hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Zapkorte
válasz erre | email2006-03-17 07:49:08
Számlap kivesz, bescannel, photoshoppal negatívba fordít, lézernyomtatón öntapadós papírra kinyom, fölragaszt, örvendez neki.
sorszám: 10699 (47456)
(előzmény: jancsibacsi, 2006-03-16 22:24:04)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-03-16 23:23:52
Sziasztok.
Azon gondolkodom, hogy eladósorba kerülhet 5 éve és 60ezer km óta hűséges társam, egy 300 ccm-es honvédségi ETZ.
Ha érdekelne valakit, akkor írok róla néhány sort.

Üdv,
Peti74
sorszám: 10698 (47450)

 
 
jancsibacsi
válasz erre | email2006-03-16 22:24:04
Sziasztok!
Honnan lehetne ilyen fehér számlapokat szerezni? http://sgtagok.srv.hu/pictures/pix_1142543681.jpg
Előre is kössz Jani
sorszám: 10697 (47444)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-03-16 21:18:23
talan itt, ez nagyon komoly hely: http://www.karaszy.hu/
sorszám: 10696 (47440)
(előzmény: GSXF, 2006-03-16 20:46:44)

 
 
GSXF
válasz erre | email2006-03-16 20:46:44
Sziasztok!
Lenne 1 nagyon fontos, és sürgős problémám! Hol lehet motorkerékpár lengéscsillapítót (hátsót) felújítatni?(gsx-r-é) Ha valaki tud valami címet, esetleg telszámot nagyon megköszönném, mert itt a környéken senki sem tudott segíteni nekem. köszönöm előre is!!
Üdv: johnny
sorszám: 10695 (47436)

 
 
kabeles
válasz erre | email2006-03-16 20:35:36
Sziasztok!Lejjebb a fordulatszámokról volt szó.Az én Etz-m 3000 alatt csak "gondolkozik"aztán ha a mutató elhagyja ezt a határt megindul a gép úgy,hogy majd hanyatt esek.Az 5000 feletti fordulat mejik fokozatban értendő?Az enyém 4.-ben nem pörög többet 4500-nál.Igaz még bejáratós,de egyszer-kétszer próbáltam meghúzatni.A sisakokról annyit,nekem Grex van,annyi bajom van vele,hogy párásodik,nagyobb sebességnél meg le akar maradni a fejemről.Amúgy jó.
sorszám: 10694 (47432)
(előzmény: herrwatt, 2006-03-16 10:50:58)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-03-16 19:46:56
Kösz.Amugy sejtettem hogy igy lehet de nem voltam benne biztos.és még egy kérdés:azon a motoron(MZ TS 125)amelyiken nincs alvázszámhoz olyan kis lemez a hátsó sárvédőn azon hova szokták irni az alvázszámot?Oda a motornál a felfogató fülbe ami a vázé?És melyik fülbe a bal oldaliba vagy a jobba?
sorszám: 10693 (47420)
(előzmény: MZ/X_TS125, 2006-03-16 19:39:01)

 
 
MZ/X_TS125
válasz erre | email2006-03-16 19:39:01
Helló Péter mz!
Egy számsort általában balról jobbra haladva olvasunk, így kell tenni a motorszámnál is, csak a fejedet fordítsd el egy kicsit. Tehát lentről felfelé kell olvasni a motorszámot, ugyanígy az alvázszámot is.
sorszám: 10692 (47419)
(előzmény: Péter mz, 2006-03-16 18:28:27)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-03-16 18:28:27
Heló
Az a kérdésem hogy egy mz ts 125ös blokkon a motorszámot honnan kell leolvasni?Alulról fel vagy fentről lefelé?Lehetőleg Az válaszoljon akinek a gépe rendbe van vagyis egyezik neki a papiron és a motoron a szám.
sorszám: 10691 (47414)

 
 
Keats
válasz erre | email2006-03-16 17:54:20
Hy _béla!
Igen ugyan az a lyukátmétő mind a kettőnél mivel ugyan az a főtengelye a kettőnek!
Keats
sorszám: 10690 (47412)
(előzmény: _béla, 2006-03-15 21:15:15)

 
 
huszas
válasz erre | email2006-03-16 14:16:18
mz es 150 kék-fehér, 1970- évj,szürke forg és régi rendszáma van, rengeteg alkatrésszel eladó vagy cserélhető más régi motorra,papír nélkülire is, irányár 49000 ft t;0620/992-4528
sorszám: 10689 (47396)

 
 
huszas
válasz erre | email2006-03-16 14:07:10
MZ TS 250- 1975-ÖS ELADÓ VAGY CSERÉLHETŐ PANNONIÁRA VAGY MÁS RÉGI MOTORRA,RÉGI RENDSZÁM ÉS SZÜRKE FORGALMIS, GUMIK ÁLLAPOTA ÚJSZERŰ, EGYÉBKÉNT KELL KÖLTENI A MOTORRA, KULIVONTATÓ VAN RAJTA. 4 SEB. ÁRA 35000FT T;0620/992-4528
sorszám: 10688 (47395)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2006-03-16 13:42:45
Keresd meg Devilt a www.mzklub.hu-n. Ő kecskeméti, és biztos tud segíteni. (sztem van is neki eladó)
sorszám: 10687 (47394)
(előzmény: Kobra1, 2006-03-15 19:03:03)

 
 
z25z
válasz erre | email2006-03-16 11:08:43
grex r1-re hasonlit az enyem leginkabb
a parome pedig ilyen: http://www.mofaker.hu itt menj ra a cms- bukosisakok menure ott gp2 - festett - cms gp2 puzzle pirosra festett
sorszám: 10686 (47390)
(előzmény: herrwatt, 2006-03-16 10:50:58)

 
 
herrwatt
válasz erre | email2006-03-16 10:50:58
HI z25z!

Neked milyen típusú Grex-ed van, és a barátnődnek milyen CMS?
Ja igen, és cms-t hol lehet kapni? (Lehetőleg Tolna-megyében, vagy Fejér déli részén, vagy Pécsett)

Mindenkinek köszönöm a hozzászólásokat!

Üdv: Herr'Watt
sorszám: 10685 (47389)
(előzmény: z25z, 2006-03-16 10:04:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-03-16 10:42:05
Nem vilagos hogy mekkora az akku kapacitasa. De te is ki tudod szamolni.Akku kapacitas/toltoaram=toltesi ido.
Illetve kicsit tul kell tolteni, kb 10-20%-al tobb ideig teljesen lemerult akku eseten. Felig lemerult akku eseten viszont nincs recept. Amikor eler egy adott feszulseget vagy leesik a toltoaram akkor kell megszakitani a toltest. Az automata toltok a feszultseg valtozasat figyelik, ugyanis amikor feltoltodott az akku akkor hirtelen el kezd emelkedni a feszultseg.
sorszám: 10684 (47388)
(előzmény: sztomi, 2006-03-15 20:41:45)

 
 
z25z
válasz erre | email2006-03-16 10:04:49
nekem grex van, de mar banom, hogy megvettem. zajos, es hianyolom belole az orrnal levo paraelvezeto reszt, iszonyat milyen konnyen parasodik....
baratnomnek mar cms-t vettem, kicsit dragabb, de lenyegesen jobb
sorszám: 10683 (47386)

 
 
Semi
válasz erre | email2006-03-16 08:05:24
herrwatt
A CMS-nek is egész jól sikerültek az új bukók, jó áron vannak, és MZ Klubtagok még 10% kedvezményt is kapnak...
Én CMS-t használok, egész jó munka tőlük! :-)

ciao
Semi
sorszám: 10682 (47380)
(előzmény: herrwatt, 2006-03-15 22:26:45)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-03-16 07:57:15
Én a Grexre voksolok, nekem kidolgozásban komfortban stb.-ben ez volt a legmeggyőzőbb, de hát kinek hogy...
sorszám: 10681 (47379)
(előzmény: herrwatt, 2006-03-15 22:26:45)

 
 
herrwatt
válasz erre | email2006-03-15 22:26:45
Hi Mindenki!

Kéne nekem egy kis segítség! Bukót szeretnék venni, de nem tudom, hogy milyet. Most jelen pillanatban a Grex R1 (matt fekete) sisakon gondolkozom, de jó lenne, ha tudnátok segíteni! Érdekelne, hogy ti ebben az árfekvésbn milyen sisakot vennétek!

A válaszokat előre is köszi!

Üdv: Herr'Watt
sorszám: 10680 (47371)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-03-15 21:56:27
Én meg január másodikán. Az nem volt valami jó :).
sorszám: 10679 (47367)
(előzmény: Eikel, 2006-03-15 21:45:50)

 
 
Eikel
válasz erre | email2006-03-15 21:45:50
Most voltam idén először motorozni hú de jó volt!!!
sorszám: 10678 (47366)

 
 
_béla
válasz erre | email2006-03-15 21:15:15
Sziasztok!
1 kérdés: az ETZ 125 és az ETZ150 ugyan az a hatókarban felül a lyuk :) átmérője?
sorszám: 10677 (47363)

 
 
sztomi
válasz erre | email2006-03-15 20:41:45
Akkor a 0,3 A-es töltőmmel meddig töltsem az alább vázolt aksit? Ha mondjuk 12 órát töltöm az elég? vagy töltsem inkább 20 óráig? Ha túl sokáig töltöm kisebb erősségű töltővel akkor is kezdődik gáz képződés? AZ MZ-m akksiján ki lehetett csavarni a celláknál ey kis műanyag csavart. ezen az akksin nem lehet, szóval para lenne ha gáz képződne:) 100 szónak is 1 a vége : hány óráig töltsem?
sorszám: 10676 (47357)
(előzmény: Zapkorte, 2006-03-15 20:30:15)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-03-15 20:30:15
Általában max a névleges kapacitás tizedével töltünk (vagyis az 5Ah-s akksi esetén 500mA-val), de kevesebbel lehet - természetesen tovább tart. Többel viszont kifejezetten káros, mert megindul a gázképződés.
sorszám: 10675 (47355)
(előzmény: sztomi, 2006-03-15 19:40:55)

 
 
sztomi
válasz erre | email2006-03-15 19:40:55
Sziaszok!
Valaki meg tudná nekem mondani, hogyha egy akkumulátorra az van írva, hogy 1,2A-rel 5-10 órán át vagy 5 A-rel 1 órán át kell tölteni, akkor járható-e az az út, hogy egy 0,3A-es töltővel töltöm mondjuk 20 órán át? Mert nekem sajna csak ilyen kis töltőm van. Ez ugye nem árt neki, ( mert már elkezdtem tölteni:)) Köszi előre is!
sorszám: 10674 (47347)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-03-15 19:05:03
Tudom hogy van kecskeméten is ,de mivel én nem ott lakok ,csak suli ,és nem igen ismerem hogy mi hol van ,ezért kérdeztem meg hátha lakik ott valaki!
sorszám: 10673 (47339)
(előzmény: kabeles, 2006-03-13 17:06:15)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-03-15 19:03:03
Hello!
pesten van szivotorok 4000 ért ,de sztem sok értem ,mert elég gagyi minőségű anyagbol van, és félek hogy az nem fog birni 2 évet sem!
nem igon járok debrecenbe! pedig a csere érdekelne.!
sorszám: 10672 (47338)
(előzmény: soldier84, 2006-03-13 23:04:39)

 
 
Snake
válasz erre | email2006-03-15 18:03:46
Sziasztok!

ETZ-125-150-est keresek megvételre. Főleg üzemképtelent, felújításra szorulót. Minden megoldás érdekel! Ha komplett blokkod van az is érdekel! A blokkhoz nem, de a komplett motorhoz legyen papír!!! E-mail: snakes@freemail.hu
Köszi!
sorszám: 10671 (47334)

 
 
ADDI
válasz erre | email2006-03-15 16:20:00
Szia Semi! Megvan még a blokkidom? Mennyi pénz?
sorszám: 10670 (47322)
(elözmény: Kobra1, 2006-03-13 16:13:27)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-03-15 11:54:15
Sziasztok.

Eladó

egy 69,99 mm-es (második túlméret) ddr gyártmányú TS250 dugattyú 3 ddr gyűrűvel, 6000 Ft
kép1
kép2

egy 68,97-es (alapméret) ddr gyármányú TS250 dugattyú 3 utángyártott gyűrűvel, 4000 Ft
kép3
kép4

egy bontott, de hibátlan állapotú ddr hajtókar alsó csappal és görgőkosárral, 4000 Ft
kép5

egy 70 mm-es (második túlméretes) ETZ251-es henger és hengerfej, 2000 Ft
kép6

A cuccok budapesten vannak.

Üdv,
Peti74
sorszám: 10669 (47309)

 
 
Bikergery
válasz erre | email2006-03-15 09:50:00
Köszi a felvilágosítást!:-)
sorszám: 10668 (47290)

 
 
vysca
válasz erre | email2006-03-15 08:03:14
sziasztok
keresek 125-ös TS-t érvényes műszakival (!), rendezett papírokkal (!), bármilyen állapotban, persze olcsón lehetőleg Csongrád, Békés megyében. donormotor lenne a szerepe. tud vki segíteni? köszönöm
sorszám: 10667 (47285)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-03-14 21:20:36
A trophy 28-as az etz 30 -as átmérővel rendelkezik,és a felfogatás sem egyezik
sorszám: 10666 (47266)
(előzmény: Bikergery, 2006-03-14 16:11:01)

 
 
kilozulu
válasz erre | email2006-03-14 20:06:14
halika

minden amit látó,meg amit nem látó.
torokátmérő,alapjárat állitó csavar, suber alakja, átmérője, subertű tipúsa,torokkülső átmérője,főfuvoka hirtelen enyi jut eszembe.én es-re probáltam ts karbit .tragédia volt.
csőváz kilozulu
sorszám: 10665 (47261)
(előzmény: Bikergery, 2006-03-14 16:11:01)

 
 
sztomi
válasz erre | email2006-03-14 19:18:31
Szia!
Nekem van 2 oldaldobozom meg két oldaltskám (bőr) mindegyik fekete + komplett krauser (oldal +hátsó doboz tartó, de 250-es etz-re). Ha valaki tudja, hogy kóülönbözik-e a 150 a 250-től ezen a téren az írja meg legyen szíves! Ja, hívj ha érdekel 06705140475!
Tamás
sorszám: 10664 (47260)
(előzmény: vigab, 2006-03-13 23:33:27)

 
 
Bikergery
válasz erre | email2006-03-14 16:11:01
Sziasztok!
Valaki tuja-é mi a külömbség a 250-es trophy és a 250-es ETZ karburátora között? (A formai eltérésen kívül.)
sorszám: 10663 (47253)

 
 
feri2360
válasz erre | email2006-03-14 04:40:09
Így van. Érdemes kímélni a motort, de vannak szituációk, amikor ki kell használni az erejét, pl. ha előzésnél már nagyon közelednek szemből. Ha ilyenkor lassúskodunk, az a motorunk és saját magunk élettartamát jelentősen lerövidíti. Az időnkéni kipörgetés 6000-ig pedig nem fog meglátszani az élettartamban, nem érdemes dogmatikusan ragaszkodni olyasmikhez, hogy én márpedig soha nem pörgetem 5000 fölé.
sorszám: 10662 (47217)
(előzmény: levendel, 2006-03-13 23:30:15)

 
 
herrwatt
válasz erre | email2006-03-14 00:20:49
Hi Levendel!

Tökéletesen egyetértek veled!

Üdv: Herr'Watt
sorszám: 10661 (47214)
(előzmény: levendel, 2006-03-13 23:30:15)

 
 
vigab
válasz erre | email2006-03-13 23:33:27
Sziasztok!

Tegnap óta én is a szocimotorosok táborát gyarapítom, ugyanis vettem egy ETZ-150-et. Szeretnék venni hozzá túradobozt, ill. azt a konzolt, ami a dobozt tartja. Tudna nekem valaki segíteni, hogy milyen dobozt érdemes venni és hogy hol lehet ilyesmiket normális áron beszerezni?
sorszám: 10660 (47210)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-03-13 23:30:15
Ez szerintem is jó elképzelés, már ami a nyugodt és élvezetes motorozást illeti. Viszont ezeket a gépeket pörgetni kell ahhoz, hogy ne menjenek gallyra. Kezdetben én is igen alacsony, 2000 körüli fordulaton erőltettem, mert idegenkedtem a nagy fordulatszámoktól.
Saját káromon kellett megtapasztalnom, hogy ez se a szerkezeti részeknek, se a kipufogóeltömődés miatt nem szerencsés.
Az 5-6000 viszont tényleg sok, az emberkedős előzésekhez egy-egy pillanatra még elfogadható, de tartósan nyilván a halált jelenti a motornak.
Az ideális túrázós-haladós fordszám 4000 körül van. Ekkor eszik és kopik keveset, van nyomaték is.
Én ha egyedül megyek, óra szerint 3700 környékén hajtom, ezzel jól elmegy hegyen-völgyön 4.-5.-ben is.
3000 alatt viszont csak üresben járatom a gépet.
sorszám: 10659 (47209)
(előzmény: herrwatt, 2006-03-13 22:46:15)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-03-13 23:28:53
Bosch W3AC

W = M14-es rövidmenet
3 = hőérték (260-as, hidegben 4 = 225-ös)
A = elektróda kilógás (A-> nem lóg ki)
C = rézelektróda (Cu)

Nekem ez vált be az ETZ-mben, ha a motor jó, ez a gyerya kibír akár 20ezer km-t.
Hívd fel a Bosch-t, hogy melyik autósboltnak adtak el az elmúlt fél évben ebből a gyertyából. Nekem telefonon így segítettek.

Üdv,
Peti74
sorszám: 10658 (47208)
(előzmény: devil84, 2006-03-13 23:18:48)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-03-13 23:22:48
He-he.
Látszólag nincs összefüggés a gyertya hőértéke és a motor "leghasználhatóbb" fordulatszáma között. Vagy mégis ?

Szerintem az lehet a magyarázat, hogy az új gyertyának nem csak a hőértéke, hanem az elektróda-kilógása is más, mint az előző gyertyának.
Márpedig az, hogy egy ilyen motor milyen fordulaton húz a legjobban, az előgyújtástól függ. Az előgyújtás pedig nem más, mint a felső holpont elé állított gyújtásidőpont abból a célból, hogy a gyertya által begyújtott benzin-levegő keverék égési frontvonala megtegye a gyertyaelektróda és felső holpontot elérő dugattyútető közötti távolságot. Ha ebben a távolságban változás áll be (pl. az elektróda hosszának megváltoztatásával) akkor az a motorviselkedés szempontjából egyenértékű a gyújtásidőpont megváltoztatásval. Jól okoskodok ?

Üdv,
Peti74
sorszám: 10657 (47207)
(előzmény: Lacoska, 2006-03-13 18:06:13)

 
 
devil84
válasz erre | email2006-03-13 23:18:48
Hali!
Egy kérdésem lenne, ti milyen gyergyát használtok, vagy javasoltok egy ETZ 125-be. Ami még nem kerül horribilis összegekbe.
Thx
sorszám: 10656 (47206)

 
 
soldier84
válasz erre | email2006-03-13 23:04:39
Helló!

Bár kizártnak tartom hogy Kecskeméten nem találsz ilyet de ha mégdem és Debrecenben akarod beszerezni nekem van! És még 6000-et sem kérek érte! Csupán 5990. Komolyan beszélve engem érdekel a teló amit árulsz. Egyszer már érdeklődtem csak nem éri meg elmenni Kecskemétre érte! Szóval ha erre jársz szólj és megegyezünk!(inkább emailben)

Üdv
sorszám: 10655 (47204)
(elözmény: Kobra1, 2006-03-13 16:07:41)

 
 
herrwatt
válasz erre | email2006-03-13 22:46:15
Skacok!

Még soha életemben nem pörgettem ETZ-250-et 5000 fölé, de a másik három ETZ-s haverom sem! Azért ezt az előzési technikát ki fogom próbálni, de csak egyszer! Úgy gondolom, hogy finoman szólva nem igazán tetszik a motornak a nagy 6000 körüli fordulat. És tapasztalataim szerint nagymértékben lecsökkenti az élettartamát! Van a környezetemben pár ember, akik így használják a mocijukat, és mindig probléma van velük! Folyamatosan előjön valami gebasz! Megbízhatatlan gépek!

Ami tény: Nálam a "jót motorozni" nem a sebességet jelenti, hanem azt, hogy élvezem a motor hangját, a szép tájat, stb. és a legfontosabb, hogy mögöttem ül a barátnőm, aki átölel én pedig vigyázok rá! Alapvetően egy nyugodt motoros vagyok, aki arra törekszik, hogy a gép, amit vezet minnél több kilómétert megetegyen altta, megbízható legyen és SOHA ne hagyja cserben!

Üdv: Herr'Watt

sorszám: 10654 (47201)
(elözmény: Kobra1, 2006-03-13 07:11:03)

 
 
fater
válasz erre | email2006-03-13 22:28:37
Köszi nektek a jótanácsot,megfogadom:))
sorszám: 10653 (47200)

 
 
Keats
válasz erre | email2006-03-13 18:31:22
Hy Semi!
Tudnál képet küldeni róla mibe kerül?
Keats
sorszám: 10652 (47177)
(elözmény: Kobra1, 2006-03-13 16:13:27)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-03-13 18:06:13
Hello!
Megint egy hülye kérdés:-)!
Függ a gyújtógyertyától az a tartomány ahol a motor a legjobban húz? Ezt azért kérdezem mert amióta kisebb hőértékű van a 250-es ETZ-ben 4000-nél húz a legjobban(télen ilyen használok) de ameddig nagy hőértékű volt benne addig 5000-nél húzott! Mi erre a magy.?
sorszám: 10651 (47173)

 
 
kabeles
válasz erre | email2006-03-13 17:06:15
Háj Kobra1!Én Debrecenben tudok ilyet,csak érdekességként jegyezném meg,hogy kb.6000 Ft.Biztos van kecskeméten is!
sorszám: 10650 (47167)
(elözmény: Kobra1, 2006-03-13 16:07:41)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu