hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 30. szerda 
Katalin, Kitti

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Keri
válasz erre | email2006-04-20 08:37:19
Az egyik legelso Szocimotoros cikk is pont az elektronikus elogyujtas szabalyzorol szolt. Nem fejeztem be a szabalyzot, mert kozben eladtam a Jawat a Hondan meg ropsulyos van, kozben rajottem hogy nem erdekel az egesz, mert keves elonyert tul sokat kell dolgozni :)

Szoval nagyon orulnek en is ha kikerulne egy mukodo, kiprobalt aramkor is.
http://www.szocimotoros.hu/hu/tuningfejlesztes/6

sorszám: 11465 (50674)
(előzmény: goss, 2006-04-19 23:33:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-20 08:17:48
A vak gyertya is jo modszer.
De a legkulcs sem olyan veszelyes. Eleg regota hasznalok legkulcsot es az a tapasztalatom hogy eppen hogy a letezo leg kimeletesebb modszer az ellentamasztas nelkuli vagy a berohadt csavarok kiszedesenek, vagy rogzitesenek. Termeszetesen a fakezuseg ellen a legjobb legkulcs sem ved :) Na meg azert a fotengelyert sem adnek sokat amit el tudott csavarni, mert az azt jelenti hogy a csap lazabb volt mint a tengely vegen levo csavar :( ugye mindig a leggyengebb lancszem szakad el. Ha nincs berohadva a csavar en szoktam olyat csinalni, hogy kontra kulcs nelkul siman kezzel fogom le a csavar masik felet ha amugy elforogna...igaz hogy berohadt csavar eseten szetdaralja a kezem, de ez mar az en bajom ha enyire lusta vagyok :)

sorszám: 11464 (50672)
(előzmény: peti74, 2006-04-19 22:08:42)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2006-04-20 08:13:45
Köszi. akkor csak szetszedem, és megint összerakom. köcce.
sorszám: 11463 (50671)
(előzmény: marcee, 2006-04-19 20:40:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-20 08:06:15
akkor siess a cikk irasaval, mert mar mas is ir egy ilyet :)
sorszám: 11462 (50670)
(előzmény: goss, 2006-04-19 21:03:22)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-20 07:48:25
fotengellyel egyutt elforog.
En be szoktam rakni 5.be es lenyomom a hatsofeket, az megfogja a fotengelyt is.
sorszám: 11461 (50669)
(előzmény: Nimród84, 2006-04-19 17:36:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-20 07:46:17
Elso tankot 1/30-ra masodikat 1/40 harmadikat 1/50-re szoktam keverni.
Altalaban nem kopi be a gyertyat.
sorszám: 11460 (50668)
(előzmény: Roles, 2006-04-19 16:59:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-20 07:42:27
Az olaj hagyomanyosan nagyon jol keveredik a benzinnel.
Eleg a tankba onteni a kimert olajat, kicsit meglotykolod a motort es rendben is van. Ha kis menyiseget tankolsz akkor erdemes kulon keverni mert az olaj felragad a tank falara ahol nem vagy nehezen eri el a benzin. De valoszinuleg semmi gondot nem okozna mert az 1/50nel higabb keverekkel is vigan mukodik a motor.
sorszám: 11459 (50667)
(előzmény: BarnaPali, 2006-04-19 16:05:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-20 07:37:13
Bocs, probald meg levenni a fotengely vegerol az anyat. Kiment a fejembol de az is fogja.
sorszám: 11458 (50666)
(előzmény: Nimród84, 2006-04-19 16:21:03)

 
 
goss
válasz erre | email2006-04-19 23:33:17
Jó lesz! Megígérem ;) Már előgyújtás vezérlés nélkül is érezhető a javulás! Nagyobb fordulatokon sokkal jobban megy. Igyekszem úgy megcsinálni, hogy könnyen szerelhető legyen. Jelenleg ott tartok, hogy a kontroller 2 lábát át lehet kötni és akkor az opto simán vezérli a FET-et. De ha ez sem megy, akkor 5 perc alatt vissza lehet rakni a megszakítót és azzal lehet tovább menni...

Van egy vázlatos görbém, de az a terhelést is beleveszi a dologba, ami mellesleg eléggé sokat számít az ábra szerint. Az egész szépséghibája, hogy ez 7500-as fordulat után veszi vissza az előgyújtást, ami az ETZ-hez gyanúsan nem passzol :)
sorszám: 11457 (50665)
(előzmény: peti74, 2006-04-19 22:08:42)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-04-19 22:16:15
Én is vak gyertyát csináltam, de amig nem vettem a fáradtságot addig két széles és erős laposvasat tettem a dugattyú alá, hogy teljesen felfeküdjön a szoknyája. De ehhez meg kell emelni a hengert hogy a blokkra fektessük őket, ez a hátránya.
sorszám: 11456 (50656)
(előzmény: peti74, 2006-04-19 22:08:42)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-04-19 22:08:42
Szia Goss.
Kíváncsian várjuk a cikket, de ha csak magát a szabályzót ismertetnéd bővebben, azt megköszönnénk. Ha valóban működőképes a dolog, ne tűnjön el a süllyesztőben ;)

Az igc-60 amit sunesztől vettem még januárban, a trabantomban üzemelt, egy feltöltött laptop segítsévelés néhány liter elégetett benzin után mire kiszálltam a kocsiból, egy egész elfogadható jelleggörbét sikerült kikísérletezni. A trabinak úgy érzem a javára vált, feltételezem, hogy kellő kisérletezéssel és odafigyeléssel ETZ-n sokkal "látványosabb" változás érhető el, aminek magyarázata a lényegesen jobb lóerő/súly arányban keresendő.
A hozzászólásomat már nem találom, igazából akármelyik fórumon is lehet. (még mindig jó lenne ide egy kereső)

Rókapimpó és Nimród84.
A légkulcsot nem ajánlom, én személyszerint b**tam már el centírozást légkulcsos mutatvánnyal, egyszerűen elforgatta a bal sonkát a középső csapon a jobbhoz képest. Tehetlenség is van a világon.
Én évek óta un. vakgyertyával csinálom. Kibeleztem egy régi gyertyát a kerámia helyére egy kb. 8 cm-es betonvasat kapott középen (a végét szép derékszögben levágva). Ezt a gyertyamenetbe tekerve tökéletesn kitámasztható vele a dugattyú, nem lesz semmi baja. A főtengely végén az anyát csak statikusan húzzátok vagy lazítsátok. Csak semmi ütlegelés.

Üdv,
Peti74
sorszám: 11455 (50655)
(előzmény: goss, 2006-04-19 21:03:22)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-04-19 21:19:58
Mondom Peti74 hátát veregesd! Valamikor ecsetelte hogy kis fordulatszámon kis előgyula, utána emelkedik egyre laposabb görbén majd 4000-nél nem nő tovább, vagy valami ilyen volt... Ez adott üdvözítő megoldást, pár hete asszem valami röpsúlyos csoda láttán elemezte...
sorszám: 11454 (50650)
(előzmény: goss, 2006-04-19 21:03:22)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-04-19 21:16:14
Igen létezik olyan tuning hogy ablakolnak a dugón, és persze az alap hogy bővítik a felömlőket, de akkor vágj bele ha van pénzed meg felesleges etz hengereid és dugóid, és akkor is csak egy kétes értékű benzinzabálót kapsz. Tudni kell hogy a tuningolás megeszi a motort, ez mz-re hatványozottan igaz.
Ha sok a szabadidőd akkor keress valakit aki tényleg csinált ilyet, és használható eredményt kapott. Polirozni kár, önmagában semmire sem jó. Igazi eredményt az ablakok megfelelő bővítése nyújt, de mindennek ára van!
sorszám: 11453 (50647)
(előzmény: Somebody, 2006-04-19 20:38:03)

 
 
goss
válasz erre | email2006-04-19 21:03:22
A gyújtás szabályozó már megvan, a programot most írom bele. Valószínüleg lesz belőle egy cikk is, mert elég egyszerűre sikerült és viszonylag olcsó is az alapanyag.
sorszám: 11452 (50646)
(előzmény: motomen, 2006-04-19 20:46:45)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-04-19 21:00:52
Emberek, szerintem felesleges bűvészkeni a keverék olajjal! ETZ-be 1:50 kell bejáratás alatt is és normál üzemben és kész. Nem kell drága keverő olaj sem. Aki félti büvészkedjen kicsit a subertűn és ennyi. Aztán meg kimélő járatás 1-2 ezer km-ig.
Ha valaki nem biztos magában akkor időnként kuplung be gáz vissza, ha szorul akkor leáll a motor, ha nem csak alapjárat akkor kuplunkg ki és mehet tovább, egész művelet 5-10km/h vesztés.
sorszám: 11451 (50645)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-04-19 20:46:45
Szerintem érdeklődj Peti74-nél neki asszem van éppen egy eladó programozható gyújtása meg ő kisérletezett ki valamit!
sorszám: 11450 (50642)
(előzmény: goss, 2006-04-19 20:43:02)

 
 
goss
válasz erre | email2006-04-19 20:43:02
Tudna nekem valaki adni ETZ250-hez előgyújtás görbét? Valaki látott egyáltalán már ilyet? :)

goss
sorszám: 11449 (50640)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-04-19 20:40:55
Nincs semilyen ütköző. Símán fel kell szorulnia a kúpra. Fel lehet melegíteni a lánckereket egy kicsit, úgy jobban felmegy, de ha nem jó a kúp össze kell csiszolni.
sorszám: 11448 (50639)
(előzmény: TLT Csabi, 2006-04-19 19:23:01)

 
 
goss
válasz erre | email2006-04-19 20:40:45
Ami kimaradt: nekem 200-300km után már nem melegszik annyira a motor, kezd megjönni a kompresszió, szóval már kevésbé vagyok vele óvatos, de még nem terhelem nagyon. Hivatalosan 500-1000km után van bejáratva a gép.
sorszám: 11447 (50638)
(előzmény: goss, 2006-04-19 20:37:59)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-04-19 20:38:03
Helló!
Simsonnál,gondoltam,meg hallottam olyan "tanyasi"tuningot :),hogy a dugón fúrni egy kis ablakot a szívóablak felől,szerintetek működhet?
egéri ezt megcsinálni?szal így kétszer szív a gép,meg olyan van,hogy kíváncsi lennék,és e valamit,ha kipolírozom a felömlőket!??számít valamit?egyáltalán hogy polírozzam ki a felömlőket?
várom válaszotokat.köszi
sorszám: 11446 (50636)

 
 
goss
válasz erre | email2006-04-19 20:37:59
Udv!

En is most jaratom az ETZ-t. Stihl 2T olajat hsználok, kicsit drágább, de ennyit megérdemel a gép (legalább bejáratáskor). Először 1:33-as keveréket gyártottam, következő tankolás 1:40 lesz.

goss
sorszám: 11445 (50635)
(előzmény: Roles, 2006-04-19 16:59:01)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2006-04-19 19:34:20
A főtengelyt meg kell állítani, hogy az anya ne forgassa körbe letekeredés helyett. Legkönnyebb leszedni légkulcsal, de ha nincs, akkor sebességbe be, hátsófék és elvileg így le lehet oldani. Ha lejött az anya, akkor se fog könnyen lejönni a dekli, mert alatta van egy csapágy ami a főtengely és a dekli között van és az is oda tudja fogni rendesen.
sorszám: 11444 (50631)
(előzmény: Nimród84, 2006-04-19 17:36:01)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2006-04-19 19:23:01
hello. Köcce a megjegyzést. asszem télleg egy kicsit draga, de jol nezett volna ki:). meg még azt. hogy az etz főtengelyen, a lánckeréknél van e ijen kis ütköző ami megakadályozza hogy elforogjon?
mert nem tom.- meg a rajzon sincs. és most nagyon úgy tűnik hogy nem lehet emiatt beindítani. köszi.
sorszám: 11443 (50629)
(előzmény: Keri, 2006-04-19 12:16:57)

 
 
Nimród84
válasz erre | email2006-04-19 17:36:01
Szia!
Köszi a segítséget! Nem szedtem ki! Én is arra gonodoltam, hogy csak az tarthatja. De nem bírtam kiszedni,mert csak körbe körbe megy! Vagy először az éger gyűrűt kéne kiszedni? És utánna menne?
sorszám: 11442 (50619)
(előzmény: gyurci, 2006-04-19 16:47:53)

 
 
tatter
válasz erre | email2006-04-19 17:03:09
Sziasztok!
ELadó sorba került MZ 6V-os elektronikus feszültség szabályzó. Ár:3000 Huf. Kb.50 km-t volt használva. A gép át lett alakítva 12V-osra.
sorszám: 11441 (50615)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-04-19 16:59:01
Hali
Bejáratós 250-esETZ-hez milyen keveréket ajánlatok és hány KM-ig?

most kb 1:35 1:40-est használok nem fogja beköpni a gyertyát? elég lenne hígabb is?
sorszám: 11440 (50613)

 
 
gyurci
válasz erre | email2006-04-19 16:47:53
Üdv!
A főtengely végén lévő fordszámmérő meghajtó csavart kicsavartad?Ugyanis amit te levettél 3 csavarral az a fodszámmérő meghajtása.Addíg nem tudod levenni a deklit,amíg az a csavart ki nem csavartad!
Gyuri
sorszám: 11439 (50612)
(előzmény: Nimród84, 2006-04-19 16:21:03)

 
 
Nimród84
válasz erre | email2006-04-19 16:21:03
Csavar nem maradt sehol! Hacsaknem egy olyan amiről én nem is tudok! 6 db csavart szedtem ki az oldalából, meg a km spiráltól 3-at. De hiába ütögetem nem akar jönni! Meg a tömítést is megpiszkáltam már pár helyen.Lehet még valami amiről nem tudok.
Köszi a segítséget!
sorszám: 11438 (50610)
(előzmény: Keri, 2006-04-19 13:33:04)

 
 
BarnaPali
válasz erre | email2006-04-19 16:05:43
A jobb minőségű olajak elvileg jól keverednek a benzinnel (gondolom nem AROL 2T-t akarsz használni),de a motort ebben az esetben érdemes meghintáztatni tankolás után. Én a kannás megoldásra szavazok, ott
100%-os a keveredés.

sorszám: 11437 (50607)
(előzmény: Petvik, 2006-04-19 15:44:31)

 
 
BarnaPali
válasz erre | email2006-04-19 16:05:32
A jobb minőségű olajak elvileg jól keverednek a benzinnel (gondolom nem AROL 2T-t akarsz használni),de a motort ebben az esetben érdemes meghintáztatni tankolás után. Én a kannás megoldásra szavazok, ott
100%-os a keveredés.

sorszám: 11436 (50606)
(előzmény: Petvik, 2006-04-19 15:44:31)

 
 
Petvik
válasz erre | email2006-04-19 15:44:31
Sziasztok!
Bocsi, hogy a köv. kérdés egyesek szemében marha nagy lámaságnak fog hatni, de most jutottam el odáig, hogy az első MZ-met használni kezdjem (amúgy egy gyönyörű tip top gyári állapotú ETZ150)
Naszóval: tankolásnál elég ha közvetlenül a tankba tankolok, és oda öntöm bele az olajat (természetesen kiszámolt mennyiség), vagy inkább külön kannába tegyem a benzint és az olajat, és csak azután öntsem bele a tankba?
sorszám: 11435 (50600)

 
 
feri2360
válasz erre | email2006-04-19 14:51:14
Nézd meg a dobozán: http://www.kerttechnika.hu/index.php?page=termekek&page2=termekek2&alkat=70
sorszám: 11434 (50595)
(előzmény: RR_ZOZY, 2006-04-19 12:45:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-19 13:33:04
vagy megis benne maradt egy csavar, vagy tomito pasztaval ragasztottak fel, amit ovatosan le kell feszegetni
Probald megutni oldaliranyba gumikalapacsal, hatha megmozdul es akkor mar konyebben lejon.
sorszám: 11433 (50590)
(előzmény: Nimród84, 2006-04-19 13:19:13)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-19 13:31:01
sajnos csak a blokk totalis szethuzasaval lehet hozzaferni ezekhez, de ne hallgas ram, en meg tapasztalatlan vagyok ETZ szerelesben, lehetseges hogy valami beallitassal vagy trukkel meg lehet oldani a dolgot. Szoval vard meg oreg ETZsek velemenyet is.
sorszám: 11432 (50589)
(előzmény: Mits, 2006-04-19 12:34:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-19 13:30:13
sajnos csak a blokk totalis szethuzasaval lehet hozzaferni ezekhez, de ne hallgas ram, en meg tapasztalatlan vagyok ETZ szerelesben, lehetseges hogy valami beallitassal vagy trukkel meg lehet oldani a dolgot. Szoval vard meg oreg ETZsek velemenyet is.
sorszám: 11431 (50588)
(előzmény: Mits, 2006-04-19 12:34:18)

 
 
Kuci
válasz erre | email2006-04-19 13:22:36
Végre megint van valami baja a motoromnak! :(
Már alig vártam!

Szerintetek mitől nyikoroghat egy 125-ös ETZ blokkja?Nem egyfolytában és nem függ a fordulatszámtól sem.Ha vkinek van ötlete mit nézzek meg rajta, azt szívesen venném! :))
sorszám: 11430 (50587)

 
 
Nimród84
válasz erre | email2006-04-19 13:19:13
Sziasztok!
Megtudná mondani valaki, hogy a deklit a 250-ről hogyan lehet levenni? Mert kiszedtem a csavarokat, de még nem akar lejönni!
Köszi!
sorszám: 11429 (50585)

 
 
fighter
válasz erre | email2006-04-19 13:04:22
150-es etz-hez csináltak katonai kipuffot?
sorszám: 11428 (50581)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2006-04-19 12:45:36
A STIHL 2T is megfelel ennek a szabványnak? :-)
sorszám: 11427 (50578)
(előzmény: feri2360, 2006-04-19 10:30:36)

 
 
Mits
válasz erre | email2006-04-19 12:34:18
Az a helyzet, hogy szerintem a kuplungal nem lehet olyan nagy gond,mert mindenhol kiemel és nem csúszik...Szóval vmi más lehet a gond...Mennyire kell szétszedni a blokkot a léépttővilla kicseréléséhez?Még sosem csináltam ilyet...:)De a nem kell totál lebontani a blokkot, akkor próba szerecsen!:)Tudsz tanácsot adni?
sorszám: 11426 (50577)
(előzmény: Keri, 2006-04-19 12:29:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-19 12:29:48
Hat sajnos nekem sem jut eszembe mas ok.
Ha a kuplung lenne akkor alacsony fordulaton is problema lenne es nem csak ebben a fokozatban.

Azert mielott szethuznam a blokkot, megneznem a kuplungot hogy minden rendben van e.
sorszám: 11425 (50576)
(előzmény: Mits, 2006-04-19 12:09:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-19 12:22:30
magas fordulat es az ETZ nem azonos fogalom :)) 2T eseten 14000 a magas fordulat nem az ETZ 6-7-ezres fordulata.

A szintetikus elonye hogy nem fustol es nem keletkezik lerakodas. Barmelyik motorhoz kifejlesztett olaj megfelel.

Jobban nem megy tole, persze elofordulhat olyan hogy a gagyi olajtol teljesen eldugult a kipufogo es azert nem megy, na ekkor meg van esely arra hogy a synt olajtol jobban megy, de egy jo gepen nem eszreveheto a kulonbseg
sorszám: 11424 (50575)
(elözmény: Lacoska, 2006-04-18 19:44:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-19 12:16:57
Az a gaz hogy az ETZ-hez nem jo a szabvanyos cso, ezert valami adaptert kell gyartattni.
Amugy a legtobb motorosboltban rendeles alapjan gyartanak. 10-12ezer az atlagos ar, de ha eloxalt csicsamicsa, vagy nagyon markas csovel veszed akkor duplaja is lehet.
En a www.nagyvas.hu oldalon rendeltem a Hondamhoz. Ha magamnak rakom ossze ugy olcsobban kijon, de nagyon gondos preciz munkat kovetel. A fekcsovet csak flexel lehet vagni nagyon ovatosan finoman nekinyomva a korongnak, csipofogoval ne is probaljatok mert nagyon kemeny acelfonat veszi korbe es csak szetnyomja a cso veget. Mashol nem talaltam szerelheto fekcsovet. Regen volt a Motorradban is, de nekem ugy tunt mar nem foglalkoznak vele mert csak egy ket elfekvo fitting volt nekik ami pont nem jo nekem.

Amugy ETZ-hez utcai hasznalatra felesleges mert tok jo feke van. En teljesen meglepodtem a palyan is menyire hatekony az eredeti felallas ha rendbe van teve.
sorszám: 11423 (50574)
(elözmény: Lacoska, 2006-04-18 19:42:07)

 
 
Mits
válasz erre | email2006-04-19 12:09:45
Üdv


S.O.S!!!!!!!!!!!!!!!!


Nem tudná valki megmondani,hogy mitől nem veszi a motorol a 3-as sebességi fokozatot?Föleg magasabb fordulton nem akarja bevenni,csk hossza szenvedés után kapcsol!Se fel, se le nem akar bekattanni!
Én a léptetővillára gyanakszom,de nemtom!Könnyü kicserélni azt?Hol kezdjek neki?
sorszám: 11422 (50572)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-19 12:05:55
Ja meg a www.mofaker.hu oldalon is elofordul TS alaktresz.
sorszám: 11421 (50571)
(előzmény: Keri, 2006-04-19 12:04:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-19 12:04:10
Zichy utcaban a Negy Kelemen vagy a Futar Petinel lehetseges, de eleg ritkas sajnos a TS-hez. Kopo alkatreszeket azert lehet kapni.
A Kistarcsai bontó: a Rozsa u. 1-re gondolsz?
sorszám: 11420 (50570)
(elözmény: Lacoska, 2006-04-18 16:48:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-04-19 12:00:45
az oldalan van ket csavar azt minnel jobban betekered annal jobban rafesziti a csapot a gumira es annal nehezebb forgatni. Ha nagyon rahuzod akkor pedig az elcso forgatasnal szettepi a gumit es azert fog ereszteni. Szoval csak anyira kell rahuzni hogy eppen normalisan fogja a csapot, de konyen lehessen forgatni.
sorszám: 11419 (50568)
(elözmény: Lacoska, 2006-04-18 14:19:21)

 
 
vaughan
válasz erre | email2006-04-19 11:56:33
a junius stimmel csak éppen 16-17-18!!!

most szóltak vissza...
sorszám: 11418 (50566)
(előzmény: vaughan, 2006-04-19 11:38:36)

 
 
vaughan
válasz erre | email2006-04-19 11:38:36
IDŐPONT VÁLTOZÁS!!!

SÁROSPATAKI TÚRA: JUNIUS 2-3-4.!!!
sorszám: 11417 (50560)

 
 
feri2360
válasz erre | email2006-04-19 10:30:36
Egyáltalán nem mindegy, milyen olajat töltesz bele. Az Arol az API TA szabványnak felel meg, ami olyan elavult, hogy meg is szűnt. Ha jót akarsz a gépednek, csak API TC minősítésűt tegyél bele, ilyen (az olcsóbbak közül) pl. a MOL Sprint, vagy amit most használok, az Auchan félszintetikus robogóolaj. Mivel a visszavásárolt régi MZ-met még csak most készítem fel vizsgára, főleg trabantos tapasztalatokat írok. Tavaly a kocsi piszkosul csörgött, idénre megszűnt, mert a kokszlerakódás feloldódott. Szokatlan, hogy dugóban ácsorgás után sem füstöl, egy kicsit sem. Ez az olaj 2 literes flakonban kapható 1500-ért, szerintem jelenleg ez a legjobb választás.
sorszám: 11416 (50555)
(elözmény: Lacoska, 2006-04-19 09:18:20)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu