hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

levendel
válasz erre | email2006-05-04 10:02:16
Nos, az előzményekről nem szólt tams leírása, amire reagáltam, nem is merült fel bennem hogy keressem és most hogy tudom, miért kezdte el bontani a hengert már azt nem tudom, mi volt a tanácstalanság tárgya.

Amellett viszont nem tűnik valami könnyen elképzelhetőnek, hogy másfél dl benya üzem közben képes lenne a karterben összegyűlni és ott jól megmaradni. Ennek már a töredéke beköpi a gyertyát, szó nincs tovább járó motorról. De biztos én tévedek.
sorszám: 11749 (51652)
(előzmény: peti74, 2006-05-03 18:05:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-04 09:25:06
Ne aggodj, nem vagy te olyan szep es okos, hogy utanozni akarjalak :)

Kulonben is a "Kéri Laci" mar most is fogalom :) Ezért nincs is becenevem mert így is teljesen egyedi vagyok :)

Siman csak arrol van szo, hogy eppen le akartam cseszni az embereket a hulye kerdesek miatt amikor latom, hogy te mar megtetted es ezt eleg ironikusnak talaltam :)

A rossz stilusod pedig ki fogod noni idovel. Az mindenesetre nagyon jo jel ha az ember felismeri a sajat hibait.

En pl. szep vagyok, okos vagyuk, ugyes vagyok, szereny vagyok...csak sajnos gyakran beszelek hulyesegeket :))
sorszám: 11748 (51650)
(előzmény: peti74, 2006-05-04 08:38:02)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-05-04 08:38:02
...szóval ha jót akartok Peti és az én érdekemben, akkor ne kérdezzetek túl sok hülyeséget :)))

Laci. Az én kiakadásaim mindegyike szigorúan magámszám, és ebben nem társulok senkivel, ha érted mire gondolok.

Amúgy ne lépj a nyomdokaimba, ilyen stílussal, mint ami nekem van, nem nehéz ellenséget szerezni, megkaptam már elégszer, ne félj.

Üdv,
Peti74
sorszám: 11747 (51647)
(előzmény: Keri, 2006-05-04 08:00:36)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-05-04 08:33:31
Marcee.
Én a fékcsőről továbbra sem hinném, hogy a rugalmassága észrevehető a fékkaron.
Ezekszerint kb. 1 éves karmantyú és 1 éves olaj van benne.
Elképzelhető, hogy Te rugalmasságnak érzed, de valójában arról a jelenségről van szó, amikor a karmantyú öregszik/kopik és emiatt elereszti maga mellett az olajat ha nem hirtelen, hanem csak közepes erővel, egyenletesen húzod a kart ? Ilyenkor a folyamatos kézi erővel tartva a kar szép lassan (akár fél perc) behúzható akár a gázkarig. De ha kiengeded akkor újra lehet vele fékezni. Minnél hirtelenebb és erőteljesebb a kézi erő annál valószinűbb hogy nem esik be a kar. Ilyenkor az elöregedett karmanytú csak akkor tartja meg a nyomást, ha hirtelen kapja, mert akkor a tömítőéle hozzáfeszül a munkahenger falához és tömít. Lassú mozgásnál elereszti maga mellett az olajat. Én a 6 év és 60e km alatt alatt az ezm-ben legalább 7-8 kispari karmanytút elhasználtam. Van amelyik egy ezer km-t bírt, van, amelyik majdnem tizet.

Elképzelhető, hogy erről van szó? Mert akkor karmanytúcserével megoldható.

Üdv,
Peti74
sorszám: 11746 (51646)
(előzmény: marcee, 2006-05-03 22:31:19)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2006-05-04 08:23:13
És mégeccer bocs. az etz250 villamerevítő jó a 125rre:) vagy van külön hozzá is? köszi és még eccer bocsi:)
sorszám: 11745 (51645)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2006-05-04 08:21:39
Bocs mégegy. A etz250 teló erősebb mint a 125éű?
sorszám: 11744 (51644)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2006-05-04 08:16:00
HELLO. van ojan cucc, ami a gumiharmonika hejére szoktak tenni?
sorszám: 11743 (51643)
(előzmény: fighter, 2006-05-03 22:08:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-04 08:06:50
TS-en van üres jelző?

Az rendben, hogy nekem van, de nekem utólagos, ráadásul LED-es, ezt egy forrasztópákával lehet cserélni, de gyanítom ez az információ, rajtad nem segített :)
sorszám: 11742 (51642)
(előzmény: Somebody, 2006-05-03 21:24:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-04 08:00:36
Mindegy, legalább nekem már nem kell kiakadnom :) én is olyan mértékben depreszios vagyok ettől az időtől, hogy már az emberek cseszegetésében sem lelem örömömet :)

Tegnap variáltam az ETZ és TS között. Átpakoltam a Mitas gumit és a hátsó telókat az ETZ-ről a TS-re, ETZ-re felraktam az új Heidiket, meg a Jawa telókat. TS-en elfelejtettem, hogy nincs beakasztva a fékrögzítő vas, így sikeresen széttéptem a fékbowdent. Összességében végre összeraktam a TS-t, hogy tudjak alkatrészek után rohangálni, erre meg elkezd esni ez a hülye eső...szóval ha jót akartok Peti és az én érdekemben, akkor ne kérdezzetek túl sok hülyeséget :)))
sorszám: 11741 (51641)
(előzmény: peti74, 2006-05-03 18:09:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-04 07:45:46
bocs azt, hittem csak a tarcsafék rendszer került 10be. 6-ot megért a dolog.
sorszám: 11740 (51640)
(előzmény: Veatta, 2006-05-03 14:00:02)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-05-03 22:31:19
A fékcsövet én nem cseréltem, csak az előző tulaj. A karmantyúkat én cseréltem. Jól le lett légtelenítve, már kb egy éve.
Ezért gondolom hogy a cső miatt rugózik a kar.
sorszám: 11739 (51638)
(előzmény: peti74, 2006-05-03 17:33:07)

 
 
fighter
válasz erre | email2006-05-03 22:08:51
Hali! Hogyha olyan óra van rajta mint az etz-n akkor a gumiharmonika felső részét visszagyűröd (mint pl. a pulcsi újját) és akkor könnyen ki tudod húzni az órát. Az óra hátoldalán kihúzod az üresvisszajelző dugalyt az izzóval eggyütt. kicseréled az izzot visszarakod az órát majd mikor visszacsúszott visszahajtod a gumit.
sorszám: 11738 (51636)
(előzmény: Somebody, 2006-05-03 21:24:43)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-05-03 21:35:03
Ez a váltón hosszabat kell húzni ez engem is érdekel mitől lehet.meg hogy nem olyan keményen veszi a sebességeket,hanem olyan "puhán" veszi be?lécci segítsetek
sorszám: 11737 (51632)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-05-03 21:24:43
Helló!
Mz ts 125-nél,ha kiégett az égő az üresjelzőmnél,azt hogy lehet kicserélni,semmijen szétbarmolás nélkül?
sorszám: 11736 (51631)

 
 
asztalos
válasz erre | email2006-05-03 21:12:00
Hali!

Most fúrattam a 125-ös Ts-emet és eddig mentem vele 150 km-t de túl nagy változást még nem érzek. Normális ez? Menni jobban megy de nem sok erö kell még a berugáshoz. Másik: ha visszaenged a gázt pl.: váltáskor akkor olyan hangot hallat mintha valami ráütne a dugattyúra egy fémes koppanás utána minden rendben meg nem mindig csak néha. a gyújtás pedig jó helyen van. a harmadik.: a 2 és 3 fokozat között lévő üres meghosszabodott sűrűbben esik az üres helyre meg hosszabat is kell húznom rajta.Mi lehet a gond?
sorszám: 11735 (51630)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-05-03 19:52:05
Nem hittem volna, hogy ezt be lehet bukni.. Te se, ugye Peti? :D
sorszám: 11734 (51623)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-05-03 18:28:10
Érdekel a dolog az Msn-em roles88@hotmail.com
vegyél fel aztán majd megbeszéljük képek is érdekelnének
sorszám: 11733 (51617)
(előzmény: peti74, 2006-05-03 17:48:28)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-05-03 18:21:02
Szakall.
Köszönöm szépen a felajánlást. A csepptankos szimpla bölcsőváz nagyon más, mint kockák dupla bölcsője.
Az egész lengőkar csapszeg mindössze 114 mm hosszú, 20 mm átmérővel.
A perselyek 29 mm hosszúak (ebből 26 a "hasznos") 25mm-es a külső átmérő, és kell nekik egy 3x3-mm-es válluk is, ami már nem jön ki.
Az viszont nagyon biztatóan hangzik, hogy érdemes belefogni, mert érezhető javulást hoz.
A rövid csapszeg miatt nagy illesztési pontosság kell, de talán abból a szempontból szerencsés, hogy a lenagyolt perselyeket a lengőkarba bepréselve a helyükön lehet vonalba dörzsárazni őket, amennyiben létezik ilyen hosszú dörzsár.

Üdv,
Peti74
sorszám: 11732 (51615)
(előzmény: szakal666, 2006-05-03 10:24:47)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-05-03 18:09:26
Elnését kérek mindenkitől, de ma egy kicsit allergiásabb vagyok az átgondolatlan, hibás diagnózisokra mint, máskor.
Nézzétek el nekem.

Üdv,
Peti74
sorszám: 11731 (51614)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-05-03 18:05:00
Levendel!Lásd előző hozzászólásom.

Szerinted igaz, amit írtam, vagy Te is elkezdesz messzemenő következtéseket levonni és jól megijeszted Tams-ot ? Hmmm ?

Meggondolatlan dolgok ne terjedjem már ilyen sebességgel, vazze !
Ne bonyolítsátok már, ha nem muszály.

Üdv,
Peti74
sorszám: 11730 (51613)
(előzmény: levendel, 2006-05-03 17:56:38)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-05-03 18:00:49
Tams !
Gondolkodj már egy kicsit !!

Ha jól emlékszünk, neked az volt a problémád, hogy a pattintós karbidban eltűnt a súbertűt biztosító lemezke, igaz ?
Nos mi is történt akkor ? A súbertű az őt feszesen tartó rugó hatására hirtelen kiemelkedett a dugattyúból felfelé, extrém mértékben feldúsítva ezzel a benzin levegő arányt. A motor azonban még járt, az ember pedig ilyenkor önkéntlenül húzza a gázt, hogy le ne álljon. Teljesen nyitott toroknál a motor döcögve ugyan, de még jár egy darabig, mindeközben dől bele a benzin, aminek csak egy részét tudja elhasználni. Leginkább az a részét, ami porlasztva van, így a visszacsapódott folyékony benzin szépen megáll a forgattyúsházban.
Szóval nyugi, ne vonj le messzemenő következetéseket sem a rossz karburálásról, sem a rossz tömítésekről. Szívd ki onnan a benzint, ronggyal töröld ki nagyjából.
Bizonyosodj meg, hogy az a kis lemezke már nincs a motorban, szerezz be egy újat (pl. a simson kisipari lemezke pont jó, csak a belső lukat kell kissé nagyobbra reszelni, de erre rájössz magadtól is) aztán motorozz még jó sokat.

A kipufogó hollandinál pedig minden mz ereszti az olajat előbb-utóbb, ez ilyen.

Üdv,
Peti74
sorszám: 11729 (51612)
(előzmény: tams9, 2006-05-03 14:45:22)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-05-03 17:56:38
A probléma az, hoogy belefolyik a blokkba a benzin. Nem természetes dolog. A megoldás meg az, hogy ezt kiküszöbölöd.
Pl. megsasolod, hogy tart-e a tűszelep. Nem? Vagy te milyen hibalehetőségre gyanakszol még ezen a nyilvánvalón kívül?
sorszám: 11728 (51611)
(előzmény: tams9, 2006-05-03 14:45:22)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-05-03 17:48:28
Roles.

Biztosan gyári a bukócső, amit láttál. Csak az lehet !

Nem voltam ott, és más sem látta rajtad kívül, sőt fénykép sem készült róla, de én egyszerűen érzem, hogy csak az lehet. Ugye már érzed Te is ?

Ráadásul nekem van is épp egy pont olyan. Higgyél nekem ! Pont olyan !!
És az neked kell. Vedd meg ! Csak 5 rongy. Olcsó.

Üdv,
Peti74
sorszám: 11727 (51610)
(előzmény: Roles, 2006-05-03 16:59:25)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-05-03 17:33:07
Szóval olyan szar a kisipari fékcső, hogy rugózik tőle a fékkar ?

Két kérdésem lenne :
1. Csak fékcsövet cseréltél, vagy akkor már karmantyúkat is ?

2. Légtelenítted a rendszert legjobb tudásod szerint ?

3. Mennyi idő telt el azóta ?

Üdv,
Peti74
sorszám: 11726 (51607)
(előzmény: marcee, 2006-05-03 15:13:40)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-05-03 16:59:25
250-esETZ-n láttam bukócsövet! Ez gyári vagy valami maszek lehet? Ha valakinek van ilyen akkor szóljon!
Nem csak bölcsővázas mocikra lehet bukócsovet tenni?
Válaszokat előre is megköszönöm!
sorszám: 11725 (51605)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-05-03 15:13:40
Hi!

Szerintetek lehet-e csináltatni etz-re fékcsövet? Nem fémet akarok, csak símát, de abból normálisat mert az utángyártott csapnivaló. Rugózik a kar.
sorszám: 11724 (51602)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-05-03 14:45:22
Hello!
Ahogy lebontottam a 251-es ETZ hengeremet, számomra nagyon furcsa dolgot találtam. A forgattyúsházból kb másfél deci benzint kellett leszívnom. Sőt előtte a kipufogó tömítésénél csöpögött a benzin.
Szerintetek mi lehet a probmléma és mi lenne a megoldás??
sorszám: 11723 (51601)

 
 
Veatta
válasz erre | email2006-05-03 14:00:02
Gondolom ez Nekem szól!

Ja 6-ba volt: a tárcsa, az agy, a főfékhenger, telószár, a nyereg.
4 körül az új küllők krómozással.
Elhiheted ha 10 ért komplett donort tudtam volna Én is veszek! :)

Üdv:
Veatta
sorszám: 11722 (51600)
(elözmény: Rókapimpó, 2006-05-02 07:25:57)

 
 
GSXF
válasz erre | email2006-05-03 12:00:51
Peti74! és mennyibe szokott fájni egy kipuff krómozás?
sorszám: 11721 (51596)
(előzmény: peti74, 2006-05-02 20:07:15)

 
 
szakal666
válasz erre | email2006-05-03 10:24:47
Ha megegyezik a méret a 634-638as váz villájával, akkor van bronzperselyem amiből mértre lehet esztergálni. 20x28 21 hosszban. ebből 2-2 darabot raktam oldalanként, mert az eredeti acélpersely hossza 41mm. A külső átmérő pont 2mm-rel kissebb mint a lengővillában a belvilág, ezért 1-1 db 1es lemezzel meg lett patkolva. Azóta igen szépen viselkedik a gép hullámos kanyarokban is!
sorszám: 11720 (51587)
(előzmény: peti74, 2006-05-03 09:20:33)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-05-03 09:20:33
Pedig engem is érdekelt volna, reméltem, hogy van olyan esztergályos, aki csinált már lengőkarba bronzperselyt és persze rendelkezik olyan minőségű nyersanyaggal, ami bírja a lengőkarcsapágy igénybevételét.
Csepptankos jawaba kellett volna, ott még az 'acéltengely az acélperselyben' megoldást alkalmazták, persze a persely öntvénye lényegesen jobban kopott, ezért javítható. Hogy a 35 év alatt maradtak használható példányok, az azért van, mert az acéltengely engelyt egy belső furaton keresztül kapott olajat.
Mivel nagyon rövid a tengely (10-11 cm) ezért a legkisebb kottyanás is érezhető kanyarban.
Na mindegy, megint felidegesítem az esztergályost, aki a hajtókarba csinálta nekem a bronzperselyeket.

Üdv,
Peti74
sorszám: 11719 (51578)
(előzmény: Keri, 2006-05-03 08:17:57)

 
 
adam18
válasz erre | email2006-05-03 08:45:42
Keresek etz250est műszakival, lehetőleg szép állapotban.

06-30-2-351-625
sorszám: 11718 (51576)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2006-05-03 08:28:07
Hali!

Mi inkább átalakítottuk szétszedhetővé, így simán kiszedem a betétet és csak azt égetem ki, aztán összeszerelem. Majd ráérő időmben létrehozok egy képtárat és felrakok a kipuról képeket....egyébként rém egyszerűen van megoldva. (Utólag minden egyszerűnek tűnik, de azért kellett agyalnunk mire Apámmal kitaláltuk a módszert)

Üdv,
Zoli
sorszám: 11717 (51575)
(előzmény: peti74, 2006-05-02 20:07:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-03 08:17:57
bronzperselyt esztergályossal gyártatsz méretre, kúpgörgős csapágyat pedig csapágyboltba
Én még nem csináltam meg, szóval nincs tapasztalatom a beszerzéssel és kivitelezéssel.
Ezek a végső tuning kategóriába tartoznak. Ha rossz a gép, elöbb javítsad meg, és ha még mindig nem tetszik akkor jöhetnek ezek a trükkök.
Nekem egyenlőre nincs semmi ilyesmi okosság a gépen. Gyakorlatilag teljesen gyári kiépítés. Ennek ellenére nagyon lehet menni vele, utcára nekem nem is kellene több...mondjuk hozzá tartozik hogy sohasem zavartak a rossz futóművek, elcsavarodott vázak és bakelit gumik :-)
sorszám: 11716 (51574)
(előzmény: Zolchee, 2006-05-02 17:43:01)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-05-03 07:26:52
A későbbi kiadású simsonok karbiján is olyan megoldással volt a tű rögzítve, mint az ETZ-ken, asszem csak annyi a teendő, hogy át kell fúrni vmi távtartót. Rég volt mikor csináltuk, azóta másik karbi került a gépre, mivel annyira szét volt berhelve, hogy menthetetlen volt. Még megvan a karburátor, meg a cuccok java is hozzá, ha vkinek kell alkatrésznek eladom.
sorszám: 11715 (51569)
(előzmény: tams9, 2006-05-02 19:35:49)

 
 
Samee
válasz erre | email2006-05-03 06:23:35
Mivel ugyanaz a villa... igen
sorszám: 11714 (51567)
(előzmény: TLT Csabi, 2006-05-02 20:14:13)

 
 
ede22
válasz erre | email2006-05-02 21:24:10
Szerintem jó.
sorszám: 11713 (51536)
(előzmény: TLT Csabi, 2006-05-02 20:14:13)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-02 20:49:08
alternatív megoldás: börzézel egy karbit. (Ez a görbe schubertű miatt lehet, hogy amúgy is megfontolandó.)
sorszám: 11712 (51530)
(előzmény: tams9, 2006-05-02 19:33:59)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2006-05-02 20:14:13
Hello. Az 250etz villamerevítője jó a 125etzhez is? köcce.
sorszám: 11711 (51522)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-05-02 20:07:15
Kipufogót 100%-ig kiégetni szerintem nem lehet "csak úgy " a tűz fölé tartva.
Oxigén, de legalábbis sűrített levegő végig kell hozzá, mert valaminek táplálnia kell az égést.
Én úgy csinálom hogy gázpákával (kispalackos gázégő, a bádogosok használják) felizzítom a dob motorhoz közelebbi végében a kokszréteget, és ha elkezd izzani, akkor finoman elkezdem adagolni neki a levegőt, majd amikor már egy 3-4 cm széles csíkban körben izzik a csőben a koksz, akkor már csak a levegőt kell neki adni. Olyan 3-4 bar elég szokott lenni, de ezt FOLYAMATOSAN kell neki adni, hogy az izzó koksz mindig begyújtsa a mellett lévőt, és így tovább. Az izzás végig fog menni a dobon, nem akadály neki az mz-k/etz-k relative bonyolult hangtomoptó rendszere. Amikor már a dobba a végén benézve is csak a sárgásfehéren izzó fém látszik akkor jó. A levegőt akkor veszem el, amikor a fém már ne izzik, mert nincs ami melegítse.
Az eredeti ddr (és gyári jawa) dobok krómozása mellesleg simán kibírja a mutatványt, mindössze szép kék-zöld lesz a végére, de ezt polírkoronggal újra fényessé lehet varázsolni. Az utángyárott dobok általában ledobják a krómot.
Az újrakrómoztatott doboknál esete válogatja.

A folyamat közben keletkező füst melett az inotai hőerőmű simán elbújhatna, szóval nem túl szomszédbarát megoldás. Nem árt ha rajtunk is van egy gázálarc amikor fordol a szélirány. Érdemesebb drótokból, vasakból készyteni egy tartórenszert, ami a kipuffot és a levegőpisztolyt együtt tartja.

Nekem csak ez jött be, de ez nagyon. Elég sok kipufogót vittem már krómoztatni is, és bizony visszadobták, ha egy icipici koksz volt benne.

Üdv,
Peti74
sorszám: 11710 (51521)
(elözmény: Rókapimpó, 2006-05-02 13:23:12)

 
 
cold
válasz erre | email2006-05-02 19:40:02
KÖSY!!!
sorszám: 11709 (51520)
(elözmény: Rókapimpó, 2006-05-02 11:04:49)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-05-02 19:35:49
A Simsonos megoldás kifejezetten érdekelne. Pontosan melyik Simsoné? és milyen átalakítás?? Tudnál ebben segíteni egy kicsit?
Köszönöm előre is!
sorszám: 11708 (51519)
(előzmény: Soma69, 2006-05-02 17:47:45)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-05-02 19:33:59
Na jó ok, ez igaz, de nem tudom a pontos mintát, volt rajta egy csomó apró bevágás, és elég precíznek nézett ki.
sorszám: 11707 (51518)
(előzmény: Zapkorte, 2006-05-02 18:53:18)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-02 18:53:18
Mi lenne? Lemezolló, fúrógép, tűreszelő, gázláng, olaj mindig kapható...
sorszám: 11706 (51514)
(előzmény: tams9, 2006-05-02 17:12:39)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-05-02 17:48:43
Nekd az a kis bigyóka kell ami a tűt tartja??
sorszám: 11705 (51510)
(előzmény: Soma69, 2006-05-02 17:47:45)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-05-02 17:47:45
Nekenm anno olyan karbi volt a gépemen, persze nem belevaló súberrel. Mikor rendbeszedtem ill akartam, akkor simsonét adték hozá, kis átalakítással de felszerelhető rá.
sorszám: 11704 (51509)
(előzmény: tams9, 2006-05-02 17:12:39)

 
 
Zolchee
válasz erre | email2006-05-02 17:43:01
Hello!

Ilyen bronzperselyt, és kúpgörgős kormónycsapágyat hol tudnék beszerezni?
sorszám: 11703 (51506)
(elözmény: Rókapimpó, 2006-05-02 07:17:43)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-05-02 17:12:39
Ma körbejártam Egerbe a motoros boltokat és nem volt sehol az a tűt biztosító lemezke. És még azt is kétségesre mondták, hogy tudnak hozatni. Mi lesz, ha nem tudnak?? mozgássérült marad a motorom? :-(
sorszám: 11702 (51502)
(elözmény: Rókapimpó, 2006-05-02 12:45:18)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2006-05-02 15:49:14
Hi! Jaja, ott a Búza tér környékén 3 bolt is van, de mindegyikben csak rossz minőségű alkatrészt kapsz. Vagy két éve volt a Soltészon egy baromi jó MZ-s bolt, na azoknak mindenük volt, ráadásul jó minőségben, sajna bezárt. Na csá!
sorszám: 11701 (51497)
(elözmény: Rókapimpó, 2006-05-02 08:52:36)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2006-05-02 15:42:38
"Sokáig" legyen fölötte és "sok" lerekódott kox. :DDD
sorszám: 11700 (51496)
(elözmény: Rókapimpó, 2006-05-02 15:40:45)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu