:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Szia Bambi!
Megvan még a 251-es karburátor?
Üdv!
Gyuri
Én is átalakítottam a verdát 125-ről 150-re,de ettől a végsebesség csak
a felújítás miatt megnövekedett kompresszió miatt nőhet. Aztán idén
ráraktam a 150-es első lánckerekét, így már persze gyorsabb. Nem tudom
milyen géped van hogy nem találsz rá lánckereket, az enyém mz ts.
Szombaton mz kupa Pannonringen:-)
Ehehehe, Mióta megvettem az ETZ-t ... mikor is?... talán két hónapja azótá már több mint 1500km-t raktam bele :) De semmi baja , királyul m1, most csináltattam meg rá a 2év műszakit (nevetséges volt és drága), talán e hónapban végre mag kapja az új színét és akkó még jobban fog tecceni. csá all
Végre elkezdődött nekem is a szezon, 450 km-t mentem a héten, még a horvátokhoz is átnéztem. :D
Peti74: köszi a karburátort, csak most raktam fel a 251-re, de érdemes volt, lement 5 liter alá a fogyasztása 6.5-ről!
Lenne két kérdésem:
1. Az alacsony benzinszint tünetei, ill. következményei mik?
2. Kis sebességnél (40-50) kanyarodás közben szitál a kormány. Lehet nem ez a jó szó rá, de mindenesetre ijesztő. Ez mitől lehet? (Teleszkóp hibája, az enyhe nyolcas a kerékben, a fejidomba belekap a szél?)
Hei mindenkinek!
Kíváncsi vagyok a véleményetekre, hogy kiröhögtetem-e magam ha az első rutinra nagy túracuccban megyek el, és hogy ez a stílus illik-e egy 250-es ETZ-hez?
Lehetséges hogy a kondenzátor szart be, engem anno a Komar szívatott meg ezzel a problémával.
Lehetséges hogy a kondenzátor szart be, engem anno a Komar szívatott meg ezzel a problémával.
sokmindentől lehet, de előszőr én is a trafóra gyanakodnék
Kérj kölcsön egy garantáltan jó, kipróbált trafót és ha azzal is csinálja akkor biztos nem az.
Hello!
miért van az hogy etz250 esem ,kb 20 km enként megáll?? aztán várok egy kicsit és megint megy! azt mondják melegszik a trafó...? lehetséges?
Nem hajszolom a végsebességet, soha nem is hajszoltam.
A 19-es lánckerék pedig azért maradt fent, mert két személlyel és csomaggal, hegyvidéken, kanyargós úton jobban ki lehet használni a motort, közelebb vannak egymáshol a sebességek, ezért emelkedőn való felváltáskor kisebb a nyomatékszegény tartomány, a "luk".
a motor fogyasztásának pedig nem feltétlenül a hosszú áttételek tesznek jót. Én azt gondolom, hogy a motornak mindig az az ideális, amikor nem kínlódik, áttételtől függetlenül.
Arról nem is beszélve, hogy a 250-es ETZ-nek így is elég hosszú az egyes fokozata, ergo domboldalon felfelő megálni és újra elindulni vele igencsak kuplunggyilkos. Egy rövidebb egyesnek néha igencsak örülnék.
Üdv,
Peti74
jahh, oks megvan :-))
kozben talaltam megegy kepet a honlapon, ahol premier planban le van fenykepezve a felapplikalt konnyites,
samee kollegat ezert lehet jol fenekbe is billentene valaki :-))))
a versenyzés alatt, a versenykiírás alján vannak képek
valószínüleg tényleg jelentéktelen a változás, de elvileg alacsony fordulaton csökken a nyomaték, de pörgősebb lesz a gép.
Ahogy Peti mondta, többet ér ha megfuratod 300ccm-re.
Lehet hogy érdemes lenne 20-as lanckereket felraknod. A megnövekedett nyomaték így már nagyobb végsebességet eredményezhet és mivel nem kell pörgetned anyira ugyan ahoz a sebességhez még a fogyasztás is csökkenhet. Sajnos TShez nem kapok nagyobb lánckereket.
Hol lattad ezt a konnyitett kuplungot? akarhogy nezem en nem talalom :-)
Legjobb tudomasom szerint a konnyites arra valo, hogy mivel a fotengely vegen van kevesebb suly, kevesebb tehetetlenseg, konnyebben felporog, es ugyanigy konnyebben vissza is esik a fordulatszam...
Háj Keri!
Nem, nem versenyzek - bár ezt szerintem te is így értetted - csak az idővel, és saját magammal.:)
Amúgy pont azért kérdeztem, hogy megéri e az ott látható könnyítésért egyáltalán összeolajozni a kezem. Amúgy az a gyanúm, hogy tényleg jelentéktelen változást okoz, ami lehet, hogy a köridők miatt számít valamit, de utcán nem biztos.
Na igen. A 250-es ETZ-t 300-ra fúrva, az elméleti (!) végsebessége nem lett több, viszont a nyomatéka látványosan nőtt.
A gyakorlati végsebessége azonban mégis érezhetően megnövekedett azáltal, hogy a sokkal kisebb fordulaton ébredő nyomaték miatt a motorral hátráltató körülmények között (2 személy, csomag, szembeszél és kis emelkedő) is elérhető az elméleti végsebesség (kb. 120-125 km/h), és értelmesen használható az 5-ik fokozat. Az áttétel maradt a gyári (19-es a blokkban).
Üdv,
Peti74
Mihez akarod lekönyíteni? Csak nem te is versenyzel? :)
Ha megcsinálod majd számolj be mi változott a gépen, mert kiváncsi vagyok. Szerintem elhanyagolható lesz a változás, de ez nem gyakorlati tapasztalat, csak elmélet.
Most nagyon büszke vagyok a gépemre :)
Stopperral ellenőrizve 90-et ment 125-os korában, 150-re furt hengerrel 90-100. Furcsa, hogy nem nőt igazán a végsebesség csak a nyomaték javult. Termeszetesen sík úton szélcsendben mérve. Túrákon rendszeresen odajönnek, hogy 110-et mentem a kis TS-el, de általában kiderül hogy az én órám a pontosabb és csak 100volt. De mint mondták erősen állapot függő és az enyém mint az óramű :) Ja és 6000-et mindig kiforogja akár 2 személyel is, itt megy 90-et, valamiért ennél többet csak nehezen akar forogni de idáig könyedén. Sajnos nem lehet nagyobb lánckereket kapni hozzá pedig biztosan bírná.
Háj!
Nem tudja valaki, hogy az mz klubb-on található kuplungkönnyítéssel mekkora súlytól lehet megszabadítani a gépet?
Sziasztok, aki szeretne pénzt keresni, hogy a nyáron ne legyenek pénzügyi gondjai, az írjon e-mailt, érdeklődjön a
silence16@freemail.hu címen
(állítólag jó pénz van benne, valami marketinges cucc, e-maileket kell küldeni)
Tapasztalatból beszélek, szerintem inkább úgy 75 körül. 74- nél forog ötezret. A 150-esnek viszon már elmegy a 80-85.
http://expressz.hu/auto/motorkerekpar/showAdvert,1874246,46,1.html#advertShow
Hölgyek urak! Még mindig eladó az etz-m! Az ár mint már mondtam alku tárgya!
Várnám az érdeklődöket, ha jönnének:)
Úgy kb. 80-85 körül. Egyépként 100-110 körül mennek végre, de természetesen ez nagymértékben állapotfüggő.
Sziasztok!
érdeklődnék, hogy kb. mennyi az MZ TS 125-ös utazó sebessége.
választ köszi
Igen, köszönöm.
Ez részletesebb mint az enyém, amin nem volt jelölve az a pici műanyag tartó.
Miután tudtam mire van szükségem Bambi adott is egyett.
A telószár megvan, a fék kompletten, csak ez a tengely dolgot nem tudom ellenőrízni, majd csak akkor, ha szétszedem. Mivel újrafűzöm a kereket, nem szeretnék még egy apróság miatt heteket állni.
Tehát a tengely stimmel, már csak egy távtartót kell beszereznem.
Kösz az infót!
Az is tud ilyen hibát csinálni, ha óvatlanul megütötted a főtengely végét, és eldeformálódott a főtengely vége. A forgórész kúpja nem fekszik fel rendesen a főtengelyvégre. Ezt a hibát úgy tudod kiszűrni, hogy megnézed, hogy üt-e a forgórész felszerelt állapotban. Ha üt, akkor gáz van.
most már be állt! nem tudom mi baj volt de valszinűleg az lehetett amit írtál. köszi
street5.
Gyárilag 260-as hőértékű Isolator van benne. Új Isolatort ne vegyél mert azt a Beru gyártja és azt hallottam, hogy nemvalami jó. Ha találsz még a régi német fajtából az jó (az alátét rajta rézből van), ha nem akkor rakj bele pl Brisk n14c gyertyát. Ez is 260-as hőrtékű.
Télen, ha használod a gépet, de csak rövidtávokon és nem melegszik be rendesen, akkor lehet bele rakni 225-ös hőérékűt is.
A lényeg az, hogy 260-as hőértékű rövidmenetes gyertya való bele.
Hi!
NGK B8HS a jó bele. Esetleg Izolator 260 .
sziasztok!
egy kérdésem lenne az MZ ETZ125-be milyen gyertya kell!légyszíves segítsetek!
Előre is köszönöm
egy fiatal motoros
A tengely passzol, a legnagyobb probléma hogy le kell cserélni minimum a jobb oldali telószárat, mivel a TS telószárra nem tudod feltenni a féknyerget
A tengely passzol, a legnagyobb probléma hogy le kell cserélni minimum a jobb oldali telószárat, mivel a TS telószárra nem tudod feltenni a féknyerget
Én olcsó jános voltam vettem két 28 literes fekete sporttáskát valami akcióban 3000ért az interspárban. Felvarattam rá 4 fém bujatatót és a vállpántokat használom a rögzítéshez. Igy összesen 4000ft volt. Ja meg vágtam az aljába és oldalába műanyag lapokat hogy legyen tartása. Igy a kipufogót sem éri el és fel is lehet ülni hátra.
Egyik haverom 150-es ETZ-jén is a 250-es oldalcsomagtartója van. Tehát jó rá a 250-esé.
Tisztelt KÉRI LACI!
Mit tudtál hasznosítani azokból a robbantott ábrákból amiket köldtem?
Keats
Hi!Neked van a mocidon oldalcsomagtartó(fémkeret)?
Tudja vki hogy hol lehet venni 250 etz re oldal táskát?
Sziasztok!
Van e valaki akinek van tapasztalata dobfékről tárcsára való alakításról?
Konkrétan az érdekelne, hogy a két változat keréktengelye azonos e, vagy azt is cserélni kell?
Ami eddig megvan hozzá az a kerékagy, hoányzik még a távtartó, és minden más ami nem egyezik (csapágy, porvédő szimering).
Köszi
Már könyörögtem neki, hogy működjön, de nem akar. :) Nem értek annyira az elektromossághoz, ezért kérnék elöbb tanácsot hozzá.
Elösször is nézz magadba, nem mondtál-e neki valami sértőt! :) Majd kérj tőle bocsánatot!!:D Tudod lelke van!
Szeretnem még kérdezni, hogy:
ETZ 125-ösre milyen oldalcsomagtartót lehet felszerelni?250-es ETZ-ét?Esetleg Simsonét?Vagy csak olyat, amit 125-ösre csináltak?
Ezt csak úgy tudom elképzelni, ha kicsit ferdén raktad vissza a bütykös tengelyt a főtengely végére.
A TS-en eleg kicsiket mozgat, de éppen elegendőt. Ha ferden van visszarakva akkor ez a kicsi változás már nem tud beleszolni a nagy kitérésbe.
Elvileg van egy pozicionáló vájat a tengely végén abba kell beleilleszteni. Esetleg valami szenyeződés került bele, vagy a megszakító bütyök pozicionáló pöcke van el deformáódva ezért nem illeszkedik rendesen
A fesszabályzó érintkezőit, a kábelek csatlakozásait, ilyesmit...
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|