MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Pedig a hibák váratlan jönnek, mert ki várja hogy jöjjön már az a hiba:) Nem tom, én arra tippelnék ha minden oké hogy főtengelyszimering...
De azért biztos ami biztos, nézd meg kijön-e a tartályból a nafta, karbi sem nyelt be vizet, gyujtás sem hagyhat ki...
A karbi kifogástalan, a gyujtása is szerintem jó mert még pár napja minden rendben volt vele és nem hiszem hogy egyik napról a másikra elállítódik.
Levendel és GSXF és akit még érdekel!
Feltettem néhány képet a röpsúlyus trophy gyújtásról:
http://rokapimpo.uw.hu/gyujtas.html
Nem tudja valaki hogy hol lehet villamerevítőt (asszem így hívják) kapni?
Annyi bajom van velük hogy túl messze nyitottak motorosboltot:))
Miért? Bajod van a labancokkal?
Köszi. akkor nem mostanában veszek :)
Azt is mond el hogy mit ellenőriztél eddig? Gyujtás, karbi pucolás stb.
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem etz 250-em van idáig úgy türhetően ment a motor, de mostanában olyan 4000-res fordulat fölött nem tud olyan jól kipörögni és 'szaggatotva' megy nem tudom hogy mia a gond de igy a végsebessége is 125-ről 110-re modosult.
A labancoktól. Louis a portéka. Ugyan árulnak itthon is ilyet de nagyon sokért.
Hy Motomen!
Megnéztem azt a képet amin a polírozást mutattad. Fasza lett. De én a plexire lettem figyelmes. Honnan vetted?
Mikor változik ha csak úgy hagyod magában a motort, akkor is változik az alapjárat, vagy csak úgy menet közben ötlet szerűen? Amúgy meg ha nem bírja a világítást rendszeressen, akkor karburálás gonjaid vannak. Tippem hogy nem jó az alapjárat, de ez az alapjárati keverék folyománya. Meg az is lehet hogy nincs holtjátéka a gázbowdennek. Ahogy tekered a kormányt hol gázt ad, hol elvesz.
sorszám: 11038 (49060)
( előzmény: Kegyetlen250, 2006-04-02 06:46:25)
Okoskodhatok?! Ha annyira kopott lenne hogy szimering nem fogja meg az olajat akkor már krómozás sincsen a csövön... Ha még van króm akkor szimeringnek is fogni kell, csak ne gagyit tégy bele.
5 centi nem zuhanhatott össze, az nagyon durva. Haveromnak is volt egy ilyen mocija, de kiderült hogy elmés földművesek levágtak belőle, hogy össze üljön, igy sporisabb. Kapsz bele nem túl sokért rugót, szerintem ne tuningold.
HI!
A következő a problémám MZ elsőteleszkópjával:
1. a teleszkópszár kopott, engedi az olajat mit lehet ezzel tenni? esetleg nagyobb belsőátmérőjű szimeringet beletenni?
2. a rugó már elgyengült alaphelyzetben 50 mm-t ül be, mekkora vasdarabbal toldjam meg?
HY!!
Keresek Mz Ts 250-esre való duda kürtöt! Akinek van elfekvőben, vagy tud valahol az feltétlen szoljon! Irjon e-mailt a : kowy89@citromail.hu- ra
Még valami az alapjárat ingadozik 1000-2000-közöt ha világitást kapcsolok van amikor leál menet közbenis a fesszabályzom ujab fajta
csiszolni nem lehet,
lehet hogy gyujtást kelene belöni?
Szeva
A láncon álitotam egy kicsit de meg valami nem jo
Azt tudom hogy a fhp előtt 3 mm-re kell de miért van az hogy az alaplapot jobbra-ill.-balra tekerve nem változik semmi.
Elméletileg ha a kipuff felé állítom akkor kisebb ha a hátsó kerék felé akkor nagyobbnak kellene lennie de nálam ez nem működik mert egyszerűen nem változik, és ez az összerákás után jelentkezett
Hát éppen ez a gond, hogy közvetlenül a fhp-nál nyit! Annak korábban kell!
Ha tényleg becsületesen tükörfényesre polírozod, akkor nem kell lakk, marad sokáig ilyen. Én 6 éve políroztam mindent fel és még most is jó. Persze tisztogatni kell, és mosás után a cseppeket letörölni, mert azok hagynak nyomot. A lakkal gond van, nehezen tapad és előbb utóbb ledobja.
Enyém így nézett ki a polírozást követő 15 000 km után:
http://www.bikerware.tar.hu/PICT7250.JPG
Hi! Én is mostanában polírozok, olvastam egy helyen h le kellene lakkozni a polírozott felületet különben idővel bemattul. Mit tudtok erről?
Hali!
A minap széthúztam a TS125-ösöm blokkját majd összerakás után nem bírok neki rendes gyújtás állítani mert mindig a felsőholtpontnál közvetlenül nyit a mexakító akármelyik irányba is tekerem az alaplapot. Mi lehet a gond?
Nézd meg nem laza-e a láncod.Amúgy megnézted,nincs valami lazulás?
sorszám: 11026 (48958)
( előzmény: Kegyetlen250, 2006-04-01 08:55:12)
Sziasztok
Segitség ha erösen ráfékezek a hátso kerékre akkor csatan vaiami egy nagyot.
Milehet a baj???
Nem találom.
és még meg tunnad mondani hogy hosszabb e?
Az ETZ 125 és a 250 villája megeggyezik, csak a 250-esben erősebb rugó van, ha jól tudom.
halika
tip 1 huzd meg a főtegő végén az anyát
tip 2 nincs a főtengő anya alatt alátét
tip 3 csapágy nem bele való vagy törött
tip 4 kezd szakadni a bovdenogo és csusznak szét a szálak ezért hoszú lett
tip 5 átszakadt az a kis müanyag dugó ami megfogja a bovdenogo külselyét a blockban
tip 6 nem belevaló a bovdenogó
hirtelen ezeket nézném meg
csőváz
kilozulu
Vasárnap mz kupasorozat 1 forduló az Euróringen!(Örkényben)Belépő ingyenes!Mindenkit szeretettel várunk akit érdekel!
Sziasztok. lenne egy kerdesem, mint kezdo emcettes. Egy 025ös etz vazba bele lehet tenni minden operálás nélkül egy 250es elsővillát? és mi a kulonbség a ketto villa között. hossz, stb koszi.
Rendben! Akkor köszönöm szépen, hogy segítségeddel teret kaphattam jószerencsém érvényesülésének! :)
A tuning fejlesztés rovatba fel szerettem volna tenni ezt a cikket, de nem kapták meg az e-mailt! Egy házilag megépíthető higanykapcsolós motorkerékpár riasztóról lenne szó! Akit érdekel, az nézze meg ezt a linket:
http://sub-ee19.tar.hu/
Köszönöm a jó tanácsot megpróbálom úgy ahogy mondtad!
Kicsit helyesbitek az előbb kihagytam.Nekem nem olaj gondom volt hanem a kuplungot kilyomó rúd vége nem volt merőleges a legutolsó lamellára amelyiket kinyomja és ezért a kuplungot ha behúztam nem központosan emelt ki.
Heló.Nekem van egy tippem.Ha gyorsan váltasz lehet azért nem veszi be a sebességet mert a kuplung amikor hirtelen behuzod meg mindjárt váltani is szeretnél egy kicsi ideig még nem teljesen old szét a kuplung ezért a kettes sebesség fogaskerekeinek körmei nem akar szétkapcsolódni a másikkal (egy picit huzza magát)ezért még az nem kapcsol szét addig nem is lehet 3ba kapcsolni.Sztem próbáld azt hogy kipörgeted 2be és behuzod a kuplungot egy kicsit többet várjál mint eddig mielőtt 3ba tennéd és ha (kb3-4sec)kivártad akkor próbáld 3ba rakni.Addigra jól szétold a kuplung.A hajtóműolajjal nincs gond?Olyan amilyen kell egy mz-be?Ez csak egy tipp a te gondodra mert nekem is ilyen volt a jawa mustanggal.A kuplung nem csúszott rendesen és alig vette be a 3at a kettővel meg nem volt még baj.Meg mikor meg álltam ki se lehetett venni sebességből annyira huzta magát hiába volt behúzva a kuplung.
Régóta álló motort kéne szállítanom. Amikor leveszem az utánfutóról, jó lenne, ha első fékkel meg lehetne fogni, nem szaladjon el. A fékkar viszont ellanállás nélkül lötyög. Töltöttem bele fékolajat, de nem folyik le. Mit tegyek, hogy legalább a fenti feladatra jó legyen? Kösz.
Hello! Sajna még nincs képem de majd jövő héten csinálok. A Ts 250/1 5 sebességes váltója ugyanaz, mint az ETZ 250-é, ugye? Van egy per1es széthúzott blokkom és majd megnézem hogy abban hogy vannak a fogaskerekek és a léptetőszerkezet.
Köszi a segítséget!
Ha nem emel ki a kuplung, az lehet h azért van, mert már elforgott egyszer a főtengelyen, és be van rágódva a kuplungagy. Ilyenkor hajlamos arra hogy felüljön, és akkor nem emel ki. Nekem legalábbis ez volt a hiba. Bambi tanácsolta, hogy vegyem le a kuplungot, és az alatta lévő alátétet, egy vékony rugós alátétre cseréljem. Ez ideiglenes megoldásnak jó. De legjobb ha veszel egy másik kuplungagyat. Próbálj meg inkább egy jó használtat venni, ami nincs bemaródva, mert a kisipari szar amit általában kapni lehet nincs megfelelően kimunkálva, és nem lehet eléggé ráhúzni a kúpra. Ahhoz hogy jó legyen, kell egy jó esztergályost szerezni, aki megcsinálja a kisiparit olyanra, amilyenre kell. Remélem tudtam segíteni.
Üdv!
Ádi
..meg tudna valaki mondani hogy MZ 251 ETZ re milyen lanc kell pontosan?fenx
Nekem ez a tippem. Ha a kerék volt rossz akkor meg kellet volna javulni a szerelés után... Esetleg nincs képed a hibás darabról?
Köszönd a szerencsédnek! :) Az mz fékje az a csoda, ami néha akkor sem működik jól ha mindennel a leggondosabban jártál el...
Akkor passz, igy látatlanban nekem nincs több tippem!
Teljesen elforgattam már a kuplung állító tárcsát koppanásig. Minden előfeszítést megadtam neki alul, felül és így sem emel ki.
Hello! Kitakarítottam az egészet, a csapágyak jók, a fogaskerekek is jók. (léptetővilla nem volt eltörve, azt nem figyeltem hogy elvan-e hajolva)
Csak azt az egy fogaskereket cseréltem ki, amelyik lenyalódott. Lehet hogy egyszerre teszi be 2 sebességbe magát és azért nyalódik el, mert a egyik fogaskeréknek csak a fele érintkezik a másik fogaskerékkel. Szóval akkor a kapcsolószerkezetben lehet a hiba?
Üdv!
Szia peti74 és Motomen! Nagyon köszi a segítséget, ismét szétszedtem a főfékhengert, kicseréltem azt a nyavalyás karmantyút, és egy csapásra visszatért a fékhatás! :)) SŐt sokkal jobb lett, mint valaha! Nagyon köszi a tanácsokat, és az útmutatást! :)
A megakadásig jobbra azt jelenti hogy lehet hogy eszközzel meg is kell kopogtatni érzéssel mert kézzel nehéz forgatni. Meglátod határozottan meg fog akadni.
Pedig ha csak orbitális gond nincsen akkor próbálkozz csak azzal a durva állító tárcsával... Rendes hazsnálat és kopás következtében az lehet hogy nem fog, de hogy nem emel ki...
A kuplunk egy összeszerelt monoblokk, alap helyzetben fog, ez ellen dolgozol ha ki akarod nyitni. Ha meghúzod a kart az megforgat lent egy karos tárcsát ami nagy hárombekezdésű trapézmenettel forul egy anyában. A dura állításnál ezt az anyát tekered addig mig a szerkezet alapban neki nem feszül a kuplungnak.
Javaslom próbálgasd még. Tekerd vissz tövig a finom állító csavart a kuplung karnál. Majd lent a kuplunk anyáját amit a tárcsa fog, azt tekerd teljesen megakadásig jobbra, mintha egy csavart akarnál kicsavarni. Utána tedd vissza a tárcsát a helyére. Ha nem fekszik lyukra akkor addig forgasd míg megtalálja, mert 4 helyzetben lehet betenni azt a tárcsát.
Nekem nem teljesen világos! Be sem veszi vagy kidobja? És mikor nem működik jól ha lazán kapcsolsz nyugiban vagy ha hirtelen? A nem lehet váltani az azt jelenti hogy elakad a váltókat vagy csak nyomogatod és nem történik semmit?
Ha nem vált az lehet hogy a váltó szerkezetből indul ki a probléma, eltörve, elhajolva valamely villa igy beteszi egyzerre két fokozatba. Főleg ha terepezett öcséd vagy hugod akkor könnyen megerőltethette a váltót...
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|