MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
szerintem samu kollega ram gondolt :-)
Az enyem az be volt allva mint a gerely....
Z? Zorro? Ja be van rohadva, de az a bajom, hogy megfogni nem tudom a menet miatt, gumikalapács az nem ér semmit, rendes kalapács tönkreteszi a tengelyt. Az erő az oké csak hogyan tudom rá kifejteni?
Ha egyre gondolunk akkor 650 darabja (Szarvason.)
Hello!
A porlasztó tömítését szerintetek milyen anygból vághatnám ki? Csak mert 251-es csatos karbim van amire nem jó a sima 250-es tömítése.
És ha már a karburátornál tartok akkor még az lenne a problémám, hogy egy (5 literes) kanna tartalmát elfogyasztotta 60 km alatt. És hidegen pöcc röffre indul és egyből tökéletes 1200 körüli alapjárat van, viszont pörögni hidegen nem nagyon akar 4000 körül elkezd dadogni(azzal tisztában vagyok, hogy hideg motort nem illik pörgetni, nem is szokásom, de a diagnózis szempontjából lehet, hogy fontos lehet), ezt melegen nem csinálja viszont alapjárat nem nagyon van már akkor.
Én ezekbő arra következtetek, hogy sok benzint kap. A végsebességgel kapcsolatban nincs kivetnivalóm.
Valaki le tudná írni nekem az alap beállításokat? Milyen a fúvóka? a tűt középre tegyem? más valami? Ja a keverékállító, de azt nekem kellene kikísérletezni ugye?
Köszi a segítséget.
etz 251 elado 140 ezer forinte iranyaron
Az mennyi km?
Most akarok venni egyet amiben 13000 km van csak. Van egy nekem avval most járok de már úgy csörög mindene hogy borzalom de már 55000 km van benne felújítás nélkül. eddig evvel jártam/járok szeptember óta olyan heti 100-130 km-t de még gondom nem volt vele komolyabb. Szerinted a 13000 km az nem sok ugye. annak még motorikusan fittnek kell lennie.
Szia! Erről Z tudna mesélni neked :D sztem be lehet rohadva, ott csak az erő segít :D
ha szétszeded a pofákat és ahol jobban üveges a felülete a pofának ott meg kell csiszolni aztán jó lesz.Mert eddig az adta a hangot hogy annyira üveges volt a felülete.Vagy a legegyszerübb hogy megcsiszolni mind a két pofát és sztem jó lesz.Általában mindig alakitani kell egy kicsit az új pofa felületén.
A bal fülbe akkor?Mert nekem el veszett a lemez és azért kérdeztem ezt számot.És honnan lehet olyan lemezt beszerezni?Mintha én már láttam volna olyan mz ts 125öst amin nem volt olyan kis lemez hanem csak a száma volt a bal fülbe
Helló Mindenkinek!
MZ kilométerórájára keresek krómgyűrűt, nagyon fontos lenne, mert az enyém rozsdás.
Péter mz!
Az alvázszám a blokkfelfogató lemezbe van beütve (a motorszám fele), tipustáblát pedig ajánlom, hogy szerezzél rá, mert eredetiségvizsgálaton nézik.
Hello!
Mit csináljak az első fékkel(ETZ 250)
hogy ne csurosztokoljon (nem menetközben csinálja csak ha tolom,de engem akkor is zavar) a fekdugattyúk rendesen járnak, a fékpofák újak?
Nem próbáltad még magadtól megtalálni?
Szeretnék tanácsot kérni, hogy hogyan tudom a 250 etz-m hátsó villa tengelyét kiütni. Le akarom cserélni az egyik blokktartó sarut mert eltört. köszi Viktor
Köszi a választ. Még azt szeretném kérdezni, hogy festetted a számlapot, vagy nyomtattad?
Egy csavarhúzóval 45 fokban megdöntve szépen fel lehet körben hajlítani a peremet.Utána oldalról ugyan így vissza lehet nyomni
Heló.És pontosan hol a vázszám a felfogató fülbe van vagy afölött?Kb hány centi ha a fül fölött van?nem tudnál fényképet küldeni róla.Ha igen akkor ha nem akarod hogy lássák a számodat akkor ragaszd le a számot szigszalaggal legalább jobban kitünik hogy hol van a szám.E-mail cimem:peter001@levele.hu
Sziasztok!
Tudna valaki mondani Bp-en olyan motorszervízt, motorszerelő kisműhelyt, ahol fékpofák ferodolozásával is foglalkoznak? Momentán Jawa, Etz, és Trophy fékpofákról lenne szó.
Előre is köszi!
petvik@freemail.hu
Eladó egy mz 251-s új német karburátor.10000ft
Én vágok belele, csak nem tudom, hogy miből. Vegy esetleg teflonszalag nem lenne jó?????
A TS 125 es az ETZ250 hátsó telója az tényleg ugyan olyan, vagy csak nekem vannak ilyen hibrid motorjaim?
A rugó vastagsága és menetszáma látszólag megegyezik.
Persze.
Én Debrecenbe jártam Pestről hétvégenként vele.
Nagyon strapabíró gép. Sajna az elektromos rendszere nem erössége de végülis ezzel sem volt gondom.
Hello!
Nem tudja valaki hogy mi lehet annak a ETZ 250-esnek a váltójával amelyikhez jó időzítés és erős lábra van szükség a felkapcsolásához, kuplung és az olaj most lett lecserélve?
Tuti nem!
En is szivtam vele egy keveset. Neked kell vagnod bele - legalabbis en nem talaltam sehol... Nem nagy vasziszdasz, ha ugyes vagy :)
Csá! A 251hez jó a kis ETZ-k hátsó sárvédője is? Köszi
Hello!
251-es ETZ-re szerintetek jó a sima 250-es karburátortömítése? Csattos karbim van.
Halika
A berugókar ügyben. Réges régen egy reggeli inditásnál az ék elnyalódot és rugás közben a kar körbe fordult a tengelyen.Ezek után oly szerencsétlenül ütötte meg a lábamat kb sipcsont táján hogy nem tudtam ráálni és betakaróztam a vassal, na ezen röhögött a környék 1-hétig. Ez ösztönzött valami megoldás keresésére. Saját verzióm szerint a berugókar szerelése a következő TS tipuson, gondolom az ETZ is javitható igy.
Kell 1 db trabant féltengely csapszeg két zégerrel,egy qrva nagy csavarhuzó,egy 15-ös villás kúlcs.Tevékenység a következö, felrakom a helyére a deknit nem vacakolok a brugó karral nem is teszem fel a tengelyre.Amikor fent van fogom a trabi csapszeget és abból köszörülök egy éket. Ovatossan, idönként méret ellenörzés. Fogom ballomba a qrva nagy csavarhuzót ráhuzom brugó kart és a tengely hasitásába teszem a csavarhuzót.A 15 ös kulcsal felhuzom a viszahuzó rugót,ballal tartom csavarhuzót/mint állat/feltolom a brugó kart a helyére és betolom az éket. Lazitok felrakom a zégereket, és kész.
jó szerelést csőváz
kilozulu
Szevasztok
Szereztem egy 250-est de néha elég hangos a váltó ,nagyot katan,ez normális,, az olaj friss "
elöreis köszi!
HAli
Szerintetek egy jó álllapotú 125-ös TSnek bírnia kell a napi 70 km-es ingázást?
Hello!
Az ETZ-m csak komoly nyomásra veszi be a fokozatokat, nem dobja ki azokat, de természetes az egy ilyen idős 17 éves motortól hogy komoly erőt és jó időzítéssel kell variálni ha fel kell váltani? Mi lehet a probléma?
Segítséget előre is köszi!
Ha nagyon nem jutsz dülőre a hegesztéssel akkor megnézem mit tehetek az ügy érdekében. :-) Ráadásul Adonyban lakok.
Gábor
Heló.És pontosan hol a felfogató fülbe van vagy afölött?Kb hány centi ha a fül fölött van?nem tudnál fényképet küldeni róla.Ha igen akkor ha nem akarod hogy lássák a számodat akkor ragaszd le a számot szigszalaggal legalább jobban kitünik hogy hol van a szám.E-mail cimem:peter001@levele.hu
Sziasztok! Etz-250-hez szeretnék túradobozt venni,ha esetleg lenne Zala megyében eladó valakinél,akkor érdekelne. Elérhetőségem : flash51@freemail.hu
Úgy bizony, nekem egy sör volt a hegesztése. Meg néhány perc.
Semee-nek köszönöm az ötletet,P.Máté kérdezte a berugókart,tudomásom szerint 2 féleképp tudod felrakni:vagy belefúrsz a tengely végébe,menetet gyártasz a lyukba,aztán belecsavarod a mefelelő hatlapfejű csavart,azzal a megfelelő helyzetbe hozhatod a tengelyt,vagy leveszed a deklit,óvatosan satuba fogod a tengely végét és a deklit forgatod ellen a rugónak és akkor bele az éket.Én is megszívtam vele.Ha valaki tud jobbat ne hallgassa el!
Üdv Matya!De biztos ott megy bele.Párás időben majd viszem a hajszárítót!Félre a viccet,ezek szerint nem csak az enyém ilyen?
Helló Kobra!Ha csak megrepedt a szívótorkod,miért nem próbálod meg meghegesztetni?Alumíniumot is hegesztenek,az meg valami hasonló anyag.
akarmilyen olajat raksz bele pontosan anyira fog osszeulni, mert az csak a lenges csillapitast befolyasolja
inkabb rugot kell beletenni kemenyebbet, vagy eloveszitest adni neki ha meg akarod emelni. Esetleg nehany menetet levagsz es ugy adsz neki elofeszitest, akkor elvileg kemenyebb lesz a rugo de a magasag valtozatlan.
1
Hi. nem tudja valaki mennyit kóstál a kuplunglamella amelyiken vannak olyan kis bordák etz 250-esbe.
Lenne még egy kérdésem:
A tuning-fejlesztés oldalon olvasgattam erről:
programozható előgyújtás vezérlés szocimotorra...
Namost én az elektronikához annyit értek, hogy amit innen lehúzok, azt ide dugjam vissza ;) Na jó, talán egy kicsit többet.
Szóval a kérdés: be lehet építeni egy ilyet egy 6V-os TS 125-ösbe?
Köszi a válaszokat!
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy TS-be (fordulatszámmérős blokkos) lehetne-e építeni egy 5. utazó sebességi fokozatot? Esetleg valaki próbálkozott már ilyennel?
Köszi!
Roger
Háj sub-ee!
Király az óra. Ha +kérlek, elárulnád, hogy hogyan lehet úgy leszedni az órák tetejéről a króm karima nem megy tönkre?
Ha szeretnéd, akkor tudok neked is csinálni!
Én egyszerűen szétszedem teljesen, mindent elmosok benzinben, cserélek a száron szimeringet, és cserélem általában bontott jo/jobb állapotóra, ha valami nagyon hibás (elgörbült szeleptányért, bemaródott dugattyút) Aztán új olaj bele, összerakom és tök jó szokott lenni.
Néha muszály megcsinálnom, mert eddig csak forgótengelyre valóvaló szimeringet kaptam bele, az meg elkezdi ereszteni az olajat terepviszonyoktól és használattól függően 15-20 ezrenként.
Üdv,
Peti74
Akkor magyarán meg kell vennem az egészet
Valószinű ,hogy tényleg kidobálja a sebességet,de a villa vissza tolja.ez a folyamatos használatkor egyre sűrűbben fog jelentkezni,mig nem teljesen megszűnik a 2-es,és csak kerregni fog. A kuplung is lehet,de akkor a többi sebességben is kellene csinálnia.
sajnos nem kaphato,csak néha maszek rugó,és nagyon gagyi lehuzó gyűrű.
Hi!
ETZ 250-hez létezik lengéscsillapító felújító szett? Nem akarok például rugót venni, csak a belseje kellene. Aki tud erről valamit írja már le. Köszi!
Thx
csak most jutottam el ide
R.
ETZ 250 es szivotorkot keresek hibátlan állatpotban! az enyém elrepedt... :(
Pest környékén!
köszi
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|