hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 30. szerda 
Katalin, Kitti

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

herrwatt
válasz erre | email2006-03-17 21:26:22
OK! Így már rendben!
Elég frankón meg van pakolva!
Látom mindenre felkészültél!

Üdv:Herr'Watt
sorszám: 10715 (47519)
(előzmény: peti74, 2006-03-17 21:03:34)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-03-17 21:03:34
Igen. Ez is 250-es eredetileg, persze. Csak évekkel ezelőtt, amikor sikerült előszőr szereznem 300-as Kanuni MZ-be való török dugót, és kiderült, hogy a 250-es persely olyan vastag, hogy bele lehet furni, akkor belefurattam és a hengerfejet is hozzáalakítattam, és utánamentem a főfúvókával (130 helyett 135). A változás hatalmas lett. Ezért reklámozom itt a 300-ast fűnek fának :))
Amúgy végülis pont ugyanolyan, mint a Galériában az egyik srácé. Olajzöld a váz, a karosszéria, a felnik, a hátsóteló borítása, a kormány meg tányérülések vannak rajta. De küldtem pár képet.

Üdv,
Peti74
sorszám: 10714 (47507)
(előzmény: herrwatt, 2006-03-17 20:15:59)

 
 
herrwatt
válasz erre | email2006-03-17 20:15:59
Hi Peti74!

Én még soha nem láttam 300-as katonai
ETZ-t! Az ugyanaz, mint a 250-es katonai? Küldj róla képet légyszi, ha tudsz. Előre szólok, hogy nem akarom megvenni, csak marhára érdekel, hogy hogyan néz ki!

Előre is köszi!

Üdv: Herr'Watt
sorszám: 10713 (47502)
(előzmény: peti74, 2006-03-17 19:49:57)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-03-17 19:49:57
Másként teszem fel a kérdést. Ha el akarnám adni a motoromat, szerintetek mennyit kérhetek érte ?
Nagyon kevés kmrel vettem meg, mert előző gazdája magragasztotta a dugót és úgyhagyta, de nem bontotta meg. Kétszer újítottam fel teljesen, először vétel után (2001 febr.), akkor új ddr főtengelyt, új csapágyakat, új dugót (250-est, majd 20e km-nél egy 75,5-ös 300-ast) kapott. Tavaly tavasszal 52-ezer km után lett megbontva a blokk, még egy szezont már nem akartam elmenni a főtengelyével.
Tavaly átesett a második teljes felújításon. A főtengely kapott egy Prox (made in japan, nagyon jó minőség) felujítókészletet, az összes csapágy új (FAG, TN9-esek(zajszegény bakelitkosaras)). A váltóban a 2-es kapcsolókereke lett cserélve, mert látható kopás volt rajta, biztos ami biztos. A bal oldali főtengelyszimmering alá egy 1 mm-es alu tárcsa került, így a szimering új felületen fut. Az összes szimering viton minőség, kibírják a főtengely élettartamát. Fúrva lett, egy 76 mm-es lengyel dugattyút kapott, török gyűrűkkel és csapszeggel. Így még egy túlmeretre (76,5) van lehetőség. Kapott új török kuplunglamellákat, a gyáriak 54ezernél, a bejáratás alatt csúsztak meg előszőr. A motorja kifejezetten nyomatékosra sikerült, ez végsebesség növekedést nem jelent (120-125 km/h), de gyorsulást igen, és természetesen még teljes túra terheléssel, kétszeméllyel is kényelmesen használható az 5-ik (19-es fogaskerékkel persze).,Eddig kb. 8ezer km van benne, tökéletesen be van járatva, soha nem szorult meg.
A vázban törés vagy görbület nincs, soha nem estem vele. A blokkot 10mm-es lemezek tartják, eddig nem is fordult ki a helyéről. Az első és hátsó telók karban vannak tartva, rendesen csillapítanak, oljafolyás nincs. A hátsó telók rugói erősebbek az utcai változatnál, 200kg feletti terhelés esetén is marad rugóút. Elöl egy 90%-os, 18x3,50-es Heidenau K64, hátul egy 70%-os 18x4,10-es Heidenau K36 gumi.
Első tárcsafék cserélve, 5mm vastag. A hátsó lánc egy erősített kivitelű DID, kb. 25-ezret futott, egyszer már után kellett állítani, de ezt egy szezont még kibírja. Az akksi egy 10 hónapos 12 Ah-s Varta, télen is rendszeresen töltve. A motorban gyári elektronikus gyújtás van. Amikor megvettem, a motor minden létező alkatrésze (a váz és a felnik is) homokfújással tisztítva, alapozva és festve lettek (kétkomponenső impa, RAL6003), új küllőket is akkor kapott. A mostani állapot már amolyan patinás, de újrafesteni még bőven nem érdemes.

Üdv,
Peti74
sorszám: 10712 (47498)
(előzmény: peti74, 2006-03-16 23:23:52)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-03-17 19:46:12
1:12 fölé nem érdemes mert mindenképpen detonációs égés lesz belőle, 1:12 fölött már nem lehet a karburálással utánamenni, mindig lesz egy fordulatszám és egy terhelés, ahol kopogni fog. Tapasztalat.

A nyomatéklukat szerintem csak az etz könyv grafikonjában láttad. Amúgy sincs két egyforma etz, egy kis változtatás a hengertalp tömítésen és már más a vezérlése. Ha belefuratsz két túlméretet ugyanez a helyzet.
A meddig lehet forgatni kérdés is az adott blokk függvénye (vezérlés, gyújtás, sürítés, karburálás).

Aki meg kisebb fordulaton is használható nyomatékot akar az rakjon bele nagyobb dugattyút. Legjobb (és a legegyszerűbb) tuning a köbcenti tuning.

Üdv,
Peti74
sorszám: 10711 (47497)
(előzmény: Keri, 2006-03-17 11:03:55)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2006-03-17 19:26:39
Szerintem a 110 széles (kb 4,1") még belefér, annál nagyobb már felesleges.
sorszám: 10710 (47493)
(előzmény: fighter, 2006-03-17 17:49:50)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2006-03-17 19:24:46
Nem tudom pontosan, hogy a TS 125-ön hol van a vázszám, de általában a váznyaktáblán (elöl a lámpa mögött) felszokták tüntetni a vázszámot is.
sorszám: 10709 (47492)
(előzmény: Péter mz, 2006-03-17 13:42:56)

 
 
fighter
válasz erre | email2006-03-17 17:49:50
Sziasztok! Szerintetek mekkora max szélességű gumit lehet berakni a 150-es ETZ-be ami még nem fogja le?
sorszám: 10708 (47487)

 
 
GSXF
válasz erre | email2006-03-17 14:58:01
Köszönöm szépen az infokat!
Üdv
sorszám: 10707 (47481)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-03-17 13:42:56
Heló
egy kérdés:azon a motoron(MZ TS 125)amelyiken nincs alvázszámhoz olyan kis lemez a hátsó sárvédőn azon hova szokták a gyárilag beirni az alvázszámot?Oda a motornál az első felfogató fülbe ami a vázé?És melyik fülbe a bal oldaliba vagy a jobba?
sorszám: 10706 (47478)

 
 
jancsibacsi
válasz erre | email2006-03-17 13:02:51
köszönöm
sorszám: 10705 (47472)
(előzmény: Zapkorte, 2006-03-17 07:49:08)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2006-03-17 11:49:42
Én meg ugy gondolom hogy egy konstrukciós hiba volt(250es esetében) egy dög nagy súlyt(kuplung) a főtengely végére rakni.Azér nem húz szerintem alacsony fordulaton.Bizonyos érvek és ellenérvek szólhatnak a kuplunkönnyítés mellett és ellene de én részemről maradok a gyári súlynál.kipuffnak meg gyári dobot kell használni mégha kicsit kopott meg lepattant akkor is.
sorszám: 10704 (47469)
(előzmény: Keri, 2006-03-17 10:52:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-03-17 11:03:55
Szerintetek menyire lehet novelni a kompreszio viszonyt 250-es ETZ-nel?
Eredetileg 10,5:1, de a leirás szerint 88-as oktanszamhoz van meretezve a gep.
Namost manapsag 95-os a legroszabb benya, tehat valamenyit mindenkeppen lehet novelni kockazat nelkul, csak kivancsi lennek tapasztalatbol tudja e valaki megis menyit. Es foleg arra lennek kivancsi hogy egy 100+ os benzinhez mekkora suritesi viszony tartozhat. Lehet ezt szamolni?
sorszám: 10703 (47466)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-03-17 10:52:46
Masik hogy 3000-es fordulat alatt mar a fordulatszam csokkenesevel 1/X fuggvenyt kovetve novekszik a fajlagos fogyasztas, tehat az egvilagon semmi sem indokolja, hogy gyorsitas kozben 3000 alatti fordulatot hasznaljunk.
Az elobbiekbol kovetkezik hogy erdemes kicsit reszelgetni az ETZ-n mert allitolag el lehet tuntetni a nyomateklukat es akkor lejebb kerul a nyomatekcsucs, ugy pedig mar teljesen korrekt hasznalato lesz a blokk.
Szerintem van itt olyan ember aki meg tudja mondani milyen modosotasokat kell ehez vegrehajtani. Szeritem ha jol sikerul ez, akkor jobb gyorsulas mellet akar fogyasztas csokkenest is okozhat egy optimalizalas.
sorszám: 10702 (47464)
(előzmény: Keri, 2006-03-17 10:34:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-03-17 10:34:51
Ez nem is csoda, 3000tol van csak felrajzolva az ETZ nyomatekgorbeje, az alatt meg a kuplungot sem erdemes kiengedni.
Az ETZ-nek amugy is furcsa a nyomatekgorbeje.300tol tok jol emelkedik de 3600 es 4200kozott van egy nyomatek luk. Ezutan megint emelkedik tisztessegesen. Olyan mintha egy power szelep lenne benne, de nincsen, szoval tervezesi tokeletlensegre tippelek. Masik durva hogy a nyomatekcsucs 5200 teljesitmeny 5500on van. Elvileg akkor lenne jol kihasznalva a motor, ha ezek kozott tartanad a fordulatszamot, de be lehet latni hogy ehez legalabb egy 10fokozatu valto kellene. A "medig lehet porgetni az ETZ-t" temahoz megjegyeznem, hogy a teljesitmeny csucs fole nem erdemes porgetni, tehat 5500folott felesleges porgetni a motort gyorsitaskor, kizarolag a vegsebesseg eleresehez kell ezt tullepni...
sorszám: 10701 (47463)
(előzmény: kabeles, 2006-03-16 20:35:36)

 
 
Semi
válasz erre | email2006-03-17 07:57:57
GSXF
Pl Bambinál lehet hátsó gátló javíttatást intéztetni! 06-20-342-0977
Majd Bp-re a IX. kerületbe kell elvinned hozzá... kb ennyi

ciao
Semi
sorszám: 10700 (47458)
(előzmény: GSXF, 2006-03-16 20:46:44)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-03-17 07:49:08
Számlap kivesz, bescannel, photoshoppal negatívba fordít, lézernyomtatón öntapadós papírra kinyom, fölragaszt, örvendez neki.
sorszám: 10699 (47456)
(előzmény: jancsibacsi, 2006-03-16 22:24:04)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-03-16 23:23:52
Sziasztok.
Azon gondolkodom, hogy eladósorba kerülhet 5 éve és 60ezer km óta hűséges társam, egy 300 ccm-es honvédségi ETZ.
Ha érdekelne valakit, akkor írok róla néhány sort.

Üdv,
Peti74
sorszám: 10698 (47450)

 
 
jancsibacsi
válasz erre | email2006-03-16 22:24:04
Sziasztok!
Honnan lehetne ilyen fehér számlapokat szerezni? http://sgtagok.srv.hu/pictures/pix_1142543681.jpg
Előre is kössz Jani
sorszám: 10697 (47444)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-03-16 21:18:23
talan itt, ez nagyon komoly hely: http://www.karaszy.hu/
sorszám: 10696 (47440)
(előzmény: GSXF, 2006-03-16 20:46:44)

 
 
GSXF
válasz erre | email2006-03-16 20:46:44
Sziasztok!
Lenne 1 nagyon fontos, és sürgős problémám! Hol lehet motorkerékpár lengéscsillapítót (hátsót) felújítatni?(gsx-r-é) Ha valaki tud valami címet, esetleg telszámot nagyon megköszönném, mert itt a környéken senki sem tudott segíteni nekem. köszönöm előre is!!
Üdv: johnny
sorszám: 10695 (47436)

 
 
kabeles
válasz erre | email2006-03-16 20:35:36
Sziasztok!Lejjebb a fordulatszámokról volt szó.Az én Etz-m 3000 alatt csak "gondolkozik"aztán ha a mutató elhagyja ezt a határt megindul a gép úgy,hogy majd hanyatt esek.Az 5000 feletti fordulat mejik fokozatban értendő?Az enyém 4.-ben nem pörög többet 4500-nál.Igaz még bejáratós,de egyszer-kétszer próbáltam meghúzatni.A sisakokról annyit,nekem Grex van,annyi bajom van vele,hogy párásodik,nagyobb sebességnél meg le akar maradni a fejemről.Amúgy jó.
sorszám: 10694 (47432)
(előzmény: herrwatt, 2006-03-16 10:50:58)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-03-16 19:46:56
Kösz.Amugy sejtettem hogy igy lehet de nem voltam benne biztos.és még egy kérdés:azon a motoron(MZ TS 125)amelyiken nincs alvázszámhoz olyan kis lemez a hátsó sárvédőn azon hova szokták irni az alvázszámot?Oda a motornál a felfogató fülbe ami a vázé?És melyik fülbe a bal oldaliba vagy a jobba?
sorszám: 10693 (47420)
(előzmény: MZ/X_TS125, 2006-03-16 19:39:01)

 
 
MZ/X_TS125
válasz erre | email2006-03-16 19:39:01
Helló Péter mz!
Egy számsort általában balról jobbra haladva olvasunk, így kell tenni a motorszámnál is, csak a fejedet fordítsd el egy kicsit. Tehát lentről felfelé kell olvasni a motorszámot, ugyanígy az alvázszámot is.
sorszám: 10692 (47419)
(előzmény: Péter mz, 2006-03-16 18:28:27)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-03-16 18:28:27
Heló
Az a kérdésem hogy egy mz ts 125ös blokkon a motorszámot honnan kell leolvasni?Alulról fel vagy fentről lefelé?Lehetőleg Az válaszoljon akinek a gépe rendbe van vagyis egyezik neki a papiron és a motoron a szám.
sorszám: 10691 (47414)

 
 
Keats
válasz erre | email2006-03-16 17:54:20
Hy _béla!
Igen ugyan az a lyukátmétő mind a kettőnél mivel ugyan az a főtengelye a kettőnek!
Keats
sorszám: 10690 (47412)
(előzmény: _béla, 2006-03-15 21:15:15)

 
 
huszas
válasz erre | email2006-03-16 14:16:18
mz es 150 kék-fehér, 1970- évj,szürke forg és régi rendszáma van, rengeteg alkatrésszel eladó vagy cserélhető más régi motorra,papír nélkülire is, irányár 49000 ft t;0620/992-4528
sorszám: 10689 (47396)

 
 
huszas
válasz erre | email2006-03-16 14:07:10
MZ TS 250- 1975-ÖS ELADÓ VAGY CSERÉLHETŐ PANNONIÁRA VAGY MÁS RÉGI MOTORRA,RÉGI RENDSZÁM ÉS SZÜRKE FORGALMIS, GUMIK ÁLLAPOTA ÚJSZERŰ, EGYÉBKÉNT KELL KÖLTENI A MOTORRA, KULIVONTATÓ VAN RAJTA. 4 SEB. ÁRA 35000FT T;0620/992-4528
sorszám: 10688 (47395)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2006-03-16 13:42:45
Keresd meg Devilt a www.mzklub.hu-n. Ő kecskeméti, és biztos tud segíteni. (sztem van is neki eladó)
sorszám: 10687 (47394)
(előzmény: Kobra1, 2006-03-15 19:03:03)

 
 
z25z
válasz erre | email2006-03-16 11:08:43
grex r1-re hasonlit az enyem leginkabb
a parome pedig ilyen: http://www.mofaker.hu itt menj ra a cms- bukosisakok menure ott gp2 - festett - cms gp2 puzzle pirosra festett
sorszám: 10686 (47390)
(előzmény: herrwatt, 2006-03-16 10:50:58)

 
 
herrwatt
válasz erre | email2006-03-16 10:50:58
HI z25z!

Neked milyen típusú Grex-ed van, és a barátnődnek milyen CMS?
Ja igen, és cms-t hol lehet kapni? (Lehetőleg Tolna-megyében, vagy Fejér déli részén, vagy Pécsett)

Mindenkinek köszönöm a hozzászólásokat!

Üdv: Herr'Watt
sorszám: 10685 (47389)
(előzmény: z25z, 2006-03-16 10:04:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-03-16 10:42:05
Nem vilagos hogy mekkora az akku kapacitasa. De te is ki tudod szamolni.Akku kapacitas/toltoaram=toltesi ido.
Illetve kicsit tul kell tolteni, kb 10-20%-al tobb ideig teljesen lemerult akku eseten. Felig lemerult akku eseten viszont nincs recept. Amikor eler egy adott feszulseget vagy leesik a toltoaram akkor kell megszakitani a toltest. Az automata toltok a feszultseg valtozasat figyelik, ugyanis amikor feltoltodott az akku akkor hirtelen el kezd emelkedni a feszultseg.
sorszám: 10684 (47388)
(előzmény: sztomi, 2006-03-15 20:41:45)

 
 
z25z
válasz erre | email2006-03-16 10:04:49
nekem grex van, de mar banom, hogy megvettem. zajos, es hianyolom belole az orrnal levo paraelvezeto reszt, iszonyat milyen konnyen parasodik....
baratnomnek mar cms-t vettem, kicsit dragabb, de lenyegesen jobb
sorszám: 10683 (47386)

 
 
Semi
válasz erre | email2006-03-16 08:05:24
herrwatt
A CMS-nek is egész jól sikerültek az új bukók, jó áron vannak, és MZ Klubtagok még 10% kedvezményt is kapnak...
Én CMS-t használok, egész jó munka tőlük! :-)

ciao
Semi
sorszám: 10682 (47380)
(előzmény: herrwatt, 2006-03-15 22:26:45)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-03-16 07:57:15
Én a Grexre voksolok, nekem kidolgozásban komfortban stb.-ben ez volt a legmeggyőzőbb, de hát kinek hogy...
sorszám: 10681 (47379)
(előzmény: herrwatt, 2006-03-15 22:26:45)

 
 
herrwatt
válasz erre | email2006-03-15 22:26:45
Hi Mindenki!

Kéne nekem egy kis segítség! Bukót szeretnék venni, de nem tudom, hogy milyet. Most jelen pillanatban a Grex R1 (matt fekete) sisakon gondolkozom, de jó lenne, ha tudnátok segíteni! Érdekelne, hogy ti ebben az árfekvésbn milyen sisakot vennétek!

A válaszokat előre is köszi!

Üdv: Herr'Watt
sorszám: 10680 (47371)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-03-15 21:56:27
Én meg január másodikán. Az nem volt valami jó :).
sorszám: 10679 (47367)
(előzmény: Eikel, 2006-03-15 21:45:50)

 
 
Eikel
válasz erre | email2006-03-15 21:45:50
Most voltam idén először motorozni hú de jó volt!!!
sorszám: 10678 (47366)

 
 
_béla
válasz erre | email2006-03-15 21:15:15
Sziasztok!
1 kérdés: az ETZ 125 és az ETZ150 ugyan az a hatókarban felül a lyuk :) átmérője?
sorszám: 10677 (47363)

 
 
sztomi
válasz erre | email2006-03-15 20:41:45
Akkor a 0,3 A-es töltőmmel meddig töltsem az alább vázolt aksit? Ha mondjuk 12 órát töltöm az elég? vagy töltsem inkább 20 óráig? Ha túl sokáig töltöm kisebb erősségű töltővel akkor is kezdődik gáz képződés? AZ MZ-m akksiján ki lehetett csavarni a celláknál ey kis műanyag csavart. ezen az akksin nem lehet, szóval para lenne ha gáz képződne:) 100 szónak is 1 a vége : hány óráig töltsem?
sorszám: 10676 (47357)
(előzmény: Zapkorte, 2006-03-15 20:30:15)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-03-15 20:30:15
Általában max a névleges kapacitás tizedével töltünk (vagyis az 5Ah-s akksi esetén 500mA-val), de kevesebbel lehet - természetesen tovább tart. Többel viszont kifejezetten káros, mert megindul a gázképződés.
sorszám: 10675 (47355)
(előzmény: sztomi, 2006-03-15 19:40:55)

 
 
sztomi
válasz erre | email2006-03-15 19:40:55
Sziaszok!
Valaki meg tudná nekem mondani, hogyha egy akkumulátorra az van írva, hogy 1,2A-rel 5-10 órán át vagy 5 A-rel 1 órán át kell tölteni, akkor járható-e az az út, hogy egy 0,3A-es töltővel töltöm mondjuk 20 órán át? Mert nekem sajna csak ilyen kis töltőm van. Ez ugye nem árt neki, ( mert már elkezdtem tölteni:)) Köszi előre is!
sorszám: 10674 (47347)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-03-15 19:05:03
Tudom hogy van kecskeméten is ,de mivel én nem ott lakok ,csak suli ,és nem igen ismerem hogy mi hol van ,ezért kérdeztem meg hátha lakik ott valaki!
sorszám: 10673 (47339)
(elözmény: Bikergery, 2006-03-13 17:06:15)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-03-15 19:03:03
Hello!
pesten van szivotorok 4000 ért ,de sztem sok értem ,mert elég gagyi minőségű anyagbol van, és félek hogy az nem fog birni 2 évet sem!
nem igon járok debrecenbe! pedig a csere érdekelne.!
sorszám: 10672 (47338)
(elözmény: Bikergery, 2006-03-13 23:04:39)

 
 
Snake
válasz erre | email2006-03-15 18:03:46
Sziasztok!

ETZ-125-150-est keresek megvételre. Főleg üzemképtelent, felújításra szorulót. Minden megoldás érdekel! Ha komplett blokkod van az is érdekel! A blokkhoz nem, de a komplett motorhoz legyen papír!!! E-mail: snakes@freemail.hu
Köszi!
sorszám: 10671 (47334)

 
 
ADDI
válasz erre | email2006-03-15 16:20:00
Szia Semi! Megvan még a blokkidom? Mennyi pénz?
sorszám: 10670 (47322)
(elözmény: Bikergery, 2006-03-13 16:13:27)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-03-15 11:54:15
Sziasztok.

Eladó

egy 69,99 mm-es (második túlméret) ddr gyártmányú TS250 dugattyú 3 ddr gyűrűvel, 6000 Ft
kép1
kép2

egy 68,97-es (alapméret) ddr gyármányú TS250 dugattyú 3 utángyártott gyűrűvel, 4000 Ft
kép3
kép4

egy bontott, de hibátlan állapotú ddr hajtókar alsó csappal és görgőkosárral, 4000 Ft
kép5

egy 70 mm-es (második túlméretes) ETZ251-es henger és hengerfej, 2000 Ft
kép6

A cuccok budapesten vannak.

Üdv,
Peti74
sorszám: 10669 (47309)

 
 
Bikergery
válasz erre | email2006-03-15 09:50:00
Köszi a felvilágosítást!:-)
sorszám: 10668 (47290)

 
 
vysca
válasz erre | email2006-03-15 08:03:14
sziasztok
keresek 125-ös TS-t érvényes műszakival (!), rendezett papírokkal (!), bármilyen állapotban, persze olcsón lehetőleg Csongrád, Békés megyében. donormotor lenne a szerepe. tud vki segíteni? köszönöm
sorszám: 10667 (47285)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-03-14 21:20:36
A trophy 28-as az etz 30 -as átmérővel rendelkezik,és a felfogatás sem egyezik
sorszám: 10666 (47266)
(elözmény: Bikergery, 2006-03-14 16:11:01)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu