:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
nem tudjátok hogy ki használja a kék Keeway Exceend enduró motort?
Futár Peti:
Hétfőtől -péntekig 8:30-18ig
Szombaton:10-13ig
TEL:06-1-312-1526, 06/20-9769-688
etzpety, köszi az infót, Szegeden hol? Néha kell mennem kocsival oda.
Hy!
Még mindig kopog valami,és kérdem ha leszedem a hengerfejet,és ha a dugó nagyon nagyon minimálisan,de érezhetően kézzel mozog kicsit jobbra balra,okozhat kopogást?főtengely minden tuti jól raktam össze,mert van gyakorlatom szerelés terén,simót is jól megcsináltam nem kopog,csak gyűrűs.:)
De okozhat ez kopogást főleg a fordulat visszaesésénél?
Szia fater! Tudom hogy rég írtad de én most vettem vadi új kormányzárat az ETZ-mhez! Makón vettem 1800Ft de Szegeden is lehet kapni!
Hello mindenkinek!
Zörög a súberem:(( lehet, hogy ezért megy egyenetlenül 3000 r/m alatt?? Tudja valaki a futár Peti számát? Köszi elöre is.
Hali! Én amikor ezt csináltam eszembe se jutott hogy valami mást is át kellene alakítani így csak simán fel lett fúrva 150re a henger (mert fel lehet)aztán csókol anyád Róza! Ugyanúgy a 125karbi volt fenn. De azóta hallottam hogy ha felfúrják 150re akkor a hengerfejet is ki kell esztergáltatni vagy le kell cserélni 150esére mert különben túl nagy lesz a kompresszió, és az nem tesz jót a főtengelynek, és beindulhat az önműködő állapot is, Bár mint mondottam én semit mást nem alakítottam nem is problémázott és talán a nagy kompresszió miatt de úgy ment a TS mint ökörállat!
Gábor
Nekem van 1 csatos karbim, ami már csak alkatrésznek jó, tehát fúvókák tűszelep, úszóház, súber ilyenek használhatóak belőle, "mindössze" maga a ház lett elbarmolva az előző tulaj által, mikoris a keverékszabályzó csavar helyére egy hegyesre köszörült M6-os csavar volt behajtva!!!! És ez a motor pöcc röff indult és ment, igaz nem a legjobban!!! Na summa summárum ha vkinek kellene alkatrésznek, az jelentkezzen.
Hát keress egy 125ös ETZ-t és tegyél rá 150-es hengert-dugót és 24-es karbit szívócsonkkal. Ennyi a különbség. Ja, és ne mondd meg az ocsmányirodának, hogy ezt tetted :))
Valaki egyébként azt mondta, hogy 22es karbival is tök jól megy neki a 150es henger. (asszem furatni is lehet 125-ből, de ezt majd megmondja valaki aki már csinált itt ilyet)
Az a lámpakeret ritka, mint a fehér holló. Egyszer börzén (1-2 éve) egy pasas csak a lámpakeretet árulta 5000 Ft-ért...
Azért annyit csak akkor ér, ha arannyal van bevonva és gyémántokkal díszítve. :DDDD
Helló Arcok!
Keresek MZ ES 250/2 (trophy)hoz Lámpakeretet és hátsólámpához búrát.Légyszi segítsetek!!!
Vazze.
Hát akkor nyomorult motorba dől a benzin, ráadásul terhelésen is teljsen elrontja a keverést.
Töltsd le innen a szakirodalomból a BVF30-2N karbi leírását és nézd már át. Abban minden alkatrész és méret benne van.
Én már eladtam az utolsó csatos karbimat,
de valaki nézze már meg légyszíves, hogy milyen menetemelkedésű és hosszúságú hatlapfejú csavarral lehet azt az alapjárati fúvóka dugócsavart kiváltani.
Üdv,
Peti74
Sziasztok!
Vizsgázik a mocim és az alábbi dolgok hiányoznak: ETZ125-höz kellene alu középállvány, kilóméteróra-spirás és hátsókernél levő kihajtása kompletten, valamint akkurögzítő és 1 db jobbos visszapillantó.
Kösszi előre is. Ármegjelöléssel ide írjatok légyszi:
tmichal@freestart.hu
de, eleg sok
elmeletileg ugy van, hogy a felsoholtonton van a legnagyobb hezag es azt egy darabig megtartja.
Valoszinuleg nem egyenes a butyok, ferden van felhuzatva ezert a sajat butyken tul van egy masik oldaliranyu utese is....sot az is lehet hogy ket helyen is megszakit.
Szedd le es nezd meg mert vagy alaszorult valami vagy eldeformalodott a pozicionalo pocok. A vegen levo csavarnak nem szabad imbolyognia forgas kozben.
Masik hogy 0,3mm is elegendo FHP-n.
membranozasba en sem vagnek bele, egy rezonator viszont egyszeru es hatasos tuning. Van leiras a szocimotoroson a meretezeserol es epiteserol.
elfaradt a dinamo
Sajnos ez tipushiba.
Nekem 3ezer alatt nincs toltesem...igaz nem zavar mert nem hasznalom ez alatt a motort azt a keves idot amig a lampanal allok pedig kibirja akkumlatorrol.
Persze a lustasagom hatartalan, mert csak a forgoreszt kellene cserelnem ami ott van a polcomon, de amig le nem rohadok ugy hogy hazaig tolni kelljen nem fogom raszanni magama :)
Gyújtásvezérlésre megszakító+kondenzátor helyett. A bütyök helyén egy mágnesgyűrű forog, az vezérli a hall IC-n keresztül a gyújtóáramkört, ahol a késői kiadású (asszem 87-) 601es Trabiknál 2 db tranzisztor (hengerenként 1-1), az emzénél meg egy tirisztor erősíti a jelet. Nincs szikrázás, rendszeres gyújtáselállítódás, rugólebegés, kevesebb a gyújtáskimaradás stb.
A Jawások is ismerik, főleg a Trabis kivitelt.
Peti74 oldala:
http://www.freeweb.hu/e-gyujtas/index.htm
Innen megkapod a válaszokat a kérdéseidre!
:D
Hellótok!
megnézegettem a 251-esem töltésvisszajelzőjét, mert nem égett.
Nem volt bekötve, de csatlakozott a diodahídra, és volt egy ilyen elágazás a vezetékjén(látszik, hogy gyári). Az elágazás saruját rádugtam egy ilyen elosztó szerűség üres helyére (gondoltam oda nem csatlakozik semmi és így nem lifeg össze-vissza) Az eredmény az volt, hogy tökéletesen működött a töltésvisszajelző és közbe folyamatosan világított a bal index.
Ja a feszabályzó valami román elektromos (Satu Mare) márkájú. és 2 kivezetése van +a esetleg a test.
Mi lehet a baj?? hogy lehetne megoldani??
Köszi
Sziasztok mesterek!
Nem vagyok egy szerelo, de skerult osszehoznom egy MZ ETZ 250est..
Nagyjabol meg vagy elegedve vele, de valahogy nincs bennannyi ero, mint kene...
leheez a legszurotol? (ezt meg nem sikerult megkukkantanom ;-) )
bocs......
ez a ****** bögésző....
Sziasztok!
Csodálatos megszakítós 125-ös etz-mhez sikerült trabant jeladót szereznem!
A rögzítése érdekelne, hiszen szerintem akad köztetek,aki csinált már ilyet!
Az is érdekelne, hogy a gyári jeladó, hogy néz ki az etz-n!
Tanácsokat szívesen veszek (adok D), meg természetesen szép képeket is mind a gyári, mind a trabis megoldásról!
üdv néktek!
Lehet h már egyszer kérdeztem a társaságtól, de mire való ez a trabis cucc, ill jeladó?
Sziasztok!
Csodálatos megszakítós 125-ös etz-mhez sikerült trabant jeladót szereznem!
A rögzítése érdekelne, hiszen szerintem akad köztetek,aki csinált már ilyet!
Az is érdekelne, hogy a gyári jeladó, hogy néz ki az etz-n!
Tanácsokat szívesen veszek (adok D), meg természetesen szép képeket is mind a gyári, mind a trabis megoldásról!
üdv néktek!
Hello mindenkinek! Tudna valaki segíteni?
GYÚJTÁSÁLLÍTÁSBAN.Felsőholtponton állítottam 0.4 mm megszak.hézagot.Balra főtengely 3mm,próbalámpa kialudt, meghúzva minden :))Azonban, ha a megszak.bütyköt a legnagyobb csúcsára állítom akkor a hézag 0.8 mm felett van. Nem sok ez 1 kicsit???
:D
Dehát azért ez valahol kib@szás,hogy nemvihetek utast:( Mind1 ettől eltekintünk.Sztetek mit csináljak?
Helló!
Peti74
Te irtál mindenféle jót a csatos ETZ250-es karbirol.
Nekem lehet, hogy hiányos a karbim akkor, mert az alapjárati fúvóka dugoja az nincs benn. Nálunk nem lehet kapni ehhez a karbihoz javító készletet.Le tudnád írni hova mekkora fúvókát tettél?Mit értesz az alapjárati fúvókadugoján? Ha behajtok egy olyan menetű csavart azzal le is dugozom?
Tűszelepen a benzin elzárót érted?
Hello! Szerintem a dugattyú kopog a hengerben , mert kopott és valószínű hogy nagy az előgyújtás. Nekem is ez volt a cross Ts 250/1 motoromban. Én is nagy előgyújtással jártam hogy jól pörögjön, de már olyan kopott volt a henger hogy lötyögött benne a dugó és gázelvételnél kopogott ahogy esett vissza a fordulat :)))
Nem olyan lehetetlen az..:)))Vannak találkozók, ahol jobb is ha otthon hagyja az ember az utánfutót..:)))
Félreértések elkerülése végett, nem vagyok nőgyűlölő, sőt...Mindent iszteletem az övék...:)))
Köszi a választ levendel.Most nézegettem a KRESZ könyvet és látom ám,hogy aztírja,hogy: "A1" alkategoria:Ez a 125cm3 hengerürtartalmat ÉS a 11kW teljesítményt meg nem haladó hajtómotorral ellátott motorkerékpárokhoz szükséges vezető engedély. PFFFF. :S Szted most micsináljak?Ugye utast fogok vinni mert az lehetetlen,hogy nevigyek :) (pillanatra áttvillant az agyamon, hogy csajnélkül megyek motorostalálkozóra :D ).
Előre is köszönöm a választ.
Csáo.
A 125ös ETZ-t körülbelül mennyiből lehet átalakítani 150-esre? Főtengelyt kell-e cserélni?
Télleg ez mé van h leállok a pirosnál este tompítottal? (én úgy oldottam meg, vagy kerültem ki, hogy feljebbvettem az alapjaratot...)
Ez a membránozás azért elég nagy falat. Ha mondjuk TS 150-be akarsz tenni, az még jó, mert arra a méretre még csináltak pl. a japánok. Berakni viszont nem lesz egyszerű, az fix. Csak akkor már nem árt valami töltést is faragni rá, mert a 6v-os 60w-os dinamó elég gyér és megbízhatatlan a rendszer. Összegezve azt mondnaám, hogy inkább keress egy 150-es TZ-t, az még belefér a 11kw-ba is, van öt fokozata (ami kell) és nem purcan le a piros lámpánál ha véletlenül rajtafelejtetted a tompítottat megállás után.
Köszi szépen megpróbálom.Üdv
Még mindig eladó a 250-es etz-m rengeteg cuccal, vizsgával, (fent van az expresszen is) irányár:110 e ft (de ebben rengeteg plussz cucc is benne foglaltatik)
06705140475 Tamás
Szia Keri!!
Érdekelne a 6 V-os duda !!
Küldenél képet róla árral együtt a kowy89@citromail.hu -ra ?
Ja ez furas utan fordulhat elo, amit en mondok es nem a dugatyu aljat hanem a henger falaban a nyilasok elet kell letorni.
Szia Keri!
Tehát azt akarod mondani,hogy a kopogást az okozhatja,hogy a dugattyú aljás a perem,nincs eléggé lekerekítve?
és az ablakba akadhat,és ez adhatja az a kopogó hangot?
Azt vettem észre,hogy ha az alapjáratot lecsavarom,éppen-éppen nem áll le,lehet hallani benne a főtengelyt is ahogy forog olyan halk,akkor hallani jobban a kopogást, kis gáz 2000-3000-es fordulat nagoyn nagyon szép hang semmi zaj,kopogás,és hirtelen gáznál kopp.
De nem értem,hisz a henger nem lett fúrva felújítás után.:(((
Jó nem kopott,bár nagyon nagyon alacsony alapjáraton kicsit azért cirippel a gyűrű aszem.
Ha a beszivott fals levegő miatt a gép erőtlen s nem bir menni akkor az ember jobban húzná neki, a gép csak melegszik s az erőlködéstől is tud sokat zabálni nem??
Sziasztok.
Eladósorba került a 300ccm-es honvédségi ETZ-m. Az ára 130ezer, ebből nem szeretnék engedni.
Tegnap volt érte két tag (135-ért vitték volna), kipróbálták mind a ketten, a motor erejével, a váltóval, a futóművel és a fékkel teljesen meg voltak elégedve, egyedül a motor kinézete nem tetszett nekik. Az 5 évvel ezelőtt készült full-fényezés (a váztól az utolsó kis alkatrészig) a kb 60ezer km alatt (2/3túra 1/3 város) kissé kopott és karcos lett, itt-ott lejött. Ez az egyetlen "baja" a gépnek.
Ha nagyon nem viszi el senki, akkor majd az ősszel nekiállok, szétszedem darabokra az egész kasztnit és szépen újrafényezem az egészet a váztól az utolsó kis alkatrészig. De nem szeretnék csak az eladás miatt így rákölteni a külcsínre, mert úgyis többe lesz, mint amennyit nyerek rajta.
Érdeklődni itt a fórumokon vagy mailben.
Üdv,
Peti74
Kobra.
"Nagyon jól" megcsinált blokkról szólt a kérdés és ezért a válasz is arra vonakozott.
Túrák alkalmával sem volt vele semmi baj.
Szerelni pedig nem kellett, legalábbis javítás értelemben nem, csak krbantartási munkálatok voltak, de azok nem érintették a blokkot.
52 ezer km alatt, 4 hátsó és 2 első gumi csere, évente a telókban szimm. és olajcsere, évente váltóolaj csere, bowdenek kenése, kerékcsapágyból fogyott vagy 6 pár, és 3 láncot is elhasznált, a legjobban az erősített DID bírta, 20 ezer és most is rajta van.
A fogyasztása soloban, minden teher nélkül olyan 5,5-6 l, kétszemély, 50 kg csomag, hatalmas plexi + hegyvidék 8 l.
De ez 300 ccm.
Üdv,
Peti74
Üdv mindenkinek!
Van egy egyszersem használt Shox Suzuka kesztyűm (piros-fekete-fehér színekkel).
A kesztyűt egy kiállításon vettem (észre meg el), de rám kicsi és a kabátomhoz sem passzol. Az eredeti ára 10900Ft volt, én ettől jóval olcsóbban adnám el (ár megegyezés alapján).
Szia! Mindegy, hogy belefér-e, mert az A1-nek két felső határa van: 125 ccm hengerűrtartalom (papíron persze) és 11kW teljesítmény. Hiába fér bele a másodikba, az elsőt bukja.
nekem is van 6v os kürtöm, igaz Trabiról lett leszedve. Ha érdekel vannak 6V os égőim is.
Az igen!!! És közbe sokszor kellett szerelni? Túrák alkalmával nem volt vele semmi baj?
De örülnék ha az enyém is igy viselkedne! Hogy addig hozzá de kellene nyulni a blokkhoz,.olajcserét kivéve! :)
ÉS mit fogaszt a tied?
Kobra1 részére
A false levegő nem okoz túlfogyasztást, hiszen a máshol besurranó levegő miatt nem emel fel elegendő benzint az úszóházból, ezért benzinben szegény keveréket kapsz. A fő tünetei: ingadozó alapjárat, alapjárat közelében nincs erő.
A benzinszitmérő nagyon macerás: a gk tank arányai és főleg formája nem is közelíti a motorét, tehát a mért érték sem lesz arányos a tartalommal. Egy régebbi RT évkönyvben láttam kapacitív mérő szerkezetet, talán egy LED-sorral használható eredményt ad.
Valahol láttam egy régi cikket a neten, amiben azt írták, hogy a gyár tájékoztatása szerint 27000 km-enként szükséges a teljes felújítás (0,5mm-es hengerfúrás stb.)
...Nektek a nagyon jól megcsinált ETZ250 hány km -t szokott kibirni? ...
Nekem konkrétan 52ezer km-t. És azért újítottam fel, mert már volt egy kis hangja főtengelynek, és nem azért, mert megállt.
Szerintem a blokk olyan 60ezret simán elmegy, ebbe félidőben belefér egy gyűrűzés vagy egy fúrás.
Peti74
köszi , már beszéltem vele!
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|