hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. november 19. szerda 
Erzsébet

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Zapkorte
válasz erre | email2006-05-31 15:34:02
Ugyan nem adtam definciót, de azért kedves, hogy elismered a nagyságomat. ;-) Minden esetre ha renaulton nyerik meg a formula-1-et, attól még nem fogok a baumgartnerhez rohanni, hehehe.
sorszám: 12622 (54179)
(előzmény: Joseph251, 2006-05-31 15:29:34)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-31 15:30:52
Mindenki? Hát nem is tudom... a proxx hajtókaros katonai etz nem ment el 150e-ért, az én lelakott keeway-emra meg egy héten belül megvolt a vevő. Én úgy látom, mégiscsak nagyobb a kereslet a mai szarokra, mint az NDK-minőségre. :-p
És éppenséggel az MuZ motorok sem hemzsegnek a pesti utcán. A "mindenki" a japán triumvirátusra kíváncsi, csak egy igen szűk kör keresgéli az MZ-t.
sorszám: 12621 (54178)
(előzmény: piri, 2006-05-31 14:42:14)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2006-05-31 15:29:34
Ez tök jó, eddig azt hittem, hogy csak hobbiközgazdász - motorszerelőguru vagy, de most rá kellet jönnöm, hogy kiválló értelmező kéziszótár is vagy.(szerencsére, mert így mi, hülye MZ-sek okulhatunk)

Ezúton kihírdetem a kedves "besavanyodott, ócska Mz-t imádó, irracionális vásárló" márkatársaknak, hogy ha valamit nem értenek, nem tudnak, legyen az jogi, gazdasági avagy műszaki jellegű kérdés, azzal nyugodtan forduljanak a NAGY ZÁPKÖRTÉHEZ, mert ő majd önzetlenül, kedves, baráti hangnemben segít nektek. ;-)
sorszám: 12620 (54177)
(előzmény: Zapkorte, 2006-05-31 15:04:09)

 
 
piri
válasz erre | email2006-05-31 15:24:35
Ha az a tömegsport, hogy Keewayjel versenyeztek a városban a gyalogosok közt, hogy ki érri el a 100 at azt annyira nézitekmá a mutatót, hogy felkenődtök a villanyoszlopra akkor ténylegnemtomiaz:-)))
sorszám: 12619 (54175)
(előzmény: Zapkorte, 2006-05-31 15:04:09)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-31 15:04:09
Te nem vagy tisztában az élsport és a tömegsport közötti különbséggel.
Nagypolákkal is nyertek monte carlo rally-t, de ettől még a nagypolák egy, a maga idejében is penész szagú, nem sok vizet zavaró benzintemető volt, amit nem sport-, hanem közlekedési céllal vásároltak. Ja, és nem mellesleg a rallynyertes nagypoláknak kb. a külső karosszériaelemei egyeztek meg a Merkúrnál kapható változatéval. ;-)
sorszám: 12618 (54173)
(előzmény: piri, 2006-05-31 14:33:45)

 
 
piri
válasz erre | email2006-05-31 14:42:14
Az akkori NDK-s minőség azért csak jobb lehetett ha a mai szarok helett mindenki azt keresgéli de már nincs...
Na+ én is szívtammá kidobott 20éves alkatrésszel mert az ujj rosszabb volt azt mentem kukázni :-))
Na most akkor hogy is van ez a minőségdolog?
sorszám: 12617 (54171)
(előzmény: levendel, 2006-05-31 14:33:23)

 
 
trophylaci
válasz erre | email2006-05-31 14:42:04
Haver 125-ös Trophyja is elmegy 2,6-3 liter között nyugis túratempónál de az én 250-es Trophym is elmegy 3,7-tel vígan vegyes használatban (Mátra,város,ellenszélben tartom a 80-at tempónál) A megbízhatósága nagyon jó semmit nem kell csinálni rajta.Legnagyobb gondom az volt egy hete,hogy a hengertalptömítésnél volt egy kis olajpára,2-3 nap múlva kicseréltem.Vettem eredeti gyári megszakítót kb 1 hete mert 18000km-után elkopott a régi.Ennyi hiba volt vele.Tisztességesen karbantartott gép,a világból is kimotoroznék vele,pedig 37 éves.Megbízhatóságáról ennyit.
sorszám: 12616 (54170)

 
 
piri
válasz erre | email2006-05-31 14:33:45
A 80'-as években is volt széria ETZ kupa, ma is van, sőt angliában 30LE-s tuningolt gépekkel van MZ kupa ezek a gépek 160 körül mennek nem láttam ilyet csak a honlapon.
Amúgy meg kell nézni a gyári versenygépeket amiket nem azért gyártottak korlátozott (pár darab) számban mert a kertben ökörkötdek vele a mérnökök. Itt említést érdemel az RT 125-ösből gyárilag versenyzésre készült gyorsasági versenymotor aminek kb.200 volt a vége és a 50-60'-as évegkben ÉVEKIG uralta a mezőnyt. De más szocimotorok is versenyeztek a profi nyugati porondon pl. Boldor pancsi, hogy a jáwát ne is említsem.... Évekig a salmotorozás királya volt.
Ehhő képest a Keeway nemtom milyen versenyen indult mert a gyár honlapján szó sincs versenyzésről viszont a MuZ honlapján külön rész foglalkozik ezzel.
Amúgy ha lefényképezek egy Fat Boy-t és addi ba..tatom az MZ jáwa+izs49 csepptankkal hogy olyan legyen, hogy beleférjen a kuntúrba az is úgy néz majd ki messziről legalábbis mint egy csopper.
Viszont 100ezeré veszek 4 MZ-t azt csak lesz belőle valami nem kell 1millát adni érte :-)))
sorszám: 12615 (54169)
(előzmény: Zapkorte, 2006-05-31 13:01:53)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-05-31 14:33:23
A hetvenes évek végétől már az endékások is azt írják, hogy :
"Elfogadott tény, hogy a motorozás nem pótmegoldás a költségesebb autózás helyett, hanem nagyszerű kedvtelés, sokszor az egész család szórakozása."
Ennek ellenére mit sem ért az akkori mérnökök és szakemberek szava, ha egyszer meg lett mondva, hogy nincs fejlesztés, mert ezt így is viszik mint a cukrot elvtársak és nekünk alapvetően tengeri hajókat kell építeni. Ezért minden egyes terméken megspórolunk fél százalék ötvözőanyagot és egy kis vasat, ami ugyan csúnyán visszaüthet az anyagminőségre, de a teljes szérián így megspórolunk egy propellerre való mangánt.

Másrészt meg tényleg a mennyiségi termelés volt a domináns, a minőségre nemigen adtak annyit, amennyire azt egy kiélezett piaci környezet megkívánta volna. De ilyen ugye nem volt és a KGST-n belül többé-kevésbé egyértelmű volt az ndk ipari nagyhatalmi státusza.

Én inkább azon csodálkozom, hogy a körülményekhez képest mégis milyen tartós gépek születtek akkoriban.
sorszám: 12614 (54168)
(előzmény: Zapkorte, 2006-05-31 13:01:53)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-05-31 14:23:25
Nem hinném, hogy itt bárki is bűnbakot keresett a benne felgyülemlett stressz levezetésére és szerencsétlen Zápkörte épp kéznél volt, meg ne sajnáljuk már. Ő vívta ki a többiek nemtetszését, vagy mondhatjuk úgy is, ő feszegette a pofonosláda fedelét:)
sorszám: 12613 (54166)
(előzmény: levendel, 2006-05-31 14:13:45)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-05-31 14:13:45
Több szempontból is: egyrészt amit írtam, másrészt meg lehet, hogy érdemesebb a zápkörtét püfölni virtuálisan, mint bent a főnököt jól seggberúgni "feszültséglevezetés" címén :))
sorszám: 12612 (54165)
(előzmény: Soma69, 2006-05-31 07:49:39)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-05-31 14:08:27
Össze lehet hasonlítani.A mi motorunk,még 20-30 évesen is megy,mig a kinai szemétt 10 év után,örülj ha a MÉH telepen találsz belőlük ,vagy esetleg a bontóban.Mutassatok 5 évesnél öregebb Kínai robogót,nem nagyon találsz,mert mind úgy tönkre ment.hogy nem érdemes javítani,mig simsonból a mai napig sok rohangál.
sorszám: 12611 (54162)
(előzmény: piri, 2006-05-31 11:50:14)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-31 13:01:53
Az én kínai motorom egy 1984-es Honda XL-200 utánérzése volt. (Hogy licensz-e vagy reverse engineering, az számomra nem derült ki világosan.) De a mostani, 88-as suzukimat is meg lehet nézni, pl. -egyebek közt- gyárilag benne van az elektronikus fordulatszámfüggő előgyújtás szabályozó, aminek a létrehozásán itt oly sokan fáradoztak. (Na nem mintha ilyesmi nélkül ne lehetne jó egy motor.) És ezzel visszaértünk oda, ahonnan az egész vita kiindult, oda, hogy a szocialista mérnökök koncepciózusan nem csúcstechnikát, hanem egy, a meglévő termelési technológiával gazdaságosan és nagy mennyiségben gyártható, a leendő tulajdonosok technikai felkészültségének megfelelően üzemeltethető melós-motort állítottak elő. Ez akkor ott közlekedési eszköznek számított, sportszerré csak az ezredforduló környékén minősült át.
sorszám: 12610 (54157)
(előzmény: piri, 2006-05-31 11:50:14)

 
 
piri
válasz erre | email2006-05-31 11:50:14
Most+ azt nemértem, hogy miért kell 1 olyan gépet (ETZ) összehasonlítgatni a mai akármilyen (kínai) motorral amit 18 éve nem gyártanak már.
Ha hasonlítgani akarunk ott a MuZ Baghira v. ilyenek és jogutód az ,hogy maláj az még jobb mert mindegyik távolkeleti :-)))

A gyár mongya:
Ts 125 2,3liter/100km tehát nekem a 2,5 az kicsit sok :-)
ETZ 250 135km/ó... és nem mondtam, hogy nem volt azé belepiszkálva...
sorszám: 12609 (54150)

 
 
Vega
válasz erre | email2006-05-31 11:47:25
Igen, de ott semmi gyakorlati tapasztalatrol nem irnak..csak elvi sikon...
sorszám: 12608 (54149)
(előzmény: Keri, 2006-05-31 10:29:21)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-05-31 11:31:38
Amúgy meg az MZ ről elmondottakkal egyetértek Veled maximális mértékben.
sorszám: 12607 (54147)
(előzmény: Soma69, 2006-05-31 11:29:11)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-05-31 11:29:11
Mondjuk az ilyeneket én se hiszem el, hogy 2,5 literes fogyasztás MZ-nél. Meg a 140-150es végsebesség szériállapotban, "szakadékban hátszéllel esetleg" szokták erre mifelénk mondani:))
sorszám: 12606 (54146)
(előzmény: RR_ZOZY, 2006-05-31 11:14:05)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2006-05-31 11:14:05
Így volt ez ugye? :

"Ne vitatkozz idíótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal" :-))

Mellesleg szerintem senki sem idióta, Zápkörte meg csak az ebet köti a karóhoz, és biztos hogy valahol neki is igaza van.
Szerintem egy MZ vagy bármilyen huszon-harminc éves gép mai jósága, megbízhatósága nagyon relatív, és ehhez még hozzájön az hogy ne a mostani technika "ismeretében" és megléte mellett mondjunk ítéletet, hanem próbáljunk visszatenni magunkat időben mondjuk a '80-as évekre...na ekkor a következő jön ki:
Más igények, más követelmények, keleti motorok ellen gyakorlatilag nulla alternatíva....ha akkori szemmel nézzük akkor - figyelembe véve a jó és GYÁRI alkatrészutánpótlást és a motorosok általában vett magasabb szintű műszaki tudását - az MZ-k igen megbízható, robosztus funkciógépek voltak, és jó kézben ma is azok.
Mai szemmel viszont már kicsit más a kép, de valljuk be: az átlag motoros igénye is más. Nekem marad az ETZ még jó ideig, mert arra nem vagyok hajlandó hogy hitelt vegyek fel motorvásárlás miatt, KP-re meg nem megy a dolog....ha menne, akkor meg úgyis másra kéne..:-)
Amennyit meg mostanában motoron ülök...ahhoz az ETZ sincs kihasználva...
sorszám: 12605 (54144)
(előzmény: Keri, 2006-05-31 09:59:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-31 10:29:21
mintha lenne cikk errol a tuning rovatban
sorszám: 12604 (54142)
(előzmény: Vega, 2006-05-30 20:31:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-31 10:28:49
mintha lenne cikk errol a tuning rovatban
sorszám: 12603 (54141)
(előzmény: Vega, 2006-05-30 20:31:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-31 10:03:31
rengeteg oka lehet, remelem nem gondolod, hogy kapasbol tudjuk a megoldast ilyen keves infobol :)

Karbi beallitas, dugulas, trafohiba, kondihiba, gyertyahiba, megszakito hiba, gyujtasbeallitas, szimering hiba, kipufogo dugulas, falslevego.

Szoval valogass kedvedre a lehetseges okokbol :)
sorszám: 12602 (54140)
(előzmény: Wolf, 2006-05-30 19:00:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-05-31 09:59:53
Nekem mindig az a mondas jut eszembe, az ilyen vitak alkalmaval, hogy "ne vitatkozz a idiotakkal, mert megeshet, hogy osszekevernek vele"

Akinek inge az vege magara!
sorszám: 12601 (54139)
(előzmény: levendel, 2006-05-30 18:22:18)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-05-31 07:49:39
Ja szóval ez tulképpen nekünk jó?:)
sorszám: 12600 (54130)
(előzmény: levendel, 2006-05-31 07:44:04)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-05-31 07:44:04
Én is így gondolom, de ilyen alkalmakkor legalább a passzív olvasók is aktivizálódnak ;-)
sorszám: 12599 (54129)
(előzmény: Soma69, 2006-05-31 07:31:20)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-05-31 07:31:20
Azért, mert a többség nem kekeckedni jár ide. És ő az aki mások hitével meggyőződésével nem bír zöldágra vergődni. Végülis nomen est omen ha mind körtének tekintjük magunkat megint csak az jön ki, hogy ő a záp, s ha 1 romlott is van a kosárban attól megrohad a többi is, vagy vmi ilyesmi.
sorszám: 12598 (54126)
(előzmény: levendel, 2006-05-30 18:22:18)

 
 
Árix
válasz erre | email2006-05-31 07:28:04
oks kösz!etzrider@freemail.hu cimre küldöd?? vagy mind1 h melyikre:D
kösz:)
sorszám: 12597 (54125)
(előzmény: levendel, 2006-05-30 23:06:39)

 
 
Vega
válasz erre | email2006-05-30 23:12:29
mail ment!
sorszám: 12596 (54120)
(előzmény: JomaJosszo, 2006-05-30 22:47:29)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-05-30 23:06:39
Várjál, mindjárt fellökök a tézémmel frontálisan egy betonkeverős Tátrát és elküldöm a fotót a roncsról. Jó lesz így?
sorszám: 12595 (54119)
(előzmény: Árix, 2006-05-30 22:18:14)

 
 
anybody
válasz erre | email2006-05-30 22:55:43
Hát ez tényleg nem semmi!!
:D :)
sorszám: 12594 (54116)
(előzmény: levendel, 2006-05-30 22:13:36)

 
 
JomaJosszo
válasz erre | email2006-05-30 22:47:29
Hy!Irtam egy kicsivel odeb hogy nekem van egy zsir uj es bontatlan elektronikam!Fullos fel van programozva mindenel amit tudhat ez a ketyere az alap aszem volt 15EFt en neked eladnam ugyanennyiert a fullosat!Hogy mert adom el?Mert kulfoldon vagyok es amotoromat meg oszetortek es ugy vagyok hogy szarok az egeszbe!Szoval ha kell irjal a mail cimemre es megbeszelunk mindent!jozsef.jenei@freemail.hu
sorszám: 12593 (54115)
(előzmény: Vega, 2006-05-30 20:31:59)

 
 
Árix
válasz erre | email2006-05-30 22:18:14
Sziasztok!
Törött karambolos Etz-kről van képetek? akinek van képe az küldje már el nekem:):)
etzrider@freemail.hu vagy a forumos emilcimre!
kösz
sorszám: 12592 (54111)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-05-30 22:13:36
Senki ne csüggedjen egy kis vita miatt, lehet ennél hatványozottan mélyebbre süllyedni MZ témában:
http://free.x3.hu/mz_motorkerekparok/hu/forumolv.php?a=2&b=hengerfuras
sorszám: 12591 (54109)

 
 
piki24
válasz erre | email2006-05-30 21:41:06
Hali Wolf
Nekem van 350x16 enduro mintás hátsogumim.
kaposváron van ha közelbe laksz irj emailt
üdv:piki24@vipmail.hu
sorszám: 12590 (54104)
(előzmény: Wolf, 2006-05-30 19:31:59)

 
 
EVOGAME
válasz erre | email2006-05-30 21:03:52
Üdv mindenkinek!

Nem szoktam gyakran írni, de olvasni annál inkább. Nekem eddig simom E51 volt ha jól emlékszem, majd egy 250es ETZ amivel nem is mentem 15km sem, és most van egy ETZ125-öm. Igazából a Simsonról tudok nyilatkozni, ami igen erősen hasonlít az ETZhez csak kissebb. Azon kívül hogy egyszer kellett rajta dugót illetve hengert furatnom semmi gondom nem volt vele. Olajcsere, benzin, levegőszürő és mehet. Ja igen általában a legegyszerübb dolgok a legmegbízhatóbbak.A témához nem is szeretnék többet hozzáfűzni.

A problémám, most a 125-ös ETZ karbijával lenne. Alapjárat rendesen megvn egyenletes, gázadásra jól reagál, de ha csutkára koppanásig ráhúzom a gázt olyan mintha megfulladna.
Mi leget a gond? Benya, vagy levegő? És a benyára szavaznék. Van valami jól bevált beállítási módszer???

Előre is köszi a segedelmet!

Üdv

Evogame

Ui.:A fórumot használjuk arra amire való. A tapasztalatok megosztására, és ne egymás csesztetésére. Abból úgy is kijut mindenkinek az életben... vagy tévedek???

sorszám: 12589 (54101)

 
 
Vega
válasz erre | email2006-05-30 20:31:59
Sracok!

Van valakinek tapasztalata a programozható előgyújtás vezérléssel kapcsolatban? Tudjatok a Szrnka György fele cucc!

Mibe kerul egyebkent?
sorszám: 12588 (54095)

 
 
piri
válasz erre | email2006-05-30 20:14:07
Ja és azt el is felejtettem, hogy 250 es ETZ-ből van (volt) gyárilag lefojtott mitomén hány 30 centivel hosszabb kipufogós is. Ha esetleg ilyened van...
sorszám: 12587 (54090)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-05-30 20:11:33
Te még mindíg itt tartasz?
Felejtsd már el!

Eleinte senki egy rossz szót nem szólt hozzád csak kombináltál és egyre nagyobb hülyeség jött ki ezután már mindenkinek visszaszóltál és ezt nem lehet elnézni!


Valójában miért is vagy itt az MZ fórumon?
sorszám: 12586 (54089)
(előzmény: Zapkorte, 2006-05-30 19:41:40)

 
 
huszas
válasz erre | email2006-05-30 20:06:39
hali! mz/es 150 karosszéria ( vázon kívül) +blokkalkatrészek,lámpák,+1-2 dolog egybe 10000 ft tel;0620/992-4528 trofi.
sorszám: 12585 (54088)

 
 
piri
válasz erre | email2006-05-30 20:06:05
N15C -t ajánlja a brisk az y állítólag 4 ütemübe való...
Milyen színű a gyertya? ez a lényeg mindig...
Én még mielőtt elállítgatná kipróbálnám mit szóla a kispolák lészűrő nélkül.
Csak nehogy bekapjon valamit :-)))
sorszám: 12584 (54087)
(előzmény: Wolf, 2006-05-30 19:38:39)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-30 19:41:40
Bagoly mondja verébnek hogy nagyfejű. :-p
sorszám: 12583 (54085)
(előzmény: Semi, 2006-05-30 19:17:54)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-30 19:39:16
Végülis leszartam a visszatekerést is, úgy adtam el, ahogy volt. :-) (Illetve hát lemostam, meg a vázat lekentem egy kis mattfeketével, ahol már rozsdált, hogy egy kicsit gusztább legyen, de ez volt minden.)
sorszám: 12582 (54084)
(elözmény: Soma69, 2006-05-30 18:07:55)

 
 
Wolf
válasz erre | email2006-05-30 19:38:39
A Ts 250/1-es 4.-ig kiforogja 5.-ben 6500 a vége. A Tz-be Brisk N15Y típusú gyertya van, gyújtás az órával lett állítva 2,8-ra
sorszám: 12581 (54083)
(előzmény: piri, 2006-05-30 19:28:36)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-30 19:35:39
Így már én is jártam: ott álltam egy vezműlánccseréhez szétszedett motorral, és választhattam, hogy a) összerakom, elmegyek a boltba, és veszek lehúzót b) úgy hagyom, és megrendelem postán a lehúzót vagy c) csinálok magamnak lehúzót.
Anyagilag is, időben is a c) variáció volt a legkedvezőbb, úgyhogy csináltam, de persze négy órámba került, mert át kellett szerelni a padot 1mm előtolásra, 60 fokos kést kellett köszörülni, akkor le kellett kaszabolni egy 36-os hatszögletű rúdanyagból a megfelelő darabot, keresni bele csavart, hogy legalább azt ne kelljen a semmiből előállítani, aztán a talált csavarhoz (M18x1) való menetfúrót... mert soha semmi még véletlenül sem megy simán, mindig szívás van, mindig, mindig.
sorszám: 12580 (54082)
(elözmény: Soma69, 2006-05-30 17:59:13)

 
 
Wolf
válasz erre | email2006-05-30 19:31:59
Nem tud valaki 16-os crossgumit?
Milyen hosszú(mm) küllő kell a 16-os kerékbe ha dobfék helyett tárcsa van benne?
sorszám: 12579 (54080)
(előzmény: Wolf, 2006-05-30 19:00:49)

 
 
piri
válasz erre | email2006-05-30 19:28:36
Terheléssel vagy amúgy?
A TS is 250es?
Elméletileg az órát megpadlózza 8000-nél terhelés nélkül de nagyon szívszaggató hangot ad ha elengeded a gázt 1-2 igen kenény csapszeg hang) sokan nem is merik kipróbálni én is csak akkor ha nem megy rendesen.
Itt már a gyújtás is nagyon számít tizedeket kell lejjebbvenni 3mm-től lefelé na + gyertya stb... minden.
Esetleg a légszűrő is sokat folythat...
Na meg a karbi beállítása ezt az egészet össze kell hangolni próbálgatni mert az 5000 feletti motorozáshoz már hanygafa..nyi beállítások is számítanak.
Elsőre sztem gyújtás v. sok benya...
Milyen a gyertyakép?

sorszám: 12578 (54079)
(előzmény: Wolf, 2006-05-30 19:00:49)

 
 
Semi
válasz erre | email2006-05-30 19:17:54
Most komolyan... Leálltok Zapkortével vitatkozni? Látszik, hogy teljesen hülye, rá kell hagyni! Eddig még egyetlen egy igazi hibát nem mondott az MZ-vel kapcsolatban, csak fújja hogy ilyen szar meg olyan szar...
Hülyegyerek... felejtsétek el hogy létezik és foglalkozzatok azzal ami fontosabb! :-)

ciao
Semi
sorszám: 12577 (54077)

 
 
fricike
válasz erre | email2006-05-30 19:11:19
Hali.
Egy erdélyi srác ETZ alkatrészpánikban szenved. Tudtok neki mondani magyarorszagi bontócímeket?
Uj alkatrészet tudom honnan lehet szerezni. Probálkoznék bontókban is.
Megköszönném ha válaszaitokat a fricike2@yahoo.com cimre irnátok.

Előre is köszi
sorszám: 12576 (54076)

 
 
Wolf
válasz erre | email2006-05-30 19:00:49
Van egy tz-m 250-es, de nem forog 5-nél többet.Miért? A Ts a 7500-at vígan pengeti.
sorszám: 12575 (54075)
(elözmény: Soma69, 2006-05-30 17:59:13)

 
 
Wolf
válasz erre | email2006-05-30 18:55:20
Hali! Milyen elektronikus gyújtást lehet Mz-re (Ts250/1) rakni (babettáén kívül)?
sorszám: 12574 (54074)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-05-30 18:22:18
Meglehet, csúnya dolog...Mindenesetre felismerhető, de egyben érthetetlen is. Miért nem jó meghagyni mindenkit abban a hitében, ami neki kedves?
sorszám: 12573 (54065)
(elözmény: Soma69, 2006-05-30 17:53:25)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49072)
Motoros túra (17996)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu