hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 30. szerda 
Katalin, Kitti

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

levendel
válasz erre | email2006-05-25 10:31:40
Mi voltunk külföldön is egy nem különösebben jól karbantartott Ts-sel, csináltunk ugyanígy oldalkocsitúrát is, de semmi gond nem adódott. Igaz komplett dinamót és fesszabot azért vittünk magunkkal.
Én 250es TZvel viszont akárhová (értsd: akár Dél-Amerikába, vagy Szibériába is) nyugodt lélekkel elmennék, max. egy tarcsi elektronikus fesszabbal, gyertyával és egy megszakítóval.
A tudott legkisebb hiba szerintem csak a blokkra és töltésre vonatkozik, minden egyéb probléma menet közben orvosolható, de legalábbis nem gátolja a mozgásképességet.
sorszám: 12315 (53407)
(előzmény: RR_ZOZY, 2006-05-25 10:07:55)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-05-25 10:17:52
Hallottátok, hogy megszűnt a MOL Sprint2T? Vagy engem tájékoztattak félre? Mindenesetre nálunk nincs és nem is lesz, így jó lenne valami hasznos alternatíva: jó minőségű ásványi olaj vagy olcsó /rész/szintetikus. Tudtok valamit?
Most Repsol Moto 2T Sintético-t vettem, ez 2.000 Ft-ba került, de az eladó állítása szerint a szintetikus bázis ellenére ásványi alapú, és ha ez igaz, akkor szerintem sok érte.
sorszám: 12314 (53406)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2006-05-25 10:07:55
Hali!

Ebben a csöppnyi országban bárhová nyugodtan mehetsz vele. Ha viszont tudott hibája van (akár a legkisebb is)akkor inkább el se indulj míg ki nem küszöbölted, mert az meg fogja bosszulni magát.
Az NDK-s gyerekek Drezdából "szaggattak le" a Balcsihoz meg vissza rendszeresen....és a legkisebb hiba nélkül a Trophy-kkal, ETS-ekkel...anno

Mindenre akkor sem tudsz felkészülni,
és persze váratlan dolgok is a pakliban vannak.
Én külföldön még nem jártam az ETZ-vel, de tervben van....oda mondjuk nem mennék egyedül...
sorszám: 12313 (53405)
(előzmény: Kobra1, 2006-05-24 15:51:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-25 09:36:36
Csak a hengert kell bejaratni furas utan, a fotengelyt nem nagyon. Ha meghajtottad es elkezdett kopogni akkor az kesobb is igy csinalt volna.
A hengerben a csapszeg es a dugatyu kovalygasa tud kopogni, illetve a rossz gyujtas.
sorszám: 12312 (53401)
(előzmény: Somebody, 2006-05-25 08:09:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-25 09:31:24
4-5ezer km-et bevallalnek, de inkabb a fenekem zsibbadasa az akadaly nem a motor.
2-3ezernel tobbet meg nem mentem nyaralas alatt de az is boven eleg volt...igaz nalam a nyaralas nem csak a motorozasrol szol.
sorszám: 12311 (53400)
(előzmény: Kobra1, 2006-05-24 15:51:21)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-05-25 08:09:16
De henger nem lett fúrva,az szépen be van járatva,csak a blokkházban lett újítás.
Azt kérdezném,mi okozhat kopogást Ts 125-ben.valami kopog,de már idegesí,és a hengerből jön.asszem

sorszám: 12310 (53386)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-05-25 08:07:31
Heeló!
Most lett felújítva a motorom Ts 125.ös,150-es hengerrel,meg tuningal,éa új csapágyak,felújított főtengely,és még csak 40km volt benne,mikor megpróbáltam hogy húz,és 4.ben kihúzattam 100 ig,nem tudom ez egy új főtengelynél nem káros,ha 1X meghajtom kicsit jobban?Nem mondom éreztem hogy tol a gép.Semmi új hang nem jött azóta a gépből.De káros lehet?
sorszám: 12309 (53385)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-05-24 21:09:22
mit tudtok a Zeus Helmet 803 as sisakról? nekem tetszik,és ma alaposabban is megnéztem ,és sztem nem rossz! 14990et megér! Csak furcsa a fejfogása.
sorszám: 12308 (53373)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2006-05-24 21:07:52
Hello Zoli. :D

Mi történt, hogy egy ETZ-re szántad magad? Lassú már a 22-es? :DDD
Mind1 örülk neki, hogy MZ-s is leszel.

Figyeld meg a motoron, hogy a töltéslámpa nem világít-e halványan magasabb fordulaton (3-4 ezer környékén), mert akkor szarakodik a töltés. (engem nagyon be tudott szopatni) A többit már naggyából elmondták a többiek.

Sok szerencsét, találj jó gépet.

Üdv: Rókapimpó :D
sorszám: 12307 (53371)
(előzmény: poteka, 2006-05-24 14:32:17)

 
 
piki24
válasz erre | email2006-05-24 20:46:43
Hello jawa lovas
Énis raktam rá 150-es hengert.
Nekem nemjött össze a nagyobb föfuvoka,raktam bele 100-ast nagyon rossz lett,vettem bele95-öst valamivel jobb lett de nem az igazi vissza raktam a gyárit(90).Szerintem mindenképpen szerezz rá 150-es karbit.
Nekem a hengerfej is 150-es volt.Remélem tudtam segiteni.
üdv:piki24
sorszám: 12306 (53368)
(előzmény: jawa lovas, 2006-05-24 10:19:33)

 
 
trophylaci
válasz erre | email2006-05-24 18:16:59
125-ös ETZ-n folyik az olaj menet közben a kuplungkinyomó rúd és a tengely között. Hogyan lehetne megszűntetni ha van valami ötlet azt várom
sorszám: 12305 (53349)
(előzmény: rebel56, 2006-05-24 16:30:29)

 
 
trophylaci
válasz erre | email2006-05-24 18:07:54
rokonom 251-ese 7 liter körül evett 2 személlyel 180kg hegyen völgyön+csomag
sorszám: 12304 (53346)
(előzmény: Kobra1, 2006-05-24 15:51:21)

 
 
soldier84
válasz erre | email2006-05-24 18:05:17
Helló!

A harmadik fokozat tényleg a gyengeponok egyike de azt azért nem írtam mert úgyis észreveszed ha próba közben kidobálja...! Szerintem nem sok értelme ven üresben kínozni a vasat! Ha van valahol csörgése azt már 4000 körül simán hallani!! Meg szerintem a próbaút alatt nagyon sok minden kiderülhet! Hajcsd meg jól! Váltogass sokat... Egyébként ha 5.ben 120 at megy az már szerintem elfogadható! Mondjuk arról nem írtál hogy milyen árkategóriában gondolkodsz!? Mert a teljesen penge gépek 140 simán viszik de annak meg van az ára is!!!

Üdv
sorszám: 12303 (53345)
(előzmény: poteka, 2006-05-24 15:09:43)

 
 
trophylaci
válasz erre | email2006-05-24 18:03:08
Sajna műanyagom nincs de tavaly kérdeztem egy boltban volt eredeti 700-ft-ért
sorszám: 12302 (53343)
(előzmény: ZsoZol, 2006-05-24 15:05:04)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-05-24 16:30:29
Utólag láttam, hogy félre is olvastam amit írtál, nem 1-es fokozatban, hanem az egyes fokozatokban, bocs.

Kobra1: nekem egy személlyel + csomaggal (kb. 85 kg) 85-90-es tempóval 4,8 liter körül eszik a fejidomos 251. A legtöbb amit mértem vele mostanában 5.3 volt, abban volt városi + hegyi út kétszeméllyel. Egyébként a régi karburátorommal 6.5-7 liter simán megvolt néha.
Távra el mernék vele indulni bárhová, ahonnan a visszaútra is marad pénzem. :D
sorszám: 12301 (53321)
(előzmény: poteka, 2006-05-24 15:49:46)

 
 
TRibor
válasz erre | email2006-05-24 15:58:29
A világ végére is! De nem árt ha van egy-két ismerős a környéken.
Mo.-n belül egy jól karbantartottal bárhova.
Karcag-Balaton megsem kottyant a motornak nyáron dög melegben.
sorszám: 12300 (53320)
(előzmény: Kobra1, 2006-05-24 15:51:21)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-05-24 15:51:21
nektek mennyit fogyaszt a 250etz tek?
mi az a táv ahova még nyugottan elmertek menni vele?
sorszám: 12299 (53315)

 
 
poteka
válasz erre | email2006-05-24 15:49:46
Hello!
Jaj, eszemben sincs, hogy csapágyasra járassam, dehogy akarom én szénné forgatni! :) csak hát nyilván egy kicsit meghallgatnám magasabb fordulaton is, ha már bemelegedett rendesen, hogy nem ott jön-e elő valami csapágysírás, főtengelykopogás, karbiharákolás, stb.
nincs hozzá szivem persze, mert imádom ezeket a régebbi szoci gépeket.
A váltós tippeket köszönöm, meg fogom ezeket is nézni!
sorszám: 12298 (53314)
(előzmény: rebel56, 2006-05-24 15:29:25)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-05-24 15:29:25
Szia! ETZ-ből már mindegyik ötsebességes volt! Ja, és ha el akarnám adni a mocit, a vevő pedig fizetés előtt egyesben nézegetné a végét tuti megfojtanám! :D Üresben ki kell pörögnie a mérő akasztásáig is, ha van hozzá szíved. Nézd meg a hármas fokozatot nem dobálja-e ki, az gyenge pont szokott lenni. Játssz a váltóval, hogy egyesből is ki tudod-e venni üresbe álló helyben. Üdv!
sorszám: 12297 (53313)
(előzmény: poteka, 2006-05-24 15:09:43)

 
 
poteka
válasz erre | email2006-05-24 15:09:43
Szevasz!

Köszönöm a tippeket először is!
Azért nem vagyok friss szocimotoros, van három Rigám a garázsban, meg volt dolgom Simsonnal is már, ráadásul annak idején a 2T Trabimba is belemásztam derékig :). Szóval gyakorlatilag csak kétütemű dolgaim voltak még nem is olyan régen.
Az olajos teleszkóp meg a tárcsafék lesz a nagy újdonság, azokhoz nem értek, köszönöm, hogy szóltál.
Az lenne még a kérdésem, hogy mondjuk üresben hogyan illene felpörögnie egy 250-es ETZ-nek, és hogy mondjuk mennyit kellene mennie az egyes sebességi fokozatokban? Gyártották esetleg többféle fokozatszámú váltóval, mint a TS-t annak idején?

Előre is köszönöm:
poteka
sorszám: 12296 (53307)
(előzmény: soldier84, 2006-05-24 15:02:18)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2006-05-24 15:05:04
Ja,trophylaci ajánlatát meggondolom,kösz.De kellene hozzá a piros "tallér" műanyag is.Ugye van az is???Műszakira kellene,mert az eredeti megrepedezett.
sorszám: 12295 (53305)

 
 
soldier84
válasz erre | email2006-05-24 15:02:18
Helló!

