hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 30. szerda 
Katalin, Kitti

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Kegyetlen250
válasz erre | email2006-04-12 18:57:30
Sziasztok
Lenne egy olyan problémám hogy megata magát az indexrelé, kapot egy ujat és ez a fordulatol egyre gyorsaban villog.
Mit tegyek?

Elöreis kosz mindenkinek.
sorszám: 11265 (50019)

 
 
Kovi881
válasz erre | email2006-04-12 18:02:41
Üdv Mindenkinek! A segítségeteket szeretném kérni. TS 125 mocimról elment a töltés. Megtudná valaki mondani, hogy mi mehetett benne tönkre..? Fontos lenne. Segítségeteket előre is köszi.
sorszám: 11264 (50013)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-04-12 15:55:13
Sikerült!
Jól tippeltem!
Müxik!
Jó minden duda,index,visszajelzők,világítás
Köszi mindenkinek a segítséget!
Thank You
Danke schön
STB.
sorszám: 11263 (50008)

 
 
norbiMZ
válasz erre | email2006-04-12 14:04:13
Szia!
Én is a Heidenaut ajánlom (nekjem egyelőre csak elöl van heidi), mert sokkal stabilabb lett pl kanyarban az eleje, kanyarban fékezéskor nem remeg az első futóművem.
Hátulra is heidi-t fogok venni, a már említett 3,25*16 K36-ot

Norbi
sorszám: 11262 (50004)
(előzmény: Keats, 2006-04-12 11:52:59)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-04-12 14:03:34
Hi!

Szerintetek mit lehet csinálni kis etz-n a kuplunglánccal? Mert olyan gyenge hogy az nemigaz (már nem az eredeti sajnos...) ! Pillanatok alatt megnyúlik, és olyan hangja van hogy rossz hallgatni. Szerintem most kezdi már súrolni a deknit.
Megvettem a motort, előtte cserélték benne (tényleg szép hangja volt), majd egy fél szezont mentem vele tavaly (kb 3e km) és most itt tartok. Arra gondoltam kicserélem csak a láncot, mivel a lánckerekeken nem látszik kopás (na meg méregdrágák a lánckerekek). Csak az a kérdés létezik-e valami erősebb lánc, amit nem nullázok le 3e km alatt!!??
sorszám: 11261 (50003)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-04-12 13:42:47
HI Keats!

Heidenau-t ajánlok, nekem az van. Előre 2.75-18 K39, hátra 3.25-16 K36. Nem olcsó mondjuk, de jó.
sorszám: 11260 (50002)
(előzmény: Keats, 2006-04-12 11:52:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-12 13:35:53
Mitasból nekem a klassikus változat van/volt, olcsó és tartós, utcára nekem elegendő volt a tapadása is, még egy kis kanyarvadászatot is egész jól elviselt a Jawan és a TS-en is, de pályára már gyenge. Pályán a Heidi a leg elterjedtebb, persze abból is van több keménységü. Azt mondanám hogy utcára is megéri a magasabb árat, de neked kell eldönteni hogy van e anyi pénzed...én most pályára is Mitassal megyek, szóval rám ne fogadjon senki :))
sorszám: 11259 (50001)
(előzmény: Keats, 2006-04-12 11:52:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-12 13:31:09
úgy tudom csak enyi a különbség
sorszám: 11258 (50000)
(előzmény: Bélafi, 2006-04-12 12:20:48)

 
 
Mateus
válasz erre | email2006-04-12 13:25:44
én heidenaut.
mert nekem is olyan van.
sorszám: 11257 (49999)
(előzmény: Keats, 2006-04-12 11:52:59)

 
 
Bélafi
válasz erre | email2006-04-12 12:20:48
Szevasztok!

Lenne egy kérdésem.A sima TS és a delux TS blokkja között mi a különbség?Csak a fordulatszámmérő kihajtása vagy valami más is?Magyarán elég a deknit cserélni?Elöre is köszi.Üdv!
sorszám: 11256 (49994)

 
 
Keats
válasz erre | email2006-04-12 11:52:59
Hy Mindenki!
Milyen gumit ajánlotok kis etz-re mitas-t vagy hiedenau-t?
Melyiket miért?
Köszi Keats!
sorszám: 11255 (49993)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-12 11:31:30
Próbáld meg kihasználni a térhallás előnyeit és a fejed forgatásával mozgatásával deritsed ki hogy nagyából honnan jön a zaj.

Kuplung, vagy primerlánc is csöröghet, de olyankor egyértelmüen baloldaról jön a hang. Ha a henger felül akkor főtengely, vagy dugattyú, esetleg csapágyak.

