:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Erről beszélek egy ideje. Nem mondod hogy egy kukkot nem értettél belőle? :)))))))
Na. Ezt nagyjából értem. Dejó.:) ha hazaértem kipróbálom, remélem jó lesz
Bütyök=excenter vagy körhagyó vagy kis izé:D
Ne haragudj de egyre jobb ez a gyújtásállítás:D
Szóval az a bütyök ami a főtengely végére van rögzítve, na ez fogja lökni a megszakítót ha pontosan van felrakva a főtengelyre...
Az alaplemezt beállítod középre, felső holtpontra állítod a dugót, állítasz egy megszakítóhézagot, próbalámpa 1-es pont, és test, gyújtás ráad és letekered 3mm-t nagyjából ennyi, lehet érthetetlen, de leírni nehezebb mint megcsinálni, inkább nem is írok tovább...:)
ha az alaplemez tologatásával nem tudod beállítani a gyújtást akkor vedd le a bütyköt rakd az alaplemezt középső helyzetbe és próbáld pontosabban visszarakni a bütyköt, és kezd az elejétől
ezt találtam.. valaki elmagyarázná hogy milyen bütyökről van szó?
na hát igen, arra forgatom, de úgy 3mm nél teljesen nyit. vagyis nem teljesen.. nem kéne sok hogy összeérjen. 0,1mm kb.
"balról jobbra. na ..." - ebből sem lehet semmit megérteni, na! Még szerencse, hogy ezt is méltóztattál leírni: "... de ha az óramutató járásával megeggyező irányba!!:D forgatom ..." -ez a jó forgatási irány!, remélem magadon is tudsz nevetni, na!
balról jobbra. na :D de egyébként ha a másik irányba forgatom ottmeg 3mm nél min denhogy zárva van a kalapács. de ha az óramutató járásával megeggyező irányba!!:D forgatom, akkor meg végig nyitva van..
"... a tengelyt a kormány irányába forgatom. ..." - az meg merre van? Próbálj meg úgy fogalmazni, hogy meg is lehessen érteni, pl.: az óra mutató járásával megegyező (ellentétes) irányba forgatom. Majdnem biztos vagyok abban, hogy nem a jó forgás irányt választottad. Kíváncsi vagyok merre is van az a "kormány irányába". :D)
nekem bármikor jó. akkor szólok szerda előtt, írok e-mailt vagy valami, ha nem sikerült megoldanom. és akkor majd megadom a pontos címet :)
Szerencséd van, arra még nem motoroztam :)
Jövőhéten szerdán lesz időm legkorábban, de éjszakára megyek melózni, szóval 19:30-ra vissza kell érnem Budapestre. Ezt figyelembe véve akkor megyek amikor ráérsz.
Addig még próbálkozhatsz magadtól is megoldani a problémát :)
pestmegye/szentmártonkáta de másik excenterrel is próbáltam. a tengelyt a kormány irányába forgatom. remélem nem a főtengely a hibás :( de esetleg aztis megbeszélhetjük hogy én nézek le hozzád. vagy valami
Ezért kell levenni az excentert a méréshez, hogy a tengelyt lássad,(aminek nem kéne ütnie) ne az excentert.
Ha eredeti akkor a felső holtponton kellene a legjobban nyitnia, és onnan kitartja egy darabig, majd zár.
Elő szokott fordulni megszakítónál is hogy az kici szárga gyártók nem jó mérettel gyártják. Nekem pl volt olyan hogy nem nyitott egyáltalán. De olyan amit te mondasz, hogy 3mmnál nyitva van, 2mm-nél zár, majd FHP-n megint nyitva, ilyen a megszakító hibájából nem lehet.
3 okból lehet, ha rossz az excenter, üt a főtengely, vagy rossz irányba forgatod :)
Hol laksz? Ha ránézek 10 perc alatt megoldom a problémádat, vagy legalább is megmondom mit kell cserélni.
de mindenhogy lesz ütés nem? mert az ugye puklis. az excentert megpucoltam rendesen be is tettem. és így se ér össze, az excentert meg tudtommal eredeti még rajta
Görbe a tengelyvéged, vagy nincs rendesen a helyén a megszakító excenter.
Vedd le a megszakító excentert, forgasd meg a főtengelyt és nézd hogy mennyire üt a tengelyvége. Ha nincs indikátor órád tartóval akkor stabilan tegyél oda a tengely mellé bármit jó közel, és azon látod a néhány százados ütést is, ha az rendben. Akkor pucold meg az excenter és a tengely összefekvő részét, és gumikalapácsal vagy fadarabbal kocogtast be, hogy felfeküdjön rendesen. Ha továbbra sem jó, és utángyártott az excenter, akkor ez lesz a magyarázat.
3 mmnél van az a ..... És sehogy se akar összeérni a kalapács
Na igen.. És az nekem 2 mm és nemtudom 3 ra állítani.. 2mmnél nyit
Na igen.. És az nekem 2 mm és nemtudom 3 ra állítani.. 2mmnél nyit
Nem 0,4 mm? Ugyértettem hogy 0,2 nél adta a szikrát.
Az úgy alapból nem lehet.
Vagy ferdén van rajta a megszakító bütyök, vagy nem elő, hanem utógyújtást állítottál.
Ugyanis a megszakító nyitását kell nézni és ha 2mmen nyit, akkor 3mm-en tutibiztos zárva kell lennie.
Dinamó oldalon óramutató járásával megegyező irányba kell tekerni a főtengelyt, amikor megszakít, ahhoz képest megméred mennyit megy még fel az FHP-ig és ennek kell 3mm-nak lennie.
Megszakító hézagot FHP-n 0,3mm-re kell állítani, ha jó minden egyben ez lesz a legnagyobb nyitás is.
Sziasztok! Van egy mz tsem és a gyújtásával van olyan gondom hogy ugye beállítom a dugattyút 3mmre fentről.. Stb ahogy kell. És akár hogyan állítom a kalapácsot sehol se ér össze 3 mm nél.. Most 2mm re sikerült beállítanom. Valami ötlet?
Munkadíjjal együtt, Debrecenben az Alma utcán a cég neve Robzol.Bár nekem is lökik a dumát, hogy bonyolult meg izé, de akkor a trophy vázról ne is beszéljünk. Ja és pont akkor fújtak egy Ducati Monster vázat akkor az mi ha nem bonyolult?:)
Közben kaptam egy tatabányai cégtől árajánlatot, 6000 Ft-ért vállalják a váz és a hátsó lengővilla homokfúvását. A fényezést az egyik haverom csinálja. A tankra a légszűrőházra és a jobb oldali lemezre az 5 dl festék (metál) és a 5 dl 2K lakk volt 12.000 Ft. A többi alkatrészre még nem vettem meg a festéket, de az sem lesz sokkal olcsóbb. 2K alapozó, bázis+2K lakkot szeretnék a vázra, a többi alkatrészre még nem tudom milyen festék megy.
Amúgy én 80ezres ajánlatot kaptam egyszer a tank, sárvédő, deklire, merthogy bonyolult alakzat, aztán lefújtam magamnak 5000forint anyagköltséggel. Najó 10, de ebbe már a kit, szorókit és 2K festék csiszolópapír, meg a szilikon lemosó is benne volt.
Már ez munkadíjjal együtt, ugye?
Az olcsó! Hol fújják ennyiért, mert ezért nem érdemes összefestékezni a fújópisztolyomat.
Váz homokfújás, szinterezés 10000, tank oldaldeknikre elég 2deci ha 2K-val fújatod akkor az olyan 2500-5000 decije, sárvédők szintén 2deci elég (kivűl-belül)+ munkadíj ami változó.
Fellazítottad a csillapító tartópálcáját.
10-es csőkulcs, és ha már ott jársz cserélj tömítést is, ami réz, vagy alu alátét.
Az első teleszkóp villákban cseréltem szimeringet. :)
Sziasztok !!!
Most cseréltem szimeringet az EZT-250-esemben. A baloldali csont száraz volt, a jobb oldaliban volt kb. 1,5 dl, ami elég használt volt.
A lényeg: szerelés, szimering kicserélve, összerakás és a baloldaliból az alján csöpög az olaj a jobboldali rendben.
Mi lehet a GOND?? Segítséget előre is köszi. :)
Üdv!
Kapna egy teljes fényezést az ETZ, a váznak a homokfújása kb mennyibe szokott kerülni?
http://www.youtube.com/watch?v=M9aUiojteys
38mm-es löket. Simson főtengely akár. ;-)
Nekem is újra van húzva az egész, ezért tudom hogy ebben a 3ban van gebasz, mert 1. ha mozgattam az egyik biztosítékot akkor változott a rendszer erőssége (duda alapján) 2. indexxel nem rég volt már egyszer ilyen baj, láttam az állapotát. 3. leszedtem a bal oldali kapcsolót is és a testvezeték picit ki volt dörzsölve, a duda vezeték tartója meg ki volt lazulva, ráadásul a gombok is széjjel vannak kopva.
Ez már nem lottó de sz.r így is...
Én még soha nem szívtam ilyenekkel :P A Zkawát egy az egybe újrahúztam, a 634-et átterveztem és újrahúztam, a 638-at szintúgy, meg volt egy CB250-em is, az is így járt. :P
Hát az ilyen korú motoroknál sajnos alap dolog, hogy vásárlás után rendbe rakjuk az elektromos részt. Sőt, szerintem egy 20-30 éves motor megérdemli hogy újra vezetékezzük az egészet, az új kábelek és csatlakozók csodákra képesek... :) nem szökik az áram, van rendes töltés és szikra és úgy általában üzembiztos lesz. Jó munkát hozzá, egy délutánod biztos rámegy majd. :)
"... Mi a túróér ver engem a sors ..."- mert tud rólad. :D)
Költői kérdés:
Mi a túróér ver engem a sors elektronikával????? Kopott szar érintkezésihibás kapcsolók és biztosítéktábla cseréje nem volt tervben, de ezek közül valamelyiken szökik az áram nagy örömömre. :@ Motor végülis elindul de index duda tompítottkapcsolónélkül nem tuti...
Hello keresek TS 250-re láncvédőbakelitet gumikkal,km óra meghajtással,spirállal (csak gyárit) + komplett első lámpát Ts-re km óra nélkülit amin csak a gyújtáskapcsoló van beépítve ,kuplunghoz a bakelit távtartót
e-mailom:medve657@gmail.com
Nem bátor, vakmerő! Nem volt mit tenni szélárnyékban lendületet vettem érzésre volt erő, aztán amikor kimentem előzni megcsapott a szembehuzat, egy enyhe emelkedő és a középső tengelynél elfogyott a lendület, közben pedig már toltak hátulról... Volt valami karbikifogyásos-tankvákuumos tünetem.
Vigyázó szemetek a g/kWh-ra vessétek! :-D
Bátor voltál:)
Bár ha motorral vagyok akkor nekem sincs semmilyen incidensem a kamionosokkal szemben, a buszosokkal, és a taxisokkal annál inkább.
Én se szeretem őket, ha nagy kocsival vagyok akkor enyhén jelzek feléjük a kamion felső fénysorral, akkor egy ideig elfelejti a diszkólámpáját...
Sziasztok! Én minden nap járok a 150-es etz-mel. Abban biztos vagyok, hogy nem csak engem zavar, amikor valamelyik velem szemben, vagy éppen előttem közlekedő jármű indokolatlanul használja a ködlámpát. Egyre többször tapasztalom azt, hogy egyes járművezetők előszeretettel használják – mind az elsőt, mind a hátsót – napfényes, tiszta időben, indokolatlanul. Ez persze neki nem zavaró, azonban a mögötte, vagy éppen a szembe közlekedőt nagyon-nagyon z-avarja, mondhatni vakítja, de legalábbis kellemetlen a fénye. Aki indokolatlanul használja a ködlámpákat, annak azt kívánom, hogy menjen egy olyan gépkocsi mögött 10-15 kilométert, amelyik használja például a hátsó ködlámpát. Én az ilyen "divatos bunkó" szabálysértőktől azonnal elvenném a jogosítványt! Ti hogy vagytok ezzel?
optimális esetben kétüteműből fele akkora köbcenti elég, de MZ távol van az optimálistól, míg a GSXR elég közel :)
Nem tudom, hogy vérre megy-e, de valóban küzdenek a 84-el menők és a 87-nél szabályozók:) Volt amikor én is beszálltam a küzdelembe , de nem ment jól a harc és bepréseltem magam 2 konvojozó közé, nem örültek nekem annyira.
Érdekes amit írsz én úgy tudtam a 2ütemű az könnyebb is és erősebb is!!!
De az MZ-t olcsóbb felújítani. :-)
Kis tempónál lehet, hogy a GSXR kér kevesebbet 100km-re, nem az MZ. :-)
Úgy tudom, hogy a TS 250 blokkja 49 kiló, ami megegyezik a suzuki gsxr 1000 K9 blokk súlyával. 19 vs 190LE:)
A lakóautó nem busz, de teherauótóval valóban csak 80, de 80-nál megölnek a pályán. :)
http://www.kreszdoktor.hu/sebesseg.php
Talán hibrid, talán MZ-motor hajtotta repülőgép :-)
Az index fórumán valaki írta, az ő sárkányrepülőjén/gokartján motorosfűrészből épített motor adta a hajtóerőt. Könnyű és erős volt, állítólag nem is fogyasztott sokat.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|