Hát kismilió dolgot meg kell nézni és még akkor is lehetnek gondok...
-a teló kotyanását mindenképp ellenőrízd
-a tácsafék tárcsájának kopásából lehet következtetni hogy hány kilóméter van a motorban (a km számlálóval szoktak bűvészkedni)
-könyök állapota(mennyire rozsdás...)
-Ha az üléshuzat gyári rajta az egy jó pont (valószínűsíthető hogy nem mentek már vele 100e km-t:-)) Ugyanerre következtethetsz a markolatokon a gumikról.
persze ezeket ki lehet cserélni de némelyi utángyártott cuccot fel lehet ismerni.
-és az egyéb álltalánosan megfigyelt dolgok. Motor hangja(ne csörögjön semmi) fékek fogjanak, idex.....stb
-ha nem volt még kétütemű motorod inkább vigyél magaddal valakit. Hidd el aki jártasabb benne sokkal több mindent észrevesz. Olyan dolgokat ami fel sem tünne egy friss szocimotorosnak...
sorszám: 12294 (53304)
(előzmény: poteka, 2006-05-24 14:32:17)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2006-05-24 14:57:26
Komoly kérdésem van asszem.Nemrég vettem 250-es Trophyt(amihez még mindig keresek lámpakeretet és hátsólámpát).Pajta mélyén rohadt,vagy 25 éve.Be is állt szépen mindene,ahogy illik.Gyűrűcserekor kiderült,hogy MAXIMUMRA fel van fúrva!!!Asszem Trabi v. Skoda a dugattyú.
Egy fickó azt mondta, hogy régen ő is csinált ilyet Trophykkal, de az összes +döglött,úgyanis nem kap felfúrva elég olajat.UGYE EZ NEM LEHETSÉGES!!!
sorszám: 12293 (53301)

 
 
poteka
válasz erre | email2006-05-24 14:32:17
Sziasztok!

Végre-valahára eljutottam odáig, hogy egy 250-es MZ vásárlása előtt állok, valószínűleg tárcsafékes ETZ lesz belőle a végén. Úgy nagyjából képben vagyok a motorokkal kapcsolatban, hogy mit érdemes, mit kell megnézni, de tudnátok esetleg néhány, MZ-specifikus dolgot említeni, amit mindenképpen ellenőrízni kellene? Vannak olyan trükkök, amivel néhány hiba felismerhető?

Előre is köszönöm a segítséget!

üdv:
poteka
sorszám: 12292 (53296)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-05-24 12:53:20
A hátsó lámpa krómozott háza jó állapotban 400 péz körül szokott lenni veteránbörzéken. Rozsdásan, vagy festve meg a 100 forintos árkategóriába tartozik.
sorszám: 12291 (53284)
(előzmény: ZsoZol, 2006-05-24 08:42:04)

 
 
Dino
válasz erre | email2006-05-24 12:41:46
Helló mindenkinek!
De régen írtam ide, na mindegy.
Van egy eladó TS 125-ösöm. Most cseréltem főtengelycsapágyat 200 km-el ezelőtt a főtengely 3000-el ezelőtt eltt felújítva meg akkor kicseréletm az áttételcsapágyakat is meg a kihajtásét is. A henger meg a karbi 150-es ami annyit ment eddig mint a főtengely. A kompresszió mikor legutóbb mértem 12 bar volt. Műszaki van rajta kék színű meg van rajta még krauzer éls egy doboz is ami nem szép de praktikus nagyon és amúgy is le lehet venni :)
Egyedül a hátsó gumi ami már igencsak megkopott de azt adok egy jót csak én már nem akarok kínlódni a cserével.
Árnak olyan 70ezerre gondoltam. Akit érdekel hívjon a 0620 920 39 59-en vagy írjon az etz521@freemail.hu-ra. Képet tudok küldeni. Majdnem elfelejtettem: deluxe.
Az eladás oka pedig a nagyobbra cserélés.
sorszám: 12290 (53279)

 
 
trophylaci
válasz erre | email2006-05-24 12:24:40
Nekem van hátsó lámpa igaz króm nem sok van rajta írj ha kell
sorszám: 12289 (53276)
(előzmény: ZsoZol, 2006-05-24 08:42:04)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-05-24 11:49:53
Bizony,és még örülj ,hogy van.Akár az ülés dísz léc,vagy a fehér csavarok, láncvédő gumi stb stb...
sorszám: 12288 (53268)
(előzmény: ZsoZol, 2006-05-24 08:42:04)

 
 
jawa lovas
válasz erre | email2006-05-24 10:19:33
Helló! Kérdezném most csináltam meg egy TS -t eredetileg 125 de most egy 150 hengert kapott de a karburátor az eredeti és a hengerfej is. Mekkora fúvókákat tegyek bele? Előre is köszönöm az információkat.
sorszám: 12287 (53266)

 
 
ZsoZol
válasz erre | email2006-05-24 08:42:04
Kicsit megijedtem attól,amit Rókapimpó mondott.250es Trophy lámpakeret 5000-ért???Hát a motort vettem majdnem ennyiért!!!
És mi a helyzet a Trophy hátsólámpával??
Be lehet még szerezni valahol?Vagy az is ilyen drága?
sorszám: 12286 (53260)

 
 
hatosgabor
válasz erre | email2006-05-23 22:38:37
Köszönöm a hozzászólásokat! Mindenkinek szép estét!
sorszám: 12285 (53246)

 
 
Eikel
válasz erre | email2006-05-23 21:32:47
Lyukas az úszód!
sorszám: 12284 (53235)
(előzmény: hatosgabor, 2006-05-23 18:20:44)

 
 
Mike
válasz erre | email2006-05-23 21:29:55
Sziasztok! Eladnám jó állapotú, érvényes műszakis 125/1-es Trophy-mat!! eredeti forgalmival, könyvével! Érdeklődni itt: davmiki@freemail.hu
sorszám: 12283 (53233)

 
 
fater
válasz erre | email2006-05-23 20:33:27
Köszi az infót!! Kobra
sorszám: 12282 (53221)
(elözmény: hatosgabor, 2006-05-23 16:30:45)

 
 
fater
válasz erre | email2006-05-23 20:31:49
Hali z25z,
köszi neked is:))
sorszám: 12281 (53219)
(előzmény: z25z, 2006-05-23 19:23:44)

 
 
fater
válasz erre | email2006-05-23 20:30:53
Hi,
Bp.4 Kelemennél láttam csg.tartót.VI.Zichy J. utcában vannak.
sorszám: 12280 (53218)
(előzmény: etzpety, 2006-05-23 20:00:22)

 
 
etzpety
válasz erre | email2006-05-23 20:00:22
Fater nem tudsz véletlenül csomagtartót?
Nagyon kéne mennék túrázni!
sorszám: 12279 (53217)

 
 
etzpety
válasz erre | email2006-05-23 19:57:34
Csá fater! Szegeden a Csaba utcába!
Van ott jópár alkatrész még!Üdv
sorszám: 12278 (53216)

 
 
z25z
válasz erre | email2006-05-23 19:23:44
Pulcz u. 22. Roller motoros bolt. 62/312-049 Inkabb ezt javaslom!!
Van egy masik is a Mars teren, de mar 3x mentem be ugy, hogy ezt meg azt kerek (pelda: elso teleszkop szimmering: srac kiboritott egy zacskobol parat es totozott melyik lehet az; etz hatso teleszkophoz felso szembe gumiszilent, erre kirakott elem a no (gondolom anyuka) a hengerbordak koze valo gumit; a harmadik alkalommal, meg amikor mentem, hogy mit keresek es ertetlenul nezett ram (apuka) majd gyorsan ravagta, hogy nincs, gondolom lovese nem volt a dologrol, akkor mar nem mentem negyedjere be...inkabb a pulcz u-ba, ha epp nincs nekik, akkor megrendelik. Mondjuk jobban felszerelet bolt eleve, es eleg korrektek.
sorszám: 12277 (53213)
(elözmény: hatosgabor, 2006-05-23 15:42:56)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-05-23 18:49:08
Vagy a szikra nem pontosan jókor van.
nekem olyan volt hogy álítgattam a gyujtás,és olyan utógyújtást állítottam,hogy nagyon nehezen vette a fordulatot.meg nem is indult olyan könnyen.
az a jó,ha szép őszbarna(világosbarna színű a gyertya)de nem baj az se,ha kicsit mélyebb barna színű,az a lényeg jól kiégeti,jókor van a szikra,így a hatásfoka se rossz a motornak.
sorszám: 12276 (53210)
(előzmény: hatosgabor, 2006-05-23 18:29:30)

