:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Komplett izzócsere + trafó + fesszab valamint egy egyenirányító is kell a rendszerbe annak is valahol helyet kell szorítani.Sok szerencsét!
Hi Geza! Nem a Bambi vagyok, de a TZ generátor két éve működik a kedvesem TS-én. Kele József Nagykanizsa Őrtorony u. 52. 30/9399-117, vagy a fenti emil cím
Mármint a dugattyút birom elforgatni a hengerben.
Hali!
Hogy lehet javítani a tűgörgőt ha az nem a csapszegen lóg hanem a hajtókar hüvelyében méghozzá úgy hogyha a hengerfejet leveszem akkor két ujjal elbírom forgatni kb 1-1,5 mm-t. új hajtókar vagy tűgörgő? amúgy ts125mz
Hali!
Keresek keveset használt MZ TS150-est papírok nélkül.
Esetleg csak blokkot külön.
Ár:10.000-15.000 Ft
Tel.:06209886411
Sziasztok!
A segitségeteket kérném! Túrára akarom az ETZ250 esemet megcsinálni,és legfontosabb dolog a (megbizhatóság után) ,hogy a fogyasztását minnél lejebb vigyem!
Gondoltam itt az első fogaskerék nagyobbra cserélésre, karburátorban a fuvokák cseréjére.de ezeknek a pontos méretét nem tudom hogy mi lenne az optimális!
több nem jut az eszembe!
Irjatok hogy mivel ,és hogyan lehetne lejebb vinni a fogyasztást.Persze normális vezetés mellett!
Nem akarok abszolult egy repesztő gépet, de erős legyen.
Köszi
aztán szeretnék bukókeretet !Van vkinek?
gyurci
Elképzelhető, de megfelelően összerakott masina kell hozzá. Versenyzőink gyakran 1:100-as keveréket használnak...
ciao
Semi
http://www.mzklub.hu
hi!Én tavaly ősszel vettem a motoromat,egy métert se mentem vele,mert generálra szorult,aztán mire kész lett beállt a sz.idő,azóta is csak nézegetem és szidom az időjárást.Meg böngészem ezt az oldalt.De ami késik nem múlik!
TS250-ben nem vagyok kompetens, de azt gondolom, hogy a kuplungja megegyezik az ETZ250-essel.
Ebben az esetben pedig nekem az a tapasztalatom, hogy az egyenként kb. 3,2 mm-nél vastagabb lamellákkal már nem szerelhető össze a kuplung, mert kinyomáskor beleér a primerhajtásba. De ilyen csak a mérethibás tajvani lamellákkal fordul elő.
Ha a lamellák egyenként vékonyabbak, mint 2,7 mm, akkor meg már nem állítható be a kuplunkgszerkezet úgy, hogy nem csússzon. Ezek az értékek gyári méretű kuplungalaktrészek esetén érvényesek.
Ez az én tapasztalatom.
Üdv,
Peti74
Csatlakozom az előttem szólóhoz!
Van valakinek tapasztalata Castrol R2 Racingbike olajjal kapcsolatban? Egy adatlapon 1:100-as keverési arányt olvastam.Elképzelhető ennyire kevés olajjal való üzemeltetés?
Gyuri
Elegem van a télből! Olyan, mint amikor a hullának még nő a haja egy kicsit. Úgy jelzés szinten. Fujj. Elvileg már vége van, de még mindig itt erőlködik. Szabályos ez így?
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy TS 250 kuplungjáról hogy tudom megállapítani, hogy kopott-e, vagy nem? hány mm-nek kell lenni a lamellák között??
Sürgős lenne...
Köszike!!!
Nekem megvan TS-125-re a kapcsolási rajz, még én készítettem annak idején.Ez az alap kapcsolás, sallangok nélkül,csak a lényeg. Nem tudom egyezik-e az ETZ-vel, de szerintem igen. Ha megtalálom, jövő héten eltudom küldeni.
Sziasztok!
Ha valaki tud 12V-os rendszert Mz-be, írjon lécci, vagy adjon meg vmi elérhetőséget, ahol utol tudom érni(BAMBI)!!!
Kössz Géza
Bojkott van az oldal ellen? :)
Pedig eleg sok anyag van ETZ-hez
Sajna nem vagyok Bp-i, ill. hálistennek, ez nézőpont kérdése:)))Szóval BAZ megyei vagyok. Szóval majd kitalálunk vmit, az is 1 megoldás, amit Addi javasol, ha neked az jó.
Hello!
Hol találok (ezen az oldalon kívül) ETZ-hez elektromos gyújtás bekötési vagy kapcsolási rajzát?
Válaszokat előre is köszi!
Keresek! ETZ250 motorkerékpárt jó állapotban műszakival az alábbi elérhetőségeken:
roles88@freemail.hu vagy 06304410170
Komoly ajánlatokat várok!
Zala megye
Soma!Én jövő héten hétfőtől csütörtökig otthon vagyok Borsodban. Ha postára adod, én szívesen felhozom. Egy változatban.
Soma69 Te Pesti vagy?Mert en itt tanulok!
Egyezzunk meg abban, hogy ha lehetseges talalkozzunk valahol!Megnezem az orat, aztan ha meg tudunk egyezni akkor nyelbe uthetjuk az uzletet!:)
Én nagyon nem tudom.. Nem ezen akarok meggazdagodni (nem is fogok:)), s téged sem akarlak levágni, no meg a műszer sem vadiúj már. Amúgy az a fajta amin már nagyobb méretűek a visszajelzők, szóval a későbbi kiadás. Szóval egyezkedjünk:)
Hello Soma69!En is ugy tudom, hogy azonos a fordulatszammero!:)Hu hat nemtom mennyit erne meg nekem...Nem akarok se keveset se sokat adni erte...Szoval ha mondanal egy iranyarat akkor konnyebb dolgom lenne!Ha nagyon nem tudod akkor majd en mondok egyet, aztan egyezkedunk!:)Udv: Mits
Hello!Nekem van egy, azt hiszem működőképes is. 150es ETZ-n szolgált régebben, de sztem maga a műszer azonos volt minden ETZ-n. Mennyit szánnál rá?
ha jól sejtem a szimmering az 25x72x7-es lesz, az főtengely csapágy 6303, a másik (váltótengelynél) mekkora lehet? 6304?
a www.hubermotor.hu-n néztem, ed még korán cvan, nagyon csipás vagyok;)
ja, bocs, etz 250
ezt elfelejtettem írni...:))
Sziasztok!
kérdésem annyi, hogy tudja-e vki, mekkora szimmering (1db) és csapágyak ( 2 db) kell a kuplung felőli oldalra?
Köszi
Nekem a Simón is dettó ugyanez történt, de álltalában megoldódott úgy, hogy összébbütöttem a gyertyahézagot vagy végső esetben új gyertyát vettem( 260-as hőértékű Brisket használtam bele).
Meg néha álligattam egy kicsit a karbin aztán valahogy mindíg megjavúlt, de utánna persze vissza is tért.
Hello Mindenkinek!
Nincs valakinek egy működőképes fordulatszám-mérő órája?Az enyém ugyanis megdöglött!A bolti árat kicsit sokallom érte, ezért ha valakinek volna eladó és nem kér horribilis összeget, akkor megvenném!:)Egyébként ETZ 251-es típushoz kellene!
Keresek! ETZ250 motorkerékpárt jó állapotban műszakival az alábbi elérhetőségeken:
roles88@freemail.hu vagy 06304410170
Komoly ajánlatokat várok!
Zala megye
Kedves Mindenki!
Még mindig:
Fájó szívvel megválnék nagyon szeretett ETZ 250-esemtől (másik motor vásárlása miatt)! A gép 1987-es, én levizsgáztattam=> 2007nyaráig van rajta műszaki! Sötét zöld (én festettem le egy ismerőssel szórópisztollyal)Amit én cseréltem ki rajta teljesen újra: lánckerekek, lánc, komplett kipufogó, üléshuzat, elektronika egyes alkatrészei és még pár apróság! Sajnos nemrég tönkrement a kilométer óra az cserés, amúgy meglátásom szerint elég jó állapotban van! Adok hozzá bőr oldaltáskát, komplett krausert, háttámaszt, és ha pici a fejed egy sisakot is (55cm-es fejkerületre shoei sisak, tartalék féktárcsát, apróbb pótalkatrészeket! Érdeklődni a tamas.szalontai@erstebank.hu-n, a sztamaskkf@t-online.hu-n valamint a 06705140475-ös számon lehetérdeklődni, Tamást keressétek! Ja, a moci Budapesten megtekinthető egyeztetett időpontban! Képem sajna nincs róla, de ha nagyon kell majd csinálok! Én persze egy vagyont szeretnék érte kapni:), de ha komolyak a szándékaid biztosan megegyezünk! Az irányár cakli-pakli mindennel legyen 125e Ft! Várom az érdeklődőket!
Eladó ETZ 250 komplett első teleszkop!
ÁRa 5000.- kerek! Fix.
Kecskeméten!
Fényképet tudok küldeni, de kérek minden érdeklődöt hogy mélbe jelentkezzen!!!
Köszi
Az üvegbúra meg a nikkelezett szél közt legfeljebb azért lehet tömítés, hogy ne ázzon be az üveg mellett, legalábbis szerintem. a lámpatestnek, csakúgy mint a nikkelezett szélnek csak testnek szabad lennie, tehát, ha a tömítés miatt lesz zárlat, akkor valahol meg kell, hogy legyen sérülve a pozitív vezeték, vagy az égő foglalatának a pozitív része.
Hali Joseph!!
Arra a tömítésre gondoltam ami az üvegbúra és a nikkelszél között van.
Köszi és átnézem a te ötleteddel is.
Üdv
Köszi
Hali Péter.
Ez etz első lámpa és én tettem rá műanyag rácsot annak a csavarja esetleg okozhat zárlatot de más nem.
Egyébként köszi a választ mert a napokban az indexemmel volt ilyen probléma de azt gyorsan elhárítottam.
Üdv Lala
A gyujtotrafo es a gyertya is tud igy viselkedni, illetve a tul sok uzemanyagtol.
Sajnos eleg keves az informacio.
A gyujtasban az a rosz, hogy ha a levegon szikrazik is a hengerben mar nem biztos. Ezert csak tuti alkatreszeket erdemes hasznalni mert sok szivastol kimeli meg magat az ember.
Igen Kígyónak igaza van. Valószínüleg ahogy felmelegszik, a hőtágulástól lecsökken a kompresszió, és ezért nem indul. De lehet h a kondi szar a gyújtásban, az is tud így viselkedni, bemelegszik, és akkor nem lesz gyújtás, de ha kihűl, akkor megy. Nekem a rometemen volt így anno.
Üdv!
Ádi
Valószínűleg ráfér a mocidra egy nagygenerál,új dugó, gyűrűk -esetleg fúratni, ha régi vagy sokat használt-, új szimeringek.
Légyszi segítsen valaki!melegen nem indul az Mz-m. Nem tudok vele semmit csinálni.De ha kihűlik megint megy és nem tudom mitől van ez.
Hi!
Lenne egy kérdésem,mennyit ér szerintetek most egy 250-es trophy MZ (1969), sokat állt,és javitásra szorul,mind motorikusan mind festés ügyileg :(
Köszöntem!
Bye!
Sombogyo ha végigbogarásztad az oldalt akkor meg kellet volna találnod a választ.Asszem ha levaszed az alumíniumból készült zárócsavart akkor "A rugóstag felső szeménél fogva próbáljuk meg kirántani a csillapítóegységet. Nem könnyű feladat. Ha nem megy és elég óvatosak vagyunk, benyúlhatunk és megpróbálhatunk csavarhúzóval segíteni rajta, de vigyázzunk a zárócsavar menetére!!"
van hatarozott nyomaspont csak lent fog, vagy eleve puha a nyomaspont?
Ez utobbi akkor a fekcso lehet a ludas, vagy a benrekedt levego buborekok, esetleg a fekkarnal a dugatyu kisebb mint az eredeti MZ, ilyenkor aranyosan megnovekszik a fekkar utja es puhabb a nyomaspont. Esetleg a feknyeregben a karmantyukat erdemes cserelni ha serultek, de alapvetoen en a felsorolt hibakra tippelek.
Helló!
ETZ 250-hez kellene olcsón, jó állapotú fékmunkahenger, azaz féknyereg, tehát ami ott lenn van.:-)
De ha vkinek van egyéb ötlete mitől lehet puha a fékem azokat is várom. A főfékhenger zsir új, vmi nagyobb robogóé talán. Ha teljesen, kormányig behuzom a féket akkor fog. Elképzelésem sincs mi lehet a baj, ezért gondolom h a féknyeregbenvan a hiba.
Eladó egy EZT-125 blokk karburátorral.
Hy devil!
Küldenél képet róla az f25@freemail.hu-ra köszi!
Keats
gyari ddr jelados gyujtas etz-hez hasznaltan elado. 8ezer penz
Róka
Hivatalosan csak a piros világít olyankor egy darabig.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|