:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
TS 125-on nem ugyan olyan van?
Nekem van kb 50 liter fáradt olajam, nem kell?
Meg kell húzni, de ha megvan akkor a menet rossz. De azért figyeld hogy ha folyik belőle valahol akkor mindehol olajos.. Ha ez van de még meg lehet húzni a menetet akkor bele lehet tenni a csonk végére egy alu gyűrűt, ami éppen körbeveszi a véget. Vékonyka gyűrű, lágy anyagból. De ezt cserélni kell ha bontod a csatlakozást.
Nem pénzre lenne szükségem:)
http://veteranmocik.fpn.hu/MZTS250.JPG
az én kincsem vinném veteránminösítésre, de nem találok normális áron hozzá króm tankbetétet... nincs e valameikötöknek?
penzem nekem sincs ha erre gondolsz :))
Üdvözletem az uraknak, némi segítségre lenne szükségem ;-) Tudnátok-e segíteni egy szegény restaurátornak?
OB.
ez a gozhajtas nem is hulyeseg...gondoljatok el, vegyes tuzelesu MZ :)))
Mehet bele a tojastartotol kezdve a faradtolajig minden :)
soha, csak ujakat nem engednek gyartani.
Illetve meg ez sem biztos, mert szerintem csak a kornyezetvedelmi hatarertekeket szigoritjak folyamatosan es egy 2T nem tud megfelelni egy ido utan ennek. Az uzemben levo motorokat nem vonhatjak ki a forgalombol...vagy ha megis akkor illegalisan fogok motorozni...a jelenlegi sohivatali dijak mellet mar most is erosen gondolkodom ezen egyebkent.
Zseniealis ottlet.
Ki is fogom probalni, mert nekem is ez a bajom hogy izzad. Pedig uj dugatyu, meg karmanytut hasznaltam es nagyon gondosan precizen es jol sikerult osszeraknom. Altalaban nem erdekel egy kis lazasag a muszaki teruleten de a fekre nagyon finyas vagyok, szeretem ha tokeletes.
Ha a cso csatlakozasoknal izzad a fekfolyadek azzal mit lehet csinalni? At lehet szerelni gyurus fittingre? Eleve miert nem ilyennel csinaltak, sokkal egyszerubb es megbizhatobb.
Eladó MZ ETZ 150(1988) forgalomból véglegesen kivont, hiányos motorkerékpár,tulajdonostól.Forgalomba helyezhető. Ára: 38000.-Ft Telefon: 0630/4073374
http://web.t-online.hu/varga79/
kisiparival meg nem volt jo tapasztalat.
Eleve rosszul van meretezve haver szerint. Allitolag valami eszmeletlen fordulatszamra van meretezve amit az MZ sohasem tudott.
A tuning szekcioban van hazi meretezeshez segedlet es gyartasi leiras. Szamoltasd ki milyen kellene a te motorodhoz igy van osszehasonlitasi alap hogy kb milyen kell neked.
Szerintem a szürke grafit csúszógyűrükre gondolsz... Azt nem kapsz, nem házi feladat azt javítani. Vidd el olyan műhelybe ahol motorok tekercselésével fogalkoznak, majd ők pótolják, felteszem rézből, szakszerüen...
Nem tudom hogyhívják de szerintem nem. A főtengely-en a gyújtás felöl generátor forgórészén(ami rá van téve a főtengelyre) van ez aminek nekinyomódnak a szénkefék.
Nem tudjuk, de akkor megy mindegyik veteránnak és akkor bekaphassák.:D Ilyen papírral még gőzgép is lehet a hajtómű, vastag kőszén füstel... :D
HI!Ti szerintetek mikorra fogják betiltani a 2T-s motorokat?
ööö izé, csak nem a kipufogódobcsapágyra gondolsz?!
Hi!
Én a dugattyút úgy szedtem ki, hogy kihúzatam fogóval. De csak a legvégét fogtam meg, odáig úgyse megy a szimmeringbe be. Ha kijött utána már ki lehet pattintani régi szimmeringet. Ennyi.
De vigyázz hogy tényleg csak a legvégét fogd meg, mert a fogó megsérti a felületét.
Nem tudja valaki hol lehet venni etz 250-es re való kúpkerékhez azt a cuccot ami hozzá van forrasztva a kúpkerékhez, és ehhez nyomódik hozzá az állórész szénkeféje. Létszi segítsetek mert eddig nem találtam.
Rókapimpó!
Jó lenne egy ilyen lefényképezés! Mondjuk egy méretezett műszaki rajz még annál is jobb lenne... :))
Féket javítani mz-n kényes dolog. Én is sok tömítés garnitúrán és dugattyún vagyok túl. Igen annak a végnek fényesnek kell lennie, de a kaphatóak ritkán jók. Minden kis karcon olajat nyom ki. Én meguntam végül a kinlódást, és magam csináltam bele egy teljes dugyattyút.
Lehet most kiközösítenek a szakik az oldalról de azt mondom megcsinálhatod magad is! Biztos van egy villany fúród otthon. Rögzítsd valahova, majd fogd be a másik végét a dugattyúnak a tokmányba szilárdan, de úgy hogy ne hagyj rajta nyomot, nem kell megtépni! Fogsz egy csiszoló vásznat 1000 minőségben, kicsit beolajozod és a forgó dugatyúhoz nyomod. Finoman járj el, és igyekezz egyenletesen csiszolni. A végeredmény szép fényes lesz.
Ez gyárilag úgy finiselik hogy esztergálnak egy hüvelyt bronzból vagy rézből, olyat hogy szorosan menjen a csapra. Ezt behasítják hosszában több helyen. Olajjal kevert korund vagy más csiszoló port adagolnak a felületek közé és ugyan igy forgatják mig fényes nem lesz. A hasított hüvelyt meg kívülről szorítják ha kell egy bilincsel.
Hello!
Tárcsafék problémával fordulnék hozzátok!
A főfékmunkahenger szivárog. Először raktam bele egy olyan motorosboltban kapható gumitömítést. Nem lett tőle jó. Most raktam bele egy duplaajkú simmeringet. Így se jó. (most már csak azt nem tudom, hogy azt a simmeringet hogy szedem ki, mert bekloffolni is nehéz volt)
A dugattyúnak a kiálló csonkja neketek milyen? mármint hogy olyan fényesen csillogó, mint a teleszkóp? csak mert én azt tapasztaltam, hogy olyan érdes, szóval nincs benne karcolás vagy ilyesmi, hanem úgy az egész megmunkálása. Mintha ilyen esztergakéssel faragták volna körbe.
Először is azt szeretném kérdezni, hogy hogy lehet azt a simmeringet onnan kiszedni anélkül, hogy nagyobb kárt okoznék a fékben?
Másodszor le lehetne-e valahogy gyártatni egy olyan fékdugatyút, van-e olyan módszer amivel megcsinálják tükrösre.
Köszönöm a segítségeteket!
Hy levendel!
Én még nem is hallottam ilyenről ! Megköszönnék 1 képet róla ha lehet ,tegétek már fel az oldalra!
Köszi Keats
Haveromnak volt, jó állapotú gépre rakta. Azt mondta jobban húz, de nem lett gyorsabb. De ő nem tett sportszűrőt, meg nem tudok róla hogy variált volna fuvókával, se gyújtás állítgatással. Mocit nem bántja, legalább is az nem, de lehet mindenfélét kapni tudtommal.
Ha GSXF nem tud küldeni fotót akkor én megpróbálom lefényképezni a szerkezetet a haverom trophyján.
Azon is ilyen van. :D
GSXF!
Nem volna egészen véletlenül kedved egy fotót is gyártani arról a röpsúlyos izéről?
Mert én eddig csak hallottam róla, h van ilyen, de látni nem láttam, hogy lehet megoldva ez a gyújtásrész.
Előre is köszi!
Mondjuk olyan 50-60-at max. Az reális.
Helló!
Én is raktam rezót az ETZ-mre de nem pont a kisiparit. Akkoriban én is körbekérdeztem mindenkit de csak rosszat hallottam róla! Egy kicsit át kell alakítani és akkor észrevehetően nő a teljesítmény! Hogy pontosan hogy az sok mindentől függ! (főleg a méretezéstől, hogy nyomatékos vagy forgósra van hangolva)De ez a saját véleményem: csak akkor érdemes ha a moci amúgy műszakilag pöpec állapotban van!
Üdv
Hei!
Mit gondoltok a kiskereskedelmi rezóról
ETZ250-re akarok rakni megéri? mennyit dob a teljesítményen? És nem károsítja a mocit?
Ahha.. Köszi szépen a válaszokat. Akkor én arra a röpsúlyosra gondoltam, mert olyan van rajta. (csak nem tudtam a nevét..)volt TS 250em, azon nem ilyen volt azért volt fura
Köszi még1x...
Üdv
Sziasztok!
Van egy oldalkocsis ts 250/1-esem kicsit kopott, nincs műszakija festésre szorul.
Szerintetek mennyit lehet kérni érte?
Rendben, jövő hónap elején jelentkezem :o)
Addi
Megvár téged az idom ok? Elsüllyesztettem... :-)
Oké, várom a választ, amit azonnal tovább nyomok a cimbinek, akkor aztán egyezkedhetnek, mi meg majd koccintunk az egyik szocitúrán, ha sikeres volt a bolt. :o)))
kecskemeten van egyebkent, szerintem jo kis moci
Az égadta egy világon semmiben se különbözik.
Az esetleg elképzelhető (erősen feltételesen), hogy röpsúlyos előgyújtásszabályzóval szerelt gyújtásrésszel találkozol.
Tettem fel új számlapokat! akit érdekel, az nézze meg!
http://kep.tar.hu/sub-ee19/50246542
Oké, de remélem megbízható a gép. Nem szeretném, ha a cimbim csalódna bennem, oké? Ez az a piros gép, amelyik Miskolcon van?
bazz, tudtam, hogy valamit elfeljetettem! vasarnap kuldok egy szamot, meg kepet a motorrol, mert nem az enyim, oksa?
Devil, Devil, jelentkezz!!!
sztem ugyan az,de majd Bambi megmondja, o ennek a szakembere:D
Ohh minő malőr, ezesetben tárgytalan a reflexió!
ETS-t kérdezett, nem ETZ-t.
Szerintem az ETS gyújtása is 6 Voltos.
Sokban, azzal kezdve hogy 6voltos meg még dinamós az elektronika a ts-ben. De az tény, mindkettő megszakitóval rendelkezik, aminek az elve ugyan az. Ezen az oldalon vannak rajzok, járj utána.
Sziasztok!
Miben külömbözik az ets250 gyújtása a ts 250 étől?
Na jólvan, akkor lesz mivel szocitúrára járkálni..:))
Matya.
De hogy valami szépet is írjak, a csepptankosokból természetesen egy 350-es és egy 250-es megmarad. Ez biztos.
Juj, de hisz, ez az mz fórum.
Üdv,
Peti74
Attis.
Grrrrr. Neked már ki is találtam a büntetésed :-O
Üdv,
Peti650 ;)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|