:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Még annyit fűznék hozzá, hoyg a 90/90-es gumival nem sokat nyersz szélességben, ha nem fűzol a kerékre szélesebb ráfot, akkor a keskeny ráf össze fogja húzni jó kis oválisra. Tapasztalat. Szóval jobb a békesség.
hatra a 110/90 az belefer, de elore a 90-est mar lehet megfutyulik...nyilvan attol is fugg hova viszed, vizsgabiztos lelkiallapotatol...
90 es 90 mm 9 cm oszd el 2,54-el es megkapod collban, nekem 3,25 os volt elol, nem engedtek at vele...
Gumis ügyben fordulok én is hozzátok!
Kérdésem az, hogy a ETZ250-hez megfelelőek a következő gumiméretek (tehát elfogadják műszakin és nem okoz gondot a szélesség):90/90-18 előre és 110/90-18 hátra, azért nem szeretném a gyári méreteket, mert azok nekem nagyon soványnak tűnnek.
Told el a legközelebbi gumishoz, vigyél neki egy doboz sört, és kérdd meg, hogy szedje le légkulccsal. De vigyél magaddal hozzá való krovafejet is, mert a legtöbb gumisnak csak három-négy féle kerékcsavar-méretű feje van.
Hali én úgy lazítottam fel h ráültettem a fél családot (behúzták a féket és lesújozták a mocit) és egy hirtelen mozdulattal megrántottam az anyát.
a kipufogó téma engem is érdekelne....:) Hogy lehet megoldani h jobb hangja legyen??? jahh....Remus Dobbal ::D ;)
Hali!
Tud valaki olcso kromozós helyet Komárom Esztergom vayg Győr Moson-ban? Az szóljon lécc...Vagy esetleg 125-ös Ts Mz-hez kellene nekem nem pattogott kipufogo, meg lehetőleg kemény és szintén kromos hátsó teleszkóp rugok! ha valaki megválna ezektől, lécci jelezzétek!
Köszi Géza
Üdv!
2 dologal fordulnék hozzátok!
-tegnap majdnem hülyét kaptam, mert a 241-esemen elől 19 es fogaskerék van, de én csak magamba járok ezért ki akartam cserélni az eredeti 21-esre, remélve, hogy a fogyasztást minél jobban tudom minimalizálni. Nekiesek egy félméteres 24 es kulccsal, de nem akart megmozdulni. Beraktam egyesbe tapostam a féket, de valahogy ilyen rugalmas volt, minha a lánc ilyen gumiból lett volna és sehogy nem tudtam kilazítani, pedig azt a lemez alátétet is kihajlítottam.
Gondoltam az a gyertya helyére berakható dugókitámasztóra, de az túl körülményes olyat csinálni, nincs valami trükkje?? Tényleg! most jut eszembe a menet az rendesen van rajta??
-A 2. dolog pedig, hogy a kipufógónak nem lehet egy kicsit vadabb hangot adni valahogy?? Pölö a Simsonból ki lehetett szedni a furulyát, ennek nincs valami trükkje? a Rezónak jó a hangja viszont a kinézete nem tetszik.
Előre is köszönöm a segítséget
Üdv mindenkinek!
Helló!
Jó állapotú ETZ 250-es középsztendert és hátsó kereket, azaz felnit küllőkkel dobbal együtt keresek. Ha tud vki legyenszives írjon.
Üdv!
Gyomai vagyok ahogy előőbbis írtam üdvözletem Szarvasra!
Én meg Gyomai itt is van bolt de annál tuti nem olcsóbb.
A börzeházban? Ott elég drága cuccok vannak:) De mind1 vennem kell 1-et köszi. (egyébként füzesgyarmati vok szeghalom mellett van)
az a gáz h egy idő után nem volt semmi .... nem lehetett váltaniNem lehet h vmi a blokkban elcsúszott?:)
kuplungholtjátékod nem túl nagy? Akkor szokott babrás lenni az üres, ha nem emel ki eléggé. Egy bovdenállításos prbát megérne, mielőtt szétrántod a blokkot...
Üdv all
Egy érdekes dolog történt velem tennap. Jöttem haza meló helyröl (röpke 15km) és hallottam valami fémes
hangot menet közben, mintha egy drótot felkapott volna a kerék az
útról így ezért nem is foglalkoztam vele annyira. Pécsre beérve éreztem
hogy a hátsó kerekem nemigazán akaródzik fordulni :) ezért inkább
félre álltam egy parkolóban, hogy megnézzem mi is lehet a baj, mert
menet közben a fémes hang sem akart megszünni. Leállítom, nézem a hátsó kereket, látom hogy
hiányzik 1 küllő a helyéröl. Jobban megnézve valahogy a belső bütykös részét ami a fékdob
fele néz azt valahogy (gondolom, más nemlehet) bekapta az egyik fék
VAGY valami a dobfékben, és szépen "beszippantotta". Így aztán kézzel
tekerve a hátsó kereket, se előre se hátra nem forgott. Akkor
dobbentem rá hogy nemhoztam magammal semmien szerelési cuccot,
így felhívtam egy a közeli MZ-s havert hogy hozzon máá valamit amivel
le lehet kapni a hátsó kereket. Kb 20 perc se, s ott volt, amikor is
rájötem hogy van nálam is mindig kulcs ami az aksinál van :DDD, mindegy.
A segítség jól jött. A kereket se perc alatt lekaptuk csak kárhogy nemvolt nálam fényképező gép :). A küllő
valami egészen szép formát vett fel a dobban és s egy rakás
alumíniumot szedett le a a pofa tartóiról, de azért nemvolt vészes. a fék
hál'Isten nem rongálódott meg, de a küllő az nem úszta meg :). A poén még az volt hogy amikor kiburítottam/tuk a fém hulladékot a
dobból akkor kiesett a csapágy meg a két csapágy között lévő persely
is, gondolom annak nemkellett volna. Az összerakás eccerübb volt sőt jó hogy eljött segíteni !!MZ Norbi!! mert egyedül nem ment volna - KÖSZ! Az az érdekes hogy mindig a küllőkkel szívok, a simsonon is fél évente legalább 2-3 küllőt kellett pótolnom mert nem bírták. De itt eben az esetben nem eltörött,, iet még nem is láttam ezidáig... remélem többet nem is fogok.
tsá all
Mit kell javítani a váltónál, ha nincs benn üres fokozat?! Egy idő után már egyikse volt benn.....Én aligha értek hozzá:) (ETZ 125)
Hali Eikel!
Tsak nem csabai vagy?!
Üdvözlet Szarvasról!
Hali
Békéscsabán a Kétegyházi úton (az állomás utcája) biztos van . Motoros bolt + bontó. Tudok címet is meg telefonszámot is!
Igen, a jobb oldali deknin a gyújtástól balra lepattintod azt a kis gumikupakot, van alatta egy csavar. A hozzá tartozó anyát meglazítod, a csavart visszacsavarod, majd 3/4 fordulatra kitekered, végül rögzíted újra az anyát. Ezután kell a finombeállító csavarral próbálkozni a kuplungkarnál!
Az ott vann lent a deklinél? ill ben mármint a fék fölött?
Szia! Ha ennyire nem emel ki, akkor inkább a durvabeállító csavarnál kellene próbálkoznod! A 125-ös és a 250-es váza nem egyezik meg!!!
Ja és hallottam hugyanojan a váz az mz etz 125 250. és akkor a blokkot is ki lehet rajta cserélni kisebbre(minek?) nagyobbra?
Hello. van egy gondom az mzvel. Ott kezdem hogy minden pöpec ha berúgom(gok) aztán jó az alapjárat, semmi. de amikor beteszem egyesbe, elkezd egy bizonyos foldulat alatt sőt néha fölötte is magától menni, és ennek soxor az a végeredménye, hogy lefullad. A kuplungkarnál már teljesen ki van csavarva a bowden. nem tom mit csinaljak vele?
Szia! Ha lehet is ott kapni, nem biztos hogy megéri, vannak róla képek itt! Viszont az MZ Klub fórumon a Virtuális börze/Keres témában van róla szó épp, hogy gyártatnának. Nézz be, rendeld meg, valaki biztos szívesen elpostázza Neked!
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem!
A 250-esemen leszedtem a deklit.
És most összerakva az a gond, hogy a kuplung állandóan kiemel. Ez mitől lehet? Többször is szétszedtük és összeraktuk de gond van vele! És nem tudjuk, hogy mi lehet a baj!
Válaszokat előre is köszi!
Sziasztok! Nem tudja valaki hogy hol lehet Békés megyében etz villamerevítőt (vagy minek hívják) kapni?
Valószínűleg lehet valami abban hogy ballábbal kelsz!
Ne vedd sértésnek!!!!!
Szerintem a fórum arra való hogy megbeszéljük a felmerülő kérdéseket és beszélgessünk nálünk tapasztaltabb emberekkel és egymás tapasztalatait megosszuk hogy a másik kevesebbet szívjon a mocijával!És megtaláljuk a lehetséges megoldásokat!
:-) egyetertek veled, irtam en is a valaszra, segito keszsegem suket fuleket talalt...utana ment ua. kerdes..nagy baj nincs, roless-szal, mint megboldogult matektanarom mondotta: "senki nem valhat emberre ha nem tanitjak" csak tenyleg jo lenne, ha olvasna, szoval roles kollega, legy szives alaposan olvasd el a forumot, mileott ujra feltszed ugynazt a kerdest....segitunk neked termeszetesen, de ez forum, ellatnak hasznos tanaccsal a nalam is nagyobb "szakik" ha 1 percen belul nem jon valasz ne aggodj...addig olvasgasd a szakirodalmat, sok hasznos dolgot talalsz..
udv!
Ez egy viszonylag egyszerű kérdés, érkeztek is válaszok, de mintha átléptél volna rajtuk, szinte ugyanazt kérdezted meg újra és újra.
(11440, 11477, 11484, 11491, 11503, 11506, 11510)
De lehet csak az a baj, hogy átrendeztem a szobám és most mindennap bal lábbal kelek fel. :) Üdv!
Én itt mindenkit tisztelek főleg azért mert segítőkészek vagytok ezt itt meg is köszönném!
A másik dolog pedig az hogy jelenleg az MZ fórumon 11515 darab hozzászolás van hogy a ... keressem vissza szerinted?
ha mindenki csak egy sort írt volna akkor is olyan hosszú lenne mint kb a biblia 2X!Márpedig valaki egy oldalt is írt ez kb pár ezer oldal .
Ha te visszatudsz keresgetni ennyit akkor csak tessék!
Én inkább kérdezek de ha azt írjátok a témával kapcsolatban hogy duguljak el akkor nem szólok.
Csatlakozom az előttem szólóhoz!!!!!!!!!!
Teljesen igazad van,30-éven át mentek Arol -al a motorok,de a kezelési útmutatóban benne is volt X-futásteljesítmény után a "dekarbonizálás".Ha eltömődött a kipufogó,kiégetés stb.Én Sprint 2T -t használok. Sajnos többször szét kellett szednem a motort,ezért láttam a félszintetikus olaj hatását a motor belső tisztaságára.Semmi olajsár a kipufogónyílásban,száraz korom a dugattyútetőn és a kipufogó leömlőben.Ezért nem lehet vitatni a félszint v.fullszint olaj előnyeit az ásványihoz képest.
Szvsz nem kellene elkezdeni az olaj-témát, mert abból úgyis csak háborgás lesz, a véleménykülönbség jótékony hatása éppúgy nem érvényesül, mint pl. politika terén.
Roles, ha érdekel inkább olvass vissza, pro és kontra minden érv elhangzott már!
Amúgy meg kezd idegesítő lenni, hogy többször beírod ugyanazt a kérdést, mintha el se olvasnád a válaszokat. Ennyivel megtisztelhetnéd azokat, akik segítenek Neked!
kössz az infót én különben MOL hikomol K hajtóműolajat szoktam venni az az összes szocimociba jó az is legalább olyan régi mint az arol 2T
Nekem különösebb bajom nincs az Arollal, azzal is mennek a kétüteműek.
Hallottam ilyet, hogy bemocskolja a karbit, de én ilyesmit nem tapasztaltam.
A 2t választásban az a jó, hogy ha nem vagy vele megelégedve, akkor bármikor válthatsz kölönösebb anyagi károk nélkül.
Tehát tökmindegy mit teszel bele, az Arol is jó, azt ha nemteccik vezsel majd mást.
Ha a hajtóműbe kéne olaj, akkor, az egy kicsit költségesebb, mert egy rossz választás akár több ezer Ft-os többletkiadás is lehet...
Arol 2T=erős füst és dől a kipufogóból az olaj orrán-száján.Ha kúton tankolod keverékkel(ha van még valahol),akkor nem tudod,hogy mennyi olajat adagol a keverő a benzinhez.Ha nincs szerencséd,a kutas lopja az olajat és le van véve a keverési arány.Arol 2T - 1:100-keverékkel tuti megragadás.
Inkább azért, mert azon kisebb a hasznuk....:))
neked vagy akárkinek van valami kifogásotok az Arol ellen?
Simsonba azt használtam de azt mondták az ETZ-be mást kellene!
Tényleg gagyi vagy csak azért mondják mert nagyon olcsó és nagyon régi?
Nekem egyszer keveredett a Shell 2T-s keverék a Stihl 2T-s keverékkel és nem nagyon szerették egymást.....
Ilyen mélységeiben nem ismerem a 2t olajakat. Bármi jó, ami elég a benzinnel és nem rakódik le, a többit meg úgyis kiköpi...
2T olaj esetében ízlések és pofonok... Ha nem vagy racinger szerintem felesleges a drágább cucc. De a szíved és a pénztárcád döntsön. Én agipot használok, csupán azrét, mert egy szocutúrán ilyát láttam valakinél. és ennyi.
A kevergetés meg plussz macera, olcsóbbra nem fog kijönni. A reakció, meg hogy jobb-e, hát passz.
Veszel egy neked tetszőt aztán beletöltöd. Túl sokat nem kell filózni rajta. Aztán többet is kipróbálhatsz idővel aztán amelyikkel joban ment, azt megtartod.
valaki írjon rá valamit mielőbb mert akkor veszek mind a kettőt
Szintetikus + arol milyen lehet?
Ha a kettőt keverem nem lesz vele semmi gond?
Esetleg félszintetikus lesz belőle?
Nem fognak rekcióba lépni?
Jó simán csak az Arol 2T is? végülis erre találták ki nem?
Hátha valakinek hasznos:
http://totalbike.hu/esztergany/olaj2t/
Szia Roles!
A synt és Arol kevergetésének hatásáról sokat nem tudok, de nézd a dolog gyakorlati oldalát: A kúton már nincs keverék, ergo venni kell az olajat, vag vinni. Egy szocitúra, vagy akármilyen hosszabb kiruccanás alkalmával sok tankolással sok olaj fogy. Namost ha te kevergeted őket akkor ha elfogy akkor kétfélét kell venned, vagy sok bekevertet kell otthonról hoznod, ami más hasznosabb dolog elől veszi el ahelyet és plussz súly. Ráadásul ha kúton veszed hirtelen dulpa kiadás az oljara.
Szerény véleményem szerint válassz egy árban optimálisat, midegy hogy synt vag ásványi, tarts legalább egy pótgyertyát beköpés esetére (már a csomag térfogata kissebb), aztán ha kokszlerakódás van, 2-3 évente takarítsd a dugót, ha szükséges.
ha veszek arol 2T-t meg szintetikusat és összekeverem tehát mind a kettőből lesz a benzinben úgy jó lehet vajon?
Nem nem etz-be kéne lamda szonda hanem rizskályhához. Meg tudtommal az olajos kipuff tönkre teszi amúgy is elég hamar. Oké, de egy kétüteműn oda visza lengenek a gázok hevesen, főleg membrán nélkűl, ezért nem lehet CV(állandó nyomású vagy membrántolattyús) karbit tenni rájuk.
ja, Atmel az jó, én beugrottam a PICnek, ráadásul én assamblyben programoztam le, az atmel meg C-ben megy ha jól tudom.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|