MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Sziasztok
Lenne egy olyan problémám hogy megata magát az indexrelé, kapot egy ujat és ez a fordulatol egyre gyorsaban villog.
Mit tegyek?
Elöreis kosz mindenkinek.
Üdv Mindenkinek! A segítségeteket szeretném kérni. TS 125 mocimról elment a töltés. Megtudná valaki mondani, hogy mi mehetett benne tönkre..? Fontos lenne. Segítségeteket előre is köszi.
Sikerült!
Jól tippeltem!
Müxik!
Jó minden duda,index,visszajelzők,világítás
Köszi mindenkinek a segítséget!
Thank You
Danke schön
STB.
Szia!
Én is a Heidenaut ajánlom (nekjem egyelőre csak elöl van heidi), mert sokkal stabilabb lett pl kanyarban az eleje, kanyarban fékezéskor nem remeg az első futóművem.
Hátulra is heidi-t fogok venni, a már említett 3,25*16 K36-ot
Norbi
Hi!
Szerintetek mit lehet csinálni kis etz-n a kuplunglánccal? Mert olyan gyenge hogy az nemigaz (már nem az eredeti sajnos...) ! Pillanatok alatt megnyúlik, és olyan hangja van hogy rossz hallgatni. Szerintem most kezdi már súrolni a deknit.
Megvettem a motort, előtte cserélték benne (tényleg szép hangja volt), majd egy fél szezont mentem vele tavaly (kb 3e km) és most itt tartok. Arra gondoltam kicserélem csak a láncot, mivel a lánckerekeken nem látszik kopás (na meg méregdrágák a lánckerekek). Csak az a kérdés létezik-e valami erősebb lánc, amit nem nullázok le 3e km alatt!!??
HI Keats!
Heidenau-t ajánlok, nekem az van. Előre 2.75-18 K39, hátra 3.25-16 K36. Nem olcsó mondjuk, de jó.
Mitasból nekem a klassikus változat van/volt, olcsó és tartós, utcára nekem elegendő volt a tapadása is, még egy kis kanyarvadászatot is egész jól elviselt a Jawan és a TS-en is, de pályára már gyenge. Pályán a Heidi a leg elterjedtebb, persze abból is van több keménységü. Azt mondanám hogy utcára is megéri a magasabb árat, de neked kell eldönteni hogy van e anyi pénzed...én most pályára is Mitassal megyek, szóval rám ne fogadjon senki :))
úgy tudom csak enyi a különbség
én heidenaut.
mert nekem is olyan van.
Szevasztok!
Lenne egy kérdésem.A sima TS és a delux TS blokkja között mi a különbség?Csak a fordulatszámmérő kihajtása vagy valami más is?Magyarán elég a deknit cserélni?Elöre is köszi.Üdv!
Hy Mindenki!
Milyen gumit ajánlotok kis etz-re mitas-t vagy hiedenau-t?
Melyiket miért?
Köszi Keats!
Próbáld meg kihasználni a térhallás előnyeit és a fejed forgatásával mozgatásával deritsed ki hogy nagyából honnan jön a zaj.
Kuplung, vagy primerlánc is csöröghet, de olyankor egyértelmüen baloldaról jön a hang. Ha a henger felül akkor főtengely, vagy dugattyú, esetleg csapágyak.
Nekem a hajtókar csapágy esett szét. Elötte is csörgött, de úgy voltam vele, hogy a 2T motor akkor csörög ha működik :)
A törött gyűrű érdekes hangokat ad, négyüteműn, de kétüteműn egy katasztrófa, mert szeret beakadni a nyílásokba. Én a főtengely görgői okozta hangot traktorosnak nevezném.
Ha csak gyűrű cserélsz akkor nem kell bejáratni, de amíg be nem kopnak a gyűrűk, lehet némileg kisebb lehet a teljesítménye, ezért ne erőltesd a szerkezetet. A dugattyú szokott még csörömpölni.
Hali!
A minap furcsa csörömpölő hangra lettem figyelmes ami a TS blokkjából jött. Vki szerint csak gyűrű, vki szerint meg tűgörgö(főtengelyen)....most nem tom mi lehet a gond! Amugy ha gyűrűt cserélek, akkor elég csak azt cserélni? És gyűrűcsere után is meg kell lennie az 500 km-es járatásnak?
Érdekes, nekem is ezt mondták mikor vezetni tanultam és bajom volt a közlekedési lámpák szineivel! :D
ne foglalkozz a szinekkel mert osszezavarnak, az szamit, hogy hova vezet a konkret zsinor, a tobbivel ne torodj, az majd a kovetkezo problema.
kövesd le melyik vezeték honnan jön
amelyik a vázhoz van csavarozva az a - a másik amelyik a feszabbra megy az a +
Ha még nincs elkötve a mz-d akkor a + csatlakozón van egy kábel ami még a biztosíték elött lecsatlakozik róla, ez megy asszem a töltéshez. A - ra nem csatlakozik semmi csak a biztosíték után. Vagy az enyém van nagyon elkötve! :)
Amelyik a testtel van kontaktusban az a negativ.közbe van iktatva egy bizti,arról megy 2 vezeték,nem emlékszem pontosan,de talán az egyik a fesz-szabályzó testje,a másik meg a dióda híd D- pontja.Több hétig szívtam a motorom elektromos hibáival,igy aztán megismerkedtem vele,igaz az enyém
250-es,de a 125-nél is igy van.
Ez nem csörög v zörög szabályosan kopog. De ha a lánc akkor 5.-ben mért nemcsinálja?
Vagy a lánc spanolón meglazult az anya és az alátét zörög így is jártam már.
Hali!
Nem a rendszámtáblád csörög? Én már jártam így!Egy hét alatt meg is találtam mi az a zaj hátulról.
Ment a mél, de itt a lényeg: Most jött a tipp: berakod az akksit, aztán ha nagy szikrát üt, akkor meg kell cserélni és jó lesz.
Akkor meg a helye! :))))
Ha nincs a spirál, akkor a meghajtása, vagy kerékcsapágy, vag ya két lánckerék nem 1 nyomon van.
Füzesgyarmati vok. De a km spirál biztos nem lehet mert nincs benne:)
Valaki már írta, úgy csatlakozom hozzá, hogy a bakelit, vagy a km-spirál környéke lehet a ludas.
Mellesleg hova valósi vagy?
Orgon!
irtam e-mailt olvasd el és mielőbb válaszolj!
Sziasztok!! Segítsetek!!
Van egy 150-es etz-m. Egyik nap megyek-megyek hát valami elkezdett kopogni sztem a lánc felől. Megállok felrakom középtámaszra úgy meg nem kopog. Megint elindulok és amikor gyorsítanék elkezd kopogni. 5.-ben nem kopog. Hazamentem új lánc-lánckerék és még mindig kopog. A blokk egyenesen van a vázban a lánc is jól van belőve. Segítsetek Léccccci!!!!!
Amikor leáll,a töltésjelző lámpa világít,vagy teljes sötétség áll be?(lámpa kialszik?)A recsegést nem tudom mi lehet,akár a lánc is recseghet,ha túl feszes,ha a váltóból jön nincs ötletem,annyira nem szakértek hozzá!
sorszám: 11237 (49940)
( előzmény: dunakanyar17, 2006-04-11 19:05:30)
Msn-em már lejárt. :(
A másik lehetőség még, a kábel hossza, nekem úgy van összehozva hogy a rövidebb (igaz hogy kék )a -, a hosszabb meg a +, hogy meg tudja kerülni az akksit. Mellesleg az enyém meg: orgon (kukuc) c2.hu
Ja edddig ment a gép de ki kellett vennem az aksit és elfelejtettem megjelölni melyik vezeték hol volt!
Msn-ed van-e ha van akkor beszélhetnénk máskor is megadom az enyémet és ha van vegyél fel ha van kedved!
roles88@hotmail.com
Nézzük 1xűbben:
A (-) biztosítékától csak 1 kábel megy tovább, A (+)-tól kettő.
A fordított polaritás csak töltésnél lesz zavaró szerintem, mert az elemlámpa világít ha fordítva pakolod bele az elemet,de ha fordítva teszed töltőre az akksit akkor kipurcan. Saját tapasztalat. :(
A rajz szerint igen. De ha filozofikusan nézzük, akkor minden testel mindennel. Asszem itt passzolok. Ennyire nem értek az elektronikához, csak térképet olvasok jól.
Eddig ment a gép?
akkor most az említett dupla piros vezetékes testes kábel lehet mégis a pozitív?
Nos az ábra szerint a (-) megy egy biztin keresztül a közös testponthoz, (de mehet közvetlenül is), namármost a z akksi(+) rámegy a biztire, és mellette még lesz saruhely onnan megy tovább egy piros a fesszabhoz. a biztin túlról pedig a másik piros a rajz szerint a ygújtáskapcsolóba fut.
nem lehet hogy más a bekötés?
a műszerrel kimértem az egyikzsinór hozzáér a vázhoz közvetlen kontaktosba vannak elvileg ez lenne a negativ de a másik oldalról márminta bitosíték túlsó oldalán 2 piros vezetékmegy rá szóval lehet hogy az a pozitív!
Most segítsen valaki!
PLease!
Roles!
Tölts le szakirodalomból 150-es etz bekötési rajzot. ez fekete-fehér. az akksi jelét meg fogod találni ha fizikaórán figyeltél. Onnán már mutatja hogy melyik pólust hova húzd.
Sziasztok!! Segítsetek!!
Van egy 150-es etz-m. Egyik nap megyek-megyek hát valami elkezdett kopogni sztem a lánc felől. Megállok felrakom középtámaszra úgy meg nem kopog. Megint elindulok és amikor gyorsítanék elkezd kopogni. 5.-ben nem kopog. Hazamentem új lánc-lánckerék és még mindig kopog. A blokk egyenesen van a vázban a lánc is jól van belőve. Segítsetek Léccccci!!!!!
A km óra teljes kihajtása ki van szedve. a lánc pedig vadiúj
HALI!
NAGYON FONTOS!
az aksim bekötése mind két vezeték fekete hogyan van a helyes bekötés és mi van ha fordítva teszem bele mert nincs szerencsém
Légyszi segítsetek! SÜRGŐS!
HELP
ide a fórumba vagy a roles88@hotmail.com e-mail cimre
előre is köszi
Aksi rendben, izzó rendben, töltés jó. A lábamnál recseg valami ha megyek80-nal. Van valami ötleted?
Neked is köszi a választ, csak most vettem észre! :)
Figyu, a kopogás lehet attól is hogy a lánc nincs megfelelően kenve és két szem nem válik teljesen szét, ez is adhatja többek közt a kopogó hangot ( nekiütődik a láncvédő bakelitnek)! A másik lehetőség pedig a kilométer spirál meghajtásánál lehet valami probléma és amiatt is kopoghat!
Sziasztok!! Segítsetek!!
Van egy 150-es etz-m. Egyik nap megyek-megyek hát valami elkezdett kopogni sztem a lánc felől. Megállok felrakom középtámaszra úgy meg nem kopog. Megint elindulok és amikor gyorsítanék elkezd kopogni. 5.-ben nem kopog. Hazamentem új lánc-lánckerék és még mindig kopog. A blokk egyenesen van a vázban a lánc is jól van belőve. Segítsetek Léccccci!!!!!
Köszi a kimerítő elemzést!
Sziasztok
Lenne egy olyan problémám hogy megata magát az indexrelé, kapot egy ujat és ez a fordulatol egyre gyorsaban villog.
Mit tegyek?
Elöreis kosz mindenkinek.
Nekem nincs több ötletem! De szerintem nem a rezó miatt csinálja!
Üdv
Nem bontotam meg a blokkot,esetleg lehet a probléma az hogy rezó van rajta? Furcsa mert amikor hideg akkor minden rendben de ha bemelegedett akkor 2000 fölé megy az alapjárat.
Helló!
Szerintem a magas és ingadozó alapjárat oka 90% hogy fals levegőt szív valahol! Ellenőrízd a karbi felfogatást, szívótorok, légszűrőház...! Ha ezeken a helyeken nem találsz bajt akkor szimering:-(! Esetleg lehet még a henger alatt vagy a henger fej alatt!! De azt tutti ésrevennéd mert tiszta olajos kokszos lenne! Nem bontodtad meg valamelyik részét??
Üdv
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|