:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
segítség!!!!!
marha nagy gondban vagyok:a 250-es tz forralja az aksit és a gyujtotrafot!fesz.szab uj trafo uj bizti tábla uj minden le van huzgálva amit csak lehet és még igy is szopat!!!már aksit is cseréltemde, csak melegiti a trafot és forralja az aksit ha valaki tudja mi lehet a gyikja dobjon egy mailt vagy 1 sms-t (06705112946)!légyszi!!!elöre is köszi
Hali skacok!
Ts 125 -ösömbe most cseréltem megszakítót, kondit, fojtótekercset mert nagyon szikrázott a megszakító meg alacsony fordulaton nem volt ereje még elindulni is alig bírtam. most az újal jobb lett de néha beszaggatt főleg mikor váltok és visszaengedem a gázt. Mi lehet a baj? mexakító hézag is jó
Hello!
Tud valaki ETZ 250-hez üresjelzési kapcsolót? Az enyém átereszti az olajat, ez típushiba ne is keressek másikat?
Vagy meglehet valahogy javitani?
nincs hegesztve, jók a menetek.
holnap küldök képet
Üdv Mindenkinek!
Sürgős segítségre lenne szükségem!A motoromnak ki van az 5. fokozati léptetővillája!Tudnátok nekem ajánlani egy boltot, ahol lehet kapni, mert egy csomó elyen kerestem, de sehol nem tudtak adni!Esetleg valakinek nincs egy felesleges?
(ETZ 251-hez kellene)
Válaszotokat előre is köszönöm!
Képet tudnal róla küldeni? jók a menetek benne? sehol nincs heggesztve? Oldaldekni, vagy a középblokk?
Hát viszi a 115öt alattam,62kg vagyok,de az a 115 a vége neki.nem az utazója :))))))))).
mennyi az utazója 70-80 kb.
De miért nem tudják a választ a kérdésemre????pedig nem bonyolult kérdés
Nekem van igaz Kecskeméten van de odaadom egy hármasért.(posta esetleg +1500Ft)
BOCSIIIIIIIIIII. ETZ 125. :) teljeseen szétaszórt vok ma. Mint a motor.:)
Segítséget kérnék. Eger környékéről vennék egy közép blokkot, és olajdeknit. Tönkrement mindkettő:(
Lehet, hogy nem 115km/h-ás sebességre tervezték... :D :P
SEGÍTSÉG!! Nem tudom visszarakni a kuplungba azt a kis golyót. Hogy kell visszarakni?? Sürgős lenne!!
Bocs hogy ennyit írok,de még azt is kérdezem,lehet olyan,hogy a blokkba öntött váltóolaj,felmelegszik nagyon,és egyszerűen elszínezi az alkatrészeket barnára?és belevaló az olaj.
Ja,és még azt szeretném tudni,hogy hogy a váltóban a váltórúdon vannak a vájatok,és abba a golyó,és annak a golyónak át kell csúsznia,vagy gördülnie?mert elég erősen odanyomja a rugó.nem baj az?nem fogja letörni a peremét a vájatoknak?
Helló!
mit jelent Ts 125-ösnek a léptetővilláján,az a szám,hogy 3.6?
mert ki akarom cserélni a Deluxe blokkomban 4.5 ös van vagy nem emléxem már,4. valahanyas,a sima alap Tsblokkoméban 3.6 os van.ha kicserélem nem lesz baja?a 3.6 hatos alig kopott valamit még,eszért rakom bele,ha már szét van szedve.
Válaszotok előre is köszönöm,ha meg tudjátom mondani.
No offense, csak arra akartam kilyukadni, hogy ellentétben pár előbbi hozzászólással nálam a szocimotorozás nem egyenlő a szereléssel és a szerelőkkel való megismerkedéssel, de lehet csak szerencsés vagyok! Az enyém gimis korú, idén tölti majd be a 15-öt! :)
Nem tudom mire gondolsz,szerintem senki sem akarja lehúzni a szocikat.Éppen ez a dolog lényege,hogy 20-25 éves gépek és mennek,néha elromlanak.Sokszor a pokolba kívántam már,aztán másnap elővettem,megcsináltam,mentem vele.Vagy húsz éve hasonló helyzetben voltam,mint te,volt Etz-m,Jawam,Simsonom,a szerelési tudásom meg szinte semmi,mégsem volt velük annyi bajom mint most ezzel.Szerintem a mai utángyártott alkatrészek a ludasak.Ez van.
Ne húzzátok már le ennyire a szocikat! ;) Én most a második emzém nyúzom, közel nulla szerelési tudással, mégsem hagyott ott egyszer sem. Illetve az első egyszer, de az rögtön az első alkalommal volt, hazafele menet. Az utolsó 95 km volt a hengerben, és a lakóhelyemtől 110-re vettem. :) Azóta szinte problémamentes a viszonyunk, remélem így is marad!
kabeles! nem neked van véletlenül kék TS-ed?
Teljes mértékben együtt érzek veled!
Nekem novemberben makacsolta meg a váltóban az ollórugóm és letörött. Aprilisban kicseréltük, összeraktuk. Szerelés közben egy apró lakatrészt rostthelyen húztunk meg és fogta a váltót. Blokk újra szét-össze. Húsvét szombatján elindultunk haza, 23 km után az emnerek villogtak, dudáltak. Lehűzódtunk egy benzinkútra körbenézgetni. Mikor újra elindultunk 2 m után kattant egyet vmi a blokkban és beállt a váltó, kerék blokkol, mint utóbb kiderült a kupulng alatt a szimmering rugós biztosítója pattant ki és megfogota a magy fogaskereket... (közben kapott új csapágyakat a blokk mindenhova)
Múlthéten meglátogattuk Sub-ee-t Székelyszabaron (Szarvasról) hazafelé elfogytak a sebességek, csak 4. és 5. volt stabilan kapcsolható. Már kis trükközéssel a többi is, holnap újra bontok. Remélem nem nagy a baj...
Igen, az Mz igazi ismerkedős motor...
...az ország összes szerelőjével meg lehet ismerkedni rövid időn belül! :)))
Megvan,hogy mitől ragadt a dugóm!A jobb oldali szimering cseréje után elmúlt ez a baj.Ott szívott falsot,úgy,hogy a gyertya is megolvadt.Ezek után ismét nekivágok a Debrecen-Eger útnak,harmadjára talán odaérek.2x fordultam vissza Tiszafüredről.Köszi a tippeket mindenkinek és jó utat!
Mz TS-150 nagyon jó állapotban műszakival sok pótalkatrésszel eladó, vagy Jawára cserélhető!
06305560374
Szasztok! Volna egy- két kérdésem 250 ETZ-vel kapcsolatban. Milyen gumi a legideálisabb? Nekem elöl 3, 5-ös Mitas , hátul valami jugoszláv 90/120-as van. Nem nagyon lehet ledönteni, megy ki a segge. Ez mitől van? 5500 km-t motoroztam eddig, lehet hogy velem van a baj? 110 km/h-nál nem nagyon megy többet. A motor még nem volt fúrva, 45000 km van benne. Menyit kellene mennie végre? Üdvözlettel Tibi
Köszönöm szépen mindnkinek a krauzer ügyben a tippeket!
Jelentem sikerült, és igen jó lett!
Köszönöm néktek!!!
Valamelyik nap tömítettem a kipuffot... Ugye gyerek vok és csak kipróbálom mijen az ha nem hallod a szomszéd üvöltését, lent volt a dob, mentem egy kört, és pik pak teccet. kár hogy nem gyógyító hatású. A mustangomban megfúrtuk a hangtompikát...
sorszám: 11986 (52231)
( előzmény: dunakanyar17, 2006-05-12 21:07:53)
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám hogy a gyári kipufugót levettem-üzemi balesete miatt.Ráraktam hát helyette egy sport kiput de moped hangja van. (nagyon gáz) Valahogy meg kellene úgy csinálni hogy férfiasabb hangja legyen, de úgy hogy a motort ne bassza szét! Aki tud segíteni az írjon.Előre is köszönöm mindenkinek!!!!!!!!!!!
Na most rájöttem végre mit jelent a szocimotorozás. Januártól majdnem minden hétvégén szereltem az mzt, hogy pöpec legyen. azóta le is műszakizott gond nélkül, és most h mentem volna egy kicsit motorozni élvezni munkám gyümölcsét, és(szerintem) az egyik zieger leugrott/tört a fordszámmérő fogaskerekéről, és csörökve, 4 km után haza kellett jönnöm. hát nem szép ez a stílus???
Én erről még nem hallottam, de orbitális nagy hülyeségnek hangzik.
Na ja!
De vigyázat, mert a dugattyú hűtése, amit a beömlő friss keverék biztosít, ott megszünik!
Igen van olyan meg olyat is hallottam hogy a dugattyut tömik ki belülről parafával igy több anyagot nyom fel a felömlőkben mivel a karternak kevesebb lesz a térfogata.De oda asztán olyan parafa kell meg ragasztó ami nem esik ki onnan mert pl egy 6-7ezres fordulatnál már ki szeretne esni sztem a parafa.
Ja :)) kalandos volt.
Most hogy kész a gép dög unalmas lesz a verseny ;-) nem tudom mit fogok írni, ha minden enyire jól fog működni :))
Jaja, olvastam a cikke(i)det, jó kaland lehetett.
Ha egy hajtókar 1mm-t kottyan......hát én azzal a motorral a sarki fűszereshez se mennék :-)
Az utcánkban egy traktor 3mm-t produkált...na az sem volt piskóta
Helló!
Olyat hallottam hogy simson-nál a főtengelyen vagy ugye a 4 lyuk,ami azért van,hogy a lendületben legyen a főtengely,és azt hallottam hogy ezt szokták beparafázni.ti hallottatok már ilyet?
Ez mire jó?
Elküldtem újra a mailt és a képeket.
nekem nem kell magyarázni? :)))
Budapest-Debrecen távot számtalanszor megjártam a 150-es TS-emmel, igaz hogy nekem frankón össze van rakva.
Most az 1mm-es kotyogásu főtengelyről volt szó. Én ezzel is neki indulnék, de nem csodálkoznék és nem is anyáznám a gépet ha szétesne félúton. Legfeljebb csendben megjegyezném magamban, hogy hülye voltam :))) de ettől még neki indulnék, ahogy az első versenyen is elindultam zörgő hajtókar csapágyal ami szépen be is sült :)
MZ-vel az országon belül bárhová el kell merned menni, akár egy kis 125-össel is. Viszont ha tudott "hasfájása" van a gépnek, akkor azt jobb kijavítani egy hosszabb út előtt...egyébként akár a Sínai hegyre is.....(bár oda egyedül azért nem mennék..)
50-es 60-as években a kis 100-as,vagy 125-ös Csepelekkel, 2 személlyel tömegek jártak le minden 7vg-n Bp-ről a Balcsira meg vissza minden gond nélkül...
ja szerintem is eredeti blokkal erdemes müszakiztatni, aztán ha kész viszarakod a jót. nekem 40perc a szintidom egy TS blokkcserére és akkor még légkulcs nem is volt a kezemben :)
természetesen én is megkozkáztatnám, akár Budapest-Debrecen távot is, mert ezek a gépek elképesztő dolgokat kibírnak, de a telefonodban gyüjtsed össze azokat a haverokat akik utánfutóval tudnak segíteni :))
nem tudom lehet hogy csak nekem jutott ez eszembe, de bemész a tomítésboltba, vagy egy csapágyboltba, bemondod mekkora átmérőjü és mekkora keresztmetszetü gumigyűrüt akarsz es megkérdezik mennyi kell.
Esetleg jobb autós boltokban is probálkozhatsz. Motorboltban még én sem láttam O gyűrű készletet.
ha ekkora kotyogast nem hallasz akkor süket vagy esetleg nem is lötyög 1mm-ert :))
Érdekes lehet még, hogy tudsz gyujtást állítani ekkora kotyogásnál.
Mindenesetre én azt javasolnám hogy ne eröltesd a használatot, nem üzembiztos, es sokba kerül ha szétrepül valami, inkább generálozd meg. Ha ekkora a csapágy kopása akko dugócsere, hengerfúrás...szoval komplet generálozás ráfér a motorra.
Köszi Zapkorte! Asszem megfogadom a tanácsod, mert már most elegem van az egészből, pokolba a hülye bürokráciával...
Azt nagyon megköszönném. Főleg a buktatókat, mire kell nagyon odafigyelni (a szerelési könyvek megvannak, ott is elég részletesen le van írva)
Akár jöhet ide is, vagy emilre: htfoto@page.hu
Köszi.
Szerintem anyagilag is, idegileg is jobban jársz, ha visszarakod bele a saját blokkját, és újra leműszakiztatod.
Hanem ha nem volt még széthúzva és nem is nagyon akaródzik, akkor csak megszokás kérdése, és amúgy ilyen állapotban is jól motorozható. Én két évet jártam vele így. És milyen érdekes - pont az előbb említett Eger-Felsőtárkány útszakaszon történt meg velem a helyzet először. Nagyon megijedtem h. most itt a hegyek között(Alföldi gyerek vagyok) váltogatás 2-3-2-3-1-2-1-2-2-3- stb. hogy fog ez így menni. De megszokható. Egy gyári összeszerelés az mindig a legjobb dolog.
Ha kell leírom részletesen hogy kell csinálni a dolgokat.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|