MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hi!
NGK B8HS a jó bele. Esetleg Izolator 260 .
sziasztok!
egy kérdésem lenne az MZ ETZ125-be milyen gyertya kell!légyszíves segítsetek!
Előre is köszönöm
egy fiatal motoros
A tengely passzol, a legnagyobb probléma hogy le kell cserélni minimum a jobb oldali telószárat, mivel a TS telószárra nem tudod feltenni a féknyerget
A tengely passzol, a legnagyobb probléma hogy le kell cserélni minimum a jobb oldali telószárat, mivel a TS telószárra nem tudod feltenni a féknyerget
Én olcsó jános voltam vettem két 28 literes fekete sporttáskát valami akcióban 3000ért az interspárban. Felvarattam rá 4 fém bujatatót és a vállpántokat használom a rögzítéshez. Igy összesen 4000ft volt. Ja meg vágtam az aljába és oldalába műanyag lapokat hogy legyen tartása. Igy a kipufogót sem éri el és fel is lehet ülni hátra.
Egyik haverom 150-es ETZ-jén is a 250-es oldalcsomagtartója van. Tehát jó rá a 250-esé.
Tisztelt KÉRI LACI!
Mit tudtál hasznosítani azokból a robbantott ábrákból amiket köldtem?
Keats
Hi!Neked van a mocidon oldalcsomagtartó(fémkeret)?
Tudja vki hogy hol lehet venni 250 etz re oldal táskát?
Sziasztok!
Van e valaki akinek van tapasztalata dobfékről tárcsára való alakításról?
Konkrétan az érdekelne, hogy a két változat keréktengelye azonos e, vagy azt is cserélni kell?
Ami eddig megvan hozzá az a kerékagy, hoányzik még a távtartó, és minden más ami nem egyezik (csapágy, porvédő szimering).
Köszi
Már könyörögtem neki, hogy működjön, de nem akar. :) Nem értek annyira az elektromossághoz, ezért kérnék elöbb tanácsot hozzá.
Elösször is nézz magadba, nem mondtál-e neki valami sértőt! :) Majd kérj tőle bocsánatot!!:D Tudod lelke van!
Szeretnem még kérdezni, hogy:
ETZ 125-ösre milyen oldalcsomagtartót lehet felszerelni?250-es ETZ-ét?Esetleg Simsonét?Vagy csak olyat, amit 125-ösre csináltak?
Ezt csak úgy tudom elképzelni, ha kicsit ferdén raktad vissza a bütykös tengelyt a főtengely végére.
A TS-en eleg kicsiket mozgat, de éppen elegendőt. Ha ferden van visszarakva akkor ez a kicsi változás már nem tud beleszolni a nagy kitérésbe.
Elvileg van egy pozicionáló vájat a tengely végén abba kell beleilleszteni. Esetleg valami szenyeződés került bele, vagy a megszakító bütyök pozicionáló pöcke van el deformáódva ezért nem illeszkedik rendesen
A fesszabályzó érintkezőit, a kábelek csatlakozásait, ilyesmit...
Szevasztok!
Van 1 250-es etz-m. Nem jó a töltése. Mi az, amit elsöként érdemes megnézni, hogy jó-e? Hogy ne egyből a forgórészt bontsam szét, feleslegesen. Előre is kössz a válaszokat.
Mélységesen egyetértek az előttem szólókal. Nekem 3 mz-m van (meg 2 simson). De mindegyiknek más a lelkivilága. Olyan mintha néha féltékenyek lennének egymásra.
Tavaly nyáron vettem egy 150-es etz-t miután hazavittem 1-2 napig csak azzal járkáltam. Úgy látszik a 250-es ezt zokon vette mert azóta nem nagyon indul be. De a nyáron átesik egy blokkgenerálon és remélem megbocsájt:))
Mélységesen egyetértek. Az MZ-knek (és a Jawak-nak is) lelke van.
Tudom, hogy furcsán hangzik, de amikor nekiállok egy olyan motort felújítani, amivel az előző gazdája jól elbánt, és a szerkezet okoz néhány kellemetlen meglepetést, de végül sikerül új életre kelteni, akkor kicsit ilyan érzés, mintha én vettem volna le róla a rontást. Mintha kellő törödéssel kellene visszaszerezni a gépezet bizalmát a motorosokban. (aztán lehet, hogy csak az otthoni kutyusok miatt gondolom így, a kutyák nagyon hálásak tudnak lenni a törödésért).
Üdv,
Peti74
Pandagyik!
Hasonló érzékeny lelki világa van az enyémnek is!
Összel egy parkolóban beszélgettünk egy tanáromban estefelé, az ő szolgálati IZSéről. Elmondta hogy október 3 környékén mindíg lerakták télire. Erre Okt 8.-án eltört a váltómban az ollórugó...
Meghallotta, hogy kapni fog egy nullás hengert, ennek örömére bejáratáskor benyelte a váltóból is az olajat, de nem ragadt meg 1x sem! :oD
Most hogy nézegetem a 400-as öreg Kawákat megmakacsolta magát. Blokkszéthúzás alkalmával kapott új szimmeringeket, csapágyakat a főtengelyre és istenért nem hagyja a váltót összerakódni!
Esküszöm hisztisebb mint a Húgom 8 éves korában! Vagy csak a Pancsi tankot savallja?!
Azért még mindíg bírom az öreg vasat, mintha az öcsém lenne!
Ez igaz, meg jó szíve ha kell. Én 5 éve egyszer messzire voltam haverokkal és mandulagyulám lett, belázasodtam. Esőben jöttem haza nagyon hideg volt. Annyi erőm volt hogy betoljam még a kiskapun, leböktem az ajtóban és bementem. Négy napig feküdtem félholtan. Utána kimentem hogy beröttyentem és beviszem, de már nem indul, lepörgött a kuplung! De még hazavitt, nem hagyott az út széllén!
JÓ nagy!!
Köszi szépen!!!
Emberek!Vigyázzatok!
Az MZknek lelke van!
2 éve szinte hozzá sem nyultam az enyémhez (ETZ 250) soha semmi baj nem volt vele ésmentmintállat.
És ma mikor bementem lefoglalozni egy rizskályhát ledobta a kuplungot.
szétszerel aprora kocsiba berak hazafuvaroz jol megszivatott.
Vigyázzatok!! :)
Csak most veszem észre Rókapimpó jófejségét. :))
Köszönjük néked sárvár!
Sziasztok! Valaki írja már meg hogy mekkora a 150-es etz-n gyárilag az első fogaskerék! köszi
Hali!
A minap széthúztam a TS125-ösöm blokkját majd összerakás után nem bírok neki rendes gyújtás állítani mert mindig a felsőholtpontnál közvetlenül nyit a mexakító akármelyik irányba is tekerem az alaplapot. Mi lehet a gond?
Szevasztok!
Van 1 250-es etz-m. Nem jó a töltése. Mi az, amit elsöként érdemes megnézni, hogy jó-e? Hogy ne egyből a forgórészt bontsam szét, feleslegesen. Előre is kössz a válaszokat.
Szysz!
A főfékhengerbe nem O-gyűrű kell, hanem a kis fékkarmantyú a dugattyúra és a nagy karmantyú, vagy 10 x 20 x 7-es szimering a dugattyű külső feléhez. O-gyűrű a TLT Csabi váltótengelyére kell, hogy ne folyjon az olaj a deklinél!
Ne legyenek félreértések. :D
Hali!
Van egy MZ TS 250/1 es vázam tankkal,légszűrő dobozzal,első kerekem meg a blokk is megvan, hengerrel, hengerfejjel, de a váltójat kiszedtem mert az jó az etzbe egy az egybe. Ha valakit érdekel eladó! egyben olcsóbb de külön külön is eladó a cucc!
e-mail: rikogatos@freemail.hu
tel.:06203801843
JAWA 350-638, vagy MZ ETZ 251 típusú motorkerékpárt vennék!!!! Nincs semmi feltételem, csak gyári és jó motorikus állapotban legyenek. Műszaki nélküli, sufniból előhúzott, több évet pihent gépek is érdekelnek. Ár állapottól függően. Az igen jó állapotú gépekért igen szép árakat fizetnék....
Érdeklődni itt: blacktwister@freemail.hu A képeket is ide várom!!!!
sziasztok van egy 125ös ts-em tz villás tárcsafékes tz kormány karok kapcsolok króm sérvédő fordulatszámmérő km óra új lánc. hobbi célra használtam de most el akarom adni mert kisebbet akarok venni az ára 20 rugó.hévíz 06306284069 kérésre küldök képet csá.
Ajánlom hogy jól kend be zsirral azt és a tengelyvéget mielött felteszed a fedelet, mert a tengelyvég ricnizése tönkre teheti az új O-gyűrűt.
A szimering anyaga legyen EPDM ha esteleg nem tudnák a boltba hogy mit kell adniuk!
Kősz a segítséget, megpróbálom szimeringre kicserélni, meg berakok egy new O-gyűrűt.
Szevasztok!
Van 1 250-es etz-m. Nem jó a töltése. Mi az, amit elsöként érdemes megnézni, hogy jó-e? Hogy ne egyből a forgórészt bontsam szét, feleslegesen. Előre is kössz a válaszokat.
A pontos méretet nem tudom megmondani. Belülre tökéletes az is, amit a boltban adnak, de a külsőt nem érdemes megvenni. Én is kicseréltem vagy háromszor, mégis csöpögött. A megoldás a külső karmantyú helyett 1 méretes szimering.Lehetőleg kétajkú legyen a szennyeződések miatt. A lényeg, hogy olyan anyagból legyen, ami ellenálll a fékolajnak. A belső mérete ha jól emlékszem 10-es, a külsőt és a hosszot meg kellene mérned, mert azokra nem emlékszek.
Szia!
Nekem egy gumigyűrű (O-gyűrű) megszüntette az olajfolyást, kb 50 Ft volt.
üdv Norbi
Hello!
Nem tudjátok véletlenül mekkora méretű karmantyú kell az ETZ főfékhengerébe?
Ja és eger környékéről szeretnék venni egy MZ etz125 első sárvédőt, vagy danuvia sárvédőt. köszönöm.
Koszonom. És a váltókarnál meg lehet akadályozni valahogy az olaj folyását?
Hali!
A minap széthúztam a TS125-ösöm blokkját majd összerakás után nem bírok neki rendes gyújtás állítani mert mindig a felsőholtpontnál közvetlenül nyit a mexakító akármelyik irányba is tekerem az alaplapot. Mi lehet a gond?
Hali!
A minap széthúztam a TS125-ösöm blokkját majd összerakás után nem bírok neki rendes gyújtás állítani mert mindig a felsőholtpontnál közvetlenül nyit a mexakító akármelyik irányba is tekerem az alaplapot. Mi lehet a gond?
Na igen, ha gyorsan el akarod hajítani azt a 3,5-es gumit, és nincs szükséged olyan hatalmas tapadófelületre, mint ami a 2,75-tel van, akkor fel lehet rakni az 1,6x18-as felnire...
Na mindegy nem kell válaszolni, mert megtaláltam! (ha már itt tartunk: google.uw.hu :D-nézzétek meg)
A gumiharmónikára/porlehúzógumira gondolsz a telón?
Annak az a szerepe, hogy ne közvetlenül a szimering húzza le a port mert akkor drasztikusan csökkenne az élettartama.
Szerintem semmiképpen se vedd le, kivéve, ha már szakadt -akkor cseréld ki.
Ha jól emlékszem az oldalon fent van cikkben a hátsó rugóstag szerelése. A fordulatszám kihajtás fedele alatt van egy vastag gumi gyűrű, ha nincs folyik. Elöl szimeringeken múlik (monjuk hátul is) ha alul is folyik akkor belűlről hiányzik egy kis tömítő alátét. Fékben is van olaj, az is?
Hi Lacoska!
260as hőértékűnek megfelel a B8HS. Nekem 150ben van, de gondolom jó 250be is.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|