hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Rókapimpó
válasz erre | email2006-05-02 15:40:45
Megoldás: Egy jó kis szalonnasütés után jól felizzítani a tüzet és fölé lógatni a kipufogót. A lényeg, hogy jó forró legyen és sokági, hogy a sol lerakódott kox kiégjen rendesen.
sorszám: 11699 (51495)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-02 13:23:12
A "kíméletes" mászkálással a 2T motorokban vastag lerakódások keletkeznek, a hengerfejben, a dugatyún, valamint a kipufogóban. A TS-em 30km/h ra volt képes amikor megvettem, kipufgó csere után 90-et vitte gond nélkül. Teljesen kiégni nem tud, de tünet mentessé tehető. Kimész a nyílt útra, ha teheted egy emelkedőre és jól pörgetve (NEM TÚLPÖRGETVE) terhelve motorozol vele pár órát. Javítja a kiégetés hatékonyságát, ha legalább félszintetikus olajat teszel bele és szegényre kevered, azaz 1/50esnél sűrübbet nem adsz neki. Vannak itt elvetemültek akik 1/100-al is képesek megküldeni a gépet, de én 1/80-nál még nem mertem hígabra keverni. Fontos hogy ezt csak syntetikus olajjal érdemes próbálni. Ha túlságosan el van dugulva a kipu akkor ez nem járható út, mert nem tudod megpörgetni, így nem tud felmelegedni a kipu. Benzines kiégetés nekem eddig sohasem vált be, de ha jól tudom ott is kell egy kis áramlás ami eldugult kipunál nincs meg.
sorszám: 11698 (51488)
(előzmény: monibu, 2006-05-02 12:28:56)

 
 
fater
válasz erre | email2006-05-02 13:01:04
Köszi mzfun! Nem is gondoltam rájuk, pedig 1x már vettem ott valamit.
sorszám: 11697 (51487)
(előzmény: mzfun, 2006-05-02 12:49:28)

 
 
mzfun
válasz erre | email2006-05-02 12:49:28
Hello fater!
Újpesten a Templom utca 4nél van 1 bontó-szervíz-tuning szaküzlet. Oda vittem szervizbe a mocim, és elég jól felszerelt. Szerintem nézd meg mert jól felszerelt bolt.
sorszám: 11696 (51486)
(előzmény: fater, 2006-05-02 09:41:07)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-05-02 12:45:18
A régebbi MZ karburátorkban a tű rögzítése valóvan másképp van rögzítve, de az "aluhenger" alias súber alja más kiképzésű, szóval nem úgy működne vele a karburátor.
sorszám: 11695 (51485)
(előzmény: tams9, 2006-05-02 10:20:05)

 
 
monibu
válasz erre | email2006-05-02 12:28:56
Sziaszok!

Azt szetném kérdezni, hogy hogyan lehet egy kipufogót 100%-osan kiégetni?
Valamint az is érdekelne, hogy létezhet olyan, hogy egy motort nagyon sokáig csak kímélve használt az akkori tulaj(pl max. 70-80 km/h), így a motor "ellustult", és nekem sem akar a megszokott 70km/h fölé menni 5. fokozatban? Ha igen, akkor hogyan lehet rajta segíteni? Ez egyébként egy '89-es ETZ 250.
Segítségeteket köszönöm!

Üdv!

monibu
sorszám: 11694 (51483)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-05-02 11:04:49
Szia! Miskolcon MZ alkatrészt a Mobilette-ben kapsz a Zsolcai kapunál, ill vmivel feljebb van ugyanazon az oldalon egy motoralkatrész bolt, ott is kapható MZ cucc.
sorszám: 11693 (51481)
(előzmény: cold, 2006-05-02 08:52:36)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-05-02 10:20:05
Köszönöm a segítséget! levettem már a hengert is de sehol nem találtam! Először megnéztem a kipufogót nem csörög-e benne, nem volt. Utánna megnéztem a légszűrőzázban is, ott sem volt. valószínűleg a forgattyúsházban lehet. Az a baj, hogy nem akart beindulni én meg még tologattam rúgdostam meg lehet, hogy a tűszelep is rossz, de nekem most valamiért a forgattyúsházban félig áll a benzin, és így nem sokmindent látok, az várom, hogy párologjon el, (meg amúgyis pihentetnem kellett a dolgot, hogy lehiggadjak, mert egy csavar, se engedi magát, az ösze úgy be van állva rajta) szóval, valószínűleg a forgattyúsházban van, mert nem találtam meg sehol. Mi lenne, ha vennék egy másik ilyen biztosítót összeraknám és egyszerűen csak ugyanúgy használnám? Elvileg kiköpi amit nem tud elégetni nem??
vagy, ha mindenképp meg kellene keresnem, akkor nem tudtok valami jó modszert amivel ki lehetne halászni anélkül, hogy a blokkot szét kellene húznom, csak mert az nem tudnám egyedül megcsinélni?
Ja és mégvalami! Másik ilyen esetet elkerülendő, nem lehet a 250 esnek a tűjét beletenni ebbe akár azal az egész aluhengerrel együtt, mert úgy hallottam annak máskép van megoldva?
Köszönöm a segítséget mégegyszer!
sorszám: 11692 (51479)
(előzmény: peti74, 2006-05-01 10:56:59)

 
 
fater
válasz erre | email2006-05-02 09:41:07
üdv. mindenkinek! Tudna valaki egy Bpesti vagy ahhoz közeli motorbontót,sok MZ alkatrésszel??
Másik kérdésem pedig az, hogy milyen az üzemmeleg gyújtótrafó? Most cseréltem, de müködés közben eléggé melegszik.Normális dolog ez?
Köszi a válaszokat elöre is.
sorszám: 11691 (51478)

 
 
cold
válasz erre | email2006-05-02 08:52:36
HI!Miskolcon vki tud nekem mondani MZ-s alkatrészes stb-s boltot???
sorszám: 11690 (51475)

 
 
csabee
válasz erre | email2006-05-02 08:29:19
Szia Semi!

Elküldöd Orosz István elérhetőségét? Én is felsőzsolcai vagyok, de még nem találkoztam vele, nem ismerem ki ő. Lehet, hogy eddig másfelé motoroztunk?:)
köszi

üdv
csabee
sorszám: 11689 (51472)
(előzmény: Semi, 2006-04-30 14:42:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-02 07:25:57
valaki hirdetett itt komplet tárcsafékes elsőrészt 5ezerért, te meg 10-et költesz és még nincs kész???
De, hogy őszinte legyek én 10-ert vettem egy komplet tárcsafékes motort donornak. Szóval valamit nem jól csinálsz.
sorszám: 11688 (51470)
(előzmény: Veatta, 2006-04-29 16:03:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-02 07:17:43
először is olvasd el 2. versenyzes cikket, de hogy meglegyen a folytonosság inkább az összeset :)))
Najó azért elmondom. Kormánycsapágy, lengőkar csapágya, kerékcsapágyak kifogástalan állapota elengedhetettlen a stabil jól kezelhető motorhoz.
Aztán érdemes a lengéscsillapítókat is megcsinálni, de a talpasra kopott gumi sem segíti a kanyarodást.
Ha ez megvan akkor jöhet a tuning. Lengőkarba bronzpersely, kúpgörgős kormánycsapágy, villamerevítő, teló keményítés.
sorszám: 11687 (51469)
(elözmény: Bikergery, 2006-04-28 19:29:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-02 07:10:25
majd 2010ben emlekeztess hogy vegyem le a rendszamomat :)))) Bar hogy oszinte legyek a 4T motorom lenyegesen tobb olajat fogyaszt mint az 2 MZ egyutt :))
Masik hogy addigra oldtimer lesz es abba nem kothetnek bele az unios burokratak :)
Oszessegeben nem hiszek en az ilyen ilyesztgetesekenek. Legfeljebb az uzembe helyezest nem engedik, foleg az uj gepeknel.
Harmadreszt 2010-re mar jo esetben a 4T betiltasarol fogunk ilyen hireket hallani, mert az elektromos hajtas anyira elterjedt lesz :)
sorszám: 11686 (51468)
(elözmény: Bikergery, 2006-04-28 15:59:02)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-05-01 23:03:09
Igen, ez a manusz tényleg jó arc, igazi megszállott :). Amikor én találkoztam vele, egy kis anyagbeszerző úton volt Miskolcon, oldalkocsis Trophyval. Persze nem a villogás kedvéért, hanem hétköznapi természetességgel, szerényen.

Miskolc környékén egyébként aránylag több "veterán" korú MZ-t láttam jó állapotban, 250-es TS-eket, peregyeseket, meg jópár Pannóniát is. Tetszik, hogy arrafelé talán kicsit jobban megbecsülik ezeket a masinákat.
sorszám: 11685 (51460)
(előzmény: Semi, 2006-04-30 14:42:50)

 
 
ede22
válasz erre | email2006-05-01 12:03:40
Eladó 6-12 motoraksi vacsi új. 2000ft/db
sorszám: 11684 (51449)

 
 
oli87
válasz erre | email2006-05-01 11:49:33
Koszonok minden velemenyt!
oli
sorszám: 11683 (51447)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-05-01 11:30:14
Én azért a henget is lehuznám,nehogy a forgatyús házban legyen,mert onnan még feljöhet a csatornákon,és nagyobb galibát is csinálhat.pl eltörheti a dugótjavítottam egy pár 251-t emiatt.
sorszám: 11682 (51440)
(előzmény: tams9, 2006-04-30 23:00:27)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-05-01 10:56:59
Így már én is jártam.
És itt említem meg z25z-nek, hogy a csatos karbikban érdemes azt a tűtartó lemezkét mondjuk 5ezer km-ként ellenőrizni, ha kopott akkor cserélni. Simsonhoz lehet kapni utángyártott tűt set-et(150 Ft) abból a lemezke kis reszelés után ide is jó.
Ha a a lemez berepül a motorba, akkor "szerencsére" azonnal feldúsul a keverék és a motor hamar leáll, az alapjárat sajna megmarad.
A lemezke nekem felment a robbanótérbe és pattogott egy darabig, aztán beleáltt a hengerfejbe. Elég puha fém, ha nem akad be az abalkokba, akkor nem tud nagy kárt okozni.
Én azt tanácsolom, hogy vedd le a kipufogót, húzd ki a könyököt a dobból és előszőr azokban nézd meg. Ha ott nincs, akkor finoman forgasd alsó holpontra a dugót a berugókarral, a gyertyanyíláson világíts be és a kipufogónyiláson keresztül nézd meg, hogy a robbanótérben van-e. Jól nézz körül mindenhol, mert lehet, hogy már olajos fekete.
A szívócsóbe is nézz be alaposan. Ha sehol nincs, csak azután vedd le a hengerfejet és a hengert.
A lényeg, hogy keresd meg, ha lehet. Ha a kezedben van, már nem lehet máshol (de bölcs volt).

Üdv,
Peti74
sorszám: 11681 (51438)
(előzmény: tams9, 2006-04-30 23:00:27)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-05-01 10:56:25
Esetleg yamaha rd 250 vízhűtéses tipust is tudok 500 eu-ért.
sorszám: 11680 (51437)
(előzmény: oli87, 2006-04-30 23:09:23)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-01 10:40:50
Szerintem fölülhetsz a 600asra is, esetleg -ha nincs benned önmérséklet- az első időkben folytsd le a karbinál. Kár lenne 500 eurót kidobni az ablakon, ha már most sem akarod hosszú távon tartani. És eladni valószínűleg csak nagy veszteséggel tudod majd.
Amúgy itt a suzuki GS-500-as a kedvelt kezdő motor, szinte minden iskola ilyenekkel működik.
sorszám: 11679 (51435)
(előzmény: oli87, 2006-04-30 23:09:23)

 
 
Lajos1432
válasz erre | email2006-05-01 09:44:17
Szia Oli!
Jól gondolod, hogy 50-esről nem kéne 600-asra váltani. Én 250-esre váltottam, de az is húzós volt. Még nyugdíjas korodban is motorozni akarsz, remélem.
sorszám: 11678 (51432)
(előzmény: oli87, 2006-04-30 23:01:21)

 
 
kiisi
válasz erre | email2006-05-01 08:53:08
Hello Semi!
Irtam neked egy emailt kérlek nézd meg és válaszolj!
Köszi!
sorszám: 11677 (51431)
(előzmény: Semi, 2006-04-30 14:42:50)

 
 
oli87
válasz erre | email2006-04-30 23:09:23
Kossz a tancsokat!
Az igaz hogy nagyon draga! De itt is lehet
olcsobbert talalni.
De lehet hogy az a baj hogy nem igazan sok rohangal mifelenk az utakon, es igy nincs olyan nagy valasztek! Mert nem annyira kedveltek mint nalatok (Magyarorszagon).
oli
sorszám: 11676 (51427)
(előzmény: Zapkorte, 2006-04-30 19:27:39)

 
 
oli87
válasz erre | email2006-04-30 23:01:21
Peti74 ossz a tanacsokat!!
Azert euro mert Vajdasagbol irok es igy egyszerubb nekem. Kepet nem tudok kuldeni,mert nincsen:-( sajna!!!
De a csavo azt mondta hogy ez nem az utolso ara a mocinak, kerdeztem hogy mennyi az also hatar aszt mondta 500 mondom akkor neki hogy ez nekem ez nagyon sok!!! De nem is sok motort neztem meg ugyhogy ez csak erdeklodes szinten neztem meg. Az igassag az hogy egy Yamaha 660 xtz-t szeretnek csak attol felek hogy nagyon hirtelen lenne az atvaltas 50-esrol 600-asra, errol is szeretnem hogyha irnatok, hogy mi a velemenyetek tapasztalatotok mert nekem nem igazan ajanjak az ilyen nagy gepeket
elsore!!!! Elore is koszonok minden hozzaszolast es velemenyt!!! oli
sorszám: 11675 (51426)
(előzmény: peti74, 2006-04-30 21:55:01)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-04-30 23:00:27
Hello!
SOS!
Sürgős segítségre lenne szükségem! ETZ 251-esem van!
Az történt velem, hogy lerobbantam, szédszedtem a karburátort és a tűt biztosító kis lemezkét nem találtam meg, feltételezem beszívta.(nem tudom a többi MZ-n hogy van de nekem egy ilyen pici rúgó hózné föl a tűt és az a kis kör alakú lemezke tart ellen neki és az tűnt el) Szerintetek mit csinálhatnék vele? Hogy tudnám kihalászni a forgattyúsházból? Már ha ott van. egyébként ha nem szedem ki akkor nem tudja magától kilökni, vagy az túl kockázatos? Ja és a suber tű el volt hajolva egy kicsit.
Akinek van ötlete az írjon!!!!!
Köszönöm!
sorszám: 11674 (51425)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-04-30 21:55:01
Húú, oli. Az én honvédségi etz-m is eladósorban van, de 700 euróért én még egy év vagy 10000 km garanciát is adok neked az eladó etz-hez. Ráadásul nem is 250-est, hanem 300-ast kapsz a pénzedért.

A mai magyar piaci árak ismeretében ennyi pénzért nemcsak az eladás pillanatában kellene jónak lennie annak motornak, de valami biztosíték is kellene mellé, hogy nem fog széthullani alattad 1-2 ezer km után, a sok beépített olcsó alkatrész miatt.
Én személyszerint mindig is féltettem a nem hozzáértőket az ilyen "frissen generálozott" motoroktól. Csak gondolj bele kicsit, az eladás előtti generál rendszerint kis költségvetésű szokott lenni, olcsó húsnak meg híg a leve.
Ezt a tanácsot fogadd meg.

Amúgy miért euróban van az ára megadva ?
Esetleg tudnál linket vagy képet küldeni az sokkal beszédesebb, jobban meg tudnánk mondani a frankót.

Üdv,
Peti74
sorszám: 11673 (51413)
(előzmény: oli87, 2006-04-30 17:34:02)

 
 
mzfun
válasz erre | email2006-04-30 20:39:50
Hello!

Mindenkinek köszi, aki segített vagy írt, így talán már menni fog.
sorszám: 11672 (51402)
(előzmény: Orgon, 2006-04-30 19:13:02)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-04-30 19:27:39
Ilyen korú motoron MINDENT meg kell nézni. SZámok nincsenek-e átütve,
forgáspontok nem kotyognak-e, váz, telók nem görbe-e stb. AZ is erősen kérdéses, hogy a "generálozás" az adott személynél mit takar. Van, akinél csak egy garnitúra új dugattyúgyűrűt, szimmeringet és tömítést (hogy ne follyon), meg esetleg egy tisztasági fényezést a legolcsóbb kapható festékkel. :-(
700 euro meg nagyon sok - legalábbis itt MO-n 400 körül már vannak szépek.
sorszám: 11671 (51398)
(előzmény: oli87, 2006-04-30 17:34:02)

 
 
motomen
válasz erre | email2006-04-30 19:21:08
700euró? tyűha, ez kicsit sok...
sorszám: 11670 (51397)
(előzmény: oli87, 2006-04-30 17:34:02)

 
 
Orgon
válasz erre | email2006-04-30 19:13:02
Mi némrég raktuk fel a krauzert. Kellett hozzá egy marék alátét meg acsavarok, valamint 4 laposvas.
A, verzió: Ha nincsen kispórolva a vas a mociból akkor tudsze egy lyukat fúrni az ülés alatt a bal oldali lemezen (a kipuff felfüggesztés lyukát átfúrod a másik oldalra). Magfúrod a keret felső sarkait és a vázhoz csavarozodazokat (ha akarszt dobozt vinni, akkor a kipuff felfüggesztésen kívülre), a mejrévas szorítóbilincseinek a csavarjáról hozol egy megfúrt laposvasat, a keret valamelyik lyukába és kész.
B, verzió: (ha a bal oldali kis lemezke kicsi...) Keretet összecsavarozni, két egyforma hosszú laposvasat vágni, és rátenni két lyukat, ami egyezik a keret hátulján lévő több lyukból kettővel. a laposvas másik végét a majrévas szorítóbilincsére rögzíteni. a keret első sarkát megfúrni és laposvassal, vagy valami vastagabb kazánlemezzel (mondjuk 10-es, v. nagyobb) a telócsavarhoz rögzíteni.
Szerintem kivitelezhető, jó barkácsolást!
sorszám: 11669 (51396)
(előzmény: mzfun, 2006-04-30 13:27:36)

 
 
oli87
válasz erre | email2006-04-30 17:34:02
Udv mindenkinek most szeretnek egy mz-t venni, ki is neztem mar 87-es etz250-es
generelozott uj lanckerek-lanc.
Kerdeznem hogy mit nezzek at agepen mielott megvennem? mijen dolgokra kell figyelni megvizsgalni? Ja es az ara 700euro nem tul sok egy kicsit?
Elore is koszonok minden tanacsot!!!
sorszám: 11668 (51391)

 
 
Semi
válasz erre | email2006-04-30 14:42:50
levendel
A Pisti a legnagyobb arc Miskolc környékén! :-)
Én tudom az elérhetőségét! :-)

ciao
Semi
sorszám: 11667 (51385)
(előzmény: levendel, 2006-04-30 12:57:27)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-04-30 14:26:28
Szia! Ilyen egyszerűen sajnos nem fog menni, mindenképp barkácsolni kell valamit. Ötletekért nézd át a galériákat, hogy ki hogyan oldotta meg!
sorszám: 11666 (51384)
(előzmény: mzfun, 2006-04-30 13:27:36)

 
 
mzfun
válasz erre | email2006-04-30 13:27:36
Üdv mindenkinek!

Vettem egy krauser doboztartót, de nem sikerül rájönnöm, hogy és hová lehet rögzíteni. Aki tud segíteni írjon. Előre is köszi!
sorszám: 11665 (51383)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-04-30 12:57:27
Felsőzsolcán tudok egy srácot, aki sokat foglalkozik emzékkel. Azt mondjuk nem tudom, hogy másnak is csinál-e, neki mindenesetre van vagy tíz gépe.
Ha jól emlékszem Orosz Istvánnak hívják, de a számát nem tudom. Talán az mzklub tudja.
sorszám: 11664 (51377)
(előzmény: kiisi, 2006-04-30 08:36:48)

 
 
kiisi
válasz erre | email2006-04-30 08:36:48
Hello!
Egy Mz-és szakit keresek Miskolcon vagy környékén aki átnézné a motoromat! Töltési, gyujtási problémáim vannak!

Előre is köszi!
sorszám: 11663 (51370)

 
 
jawa lovas
válasz erre | email2006-04-30 07:41:09
Szevasztok! kellene nekem egy ts150-re karburátor és hengerfej! sürgős lenne ha tud valaki segíteni irjon. Kössz
sorszám: 11662 (51366)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-04-29 23:48:18
Helló!
Kérdezem nem baj-e ha Ts 125-ömnél,a váltóban a váltórúdon a léptetővillánál,a léptetővilla,csak erősebb ütésre ugik áta következő vájatba a golyó benne.nem fogja letöni a peremét?golyó eltünt,csapágygolyóval helyettesítettem.nem szokták a ts-ek letörni a vájatoknál a kiemelkedő peremet?a golyó nem gördül benne,csa csúszik igaz?
sorszám: 11661 (51360)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2006-04-29 17:29:51
Fel. Csak a hátsó felfogatásnál kell azt a gyűrűt fordítva rátenni.Az utas lábtartó ok, a csomagtartó viszont útban lesz. A helyedben TS kiput raknék rá, de az biztos hogy egy új kipu jobb mint a telekormolt, szétberhelt régi.
sorszám: 11660 (51347)
(elözmény: Bikergery, 2006-04-28 19:10:11)

 
 
Veatta
válasz erre | email2006-04-29 16:03:26
Hali!

Én is ettől szenvedek egy idelye, alkatrész kb 10-e ben van idáig, de még nincs átfűzetve a tárcsás agy.
És nincs benne a betétek ára.

Üdv:
Veatta
sorszám: 11659 (51344)
(elözmény: Bikergery, 2006-04-28 15:02:50)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-04-29 16:01:40
Guminyomás, hoppá. De meglepő bír lenni egy 0,9 bar-os hátsókerék.

Peti74
sorszám: 11658 (51343)
(előzmény: Zapkorte, 2006-04-29 11:03:57)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-04-29 11:03:57
+ guminyomás (!!!) + hátsó kerékcsapágyak

Aljasak ezek a hibák, mert fokozatosan jönnek elő, és észre sem veszed, csak időnként elmerengsz, hogy "régebben valahogy nem volt halálfélelmem a Bimbó úton a kanyarokban..." :-)
sorszám: 11657 (51337)
(előzmény: peti74, 2006-04-28 22:37:30)

 
 
Bikergery
válasz erre | email2006-04-29 08:24:37
Rendben van, rábeszéltél, 135 :-)
A címemet elküldöm mail-be.
sorszám: 11656 (51329)
(előzmény: peti74, 2006-04-28 22:28:40)

 
 
feri2360
válasz erre | email2006-04-29 05:40:25
Nem valószínű, hogy betiltanák, az viszont előfordulhat, hogy az új motorokra bevezetnek valamilyen Euro akárhány típusú szabványt, ami az autókra már van. De alapelv, hogy ha a jármű paramétereit a hatóság egyszer már elfogadta, akkor utólag ezt bírálhatja felül. 2010-ben megint választások lesznek, és eddig mindig választások előtt gondolták meg magukat a trabantokkal kapcsolatban is.
sorszám: 11655 (51328)
(elözmény: Bikergery, 2006-04-28 15:59:02)

 
 
feri2360
válasz erre | email2006-04-29 05:39:43
Nem valószínű, hogy betiltanák, az viszont előfordulhat, hogy az új motorokra bevezetnek valamilyen Euro akárhány típusú szabványt, ami az autókra már van. De alapelv, hogy ha a jármű paramétereit a hatóság egyszer már elfogadta, akkor utólag ezt bírálhatja felül. 2010-ben megint választások lesznek, és eddig mindig választások előtt gondolták meg magukat a trabantokkal kapcsolatban is.
sorszám: 11654 (51327)
(elözmény: Bikergery, 2006-04-28 15:59:02)

 
 
KIPE
válasz erre | email2006-04-28 22:53:17

Sziasztok !

2006.május 1. / Hétfő / : Budapesti szoci-moci találkozó !!!!!!!!!!!!
Lenne kedvetek egy közös kis motorozáshoz,eszmecseréhez ? Semmi komoly,semmi kötöttség és hivatalos szervezés.....csak egy kis közös program,élvezni a gépek és a (remélhetően) jóidő adta lehetőséget és a jó társaságot.


HELYSZÍN : Budapest,Dózsa György út,felvonulási téri szakasza.

Mivel területfoglalási és egyéb engedélyekkel nem rendelkezünk,ez
csak olyan "spontánbuli" lesz.
Pár motoros összejön a parkolóba,dumálnak,megnézik egymás öreg
gépeit és zárásként felvonulás ( Kultúráltan,a kresz szabályait betartva ) az Andrásy úton és vissza a kiindulási ponthoz.
Terveink szerint meghvínánk a hazai szoci kis és nagymotoros klubok tagjait is és ha tudtok,ti is értesítsetek mindenkit aki érintett lehet ebben a témában !!!!!!!

Jöjjön Simsonos,Komáros,MZ-s,Babettás,Panonniás,Ural-os,stb,stb.
És végül mégegyszer a dátum : 2006.május 1. / Hétfő - reggel 8:30-tól/

Lenne hozzá kedvetek ?

Csináltunk egy freemail címet : szoci.moci.tali@freemail.hu - ide várjuk a
résztvevők jelentkezését,kérdéseit,ötleteit,stb a találkozóval kapcsolatba.

Üdv mindenkinek

Kipe és GrafUr
Magyar Riga Motoros Klub

sorszám: 11653 (51315)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-04-28 22:37:30
- Milyen a gumik márkája, mintázata, minősége, profilja ?
- Lengőkar szilentblokk rendben van ?
- Lengőkar tengely meg van húzva ?
Első és hátsó telók csillapítanak rendesen ? Nem hintázik a motor ?
- A telók csillapítása páronként egyforma ? Olaj minősége és mennyisége egyforma bennük ?
- Kománycsapágy rendben van ?
- A váz biztosan nem görbe ?
- Hátsó kerék be van állítva, hogy az egynyomon futás meglegyen ?

Csak néhány dolog, a leglényegesebbek közül, amivel lehet kezdeni az átvizsgálást. Ha valamelyik kérdést nem érted igazán, kérdezz vissza, segítünk.

Nekem 250-esem van, de nekem nem tűnt instabilnak kanyarban sem, még 200 kg közeli súllyal sem. Igaz a fenti listát mindig betartom.

Üdv,
Peti74
sorszám: 11652 (51314)
(elözmény: Bikergery, 2006-04-28 19:29:49)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-04-28 22:31:43
Hali! Szerintem nézz be Te is az mzklub.hu fórum Virtuális börze/Keres témájába, már csak néhány ember kell a villamerevítő legyártatásához, az talán segíthet valamit a dolgon. + nekem hasonló problémára Keri ajánlotta korábban a teleszkópok és a kormánycsapágy ellenőrzését.
sorszám: 11651 (51313)
(elözmény: Bikergery, 2006-04-28 19:29:49)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-04-28 22:28:40
Remélem csak félreolvastam valamit. Szóval a 135 főfúvóka kéne.
Ha a fogyasztás csökkentése miatt csakazértis kisebb főfúvókát akarsz betenni, akkor nem is állok szóba veled. Ne bántsd a motorod, nem azért annyi az a főfúvóka, hogy csak úgy megváltoztassuk. Amúgy is csak teljes terhelési tartományban (érts 3/4 gáz - nyélgáz) játszik szerepet a főfúvóka. Kisebb gázon a súbertűé a főszerep.
Amúgy ez csak egy fúvóka, ingyé van.

Üdv,
Peti74
sorszám: 11650 (51312)
(elözmény: Bikergery, 2006-04-28 18:51:27)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu