:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Kldj légyszi képet!
Helyileg hol van??
Küldj tel számot is.
hever@tvn.hu
Jó néz ki nagyon... mit csinaltal az oldaldeknivel? h ijen fényes?
http://kepfeltoltes.hu/060513/K_p_007_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
6 voltos dudát keresek a gépemre, ha van vkinek vagy tud valahol az jelezze!
Előre is köszönöm!
Az előbb félkészen elment a hozzászólás. Hoppá.
folytatás:
Műszakija nincsen, de szinte így ahogy van megkapná. Nekem már nincs időm foglalkozni vele, 2 másik gép mellett, így lelkes szocimotoros társat keres.
Ára: 17.000 magyar forint.
Képeket emailben küldök.
Hali!
Nem tudom,amit írtam lentebb,az a kopogás lehet esetleg attól,hogy a kuplungkosarat rosszul hézagoltam be,és a távtarógyűrűn mozog kb 1-1,5 mm a tengely felé?ez okozhat kopogást magas fordulaton Ts125-nél?
Sziasztok!
Eladó egy TS125, jó állapotban, régi rendszámmal, félig üres adásvételivel.
Szerintem nekem is a kábel volt kontakt hibás . Kössz a hozzászólást.
Hali!
Nekem is ugyanez a problémám én is most fúrattam és azóta így bekopog. Én cseréltem gyertyát, mexakítót, kondit, folytótekercset, és 3 mm nél van az előgyújtás, szóval én már feladtam mert nem tudok rájönni mi lehet a probléma. Valaki azt tudja, hogy összerakás után miért kellett az alaplapot teljesen hátra(a kislánckerék felé) állítanom hogy beállítsam a 3 mm előgyújtás. A főtengelyet óvatosan ütöttem de nem hiszem attól lenne.
Ja TS 125-ről volt szó
sorszám: 12192 (52896)
( előzmény: RAjki József, 2006-05-20 22:14:07)
Vagy kiszőrösödött a bowden. Nekem ez volt most a gázbowdenemmel. Nem ment vissza, csak ha megrángattam. Szétszedtem és már csak 2 szál tartotta. :DDD
Lenne vkinek ETZ125-re fékkar eladó?
bubue@freemail.hu
Írjon lécci:)
Egyszerű, be van rágódva a menesztő és/vagy a külső ház.
Általában ha lamellákat cserélsz, új lammellákra, akkor úgyis megvlátozik a helyük és a jelenság elmúlik.
Persze ha a berágódás nyomait megtalálod, akkor finoman reszelővel is lehet javítani a dolgon.
Üdv,
Peti74
HElló!
Meg tudnátok mondani, h a 250-es ETZ kuplungja mitől akadhat időbként fenn? Kiemelve marad, ha megrángatom a bóvdent, akkor eddig szerencsére visszaugrott. De mi lehet ami megakad vagy megszorul?
A Ts-125-nek ilyen bekopogás esetén a gyújtás alaplap lehet elfordulva ! Vagy rossz a gyertya !Nekem is ez van . Most újítottam fel !
mondd ki nyiltan: olyan személyt keresek, aki ingyen megszereli a motorom. És ha elégedett leszek, máskor is az illetővel fogok dolgoztatni. ;-)
csátok!kéne egy kis segitség!szeretet 250-ess etz-en kéne belöni a gyujtást!és most nem oan emberekre gondolok hogy csak a péz csak a pénz!ha érdekelne akor léci irj mert a mz-m nem pörög ki "c"re!köszi!tokodimotoros@hotmail.com!léci vegyél fel msn-en köszi elöre is
Fighter.
"... a szélét rá kelle verni a kuplungagy anyájára..."
Remélem csak elírtad. Motort nem szerelünk úgy hogy "ráverjük" az egyik alkatrész a másikra. A 150es ETZ kuplunkgájban sem tudok olyan alkatrészről, amelyiknek az lenne a helyes szerelési menete, hogy rá kell verni valahová.
Szerintem neked egy biztosítóalátétre van szükséged, amit a gyári, távtartó szerepet betöltő hatlapfejű csavar oldalára kell felhajtani, meghúzás után.
Azt javaslom, ha csak ennyi a hiány, akkor ne keresgélj, hanem gyártsd le magad valami lemezből. Arra figyelj, hogy a vastagsága ugyanakkor legyen, mint a másik kettőnek,mert a kuplung hézagoló táblázatban a gyári alátét vastagságával számolnak.
Apropó, kínáltam nemrég az alkatrész fórumon egy rakás kuplung hézagoló lemezt, a tányérrugós kistézé kuplungokat ezzel illik kihézagolni (persze lehet bármivel). Nem kell esetleg ? Van még hozzá két csavar, egy nyomólap, egy tányérrugó és egy lamella.
Valaki ?
Üdv,
Peti74
Noname! Neked japán motor kell. Én tudom. Érzem. Becsszó. A TS-hez türelem kell. Ha te megkérdezed, hogy érdemes-e egyáltalán belefolyni, akkor neked ilyened nemigen van.
Nem a gyujtás hagy ki?Az is okozhat koppanásokat.Az én 25o-esem akkor csinált ilyet,ha visszaengedtem a gázt.Megszakító baja volt.
Helló mindenkinek!
Segítség kéne!Mindenki írjon léccy aki tapasztalt már ilyet,vagy sejti mi lehet a hiba a motoromon.
Annyi a gond,hogy most lett felújítva,minden jó rajta,Fag csapágyak mindenhol,a kuplungkosárnál SKF.A főtengely most lett felújítva,nagyon szép,és jó minden,húzom neki negyed félfordulatig,nagyon szép süvítő fütyülő hangja van,komolyan jó,és annyi a problémám,hogy hirtelen gáznál felpörög a gép,és valami koppan egyet,majd amikor esik a fordulat vissza,többet koppan és hangosabban,4-5 ször is koppan.olyan a hangja,mintha a dugattyúra mérné valami az ütést.Szerintem főtengely nem adhat ilyen hangot,mert felújított,CKR hajtókar,egy felújított nem üthet.
szóval mi lehet a baj?
Nem értem a megkopott hengerben az illeszkedés miatt adhat ilyen hangot egyáltalán?
ha közel hajolok inkább a henger belsejéből jön a koppanás.
Olyan hogy kirántom az 1-est,és gáz vissza,egyidőben vele kuplunkg be,aztán kopp-kopp-kopp,2-esbe be,kuplung ki ,gázt neki,egyből jó,semmi rossz hang,ilyen a váltás,magasabb fordulaton.
Mi okozhat ilyen kopogást magas fordulaton TS 125-nél,ha most lett felújítva a főtengely.Nem a Dinamótól jön a kopogás,tehát az is kilőve.
Léccyke valaki segítsen mostmár.
Szia! Gyújtókábel, gyertyapipa, gyertya rendben? Nekem ott volt egyszer kontakthibás, ahol a gyújtókábel a trafóba megy.
Sziasztok kérlek titeket válaszoljatok a 12171-es hozzászólásomra lécci fontos lenne köszi előre is .
HY! Kellene nekem egy olyan alátét ami a 150-es etz kuplungagyában van. A szélét rá kelle verni a kuplungagy anyájára. Olyan kellene amelyiken van egy kis fül ami át van fúrva és azt rá kell rakni az egyik kis rúdra.
Jah bocs gyárilag lehet hogy kb 6e-t pörögnek,nem tom enyém enyhe tuning van rajta.azért foroghat annyit.
Pörög az sztem 7-8 ezeret is ha kihúzom az 1-est.enyém óra szerint igen.Legalább is régen pörgött ennyit,azóta szétment a fogaskerék már benne,az álló fogaskerék vagy mi,és nem tok szerezni olyat.nem tudjátok honnan lehet?
"...mennyit pörög egy TS 125 nagyon maximumon?Hány ezres fordulat?"
Egy TS125 nagyon maximumon kb. 6000-et pörög, úgy hogy közben éppen 6ezres lesz a fordulat. :))))))))
Üdv,
Peti74
Sziasztok!
Én kb.2hete vettem egy 125-ös Ts Mz-t,amit aztán darabokra szedtünk. Most festjük a vázat,aztán az elektronika jönne,de ebben kellene egy kis segítség nekem,mert a régi elekrtonika(ha lehet ennek nevezni) eléggé össze volt gányolva(pl: a lámpák akksiról mentek). Előre is köszike! Hajrá Mz-sek!
Én elég kopasz vagyok ebben a témában.:) Köszönöm az infókat.Tehát hogyha Ts-t veszek akkor mire figyeljek és ha megvettem hogy tuningolhatom,úgy hogy a gatyám is megmaradjon? :P
Sziasztok Mz etz 250-esem van és valamikor ad valamikor nem ad szikrát azt szeretném megkérdezni lehet a hiba és melyik drót felelős a gyújtásért?
Nem egy fehér ?
Heló
mennyit pörög egy TS 125 nagyon maximumon?Hány ezres fordulat?
Hello_! Szerintem se szar a TS! Ebben benne van mg az anyag. Ha a gyújtás és a töltés rendben van akkor szinte a világ végéig is elvisz. Csak rendesen karban kell tartani és nem gagyi utángyártott alkatrészeket vanni hozzá hanem eredeti német cuccokat.
Csak anyira mint a 150-es ETZ-t :)
Es mi neked a tempos?
En igaz egyedul de tartos 90-et tudok fele menni hosszutavon, esetleg 100-at de az mar gyilkossag..de azert birja :) 2 szemelyel is megy enyit csak nehezebben gyorsul.
Ha jol tudom Bambi TS-e 250-es
Fel lehet valahogy tuningolni egy 150es TS-t, hogy kétszeméllyel is lehessen vele tempósan haladni? És kb mennyibe kerülne?
ki mondta hogy a TS szar?
Egy elektornikus fesszabb kell neki es a vilag leg megbizhatobb gepe. A vaz meg jobb is mint a TZ-nek, a motor lehet hogy kicsit gyengebb, de ebbol meg nem sajnaltak ki az anyagot. Szoval a TS tulajdonosok neveben kikerem magunknak :-))
Köszi a választ a tankkal kapcsolatba.Olyasmire akarom megcsinálni mint Bambi Ts-e,csak úgy hallottam hogy a Ts szar.Szerintetek hozzákezdjek eggyátalán vagy haggyam a búsba?
Akkor ts kuplungod van. Vagy a motor is ts?
hosszú hatos csavar?
hol?
nekem csak a 6 kis pöcök van amibe azt a kis pálcikát kell dugni és az tartja a rugókat
Akkor ezek hézagló alátétek vagy biztosítók? Vagy mindkettő van benne?
Na szóval szerintem kell bele: a persely és a csapágy közt egy hézagó, a persely és kuplangagy közé egy hézagoló, kell a kuplungagy csavarjához egy biztosító (a baloshoz), meg kivülre a három biztosító a hosszú 6os csavarokhoz.
Most vettem 1 új kuplungagyat. adtak hozzá 4 alátétet. az egyik sárga színű(olyan mint a réz) a szélén pedig van egy kis bevágás és le van hajlítva a bevágott rész. a másik olyan mint egy kupak ennek is van belül egy kis füle a harmadik a rögzítő alátét a negyedik pedig olyan mint egy simson lánckerékanya rögzítő alátéte. Aki tudja hogy minek hova kell mennie az segítsen legyenszíves!!
_________________
már találtam a google-ben. Valaki tudja hogy hogyan kell a kuplungagyat visszarakni 150-es etz be? Kaptam vele vagy négy alátétet! SEGÍTSETEK HOLNAPRA KELL A MOTOR!!!!!!!
Próbáld meg itt bal oldalt a szakirodalomban a "Hogyan javíthatom motorkerékpáromat?" vagy az "ETZ 125/150 alkatrészjegyzék"-nél.
Hali! Valaki küldjön már nekem egy 150-es(vagy 125-ös)etz robbantott ábrát! SÜRGŐS!!!!!
Alapesteben nem jó, mert mások a felfogatási pontok, de biztos hogy rá lehet "faragni" mert én is ráfaragtam a Ts 250/1 cross mocimra a 150-es ETZ tankot.
ETZ 250-hez keresek jó állapotú karburátort, amiben nem zörőg a súber és tisztességesen állítható az alapjárat. Elsősorban Veszprém környékén keresem, esetleg alakatrész csere érdekel, ha tudok adni.
Hello.
A Ts tank jó a 150es Etz vázára?
Helló!
Engem érdekel a főfékhenger meg a km óra! Vidéki vagyok de szoktam járni pesten. Csak az a gond hogy nem nagyon vagyok ott ismerős! Esetleg ha meg lehetne oldani hogy a nyugatinál üssük nyélbe az üzletet??!
Üdv
MZ Alkatrészek
Első kerék 18-as használt - 2000 Ft
Hátsó kerék 18-as használt - 2000 Ft
Féktárcsa használt - 3000 Ft
Féktárcsa fúrva szép munka használt - 5000 Ft
Kipufogó+könyök használt - 1000 Ft
Komplett első lámpa foncsorral H4 használt - 3500 Ft
Henger+dugó használt - 4500 Ft
Műszerfal konzol 251-es GYÁRI ÚJ - 2500 Ft
Főfékhenger használt - 3000 Ft
Polírozott szívócsonk használt - 1500 Ft
Generátor komplett (álló+forgó) használt - 4000 Ft
2.75X18 Mitas - 2000 Ft
90/90 18-as Heidenau K44 - 3000 Ft
Gyári ÚJ Lánc! - 3500 Ft
Műszerfal komplett órákkal, gyújtáskapcsolóval - 5000 Ft
Fordulatszámmérő - 2000 Ft
Km-mérő óra - 2000 Ft
Elektronikus gyújtás komplett - 8000 Ft
Lengővilla használt - 3000 Ft
Első teleszkóp fölső szár használt - 3000 Ft/db
Alsó+fölső kormánykifli - 1500 Ft
TS Lánckerék hátsó bakelittel komplett - 3500 Ft
1 pár Mikuni 28-as karburátor - 10000 Ft
Ezeken kívül még rengeteg MZ alkatrész van, telefonon lehet érdeklődni:
Bambi - 06 20 342 0977
Postai utánvétel nincs, csak személyesen lehet megvásárolni a termékeket!
Váoooo!! úgy látom szerezni kell egy nyomatékkulcsot:)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|