:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
te pri ... kia fa....t érdekel.ittt az MZ topikon. hogyy te milenyen qrva régi szar gőzös gecikkkkkkről ábbrándozol? ;-)
Amúgy ócska a csühöst vezetni, a pofád lesül, a hátad lefagy, és mocskos leszel. Ha meg már a tömszelencék is kivannak, akkor a gőzt is nyelheted. Egyszer-egyszer király, de akik napi rendszerességgel vezettek ilyet a hetvenes években, bizony krokodilkönnyeket sem potyogtattak értük, amikor átülhettek a tiszta, kényelmes, új motorvonatokba.
Ma már nincs ilyen mert nincs túl hosszú vonat ami 5000t nál nehezebb.
Egyébként szerintemeg a csühös a király mertmegmozdult ott ahol a szergej nem 2000LE a 424 essel szemben kiharapta a vágányt DE a csühös elindult a szergej nem.....
te zpkorte ... kia fa....t érdekel.ittt az MZ topikon. hogyy te milenyen qrva modern szar sineeemms gecikkkkkkel ddolgozol?
Én gépész vagyok középfokon, de néha begyün 1,-2 gépészmérnök kollégaakik nem bírják az iroasztalt...
azoktool tanulok egyébként mozdonyt vezetek 15 éve....
Szerintem veddle a légzssűrőt azt +látod (nemtomiez a direktszűrö)
De ha nincs 10 es kompresssziód az gáz
Nem olvastam véégig a baromkodást,
mmertmegjötttem és qa 28éves ggggéppppeel semmmi ggond neeemm vvvoolt
Sziasztok! meg tudná valaki mondani, hogy a gyári elektronikus gyújtással rendelkező ETZ-ken kicsi vagy nagy gyújtótrafó van? Előre is köszönöm!
Hali!
Tudja valaki mennyit befolyásol ha direktszűrőt teszek az Mz-re?
Az, akit érdekelnek a szortírozógépeid ;-)
160 bruttó a bejelentett alapbérem, erre jön még a műszakpótlék, gépjárműtámogatás, cégtelefon, utazási csekk, 13. havi stb. Minimálbért itt még a gépkezelő sem kap. :-p
Minden egyes autómata osztályozógép óránként 40.000 levelet válogat szét rendeltetési hely szerint, gyakorlatilag emberi kéz érintése nélkül. A beépített szövegfelismerő rendszer a címzések 90-95%-át el tudja olvasni, és a leválogatás budapesten utca szintű, vagyis minden egyes levélkihordó névre szólóan kapja meg a másnapi kézbesíteni valóját az autómatából. Én és a kollégáim kilenc ilyen Siemens-Dematic autómatát üzemeltetünk, melyeket egyenként egy-egy több kompjuterből álló elektronikus vezérlés irányít. A rendszer a levelekre nyomtatott narancssárga (UV-ben világító) vonalkód alapján minden küldemény adatait percre készen tárolja, és minden egyes levélről pontosan nyilvánartja, hogy a 6m/s sebességgel futó szállítószalagokon éppen hol járnak, s a szortírozóprogramnak megfelelően a vasúti váltóhoz hasonló kitérőkkel szabja meg haladási útjukat, úgy szólnak, mint a géppuskaropogás. És igen, van még két bélyegző gép is a sarokban, de azok egyszerű mechnanikus szerkezetek, üzemeltetésük nem igényel különösebb szaktudást.
Amúgy nem felvágásnak szántam, hogy miket javítok, mert ez is csak egy ugyanolyan droid munka, mint bármi más, csupán reflektáltam a #12641-ban tett megjegyzésedre, mi szerint "amihez nyúlok, annak veszni kell". Ha ez így lenne, te már rég nem kapnál levelet. :-p
Végül pedig: én nem kötöttem bele semmibe, trivialitásokat állapítok meg, amelyeket ti mérhetetlen elfogódottságotokban személyes támadásként éltek meg, bővebben lásd a #12628-as üzenetemben. Na most akkor ki is itt a hülye? ;-)
hát ne tudd meg itt Keszthelyen van egy-két olyan állpotban levő S70-es simo hogy fájdalom rá nézni is a maga kis 75-80000km-jével!Nem is törődik vele a Posta pedig kis ráfordítással meg 3X-ozhatnák az élettartamukat!
Sajnos tényleg leselejtezték őket, legutóbb ETZ 250-eket '92 táján a magas fogyasztás és futásteljesítmény miatt. Korábban voltak 125ös Ts-ek is, még korábban amolyan városközti forgalomra vonat és Roburpótlékként oldalkocsis Trophyk. Bár ez utóbbit igazság szerint csak bélyegen láttam postai szolgálatban. :)
Egyébként azóta az SR-ek több generációját is kiszórták, hiszen irdatlan igénybevételt jelent az egész éves éjjel-nappali városi hajsza. Pláne motornak.
A szimókból is az újabbakat használják, a szakadtabbak inkább az egyéb céges futárok tulajdonában vannak. Bár nem tudom, h pesten kívül mi a helyzet.
Van egy a Blahánál is, ha jól emlékszem, a Nagydiófa utcában, vagy a Nyár utcában, úgy félúton a Wesselényi meg a Rákóczi között. Az van kiírva, hogy kilóüméteróra javítás, de spirált is csinál.
Voltak MZ-k, azok helyett vannak most az SR125-ök. A simson meg azért van, mert nem egykönnyen találnak A-s jogsival bíró postásjelölteket, úgyhogy inkább tesznek alájuk simsont, arra jó a B-s is, az meg azért szokott lenni.
Km spirált a Váci út 168. alatt található udvarban székelő nemtom milyen nevű cégecske csinál neked méretre.
Félek tőle kicsit drágábban, mint a boltit, de ez már csak így szokott lenni.
Egyébként ahogy szakal666 írta, tényleg normális társaság, de kell egy keveset kóvályogni az udvarban, mire kb. leghátul és legdélebbre megleled a helyet.
,,Rád meg még a postás-MZ-t sem bíznák. (Ha le nem selejtezték volna őket időtlen időkkel ezelőtt.''????????????????????
Leselejtezték? ha lettek volna nem selejtezték volna őket le!Én még mindíg úgy látom hogy a postások az elhanyagolt hulladék összegányolt és egyéb ocsmányságok kíséretében mind a mai napig Simsonnal járnak!Azokat nem selejtezték le?
ÉRDEKES!!!
De mind1
Különben ezt nem értem?! Mért vágsz fel arra hogy ilyen gépeket bíznak rád? (minimálbérre) Itt nem erről van szó hogy valaki a zsírzógombkezelői mivoltod kérdőjelezné meg csak már kicsit idegesítő hogy mindenkibe belekötöttél az elmúlt 3 napban!
És miért pont ezt a társaságot bünteted az ittléteddel?
Milyen több milliárd forintos gépek? A pecsételőgép ami a bélyegre nyomja a tintát hogy csak egyszer lehessen felhasználni?
Milyen leselejtezett MZ-ről beszélsz szeretnél te olyat mind az enyém vagy akárki másé itt az oldalon!5 kiwit adnának érte!
Még mindíg nem válaszoltál mi a fa**t keresel ezen a szocifórumon!
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still a retard.
Most találtam egy angol motorosfórumon. Kicsit erős, de igen találó. Ne vegye senki magára, de érdemes elgondolkodni rajta, hogy vki. személyes ismerete nélkül micsoda késhegyig menő vitákra képesek emberkék, aztán lehet, hogy ugyanazzal a taggal jókat röhögve sörözne, miközben értelmes gondolatokat cserél.
Helló!
Nem tudja valaki hogy csinálnak e valahol egyedi hosszra kmóra spirált?
Mert a bolti szar az hosszu és kb 500km-enként elszakad.
És miután hazaértél, ismét leülsz a gép elé az otthoni ovisarokba, és szép csendben elkezdessz rej****i arra a sok f***ságra, amit napközben leírtál.
;-P
Tudom, szar lehet elviselni neked, de többmilliárd forintos gépeket bíznak rám. Rád meg még a postás-MZ-t sem bíznák. (Ha le nem selejtezték volna őket időtlen időkkel ezelőtt.) :-p
Mondtam már, hogy tmk-s vagyok. A munkaidőm kétfele oszlik: van egy periodikus napi karbantartás (pucolás, kopó-fogyó alkatrészek cseréje), meg egy készenléti szakasz, amikor a postások dolgoznak a géppel, én meg ülök az ovissarkomban, hogy ha netán el találna romolni, akkor megjavítsam. De nem romlik. Ez nem MZ, ahol "a motorozás és a szerelgetés egy egységet képez". ;-p
Lehet hogy a Postán is berendeztek neki egy külön ovisarkot hogy legyen el magával , csak semmihez ne nyúljon mert akkor annak a dolognak veszni kell!
Jah, egyébként irigylem kicsit Z urat, mert annyi ideje van ott ücsörögni a gép előtt ahogy látom.Pedig állítólag dolgos munkásember.Olyan főnököt akarok én is, aki elnézi, hogy egész álló nap a net előtt ülök, és a szocimotoros oldalt olvasgatom, és hozzászólásokat gépelgetek!!!!Én mondjuk csóró műegyetemista vagyok, épp vizsgaidőszakban, tehát JOGOS, hogy itthon dekkolok, és tanulok, de már csak a vicc kedvéért is be-be nézek ide, hogy hogy áll a "vita".:))
Nem te vagy az első, aki ezt a kérdést feltette magának az elmúlt napok során..:)))
CSak azt nem értem ha Zápkörte egy robot akkor miért nem füstöl le a saját idióta gondolkodásától?Vajon nem veszi észre hogy kiröhögteti magát?
Kezdem érteni azért jött ide erre a fórumra mert mindenhonnan elzavarták!Gondolom máshol is tojáskodott!
Csak azt nem értem miért az MZ topikot látogatja miért nem ír sajátmagának például a Dnepr topikra ott ugy is ritkán ír valaki ott vitatkozhatna tőlem saját magával is csak ide ne rondítson bele!
UI.:ugyan annyi köze van az MZ-hez mint a Dnepr-hez egyáltalán mit keres szocimotoros oldalon?
Mindenki szabadulni akar tőle. :-)
Vagy sok ott a maláj. :) NO OFFENSE!
Ja, és ha te nem hallottál róla, akkor nincs is olyan, ugye?
Ahhoz képest itt nálunk Debrecenbe a hírdetőújságban egy csomó MZ Baghira van eladó. Akkor ezekhez az emberekhez szerinted hogy került a gép? Ja, tudom már, a jelenlegi maláj tulajdonos így akarja növelni az eladást.
Szerintem létre kéne hozni egy kívé topikot. Ez tök jó lenne, mert záúr tök jól elsértegetné saját magát, és mi meg ha nagy okosságokat akarnánk olvasni, csak egyszerűen megnéznénk, hogy miket írt.
Lehet, hogy ott megpróbálná megmagyarázni magának, hogy szar a kívé, és jó az MZ. ;-)
Nem tudom, én még csak soha nem is hallottam olyan személyről, aki MuZ-t vett volna. Olyanról sem, akiben egyáltalán a gondolat megfogant volna, hogy mielőtt besétál riadt arccal a Hollósba, egyáltalán megnézze, hogy milyen az új MZ. Igaz, nem is nagyon reklámozzák, sokan azt sem tudják, hogy van ilyen egyáltalán. (Egyébként én megnéztem őket annó, és arra az álláspontra jutottam, hogy szép-szép, de egy kicsit drága. Nem lehet egy semmiből jött termékskálát a piacvezető konkurrensek árában bevezetni... még akkor sem, ha történetesen megvettek hozzá egy történelmi brandet. Mert itt nincs többről szó, saját szememmel láttam Zhopauban a gyárépületet, ahol most millió kicsi Kft van, kb. mint a Csonka János gépgyár, úgy néz ki.)
De az a szűk kör annál felkészültebb és tudatosabb fogyasztó, mint a rizskályhára éhes konzumpolgár.
Szerintem a Zapkorte egy (ro)bot.
A rencergizda hozta létre, hogy néha beszóljon és felrázza a topicokat.
Lényege: ha válaszolsz elkezd fikázni, mindegy mit mer a fikázás tárgya váltózóként szerepel a programjában és kiíráskor csak visszatükrözi...
Na kisütött a nap elmegyek motorozni a 28 éves csúzlimmal ami oktatójárműként már jópár embert megtanított és kilóg a bele, azon gondóxik a hajtókar, hogy melyik oldalon jöjjön ki.
De azért még mindíg megy majdnem 100at a 120 kilóm alatt és a 150es kiweyt is lenyomná szerintem max gyorsolásban nem :-)))
Ez már lassan rosszabb lesz minta "csodás" Bűvölet c. olasz TV sorozat :-)) Azaz mindíg lehet folytatni vmilyen szálon...
Hát persze hogy a "mai szarokra" nagyobb a kereslet, amikor bejöttek az első ETZ-k akkor szerinted mennyi volt a kereslet a 18-20 éves Pannóniákra? :-)Vagy akár az előd TS-ekre is?
EZ valahol természetes folyamat, nemde ?
Íme, erről beszéltem! Én kijelentem, hogy az MuZ-nek kicsiny a piaci részesedése, és ezt három posttal később már úgy állítod be, hogy én az MuZ-t fikáztam. Pedig csak egy tényt állapítottam meg, a nélkül, hogy e tény okaira vonatkozólag akárcsak találgatásokba is bocsátkoztam volna. És utána megbeszélitek, hogy én idejárok fikázni, és jajj de hülye vagyok. Pedig szerintem itt teljesen nyilvánvaló, hogy ki a hülye. ;-)
Régen erre a szerepre Koltai Róbert volt hivatott mint "Illetékes elvtárs", de mivel ő már nem... a keletkezett űrt vkinek be kell töltenie:D
Elkezdődött az EZT fikázásával azt jött a MuZ, most kiváncsi vagyok mé szar a BMW a zákorte szerint:-)))
BMW-t se látok mindennap de szerintem lehet azért van ez mert nem mindenki teheti meg, hogy 6millás minőségi géppel jáerjon, viszont egy újszerű 750es kawa 1milla körűl baráti, majd legeljebb bemagyarázom magamnak (másoknak+pláne), hogy ez is olyan jó sőt jobb.
No azért nem mindegyiknek. Tudok egy pár "szarról", amit évek óta árulnak kétségbeesetten, és a kutyának sem kell. (Nem MZ-k.)
Erre szokás azt mondani, hogy minden szarnak megvan a maga balekja.
Ugyan nem adtam definciót, de azért kedves, hogy elismered a nagyságomat. ;-) Minden esetre ha renaulton nyerik meg a formula-1-et, attól még nem fogok a baumgartnerhez rohanni, hehehe.
Mindenki? Hát nem is tudom... a proxx hajtókaros katonai etz nem ment el 150e-ért, az én lelakott keeway-emra meg egy héten belül megvolt a vevő. Én úgy látom, mégiscsak nagyobb a kereslet a mai szarokra, mint az NDK-minőségre. :-p
És éppenséggel az MuZ motorok sem hemzsegnek a pesti utcán. A "mindenki" a japán triumvirátusra kíváncsi, csak egy igen szűk kör keresgéli az MZ-t.
Ez tök jó, eddig azt hittem, hogy csak hobbiközgazdász - motorszerelőguru vagy, de most rá kellet jönnöm, hogy kiválló értelmező kéziszótár is vagy.(szerencsére, mert így mi, hülye MZ-sek okulhatunk)
Ezúton kihírdetem a kedves "besavanyodott, ócska Mz-t imádó, irracionális vásárló" márkatársaknak, hogy ha valamit nem értenek, nem tudnak, legyen az jogi, gazdasági avagy műszaki jellegű kérdés, azzal nyugodtan forduljanak a NAGY ZÁPKÖRTÉHEZ, mert ő majd önzetlenül, kedves, baráti hangnemben segít nektek. ;-)
Ha az a tömegsport, hogy Keewayjel versenyeztek a városban a gyalogosok közt, hogy ki érri el a 100 at azt annyira nézitekmá a mutatót, hogy felkenődtök a villanyoszlopra akkor ténylegnemtomiaz:-)))
Te nem vagy tisztában az élsport és a tömegsport közötti különbséggel.
Nagypolákkal is nyertek monte carlo rally-t, de ettől még a nagypolák egy, a maga idejében is penész szagú, nem sok vizet zavaró benzintemető volt, amit nem sport-, hanem közlekedési céllal vásároltak. Ja, és nem mellesleg a rallynyertes nagypoláknak kb. a külső karosszériaelemei egyeztek meg a Merkúrnál kapható változatéval. ;-)
Az akkori NDK-s minőség azért csak jobb lehetett ha a mai szarok helett mindenki azt keresgéli de már nincs...
Na+ én is szívtammá kidobott 20éves alkatrésszel mert az ujj rosszabb volt azt mentem kukázni :-))
Na most akkor hogy is van ez a minőségdolog?
Haver 125-ös Trophyja is elmegy 2,6-3 liter között nyugis túratempónál de az én 250-es Trophym is elmegy 3,7-tel vígan vegyes használatban (Mátra,város,ellenszélben tartom a 80-at tempónál) A megbízhatósága nagyon jó semmit nem kell csinálni rajta.Legnagyobb gondom az volt egy hete,hogy a hengertalptömítésnél volt egy kis olajpára,2-3 nap múlva kicseréltem.Vettem eredeti gyári megszakítót kb 1 hete mert 18000km-után elkopott a régi.Ennyi hiba volt vele.Tisztességesen karbantartott gép,a világból is kimotoroznék vele,pedig 37 éves.Megbízhatóságáról ennyit.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|