MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hali!
Help kellene!
80/80-as abroncshoz milyen gumi belső kell?? (belső nélküli volt, csak engedi a levegőt)
A méret érdekelne, vagy , hogy a másik méretben ez milyennek felel meg!
üdv :)
Nekem a szívócsonk volt elrepedve.Hegesztés vagy csere.
Sziasztok!
(ETZ250)porlasztó felerősítésénél falsot kap...valahol. Kb.:20x szedtem szét, közben külömböző tömitésekkel próbálkoztam.(persze mindvégig teljesen nyugodt maradtam) Eredmény=0 Most bekentem az egészet kb 20cm vastagon a jó öreg FB.S-el és összeraktam. Persze gondolom ez nem a lejobb megoldás. SEGÍTSETEK!!!
Hello!
A hátsó teleszkópomból dől az olaj! A támasztó oldaláról (EZT 251)
Már tocsog a gumi az olajtól, és úgy tudom nem vitamin a guminak. Főleg azért aggódok, mert 10000ft-os peres gumi van rajta. Mit lehet vele csinálni? Várjam amíg már nem jön belőle? (egyszer csak elfogy)
Vagy szét lehet azt szedni??
Egyébként nem csak ott folyik, hanem a kipufogó oldali telót leszámítva mindenhonnan ahol olaj van.
Például a fordulatszámmérő kivezetésénél, abba van külön papírtömítés? Azzal mit lehet kezdeni?
már idegesít, hogyha leállítom valahova akkor 3-4 olajfoltot hagy maga után egyszerre.
Köszi
Szerintem cseréld ki, én nem vagyok híve a túlméretes gumi témának! Menj vissza ha tudsz és szipogj hogy rosszat adtál bazzeg!
Gyarilag ugyebar 2,75-os valo ra, a 3" as gumi-ba nem hinnem, hogy belekotnenek. Amugy siman felfer meg a 3,50" es is vagy a 100/80-as, csak azert nem illik akkorat tenni ra mert a vizsgabiztos megfutyuli. Ha en lennek a helyedben hagynam a 3" ast .
Sziasztok,
tanácsra lenne szükségem: fel lehet rakni 150es TZ első felnijére 3.00 collos gumit? Nem "tuningolni" akarom, csak az történt, hogy elmentem a boltba, kértem gumit, és persze nem néztem meg mekkorát ad a srác, gondoltam csak tudja. Oszt mégse :)
Szóval szerintetek feltegyem, vagy cseréljem be 2.75ösre?
Köszi,
Gábor
Még egy kérdés. az első telón lévő gumi cucc mit rejt? azt le lehet csak ugy venni?
Hello!
Meg tudja valaki mondani hogy az NGK gyertyákon hogyan tudom meg a hőétéket?
Vagy hogyan kell átváltani a számot ami rajta van? És még egy kérdés 250-es ETZ-be melyik a legjobb NGK gyertya?
Hello
A bovden játeka jo és mem kell hozányulnom akkor is lasan valtozik a fordulat.
telefonos segitséget kérnék tőled ha lehet.küld el lécci sms-ben.
úgy tudom csak a telóban lévő rugó más.
Tehát átrakhatód, csak vegyél bele hozzávaló rugót. Vol egy TS-em amiben ETZ125-ből rakták át, én meg ebből egy 250-es ETZ-be raktam :) es mindegyik motorban gond nálkül üzemelt.
Megkaptuk. Bocsánatot kérek ha nem válaszoltam. Ez az én hibám.
Sajnos kevesen vagyunk akik ténylegesen szerkesztik az oldalt és hát mivel ez hobby szinten megy nem mindig van időnk az oldalra.
De amint látjátok ennek ellenére sikerült kirakni megint pár dolgot.
A riasztó az jó téma, ilyen még nincsen, szóval mindenképpen felkerül.
Persze. Alapjáraton a kicsi előgyújtás miatt több benzint kell neki adni, ami aztán az alapjárati rendszeren keresztül a teljes fordulatszámtartományba beleszól.
A 6V-os trabantban is benne volt ugyanez az a röpsúlyos szabályzás, én úgy kivágtam belőle, mint macskát. Lehegesztetttem a bütyköt és kapott fox előgyújtást. Máris lement a fogyasztás 8,5-ről 7-re. Hangsúlyozom ez egy trabant volt.
Ami a fordulatszámfüggő előgyútásszabályzást illeti, az elektronika fórumon hirdetett igc-ből beraktam egyet a trabiba (még januárban). A menetdinamika érezhetően megváltozott, de elég sokat kísérleteztem vele, mire sikerült egy elfogadható jelleggörbét adni neki. A görbe korántsem lineáris, már 600-as fordulaton 12 fokkal indít, onnan kb. lineáris kb. 3000-ig (ott 21 fok) majd egyre lankásabban emelkedik a görbe kb. 5000-ig, onnantól végig 26 fok. Végül is a görbe egy kifli-alak lett, csak nem hajlik visszafelé.
Az eredeti fix gyújtással 3mm-rel, azaz kb. 21 fokkal ment a trabi legszebben.
a lényeg, hogy a fix gyújtáshoz képest az igc-vel kis fordulatokon mindössze néhány fokot volt érdemes csökkenteni az előgyújtást, mert érezhetően a nyomaték rovására kezdett menni, hideg motorral így is rángat, meleg motorral már épp nem. Viszont nagy fordulatokon az a néhány fokos lineáris emelkedés a fixhez képest érezhető javulást hozott, a motor érzésre könnyebben pörög fel, a gyorsulása is jobb lett a felső fordulatszámtartományban. Az utazósebesség is nőtt, mivel magasabb fordulatokon sincs az a "kínlódik a motor" érzés.
Mivel itt a jó idő, ha szerzek megint laptopot beleteszem az igc-t az etz-be. Közepes és nagy fordulatokon biztos javulást várok, kis fordulaton pedig azért nem várok gyengülést, mert az etz teljesítmény/súly aránya lényegesen jobb, mint a trabanté.
Üdv,
Peti74
Hi Rókapimpó!
Hihetetlen, hogy ilyen létezik! Ezek szerint már akkor építettek MZ-be fordulatszám függő gyújtást. (persze a kor technikájának megfelelően)
Hát ez marha jó! Ilyet még Chuck Norris sem tud!
Egyébként észrevehető a különbség a sima és a röpsúlyos gyújtású MZ-k közt? (menetdinamikailag)
Üdv: Herr'Watt
Pedig a hibák váratlan jönnek, mert ki várja hogy jöjjön már az a hiba:) Nem tom, én arra tippelnék ha minden oké hogy főtengelyszimering...
De azért biztos ami biztos, nézd meg kijön-e a tartályból a nafta, karbi sem nyelt be vizet, gyujtás sem hagyhat ki...
A karbi kifogástalan, a gyujtása is szerintem jó mert még pár napja minden rendben volt vele és nem hiszem hogy egyik napról a másikra elállítódik.
Levendel és GSXF és akit még érdekel!
Feltettem néhány képet a röpsúlyus trophy gyújtásról:
http://rokapimpo.uw.hu/gyujtas.html
Nem tudja valaki hogy hol lehet villamerevítőt (asszem így hívják) kapni?
Annyi bajom van velük hogy túl messze nyitottak motorosboltot:))
Miért? Bajod van a labancokkal?
Köszi. akkor nem mostanában veszek :)
Azt is mond el hogy mit ellenőriztél eddig? Gyujtás, karbi pucolás stb.
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem etz 250-em van idáig úgy türhetően ment a motor, de mostanában olyan 4000-res fordulat fölött nem tud olyan jól kipörögni és 'szaggatotva' megy nem tudom hogy mia a gond de igy a végsebessége is 125-ről 110-re modosult.
A labancoktól. Louis a portéka. Ugyan árulnak itthon is ilyet de nagyon sokért.
Hy Motomen!
Megnéztem azt a képet amin a polírozást mutattad. Fasza lett. De én a plexire lettem figyelmes. Honnan vetted?
Mikor változik ha csak úgy hagyod magában a motort, akkor is változik az alapjárat, vagy csak úgy menet közben ötlet szerűen? Amúgy meg ha nem bírja a világítást rendszeressen, akkor karburálás gonjaid vannak. Tippem hogy nem jó az alapjárat, de ez az alapjárati keverék folyománya. Meg az is lehet hogy nincs holtjátéka a gázbowdennek. Ahogy tekered a kormányt hol gázt ad, hol elvesz.
sorszám: 11038 (49060)
( előzmény: Kegyetlen250, 2006-04-02 06:46:25)
Okoskodhatok?! Ha annyira kopott lenne hogy szimering nem fogja meg az olajat akkor már krómozás sincsen a csövön... Ha még van króm akkor szimeringnek is fogni kell, csak ne gagyit tégy bele.
5 centi nem zuhanhatott össze, az nagyon durva. Haveromnak is volt egy ilyen mocija, de kiderült hogy elmés földművesek levágtak belőle, hogy össze üljön, igy sporisabb. Kapsz bele nem túl sokért rugót, szerintem ne tuningold.
HI!
A következő a problémám MZ elsőteleszkópjával:
1. a teleszkópszár kopott, engedi az olajat mit lehet ezzel tenni? esetleg nagyobb belsőátmérőjű szimeringet beletenni?
2. a rugó már elgyengült alaphelyzetben 50 mm-t ül be, mekkora vasdarabbal toldjam meg?
HY!!
Keresek Mz Ts 250-esre való duda kürtöt! Akinek van elfekvőben, vagy tud valahol az feltétlen szoljon! Irjon e-mailt a : kowy89@citromail.hu- ra
Még valami az alapjárat ingadozik 1000-2000-közöt ha világitást kapcsolok van amikor leál menet közbenis a fesszabályzom ujab fajta
csiszolni nem lehet,
lehet hogy gyujtást kelene belöni?
Szeva
A láncon álitotam egy kicsit de meg valami nem jo
Azt tudom hogy a fhp előtt 3 mm-re kell de miért van az hogy az alaplapot jobbra-ill.-balra tekerve nem változik semmi.
Elméletileg ha a kipuff felé állítom akkor kisebb ha a hátsó kerék felé akkor nagyobbnak kellene lennie de nálam ez nem működik mert egyszerűen nem változik, és ez az összerákás után jelentkezett
Hát éppen ez a gond, hogy közvetlenül a fhp-nál nyit! Annak korábban kell!
Ha tényleg becsületesen tükörfényesre polírozod, akkor nem kell lakk, marad sokáig ilyen. Én 6 éve políroztam mindent fel és még most is jó. Persze tisztogatni kell, és mosás után a cseppeket letörölni, mert azok hagynak nyomot. A lakkal gond van, nehezen tapad és előbb utóbb ledobja.
Enyém így nézett ki a polírozást követő 15 000 km után:
http://www.bikerware.tar.hu/PICT7250.JPG
Hi! Én is mostanában polírozok, olvastam egy helyen h le kellene lakkozni a polírozott felületet különben idővel bemattul. Mit tudtok erről?
Hali!
A minap széthúztam a TS125-ösöm blokkját majd összerakás után nem bírok neki rendes gyújtás állítani mert mindig a felsőholtpontnál közvetlenül nyit a mexakító akármelyik irányba is tekerem az alaplapot. Mi lehet a gond?
Nézd meg nem laza-e a láncod.Amúgy megnézted,nincs valami lazulás?
sorszám: 11026 (48958)
( előzmény: Kegyetlen250, 2006-04-01 08:55:12)
Sziasztok
Segitség ha erösen ráfékezek a hátso kerékre akkor csatan vaiami egy nagyot.
Milehet a baj???
Nem találom.
és még meg tunnad mondani hogy hosszabb e?
Az ETZ 125 és a 250 villája megeggyezik, csak a 250-esben erősebb rugó van, ha jól tudom.
halika
tip 1 huzd meg a főtegő végén az anyát
tip 2 nincs a főtengő anya alatt alátét
tip 3 csapágy nem bele való vagy törött
tip 4 kezd szakadni a bovdenogo és csusznak szét a szálak ezért hoszú lett
tip 5 átszakadt az a kis müanyag dugó ami megfogja a bovdenogo külselyét a blockban
tip 6 nem belevaló a bovdenogó
hirtelen ezeket nézném meg
csőváz
kilozulu
Vasárnap mz kupasorozat 1 forduló az Euróringen!(Örkényben)Belépő ingyenes!Mindenkit szeretettel várunk akit érdekel!
Sziasztok. lenne egy kerdesem, mint kezdo emcettes. Egy 025ös etz vazba bele lehet tenni minden operálás nélkül egy 250es elsővillát? és mi a kulonbség a ketto villa között. hossz, stb koszi.
Rendben! Akkor köszönöm szépen, hogy segítségeddel teret kaphattam jószerencsém érvényesülésének! :)
A tuning fejlesztés rovatba fel szerettem volna tenni ezt a cikket, de nem kapták meg az e-mailt! Egy házilag megépíthető higanykapcsolós motorkerékpár riasztóról lenne szó! Akit érdekel, az nézze meg ezt a linket:
http://sub-ee19.tar.hu/
Köszönöm a jó tanácsot megpróbálom úgy ahogy mondtad!
Kicsit helyesbitek az előbb kihagytam.Nekem nem olaj gondom volt hanem a kuplungot kilyomó rúd vége nem volt merőleges a legutolsó lamellára amelyiket kinyomja és ezért a kuplungot ha behúztam nem központosan emelt ki.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|