 
 
bazsi
válasz erre | email2006-05-23 18:34:32
Én akkor erős benzinkeverékre tippelek.
sorszám: 12275 (53206)

 
 
hatosgabor
válasz erre | email2006-05-23 18:29:30
Csövi!
Elég olajos a gyertya(Brisk 14).
Az a gáz, hogy még én sem vagyok nagy mz mágus(még), ezért nem is merem darabokra szedni addig, mig nem tudom mi lehet a fö ok. De lehet, hogy végül teljes boncolás lesz belöle...
sorszám: 12274 (53205)
(előzmény: Somebody, 2006-05-23 18:22:15)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-05-23 18:22:15
Helló!
Én ugyan elég tapasztalatlan vagyok,de elképzelhető a gyujtás nem a legjobb helyen van nem lehet?(de általában erős dugulás kokszolás okozzhatja az alacsony fordulaton a teljesítményt,magason meg nem tud kipufogni,mert így elég erős a folytása
Megnézted gyertyát milyen színűre égette ki?
sorszám: 12273 (53201)
(előzmény: hatosgabor, 2006-05-23 17:31:52)

 
 
hatosgabor
válasz erre | email2006-05-23 18:20:44
De kuplungtól függetlenül, üresben fel kellene pörögnie szépen, nem?! Mert ugy sem akar, hiába húzom neki...
sorszám: 12272 (53200)
(előzmény: TLT Csabi, 2006-05-23 17:47:00)

 
 
hatosgabor
válasz erre | email2006-05-23 18:18:26
Csövi!
A légszűröt már néztem, az elég jó állapotban van, meg kifújtam, amennyire tudtam.
sorszám: 12271 (53199)
(előzmény: bazsi, 2006-05-23 18:13:17)

 
 
bazsi
válasz erre | email2006-05-23 18:16:16
Hello! Nekem is ez volt a gond hogy lötyögött a dugó a hengerben és ezért kopogott gázelvételnél. Gyorsításnál nem volt semmi kopogás, hanem ccsak gázrlvételnél. Ja és nagy volt az előgyújtásom kicsit visszább vetttem és már nem kopogott annyira.
sorszám: 12270 (53198)
(elözmény: hatosgabor, 2006-05-23 15:11:57)

 
 
bazsi
válasz erre | email2006-05-23 18:13:17
Csak 1 tipp: Légszűrőt nézd meg hogy milyen
sorszám: 12269 (53197)
(előzmény: hatosgabor, 2006-05-23 17:31:52)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2006-05-23 17:47:59
mongyuk a kipuffduguláson ez nem segít egy kicsit sem...:)
sorszám: 12268 (53195)
(előzmény: TLT Csabi, 2006-05-23 17:47:00)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2006-05-23 17:47:00
Az enyém is csak egy bizonyos fordulatig hajtotta, aztán állítottam a kuplungon, és most jó. nem tom lehet h nem ez a problemmatikája. de meg lehet próbálni...
sorszám: 12267 (53194)
(előzmény: hatosgabor, 2006-05-23 17:31:52)

 
 
hatosgabor
válasz erre | email2006-05-23 17:31:52
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. 250-es ETZ-mmel van gond. Könnyen elindul,de minden sebességnél csak az elején húz pár ezres fordulatig, utána semmi.Üresben sem akar tisztességesen felpörögni. Mintha vmi visszafogná!? Hétvégén próbálgattam, mentem vele, de nem lett jobb, sőt megállt, persze a leglehetetlenebb helyen. Utána nem is tudtam berúgni. Füstöl is nagyon.
Gyanakodom a kipufogó dugulására is. Viszont azt nem tudom hogy tudnám kipucolni?! Kössz a segítséget elöre is.
sorszám: 12266 (53189)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu