:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
bocs de én ezen az oldalon nem találtam meg.
A mozaikban elég a szíj. Sőt, tulképp általában semmi más nem jó nekik, csak a szíj. Hallottam már olyat is, hogy hiába volt ezer kapaszkodó, hapsikámnak a nadrágszíját föl kellett csatolnia a nyeregre, hogy egyáltalán vizsgára eresszék. :-) A szíj és a két tükör szükséges és elégséges a mozaikban. Általában sem nem hülyék, sem nem rosszindulatúak, ha látják, hogy a kapaszkodó helyén egy krauzer van felszerelve, nem fogják a vasat követelni. De szíjad legyen!
ha a mozaikba viszed es nincs szerencsed ott meg abba is belekotnek hogy nincs sapkad. Normalis helyen elfogadjak a csomagtartot, meg a kozepso szijat....bar nekem az sem volt megsem kotekedtek Rétságon.
Dolgozom, bp 9 ker gubacsi út 6/c.Mielőtt jönnél,azért hivj fel nehogy ebédeljek ,vagy valami ilyesmi:-) tel 06203420977.
Hi Joseph251!
Pedig lehet kapni még vidéken is! Kb 1700 ft és meglepően jó minőségű(a krómozott fajta, nem a fekete!!)
www.hubermotor.hu !
Sziasztok!! Segítsetek!!
Van egy 150-es etz-m. Egyik nap megyek-megyek hát valami elkezdett kopogni sztem a lánc felől. Megállok felrakom középtámaszra úgy meg nem kopog. Megint elindulok és amikor gyorsítanék elkezd kopogni. 5.-ben nem kopog. Hazamentem új lánc-lánckerék és még mindig kopog. A blokk egyenesen van a vázban a lánc is jól van belőve. Segítsetek Léccccci!!!!!
Háj tams9!
Én már 4 éve vadászok rá, de eddig nem találkoztam vele.
Bekötötted az olajpumpát?
Ezt a láncot nem én vettem, hanem még az előző tulaj, úgyhogy nemtudom honnan van.
Amit pl a huber-ben árulnak az jó lehet???(5-6 31-46.033 Kuplunglánc 50 t. ETZ-125/150 CZ db 1492.- )
Én nem tapasztaltam ilyet. Te hol veszed az alkatrészeidet? Keress egy másik üzletet. A nyúlott láncot meg mielöbb cseréld mert megeszi a kereket is. Próbálj meg bemenni egy üzletbe ahol gépekhez árulnak láncot, és érdeklődj tudnak-e ilyet. Vidd el neki a régit!
Szia marcee!
nekem köv. héten lesz kuplunglánc csere, az eredeti most tart ott h cserés lett (28800km).
Ez egy cseh gyártmány, azt mondták hosszú az élettartama (bár kérdés kinek mi a hosszú élettartam).
Lánckeréken nekem sincs kopás.
Norbi
A 11261-esre senki semmit nem mond???
Sziasztok! Ha műszakira viszem a mocit (ETZ-250),beleköthetnek abba hogy csak a krauzer van fennt,de a kapaszkodó ( hajlított vasdarab)nincs?
Hello!
Nekem az a kérdésem, hogy EZT 251-es mocira lehet-e zárható tanksapkát venni?
Köszi!
HI!JÓ állapotó MZ-t,ETZ-t vennék friss műszakival,rendezett papirokkal,megkimélve Miskolc és környékéről!Cimem:bubu25@citromail.hu
Hy Mindenki!
Köszönöm mindenkinek a gumis tanácsokat!
Én is inkább heidi-re szavaznék de majd meglátom mennyit szánok rá!
Keats
Ez érdekes téma és nagyon lözel áll a szívemhez :) (úgyhogy készüljetek a hosszú szócséplésre :))
A habpatron nem csak tartalmazza de egyenesen tömény dinitrogén oxid azaz N2O, ismertebb neven a NOS rendszer is azzal foglalkozik hogy megfelelően adagolja ezt a gázt. Szóval egyértelmüen és nagyon durván hatásos...ha megfelelően alkalmazzák. De mivel igen ritkán és leginkább véletlenül sikerül jól alkalmazni sok esetben arról panaszkodnak a sufni tuningos fiatalok, hogy szinte semmi eredménye a nitrózásnak.
Az elve nagyon egyszerü. Az égéshez oxigén kell, a levegőnek csak kb 21% oxigén, az N2O gáz legalább 2* annyi oxigént tartalmaz azonos nyomáson. Persze lehetne tiszta oxigént is adagolni, az elvileg hatásosabb, de az már túl hatásos, mivel a tiszta oxigén túlságosan reakció képes ezért nem csak az üzemanyag, de valószínüleg a fém alkatrészeket szikrázva esetleg robbanás szerűen elégetné.
Az N2O gáz biztonságosabb, mert csak hő hatására szabadul fel az oxigén addig biztonságos kötött formában található, ráadásul sokkal alacsonyabb nyomáson tárolható mint az oxigén.
A több oxigén azonban önmagában nem elég, több üzemanyag is kell méghozzá ugyan olyan pontos arányban mint a sima levegő beszívásakor. Tehát nem lehet ész nélkül nyomatni az N2O-t, meg hozzá a benyát. Ha nem elektronikus nitro injektort használ az ember akkor frankón egy kiegészítő porlasztó kell hozzá. Mondjuk anyiból egyszerübb, hogy az egyszerü rendszereknél fix gázmenyiség és fix üzemanyag menyiség kerül beadagolásra a karbi után. De ennél nem lehet túl nagy teljesítményt elérni mert a hirtelen előugró +pacik veszélyesek lehetnek. Nagy rendszereknél ezért fokozatosan növelik a teljesítményt, pl 200LE-ról 400-ra :))
Amit leggyakrabban alkalmaznak a sufni tuningosok, hogy simán a beszívott levegő mellé adagolják nem anyira hatásos, pont azért mert megfeledkeznek a +üzemanyagról, de ha már ilyen primitív megoldással akar valaki szórakozni, legalább a súbertűt húzza ki teljesen és a szivatót is húzza rá anyira, hogy a sok üzemanyagtól alap esetben még éppen ne fulladjon le a motor. (így a dugatyú is nehezebben fog elolvadni) A másik hogy kizárólag csutka gáznál lehet/érdemes használni a rendszert, mert a nitró adta teljesítmény nem megsokszorozza a gép teljesítményét, hanem csak hozzá adódik a megévőhöz, tehát ha a meglévőt nem használjuk kár pazarolni a drága nitrót az alapjáratra.
A habpatron pedig egyébként nagyon minimális menyiségü gázt tartalmaz. Arra jó hogy az ember kipróbálja biztonságosan a nitrot, mivel a kevés gázzal nem sok kárt tud okozni.
Bambi!
Vevő lennék a katonai ETZ kormányra.
Ha kedden dolgozol és mondasz egy címet akkor elmennék érte.
Üdv: Rókapimpó
Igy igaz ez működik, csak gyorsan elfogy a gáz. :D
De amíg van addig jól tolja a gépet. Mi egy rigán próbáltuk ki és csak egy fél utcahosszig volt jó, de akkor aztán olyan ereje lett a rigának, hogy még egy simsont is lenyomott volna. :DDDDD
Helló!
Most olvastam valahol,bár simsonhoz írják,mondjuk ott is alkalmaznám ezt,hogy szódásszifonba,töltök 3-4 habpatront,és azt elvezetem a karbiig,vagy a levegőszűrőig.mind1 hova,csak oda kell ahol levegőt szív a gép.pl egy csövön elvezetem.és a habpatron nagy mennyiségben nitrot tartalmaz,és ha én ezt menet közben belövöm,azt írják nagy löketet adhat.Ők ezt csak alapjáraton lötték be,tehát majdnem full zárva volt a súber, és jól felpörgette a gépet.Mi a véleményetek erről?????????
Sztetek működhet?
Sajnos a TS egyetlen gyenge pontja a töltés. Ha hirtelen szünt meg akkor valószínüleg kiolvadt egy forrasztás a fesszabban, vagy lecsúszott egy saru, esetleg eltört a szénkefe vagy a tartója, esetleg elfüstölt az előtét elenálás.
Ha fokozatosan ment el akkor a mechanikus fesszab elállítódás, vagy a dinamó tekercszárlat is esélyes.
Nemmondod, hogy elobb kesz lett a fotengely minthogy hazaertem volna :)))
Eladó 251-s mz-hez új alapméretes henger dugóval, 15000ft generátor álló forgórész 10000ft,katonai kormány 1400ft.és egy elektrónikus gyújtás 8000ft.
Eladó bontott ETZ kifogástalan kilométerora fordulatszamérő 16-os elsőkerék
KERESEK ETZ KATONAI KIPUFOGOT REÁLIS ÁRON..
06702912829
Keri kész a renn főtengelyed.
Ha valakit érdekel olyan 80%-os 110/90-es Heidenau K36-os 16 collos kerékre belsőstül, az visítson! Képet holnap gyártok a cuccról.
Köszi szépen. Remélem jó lesz!!!
Nem oldja az olaj, asszem a benzin se.
Szerintetek a berugó tengelynél miért folyhat az olaj és mit lehet vele kezdeni?
Csak akkor kopog amikor megyek vele és odahúzom neki. Középtámaszon semmi hangja sincs.
Hali!
Először nézd meg hogy nincs-e lecsúszva valamelyik saru, ha nincs akkor nézd meg a szénkeféket nem-e koszosak, vagy pedig cseréld ki a fojtótekercset, vagy a fesszabályzód halt meg.
Hei!
Az F.BS nevezetű ragasztót (ecetszaga van) oldja az olaj?
heló.Ha leveszed a deknit jobb oldalon nézzél körül a blokkban nem fényes e nagyon valami mert akkor ahhoz ér hozzá.Gondolok pl.A lánc hozzáér a blokkhoz vagy valahova ésaz zörög.Ha leállitva(gyujtás)üresben gyorsan tolod vagy futsz mellette akkor is?Mert ha nem akkor valami motorfüggő dolog lesz.Vagyis akkor a motorban lesz sztem a hiba.Akkor csörög csak amikor nagyon huzatod vagy mindig?Mert lehet még az is hogy huzatásnál ugye a lánc felső része nagyon feszes és annyira kiegyenesedik hogy valamihez hozzáér akár egy kilógó csavarhoz is.
Az a baj hogy a kihajtás abban a részben van amibe a motorszám is van.Nem a szélső deknibe.Ugyhogy ha neked pl ford.számmmérős nélküli a blokkod és lecserélnéd egy ford.szmé.re akkor át kéne iratni.
Sziasztok
Lenne egy olyan problémám hogy megata magát az indexrelé, kapot egy ujat és ez a fordulatol egyre gyorsaban villog.
Mit tegyek?
Elöreis kosz mindenkinek.
Üdv Mindenkinek! A segítségeteket szeretném kérni. TS 125 mocimról elment a töltés. Megtudná valaki mondani, hogy mi mehetett benne tönkre..? Fontos lenne. Segítségeteket előre is köszi.
Sikerült!
Jól tippeltem!
Müxik!
Jó minden duda,index,visszajelzők,világítás
Köszi mindenkinek a segítséget!
Thank You
Danke schön
STB.
Szia!
Én is a Heidenaut ajánlom (nekjem egyelőre csak elöl van heidi), mert sokkal stabilabb lett pl kanyarban az eleje, kanyarban fékezéskor nem remeg az első futóművem.
Hátulra is heidi-t fogok venni, a már említett 3,25*16 K36-ot
Norbi
Hi!
Szerintetek mit lehet csinálni kis etz-n a kuplunglánccal? Mert olyan gyenge hogy az nemigaz (már nem az eredeti sajnos...) ! Pillanatok alatt megnyúlik, és olyan hangja van hogy rossz hallgatni. Szerintem most kezdi már súrolni a deknit.
Megvettem a motort, előtte cserélték benne (tényleg szép hangja volt), majd egy fél szezont mentem vele tavaly (kb 3e km) és most itt tartok. Arra gondoltam kicserélem csak a láncot, mivel a lánckerekeken nem látszik kopás (na meg méregdrágák a lánckerekek). Csak az a kérdés létezik-e valami erősebb lánc, amit nem nullázok le 3e km alatt!!??
HI Keats!
Heidenau-t ajánlok, nekem az van. Előre 2.75-18 K39, hátra 3.25-16 K36. Nem olcsó mondjuk, de jó.
Mitasból nekem a klassikus változat van/volt, olcsó és tartós, utcára nekem elegendő volt a tapadása is, még egy kis kanyarvadászatot is egész jól elviselt a Jawan és a TS-en is, de pályára már gyenge. Pályán a Heidi a leg elterjedtebb, persze abból is van több keménységü. Azt mondanám hogy utcára is megéri a magasabb árat, de neked kell eldönteni hogy van e anyi pénzed...én most pályára is Mitassal megyek, szóval rám ne fogadjon senki :))
úgy tudom csak enyi a különbség
én heidenaut.
mert nekem is olyan van.
Szevasztok!
Lenne egy kérdésem.A sima TS és a delux TS blokkja között mi a különbség?Csak a fordulatszámmérő kihajtása vagy valami más is?Magyarán elég a deknit cserélni?Elöre is köszi.Üdv!
Hy Mindenki!
Milyen gumit ajánlotok kis etz-re mitas-t vagy hiedenau-t?
Melyiket miért?
Köszi Keats!
Próbáld meg kihasználni a térhallás előnyeit és a fejed forgatásával mozgatásával deritsed ki hogy nagyából honnan jön a zaj.
Kuplung, vagy primerlánc is csöröghet, de olyankor egyértelmüen baloldaról jön a hang. Ha a henger felül akkor főtengely, vagy dugattyú, esetleg csapágyak.
Nekem a hajtókar csapágy esett szét. Elötte is csörgött, de úgy voltam vele, hogy a 2T motor akkor csörög ha működik :)
A törött gyűrű érdekes hangokat ad, négyüteműn, de kétüteműn egy katasztrófa, mert szeret beakadni a nyílásokba. Én a főtengely görgői okozta hangot traktorosnak nevezném.
Ha csak gyűrű cserélsz akkor nem kell bejáratni, de amíg be nem kopnak a gyűrűk, lehet némileg kisebb lehet a teljesítménye, ezért ne erőltesd a szerkezetet. A dugattyú szokott még csörömpölni.
Hali!
A minap furcsa csörömpölő hangra lettem figyelmes ami a TS blokkjából jött. Vki szerint csak gyűrű, vki szerint meg tűgörgö(főtengelyen)....most nem tom mi lehet a gond! Amugy ha gyűrűt cserélek, akkor elég csak azt cserélni? És gyűrűcsere után is meg kell lennie az 500 km-es járatásnak?
Érdekes, nekem is ezt mondták mikor vezetni tanultam és bajom volt a közlekedési lámpák szineivel! :D
ne foglalkozz a szinekkel mert osszezavarnak, az szamit, hogy hova vezet a konkret zsinor, a tobbivel ne torodj, az majd a kovetkezo problema.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|