:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
peregyes tankot keresek hirtelen. köszi
Háj mindenki!
A mo-fa-ker kft honlapján láttam 251-es etz-hez kipuffot. Suerintetek az ugyanolyan, mint a gyári, vagy kalap szart sem érő utánzat?
Sziasztok
Mit javasoltok kondi ügyben ,mijet vegyek?
Gondolom nem penzert akarsz venni :)
www.mofaker.hu
Hali!
MZ/ETZ hátsó teleszkópot keresek.
Írjatok e-mailt ha tudtok!
Köszi
Tom
én is köszönöm, nekem már nem kell ezzel kisérletezni :)
Hello Keri!
A megoldást egy nagyobbfőfúvóka jelentette(130-as)Most már harap minden kis gázadásra.Kösz a tippet!
A1-hez is van orvosi nem? Akkor az is megfelel. A versenyhez nem kell jogsi elég ha tudsz vezetni :)
Csak A1-re van jogsim. Meg nemsoká autóra. Az nem jó?
távolságra meg megoldás ha a környéken találsz egy másik versenyzőt és költség megosztás mellet felrakod a motort az utánfutójára. Esetleg saját uténfutoddal mész, vagy bérelsz egyett...vagy reménykedsz hogy a zsaruk nem kapnak el ahogy átvágsz a fél országom keresztül egy versenyre lekopasztott, rajtszámos ETZ-vel :))
Én most azon gondolkodom hogy a kombi hátuljára hegesztek egy speciális csomagtartót amire rá tudom akasztani a motort, (mint a németek a bringákat) csak kéne szerezni infót arról, hogy a felső csomagtartót és a vonóhorgot hány kg-al lehet terhelni.
jogsid nincsen?
Ha van akkor azon is van egy orvosi alkalmassági pecsét és azt elfogadják az ETZ kupára, szóval csak egy fénymásolat kell a jogsidról. Ha nincs akkor egy komplet sportorvosi vizsgálatot kell csináltatni egy sportkorházban, ez elég hosszadalmas macera haver szerint. (EKG, futószőnyeg meg vér, vizelet, egyébb vizsgálat)
esetleg az első SKF boltban vegyél jó minőségü sima porvédő ajkas szimeringet. Nekem évek óta tökeletesen működik egy ilyen. A Zichy urcában is mindig ilyet adtak nekem csak drágábban mert azt mondják róla hogy ez telóhoz van :)
Ja és fémházasat ne vegyél mert a fém ház melet ereszti az olajat és minek ragaszgassak, ha a sima szimering kapásból jobban működik.
tipikus benzinszegény keverék
levegőcsavart tekerd beljebb és fél fordulatonként próbáld ki a motort hogy jól viselkedik e. Súbertű feljebb húzásával is érdemes kisérletezni.
Ha nem sikerül minden tartományban megfelelő eredményt elérned akkor picit úszószintet kell emelni. Ha végkép nem sikerül beállítani gondolj rá hogy a fúvókák sem megfelelőek. Hangját is érdemes figyelni mert szegény keverék esetén keményebb a járás a motornak, dús keverék esetén simább, túl dús esetén pedig darabos
A fekete szin fizikailag jobban sugározza a hőt azaz jobb a hőleadása. Jópár motoron ezért fekete gyárilag a léghűtéses henger. Persze a nem megfelelő festék hőszigetelőként is viselkedhet. Legjobb az eloxálás az elvileg nem befolyásolja a hőszigetelést.
Másik hogy ha lefested nem ront olyan nagyot hogy emiatt aggódni keljen, mindenesetre én is inkább a gyöngyözést javaslom mert attól szép selyemfényü lesz és nem ragad bele a kosz mint a sima homokolásba.
Ha csúszik akkor a gumi lehet a problémás. Hátsó telód milyen álapotban van? Ha elpattog a hátulja akkor is lehet ilyen jelelgü probléma :)
Sziasztok! Van egy 250-es etz-m. Papírjai nincsenek ezért erős késztetést érzek arra h részt vegyek vele az mz kupán. 2 gond van ezzel a sportorvosi és a távolság. A nagyobb gond a sportorvosi. Miknek kell ezen megfelelni? A másik problémát nemnagyon lehet megoldani 250km-re lakok Bp-től. Kunmadaras viszont közel van:)
Vagy melette a Négy Kelemen kft-nél
A hátsó rugóstag teljesen rendben van?
Ha nincs benne, vagy kevés az olaj akkor nem csillapít rendesen és csak elpattog. A pattogás nem nagyon feltűnő, de a tapadást nagymértékben lerontja.
Márkát nem tudok mondani, de mikor veszed a szimeringet mindenképp kétajkú csúszószárra való szimeringet vegyél. A futár motorosboltban van ilyen, ajánlom neked:
Futár Motorosbolt 1066 BUDAPEST, Zichy Jenő u. 34. (1) 312-1526
Helló!
Akkor nem festem le a hengert, ezzel a felülettel biztos jobb lesz a hűtése, mint eddig volt.
Első teleszkópba milyen márkájú szimeringet vegyek?
Az üresjárati keverék csavarral kéne bűvészkedned, ha jól sejtem akkor némileg zárni rajta.
Sziasztok!
A következő lenne a problémám:(ETZ250)Gázadásnál alacsonyabb ford.számon a gép hajlamos a megtorpanásra.A sibertű új,felülről a 2.osztásban van a lemezke,gyujtás jó helyen, benzinszint jó.
Amire válaszoltál, abban írja motomen, hogy rosszabb.
Vagy a fekete színtől várnád, hogy jobb legyen? :D
Hello. Ide kapcsolódva. Szerintetek ha lefestem a hengert feketére, jobb vagy roszabb lesz a hőleadás??
Persze hogy matt lesz mert az éles homok szemek bemattitják. Más anyaggal kellett volna fujatni. Pl az üveggyöngy vagy a sörét szebb felületet ad. Szerintem ne fess, csak rontod a hőleadást, de azért készülj hogy matt felület szereti a kosz fogni.
Talán a gumin van valami amitől csúszós, nem kentetek rá valamit? Vagy nem túl kemény már mert régi? De megcsúszhat ha eleve valami gond van a futásával, félre tart, vagy vázban van valami kis gond. Lehet billegő hátsó csapágy is, szerintem nézd meg ezeket.
Nem tudom hogy lehet érzékelni. Egyszerűen láttam mikor előttem ment hogy kanyarban kicsúszott a hátulja, kis sebességnél is és nem volt vmi éles kanyar. Ha rajtülök is érzem hogy nem lehet nagyon dönteni, mert csúszik, mindkét irány de jobbra talán erősebben.
Csúszik? Merre, hogyan érzékeled ezt? Hátsó kerék csapágya jó?
HI!
Elvittem TS-em hengerét és hengerfejét homokfújatni és nem pont olyan lett a felület, mint vártam (matt szürke), szerintetek érdemes lefesteni, vagy hagyjam így?
MZ elsőteleszkópjába milyen gyártmányú szimeringet vegyek?( a legjobbat akarom)
Helló!
Érdekelne, hogy mért csúszhat a 250 ETZ hátsó része kanyarban? A futása egyenes, a gumi kicsit kopott, de csak emiatt lehet?
A másik ETZ-n nem érzem ezt.
ha érdekel valakit egy első tárcsafékes jawa 638 szép és zsir uj állapotban(kosárból raktuk össze tavaly, és uj rajta minden, kivéve a kipufogókat.) sajnaos nincs időm vele foglalkozni, még egy gyújtást sem tudtam álítani, igy aki meg tudja venni, vagy iyent tervezett magának, írjon bátran. van rajta egy év müszaki, gyak semmit nem kell most rá költeni, csak pár napot pepecselni az átzsirozással,és a megpucolással. kikiáltás a tárcsfékes rendszer miatt 140.000 ft. ezenkívül van egy 634 es is 80.000 ért, szintén nem kell rá költeni, de át kell szöszmöszölni, és egy komplett 634 es alkatrésznek, darabokban. 60.000. az első kettő pappírokkal, az utosló nem, de megoldható talán.... tel: 70/3339723.
azért raktam be ezt a mz fórumba mert gondolkodtam a 250 ill 251 es cserén valamilyen formában. akikt elgondolkkodtat ez kérem irjon...
Köszönöm motomen, megpróbálok ügyeskedni. Majd ha elakadok akkor sztem még lesz egy-két kérdés és még 1x köszi a tippet.
Eladó ez a 150-es ETZ. '88-as, frissen fúrt, csapágyazott, teljes fék javítás, első teleszkóp teljesen felújítva, friss műszaki. iá.:95 000 Ft
30/385 48 93 vagy emilben nálam.
http://www.bikerware.tar.hu/mzetz150.JPG
Leveszed az oldalát (olaj van alatta) és leveszed azt a kuplunngot. Megnézed a kúpot a főtengelyen és a kuplungban. Ha nem néz ki csúnyán, mintha meg lennen maródva akkor csak letisztítod mindekettőt alaposan higítóval hogy ne legyen olajos. Majd a koplung agyát 100fokra melegitve, hőlégfúvó vagy rezsó vagy mit tudom én és felteszed csavrral előírás szerűen meghúzod. Túl ne melegítsd, mert akkor összesűlnek a lamellák és nem old a kuplung. Ha rosszúl néz ki a kúp akkor meg kell tisztítani és olajos csiszoló porral összedolgozni majd úgy feltenni, ha ez sem jó akkor sajnos új kuplungagy kell.
Sziasztok!
Lenne egy problémém a 250-es ETZ-mel.
A kuplunk elforog a fötengelyen. Tudna nekem vki segiteni hogy hogyan lehet orvosolni a problémét?
Elöre is kösz és motorozós időt mindenkinek.
Sziasztok!
Akit érdekel egy nagyon jól fizető, otthon, internetezéssel elvégezhető munka, írjon e-mail-t a silence16@freemail.hu címre!
Sziasztok! Eladnám az 1971-es 125/1 MZ Trophymat! Szép állapotban, eredeti szürke forgalmi, gépkönyv, tipustiszta!! Érvényes műszaki, jó gumik és akksi. Irányár: 70000Ft Érdeklődni: 30-378-4914, davmiki@freemail.hu
Akkor nézd meg ezt a képet:
http://www.bikerware.tar.hu/PICT7250.JPG
szerinted hülyén néz ki? Pedig nem a legszebb megoldás, de a leggyorsabb volt!
Még nincs órám azért kérdeztem hogy egyáltalán fel lehet-e szerelni gányolás nélkül! Mert nem nagyon szeretnék valami közdarabot tenni a telóra mert az szerintem hülyén nézne ki?
Én a jeladót nem a küllőre tettem hanem az agyra, mert igy több időt tölt az érzékelő elött a mágnes, meg akkora erők sincsenek rajta. A vevőt meg kis toldással. Csináltam neki egy bilincset, ami a közelébe tartja. Ennek megoldása azonban típus függő. Milyen órád van és hogy néznek ki az alkatrészei?
Hello!
Azt szeretném megtudakolni, hogy hogyan lehet ETZ 250-re kerékpárra való km órát felszerelni, ugyanis nem tudom ,hogyan lehet felszerelni az első kerékre és a telóra, hogy mérjen az óra, mert úgy van megadva gyárilag hogy 5 mm távolságnak kell lennie az érzékelő és a mágnes között. Ez itt látásra nem megoldható mert a küllő messze van a telószártól. MIT tegyek?
HI!
Szerintem hosszabb az egész, meg a kiálló része is. Ugyhogy nem.
Sziasztok!
Megtudjátok mondani nekem, hogy a 125-ös etz kuplung bowdenje kompatibilis-e a Simsonéval?
Hát gyorsabban kell tolni hogy gyorsabban menjen:) Én is munkavédelmi dorgo meg 500Ft-os orkán dzseki. Melettem vizsgázott egy csaj, akin meg bőrkombi volt meg gerinc protektor...
Lényeg hogy kényelmes legyen hogy tudj forgolódni látványosan. Aztán meg ne izzadj bele mikor varakozol, lesz igy is elég bajod. Ja a zárt ruha kötelező, szóval bermuda nem játszik:)
Ebben is van igazság, mégis azt mondom, hogy jobb, ha már a rutinpályán elkezdi szokni a ruha viseletét. Nem szerencsés, ha a városi forgalomban jelentkezik a szokatlanságból adódó kényelmetlenség, frusztráltság. Bőven elég lesz a környezetével, meg a forgalommal foglalkoznia.
Hehe. Emléxem még(nem volt ojan régen) amikor forgalomban vezettünk r5ajtam mindig kék munkásgatya, meg piros pufajka volt. de nem is fáztam úgy mint a társam aki kemény cuccokban ülte meg az ő motorját:)
Valaki itt írta h a hengert felfúratta 150esre. mit is kell csinalni h gyorsabb legyen?
Azért rutinra nem kell koptatós bőrruha... rá is rohadna szegényre az egyesben tötyörgés közben... szerintem utcai ruha dószt elég, legalábbis amikor én rutinoztam, mindenki ilyesmiben volt.
Soha ne az számítson, hogy mások mit gondolnak, az a fontos, hogy a Te értékrended mit mond! Mi az, hogy kiröhögnek? Ki, miért? Ne ezzel foglalkozz, hanem a jogsiddal! Aki kiröhög, az a hülye. Vajon mennyivel kisebbet lehet esni egy etz-vel, mint egy nagyobb rizsessel? Szerintem nem a motor mérete az elsődleges egy perecnél, főleg ha elütnek. Öltözz fel jól és szarj mindenkire! Tudod, nézőpont kérdése, hogy a rács melyik oldalán vagy:O)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|