerszám=vízcső bevagdosod 4 helye ahol kell aztán kitördeled ami nem kell valamivel femtebb átfúrod hogy belemenjen valami (erőkar) aztán bele a satuba a telót és ess neki!
250 es telója szerintem ugyan az annál használható volt.
csá szervízre rá és ott van!
Szevasztok! Írjatok már valami jóféle sportosabb gumit 150-es etz-hez amit a műszakin is elfogadnak!(hátsót) És a méretét is írjátok már le lécci!
Szemét vagyok, úgyhogy azt tanácsolom várj még pár évet a motorozással, vagy húzz "csótányroppantó" típusú lábbelit! :-)
Én 250-esét szedtem szét,de vszinű ua. a kettő.A"vastag" rész tetején lévő dugó menetes és kicsavarható és egy szimering is van alatta amit érdemes kicserélni,ha nem szivárgott is.Nem emlékszem pontosan,de talán zéger fogóval szedtem ki.(a dugót)
ólsó helyett alsó vastag részt akartam írni
Hello!
Szétszedtem a hátsó telót,hogy átfessem,úgygondoltam,kicserélm benne az olajat,mert valahogy ki lehet,de nem tom,szétszedtem,a nagy krómozott rugót(ami rozsdás)leszedtem,de a kiálló rudat nem tudom hogy szét lehet-e egyáltalán szedni az ólsó részből?olyan mintha nem lehetne,olyan így mint egy olajemelő!:)hogy lehet azt szétszedni?tom hogy 70ccm olaj kel bele.Mz ts 125 hátsó teló
heló.Szerintme ott az a baj mint ahogy nekem is volt az indexnél amikor a csavart behajtottam ami tartja a burát és amikor meghuztam beért a csavar hegye a kábelhoz és megsértette a + kábel szigetelését aztán odanyomta a fém testhez aztán kész volt a zárlat.A csavart próbáld egy kicsit megröviditeni.Meg előbb próbáld ugy hogy jár a motor meg ég a lámpa és a burát csak felteszed és kézzel tartod oda.Ha még mindig égve marad akkor sztem a csavar lesz a baj.amugy ez milyen lámpa ?
Háj snip!
Nekem nem rémlik, hogy a búra alatt nekem lett volna szigetelés. Szerintem inkább az lehet a probléma, hogy a világítás vezetéke +van sérülve, és összerakva áthúz, kivéve, meg nem ér hozzá semmihez, de ez csak tipp.Ami előfordulhat még szerintem az az, hogy az égőd foglalatával van valami szarság, és hát ez is értelemszerűen csak összeszerelve tud zárlatot okozni.
Üdv motrosok!
Biztos elhangzott már, sajna nem bogarásztam végig a fórumtörténelmet.. Kérdésem, hogy nem tud-e valaki egy TS/125-öshöz láncvédő bakelitet. (amihez a km-óra csatlakozik...) Ledobódott a láncom és bekajálta az egészet... kezdő vok... :(
minden megoldás érdekel!!
Hi
Rengeteg kérdésem lenne. Szeretném felújítani a kis ETZ-met. Az első problémám az, hogy 125-öst, vagy 150-est csináljak belőle. henger-hengerfej van kétféle. Mikor még 125-ös volt sokkal jobban pörgött, de lehet hogy az csak a régi főtengely miatt volt. Sajnos mindenképpen meg kell fúrni, és nem tudom, hogy melyiket érdemesebb. A főtengelyem is cserés lesz sajnos, mert elkopott, szerintem a felújítás nem segít rajta. Arra szeretnék választ kapni, hogy hol, és milyen gyártmányú anyagokat érdemes beszerezni? Pl: főtengely, dugattyú, csapágyak szimeringek. Szeretném normális anyagokból összerakni, ha már majdnem annyit költök rá, mint amennyit ér... Előre is köszi!
Hy Joseph251.
Én úgy gondolom hogy inkább a lámpabúrámmal lehet a gond, mert ha leveszem a lámpabúrát és elindítom a motort a töltésemmel semmi baj sincs, és ezután ha ráadom a világítást így kivéve akkor van még mindig töltésem és szuper a gép.
Meg lehet javítani a lámpabúrát, pontosabban a szigetelést alatta helyre lehet tenni valahogy?
Üdv és köszi a választ.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|