hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 30. szerda 
Katalin, Kitti

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Lacoska
válasz erre | email2006-04-19 09:18:20
Köszi a válaszokat pont ilyeneket szerettem volna kapni!
És nem olyanokat, hogy "Igen" meg "Nem" :-)!
sorszám: 11415 (50550)
(előzmény: RR_ZOZY, 2006-04-19 08:34:53)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2006-04-19 08:34:53
"Jobban megy szintetikussal a motor vagy nem lehet érezni különbséget?"

Mivel - mint tudod - a kétüteműeknél az hogy olajat kell keverjél a benzinhez, az egy "szükséges rossz" ergo elvileg akkor mehetne a legjobban ha nem lenne olaj a benzinben, de ez nem megoldható mert hamar összerágnának a csapágyak, henger, dugó, gyűrűk....
Véleményem szerint tehát attól hogy ilyen vagy olyan olajat keversz a benzinhez, önmagában még nem fog jobban vagy rosszabbul menni a gép, sokkal inkább a keverési arány már módosíthat ezen, de én mindenkit arra bíztatnék hogy - ha legalábbis ETZ-ről van szó - soha ne tegyen hozzá kevesebb olajat 1:50-nél. A hangsúly azon van hogy abban a fordulattartományban, és körülmények között, ahol használod a motort, az olajad hatékonyan kenje a kenendő részeket.
Az ásványi olajakra sokan fújnak, hogy könnyen lerakódik, kormoz, füstöl...stb....de rengeteg embert ismerek aki soha mást nem használt mint AROL 2T-t (egy időben mást nem is kaptál)és no problemo.
Én STIHL 2T-t használok 1:50-be, amivel vígan muzsikál. Apám viszont nagyon ellene van a STIHL olajnak, mert szerinte - mivel híg olaj - ezt hagyjuk meg inkább a láncfűrészeknek, ahol a furat krómozott, ugyanis ehhez lett kifejlesztve....na akkor most hol az igazság.....?
Ez a 2T olaj téma ez nagyon szubjektív dolog, szerintem szinte mindegy hogy milyent veszel bele, csak két dologra figyelj:

1, olyan 2T olaj legyen amin egyértelműen fel van tüntetve hogy előkeveréses rendszerekhez (tehát nem különolajozású) is alkalmazható;

2, Karburálás jól legyen beállítva, mert ha a benzin-levegő keverék "szegény" akkor 2T motoroknál ezzel együtt a kenés is gyérebb lesz.

Bocs hogy hosszúra sikeredett :-)

Üdv,
Zoli
sorszám: 11414 (50549)
(előzmény: Lacoska, 2006-04-18 19:44:17)

 
 
kabeles
válasz erre | email2006-04-19 07:09:41
Hát igen,az utángyártott cuccokkal már nem először szívom meg.Köszönöm nektek a hasznos infókat!Minden jót!
sorszám: 11413 (50546)
(előzmény: mzmotoros, 2006-04-19 05:59:53)

 
 
mzmotoros
válasz erre | email2006-04-19 05:59:53
Üdv kabeles! Nem akarlak elkeseríteni de gyári kipufogót nem fogsz kapni sehol, esetleg bontóban. A megoldás a következő (nekem bevált): vettem egy bontottat, aminek az első fele a hangtompítóig csupa rozsda és horpadás volt. Ez belekerült 1000 HUF-ba. Nekem is volt egy ilyen undormány gagyi maszek dobom és a kettőböl csináltam egyet, de előtte a levágott gyári hangtompítót kiégettem disznóperzselővel úgy, hogy már piros volt. Ezután pedig AWI-val összehegesztettem, a maszek dob elejét és a gyári dob hangtompítóját. Eredmény: egy tökéletes gyári dob, a plussz varrat csak alig észrevehető. Még le is lehetne krómoztatni kb egy 10-esért, de nekem tetszik matt feketén is.
Ui: Én is sokáig vadásztam gyári dobra és sokan olyan árakat mondtak a rosz horpadt dobokra, hogy 6000 meg a többi. Ja és török dobra azt mondják az nem a német minőség (zenél menet közben).
sorszám: 11412 (50545)
(előzmény: kabeles, 2006-04-18 22:35:27)

 
 
z25z
válasz erre | email2006-04-19 02:13:20
A kerdeseidre az elso meglatasom:
1.: nem feltetlenul, megy jobban.
2.:Attol fugg, milyen synthetic olajat keversz (mindenki masra eskuszik), a gyarto (is) ad ajanlast, milyen aranyban keverd az asvanyihoz kepest.
3..: birja-e a penztarcad
Teny.: a szintetikus olajok kenokepessege teljesen mas az asvanyolajokehoz, errol bovebben, kivesezve olvashatsz a www.mzklub.hu-n - fontos tudnivalok - benzinek, zsirok stb..
Masreszt a rezorol sok szo esett mar itt, sz@r meretezest nem lehet olajjal kompenzalni...egy rezonatoros dob felhelyezese nem csak annyi, hogy mas olajat hasznalok, hanem, tudni, mire hol, hasznalom a gepet, atkarburalni..stb...
sorszám: 11411 (50544)
(előzmény: Lacoska, 2006-04-18 19:44:17)

 
 
TRibor
válasz erre | email2006-04-19 00:12:29
Én az enyémet Futár motoros bolban vettem. Nem tudom milyen gyártmány, de a sebességgel már nincs gond. Simán megy 120-at. Csak a felszerelés volt gázos, de az is megoldható.
sorszám: 11410 (50537)
(előzmény: MZfan, 2006-04-18 22:25:03)

 
 
kabeles
válasz erre | email2006-04-18 22:35:27
B*sszus,majdnem 8 db ezres volt!Nem elég,ha egy hosszú fúrószárral egyszerüen belefúrok a végén?És mennyi lehet egy gyári?Hol lehet kapni???
sorszám: 11409 (50530)
(előzmény: MZfan, 2006-04-18 22:25:03)

 
 
MZfan
válasz erre | email2006-04-18 22:25:03
Heló Kábeles!
Merem állítani hogy a kompresszióddal semmi baj!!! Nekem is van egy ilyen gyönyörüségem...másra nem volt jó csak hogy nézzem hogy csillog a napfényben. Az én utángyártott kipufogómmal 90-nél többet nem mentem 5 ösben még dombon lefelé sem. Már azon gondolkoztam kirakom az ócskavashoz.Aztán nemrég megfaragtam egy kicsit: A végéből levágtam 15cm-t meg átfurtam hosszába azóta 120at gond nélkül bírja egyenes uton szélcsendben csak az alsóbb fordulatszámokon (4000 alatt) nem húz úgy ahogy kéne! Persze ez 'tuningolt' kipufogó akkor is csak ideiglenes megoldás nálam a cél még mindig egy GYÁRI! Egy kicsit nagyobb hangja lett de egyáltalán nem vészes! Amugy a török utángyártottal már nem biztos hogy lenne ilyen gondunk! Szerintem azt frankón megcsinálják.
sorszám: 11408 (50529)
(előzmény: kabeles, 2006-04-18 20:45:36)

 
 
TRibor
válasz erre | email2006-04-18 21:46:19
Nekem az után gyártott kipuffal így utólag semmi bajom. Elősször nekem sem ment jól, de egy motoros felvonulás után rendbejött. Lehet hogy egy kis korom hiányzott belőle vagy nem tudom.
sorszám: 11407 (50522)
(előzmény: kabeles, 2006-04-18 20:45:36)

 
 
kabeles
válasz erre | email2006-04-18 20:45:36
Szép jóestét mindenkinek!Van-e tapasztalata valakinek az utángyártott Etz kipufogókkal kapcsolatban?(250)Lecseréltem,szép fényes,a hangja gyönyörű,de valamiért 100-nál többet nem megy 5-ben.4-ben kihúzathatom 110-ig,aztán 5-ben visszalassul 95-100-ra 2 személlyel,egyedül mentem már 5-ben is 110-et.A gyujtás jó,kipuf száraz,gyertya őzbarna.A blokkban 1500 km van felujítás óta.(szakember tette)A légszűrő is jó.Kompressziót nem mérettem,az lesz a következő.Van valami ötletetek?
sorszám: 11406 (50513)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-04-18 19:44:17
Jobban megy szintetikussal a motor vagy nem lehet érezni különbséget?
Rezóm van úgyhogy olyan olaj kellene amelyik nem füstöl és magas fordulatra van kifejlesztve! Segítsetek, kérlek!
sorszám: 11405 (50508)
(előzmény: gyurci, 2006-04-18 19:00:11)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2006-04-18 19:42:07
ja. olvastam, itt ezen a szent oldalon, hogy valaki fémszövetes fékcsövet hasnyál. és azt hol lehet beszerezni mijet, mennyiért. köcce
sorszám: 11404 (50507)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2006-04-18 19:40:12
Na megbütyköltem a fordulatszámmérőt is, de mint mindig műtét utáni komplikáció lépett fel. Leszakadft a duda drótyya. azt hogyan kell visszakötni? köcce.
sorszám: 11403 (50506)

 
 
gyurci
válasz erre | email2006-04-18 19:00:11
Hali!
A legjobb a szintetikus olaj,csak drága.A félszintetikus bőven elég bele és még a kipufogót sem tömi el.Ásványi olajat nem raknék bele,csupa olajsár lesz a kipuf.tőle és a lámpánál állva beterít a füstje.Én Mol Sprint 2T-t használok és teljesen meg vagyok vele elégedve!
Gyuri
sorszám: 11402 (50504)
(előzmény: Lacoska, 2006-04-18 18:29:28)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-04-18 18:29:28
Hei!

Már régen kérdeztem :-), hát ezért kérdezek, mégpedig azt, hogy ETZ 250-be szintetikus vagy hagyományos ketütemű motorolaj a megfelelőbb?
sorszám: 11401 (50503)

 
 
Lali
válasz erre | email2006-04-18 18:18:42
Köszi!
sorszám: 11400 (50502)
(előzmény: gyurci, 2006-04-18 17:56:32)

 
 
z25z
válasz erre | email2006-04-18 18:13:49
pontosan igy van, telefolyik a henger es cseszheted, nem veletlenul van a tulfolyo rajta, szoval azt a reszet ne bantsd

udv
sorszám: 11399 (50501)
(előzmény: Roles, 2006-04-18 18:11:47)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-04-18 18:11:47
Köszi ezek mind hasznosak amit mondtok meg fogom nézni de mi van ha a tulfolyóra teszekegy icipici csapot és elzárom hogy semmi ne tudjon a túlfolyón kifolyni gondoltam arra hogy esetleg ha túl magas csak az üzemanyagszint akkor telefolyik nekem a hengerem lehetséges ez?
sorszám: 11398 (50500)
(előzmény: z25z, 2006-04-18 18:01:49)

 
 
z25z
válasz erre | email2006-04-18 18:01:49
Hello! Ismeros problema. Nehany evvel ezelott nalam is az tortent, hogy elzart benzincsap mellett is folyt a tulfolyonal a benzin, persze csak keveske amennyi a karbiban volt. Nem a tu akadt fel, nem az uszo tort le, hanem a tulfolyo bele van illesztve a karbi aljaba es az illesztesnel engedte at. Korbekentem belulrol epoxi gyantaval azota megszunt. Nezd meg nem-e ez a helyzet nalad is. Probakepp: vedd le a karbit, es az aljaba, ahova a tulfolyo van onts egy kis benzint es nezd meg ugy ereszt-e.
sorszám: 11397 (50498)
(előzmény: Roles, 2006-04-18 16:13:37)

 
 
gyurci
válasz erre | email2006-04-18 17:56:32
Hali!
A címet nem tudom,de itt a telszám:06 28 471 350.
sorszám: 11396 (50496)
(előzmény: Lali, 2006-04-18 16:48:30)

 
 
ADDI
válasz erre | email2006-04-18 17:03:19
Az egy 251-es gyári fejidom, időnként felbukkan használtan, én is úgy vettem.
sorszám: 11395 (50490)
(előzmény: devil84, 2006-04-18 15:49:14)

 
 
Lali
válasz erre | email2006-04-18 16:48:30
Hello!
Tudna mondani valaki Budapesten egy boltot, ahol még TS-hez is lehet alkatrészt kapni, vagy valaki le tudná írni a Kistarcsai motorbontó címét?
Előre is köszi:
Lali
sorszám: 11394 (50489)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-04-18 16:34:02
Szerintem akkor vedd le a karbit és szedd szét, lehet hogy nem zár a szelep amit az uszó szabályoz, nem jó a beállítás, vagy letört az úszó... én eppen ezt ecseteltem tegnap hogy az enyém ujra le akart törni...
Ha úszó jó akkor szedd kis a szelpet és tisztitsd meg! Nézd meg nincs-e kikopva.
sorszám: 11393 (50486)
(előzmény: Roles, 2006-04-18 16:13:37)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-04-18 16:13:37
egyszerüen nem a benzincsapon folyik oldalt hanem normálisan ahol kell neki a benzincsövön át a karbiba és itt van a problémám hogy a karbi túlfolyóján kifolyik!

most néztem meg nem folyat a benzincsap de csak azt nem értem hogy zárt benzincsapnál a túlfolyón keresztül motorozás után honnan folyik ki a karbiból KB 1DL benzin. A csap tehát nem ereszt!Mért van ez nagyon idegesítő és pazarlás!
sorszám: 11392 (50485)
(előzmény: motomen, 2006-04-18 16:04:32)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-04-18 16:04:32
Akkor lehet átvertek vele... Nem értem ezt hogy 30-180 mert benzin álló, egy benzincsap gumilya miylen legyen ha nem benzin álló?! Fogj egy roncsot és töröld meg a csapot alaposan és kezd el kuksolni hol jelenik meg rajta a benzin! Sok helyen jöhet belőle... utána lehet tippelni a megoldásra!
sorszám: 11391 (50484)
(előzmény: Roles, 2006-04-18 13:33:01)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-04-18 15:55:38
Én MOL MSE asszem 15w40-es olaját használom, teljes megelégetettséggel.
sorszám: 11390 (50479)
(előzmény: Kobra1, 2006-04-18 15:09:32)

 
 
devil84
válasz erre | email2006-04-18 15:49:14
Hali!
Az "Egyszer minden álom valóra válik" című cikkben láttam az Mz-n a fejidomot. Esetleg nem tudná vki megmondani, hogy hol lehetne ilyet szerezni? Thx. Richie
sorszám: 11389 (50476)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-04-18 15:22:40
MZ-be a jó öreg MOL hikomol K hajtóműolaj szintetikussal ne próbálkozz nem erre találták ki!
sorszám: 11388 (50474)
(előzmény: Kobra1, 2006-04-18 15:09:32)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-04-18 15:09:32
Szerintetek melyik a legjobb olaj a blokkba? Turázni használom ! És lehet drágais! -csak legyen a legjobb! :)
sorszám: 11387 (50473)

 
 
Orgon
válasz erre | email2006-04-18 14:28:49
Ó a franccbaaaa.... :))))
De azért szépen cseng! ;)
sorszám: 11386 (50470)
(előzmény: Keri, 2006-04-18 12:47:11)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-04-18 14:19:21
valahol a csapba van ez a forrasztás?
Sajnos bontó nincs a közelbe!ezért kell vennem egy újat a gumit klönben be lehet rosszul tenni?
Nagyon nehéz most orgatni a csapot!
Régen könnyebb volt!
sorszám: 11385 (50469)
(előzmény: Zapkorte, 2006-04-18 14:10:35)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-04-18 14:10:35
A csap tekergetése miatt repedt meg nekem a forrasztás. Ha neked a csapod csepeg, akkor egyszerű és idegkímélő módszer vásárolni egy újat/működőképeset. Még az is lehet, hogy a trabié is ráillik, az meg van rogyásig a bontóban, ha jó fej a tulaj, ingyen is kaphatsz.
sorszám: 11384 (50468)
(előzmény: Roles, 2006-04-18 13:59:20)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-04-18 13:59:20
nem értem amit mondasz a forrasztás után van a tömítés nem hát akkor meg elkellene zárnia lehet hogy itt más a gáz mert a benzincsövön csöpög ki a benzin ha el van zárva a csap akkor is ha nyitva van akkor folyik normálisan mennyi lehet egy új benzincsap?
Valami megoldást találjatok ki rá eredeti ülepítős csap!
Lehet hogy valami elnyírja a gumit?
sorszám: 11383 (50467)
(előzmény: Zapkorte, 2006-04-18 13:54:26)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-04-18 13:54:26
Nekem is volt hasonló nemrég, és nem a csap volt a hibás, hanem a forrasztás repedt el, ahol azt a kis csövet a tankba forrasztották, amire a csap van csavarva. Csak akkor látszott, amikor a festéket is lekapartam róla.
A tank melegítgetésével csak csínján, mert még az üres is durván belobbanhat! Talán a legjobb, ha jól kimosod, aztán kiteszed a napra egy napra, utána amikor már azt hiszed, egy csepp benzin sincs benne, dobj bele egy égő gyufát! Gyönyörű kis félméteres lángcsóva fog kicsapni a száján. Pár perc múlva ezt ismételd meg, egészen addig, amíg a lángcsóva el nem marad. Ekkor fordítsd fel, bagyuláld be az egészet nedves rongyba (kivéve ahol forrasztod), és csak akkor kezdd melegíteni.
sorszám: 11382 (50466)
(előzmény: Roles, 2006-04-18 13:33:01)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-04-18 13:33:01
HELP!!!

valaki segítsen!

250 ETZ-n csöpög a benzincsapom és egy nap alatt egy nagy tócsa keletkezik vettem már bele tömítést amin 4 lyuk van az alap 30FT de azt mondták ez benzinálló úgyhogy ezt vettem 180 FT-ért 1 hete tettem bele akkor jó volt ma motoroztam elzártam és még mindíg csöpög mit tegyek?
sorszám: 11381 (50465)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2006-04-18 12:48:37
KÖccee. Majd probalkozok vele:)))))))) Nevetőgázt a motornak. A válaszokat köszönm, megyek venni lehúzót:)
sorszám: 11380 (50461)
(előzmény: Keri, 2006-04-18 12:45:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-18 12:47:11
:))))
turbót és kompresszort nem nagyon lehet 2T-re felrakni.
Egy jó rezonátor feladata a túltöltés.
sorszám: 11379 (50460)
(előzmény: Orgon, 2006-04-18 12:37:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-18 12:45:11
Akkor legalább egy csavaros ütközőt tegyél rá hogy elsőre kevés gázt lehessen adagolni. LEgfeljebb kijebb tekered ha még nem elég olvadt a dugatyú.

A hirtelen teljesítmény pedig, (ahogy írták) szétcsavarhatja a főtengelyt, ezért kell fokozatosan adagolni, hogy legyen ideje felpörögni a motornak, úgy jobban viseli a fokozott terhelést, mert saját perdületi nyomatékát nem kell legalább legyőznie.
sorszám: 11378 (50459)
(előzmény: TLT Csabi, 2006-04-18 12:28:55)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-04-18 12:38:31
Árulnak hozzá lehúzót.
sorszám: 11377 (50458)
(előzmény: TLT Csabi, 2006-04-18 12:08:12)

 
 
Orgon
válasz erre | email2006-04-18 12:37:28
Tanakodtunk a haverokkal és megvan az új dili, csak ki kell fejleszteni:
MZ ETZ-250 DeLux-K (kompresszor...):->
sorszám: 11376 (50457)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-04-18 12:34:49
Nekem pl. remek tapasztalataim vannak a tesco gazdaságos 1500Ft/5l motorolajjal. Ócsó, lehet sűrűn cserélgetni, már vagy 10e km-mel ezelőtt ráálltam. 2e km-enként kieresztem a francba trutyistúl, és kész. Kuplung (ha amúgy egészséges) nem csúszik tőle.
sorszám: 11375 (50456)
(előzmény: Keri, 2006-04-18 10:48:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-18 12:33:50
általában van hozzá lehúzó szerszám amit MZ boltban pár száz forintért adnak. Vagy csapágylehúzóval is lehet kisérletezni.
sorszám: 11374 (50455)
(előzmény: TLT Csabi, 2006-04-18 12:08:12)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2006-04-18 12:28:55
Én talán úgy gondoltam, hogy vennék egy szifont, beleengedném a gázt, minden tejszín nélkül:) és azt rácsatlakoztatni a légszűrőre. Ez praktikus lenne mert lehet adagolni azt is mennyi habot generálsz a somlói galuskára:) és lehet h rögtön megállna a gáz ha megállítanám a kart:)
sorszám: 11373 (50453)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2006-04-18 12:08:12
Hello. MOst kéne sürgősen egy info. Hogyan kell levenni a főtengelyről a lánckereket mz etz 125nél?
sorszám: 11372 (50451)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-04-18 11:57:24
De én most a spórolásra faragtam rá. Vettem bele vmi olcsóbb szlovák olajat, de az meg túl sűrű, mig hideg a gép nem lehet vele normálisan kuplungolni:( Szóval olajcsere lesz
sorszám: 11371 (50450)
(előzmény: Soma69, 2006-04-18 11:30:57)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-04-18 11:30:57
De nem kifizetőső ám, épp emiatt írta az MZ-k kezelési könyve hogy ÖTVÖZETLEN olaj
sorszám: 11370 (50448)
(előzmény: Keri, 2006-04-18 10:48:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-18 11:13:29
Azt hiszem a mai napra elhasználtam a billentyű kvótámat :) ma már nem írok többet :)
sorszám: 11369 (50447)
(előzmény: Keri, 2006-04-18 11:12:39)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-18 11:12:39
Ha nem akarsz kiegészítő porlasztót építeni, akkor szivató ráadása mellet a legszűrő lehet a leg egyszerübb befecskendezési pont, vagy a karbi elötti szívócsonk.
(Nem tudom merre megy a szivató levegője, de lehet hogy érdemes lenne ide bekotni az N2O gázt, megfelelően beállítható folytással.)
Én tennék egy csavarral állítható fúvókát a befecskendezési helyre, és csak minimális gázadaggal probálkoznék. Kb olyanra gondoltam mint az alapjárati levegő csavar. Esetleg fixen kb 1mm-nél kisebb lukátmérővel vezetném csak be. A szifon az iszonyatos menyiségü gázt adagol folytás nélkül. Érdemes a szifon szelepére egy ütközöt is rakni, hogy ne a maximális nyomást durrantsad rá csak lassan eresszen egyből a gépre, mert arra a nyomásra nehéz egyszerü csőrendszert csinálni, így meg a sima müanyag cső is elegendő lehet.
A másik hogy hosszu es vastag csovet használnék, igy a cső pufferként viselkedik. Ennek köszönhetően nem hirtelen adja rá a kakaót, hanem fokozatosan ahogy növekszik a nyomás. Persze elvételkor ügyelni kell arra, hogy egy darabig elzárás után is jön a gáz és amilyen lassan megjött az erő olyan fokozatossággal fog elmenni.
Ez igy nem okoz olyan drasztikus eredményt, de legalább adsz egy kis esélyt a motorodnak a túlélésre :) és a gáz is tovább tart.
Én jó gépet nem áldoznék fel ilyenre csak olyat amit amúgy is felújítanák vagy kidobnák.
sorszám: 11368 (50446)
(elözmény: motomen, 2006-04-18 10:40:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-18 10:48:57
az a lényege az olajnak hogy olajfürdős kuplunggal kompatibilis legyen. Lehet venni drága nyugati váltó olajat, de tapasztalat szerint a Mol Hykomolal vagy valami olcsó 15w40-es motorolaj a legjobb az ETZ-hez es a többi szoci géphez. Volt olyan aki drága motorhoz való syntetikus olajat vett és csúszott a kuplungja tőle, szóval a snobság itt nem kifizetődő.
sorszám: 11367 (50445)
(elözmény: motomen, 2006-04-18 09:53:07)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-18 10:43:08
igen ez a behegesztes sem rossz módszer.
Ha jó a hegesztő, akkor a hegesztés erősebb mint az eredeti anyag, mivel jobb ötvözetü pálcát használnak javításra.
sorszám: 11366 (50444)
(elözmény: motomen, 2006-04-16 23:14:12)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu