:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Nevet, telefont nem tudok fejből, a jegyzetfüzetem meg nincs nálam, de a cím Fót, Muharay utca 14.
Üdv,
Peti74
Mert jelszóval védett, azért.
Á, Fóton?
Én is ott lakok.
Ki az a tag?
na fakk, ezt meg mi a sz@rért nem rakta fel?
ja, eddig ennyire haladtam a számlappal:

Háj sub-ee!
Hát akkor, ha van kedved erre a címre írhatsz nekem egy két okosságot a számlappal kapcsolatban:
joseph251@freemail.hu
Előre is köszi. Mondjuk én a tied alapján most próbálkoztam photoshoppal, de kinyomtatva(fotópapírra) szerintem nem lett olyan jó, mint a tiéd. Elég homályosak a számok.
Igen.
Én is a jawa csepptankomat csináltattam meg nemrég.
A folyamat eleje ugyanilyen: rozsdamaró, majd két lapát babszem mérető murva 2 liter benzinnel keverve. A legjobb paplanba tekerve berakni egy betoneverőbe két-háromórát forgatni.
A lényeg utána jön. Kétkomponensű benzin/olajálló festékkel ki kell festeni az egészet belülről, és után nem lesz vele gondod.
De ha nem akarsz vele szarakodni, vidd el Fót-ra ahhoz a taghoz, akihez én vittem. Szépen kifesti neked az egészet belülről. Nekem tisztítással együtt kért 4000 Ft-ot.
Amúgy a fickó egy rezakril nevű kétkomponensű festékkel dolgozik, 4-5000 Ft literje.
Üdv,
Peti74
Sziasztok!
Van egy kis problémám, és ebben szeretném a segítségeteket kérni!
Az MZ-met átalakítottam és egy öreg Jawa tankot kapott, amit nem sikerül normálisan megszabadítani a belső rozsdától!
Állt már az egy hetet rozsdamaróban, egy napig ráztam benne a sódert, többször öblögettem át, de még ez sem segít!
Olyan finom rozsda szemcsék jutnak a karbiba, amiket még a benzincsapnak a szűrője sem fog fel!
Nem tudtok vmi módszert amivel végleg rozsdamentesíthetném a tankom belsejét?
A segítséget előre is köszi!
10ezerKm nel tobbet mentem egy evben vele. Most igy hirtelen nem tudom menyi van a motorban, de 30ezernel nincs tobb benne, egyenlore olyan mint az oramu.
13ezer az meg szinte bejaratos :)
55ezer-nel mar jogos hogy a veget jarja.
A TS eseten a csorges sem aggaszto. Egyik haver fotengelye kezzel megrangatva is jelentosen lotyogott, de mar tobb eve jar vele :)
Amig a dugatyu nem ut bele a hengerfejbe addig nincs problema :)
Amugy a generalozas sem draga. kb 20ezerbol megvan minden anyaggal egyutt es akkor van egy 0km-es blokkod.
A TS kicsi blokkjat szerintem nem is nehez szerelni, egy alap szerszamkeszlettel es egy alap muszaki ambicioval neki lehet allni. Ha raszanod magad.
ez egy műanyaglapra van nyomtatva, ami fel van lakkozva utána 2k-s lakkal! Hosszú a történet! maga a számlap precíz elkészítése is elég hosszú!
Esetleg e-mail-ben megbeszélhetjük!
Üdv.:Sub-ee
Használj egy aluminium vagy bronz dormit, és azt verd a kalapáccsal! Akkor az megy szét, nem a tengely.
Néha lehet kapni gyári bronzfejű kalapácsot is, ami direkt ilyen céra való, de egy akármilyen maradék vacak is megteszi, ami a kettő közé befér.
Ja, és előtte jól fújd be WD40-nel, és hagyd állni egy órát. Meglepően sokat segít neki.
Hi! Komolyabb autó- vagy motorszerelő műhelyben van hidraulikus prés. Avval célszerü kinyomatni. Ahol van, ott tudják,hogy kell használni, ugyhogy azt most nem részletezem. Ja előtte blokkot, elejét, tankot, aksit, hátsó kereket kivenni! A multkor a húsz tonnás emelő,+ meleg kevés volt, a huszonöt tonnással indult csak meg... A gazdi, egy tizenhétéves srác majdnem elsírta magát a művelet láttán.
Köszi az ötleteket, én megbikázom cölöpverővel ha kell, remélem lehet kapni normális tengelyt
Hát kire is gondolhatnék másra :D
Sztem csavard rá az anyát a tengely végére, aztán kalapácssal üsd be amíg lehet! Aztán valahogy ügyeskedd ki. De én nem vagyok szerelő ha valaki tud jobbat segítsen neki
Nos szoval ha nagyon be van rohadva, akkor valoszinuleg nem fogod tudni ugy kiszedni, hogy a tengely megmenekuljon. Probalkozhatsz csavarlazito, es tarsai csodaspay-kel, aztan mikor hatott kalapaccsal utogesd, hatha megmoccan.
szerintem samu kollega ram gondolt :-)
Az enyem az be volt allva mint a gerely....
Z? Zorro? Ja be van rohadva, de az a bajom, hogy megfogni nem tudom a menet miatt, gumikalapács az nem ér semmit, rendes kalapács tönkreteszi a tengelyt. Az erő az oké csak hogyan tudom rá kifejteni?
Ha egyre gondolunk akkor 650 darabja (Szarvason.)
Hello!
A porlasztó tömítését szerintetek milyen anygból vághatnám ki? Csak mert 251-es csatos karbim van amire nem jó a sima 250-es tömítése.
És ha már a karburátornál tartok akkor még az lenne a problémám, hogy egy (5 literes) kanna tartalmát elfogyasztotta 60 km alatt. És hidegen pöcc röffre indul és egyből tökéletes 1200 körüli alapjárat van, viszont pörögni hidegen nem nagyon akar 4000 körül elkezd dadogni(azzal tisztában vagyok, hogy hideg motort nem illik pörgetni, nem is szokásom, de a diagnózis szempontjából lehet, hogy fontos lehet), ezt melegen nem csinálja viszont alapjárat nem nagyon van már akkor.
Én ezekbő arra következtetek, hogy sok benzint kap. A végsebességgel kapcsolatban nincs kivetnivalóm.
Valaki le tudná írni nekem az alap beállításokat? Milyen a fúvóka? a tűt középre tegyem? más valami? Ja a keverékállító, de azt nekem kellene kikísérletezni ugye?
Köszi a segítséget.
etz 251 elado 140 ezer forinte iranyaron
Az mennyi km?
Most akarok venni egyet amiben 13000 km van csak. Van egy nekem avval most járok de már úgy csörög mindene hogy borzalom de már 55000 km van benne felújítás nélkül. eddig evvel jártam/járok szeptember óta olyan heti 100-130 km-t de még gondom nem volt vele komolyabb. Szerinted a 13000 km az nem sok ugye. annak még motorikusan fittnek kell lennie.
Szia! Erről Z tudna mesélni neked :D sztem be lehet rohadva, ott csak az erő segít :D
ha szétszeded a pofákat és ahol jobban üveges a felülete a pofának ott meg kell csiszolni aztán jó lesz.Mert eddig az adta a hangot hogy annyira üveges volt a felülete.Vagy a legegyszerübb hogy megcsiszolni mind a két pofát és sztem jó lesz.Általában mindig alakitani kell egy kicsit az új pofa felületén.
A bal fülbe akkor?Mert nekem el veszett a lemez és azért kérdeztem ezt számot.És honnan lehet olyan lemezt beszerezni?Mintha én már láttam volna olyan mz ts 125öst amin nem volt olyan kis lemez hanem csak a száma volt a bal fülbe
Helló Mindenkinek!
MZ kilométerórájára keresek krómgyűrűt, nagyon fontos lenne, mert az enyém rozsdás.
Péter mz!
Az alvázszám a blokkfelfogató lemezbe van beütve (a motorszám fele), tipustáblát pedig ajánlom, hogy szerezzél rá, mert eredetiségvizsgálaton nézik.
Hello!
Mit csináljak az első fékkel(ETZ 250)
hogy ne csurosztokoljon (nem menetközben csinálja csak ha tolom,de engem akkor is zavar) a fekdugattyúk rendesen járnak, a fékpofák újak?
Nem próbáltad még magadtól megtalálni?
Szeretnék tanácsot kérni, hogy hogyan tudom a 250 etz-m hátsó villa tengelyét kiütni. Le akarom cserélni az egyik blokktartó sarut mert eltört. köszi Viktor
Köszi a választ. Még azt szeretném kérdezni, hogy festetted a számlapot, vagy nyomtattad?
Egy csavarhúzóval 45 fokban megdöntve szépen fel lehet körben hajlítani a peremet.Utána oldalról ugyan így vissza lehet nyomni
Heló.És pontosan hol a vázszám a felfogató fülbe van vagy afölött?Kb hány centi ha a fül fölött van?nem tudnál fényképet küldeni róla.Ha igen akkor ha nem akarod hogy lássák a számodat akkor ragaszd le a számot szigszalaggal legalább jobban kitünik hogy hol van a szám.E-mail cimem:peter001@levele.hu
Sziasztok!
Tudna valaki mondani Bp-en olyan motorszervízt, motorszerelő kisműhelyt, ahol fékpofák ferodolozásával is foglalkoznak? Momentán Jawa, Etz, és Trophy fékpofákról lenne szó.
Előre is köszi!
petvik@freemail.hu
Eladó egy mz 251-s új német karburátor.10000ft
Én vágok belele, csak nem tudom, hogy miből. Vegy esetleg teflonszalag nem lenne jó?????
A TS 125 es az ETZ250 hátsó telója az tényleg ugyan olyan, vagy csak nekem vannak ilyen hibrid motorjaim?
A rugó vastagsága és menetszáma látszólag megegyezik.
Persze.
Én Debrecenbe jártam Pestről hétvégenként vele.
Nagyon strapabíró gép. Sajna az elektromos rendszere nem erössége de végülis ezzel sem volt gondom.
Hello!
Nem tudja valaki hogy mi lehet annak a ETZ 250-esnek a váltójával amelyikhez jó időzítés és erős lábra van szükség a felkapcsolásához, kuplung és az olaj most lett lecserélve?
Tuti nem!
En is szivtam vele egy keveset. Neked kell vagnod bele - legalabbis en nem talaltam sehol... Nem nagy vasziszdasz, ha ugyes vagy :)
Csá! A 251hez jó a kis ETZ-k hátsó sárvédője is? Köszi
Hello!
251-es ETZ-re szerintetek jó a sima 250-es karburátortömítése? Csattos karbim van.
Halika
A berugókar ügyben. Réges régen egy reggeli inditásnál az ék elnyalódot és rugás közben a kar körbe fordult a tengelyen.Ezek után oly szerencsétlenül ütötte meg a lábamat kb sipcsont táján hogy nem tudtam ráálni és betakaróztam a vassal, na ezen röhögött a környék 1-hétig. Ez ösztönzött valami megoldás keresésére. Saját verzióm szerint a berugókar szerelése a következő TS tipuson, gondolom az ETZ is javitható igy.
Kell 1 db trabant féltengely csapszeg két zégerrel,egy qrva nagy csavarhuzó,egy 15-ös villás kúlcs.Tevékenység a következö, felrakom a helyére a deknit nem vacakolok a brugó karral nem is teszem fel a tengelyre.Amikor fent van fogom a trabi csapszeget és abból köszörülök egy éket. Ovatossan, idönként méret ellenörzés. Fogom ballomba a qrva nagy csavarhuzót ráhuzom brugó kart és a tengely hasitásába teszem a csavarhuzót.A 15 ös kulcsal felhuzom a viszahuzó rugót,ballal tartom csavarhuzót/mint állat/feltolom a brugó kart a helyére és betolom az éket. Lazitok felrakom a zégereket, és kész.
jó szerelést csőváz
kilozulu
Szevasztok
Szereztem egy 250-est de néha elég hangos a váltó ,nagyot katan,ez normális,, az olaj friss "
elöreis köszi!
HAli
Szerintetek egy jó álllapotú 125-ös TSnek bírnia kell a napi 70 km-es ingázást?
Hello!
Az ETZ-m csak komoly nyomásra veszi be a fokozatokat, nem dobja ki azokat, de természetes az egy ilyen idős 17 éves motortól hogy komoly erőt és jó időzítéssel kell variálni ha fel kell váltani? Mi lehet a probléma?
Segítséget előre is köszi!
Ha nagyon nem jutsz dülőre a hegesztéssel akkor megnézem mit tehetek az ügy érdekében. :-) Ráadásul Adonyban lakok.
Gábor
Heló.És pontosan hol a felfogató fülbe van vagy afölött?Kb hány centi ha a fül fölött van?nem tudnál fényképet küldeni róla.Ha igen akkor ha nem akarod hogy lássák a számodat akkor ragaszd le a számot szigszalaggal legalább jobban kitünik hogy hol van a szám.E-mail cimem:peter001@levele.hu
Sziasztok! Etz-250-hez szeretnék túradobozt venni,ha esetleg lenne Zala megyében eladó valakinél,akkor érdekelne. Elérhetőségem : flash51@freemail.hu
Úgy bizony, nekem egy sör volt a hegesztése. Meg néhány perc.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|