Nekem a hajtókar csapágy esett szét. Elötte is csörgött, de úgy voltam vele, hogy a 2T motor akkor csörög ha működik :)
sorszám: 11254 (49991)
(előzmény: Sikoly, 2006-04-12 09:31:38)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-04-12 10:20:54
A törött gyűrű érdekes hangokat ad, négyüteműn, de kétüteműn egy katasztrófa, mert szeret beakadni a nyílásokba. Én a főtengely görgői okozta hangot traktorosnak nevezném.
Ha csak gyűrű cserélsz akkor nem kell bejáratni, de amíg be nem kopnak a gyűrűk, lehet némileg kisebb lehet a teljesítménye, ezért ne erőltesd a szerkezetet. A dugattyú szokott még csörömpölni.
sorszám: 11253 (49987)
(előzmény: Sikoly, 2006-04-12 09:31:38)

 
 
Sikoly
válasz erre | email2006-04-12 09:31:38
Hali!

A minap furcsa csörömpölő hangra lettem figyelmes ami a TS blokkjából jött. Vki szerint csak gyűrű, vki szerint meg tűgörgö(főtengelyen)....most nem tom mi lehet a gond! Amugy ha gyűrűt cserélek, akkor elég csak azt cserélni? És gyűrűcsere után is meg kell lennie az 500 km-es járatásnak?
sorszám: 11252 (49984)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-04-12 08:56:52
Érdekes, nekem is ezt mondták mikor vezetni tanultam és bajom volt a közlekedési lámpák szineivel! :D
sorszám: 11251 (49980)
(előzmény: Keri, 2006-04-12 07:50:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-12 07:50:31
ne foglalkozz a szinekkel mert osszezavarnak, az szamit, hogy hova vezet a konkret zsinor, a tobbivel ne torodj, az majd a kovetkezo problema.
sorszám: 11250 (49974)
(előzmény: Roles, 2006-04-11 19:42:23)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-12 07:48:04
kövesd le melyik vezeték honnan jön
amelyik a vázhoz van csavarozva az a - a másik amelyik a feszabbra megy az a +
sorszám: 11249 (49972)
(előzmény: Roles, 2006-04-11 19:11:21)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-04-11 21:51:41
Ha még nincs elkötve a mz-d akkor a + csatlakozón van egy kábel ami még a biztosíték elött lecsatlakozik róla, ez megy asszem a töltéshez. A - ra nem csatlakozik semmi csak a biztosíték után. Vagy az enyém van nagyon elkötve! :)
sorszám: 11248 (49963)
(előzmény: Roles, 2006-04-11 19:11:21)

 
 
kabeles
válasz erre | email2006-04-11 21:45:41
Amelyik a testtel van kontaktusban az a negativ.közbe van iktatva egy bizti,arról megy 2 vezeték,nem emlékszem pontosan,de talán az egyik a fesz-szabályzó testje,a másik meg a dióda híd D- pontja.Több hétig szívtam a motorom elektromos hibáival,igy aztán megismerkedtem vele,igaz az enyém
250-es,de a 125-nél is igy van.
sorszám: 11247 (49962)
(előzmény: Roles, 2006-04-11 19:28:41)

 
 
fighter
válasz erre | email2006-04-11 21:31:00
Ez nem csörög v zörög szabályosan kopog. De ha a lánc akkor 5.-ben mért nemcsinálja?
sorszám: 11246 (49958)

 
 
Eikel
válasz erre | email2006-04-11 21:06:02
Vagy a lánc spanolón meglazult az anya és az alátét zörög így is jártam már.
sorszám: 11245 (49952)
(előzmény: Eikel, 2006-04-11 21:02:22)

 
 
Eikel
válasz erre | email2006-04-11 21:02:22
Hali!

Nem a rendszámtáblád csörög? Én már jártam így!Egy hét alatt meg is találtam mi az a zaj hátulról.
sorszám: 11244 (49949)
(előzmény: fighter, 2006-04-11 20:45:39)

 
 
Orgon
válasz erre | email2006-04-11 20:53:18
Ment a mél, de itt a lényeg: Most jött a tipp: berakod az akksit, aztán ha nagy szikrát üt, akkor meg kell cserélni és jó lesz.
sorszám: 11243 (49947)
(előzmény: Roles, 2006-04-11 20:33:00)

 
 
Orgon
válasz erre | email2006-04-11 20:51:42
Akkor meg a helye! :))))

Ha nincs a spirál, akkor a meghajtása, vagy kerékcsapágy, vag ya két lánckerék nem 1 nyomon van.
sorszám: 11242 (49946)
(előzmény: fighter, 2006-04-11 20:45:39)

 
 
fighter
válasz erre | email2006-04-11 20:45:39
Füzesgyarmati vok. De a km spirál biztos nem lehet mert nincs benne:)
sorszám: 11241 (49945)

 
 
Orgon
válasz erre | email2006-04-11 20:35:42
Valaki már írta, úgy csatlakozom hozzá, hogy a bakelit, vagy a km-spirál környéke lehet a ludas.
Mellesleg hova valósi vagy?
sorszám: 11240 (49944)
(előzmény: fighter, 2006-04-11 20:29:24)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-04-11 20:33:00
Orgon!
irtam e-mailt olvasd el és mielőbb válaszolj!
sorszám: 11239 (49943)
(előzmény: Orgon, 2006-04-11 20:19:55)

 
 
fighter
válasz erre | email2006-04-11 20:29:24
Sziasztok!! Segítsetek!!
Van egy 150-es etz-m. Egyik nap megyek-megyek hát valami elkezdett kopogni sztem a lánc felől. Megállok felrakom középtámaszra úgy meg nem kopog. Megint elindulok és amikor gyorsítanék elkezd kopogni. 5.-ben nem kopog. Hazamentem új lánc-lánckerék és még mindig kopog. A blokk egyenesen van a vázban a lánc is jól van belőve. Segítsetek Léccccci!!!!!
sorszám: 11238 (49941)

 
 
kabeles
válasz erre | email2006-04-11 20:26:50
Amikor leáll,a töltésjelző lámpa világít,vagy teljes sötétség áll be?(lámpa kialszik?)A recsegést nem tudom mi lehet,akár a lánc is recseghet,ha túl feszes,ha a váltóból jön nincs ötletem,annyira nem szakértek hozzá!
sorszám: 11237 (49940)
(előzmény: dunakanyar17, 2006-04-11 19:05:30)

 
 
Orgon
válasz erre | email2006-04-11 20:19:55
Msn-em már lejárt. :(
A másik lehetőség még, a kábel hossza, nekem úgy van összehozva hogy a rövidebb (igaz hogy kék )a -, a hosszabb meg a +, hogy meg tudja kerülni az akksit. Mellesleg az enyém meg: orgon (kukuc) c2.hu
sorszám: 11236 (49938)
(előzmény: Roles, 2006-04-11 20:14:43)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-04-11 20:14:43
Ja edddig ment a gép de ki kellett vennem az aksit és elfelejtettem megjelölni melyik vezeték hol volt!
sorszám: 11235 (49935)
(előzmény: Orgon, 2006-04-11 19:53:53)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-04-11 20:03:32
Msn-ed van-e ha van akkor beszélhetnénk máskor is megadom az enyémet és ha van vegyél fel ha van kedved!
roles88@hotmail.com
sorszám: 11234 (49932)
(előzmény: Orgon, 2006-04-11 19:53:53)

 
 
Orgon
válasz erre | email2006-04-11 19:53:53
Nézzük 1xűbben:
A (-) biztosítékától csak 1 kábel megy tovább, A (+)-tól kettő.
A fordított polaritás csak töltésnél lesz zavaró szerintem, mert az elemlámpa világít ha fordítva pakolod bele az elemet,de ha fordítva teszed töltőre az akksit akkor kipurcan. Saját tapasztalat. :(
sorszám: 11233 (49929)
(előzmény: Roles, 2006-04-11 19:42:23)

 
 
Orgon
válasz erre | email2006-04-11 19:48:42
A rajz szerint igen. De ha filozofikusan nézzük, akkor minden testel mindennel. Asszem itt passzolok. Ennyire nem értek az elektronikához, csak térképet olvasok jól.
Eddig ment a gép?
sorszám: 11232 (49928)
(előzmény: Roles, 2006-04-11 19:42:23)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-04-11 19:42:23
akkor most az említett dupla piros vezetékes testes kábel lehet mégis a pozitív?
sorszám: 11231 (49926)
(előzmény: Orgon, 2006-04-11 19:37:25)

 
 
Orgon
válasz erre | email2006-04-11 19:37:25
Nos az ábra szerint a (-) megy egy biztin keresztül a közös testponthoz, (de mehet közvetlenül is), namármost a z akksi(+) rámegy a biztire, és mellette még lesz saruhely onnan megy tovább egy piros a fesszabhoz. a biztin túlról pedig a másik piros a rajz szerint a ygújtáskapcsolóba fut.
sorszám: 11230 (49925)
(előzmény: Roles, 2006-04-11 19:28:41)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-04-11 19:28:41
nem lehet hogy más a bekötés?
a műszerrel kimértem az egyikzsinór hozzáér a vázhoz közvetlen kontaktosba vannak elvileg ez lenne a negativ de a másik oldalról márminta bitosíték túlsó oldalán 2 piros vezetékmegy rá szóval lehet hogy az a pozitív!
Most segítsen valaki!
PLease!
sorszám: 11229 (49924)
(előzmény: Orgon, 2006-04-11 19:23:28)

 
 
Orgon
válasz erre | email2006-04-11 19:23:28
Roles!
Tölts le szakirodalomból 150-es etz bekötési rajzot. ez fekete-fehér. az akksi jelét meg fogod találni ha fizikaórán figyeltél. Onnán már mutatja hogy melyik pólust hova húzd.
sorszám: 11228 (49921)
(előzmény: Roles, 2006-04-11 19:11:21)

 
 
fighter
válasz erre | email2006-04-11 19:13:13
Sziasztok!! Segítsetek!!
Van egy 150-es etz-m. Egyik nap megyek-megyek hát valami elkezdett kopogni sztem a lánc felől. Megállok felrakom középtámaszra úgy meg nem kopog. Megint elindulok és amikor gyorsítanék elkezd kopogni. 5.-ben nem kopog. Hazamentem új lánc-lánckerék és még mindig kopog. A blokk egyenesen van a vázban a lánc is jól van belőve. Segítsetek Léccccci!!!!!
sorszám: 11227 (49918)

 
 
fighter
válasz erre | email2006-04-11 19:11:35
A km óra teljes kihajtása ki van szedve. a lánc pedig vadiúj
sorszám: 11226 (49917)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-04-11 19:11:21
HALI!
NAGYON FONTOS!
az aksim bekötése mind két vezeték fekete hogyan van a helyes bekötés és mi van ha fordítva teszem bele mert nincs szerencsém
Légyszi segítsetek! SÜRGŐS!
HELP
ide a fórumba vagy a roles88@hotmail.com e-mail cimre

előre is köszi
sorszám: 11225 (49916)

 
 
dunakanyar17
válasz erre | email2006-04-11 19:05:30
Aksi rendben, izzó rendben, töltés jó. A lábamnál recseg valami ha megyek80-nal. Van valami ötleted?
sorszám: 11224 (49914)
(elözmény: Lacoska, 2006-04-10 22:16:33)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-04-11 19:04:52
Neked is köszi a választ, csak most vettem észre! :)
sorszám: 11223 (49913)
(elözmény: Lacoska, 2006-04-10 22:04:19)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-04-11 18:53:25
Figyu, a kopogás lehet attól is hogy a lánc nincs megfelelően kenve és két szem nem válik teljesen szét, ez is adhatja többek közt a kopogó hangot ( nekiütődik a láncvédő bakelitnek)! A másik lehetőség pedig a kilométer spirál meghajtásánál lehet valami probléma és amiatt is kopoghat!
sorszám: 11222 (49912)
(előzmény: fighter, 2006-04-11 18:41:25)

 
 
fighter
válasz erre | email2006-04-11 18:41:25
Sziasztok!! Segítsetek!!
Van egy 150-es etz-m. Egyik nap megyek-megyek hát valami elkezdett kopogni sztem a lánc felől. Megállok felrakom középtámaszra úgy meg nem kopog. Megint elindulok és amikor gyorsítanék elkezd kopogni. 5.-ben nem kopog. Hazamentem új lánc-lánckerék és még mindig kopog. A blokk egyenesen van a vázban a lánc is jól van belőve. Segítsetek Léccccci!!!!!
sorszám: 11221 (49911)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-04-11 18:39:15
Köszi a kimerítő elemzést!
sorszám: 11220 (49910)
(elözmény: Lacoska, 2006-04-11 08:18:04)

 
 
Kegyetlen250
válasz erre | email2006-04-11 18:33:02
Sziasztok
Lenne egy olyan problémám hogy megata magát az indexrelé, kapot egy ujat és ez a fordulatol egyre gyorsaban villog.
Mit tegyek?

Elöreis kosz mindenkinek.
sorszám: 11219 (49908)

 
 
soldier84
válasz erre | email2006-04-11 18:00:29
Nekem nincs több ötletem! De szerintem nem a rezó miatt csinálja!

Üdv
sorszám: 11218 (49906)
(előzmény: Lacoska, 2006-04-11 17:42:17)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-04-11 17:42:17
Nem bontotam meg a blokkot,esetleg lehet a probléma az hogy rezó van rajta? Furcsa mert amikor hideg akkor minden rendben de ha bemelegedett akkor 2000 fölé megy az alapjárat.
sorszám: 11217 (49904)
(előzmény: soldier84, 2006-04-11 17:26:54)

 
 
soldier84
válasz erre | email2006-04-11 17:26:54
Helló!

Szerintem a magas és ingadozó alapjárat oka 90% hogy fals levegőt szív valahol! Ellenőrízd a karbi felfogatást, szívótorok, légszűrőház...! Ha ezeken a helyeken nem találsz bajt akkor szimering:-(! Esetleg lehet még a henger alatt vagy a henger fej alatt!! De azt tutti ésrevennéd mert tiszta olajos kokszos lenne! Nem bontodtad meg valamelyik részét??

Üdv
sorszám: 11216 (49903)
(elözmény: Lacoska, 2006-04-11 14:41:46)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu