:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
kövesd le melyik vezeték honnan jön
amelyik a vázhoz van csavarozva az a - a másik amelyik a feszabbra megy az a +
Ha még nincs elkötve a mz-d akkor a + csatlakozón van egy kábel ami még a biztosíték elött lecsatlakozik róla, ez megy asszem a töltéshez. A - ra nem csatlakozik semmi csak a biztosíték után. Vagy az enyém van nagyon elkötve! :)
Amelyik a testtel van kontaktusban az a negativ.közbe van iktatva egy bizti,arról megy 2 vezeték,nem emlékszem pontosan,de talán az egyik a fesz-szabályzó testje,a másik meg a dióda híd D- pontja.Több hétig szívtam a motorom elektromos hibáival,igy aztán megismerkedtem vele,igaz az enyém
250-es,de a 125-nél is igy van.
Ez nem csörög v zörög szabályosan kopog. De ha a lánc akkor 5.-ben mért nemcsinálja?
Vagy a lánc spanolón meglazult az anya és az alátét zörög így is jártam már.
Hali!
Nem a rendszámtáblád csörög? Én már jártam így!Egy hét alatt meg is találtam mi az a zaj hátulról.
Ment a mél, de itt a lényeg: Most jött a tipp: berakod az akksit, aztán ha nagy szikrát üt, akkor meg kell cserélni és jó lesz.
Akkor meg a helye! :))))
Ha nincs a spirál, akkor a meghajtása, vagy kerékcsapágy, vag ya két lánckerék nem 1 nyomon van.
Füzesgyarmati vok. De a km spirál biztos nem lehet mert nincs benne:)
Valaki már írta, úgy csatlakozom hozzá, hogy a bakelit, vagy a km-spirál környéke lehet a ludas.
Mellesleg hova valósi vagy?
Orgon!
irtam e-mailt olvasd el és mielőbb válaszolj!
Sziasztok!! Segítsetek!!
Van egy 150-es etz-m. Egyik nap megyek-megyek hát valami elkezdett kopogni sztem a lánc felől. Megállok felrakom középtámaszra úgy meg nem kopog. Megint elindulok és amikor gyorsítanék elkezd kopogni. 5.-ben nem kopog. Hazamentem új lánc-lánckerék és még mindig kopog. A blokk egyenesen van a vázban a lánc is jól van belőve. Segítsetek Léccccci!!!!!
Amikor leáll,a töltésjelző lámpa világít,vagy teljes sötétség áll be?(lámpa kialszik?)A recsegést nem tudom mi lehet,akár a lánc is recseghet,ha túl feszes,ha a váltóból jön nincs ötletem,annyira nem szakértek hozzá!
sorszám: 11237 (49940)
( előzmény: dunakanyar17, 2006-04-11 19:05:30)
Msn-em már lejárt. :(
A másik lehetőség még, a kábel hossza, nekem úgy van összehozva hogy a rövidebb (igaz hogy kék )a -, a hosszabb meg a +, hogy meg tudja kerülni az akksit. Mellesleg az enyém meg: orgon (kukuc) c2.hu
Ja edddig ment a gép de ki kellett vennem az aksit és elfelejtettem megjelölni melyik vezeték hol volt!
Msn-ed van-e ha van akkor beszélhetnénk máskor is megadom az enyémet és ha van vegyél fel ha van kedved!
roles88@hotmail.com
Nézzük 1xűbben:
A (-) biztosítékától csak 1 kábel megy tovább, A (+)-tól kettő.
A fordított polaritás csak töltésnél lesz zavaró szerintem, mert az elemlámpa világít ha fordítva pakolod bele az elemet,de ha fordítva teszed töltőre az akksit akkor kipurcan. Saját tapasztalat. :(
A rajz szerint igen. De ha filozofikusan nézzük, akkor minden testel mindennel. Asszem itt passzolok. Ennyire nem értek az elektronikához, csak térképet olvasok jól.
Eddig ment a gép?
akkor most az említett dupla piros vezetékes testes kábel lehet mégis a pozitív?
Nos az ábra szerint a (-) megy egy biztin keresztül a közös testponthoz, (de mehet közvetlenül is), namármost a z akksi(+) rámegy a biztire, és mellette még lesz saruhely onnan megy tovább egy piros a fesszabhoz. a biztin túlról pedig a másik piros a rajz szerint a ygújtáskapcsolóba fut.
nem lehet hogy más a bekötés?
a műszerrel kimértem az egyikzsinór hozzáér a vázhoz közvetlen kontaktosba vannak elvileg ez lenne a negativ de a másik oldalról márminta bitosíték túlsó oldalán 2 piros vezetékmegy rá szóval lehet hogy az a pozitív!
Most segítsen valaki!
PLease!
Roles!
Tölts le szakirodalomból 150-es etz bekötési rajzot. ez fekete-fehér. az akksi jelét meg fogod találni ha fizikaórán figyeltél. Onnán már mutatja hogy melyik pólust hova húzd.
Sziasztok!! Segítsetek!!
Van egy 150-es etz-m. Egyik nap megyek-megyek hát valami elkezdett kopogni sztem a lánc felől. Megállok felrakom középtámaszra úgy meg nem kopog. Megint elindulok és amikor gyorsítanék elkezd kopogni. 5.-ben nem kopog. Hazamentem új lánc-lánckerék és még mindig kopog. A blokk egyenesen van a vázban a lánc is jól van belőve. Segítsetek Léccccci!!!!!
A km óra teljes kihajtása ki van szedve. a lánc pedig vadiúj
HALI!
NAGYON FONTOS!
az aksim bekötése mind két vezeték fekete hogyan van a helyes bekötés és mi van ha fordítva teszem bele mert nincs szerencsém
Légyszi segítsetek! SÜRGŐS!
HELP
ide a fórumba vagy a roles88@hotmail.com e-mail cimre
előre is köszi
Aksi rendben, izzó rendben, töltés jó. A lábamnál recseg valami ha megyek80-nal. Van valami ötleted?
Neked is köszi a választ, csak most vettem észre! :)
Figyu, a kopogás lehet attól is hogy a lánc nincs megfelelően kenve és két szem nem válik teljesen szét, ez is adhatja többek közt a kopogó hangot ( nekiütődik a láncvédő bakelitnek)! A másik lehetőség pedig a kilométer spirál meghajtásánál lehet valami probléma és amiatt is kopoghat!
Sziasztok!! Segítsetek!!
Van egy 150-es etz-m. Egyik nap megyek-megyek hát valami elkezdett kopogni sztem a lánc felől. Megállok felrakom középtámaszra úgy meg nem kopog. Megint elindulok és amikor gyorsítanék elkezd kopogni. 5.-ben nem kopog. Hazamentem új lánc-lánckerék és még mindig kopog. A blokk egyenesen van a vázban a lánc is jól van belőve. Segítsetek Léccccci!!!!!
Köszi a kimerítő elemzést!
Sziasztok
Lenne egy olyan problémám hogy megata magát az indexrelé, kapot egy ujat és ez a fordulatol egyre gyorsaban villog.
Mit tegyek?
Elöreis kosz mindenkinek.
Nekem nincs több ötletem! De szerintem nem a rezó miatt csinálja!
Üdv
Nem bontotam meg a blokkot,esetleg lehet a probléma az hogy rezó van rajta? Furcsa mert amikor hideg akkor minden rendben de ha bemelegedett akkor 2000 fölé megy az alapjárat.
Helló!
Szerintem a magas és ingadozó alapjárat oka 90% hogy fals levegőt szív valahol! Ellenőrízd a karbi felfogatást, szívótorok, légszűrőház...! Ha ezeken a helyeken nem találsz bajt akkor szimering:-(! Esetleg lehet még a henger alatt vagy a henger fej alatt!! De azt tutti ésrevennéd mert tiszta olajos kokszos lenne! Nem bontodtad meg valamelyik részét??
Üdv
Én is kitisztogattam benzinnel meg is próbáltam beragasztani fémragsztóval, meg amógy is jól megszorult a dugó, csak azt nem tudom hogyan tudja melette az olajat kinyomni, mert azt vettem észre hogy menet közben amikor mozog az a kistengely szivárog jobban.
Jah értem, sejtem... Én azt mondom döntsd oldalra a mocit, és tisztogasd meg alaposan benzinnel vagy valami higitóval hogy ne maradjon olajos, aztán ha megszáradt akkor tömítő anyag, de én festékkel kenném be alaposan, persze olyat mi bírja az olajat.
Nem biztos hogy az a helyes neve, arról a tengelyről beszélek amelyikben vájatok vannak :-). Annak a vége az üresjárásjelző melett jön ki, ott ereszti az olajat, és ha jól tudom ott van egy kis fém kupak, azt kérdezem hogy azt hogy zárjam le úgy hogy ne eressze az olajat?
Mi az a bütykös tengely? És mit is ragasztottál be ahonnan az olaj folyik?:O
Szerintem a karburátot körül keresd a nagy alapjárat okát. Nem lehet hogy nem zár a szivató? Valamitől sok naftát kap...
Akkor félreértettük egymást.
Ez esetben nincs sok lövésem, talán kétajkas szimmeringgel kéne próbálkozni.
Ha nem folyik nagyon akkor meg mind1, legalább a lánc kenve vagyom...
Bocs, ha többet nem tudtam segíteni.
Szerintem nem mert az olaj a lánckerék részénél folyik, a generátor meg a első részben van!
Lacoska, nem lehet, hogy a generátor oldali főtengelyszimmeringed adta meg magát? Márha egy helyről beszélünk.
Hei!
Két probléma foglalkoztat engem: az egyik az, hogy a bütyköstengely végénél (ETZ250) ereszti a blokk az olajat pedig most tettem bele új zárókupakot, amit bele is ragasztottam, meg szilopasztal letömítettem. Mit lehet vele csinálni hogy tényleg abbahadja a csöpörészést? A másik kérdés meg az, hogy hidegen a fordulatszám stabil és a megfelelő értéken van, de ha már meleg a motor akkor 2000 fölé is megy, mi lehet ennek az oka?
Válaszokat előre is köszi!
Azért más témák kapcsán születtek jó válaszok a kérdéseidre így nem szaporítottam a szót, főleg hogy nem értek hozzá csak van pár jó megfigyelésem :)
"1. Az alacsony benzinszint tünetei, ill. következményei mik?"
Szerintem közvetlen tünetei nincsenek, de ha a súbertű és levegőcsavarral nem tudod rendesen beállítani a motort akkor az úszószint problémára és a főfúvóka dugulására (hibás méretére) is érdemes gondolni.
Elsődlegesen az alacsony úszószin következménye a sovány benzin-levegő keverék, ami fokozott melegedéshez vezet, ez akár a gyertya, és dugatyú elolvadását vagy szorulását is okozhatja, de ez nem jellemző. Előfordulhat gyenge nehezen felpörgő motor, vagy enyhébb esetben nehezen állítható alapjárat, rángathat kis terheléseknél, valamint nem tud rendesen felpörögni a motor. De mindezt a nem csak alacsony benzinszint okozhatja.
Saját motorjaimnál a hangjából tudom mikor szegény a keverék. Ilyenkor keményebb durvább a motorhang, dús keverék esetén ellágyul, majd darabossá válik. De minden motornál kicsit más ezért idegen motornál nem válalok ilyen diagnosztikára.
Ha csutka gázon elkezdesz gyorsítani,akkor az ilyenkor fellépő reakciókból is lehet következtetni a keverékre. Alacsony fordulaton nem lehet finoman kezelni a gépet akkor alul szegény, ha hirtelen csutkát rántasz és csak hörög a motor, majd fokozatosan megindul akkor felül szegény. Ilyenkor általában jobban gyorsúl ha fokozatosan húzod rá a gázt.
Szóval nem egyszerü, de nem kell megiedni van hogy én is sokat próbálozok mire sikerül beállítani.
Pl a TS-emen fél évig kisérleteztem mire jó lett, a végén kézzel reszeltem egy subertűt mert a kapható tűnek rossz a karakterisztikája, de ez csak azért van mert TZ karbit raktam rá, eredeti karbi esetén csak az úszószint, fúvoka, levegőcsavar súbertű szinttel kell variálni. Érdemes a gyári értékekre állítani mindent, akkor nem szokott gond lenni.
"2. Kis sebességnél (40-50) kanyarodás közben szitál a kormány. Lehet nem ez a jó szó rá, de mindenesetre ijesztő. Ez mitől lehet? (Teleszkóp hibája, az enyhe nyolcas a kerékben, a fejidomba belekap a szél?)"
Ha csak adott sebességen jelentkezik akkor gyaníthatóan a gumi vagy felni az oka
Talpasra kopott gumi tud ilyet okozni még akkor is ha nem üt. Ha van egy kis ütés a kerékben akkor egyértelmü. Ha egyik sem akkor marad a kormánycsapágy, teló kotyogása, vagy kerék csapágy...mondjuk rossz első kerékcsapágyat még nem láttam motoron, tehát ezt hagynám utoljára.
hali!nekem van,ha érdekel.
Aksid nincs lemerülve?A töltésed Jó?Mi recseg?
sorszám: 11205 (49844)
( előzmény: dunakanyar17, 2006-04-10 19:36:20)
Bocs,az előzőt Rebel56 kérdésére írtam!
Helló!Nekem is szitált az eleje.(Etz250)Szétszedtem a telót és a szárakba belenézve láttam,hogy enyhe görbület van bennük,vagyis az akitől vettem, belepukkant valamibe a motorral.Sikerült szereznem 2 jót,kicseréltem,a gép sokkal jobban irányítható,főleg kanyarban.Enyhe szitálás azonban maradt.De csak 40 körül kezdődött.Ekkor levettem a gumit az eső kerékről(kicsit ütött)és beszappanozva visszaraktam.Ezután megszünt a szitálás!persze lehet 8-as is,én elvittem egy biciklishez,az áthúzgálta a küllőket,amit tudott kivett belőle.A kerékcsapágakat sem árt megnézni.Ezek után egész jó lett.Valahol előrébb már feltettem ezt a kérdést és valaki írt egy tel.számot ahol telót egyengetnek.Az alacsony benzinszint szerintem azt okozza,hogy magas fordulatszámon nem tud elég benzin utánnafolyni a karbiba,ezért fulladni fog a motor.Legalábbis az autóm ezt produkálja,ha rosszul állítom be.
csehszlovákot a futárpetinél. Meglepően jó minőségűek. Sokkal jobbak, mint az intermotor meg másefféle nyugatiasan csengő nevű utángyártottak.
Köszi, ezt nem tudtam. ;)
A #11143-ra nem tudsz valamit mondani? Nem reagált rá senki.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem még pedig az hogy két baja van az Mz-mnek. Az első hogy egy idő után ha világítással megyek hirtelen leáll, mintha levettem volna a gyujtást. A második az hogy 90 km/h-nál leáll a motor. Olyan 80-nál recseg és 90-nél leáll! Ha tudtok segíteni kérlek írjatok mert nagyon sűrgös! Köszi mindent
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|