:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
szerintem nagyon jo olaj ez, en is ezt hasznalom, semmi fust, semmi korom
egy resszintetikusnak azert vannak nyomai, bar nem anyi mint az Arolnak.
Ha jol tudom minden olaj asvanyi alapu, az adalekolas es a feldolgozas teren kulonbozik.
Szted? Hayabusába! :)
ETZ250 be!
Köszi!
Ilyen kompresszió mérőt lehet kapni kereskedelmi forgalomban és kb mennyi az ára?
Hello mindenkinek! Motorfelújítás után vagyok (ETZ 250) Elektromos gyújtásom volt, amit kiiktattam.Vettem megszakító bütyköt, amit felcsavaroztam a generátor forgórészére, a másik helyett. Képtelen vagyok gyújtás állítani, mert a legnagyobb hézag nem a FHP-on van. Lehet, hogy a gen. forgórész van rosszul feltéve???
Benzinnel vagy petrojlummal is kimoshatod a blokkot olajleeresztés után. Persze szikrákra ügyelni kell, és leeresztés után jól ki kell szellőztetni (mondjuk kiteszed egy napra nyitott olajbetöltővel és leeresztőcsavarral a napra). De az olaj ezután sem fog tartósan tiszta világosbarna maradni. Azért van a motorokban az olajszűrő, mert ilyen a természetje.
És az sem árt ha a motor egy kicsit a mérés előtt be van melegítve
vki használt már blokkmosó adalékot lerakódott olajszennyeződések meglazitása,kiűritése végett?
STP ezt néztem ki,de csak autokhoz irja,3dl=> 3-6Les auto motorba kell önteni ,majd 15 percig magasabb fordulatszámon járatni ,és lecserélni az olajat! elvileg nagyon jó!
Csak én félek hogyha hozzáöntök (mert hozzá kell) a benne lévő olajhoz ,akkor nem tesz kárt a simmeringekben? nem nyomja ki?
ha vki használt ilyesmit irjon ,mert a motorom 6 évet ált ,és esedékes lenne az olajcsere, de ha csak simán lecserélem akkor az uj olaj kb 50 km után teljesen beszenyezősik a rengeteg lerakodott cucctol!
És teli gázt kell neki huzni!
Sracok!
Szerintetek mennyire huzhato fel egy 125-os vagy egy 250-es blokk? Gondolom van aki mar probalkozott egy kis tuningal :))
Nem ismerem az MZ-ket...4 gangos mindegyik?
Kompressziómérővel!
Ez egy olyan eszköz aminek egyik végét betekered a gyertya helyére, a másik végén pedig van egy mérőóra. Rá kell rugni párat a motorra (mármint nem szószerint, hanem a berugókaron keresztül :DDD) és az óra megtartja a legnagyobb mért nyomást.
Ha ugyanezt a mérést elvégzed úgy is, hogy csepegtetsz pár csepp olajat a hengerbe, megméred utánna és ha sokkal nagyobb értéket kapsz, akkor a hengered már igencsak kopott.(az olaj jobban tömíti a rést a dugattyú és a henger között)
Nem, ez nem az az olaj téma! Tehát miattam senki se kezdjen el érvelni egyik vagy másik mellett, csak egy márkanevet kérek ami jó és belefér 1.5K-ba! :) trophylaci, köszi az ötletet! Semi, ha van kedved kifejteni, természetesen érdekelne, gondolom nem csak engem!
Valaki megtudná mondani, hogy tudok kompressziót mérni?
Milyen eszközzel lehet és milyen módon?
helló RR_ZOZY!
Erről a kiutazásnak nem maradt esetleg olvasható vagy nézhető formája? Mit értesz az alatt hogy nem volt rendesen felkészítve? Mitől állhat be a hajtókar?
kööööszz
Szia!
olvastam ,és irtam is neked. megyünk holnap!
Somebody! Nekem van egy! Egy kicsit le kell porolni és szép fényes is lesz :DD
Komárom mellett lakom...
Nekem van egy,Debrecenben.Szombat délelőtt elviheted.06704584350
szevasztok
mz hátsótelót szeretnék felújjítani.hol kaphatnék budapesten tömítéseket.a segítséget előre is köszi.
Szevasztok!
Ha valaki tud ETZ 250-hez szívócsonkot szóljon legyen szives mert elvan repedve, vagy ha tudtok egy olyan helyet ahol beszerezhető. A legjobb az lenne ha Debrecenben lenne vagy környékén.
Köszi, Csáááá!!!!!!!
Húha megint itt az olaj téma! :-)
Mi lenne ha azt mondanám hogy a szintetikus olaj is ásványi?! Na most akkor hogy is van ez? :-)
...és házhozszállítással! :)
Kobra1
Írtam neked e-mailt az itt megadott e-mail címedre.
Akkor megyünk Bambihoz pénteken?
Írj vissza, vagy hívj fel.
Ja és Bambit is hívd fel, hogy a műhelyben lessz-e. :DDD
Öcsém és én is ásványi Challoil 2T-t (olasz) használunk 767ft/l,kifejezetten motorkerékpár olaj. Nem lehet rossz ha API TC JASO FB ISO GB jóváhagyással rendelkezik (+spuri és fimol 2t :) )
Szlovákia nekem nagyon messze van, valami itthon is kapható kellene, azért köszi! :)
Egyébként erre a Repsol Moto Sintético 2T-re ez van írva: "A synthetic based 2-stroke lubricant which enables greater power output and improved engine performance. Easy starting and protects against seizure." - én ebben nem látok utalást arra, hogy ne szintetikus lenne. Ez csak amiatt fontos, hogy milyen arányban keverjem /ásványit nem fogok 50 felett keverni, szintetikus viszont normál terhelés mellett szvsz simán mehetne 1:60-70-ben/.
Hali!
Nincs valakinek egy nagyon jó állapotú Mz-ts 125 höz való bal oldali deknije?
motorblokkhoz,ahol van az Mz-felírás.
olyan kéne nekem olcsón és jó állapotú.
Szevasz apukám!
Nahát, mostmár csak egy Seatot kellene venned, meg egy csepel biciklit, és akkor minden jármű tekintetében márkatársak lennénk :)
A 22-es remekül megy, bár nevetni fogsz, de egy főtengelycsere kinéz neki majd megint :) sajnos az az éjjel fél kettes hebrákolásnál annak idején megüthettük, de legalább kibírt vagy két évet:).
Remélem én is, hogy jó gépet fogok ki, kb 100-110 pénzem van erre az akcióra, azért már csak lehet valami patent etz-t kapni. Mivel közlekedni akarok vele, valami üzem- és menetkész gép kell, műszakiztatni sem akarom rögtön, úgyhogy azzal.
kösz a jókivánságokat, meg a tippeket (a többieknek is!), ha kinéz valami sárkány, akkor szólok rögtön :)
üdv
poteka
Itt meséltem az index fórumról Vörös Csabiról (alias "Csabared"-ről)és Braun Ákosról, akik kipannóniáztak Athénbe 2 éve az olimpiára?
Pancsik megúszták minden hiba nélkül, de velük tartott egy srác egy 125-ös TS-sel...na a TS-nek beállt a hajtókarja Szerbiában, de mákjuk volt mert találtak vkit, aki másnap reggelre orvosolta.-)..így tudták folytatni. Ez is elkerülhető lett volna ha egy kicsit fel van készítve a gép...
Csabi, Ákos! Ha olvassátok, remélem mindent jól írtam :-)
Hát...ahhoz nagy dolognak kell történni, hogy bármi baja legyen,ha amúgy egyben van. Egy esetleges defektet meg gondolom meg tudsz szerelni, én ugyanolyan nyugodtan megyek az MZ-vel bárhová, mint az autómmal....de attól még a gép az gép, és ami elromolhat, el is romlik.
Ilyen alapon nem biciklizek le 2km-t a sarki fűszereshez, mert félek hogy elszakad a lánc :-)
tehát akkor mindenki nyugott,és megbizik az mz -jében! de akkor miért olvasom folyton hogy , "és akkor hirtelen egyfurcsa hang jött a blokk felöl... és szerelés.meg utánfutó..."
én most alpokaját tervezem a párommal ,és kicsit tartok töle,bár hibátlan eddig a ETZ-m!
Hali!
Azt nem tudod v. valaki) hogy a Stihl 2T az full szintetikus-é?
Kösz,
Zoli
Trophylaci merre lax?
A müanyag érdekelne,ha tudnál még venni.A króm nélküli búrával sajna nem sokra mennék,mert megszünt itthon a krómozó műhely.Kérdezz rá lámpakeretre is légyszi a boltban, és hálám örökre üldözni fog.Meg lehetne oldani???
Ja,kérlek,E-mailban értesíts!!!
Olaj témához: Szlovákiában vásároltam M2T márkanevű Mol sprint 2T-t. Az van a dobozra írva, hogy a "Slovnaft" almásfüzitői gyára csinálja, az én tapasztalataim szerint a Sprint 2T-vel egyenértékű (de szerintem ugyanaz, csak más csomiban). Literje az utolsó vásárláskor 400 ft környékén volt, de sajnos baromi ritka. Igaz nekem még mindig van belőle 4-5 liter :).
Egyébként vigyázni kell, mert a fél literes kiszerellésben is elvileg ugyanaz az olaj van, gyakorlatilag meg sűrűbb arol 2T.
Mi voltunk külföldön is egy nem különösebben jól karbantartott Ts-sel, csináltunk ugyanígy oldalkocsitúrát is, de semmi gond nem adódott. Igaz komplett dinamót és fesszabot azért vittünk magunkkal.
Én 250es TZvel viszont akárhová (értsd: akár Dél-Amerikába, vagy Szibériába is) nyugodt lélekkel elmennék, max. egy tarcsi elektronikus fesszabbal, gyertyával és egy megszakítóval.
A tudott legkisebb hiba szerintem csak a blokkra és töltésre vonatkozik, minden egyéb probléma menet közben orvosolható, de legalábbis nem gátolja a mozgásképességet.
Hallottátok, hogy megszűnt a MOL Sprint2T? Vagy engem tájékoztattak félre? Mindenesetre nálunk nincs és nem is lesz, így jó lenne valami hasznos alternatíva: jó minőségű ásványi olaj vagy olcsó /rész/szintetikus. Tudtok valamit?
Most Repsol Moto 2T Sintético-t vettem, ez 2.000 Ft-ba került, de az eladó állítása szerint a szintetikus bázis ellenére ásványi alapú, és ha ez igaz, akkor szerintem sok érte.
Hali!
Ebben a csöppnyi országban bárhová nyugodtan mehetsz vele. Ha viszont tudott hibája van (akár a legkisebb is)akkor inkább el se indulj míg ki nem küszöbölted, mert az meg fogja bosszulni magát.
Az NDK-s gyerekek Drezdából "szaggattak le" a Balcsihoz meg vissza rendszeresen....és a legkisebb hiba nélkül a Trophy-kkal, ETS-ekkel...anno
Mindenre akkor sem tudsz felkészülni,
és persze váratlan dolgok is a pakliban vannak.
Én külföldön még nem jártam az ETZ-vel, de tervben van....oda mondjuk nem mennék egyedül...
Csak a hengert kell bejaratni furas utan, a fotengelyt nem nagyon. Ha meghajtottad es elkezdett kopogni akkor az kesobb is igy csinalt volna.
A hengerben a csapszeg es a dugatyu kovalygasa tud kopogni, illetve a rossz gyujtas.
4-5ezer km-et bevallalnek, de inkabb a fenekem zsibbadasa az akadaly nem a motor.
