:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Na ja, majd ha ritkaság lesz, talán értékes is lesz (bár a múlt már szolgált néhány ellenpéldával is). De viszont ugyanez elmondható azokról a típusokról is, amelyeket itt egyesek annyira lenéznek. ;-)
simits a henger belso falara egy papirlapot es az eleknel simitsad vegig
Igy konyebb lemerni.
Esetleg a szakirodalomban elofordulhat, de en a sajat henger lemereset javaslom, mert igy garantaltan a valosagnak megfelelo meretezest kapod.
mondjuk gagyi mikrofonnal vedd fel a hangot ami kiszuria magas hangokat :)
Esetleg a mikrofon elhelyezesevel drasztikusan meg lehet valtoztatni a hangszint.
Szoval egy felvetel alapjan ne akarj ugyan olyan hangot elerni.
Vastag olaj es kokszlerakodasokkal is el lehet erni, hogy ne legyen lemezhangja.
Köszönöm a hozzászólásokat! Asszem inkább nekiesek a tolómérővel, hátha így rájövök az élet értelmére.
Akinek nincs széthúzva a blokkja annak jó motorozást, akinek meg igen, az rakja össze gyorsan.
Helló!
Érdekelne ki irogatott itt régebben Peetair néven. De mástól is várom a segítséget. A hangok közt hallható az ETZjének a hangja. Tudni szeretném mit kell tenni ahhoz h hasonló mély öblös hangzást érjek el és ne pedig ez a lemezhang?
Azt a megoldást elhanyagolva, hogy 50 ezer ftért veszek vmi normális kipufogot.
Tudom, nem nekem szól, bocs hogy beleszólok!
Tetszik a hozzászólás, szeretem az ironikus humort! :-)
Az a baj az ETZ- vel, hogy még jól használható van belőle bőven, így nem érte el a veterán megbecsülést, de már a technika nem a mai. Ezért az emberek szemében most pont az öreg szar szinten áll, és ha egy fiatal elkezd motorozni (És van otthon rá keret.) már inkább egy japán, vagy bármilyen mai gépet vesz, ami teljesen érthető! De telnek a évek, az Mz, és barátai meg lassan kihalnak.
Megértem amit írsz, de ha megment egyet az ember, úgy hogy az kb. gyári állapotban van, a fiai, vagy az unokái már tuti értékelni fogják! Ha meg közben használja, jár vele és szereti az csak jó!
Angliába van ennek keletje, hogy megveszem a gépet, járok vele, karban tartom, eléri az öreg szar kort, értéke már semmi, de sebaj nem dobom ki! Egyszer csak azt veszem észre, hogy felfelé megy az értéke, és mindenki megnéz vele az utcán. Persze szoci ügyben ez messze van, de egy 250-es Simsonnal, egy Junakkal, már megnéznek! Előbb utóbb ETZ- vel is!
Tudom fiatal koromban a Pannónia volt így, az ETZ nagy szám motor volt a Pancsikat meg egy sörért adtuk-vettük és persze barkácsoltuk, meg széthajtottuk a hegyen.
Az volt akkor az öreg szar! Ma pedig szépen megy fel az értékük, és aki megmentett egyet, azt már megnézik vele! Ha meg az eltelt évek közben motorozott is rajta, akkor az igazi!
Aki nem faragja, csak próbálja gyári állapotban tartani, meg használni az is ember, csak máshogy áll hozzá!
Na ennyit a témáról, többet nem ér meg!
Hülye vagy Zapkorte, azt kell, hogy mondjam.Abszolút nem abból a szempontból nézed az egészet, mint itt a legtöbb ember.Én speciel szeretek szerelni.És nem csak a Bambi, hanem én is megpróbálok valamit hozzátenni az egységhez, nem csak rekonstruálni az eredeti állapotot.Illetve miket beszélek!!!Persze, hogy rekonstruálni szeretném...Ha tudnám ugyanazt az állapotot produkálni, mint ahogy a gyárból kijött, összetenném a két kezem..Gondolok itt azokra a dolgokra, amik nem rajtam múlnak.pl: alkatrészek....
Úgy gondolom, az itteni emberek nagyrésze nem nap mint, igáslónak akarja használni a gépét.Hobbijárműnél meg unalmas is lenne a dolog, ha nem kéne foglalkozni vele egyáltalán.
Egyébként meg én is szoktam cinikus lenni, de nem olyan szinten, hogy másokat megsértsek, megbántsak vele.Mert a TE cinizmusod már súrolja, és időnként át is lépte ezt a határt.Véleményed lehet, mint bárkinek, de az már inteligencia kérdése, hogy kinek hol és hogyan hangoztatod.Igenis tessék megbecsülni a másik munkáját, próbálkozásait, amit annak érdekében csinál, hogy egy dolgot jobbá tegyen mint amilyen volt.Akár sikeres, akár nem.Fikázni mindenki tud, és MINDENKIT lehet..Maximum mások ezt nem teszik meg pusztán jóérzésből.Például Veled szemben.Hanem mondjuk konzekvensen megállapítják magukban, hogy "Ez hülye", és szarnak a továbbiakban rád.....És akármilyen furcsa, az emberek nagyrésze szeret hinni bizonyos dolgokban.Akkor is, ha valahol nagyon mélyen tisztában vannak vele, hogy szélmalomharc, de ha már álmodni sem mer valaki, ott valami nagyon nagy baj van.....
Ezt azert megsem kellene.
Szerintem a velemenyeinket lehet kulturalt formaban kozolni.
Nem szeretnenk, ha mocskolodas es fikazas szinhelye lenne a szocimotoros.
Ha tovabb folyik ez a vita, foleg ilyen hangnemben akkor lekapcsolom egy idore a szervert.
Olvasd már el: 1..7000km-enként valamit mindig kellett vele csinálnia a hanzinak, egyetlen egyszer sem ment el 10000km-et valamilyen meghibásodás nélkül. Na erről beszélt Levendel.
Aztán az már egy más kérdés, hogy szerintem ezen nem kell különösebben fönnakadni, hozzá tartozik az életérzéshez. Csak azt akartam bemutatni, hogy a kárörvendő fikázásnak semmi alapja nincs, amit ember csinált, az el is romlik.
Szerintem nekem sokkal több kp van a fiókomban, mint amennyibe itt bárki MZ-je van, de ettől még nem leszek nagyobb ember itt senkinél. Mint ahogy te sem vagy attól semmivel sem nagyobb ember, ha megdugózol egy MZ-t. De attól sem, ha egy norton-500-at vayg akármit. Ez egy teljesen érdektelen idővesztegetés. Bambi legalább valamit hozzátesz a dologhoz, gógyizik, kreatívkodik, vannak sikerei, ez egy értelmes emberhez méltó tevékenység. Te viszont csak próbálod rekonstruálni egy hat általánosos NDK betanított munkás munkafolyamatát, és arra vagy büszke, hogy ha sikerült. Ez annyira szánalmas...
Te viccelsz ugye, hogy ez a cikk a megbízhatatlanságról szól?
Itt 100 000 Km-ről van szó, meg 14 évről!
Itt van egy MZ tulaj korablei beszámolója. "A szerelgetés és a motorozás egy egységet képez." :-) Szóval ébredjetek, mert belelóg a kezetek a bilibe, muhaha!
Trophylacy!
Jártál a motorosboltnál???
Nekem is hasonló a véleményem!
Az MZ magában nem szar, és nincs vele szenvedés. (persze ami elromolhat az el is romlik, de ez ugyanúgy vonatkozik másra is)
A hozzá nem értő júzer szakszerűtlen nemtörődömsége okozza a legtöbb probémát! (összetoldozgatott vezetékek, kalapácsal szétvert fötengelyek, szögre cserélt biztosítékok.)
És persze a minőségen aluli utángyártott alkatrészek.
Elvitem egy motorszerelőhöz, akinek szenvedélye a szocimotor, nagyon precíz és pontos. És bízom benne, hogy üzembiztossá tudjuk tenni. Habár attól félek, hogy én hiába próbálkozok, ha az előttem lévő tulaj 17 éven keresztül nem gondozta, és sajnos azt mutatja a motor, hogy nem nagyon gondozták.
Szerintem a nyugati és a japán motorok jobb megbízhatóságát az adja, hogy a laikus emberek nem mernek nekiesni mondjuk egy sornégyes befecskedndezős motornak. És nem szarják le a gyári utasításokat. Jó persze ott van az is, hogy más rendszertben készültek, és jobb anyagminőséggel, dehát 20 éve nem állt úgy rendelkezésre a szénszál és meg se lehetett volna fizetni, de azért a keletnémet tervezőnek se lehetett érdeke, hogy szart csináljon!
Amúgymeg a technika fejlődik, nem értem hogy lehet összehasonlítani egy új technikát egy 30 évessel. Az ujtól elvárható hogy hibátlanul működjön, és nem hiszem, hogy az MZ-t 4-5000 km után szét kellett szedni, mert minden baja lett volna, ahogy ezt olvastam lejjebb valami kínairól.
Na most megyek, mert kicsöngettek!
Üdv!
Sziasztok! Meg tudná valaki mondani, hogy az ETZ-n a gyári elektronikus gyújtásnál nagy, vagy kis trafó van? Előre is kösziönöm!
Én a TS-150et munkamotornak használom és mégis jó! reggel beindítom este leálítom! Engem még az soha nemhagyott cserben! Egy kis odafigyeléssel és egy kis SZAKÉRTELEMMEL ezek a szoci masinák igen is hálás gépek!
Zapkorte te egy gyökér vagy a ...... húzd a keewayed tanklyába!!!
Lessz majd olyan is amikor visszasírodaz MZ-t az udvarodra!
Hello
En elég régen szóltam hozzá, de most kell! Én sem értem miért kéne "szenvedni" egy MZ-vel! (Ha már az MZ fórumon vagyunk.
Nekem az első nagymotorom is MZ volt(250/1) már több mint 15 éve, és azóta szeretem őket. Ha szar állapotban van szét kell szedni, és rendesen összerakni. Nem egy nagy dolog, egyszerű a szerkezet, és az alkatrész sem drága!
Nekem is volt, hogy szarakodott, és atomjaira kaptam, majd amit kell kicseréltem, rendesen összeraktam és a normál időközönkénti szervizen kívül nem nyúltam hozzá évekig! Megy és kész! A fő probléma, hogy jó minőségű alkatrészt már vadászni kell, mert csupa szart lehet csak kapni, így ha az ember megbontja nagyon meg kell nézni mit tesz bele, mert könnyen szerezhet magának egy visszatérő hibaforrást!
Szóval ne állítsuk úgy be, hogy ez egy szar, és csak olyanok veszik akik valami elvakult hit miatt szeretnek vele "szenvedni". Ha rendesen össze van rakva nagyon hálás gép! Ráadásul teljesítményben sem marad el egy mai átlag 250-es mögött.
Ja, meg azért is furcsa, ez a nagy fogysztói racionalitás istenítés zápközteúr részéről, mivel saját maga mondta, hogy van egy százéves nagypolákja, amit jó sokat szerelget.
Ezek után miről beszélünk?
Meg mindíg ezzel a benzintakarékossággal jön. Szerintem a letgtöbb embernek nem munkaeszköze a motorja, és így amikor csak úgy hobbi szinten elmegy vele gurulni, mocskocsul leszarja, hogy 5litert eszik 90km/h-s tempónál, legalábbis én fosok bele.
Ha takarékosan akarok kirándulni, akkor szólok a cimbiknek, és négyen beülünk a kocsimba, és úgy indulunk útnak, és akkor kijön 6,5l/4-re a fogyasztás.
Najo csak azt nem ertem mit keres itt es fikazza a lelkes szoci rajongokat.
Biztos van olyan aki azert vett szoci gepet mert azt kapta meg legolcsobban, de ez nem csak az anyagiakrol szol.
Sok olyan embert ismerek akik a fiatal japan motorja mellet ott all a szocimotor es ha tehetik azzal jarnak mert jobban szeretik. Nekem is van egy Hondam, igaz az is oreg, de nagyon tud menni. Szeretem a gepet de megis az MZ a maga tokeletlensegevel sokkal emberkozelibb.
Szoval csak oda akarok klukadni, hogy ez MZ forum es nem itt kellene fikazni az MZ-t. Pont olyan mintha a Fradidrukkerek kozott lila ruhaban jelennel meg :) Letezik Keeway forum is ott lehet szidni az MZ-t.
Én össze szoktam szórni a két blokkfelet, aztán ha nem áll középen a főtengely, kicsit megkocogtatom a félkilóssal valamelyik tengelyvéget. Lehet, hogy szakszerűtlen, de működik, nem ráz, jó a derékszögelés stb.
Én a szimmering felé tolom a csapágyat.
Az ETZ-nek nincsen uresjelzoje a muszerben? TUdom ez hulye kerdesnek tunik, de nekem kizarolag gyujtas van a motoromon semmi mas elektromossag, igy nem is igazan tudhatom :)
Nem, Zapkorte inkább a mókuskerék-kerülő ember. Nem azért melózik többet, hogy többet tudjon költeni feleslegesen, ergo még többet kelljen melóznia és nem is azért vesz motort, hogy állandóan azzal foglalkozzon, ha már egyszer megvette. Nem, a tárgyakat használni kell és nem kínlódni velük.
Ez egy teljesen védhető felfogás.
Ő elég sok szívás után rájött, hogy a szocimotorozás egy végtelen ciklus - kevés használathoz - a kor viszonyai között - relatíve sok szenvedés társul.
Nem kell azért senkit kárhoztatni, mert nem megszállottja egy adott témának.
Nem kell felkapni a vizet, ha kerdezel valamit es nem valaszol valaki az azert van mert nem tudjak a valaszt nem azert mert ilyen szemetek vagyunk.
Namég1x presze a külső MM/3-nál a belső csapágynak nyitottnak kell lennie..
Zapkorte
Szerinted aki szocizik az rá van szorulva a gányolásra? Uhhh! Ezzel a hozzáállással mit keresel itt a szocin? Ha valakinek akkor nekem biztosan lenne pénzem japán motorkerékpárra, de mégsem vettem! Sőt továbbmegyek! Itt több olyan ember van, akinek sokkal többe van az MZ-je mint neked az összes vagyonod!
Ja és nem tudom milyen pénzedről írtál, mert neked még szocimotorra se telik, azért vettél kínait! Számolgattál, gondolkodtál és a szocit nem tudtad fenntartani! Akkor miről beszélünk?!
Értéktelen ember vagy ugyanúgy, mint a keeway motorod...
ja+ azt is mongyák, hogy aza jó csapágy amibe páratlan a golyószám (a rezgéseket jobban tompítja).
vehetsz zártat is ha kiszedhető az egyik oldala gányolas nélkűl vagy félig zártat azt segít a szimering nek persze úgy kell betenni hogy a szimering felé essen a lezárás :-)
Az MM/2 ben egyformák a csapágyak
A C4-es régi szabvány már nem biztos hogy jó ezt több helyről is hallottam ma már inkább C3-as mitőséget kéne belerakni de szerintem ezt talán tuggyák a boltban csak ne a szőke nöhöz mennyé...
Nem tom most mia ajó de az SKF az azé SKF na meg nálunk ilyen mintabolt van :-)))
Semi, neked mi bajod? Eladtam a három éves használt motoromat az új árának kevesebb mint a feléért, és még egy részleges vázfelújítás és egy ajándék mosás is járt hozzá. Mi ebben a gusztustalan? Az, hogy nekem van pénzem cserélgetni, és nem vagyok rászorulva, hogy toldozzak-foltozzak? Megdolgozok érte! Dolgozz te is, és akkor neked is lesz! :-p
Én még nem szedtem szét ilyet de ha a főtengelyen tovább tudod tolni a csapágyat mint ahogy az áll akkor az gáz szerintem.
MM/2 v MM/3 as a motor? Ugyanis kívülről tök egyforma nincs ráírva semmi legalábbis nem találtam rajata.
A régebbi (MM/2 tán 76'előtt) még a váltóból ken mint a trophy tehát a szimering a csapágyak mögött van.
Az újabb(MM/3) kisebb a szimering is sőt a főtengely is más mert a kisebb szimeringnél a belső átmérő is kisebb tehát vékonyabbnak kell lennie a főtengelynek is 2mm-rel ez tűgörgős a másik nem, ezért 33as a keveréke.
Ezen kívül a csapágyak sem egyformák mert az MM/3-ba 3db 6303 as kell az MM/3-ba meg 2db 6204-es és 1db 6304-as.
Na most ez így már nem is olyan 1xű kezd bonyolódni a dolog Pedig csak 1 piti dugó jár kel fölle benne :-)))
Minden MZ-n van kb 78 óta:-)
na jó lehet csak adeluxoson...
Oszthogyéadodazsok?
Mennyi van benn kb?
Holvan?
Ja, más jellegű, például a fesszabályzó volt a legkomolyabb alkatrész, meg a gumik, amiket elevett a fene, enm pedig gyűrűzés, vezérlésfelújítás, primérhajtás, hátsókerékagy, teleszkóp tartócsavar, tankheggesztés, műanyagelemekrepedezése.....
A 30rugó meg nem hogy reális volt, hanem ajándék, alkalmi vétel, egy gyári állapotú kurvajó 251-es etz-ért!
A kpmvizsga:
Gondolom te még nem voltál a debreceni közlekedésfelügyelet vizsgáján. Na ott még abba is belekötöttek, az amúgy kibaszottjó állapotú gépemen, hogy tűző napon nem látszik megfelelően a reflektor visszajelzője, az, amit fényes nappal nem is lehet használni!!!Tehát, ha csak egy hajszálnyi repedést is meglátnának a fékcsövemen, vagy egy halovány kottya is lenne a kormánycsapágyomnak, úgy rugnának ki a motorommal együtt, hogy egész hajdú-biharban nem adnák meg a műszakit!!(persze a forgalmiban elhelyezett 30000ft csodákra képes, de a faszom sem fizetne egy szaros vizsgáért ennyit)
150000ft szerintem egy lehajszolt kínai ipari h*ll***kért sok, nem egy "benzinzabáló"Mz-ért!
Figyeljetek már!
Jöttem a 251-esemmel 90-nel, kifogyott a benzin(szerencsére volt tartalék) elkezdett fulladni és olyat durrant. Ezt csinálta már máskor is! Amikor nézegettem, hogy egy karbi benzinnel meddig jutok. Mitől van???
köszi
Bocsi: főtengelycsapágyról van szó, az érthetőség kedvéért. És kinek milyen márka vált be(élettartam és zajszint szempontjából)? Nem baj ha drága, nincs kedvem 10e km-enként széthúzni a blokkot.
Hi All!
Még mindig csapágy: TS150-be a dinamó oldali csapágyat a forgattyúsházhoz(hogy a csapágy a f.ház belső falával legyen egyvonalba), avagy a szimmering-tartó házhoz kell igazítani? Ne tartsátok vissza ;).
Hali!
Sziasztok!
Törött karambolos Etz-kről van képetek? akinek van képe az küldje már el nekem:):)
etzrider@freemail.hu vagy a forumos emilcimre!
kösz
MZ FOREVER!
Hú ennek a Zapkortének nem sok pozitív tulajdonsága van.
Rásütni másra a lestrapált szart, épp csak kifényezve meg ilyenek...
Gusztustalan! Az összes emberi érték hiányát mutatja a jelleme, és a durva az hogy mindezt meg akarja magyarázni a fogyasztói társadalom szükségszerűségével!
Hagyjuk már! Ez az egész undorító...
Aha ez a hibalista reális. De nem sokkal kevesebb, mint az enyim, csak más jellegű. ;-) De nincsen ezzel semmi baj, amit használnak, az szét is megy, kár bizonygatni, hogy nem, mert ilyesmi csak az autós urban legendekben van.
30e Ft reális ár egy MZ-ért. Még a duplája is. De azért a 150e-s ETZ az már szerintem vaskos túlzás, akármilyen pöpec is. ;-)
A műszaki vizsgára meg lassan már én is bármit be mernék támasztani, olyan jó tapasztalataim vannak. Számok, lámpa, fékpad és mehet is, a kutyát nem érdekli, ha repedezett fékcső, kotyogós kormánycsapágy, szétlakott lengéscsillapító van a motorban, az elmúlt két évben négy alkalomból egyszer sem voltak kíváncsiak ilyesmire. :-)
Figyu jól olvasom? Ez egy fórum nem?Nem lehet,hogy valami kínai oldalon kellene sztárolnod motorod?Már ku.....ra unjuk, hogy itt reklámozod.
Nekem is volt abba a kupakba egy lámpa és a fékvisszajelző volt, kb egy hete szedtem ki a drótjait, mert nem kell. Szerintem neked is az, mert úgy tudom régen kötelező volt, apám Simóján is volt(Rendszámos volt).
Üdv
Már bocs, de b*** vagy, hogy picimnek hívsz?
Na muszály lesz elhinned, hogy én nyitottam fel először a lelkét, mivel céges jármű lévén, az utolsó kutyaszarról is vezették a gépnaplót;). Valamint ez a két kurvadgadt állat történetesen közeli ismerős, valamint a közterületesek gazdasági vezetője(aki a 29000km-en keresztül pénzelte a gépet)egy gyermekkori cimborám édesanyja. Tehát, még ha az ismerősöknek is is hinnék, a gépkarbantartási naplónak kénytelen vagyok:p.
Az nem mondtam, hogy szervíz nélkül futott. Most akkor közlöm a szervízokokat:
Km óra, és fordulatszámmérő spirál kétszer, légszűrők, olajcserék, gyertyacserék, fesszab cseréje digitálisra, szimmering csere az elsőtelóban, fényszóró izzó cseréje, 22000km-nél kipuff tisztítás, kormánymarkolat cserélye szivacsosra(a gumi vágta a lovas kezét), fékcsőcsere, akkumulátorcsre.
Azóta nálam:
Szimmneringcsere a telóban, olajcsere a váltóban, kuplungbowden, króm tükrök, rezorkipuff, gumicsere(még a gyárik voltak fenn amikor megvettem), fékkar csere(esés miatt)biztosítéktábla csre(jobban tetszik a "kétlábas" bizti, így aztán lecseréltem).
Ja, és a mai magas benyaárak mellett, az én elavult öreges tempójú(100-110km/h kényelmes utazójú) gépemmel is durva élménymocizást lehet csapni, bár sz igaz, hogy egy monster nyergében jobban mutatnék.
Végezetül még annyit, hogy 30000ft ezért a totál gyári motorért szerintem egyáltalán nem volt sok, lévén, hogy a kpm-es vizsgákra annyi szokott lenni a felkészítés, hogy le szoktam mosni;)(számszerint most jön a 4. mióta nálam van). Egyetlen szépséghibája a festés volt, mégpedig azért, mert a lovasa ügyesen leöntötte fékolajjal még 92-ben.
Üdv minden kedves motoros társnak!
Lenne egy kis gondom. Életre keltettem a 125-ös ETZmet és a karbi beállitásával lennének gondjaim... Ha helyzet a következő. Meleg motornál, az alapjárat gyönyörűen megvan, ha szépen fokozatosan húzom neki a gázt akkor fel is megy a fordulat. Viszont ha csutkára rárántom akkor mindegy, hogy milyen fordulattartományban van lefullad. vagy a levegő vagy az üzemanyag sok vagy kevés. A síbertűt felülről a második rovátkába tettem.
Építő jellegű ötleteket várnék! Köszi szépen mindenkinek a segedelmet...
Üdv
Evogame
Hali! Van egy jó állapotú TS 250/1 blokkom eladó!
Jóvanna, de tényleg nem tudhassuk, hogy mit világít a lámpád.
Kérdezd inkább azt, hogy miért nem húz ötödikben, vagy mennyit fogyaszt a miénk. :))
A bugyi pedig a világ legjobb helye, ahogy mész ki lacházáról dabas felé, pont útba esik, ééérted...
Üdv Joseph!
Szét lett szedve a kulpungdekli és el kell, hogy keserítselek, mert olajpumpának semmi nyoma sincs. Csak a helye van meg a deklin. Még csak lyukak sincsenek belül.
Na Üdv!
Szerintem a váltó üres állását jelző lámpa. Én oda kötöttem az enyémet, a ---Hogyan tovább? MZ--- szakirodalom is ezt ajánlja mint optikai tuning :). (ha ETZ-n alapból van ilyen, akkor meg se szólaltam)
Most mit piszkálgatsz, picim? Úgyse fogom neked elhinni, hogy 36e km-et lefutott az MZ-d emberi kéz érintése nélkül. Nem azért, mert MZ, hanem mert ennek a nagy részében nem is volt a tied. Ne félj, én sem soroltam el mindazt a vevőmnek, amit az ural topicban leírtam. ;-) Mellesleg mindez nem "generál" volt, hanem 25000 km összes meghibásodásának listája. Ezek bekövetkezte időben több alkalomra oszlott meg, és a komolyabb (költségesebb vagy munkaigényesebb) hibák eladáskor is megvoltak még, tőlem mindig csak annyit kapott a kínai motor, hogy éppen csak húzza a belét valahogy, mert nem dédelgetni vettem, hanem dolgozni. Az árát visszaszolgálta a benzinmegtakarításon, utána amikor már kezdődtek a hibák, jól eladtam 150e-ért, ráültem egy másikra, és kvára nem érdekel az egész generál+ótvarászás téma. Nem mondom, hogy ha valami különlegesen ritka és kívánatos járműhöz hozzájutnék nagy hirtelen, meg nem generáloznám, de keewayre, mz-re, rozsdás egyesgolfra stb nem vesztegetem az időmet és a szaktudásomat, inkább kerítek egy megkíméltet, és szétcsapom azt is, mert nem én vagyok a masináér, hanem a masina van értem.
Amúgy volt 2t motorom, három is. De a mai benzin és olajárak mellett nem valószínű, hogy valaha lesz még egy. Bár tavaly láttam egy nagyon kívánatos RD-250-et, olyan finoman, csendesen, egyenletesen járt... (úgy, ahogy egy ETZ soha sem fog) De aztán győzött a józan ész: annyi benyából, amit az bekap öreges tempóban az országúton, abból már egy komoly, nagyköbcentis motorral egy durva jó kis élménymotorozást lehet csapni, akkor miről beszélünk???
Jól van nem kell egyből lázadni normálisan kérdeztem . Alig 2 honapja van etz-m és azt hittem ez minden ilyen tipúsú motoron van ilyen izzó . És férfi létemre nem bugyit hordok lehet hogy te igen de én megmaradok az alsógatyánál vagy a boxernél KÖSZI
Csakhogy kommándánte, én egy szóval sem mondtam, hogy ami olcsó az szar, úgyhogy te tudod rosszul!
Egyébként a felújítást te írtad le(vagy valaki a te felhasználói neveddel) az ural topicban.
A lenézés, mint már íram a "kipofozás"kínai módra irányul, nem pedig arra, hogy olcsó. Valóban, az enyém is olcsó, de korántsem ősrégi, és a jelenlegi 36000km alatt, amit becsülettel leszolgált huszadannyi gond sem volt vele, mint a kínai remekeddel, pedig elavult, kétütemű technika.
Gondolom, majd erre írod te, hogy te mindennap nyúztad stb. Na az én etz-met 29000km-ig két rohdt dagadt állat kínozta napi 8órában, télen nyáron, lévén, hogy a közterületfelügyelet tulajdona volt, és ennek ellenére én voltam az első aki leszedte a kuplung oldali deknit. De azt is csak kíváncsiságból.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|