MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
kuldtem kepet,én hogy oldottam meg.
üdv laca_D /etz-150/
Sajna szét kell húzni a rugó cseréhez.
Tömítéseket és szimmeringeket feltétlen cserélni kell, a többit meg állapottól függően.
Helló!Megadnád a számát?Esetleg emil címét?
TZ szakértők légyszi segítsetek!
Eltörött a váltóvisszahúzó rugóm (váltás után nem áll vissza alaphelyzetbe).
Kérdésem:
Szét kell e húzni az egész blokkot, vagy a kuplung oldali dekni eltávolítás után kicserélhető-e ez a rugó?
Ha szét kell dönteni, akkor mit érdemes ezen felül még kicserélni? (a motor: 1987-es gyári állapotban, széthúzva még nem volt, 33e km)
Köszi előre is!
Csao! Valaki segítsen! VAn egy 125-ös Ts Mz-m, blokkcsere után (ez volt a legnagyobb hülyeség életemben) ment műszakira, bele is lett írva a műszakis lapba, hogy motorcserével rendben... Aztán a blokkrol ugye csináltunk haverral egy adásvételit, csak a f*sz tudja mi volt a blokk eredeti vasának a rendszáma... Bemegyek ma ocsmányba, azt mondják h szerezzem be a rendzsámot, mert a nő baszik kikeresni 60 motor közül ( a motorszám alapján), h melyik volt az... Ilyenkor mit tok csinálni? Kössz a segítséget előre is!!!
Szirlmai Gábor, a neves kortárs afrikautazó is ilyesmit tapasztalt mielőtt elindult volna Tunéziába DKW NZ-350 motorkerékpárján. De mivel már fel volt a motor pakolva, Szirmainak meg be volt sózva a segge, úgy döntött, hogy ő nem fogja széthúzni a blokkot és két hetet várni a gépműhelyre, úgyhogy szépen amerikánerrel kifúrta a bal oldali deklit, egy csorba menetfúróval menetet tett bele, és egy abba belehajtott réz csavarral jól megtámasztotta a főtengelyt. Máfél hónapig motorozott vele ilyen állapotban Tunéziában, és egy dinamó-leégéstől eltekintve gond nélkül haza is ért.
Nem tom meg merném e kockáztatni az eger-felsőtárkány utat:)(aki nem járatos errefelé kb:5km és akkor sokat mondtam.)
Vedd úgy,hogy minden főtengelyfordulat ajándék ezután......
etz 125. Nem tom nem talaltam eddig még nagyobb ógyűrűt.
Adottságok kérdése is. Nekem pl. van esztergám meg mindenem, viszont kint lakok a külvárosban, ha be akarnék menni valami alkatrészt venni, az minimum egy óra és 600 Ft benzin lenne a vételáron felül. Ennyi idő alatt meg is stupekolhatom magamnak, és nem kerül egy fillérembe sem, plusz nem leszek ideges a közlekedéstől.
Írtam mailt krauser ügyben
Eladó 1 Vee Rubber VRM-015 abroncs 2,75x18 méretben 90%os állapotban. Irányár 3000 Ft.
egyébként etz-ről beszéltem...
Ha van létező megoldás krauzer rögzítésére 125-re lécci küldjetek képet! Nagyon fontos lenne! Sajnos a 125-ös ezt rövidebb, mint a 250-es, ezért sokkal nehezebb felrakni!
lécci lccci léccci
:D plíííííííííz
nagyon szépen kérem!
Üdv néktek!
Etz 125 ösöm van és a főtengelyem 1mm ert kotyog kb a csapágyba.. gyujtásfelöli oldalon néztük.Hanján nem nagyon hallani h csörömpölne. szerintetek ez igy meddig birja? közepes hajtás mellett.. szal 6000 fölé nem nagyon pörgetem....
Vörösizzás meg hegesztés forrasztás... Bakker szerintem ennyi pénzért újat is csinálnak! Vegyél használtan egyet, vagy tegyél vastagabb husú O-gyürüt! Milyen gépbe kéne?
A megoldás: el kell vinni fémszórásra, aztán meg méretre munkálni.
Vagy - ha a ricni engedi - leesztergályozni belőle 1mm-et, csinálni egy csövecskét, azt jól fölmelegíteni a vörös izzásig és úgy ráhúzni, majd pedig amikor kihűlt, esztergán készméretre munkálható.
A tengelyt felhegeszteni szerintem nem túl jó ötlet, könnyen elhúzhatja valamilyen irányba, és akkor görbe lesz. :-(
sorszám: 11948 (52119)
( előzmény: rétiboglárka, 2006-05-11 10:22:46)
esetleg galvanizalassal lehet vastagitani a tengelyt
ilyen meretekben hazilag is megoldhato a nikkelezes...de ne kerdezzetek hogy kell, meg nem probaltam :)
sorszám: 11947 (52106)
( előzmény: rétiboglárka, 2006-05-11 10:22:46)
Hy
Mi is szembesültünk hasonlo problémával.
Lenne egy ötletem,de még mi se probáltuk ki.
Azon töprengtem hogy a tengelyt, ahol a gumigyürü fut rajta.Be kellene futtatni rézzel.Ez egy lángheggesztövel és egy rézpálcával könyen megoldhato.De tényleg csak finoman átfuttatni hogy az átmérö növekedés pár század miliméter legyen.
Szerintem tömitene anyit.De 100%-os megoldást még mi se láttunk..
Üdv.
vastagabb gumigyuru nem lehet megoldas?
Na meg persze en felpoliroznam a tengelyt is mert a serulesek kivezetik az olajat.
falsot a szivocsonknal es a szimeringeknel szokott jellemzoen szivni, igy akar a generator oldali is lehet a ludas
Bambi pesten van a Gubacsi uton.
ez olyan mintha ugrana a lancod...bar alacsonyabb fokozatban is kellene csinalnia akkor.
esetleg a valtod van szetesve
www.mofaker.hu itt mintha lenne, de csak 15-e utan nyitnak emlekeim szerint.
Nekem is ilyen volt.
Engem a szivato dugatyu szivatott.
Lehet hogy a gumi tomitese van szetkopva es nem zar rendesen, lehet hogy a bowden tul rovid es nem tud lezarni rendesen, de az is lehet hogy valsot sziv valahol.
ha jol remlik 15-e utan nyitnak az uj helyen.
Hello. Ti hogy szoktátok megoldani hogy a berúgókar tengelyénél ne fojjon az olaj? mert tettem má bele ógyűrűt is, csak el van kopva a tengely. vastagabb meg nincs ijen átmérővel.
kabeles
Bambi műhelye Budapesten van.
Nyíregyházán tudok esetleg egy versenyzőnket ajánlani, aki közelebb esik hozzád és elvállal javításokat is.
ciao
Semi
http://www.mzklub.hu
Enyém is kattog mert kopott a súber, melette szívhat falsot is sőt biztos. Attól ugyan lehet még karburálni, de érdemes kicserélni. Ettől még lehet más bajod is ami tüneteket produkál. Karbit pucoltál alaposan?
Szia!Ha az előzőt elolvasod,mi a véleményed?Valaki javasolta Bambi műhelyét.Szivesen elvinném hozzá,de én Debrecenben vagyok.És ő?
Sziasztok!Ismét köszönöm a tippeket,talán csak meg lessz mi a baja.Már a legelején én is benzinszegény keverékre gyanakodtam,mert éppen légszűrő betétet cseréltem előtte.Fel is raktam a suber tűt a a legalsó rovátkába.Nem használt.Nem tudom szív-e falsot,az alapjárat az jó.Lehet,hogy Semi-nek is igaza van,szívhat levegőt a generátor felőli szimeringnél?Lehet ez a baja?A suber tű is zörög,nem gyári.
Hali! A csatos meg a sima karbi közt mi a különbség? Mármint melyik a jobb? Nekem van mind a 2.
Helló!
Minden tiszta, a karbi, a csap.
Van egy 251-es karmi az nem kerreg ezért gondolom hogy a tű lehet. Falsot hol szivhat? Talán a tolattyúnál?
Kerreg a tű? Ezt honnan tudod? Én gyanítom hogy neked falsot szív a géped és az alapjárat körül is van valami.
Nincs valakinek 125-ös etz-je papírok nélkül? Streetfighternek kéne. (jó blokk,gyér kinézet) Max 20000Ft-ot szánnánk rá. ahoj!!
Üdv!
Szedd ki a benzincsapot,takarítsd ki,lehet,hogy nem tud elég benzin utánfolyni a karburátorba.Takarítsd ki a karbit is,állítsd be a szintet!
Gyuri
Hello mindenkinek!
Az etz-m (150) érdekes hiba jelenséget produkál,1.-4. fokozatig nincs baj de ha felváltok 5.-be akkor 4000 fordulattól elkezd rángatni. Rángatás közbe 1000 fordulatot is ugrik az fordulatszám mérő,a rángatás olyan érzés mintha behúznám a kuplungot majd vissza is engedném azonnal. Ha valakinek volt már ilyen akkor szóljon hogy oldotta meg. Légyszi,a hajam elmegy már ettől,cseréltem gyertyát,kondit,megszakítót,gyújtótrafót,főtengely csapágyat(lógott).
Kérlek méltassatok válaszra!!!
Üdv:Ervin
Hy!
Segítsééééééég!
Széttörtem a Ts 125-ömnek a láncvédő bakelitjét.
Most mit csináljak?
nem tudnak a boltban olyat adni Ts 125-höz.
Amúgy a Fag csapágyak árban hol helyezkednek el?és milyen minőségűek?
Hi mzfun!
Köszi a segítséget, már megy is a gép! Igaz úgy, hogy kiderült az egyik havernak ilyen feszszab van bekötve már 4 éve és az alapján kötöttük be.
Amúgy 5 kivezetés van a 6v-on is a D- együtt ami a mechanikus szabályzón a másik oldalt alul van és vizszintesen áll.
Mégegyszer köszi, a legjobbakat,
Helló!
Sziasztok!
Megtudnátok mondani hogy mi csináljak a 250 ETZ karbival hogy jó alapjárat legyen?
Mert miután beállítom egy ideig jó aztán le akarna állni, máskor meg mintha fennakadna a tű felpörög.
Még egy kérdés, nincs vkinek olyan tűje ami nem zörög? Mert az enyém elég erőteljes kerregő hangot ad.
Köszi Mzfun, de ha lehet valaki mellékelhetne nagy felbontású képet!
Hi anybody!
Nem vagy egyedül ezzel a problémával, mert én is pár hete ezzel szarakodok. Nekem Orgon írt egy egész elfogadható megoldást, szerintem olvasd el (ápr. 30-án írt nekem). Nagyon jó ötlet csak 1 kisebb műhely kell hozzá :-)
Hello szabcsi!
Ha szemből nézed a feszszabályzó kivezetéseit a poz. kábel a jobb oldali csatlakozásra jön. De lehet, hogy neked 12 v-os feszszabod van mert csak annak van 5 kivezetési helye (és te anyit írtál). Amúgy ez a 6 v-os feszszab alapból a motorban volt?
Csáó több mindent vettem nála de valami 4-5 ezerre emlékszem.
Segítsééééééég!
Hogy kell krauzer doboz tartót felvarázsolni az etz125-re???
Küldjetek lécci képet róla!
Előre is köszi! :)
Szeva Semi!
Hivtam őket meg irtam mail többször is de semmi reakció.Postai utánvét érdekelne elsősoba mert vidéki vagyok.Majd megpróbálom a költözés után.Kösz az infot.
Kérdezd meg itt:
NyDan Tech XXII Nagytétényi út 48. 226-32-48
Ez egy "alkatrészfelújítás, hegesztés, fémszórás, forgácsolás" tip. vállalat, jó fejek és nem csillagászok. De hogy pont MZ főtengelyt csinálnak-e, azt nem tudom.
Hali lenne egy problémém. Elforog a kuplunk a főtengelyen (ETZ 250) Próbáltam rámelegíteni meg egy kicsit rákocogtatni de berugás után azzonnal elforog. Tudja valaki hogy hova lenne érdemes vinni megcsináltatni Budapest környékén (délbuda).
ja meg az is lehet hogy durva falsot szív
huha, akkor nagyon szegény keverékkel kínzod a gépet, azonnal emeld feljebb a súbert!! nem a fúrás volt rossz, hanem a karbi beállítás, ilyen paraméterek melelt a dugatyú is átéghet!
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|