hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Keri
válasz erre | email2013-04-28 07:11:18
Hybrid MZ :)
sorszám: 45299 (138302)
(előzmény: Perec, 2013-04-28 06:09:06)

 
 
Perec
válasz erre | email2013-04-28 06:09:06
http://szocimotoros.hu/galeria/m1/m5/m144/5905.jpg

Ezt a képet az akku témához találtam. Le a kalappal:)
sorszám: 45298 (138298)

 
 
Perec
válasz erre | email2013-04-28 06:05:32
Nem szívesen mondok ellen, de szvsz. ha kivesszük a szívatót akkor ott csak luft áramlik be és nem szippant benzint. Csak mielőtt széthúzatjátok vele a blokkot :)
Coin kolléga próbálta az alapjárat állító csavarokat? Még falsoló motoron is lehet némi alapjáratot állítani csak néha köhög, néha felbőg, néha leáll...
sorszám: 45297 (138297)
(előzmény: Keri, 2013-04-27 17:15:40)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-27 23:33:37
Az összes hely meghatározó elé még olv. "a generátor" (p. így "a generátor mellett ...)-remélem a II. kérdést viccnek szántad!?
sorszám: 45296 (138296)
(előzmény: Coin, 2013-04-27 22:58:48)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-04-27 22:58:48
Mármint a szimering holvan.. Nem a generátor.
sorszám: 45295 (138295)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-27 22:52:44)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-27 22:52:44
"... de generátor oldali szimering? az holvan? ..."- ne haragudj a kissé cinikus válaszért, inkább gondolkodj, kb így: generátor oldali-"ühüm, jobb oldal, mellette (körben)-"nincs", fölötte (tőle jobbra)-"nincs". Hurrá, megvan: "csak alatta (generátor) lehet!"
sorszám: 45294 (138294)
(előzmény: Coin, 2013-04-27 21:09:39)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-04-27 21:09:39
a csonk tuti nem repedt, de generátor oldali szimering? az holvan? de ha ráteszem a szivatót, ugye becsavarom.. akkor csak úgy megy a motor ha húzom neki, de ha leveszem , és a lyukra ráteszem az ujjam hogy csak egy kicsi rész maradjon úgy van alapjárat meg minden tuti,
sorszám: 45293 (138293)
(előzmény: Keri, 2013-04-27 17:15:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-27 17:15:40
Akkor falslevegőt szív valószínűleg.

Talán generátor oldali szimeringet nézd meg, vagy a csonkot hogy nincs e megrepedve.
Ha bejut valahol plusz levegő akkor a benzin levegő megfelelő arányát a szívató visszaállíthatja bizonyos határok között.
sorszám: 45292 (138288)
(előzmény: Coin, 2013-04-27 17:13:00)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-04-27 17:13:00
Beletettem a másik motorbol a karbit, és azzal se megy..de a másik motor az rendesen megy. A szivató is áttetttem.. Semmi..
sorszám: 45291 (138287)
(előzmény: Keri, 2013-04-27 07:45:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-27 07:45:40
Más fogalmaink lehetnek a tökéletesről :)
Pucold ki a fúvókákat kezdésnek.
sorszám: 45290 (138286)
(előzmény: Coin, 2013-04-26 22:34:36)

 
 
Coin
válasz erre | email2013-04-26 22:34:36
Sziasztok, az lenne a gondom. hogy ha benne van a karburátorba a szivató akkor alig indul, nem pörög ki.. sőt le is áll a motorom.. de ha kicsavarom akkor minden tökéletes. nem tudja valaki hogy ez mitől?
sorszám: 45289 (138285)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-26 15:55:11
A biciklin is a csomagtartón fér el az akkupakk(18-24kg), magas súlypont, előnytelen viselkedés.
Bölcsővázas gép kell, akkuk a két kerék közt alacsonyan, alacsony súlyponttal.
sorszám: 45288 (138282)
(előzmény: Perec, 2013-04-26 14:27:26)

 
 
Perec
válasz erre | email2013-04-26 14:27:26
Akkor minek magyarázok? Ha egy biciklibe bele tudsz préselni ebből 3-at vagy 4-et akkor egy MZ nem foghat ki rajtad, sőt min. duplájának is bele kell férnie!
sorszám: 45287 (138280)
(előzmény: szsrobert, 2013-04-25 17:44:50)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-25 17:44:50
Elektromos kerékpárhoz is ilyeneket használok.
A nehezebb ajobb általában, több ólom=nagyobb kapacitás.
Szerintem a 17 és 22Ah között csak a felirat a különböző, az akku ugyanaz.
sorszám: 45286 (138277)
(előzmény: Perec, 2013-04-24 10:58:10)

 
 
Perec
válasz erre | email2013-04-24 10:58:10
Ez a fajta, itt a méreteket is megtalálod:

http://www.vatera.hu/listings/index.php?q=12v+18ah&c=0

Csak 6,2 kg :) és van belőle 17,18,20,22Ah-s is.

Keri: jah tartalék akkuval könnyebb :)
sorszám: 45285 (138276)
(előzmény: szsrobert, 2013-04-23 23:03:40)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-24 10:18:25
Az ETZ keféje bedarálta agenerátor gerjesztő széngyűrűjét. Nagy fordulaton leszabályzott: tíííííítrrrrrrr.
Megjavíttattam, bronzgyűrű. Fellazult. Most ismét, más helyen. Jó.

Az első villszerelőnél betetettem az elektronikus fesszabot. Kérdeztem: a régi mechanikus hol van? A válasz: kidobta, mert rossz volt. Nem szeretem, ha hülyének néznek. Aztóta a tájára sem megyek a korrekt úrnak, mást támogatok a pénzemmel. Ő pedig örülhet az 500Ft haszonnak, és annak a sok 1000Ft bevételkiesésnek, amit nem nála költök el...
sorszám: 45284 (138275)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-24 07:21:33
Azért a Japán motoroknak is vannak típushibái.

A CB900/750-eseknek a generátor forgórész lett menetzárlatos elég soknak, 20év felett, így nekem is. Szerencsére 10ezerért újra tekercselték, azóta kifogástalanul működik.

Addig is viszont muszáj volt motorozni, mert barátnőm (most már feleségem) Debrecenben tanult én Pesten dolgoztam.

Volt nálam egy kisebb tartalék akku meg töltő. Önindítót nem használtam, csak betoltam, meg a lámpával úgy gazdálkodtam, hogy sötétben ne kelljen menni fény nélkül. Általában csak helyzetjelzőt használtam, ha nem volt tompítottra szükség.

Egyébként erre a műveletre én is egy "selejtezett" riasztó akkut használtam. A saját akku attól pusztult el amikor először elment a töltés és nullára merült.
sorszám: 45283 (138274)
(előzmény: Perec, 2013-04-23 22:13:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-24 07:03:54
Valóban nem, de még mindig jobb mint nem motorozni amíg megtekercselik a forgórészt :)
sorszám: 45282 (138273)
(előzmény: szsrobert, 2013-04-23 23:05:21)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-23 23:08:34
Erre nem gondoltam, ezek szerint mégis van gombnyomású Mz. :D
sorszám: 45281 (138272)
(előzmény: szsrobert, 2013-04-23 23:02:12)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-23 23:05:21
200km= 2-3 óra motorozás. 2-3 óra kisütési idővel a 14Ah 10Ah-t ad le, 3-5A az áramfelvételed. Ez nem használ az akkunak...
sorszám: 45280 (138271)
(előzmény: Keri, 2013-04-23 18:40:51)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-23 23:03:40
-10 és -20 fok nem előny. 5-15 fok az ideális.
Szerintem akis TZ-ben nem fér el a 18Ah, de kipróbálom.
sorszám: 45279 (138270)
(előzmény: Perec, 2013-04-23 15:31:29)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-23 23:02:12
Az esetek többségében betolással indítom a gépezetet.
sorszám: 45278 (138269)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-22 23:32:05)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-23 23:01:37
Nálam a hagyományos akku nem sokáig húzza. Pedig elektronikus fesszabom van, 13,8-13,6V közt.
sorszám: 45277 (138268)
(előzmény: Árpád, 2013-04-22 22:55:48)

 
 
Perec
válasz erre | email2013-04-23 22:13:10
Az szép, nappal bátor tett, mondjuk éjjel is.
Viszont akkor a legkeményebb, ha világosban nagy mellénnyel égetted aztán mire besötétedett le kellett kapcsolni:)

Egyébként szerinted hihető az, hogy pont egy Hondában ment el a töltés? Nem TS-t akartál írni?

Az akkum meg csak papíron olyan sok Ah, egyébként legalább 4 éve, hogy kiselejtezték egy szünetmentesből. Ettől függetlenül egy fél évig simán tartja a 12,6 Voltot.
sorszám: 45276 (138267)
(előzmény: Keri, 2013-04-23 18:40:51)

 
 
hzoltaan
válasz erre | email2013-04-23 20:56:59
a gs450-emben meg 7Ah volt. :P es azon mar nem volt berugo sem...
sorszám: 45275 (138266)
(előzmény: Keri, 2013-04-23 18:40:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-23 18:40:51
14Ah akku van az önindítós 750ccm-es Hondámban :)

Ekkora kapacitás egyébként arra is elég volt hogy tompítottal megtegyek 200km-ert, töltés nélkül, utána már le kellet kapcsolni a lámpát de még 30-at elment.
sorszám: 45274 (138265)
(előzmény: Perec, 2013-04-23 15:31:29)

 
 
Perec
válasz erre | email2013-04-23 15:31:29
Én úgy tudom, hogy a riasztó és a spirál akku is AGM. Azaz üvegszövetben van felitatva a sav és ez mechanikusan elválasztja az elektródákat, azaz szinte kizárt a cellazárlat. Ezért élnek akár egy évtizedet.
Árpád: A riasztó akkunak nem árt a -20, a -10 meg semmi akkor még használom a motort :)
Én azt játszottam el párszor, hogy egy hétre rajtahagytam a gyújtást, na azt tényleg nem szereti. 5-6 ilyen durva mélykisütés aztán aztán alig marad kapacitás.
szsrobert: A nagyTZ-be nagyjából befér a 20-as, legalábbis nekem 12V 18Ah van benne. Nem is szokott elfogyni az áram:)
sorszám: 45273 (138260)
(előzmény: Keri, 2013-04-23 11:41:22)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-23 12:27:28
"... De a fő ok amiért nem alkalmazzák a modern járművekben, hogy gyakorlatilag örök életű lenne." -ez így igaz, az említett I. motoromban vásárláskor már 8 éves volt az akku. és 4 év használat után azzal adtam el, még mindig használható volt bár akkor már nem volt a "legfickósabb" kedvében.
sorszám: 45272 (138259)
(előzmény: Keri, 2013-04-23 11:46:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-23 11:46:09
Ez így van. Ezért használok riasztó akkut, ami mégolcsóbb, és kifejezetten alacsony a zárlati árama.
A Vas Nikkel akkunak az a baja, hogy nagyon nagy a belső ellenállása, ezért jelentős a feszültségkülönbség a töltés és kisütés között, ráadásul az önkisülése is jóval nagyobb mint az ólmosnak.
De a fő ok amiért nem alkalmazzák a modern járművekben, hogy gyakorlatilag örök életű lenne :D
sorszám: 45271 (138257)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-23 09:45:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-23 11:43:18
Akár mit mondasz, ez az akkukra jellemző paraméter, ugyan úgy mint a kapacitás.
Pl, ugyan akkora kapacitású akkuból van akár dupla indító áramú akku is minőségtől függően.
sorszám: 45270 (138256)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-22 23:29:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-23 11:41:22
Valóban nem segít, de jóval olcsóbb.
A spirálcellás meg nem riasztó akku, az hagyományos savas, csak a cellák kialakítása miatt mechanikusan stabilabb.
sorszám: 45269 (138255)
(előzmény: Árpád, 2013-04-22 22:55:48)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-23 09:45:43
Félre értés elkerülése végett, biztos, hogy egy modern ,nagy teljesítményű, ráadásul aránylag olcsó jószágról van szó, csak annyit jegyeztem meg, hogy a nagy indító áram ebben az esetben nem érdekes mivel nincs önindító.Hogy ez mennyire így van azt jól példázta az, hogy a Trophy előtti típusokat (pl. RT125) ferro-nikkel akkuval szerelte a gyár, amiről tudott, hogy nem szereti a nagy áramokat viszont az élettartama többszöröse a hagyományos ólom akku.-nak.
sorszám: 45268 (138254)
(előzmény: daranyi68, 2013-04-23 00:29:17)

 
 
daranyi68
válasz erre | email2013-04-23 00:29:17
Döntő érvek voltak számomra hogy feleakkora mint egy hagyományos motor aksi,teljesen gondozás mentes, erős,és nem utolsó sorban az ára!Idézem Kerit :Ez a csavart cellás technológia a legjobb ólomsavas akku esetén. Mechanikai és galvanikus stabilitása is jobb mint a lapokból összerakottnak.
Nekem ez meggyőzőnek tűnt!
http://www.akkumulatoroutlet.hu/284-12v-4ah-topin-akkumulator-6c40-ytx4l-bs-.html
sorszám: 45267 (138253)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-22 23:32:05)

 
 
daranyi68
válasz erre | email2013-04-23 00:18:42
Ez igaz!Viszont kérdezném hogy miért adjak ki 8 ezret egy savas aksiért mikor a feléért is kapok spirálcellást!Lehet hogy mellé fogtam vele,de ezt csak úgy tudhatom meg ha kipróbálom!
sorszám: 45266 (138252)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-22 23:32:05)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-22 23:32:05
"... Viszont ha már 4 percig kell indítózni akkor már igazán nagy a gáz! ..." - tényleg gáz, főleg mert az Mz- nincs önindító, vagyis a nagy "indító áram" tejesen fölösleges.
sorszám: 45265 (138251)
(előzmény: daranyi68, 2013-04-22 23:02:38)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-22 23:29:05
Ez:"... 75-135A-t képes leadni az indítás rövid idejére." nagyon szép. - kérdés csak az, hogy hova kell, mert tudtommal az Mz-ket nem szerelték önindítóval.
"... 20Ah-t építenék be, ha elférne." igazad van én is így tennék.
sorszám: 45264 (138250)
(előzmény: szsrobert, 2013-04-22 22:33:58)

 
 
daranyi68
válasz erre | email2013-04-22 23:02:38
Oké!Egy lemaradt A betűn lehet lovagolni de te is tudod mire gondoltam!A másik!Én csak azt írtam le amit az aksival kapott dokumentum irt!Viszont ha már 4 percig kell indítózni akkor már igazán nagy a gáz!Mert én indító áramot írtam!
sorszám: 45263 (138249)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-22 18:45:40)

 
 
Árpád
válasz erre | email2013-04-22 22:55:48
Mzben 5-6 A is sütheti az akkut?
A 12 voltosoknál csak az elsőlámpa, trafó hátsólámpa folyat majd 6 ampert. Ha za index vagy a féklámpa is világít akkor mi van?
A 6 voltosoknál már 40 wattos refi is elvisz 6.7 ampert minden más nélkül is. Nem véletlen a 15 amperes bizti. Ennek ellenére elég sokáig él a hagyományos aku bennük. Nálamm addig éltek amíg ben nem felejtettem őket pár -10 fokos éjszakára. Az elmult 10 évben háromszor játszottam ezt el. Ezen nem segít hogy most riasztó aksi van bent.
sorszám: 45262 (138248)
(előzmény: szsrobert, 2013-04-22 22:33:58)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-22 22:33:58
Spirálcellás akku, nagyobb aktív felület, nagyobb áram. 75-135A-t képes leadni az indítás rövid idejére. A hagyományos is, de a lemezek elgörbülnek a terheléstől, és cellazárlatossá válik.
Az MZ-ben 5-6A is sütheti az akkut(bekapcsolt világítás és alapjárat), nem is él sokáig ahagyományos akku. 20Ah-t építenék be, ha elférne.
sorszám: 45261 (138247)
(előzmény: Gyula-bá, 2013-04-22 18:45:40)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2013-04-22 18:45:40
Itt valamit nagyon összekutyultál, "... eleve csak 5h aksi kellene ..."- az aksi kapacitását Ah-ban (Amper x óra)mérik. Nem tudom mit értettél ez "Stabilan 75A,csúcsokban 135A az indító áram amit bír!" alatt, mert egy 5 Aó-s akku elméletileg (a gyakorlatban nem) 75 A áramot 4 percen keresztül képes biztosítani amit bajosan lehet "stabil" üzemnek nevezni.
sorszám: 45260 (138243)
(előzmény: daranyi68, 2013-04-22 10:02:28)

 
 
daranyi68
válasz erre | email2013-04-22 10:02:28
Szia!
Nm kevés és a mérete feleakkora mint a savasnak!Teljesen zárt,így tökmindegy hogy milyen pozícióba rakod be!Nekem eleve csak 5h aksi kellene és abszolult nem hiányzik az az egy amperóra!Én elkövettem azt a hibát hogy több fogyasztót használtam mint amit elbír a generátor és az aksiból pótolta a hiányt de némi pihenés után csak be tudtuk röffenteni a gépet!Azóta sincs gondom vele!Normál körülmények között csak az indításhoz kell az aksi!Stabilan 75A,csúcsokban 135A az indító áram amit bír!
sorszám: 45259 (138237)
(előzmény: creationmz, 2013-04-20 23:04:17)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-21 12:31:41
Városi használatkor előnyösebb a kisebb kis lánckerék. Az én kis ETZ-m sem fogyaszt többet 14-essel, mert azonos sebességnél a motor magasabb fordulaton pörög(50-80km/h között használva), de a kétütemű sajátosságaiból adódóan a magasabb fordulaton jobb hatásfok miatt a fogyasztás nem növekedett. Természetesen a gyakorlti próba és a felhasználó igénye dönt.
sorszám: 45258 (138233)

 
 
creationmz
válasz erre | email2013-04-21 10:31:56
A bejáratási szakasz lejárt. Most a nagyobb lánckeréken gondolkodok, mert a motor elfogy 110-nél. Egyszerűen kipörgi magát.

Nálam hétköznap városi üzemben van, sok az esti sétája. Péntekente pedig kap 70km ügetést, majd vasárnap vissza.

Haladok vele, most Müller féle LED beépítés van porondon. :) Meg tervezek csomagtartó vásárlást.
sorszám: 45257 (138232)
(előzmény: Teknőc, 2013-04-21 07:53:15)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-04-21 07:59:29
Bocsánat, hogy ezt leírtam. De így látható mit bír az aksi 4Ah-ásan is. Le a kalappal! Szerintem nagyon baba! Tényleg többet bír,(mint az átlag) kisebb, szinte gondozásmentes,(néha azért nem árt tölteni is) s igen jól visel mindent.
Már csak az élettartamra leszek kíváncsi gyakorlatban...
Teknőc
sorszám: 45256 (138231)
(előzmény: Teknőc, 2013-04-21 07:53:15)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-04-21 07:53:15
Igaz, hogy kicsi, de nem hiszem, hogy bő 2 órán át 100W-os izzóval terhelnéd töltés nélkül, "mint egyesek". DDDD
De bevált neki, ennyi galiba volt még vele. S az nem az aksi hibája. Tuti, az enyém még ennyit se bírt volna. Pedig az enyém 11Ah, igaz 6v-os, mint a rendszerem. ha lenne 6v-osban, akkor ilyet vettem volna én is.
Tudod, hogy rosszat nem ajánlanék..;)
Géped:
Mikor itt Szögeden megvetted, elég "teszthalott állapotban" volt.
De láttam, hogy szerelem lett, hiszen ezért utaztál érte annyit...:)
A gazdáját nem ismertem, de elég "leharcolt volt" a motor állapota, ez tény. S azóta nem is keveset költöttél rá. Tényleg, bejárattad az új hengert? Remélem, hogy a szocimotoros túrán találkozunk, hiszen ez még most neked igen közel is van....;)
Teknőc
sorszám: 45255 (138230)
(előzmény: Keri, 2013-04-21 07:32:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2013-04-21 07:32:27
Nekem elég.
Igazából egész napos pályamotorozást is vígan bír egy töltéssel.
Utcai motoron még ennyi terhelés sincs rajta, mivel generátorról megy, az indítást leszámítva.

Tapasztalatom szerint az élettartama sem nagyobb a nagyobb kapacitású akkunak, akkor meg inkább az olcsó kicsi akkut érdemes használni, amiből veszel 2-3darabot annyiért mint a névleges kapacitásúból.
sorszám: 45254 (138229)
(előzmény: creationmz, 2013-04-20 23:04:17)

 
 
creationmz
válasz erre | email2013-04-20 23:04:17
A régi gazdáját nem minősíteném...

Igen, már lassacskán mindent kicserélek rajta :)

De az a 4Ah nem lesz kevés? Na mindjárt meglesem...
sorszám: 45253 (138228)
(előzmény: Teknőc, 2013-04-20 12:18:54)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2013-04-20 12:18:54
Hm.Aksi..Én ha javasolhatok egyet, s azt, amit itt Keri javasolt Daranyinak. Ezt:
http://www.akkumulatoroutlet.hu/284-12v-4ah-topin-akkumulator-6c40-ytx4l-bs-.html Láttam, s van benne valami.;)
Lassan minden cserélve lesz azon az öreg fehér mz-én, régi gazdája rá se ismerne már....:)
Teknőc
sorszám: 45252 (138224)
(előzmény: creationmz, 2013-04-20 11:39:30)

 
 
creationmz
válasz erre | email2013-04-20 11:39:30
Utóbbi időben észleltem hogy feltűnően kevesebbet eszik a motor mint bejáratás előtt. Ezt betudtam a bejáratódásnak és a keverék olajban való elszegényítésének. A gyertya vacsi új N15Y Brisk. Ezzel a típussal hajtom évek óta a motorjaimat és eddig beváltak.

Ha felérek pestre kicserélem mindkét bowdent. Bár a gáz bowden új, de ne azon múljék. Megpróbálok hosszabbakat szerezni belőlük, továbbá veszek új gumit a szivatóra, mert ami rajta van az valóban öregecske már.

A motorra sok panaszom nem lehet, alulról is szépen húz, nem akar megállni, csak ha hideg. Gyakorlatilag max 2. rúgásra szépen indul. Ez az egy ami idegel, hogy nem tudok alapjáratot adni neki.

A generátorról ne beszéljünk... Lehetséges hogy az akku csere is irdomos lesz nem is sokára, mert ha ráakasztom a fogyasztókat igen hamar megáll a motor.

Köszönöm a javaslatokat.
sorszám: 45251 (138223)
(előzmény: szsrobert, 2013-04-20 09:13:01)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2013-04-20 09:13:01
A kormány elfordításakor bekövetkező változásból a bowdenekre gondolok hibaokként.

Én örülnék egy olyan motornak, ami kis gáznál is felpörög üveghangig. terhelésnek tennék rá generátort. Szerencsés esetben a fogyasztása is csökken. Érdemes kivizsgálni a jelenséget.
Hasonló jelenséget tapasztaltam E85 és Arol2T 1:40-es keverékénél. Érdekes módon az öngyulladáskor sem rezonált a blokk.

Másik gyertya? Kipufogónál nem melegszik túl valami, ami begyújtja a keveréket?
sorszám: 45250 (138219)
(elözmény: creationmz, 2013-04-19 21:31:32)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu