:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Hi!
Én a dugattyút úgy szedtem ki, hogy kihúzatam fogóval. De csak a legvégét fogtam meg, odáig úgyse megy a szimmeringbe be. Ha kijött utána már ki lehet pattintani régi szimmeringet. Ennyi.
De vigyázz hogy tényleg csak a legvégét fogd meg, mert a fogó megsérti a felületét.
Nem tudja valaki hol lehet venni etz 250-es re való kúpkerékhez azt a cuccot ami hozzá van forrasztva a kúpkerékhez, és ehhez nyomódik hozzá az állórész szénkeféje. Létszi segítsetek mert eddig nem találtam.
Rókapimpó!
Jó lenne egy ilyen lefényképezés! Mondjuk egy méretezett műszaki rajz még annál is jobb lenne... :))
Féket javítani mz-n kényes dolog. Én is sok tömítés garnitúrán és dugattyún vagyok túl. Igen annak a végnek fényesnek kell lennie, de a kaphatóak ritkán jók. Minden kis karcon olajat nyom ki. Én meguntam végül a kinlódást, és magam csináltam bele egy teljes dugyattyút.
Lehet most kiközösítenek a szakik az oldalról de azt mondom megcsinálhatod magad is! Biztos van egy villany fúród otthon. Rögzítsd valahova, majd fogd be a másik végét a dugattyúnak a tokmányba szilárdan, de úgy hogy ne hagyj rajta nyomot, nem kell megtépni! Fogsz egy csiszoló vásznat 1000 minőségben, kicsit beolajozod és a forgó dugatyúhoz nyomod. Finoman járj el, és igyekezz egyenletesen csiszolni. A végeredmény szép fényes lesz.
Ez gyárilag úgy finiselik hogy esztergálnak egy hüvelyt bronzból vagy rézből, olyat hogy szorosan menjen a csapra. Ezt behasítják hosszában több helyen. Olajjal kevert korund vagy más csiszoló port adagolnak a felületek közé és ugyan igy forgatják mig fényes nem lesz. A hasított hüvelyt meg kívülről szorítják ha kell egy bilincsel.
Hello!
Tárcsafék problémával fordulnék hozzátok!
A főfékmunkahenger szivárog. Először raktam bele egy olyan motorosboltban kapható gumitömítést. Nem lett tőle jó. Most raktam bele egy duplaajkú simmeringet. Így se jó. (most már csak azt nem tudom, hogy azt a simmeringet hogy szedem ki, mert bekloffolni is nehéz volt)
A dugattyúnak a kiálló csonkja neketek milyen? mármint hogy olyan fényesen csillogó, mint a teleszkóp? csak mert én azt tapasztaltam, hogy olyan érdes, szóval nincs benne karcolás vagy ilyesmi, hanem úgy az egész megmunkálása. Mintha ilyen esztergakéssel faragták volna körbe.
Először is azt szeretném kérdezni, hogy hogy lehet azt a simmeringet onnan kiszedni anélkül, hogy nagyobb kárt okoznék a fékben?
Másodszor le lehetne-e valahogy gyártatni egy olyan fékdugatyút, van-e olyan módszer amivel megcsinálják tükrösre.
Köszönöm a segítségeteket!
Hy levendel!
Én még nem is hallottam ilyenről ! Megköszönnék 1 képet róla ha lehet ,tegétek már fel az oldalra!
Köszi Keats
Haveromnak volt, jó állapotú gépre rakta. Azt mondta jobban húz, de nem lett gyorsabb. De ő nem tett sportszűrőt, meg nem tudok róla hogy variált volna fuvókával, se gyújtás állítgatással. Mocit nem bántja, legalább is az nem, de lehet mindenfélét kapni tudtommal.
Ha GSXF nem tud küldeni fotót akkor én megpróbálom lefényképezni a szerkezetet a haverom trophyján.
Azon is ilyen van. :D
GSXF!
Nem volna egészen véletlenül kedved egy fotót is gyártani arról a röpsúlyos izéről?
Mert én eddig csak hallottam róla, h van ilyen, de látni nem láttam, hogy lehet megoldva ez a gyújtásrész.
Előre is köszi!
Mondjuk olyan 50-60-at max. Az reális.
Helló!
Én is raktam rezót az ETZ-mre de nem pont a kisiparit. Akkoriban én is körbekérdeztem mindenkit de csak rosszat hallottam róla! Egy kicsit át kell alakítani és akkor észrevehetően nő a teljesítmény! Hogy pontosan hogy az sok mindentől függ! (főleg a méretezéstől, hogy nyomatékos vagy forgósra van hangolva)De ez a saját véleményem: csak akkor érdemes ha a moci amúgy műszakilag pöpec állapotban van!
Üdv
Hei!
Mit gondoltok a kiskereskedelmi rezóról
ETZ250-re akarok rakni megéri? mennyit dob a teljesítményen? És nem károsítja a mocit?
Ahha.. Köszi szépen a válaszokat. Akkor én arra a röpsúlyosra gondoltam, mert olyan van rajta. (csak nem tudtam a nevét..)volt TS 250em, azon nem ilyen volt azért volt fura
Köszi még1x...
Üdv
Sziasztok!
Van egy oldalkocsis ts 250/1-esem kicsit kopott, nincs műszakija festésre szorul.
Szerintetek mennyit lehet kérni érte?
Rendben, jövő hónap elején jelentkezem :o)
Addi
Megvár téged az idom ok? Elsüllyesztettem... :-)
Oké, várom a választ, amit azonnal tovább nyomok a cimbinek, akkor aztán egyezkedhetnek, mi meg majd koccintunk az egyik szocitúrán, ha sikeres volt a bolt. :o)))
kecskemeten van egyebkent, szerintem jo kis moci
Az égadta egy világon semmiben se különbözik.
Az esetleg elképzelhető (erősen feltételesen), hogy röpsúlyos előgyújtásszabályzóval szerelt gyújtásrésszel találkozol.
Tettem fel új számlapokat! akit érdekel, az nézze meg!
http://kep.tar.hu/sub-ee19/50246542
Oké, de remélem megbízható a gép. Nem szeretném, ha a cimbim csalódna bennem, oké? Ez az a piros gép, amelyik Miskolcon van?
bazz, tudtam, hogy valamit elfeljetettem! vasarnap kuldok egy szamot, meg kepet a motorrol, mert nem az enyim, oksa?
Devil, Devil, jelentkezz!!!
sztem ugyan az,de majd Bambi megmondja, o ennek a szakembere:D
Ohh minő malőr, ezesetben tárgytalan a reflexió!
ETS-t kérdezett, nem ETZ-t.
Szerintem az ETS gyújtása is 6 Voltos.
Sokban, azzal kezdve hogy 6voltos meg még dinamós az elektronika a ts-ben. De az tény, mindkettő megszakitóval rendelkezik, aminek az elve ugyan az. Ezen az oldalon vannak rajzok, járj utána.
Sziasztok!
Miben külömbözik az ets250 gyújtása a ts 250 étől?
Na jólvan, akkor lesz mivel szocitúrára járkálni..:))
Matya.
De hogy valami szépet is írjak, a csepptankosokból természetesen egy 350-es és egy 250-es megmarad. Ez biztos.
Juj, de hisz, ez az mz fórum.
Üdv,
Peti74
Attis.
Grrrrr. Neked már ki is találtam a büntetésed :-O
Üdv,
Peti650 ;)
igen
ugyanis a 2. fokozat felett nincsen ures fokozat.
az egesz ugy mukodik hogy van egy tarcsa amiben vannak bevagasok, egy rugos pocok pedig megakasztja a bevagasoknal amikor a megfelel pozicioban van. Ezen a tarcsan a megfelelo sebessegi fokozatoknal es az 1-2 kozott van vajat, a tobbi fokozat kozott nincs. De ha vagnal oda akkor ott is lenne ures. Namos normalis esetben a tobbi fokozat kozott nem all meg a valto, de ettol meg elofordulhat, igy gyakorlatilag ureset kapcsoltal ott ahol hivatalosan nincsen. Ha picit elmozdul a pontos kozephelyzetbol ilyenkor akkor a kapcsolo korom kerreghet, mivel csak felig van betolva a fokozat. Szerintem ne hasznald igy szandekosan, mert ha elkopik a kapcsolo korom akkor kidobja olyankor is amikor nem kene.
sorszám: 10865 (48233)
( előzmény: Kegyetlen250, 2006-03-23 20:09:34)
Nekem a TS-en akkor volt ilyen amikor a gyari ajanlasu guminal nagyobbakat tettem ra.
eh...kicsire nem adunk :)
Nekem mondjuk olyan aksim van amit akar fejre is allithatsz egy csepp sem jon ki belole.
hat nem tudom, szerintem kivanatos hogy leerjen mindket kerek, ha motorozni akarsz :))))
Amugy valoszinuleg az uj hatso telod hosszabb lehet.
Najóvan...V-Storm..:))
De végülis mindegy...
Ha elárulom biztos leb@sz.
megy mint a vihar:-)
Na jó, akkor mit vett helyette??Így jobb??:))
nem lesz
mert
már...
itt a nyár:-)
Miapicsa!!:))
Mi történt??Mi lesz helyette???
Sziasztok.
Eladó a 300 ccm-es, honvédségi ETZ-m.
A motorja (meg úgy általában az egész motor) fel van újítva a beszerezhető legjobb alkatrészek felhasználásával és maximálisan az hosszú élettartam figyelembevételével. Kétszemélyes, sok csomagos túrára is alkalmas. Bőven be van járatva, kb. 8000 km lehet benne.
A 2006-03-18 12:59:53-es hozzászólásban már írtam róla néhány szót.
Akit érdekel küldök fényképeket.
A motor Budapesten van.
Üdv,
Peti74
Lehet, hogy az a gyári méret és az előző volt már kicsit összemenve. :D
Igen mivel alaphelyzetben a 2. sebesség felett csak kamu üres van.
Alatta van az igazi. :DDD
sorszám: 10853 (48128)
( előzmény: Kegyetlen250, 2006-03-23 20:09:34)
2-tö fölödt üresben inditottam és elkezdet
kerregni, amig nem léptem a váltora.
Ez is normális?
köszi
Akkor mimden oké megnyugodtam.
Akkor szerinted nem érdemes azon törni a fejem hogy a másoké hogyan áll az enyém így áll és kész, mondjuk nem nagyon értem ha az ember megvesz egy tök új alkátrész mért tér a gyáritól?
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|