2-3ezernel tobbet meg nem mentem nyaralas alatt de az is boven eleg volt...igaz nalam a nyaralas nem csak a motorozasrol szol.
De henger nem lett fúrva,az szépen be van járatva,csak a blokkházban lett újítás.
Azt kérdezném,mi okozhat kopogást Ts 125-ben.valami kopog,de már idegesí,és a hengerből jön.asszem
Heeló!
Most lett felújítva a motorom Ts 125.ös,150-es hengerrel,meg tuningal,éa új csapágyak,felújított főtengely,és még csak 40km volt benne,mikor megpróbáltam hogy húz,és 4.ben kihúzattam 100 ig,nem tudom ez egy új főtengelynél nem káros,ha 1X meghajtom kicsit jobban?Nem mondom éreztem hogy tol a gép.Semmi új hang nem jött azóta a gépből.De káros lehet?
mit tudtok a Zeus Helmet 803 as sisakról? nekem tetszik,és ma alaposabban is megnéztem ,és sztem nem rossz! 14990et megér! Csak furcsa a fejfogása.
Hello Zoli. :D
Mi történt, hogy egy ETZ-re szántad magad? Lassú már a 22-es? :DDD
Mind1 örülk neki, hogy MZ-s is leszel.
Figyeld meg a motoron, hogy a töltéslámpa nem világít-e halványan magasabb fordulaton (3-4 ezer környékén), mert akkor szarakodik a töltés. (engem nagyon be tudott szopatni) A többit már naggyából elmondták a többiek.
Sok szerencsét, találj jó gépet.
Üdv: Rókapimpó :D
Hello jawa lovas
Énis raktam rá 150-es hengert.
Nekem nemjött össze a nagyobb föfuvoka,raktam bele 100-ast nagyon rossz lett,vettem bele95-öst valamivel jobb lett de nem az igazi vissza raktam a gyárit(90).Szerintem mindenképpen szerezz rá 150-es karbit.
Nekem a hengerfej is 150-es volt.Remélem tudtam segiteni.
üdv:piki24
125-ös ETZ-n folyik az olaj menet közben a kuplungkinyomó rúd és a tengely között. Hogyan lehetne megszűntetni ha van valami ötlet azt várom
rokonom 251-ese 7 liter körül evett 2 személlyel 180kg hegyen völgyön+csomag
Helló!
A harmadik fokozat tényleg a gyengeponok egyike de azt azért nem írtam mert úgyis észreveszed ha próba közben kidobálja...! Szerintem nem sok értelme ven üresben kínozni a vasat! Ha van valahol csörgése azt már 4000 körül simán hallani!! Meg szerintem a próbaút alatt nagyon sok minden kiderülhet! Hajcsd meg jól! Váltogass sokat... Egyébként ha 5.ben 120 at megy az már szerintem elfogadható! Mondjuk arról nem írtál hogy milyen árkategóriában gondolkodsz!? Mert a teljesen penge gépek 140 simán viszik de annak meg van az ára is!!!
Üdv
Sajna műanyagom nincs de tavaly kérdeztem egy boltban volt eredeti 700-ft-ért
Utólag láttam, hogy félre is olvastam amit írtál, nem 1-es fokozatban, hanem az egyes fokozatokban, bocs.
Kobra1: nekem egy személlyel + csomaggal (kb. 85 kg) 85-90-es tempóval 4,8 liter körül eszik a fejidomos 251. A legtöbb amit mértem vele mostanában 5.3 volt, abban volt városi + hegyi út kétszeméllyel. Egyébként a régi karburátorommal 6.5-7 liter simán megvolt néha.
Távra el mernék vele indulni bárhová, ahonnan a visszaútra is marad pénzem. :D
A világ végére is! De nem árt ha van egy-két ismerős a környéken.
Mo.-n belül egy jól karbantartottal bárhova.
Karcag-Balaton megsem kottyant a motornak nyáron dög melegben.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|