:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Heloo. Ti mivel szigetelitek a kipuffot?
most meg Keri-t írja ki. Az én gépem a szar vagy másnak is szokott ilyet csinálni?
HÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ! Mért van az hogy TLTCSABINAK írtam és marcee nevét írta ki???????
én úgy tudom hogy jó mert a két teló csak a tartalmában tér el a külseje ua. szerintem.
Valszeg valamivel erősebb a 250-esé mert nagyobb a súly. Szerintem vagy a rugó vagy az olaj minősége/mennyisége eltérő.
A gumiharmonika helyére?
az tartja az órákat.
A C3 azt jelenti hogy a csapágy gyűrűje és golyói a szokásosnál kissé lötyögősebb, azaz nagyobb hézaggal készült. Ez azért fontos mert üzem közben felmelegszik és kitágul, de ekkor sem lehet túl szoros. Ezért c3!
Mz ts 125-be mennyi olaj kell a blokkba, a benzinnek milyen keveréknek kell lennie?
Helló a Csapágyakon,az a jelzés hogy C3 az mit jelent???
EBC ezen nem ferrodol van hanem kevlar, FA 18 a tipusa, ha jol tudom letezik tobbfele kemenyseg belole ezeket HH HA utotaggal jelolik, de meggondolando, mert huzos ara van egy par 4800-5700 magyar kiralyi forint... :-)
A betét mondjuk lehet hogy sz@r.
Zápkörte!
Meghajlok a tapasztalatod előtt. Szerintem a legjobb tanácsot adtad.
Sziasztok!
Hallottam olyasmiről, hogy ETZ-be a fékbetétnek valamilyen más típusú motor fékbetétje is megfelelő, ami ráadásul jobb is mint az eredeti.
Ez igaz?
Keri!
Nagyon kösz a méreteket. Több szálon futott a dolog, én is megnéztem, és kitaláltam a méreteket, mert egyszerű. Mindkét oldalon ugyanaz, csak a kisebbik keskenyebb 10 mm-rel. Közben összejöttem a honlap segítségével valakivel, akinek van is eladó, ma délután lehet, hogy meg is kapom. Így nem kell esztergályossal legyártatnom.
Kösz a felajánlást, de nem élek vele. Én is ki tudom légteleníteni.
Amúgy nem koppan a gázkaron sosem. Úgyhogy lehet hogy féknyereg csere lesz...
Köszi az infót, megnéztem. Ha a hozzá kapható üreges csavar ill. áteresztő csavar a főfékhengernél, ill. a munkahengernél klappol, akkor elég könnyen megvan a dolog.
A Hondámra a www.nagyvas.hu oldalon vettem csövet.
Itt lehet kapni csavaros fittinget így magadnak is megszerelheted. Ez azért jó mert olcsobb, viszont nagyon precíz, gondos munkát kíván.
Ha jól láttam ETZ-hez van kész fém fékcső is, csak nem értem hogyan, mert ha jól tudom kell valami átalakítót csináltatni (esztergályossal) az ETZhez.
Viszont kiváncsi lennék, hogy a szabvány áteresztő csavart bele lehet e tekerni az ETZ féknyergébe, mert akkor nem kellene átalakító. Sajnos mindig elfeljtem kipróbálni, pedig itt van a zsebemben egy áteresztő csavar.
Lehet hogy még egy menet átfúrást is megérne.
Nagyon ki kellene deríteni mert én is szeretnék felrakni.
Hülye kérdére értelemszerűen hülye választ:) Amúgy meg akinek nem inge ne vegye magára.... remélem érted
:)))) próbáltál már telefonon keresztül vakbelet operálni?
Anyira imádom azokat az ürgéket akik jönnek hogy "a motorom eddig úgy szólt hogy vrrrrmmmm, most meg úgy hogy vooaammmm. Mi baja lehet?" persze hogy nem tudja senki a választ vagy csak tippeket tudunk adni, aztán amikor nem jön be akkor jönnek, hogy de izék vagyunk hogy nem segítünk neki, meg hogy milyen szar tanácsokat adtunk.
hát igen, régi szép idők :))
Azzal a kerítés drótos esettel alapoztam meg a Szocimotoros mozgalom alapeszméit azaz "Szereld magad, bárhol, bármikor, bármiből" :)
Fémszövetes fékcsövet hol lehet kapni?
Igen. Az kifejezetten jó jel.
nem erdemes foltozni.
Ha foltozzak akkor par ev utan a folt mellet fog atrohadni.
Nem olyan draga az utangyatott karosszeria elem, es sokkal kulturáltabb az eredmeny.
Jó persze ha ritka autód van akkor tényleg nem jó, de én skodának cseréltem köszöböt és az pár ezer HUF volt csak. Ennyi penzert nem találsz olyan marhát aki a rozsdas szaros lemez foltozgatásával fog kínódni.
hol laksz?
Ha eljösz amikor éppen szerelek, megcsinálom neked a légtelenítést rendesen. (fékfolyadékot hozzál)
Amit érdemes elötte megnézni, hogy nincs e kitükrösödve a betét és hogy egyenletesen kopott e.
Nekem is elég puha a fékkarom, az utángyártott cső miatt, de ennek ellenére nagyon érzékeny és jól kezelhető a fék. Szóval ha csak az a bajod, hogy koppan a markolaton akkor törődj bele, vagy cseréld fémszövetü csőre. Csak ha tényleg gyenge a fékhatás akkor eröltesd a javítást.
Jól van motorguruk, okostojások, mókamikik és egyéb állatfajták, további jó sufnitungolást kívánok mindenkinek, úgyis csak arra vagytok képesek, hogy segítség helyett poénkodjatok azokon akik nem értenek dolgokhoz, ezért fordulnak ide, bízva, hogy itt vmi használgató infót is kapnak. Aztán az eredmény merőben kétséges időnként....
Hali!
Most fúrattam a 125-ös Ts-emet és eddig mentem vele 150 km-t de túl nagy változást még nem érzek. Normális ez? Menni jobban megy de nem sok erö kell még a berugáshoz. Másik: ha visszaenged a gázt pl.: váltáskor akkor olyan hangot hallat mintha valami ráütne a dugattyúra egy fémes koppanás utána minden rendben meg nem mindig csak néha. a gyújtás pedig jó helyen van. a harmadik.: a 2 és 3 fokozat között lévő üres meghosszabodott sűrűbben esik az üres helyre meg hosszabat is kell húznom rajta.Mi lehet a gond?
Affelől semmi kétségem, hogy Kéri Laci neve önmagában egy fogalom.
Kéri Laci, aki kerítésdróttal szereli a jawat, az bizony egyedi eset.
Hmmm.... de rég is volt, tán igaz se volt !? ;))
Üdv,
Péter, Kat ETZ, Jawa250/350
Örülök neki, akkor nem feleslegesen szedted le a hengert.
Az őzbarna gyertya pedig igazából akkor érvényes, ha a hőértéke is jó. Én nyáron a 260-as hőrtéket tekintem mérvadónak. Ha ilyen hőértékkel őzbarna egy hosszabb menet után (legalább 10 km) akkor jó az a karburálás.
Üdv,
Peti74
Neked van eladó féknyerged? :)
Hi.
Nekem is utángyártott fékcső van az mz-n. Újonnan vettem, még 2001-ben, de nem hinném, hogy abban a Zschopau-i gyárban készült volna, ami 1990-ben bezárt, mert akkor 11 éves gumialkatrészt szereltem vona be, ami azóta 5 évet futott a motorbanm kapott hideget, meleget, benzinz (belülről fékfolyadékot) és UV sugárzást. Ennek ellenére nincs rajta egy repedés sem. Sőt a stoppizás is megy (felemeli a hátulját), amikor az első gumi és az aszfalt épp szeretik egymást.
Mit szólnál, ha kipróbálnál egy másik féknyerget, garantáltan nem meggyalázottat ?
Üdv,
Peti74
Az mondja a fáma.
Úgy látom kedves tams9, fogcsikorgatva bele kell nyugodnod, hogy sajnos nem lesz semmiféle blokk-generál. :))))
Mellesleg meglett a kis lemezke ?
Vagy legalább megbizonyosodtál róla, hogy nincs a karterben ?
Üdv,
Peti74
Figyeljetek már!
Összeraktam a motort! Ha őzbarn a gyertya akkor azt azt jelenti, hogy tökéletes a karburátorbeállítása??
Helló, én tudok egy mandrót, aki bp.-en a XXII. kerületben a balatoni és a háros út kereszteződésénél ügyködik, a benzinkút mögötti jól felismerhető telken. (ott ahol a józsi múltkor letámasztotta a biciklijét:)
Az illető tud domborítgatni, tábla lemezből kikalapálni és egyéb kunsztokat.
Hah, tegyél le róla! Megfizethetetlen! Kurva sok idő elmegy vele, drága a lemez, a gáz... inkább cserélgetik a horpadt sárhányókat az új autókon tízszer annyiért. Aki meg mégis bevállalná, az csak azért, mert olyan gány munkát csinál, hogy új autót nem adnak a kezére. Ha mégis megcsináltatod vele, akkor viszont meg fényezőt nem fogsz rá találni, vagy simán 300e-znek majd rá. Már ha egyáltalán elkészül, mert az is gyakorta megesik, hogy csak fejnek, aztán közben elhasznált akkumullátorokat meg más szemetet tartanak a kocsidban, és a végén örülsz, ha ugyanolyan állapotban visszakapod, ahogy odavitted.
Ma Magyarországon ezt vagy megcsinálod magadnak, vagy milliomos vagy, és betámasztod a Spirálba aranytallérokért. Ez van. Én is most estem át egy ilyen mókán tavaly, onnan tudom.
De ha mégis találsz valakit, akkor a) lakatos és fényező legyen egy személyben b) ne adj neki előlegbe kp-t, ha nagyon ki van a segge a gatyából, írja össze, milyen smirgli meg festék kell neki, és azt vidd el neki, azt is csak apránként, ahogy a munkával halad és c) hetente legalább kétszer látogasd meg, és ellenőrizd, hogy készül-e a munka. Különben rosszul jársz.
Peti74!
Azt elfelejtettem írni, hogy amikor egy éve kicseréltem a karmantyúkat, akkor is ugyanígy rugózott a kar. Csak most untam meg nagyon, hogy egy normális dobfék jobban fog ennél!
Ha behúzva bent tartom, nem esik be tudtommal, nem vettem még észre.
A dologhoz még hozzátartozik, hogy lent a munkahengerben a dugókat valaki előttem meggyalázta(szerintem úgy feszegette ki a helyéről) és karmantyúcsere előtt jött is az olaj mellettük. Utána viszont nem.
Szóval neked bevállt az utángyártott cső? Jó a fékhatás?
Kösz a segítséget.
Hello,én segitséget kérnék,,karosszéria-lakatost keresek,,de olyan mikulást,aki még tud hegeszteni,foltozni,lemezt hajtani,,és vállalja ezt öreg autón. vidék is érdekel,,csak legyen valaki.: cz350@vipmail.hu,,,vagy telefon:06203152753 köszi
Blokkgenerál ízű a tünet......de ne legyen igazam.
Gixer porlasztótű-tartó 650 Ft/db. :-p
Az a helyzet, hogy a magyar árszínvonal már rég utolérte a világpiacot.
Persze azért a japán drágább. Mert a 650 Ft-os tűtartóból négy kell. De azért ha te 2600 Ft-ból meggenerálozol egy MZ-t, tudok neked ügyfeleket. ;-)
Sziasztok!
Köszönöm a segítséget. Lenne még egy olyan gondom, hogy az én motorom (ETZ 250) 1,2,3,4-ben egészen jól húz(nincs nagy tapasztalatom, de kb. szerintem megfelelő egy '89-es konstrukciótól) viszont 5-ben visszaesik a fordulat. Tehát 4-ben felhúzom 90-ig (ez kb. 4000-es fodulatot jelent), majd 5-be átkapcsolva visszaesik a sebesség 70-re (a fordulat meg 3000-körülre). Lehet ez attól, hogy az előző tulaj "túlságosan kímélte"? Vajon, ha kiégetem a kipufogót a leírt módszerrel (vagy veszek egy újat) akkor javulni fog a helyzet? Egyáltalán jó helyen keresem a problémám megoldását, vagy egészen más nyűgje van?
Üdv!
monibu
A korábbi bvf porlasztóknál elvileg is lehetetlen egy ilyen baleset, de a zsenik megteremtették rá a lehetőséget, minden különösebb haszon reménye nélkül. Ez nem szorul külön magyarázatra és mérlegelésre, de sajnos nem is egyedülálló jelenség a ddr iparában. Aki ezt kitalálta az konkrétan egy igazi hülye és pont.
Végülis én sem ismerem az előzményeket, de 1 tény, normál esetben annak a lemeznek nem szabadna leesni, és akkor minden OK. Amúgy ha annyira idiótának találod ezeket cuccokat, hajrá, vegyél vmi japánt. Annál meg a legapróbb bizbasz is majdnem többe van, mint egy teljes MZ generál.
Fejleszti a kézügyességet! (um. biztosító lemezke kipecázása damilra kötött mágnessel. :-))
Ezt értsük úgy, hogy megéri néha szétrobbantani a komplett blokkot, csak azért, hogy cserébe az évi két-három tűmahinációt kisimult idegekkel végezhessük? Érdekes egy "mérnöki" koncepció. :))
Hát sztem egyáltalán nem idióta NDK fejlesztés, normális esetben az a büdös életben nem szokott leesni, mindezt kitalálták rá azért, hogy ha a tűt kell állítani vagy cserélni vagy akármi, ne kelljen a gázbovden ki és bekasztásával pöcsölni, és sorozatosan kapni az agyvérzést, mert mindig szétugrik az egész. Más tészta, hogy jó esetben nem kell mindig basztatni a karburátort. Szóval itt senki se marha.
ja, valaki kérdezte a tárcsafékes kerék távtartó méreteit miliméterben:
Belső furat átmérő: 15
Külső átmérő: 25
Az egyik hossza: 24
Másik hossza: 14
Porvédő tárcsa átmérő 45
Ha érdekel csináltam fotókat is róla.
Hmm. Most nézem a dolog előzményeit: tipikus idióta endékás "fejlesztés" lehet ez a biztosítólemez. Hogy a francba juthatott eszükbe ilyen módon veszélyeztetni ezeknek a marháknak a saját gyártmányuk üzembiztonságát? Ráadásul az "ellenfejlesztésbe" persze még némi energiát és pénzt pocsékolni se sajnáltak.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|