hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 30. szerda 
Katalin, Kitti

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Kobra1
válasz erre | email2006-05-22 10:45:25
A szivotortok beáramló sok fals levegő miatt ehet többet a motorom? hiszen több levegővel hamarabb elég!
BAmbi irta hogy van neki egy ilyenje!
Kérdés hozzá:
Teljesen repedés mentes? mrt akkor megvenném!
Tudja vki a mélcimét?
köszi
sorszám: 12215 (52981)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-05-22 10:35:41
Vki próbálkozott már benzin szint mérő kivitelezésére?
nekem van egy skoda 120L benzinszin mérőm ,és valahogy meg szeretném csinálni hogy valósághűen mérjen!
Segitsetek!
sorszám: 12214 (52980)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-05-22 10:34:21
A szivótorok miatti fars levegő bekerülése miatt lehet hogy jobban füstől a gép?
Nektek a nagyon jól megcsinált ETZ250 hány km -t szokott kibirni?
mert nekem egy nagyon remek ilyen gépem van ,és tartok attól hogy a szezonba egyszer csak ... paff!
sorszám: 12213 (52979)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-22 10:30:36
blokkcsere ugy megy hogy muszakira elviszed a motort, ott levizsgaztatjak, es megkapodd hogy muszakilag megfelel a motor, persze csak tipus azonos blokk eseten, ezzel bemezs az ocsmany irodaba ahol kicserelik a forgalmit es atirjak a motorszamot, ha van szamlad a blokkrol, vagy igazolni tudod valahogy hogy a tied.
sorszám: 12212 (52978)
(előzmény: jawa lovas, 2006-05-21 22:21:23)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-22 10:27:06
nekem van felesleges 6V-os dudam TS-rol
sorszám: 12211 (52977)
(előzmény: kowy, 2006-05-21 12:54:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-22 10:17:02
nekem mindez rendben volt megis bekopogott
Termeszetesen tobb gyertyat is kiprobaltam, illetve katalogusbol vettem markas gyertyat, mas hoerteket is kiprobaltam, magas oktanszamot is, semmi nem befolyasolta a kopogast. A gyujtasom pedig mindig rendben van, ezt halal pontosan a gyari ertekekre szoktam allitani.
sorszám: 12210 (52976)
(előzmény: RAjki József, 2006-05-20 22:14:07)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-22 10:13:10
Mondjuk ebben van igazsag, de ez az ETZ-re is vonatkozik, csak mivel fiatalabb gep jobb eselye talalsz problema menteset.
sorszám: 12209 (52975)
(előzmény: levendel, 2006-05-20 20:08:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-22 10:11:45
erdekes nekem is csinált ilyet, nem jottem ra igazabol mi okozza. En arra fogtam hogy 125-os henger 150re van furva, tehat tul nagy a kompresszia. Gyanakodtam arra, is hogy nem volt letorve a szivo es kipufogo nyilasok ele es ebben elakadhat a dugatyu pereme. (mostmar tudom , hogy a gepmuhelyes ezt nem csinalja meg)
Nekem fokozatosan megszunt ez a jelenseg a bejaratas vegere....mostanra a dugatyu ele is szepeb le van kerekitve :) szoval en ezt tartom leg valoszinubnek.
sorszám: 12208 (52974)
(előzmény: Somebody, 2006-05-20 17:18:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-22 10:05:08
sajna ilyen szinten szerintem senki nem nyomja fejbol. En elegge othonosan mozgok a villanyoskodasban, de en is minden alkalommal eloveszem a bekotesi rajzot amikor hozzanyulok. Ezt letoltheted a "Szakirodalom" rovatbol.
sorszám: 12207 (52973)
(előzmény: charlie, 2006-05-19 19:10:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-22 09:59:52
utolso fokozatban 7000, de igazabol 6000ig gyorsul, utana mar csak kinlodik. Alacsonyabb fokozatban sohasem neztem, de uresben lazan akasztja a muszert :)
sorszám: 12206 (52972)
(előzmény: Péter mz, 2006-05-19 18:45:36)

 
 
NoNamE
válasz erre | email2006-05-21 22:48:16
Most tudok csak írni sorry.Visszatérve türelmem az van bőséggel:) Haverommal két pannoniát és egy danuviát szerelgetünk,de ez nemide tartozik ez MZ fórum:)Ismerek sok motorost és sokféle motorral mentem már(habár csak A1es jogsim van,dehát motorozok pár éve),és tettszenek is,de igazából a "jóöreg" motorok fogtak meg.És mivel pénztárcám sem engedi, hogy milliókat kölcsek a motoromra hogyha kell egy dugó ezért jár még egy plusz az MZ-nek,mivel sok alkatrészt lehet hozzá kapni ( a rengeteg utángyártott alkatrésztől aminek sokszor semmi hasznát nemvesszük, eltekintek pl:műanyag oldaldekni:D ).Nemigazán kifizetődő egy japcsi 125ös motor.Egy megcsinált "öregfiú" százszor többet ér mert odafigyeléssel egy ÖRÖK darab.Mentem már jól összerakott,gyönyörű állapotban lévő mz-vel és tudom mien a gány,agyonkergetett mz is.A tuningot sem úgyértem,hogy "hasítson mint gépállat" meg "lenyomunk mindenkit",hanem jól összerakni,úgy hogy kétszemélyel vagy felpakolva se dadogjon le egy hosszabb úton.Tehát kihozni belőle amit lehet.És mivel ez egy nyílvános fórum gondoltam megkérdezem,hogy pl membránon kívül mitvegyek majd bele hogy kicsit jobban menjen,biztonságosan,hosszútávon úgy,hogy a motor se károsodjon.Erre a kérdésre szeretnék választ kapni.Nemtudom hogy a 250es Ts belefér-e abba a 11Kw-os határba amit a jogsi előír?(mert a P12-es pancsi igen)
sorszám: 12205 (52959)
(előzmény: levendel, 2006-05-20 20:08:00)

 
 
jawa lovas
válasz erre | email2006-05-21 22:21:23
Hali! lehetséges ha bemész a KPM hez és kérsz egy átépítési engedély ahol kérelmezed az új motor beépítését! Kb. 12000Ft. De azért mérget ne vegyél rá ahány annyi szabály!
Üdv.: Laci
sorszám: 12204 (52958)
(előzmény: djlecho, 2006-05-21 18:17:03)

 
 
djlecho
válasz erre | email2006-05-21 18:17:03
Sziasztok!Nekem olyan problémám van hogy vettem egy mz ts 250/1-est.De hülye voltam és megszívtam a motorszámmal.Az lenne a kérdésem hogy van-e törvényes útja hitelesíteni ezt a blokkot vagy kell szereznem-e egy másikat, amihez van forgalmi.
sorszám: 12203 (52942)

 
 
GSXF
válasz erre | email2006-05-21 17:10:23
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy fel lehet-e rakni TS 250-re az ETZ 250es kupplungot? mert az etz-n már nem axiális csapágy van a kupplungban, hanem sima. Működni fog azzal is? vagy az etz-nek más a kinyomószerkezete is?
sorszám: 12202 (52937)

 
 
devil
válasz erre | email2006-05-21 16:12:18
etz251 tank elado, erdeklodni mailban
sorszám: 12201 (52934)

 
 
jawa lovas
válasz erre | email2006-05-21 13:49:45
Nekem van!!!
sorszám: 12200 (52928)
(előzmény: kowy, 2006-05-21 12:54:11)

 
 
ede22
válasz erre | email2006-05-21 13:44:57
Kldj légyszi képet!
Helyileg hol van??
Küldj tel számot is.
hever@tvn.hu
sorszám: 12199 (52924)
(előzmény: Csehcsoda, 2006-05-21 11:55:58)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2006-05-21 13:24:01
Jó néz ki nagyon... mit csinaltal az oldaldeknivel? h ijen fényes?
sorszám: 12198 (52920)
(előzmény: kowy, 2006-05-21 12:54:11)

 
 
kowy
válasz erre | email2006-05-21 12:54:11
http://kepfeltoltes.hu/060513/K_p_007_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
6 voltos dudát keresek a gépemre, ha van vkinek vagy tud valahol az jelezze!
Előre is köszönöm!
sorszám: 12197 (52918)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2006-05-21 11:55:58
Az előbb félkészen elment a hozzászólás. Hoppá.
folytatás:
Műszakija nincsen, de szinte így ahogy van megkapná. Nekem már nincs időm foglalkozni vele, 2 másik gép mellett, így lelkes szocimotoros társat keres.
Ára: 17.000 magyar forint.

Képeket emailben küldök.
sorszám: 12196 (52912)
(előzmény: Csehcsoda, 2006-05-21 11:51:10)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-05-21 11:51:26
Hali!
Nem tudom,amit írtam lentebb,az a kopogás lehet esetleg attól,hogy a kuplungkosarat rosszul hézagoltam be,és a távtarógyűrűn mozog kb 1-1,5 mm a tengely felé?ez okozhat kopogást magas fordulaton Ts125-nél?
sorszám: 12195 (52911)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2006-05-21 11:51:10
Sziasztok!

Eladó egy TS125, jó állapotban, régi rendszámmal, félig üres adásvételivel.
sorszám: 12194 (52910)

 
 
charlie
válasz erre | email2006-05-21 09:58:13
Szerintem nekem is a kábel volt kontakt hibás . Kössz a hozzászólást.
sorszám: 12193 (52904)
(előzmény: rebel56, 2006-05-20 16:23:40)

 
 
asztalos
válasz erre | email2006-05-21 07:13:54
Hali!

Nekem is ugyanez a problémám én is most fúrattam és azóta így bekopog. Én cseréltem gyertyát, mexakítót, kondit, folytótekercset, és 3 mm nél van az előgyújtás, szóval én már feladtam mert nem tudok rájönni mi lehet a probléma. Valaki azt tudja, hogy összerakás után miért kellett az alaplapot teljesen hátra(a kislánckerék felé) állítanom hogy beállítsam a 3 mm előgyújtás. A főtengelyet óvatosan ütöttem de nem hiszem attól lenne.
Ja TS 125-ről volt szó
sorszám: 12192 (52896)
(előzmény: RAjki József, 2006-05-20 22:14:07)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2006-05-21 02:23:51
Vagy kiszőrösödött a bowden. Nekem ez volt most a gázbowdenemmel. Nem ment vissza, csak ha megrángattam. Szétszedtem és már csak 2 szál tartotta. :DDD
sorszám: 12191 (52894)
(előzmény: imi123, 2006-05-20 23:13:12)

 
 
Rockerke
válasz erre | email2006-05-21 01:17:23
Lenne vkinek ETZ125-re fékkar eladó?
bubue@freemail.hu
Írjon lécci:)
sorszám: 12190 (52892)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-05-21 01:03:52
Egyszerű, be van rágódva a menesztő és/vagy a külső ház.
Általában ha lamellákat cserélsz, új lammellákra, akkor úgyis megvlátozik a helyük és a jelenság elmúlik.
Persze ha a berágódás nyomait megtalálod, akkor finoman reszelővel is lehet javítani a dolgon.

Üdv,
Peti74
sorszám: 12189 (52889)
(előzmény: imi123, 2006-05-20 23:13:12)

 
 
imi123
válasz erre | email2006-05-20 23:13:12
HElló!

Meg tudnátok mondani, h a 250-es ETZ kuplungja mitől akadhat időbként fenn? Kiemelve marad, ha megrángatom a bóvdent, akkor eddig szerencsére visszaugrott. De mi lehet ami megakad vagy megszorul?
sorszám: 12188 (52885)

 
 
RAjki József
válasz erre | email2006-05-20 22:14:07
A Ts-125-nek ilyen bekopogás esetén a gyújtás alaplap lehet elfordulva ! Vagy rossz a gyertya !Nekem is ez van . Most újítottam fel !
sorszám: 12187 (52884)
(előzmény: Somebody, 2006-05-20 17:18:24)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-20 21:44:47
mondd ki nyiltan: olyan személyt keresek, aki ingyen megszereli a motorom. És ha elégedett leszek, máskor is az illetővel fogok dolgoztatni. ;-)
sorszám: 12186 (52881)
(előzmény: Martin, 2006-05-20 21:24:13)

 
 
Martin
válasz erre | email2006-05-20 21:24:13
csátok!kéne egy kis segitség!szeretet 250-ess etz-en kéne belöni a gyujtást!és most nem oan emberekre gondolok hogy csak a péz csak a pénz!ha érdekelne akor léci irj mert a mz-m nem pörög ki "c"re!köszi!tokodimotoros@hotmail.com!léci vegyél fel msn-en köszi elöre is
sorszám: 12185 (52878)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-05-20 20:46:26
Fighter.
"... a szélét rá kelle verni a kuplungagy anyájára..."

Remélem csak elírtad. Motort nem szerelünk úgy hogy "ráverjük" az egyik alkatrész a másikra. A 150es ETZ kuplunkgájban sem tudok olyan alkatrészről, amelyiknek az lenne a helyes szerelési menete, hogy rá kell verni valahová.
Szerintem neked egy biztosítóalátétre van szükséged, amit a gyári, távtartó szerepet betöltő hatlapfejű csavar oldalára kell felhajtani, meghúzás után.
Azt javaslom, ha csak ennyi a hiány, akkor ne keresgélj, hanem gyártsd le magad valami lemezből. Arra figyelj, hogy a vastagsága ugyanakkor legyen, mint a másik kettőnek,mert a kuplung hézagoló táblázatban a gyári alátét vastagságával számolnak.

Apropó, kínáltam nemrég az alkatrész fórumon egy rakás kuplung hézagoló lemezt, a tányérrugós kistézé kuplungokat ezzel illik kihézagolni (persze lehet bármivel). Nem kell esetleg ? Van még hozzá két csavar, egy nyomólap, egy tányérrugó és egy lamella.
Valaki ?

Üdv,
Peti74
sorszám: 12184 (52873)
(előzmény: fighter, 2006-05-20 13:33:10)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-05-20 20:08:00
Noname! Neked japán motor kell. Én tudom. Érzem. Becsszó. A TS-hez türelem kell. Ha te megkérdezed, hogy érdemes-e egyáltalán belefolyni, akkor neked ilyened nemigen van.
sorszám: 12183 (52870)
(elözmény: Keri, 2006-05-19 16:30:15)

 
 
kabeles
válasz erre | email2006-05-20 20:06:48
Nem a gyujtás hagy ki?Az is okozhat koppanásokat.Az én 25o-esem akkor csinált ilyet,ha visszaengedtem a gázt.Megszakító baja volt.
sorszám: 12182 (52869)
(előzmény: Somebody, 2006-05-20 17:18:24)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-05-20 17:18:24
Helló mindenkinek!
Segítség kéne!Mindenki írjon léccy aki tapasztalt már ilyet,vagy sejti mi lehet a hiba a motoromon.
Annyi a gond,hogy most lett felújítva,minden jó rajta,Fag csapágyak mindenhol,a kuplungkosárnál SKF.A főtengely most lett felújítva,nagyon szép,és jó minden,húzom neki negyed félfordulatig,nagyon szép süvítő fütyülő hangja van,komolyan jó,és annyi a problémám,hogy hirtelen gáznál felpörög a gép,és valami koppan egyet,majd amikor esik a fordulat vissza,többet koppan és hangosabban,4-5 ször is koppan.olyan a hangja,mintha a dugattyúra mérné valami az ütést.Szerintem főtengely nem adhat ilyen hangot,mert felújított,CKR hajtókar,egy felújított nem üthet.
szóval mi lehet a baj?
Nem értem a megkopott hengerben az illeszkedés miatt adhat ilyen hangot egyáltalán?
ha közel hajolok inkább a henger belsejéből jön a koppanás.
Olyan hogy kirántom az 1-est,és gáz vissza,egyidőben vele kuplunkg be,aztán kopp-kopp-kopp,2-esbe be,kuplung ki ,gázt neki,egyből jó,semmi rossz hang,ilyen a váltás,magasabb fordulaton.
Mi okozhat ilyen kopogást magas fordulaton TS 125-nél,ha most lett felújítva a főtengely.Nem a Dinamótól jön a kopogás,tehát az is kilőve.
Léccyke valaki segítsen mostmár.
sorszám: 12181 (52867)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-05-20 16:23:40
Szia! Gyújtókábel, gyertyapipa, gyertya rendben? Nekem ott volt egyszer kontakthibás, ahol a gyújtókábel a trafóba megy.
sorszám: 12180 (52863)
(előzmény: charlie, 2006-05-19 19:10:19)

 
 
charlie
válasz erre | email2006-05-20 15:45:23
Sziasztok kérlek titeket válaszoljatok a 12171-es hozzászólásomra lécci fontos lenne köszi előre is .
sorszám: 12179 (52862)

 
 
fighter
válasz erre | email2006-05-20 13:33:10
HY! Kellene nekem egy olyan alátét ami a 150-es etz kuplungagyában van. A szélét rá kelle verni a kuplungagy anyájára. Olyan kellene amelyiken van egy kis fül ami át van fúrva és azt rá kell rakni az egyik kis rúdra.
sorszám: 12178 (52858)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-05-20 08:52:36
Jah bocs gyárilag lehet hogy kb 6e-t pörögnek,nem tom enyém enyhe tuning van rajta.azért foroghat annyit.
sorszám: 12177 (52848)
(előzmény: Somebody, 2006-05-20 08:50:29)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-05-20 08:50:29
Pörög az sztem 7-8 ezeret is ha kihúzom az 1-est.enyém óra szerint igen.Legalább is régen pörgött ennyit,azóta szétment a fogaskerék már benne,az álló fogaskerék vagy mi,és nem tok szerezni olyat.nem tudjátok honnan lehet?
sorszám: 12176 (52846)
(előzmény: peti74, 2006-05-19 22:24:20)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-05-19 23:08:37
khhmmm ETS.:-)bocsi.
sorszám: 12175 (52840)
(elözmény: Keri, 2006-05-19 16:39:44)

 
 
peti74
válasz erre | email2006-05-19 22:24:20
"...mennyit pörög egy TS 125 nagyon maximumon?Hány ezres fordulat?"

Egy TS125 nagyon maximumon kb. 6000-et pörög, úgy hogy közben éppen 6ezres lesz a fordulat. :))))))))

Üdv,
Peti74
sorszám: 12174 (52839)
(előzmény: Péter mz, 2006-05-19 18:45:36)

 
 
Borsodi Mz-s
válasz erre | email2006-05-19 19:54:15
Sziasztok!
Én kb.2hete vettem egy 125-ös Ts Mz-t,amit aztán darabokra szedtünk. Most festjük a vázat,aztán az elektronika jönne,de ebben kellene egy kis segítség nekem,mert a régi elekrtonika(ha lehet ennek nevezni) eléggé össze volt gányolva(pl: a lámpák akksiról mentek). Előre is köszike! Hajrá Mz-sek!
sorszám: 12173 (52832)

 
 
NoNamE
válasz erre | email2006-05-19 19:18:04
Én elég kopasz vagyok ebben a témában.:) Köszönöm az infókat.Tehát hogyha Ts-t veszek akkor mire figyeljek és ha megvettem hogy tuningolhatom,úgy hogy a gatyám is megmaradjon? :P
sorszám: 12172 (52831)

 
 
charlie
válasz erre | email2006-05-19 19:10:19
Sziasztok Mz etz 250-esem van és valamikor ad valamikor nem ad szikrát azt szeretném megkérdezni lehet a hiba és melyik drót felelős a gyújtásért?
Nem egy fehér ?
sorszám: 12171 (52830)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2006-05-19 18:45:36
Heló
mennyit pörög egy TS 125 nagyon maximumon?Hány ezres fordulat?
sorszám: 12170 (52829)

 
 
fighter
válasz erre | email2006-05-19 18:16:11
Nem. 150-es etz.
sorszám: 12169 (52826)
(elözmény: Keri, 2006-05-19 15:15:00)

 
 
bazsi
válasz erre | email2006-05-19 17:20:04
Hello_! Szerintem se szar a TS! Ebben benne van mg az anyag. Ha a gyújtás és a töltés rendben van akkor szinte a világ végéig is elvisz. Csak rendesen karban kell tartani és nem gagyi utángyártott alkatrészeket vanni hozzá hanem eredeti német cuccokat.
sorszám: 12168 (52820)
(elözmény: Keri, 2006-05-19 16:39:44)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-19 17:12:32
Csak anyira mint a 150-es ETZ-t :)

Es mi neked a tempos?
En igaz egyedul de tartos 90-et tudok fele menni hosszutavon, esetleg 100-at de az mar gyilkossag..de azert birja :) 2 szemelyel is megy enyit csak nehezebben gyorsul.

Ha jol tudom Bambi TS-e 250-es
sorszám: 12167 (52818)
(előzmény: NoNamE, 2006-05-19 16:47:25)

 
 
NoNamE
válasz erre | email2006-05-19 16:47:25
Fel lehet valahogy tuningolni egy 150es TS-t, hogy kétszeméllyel is lehessen vele tempósan haladni? És kb mennyibe kerülne?
sorszám: 12166 (52815)
(elözmény: Keri, 2006-05-19 16:39:44)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu