:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
,,Rád meg még a postás-MZ-t sem bíznák. (Ha le nem selejtezték volna őket időtlen időkkel ezelőtt.''????????????????????
Leselejtezték? ha lettek volna nem selejtezték volna őket le!Én még mindíg úgy látom hogy a postások az elhanyagolt hulladék összegányolt és egyéb ocsmányságok kíséretében mind a mai napig Simsonnal járnak!Azokat nem selejtezték le?
ÉRDEKES!!!
De mind1
Különben ezt nem értem?! Mért vágsz fel arra hogy ilyen gépeket bíznak rád? (minimálbérre) Itt nem erről van szó hogy valaki a zsírzógombkezelői mivoltod kérdőjelezné meg csak már kicsit idegesítő hogy mindenkibe belekötöttél az elmúlt 3 napban!
És miért pont ezt a társaságot bünteted az ittléteddel?
Milyen több milliárd forintos gépek? A pecsételőgép ami a bélyegre nyomja a tintát hogy csak egyszer lehessen felhasználni?
Milyen leselejtezett MZ-ről beszélsz szeretnél te olyat mind az enyém vagy akárki másé itt az oldalon!5 kiwit adnának érte!
Még mindíg nem válaszoltál mi a fa**t keresel ezen a szocifórumon!
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still a retard.
Most találtam egy angol motorosfórumon. Kicsit erős, de igen találó. Ne vegye senki magára, de érdemes elgondolkodni rajta, hogy vki. személyes ismerete nélkül micsoda késhegyig menő vitákra képesek emberkék, aztán lehet, hogy ugyanazzal a taggal jókat röhögve sörözne, miközben értelmes gondolatokat cserél.
Helló!
Nem tudja valaki hogy csinálnak e valahol egyedi hosszra kmóra spirált?
Mert a bolti szar az hosszu és kb 500km-enként elszakad.
És miután hazaértél, ismét leülsz a gép elé az otthoni ovisarokba, és szép csendben elkezdessz rej****i arra a sok f***ságra, amit napközben leírtál.
;-P
Tudom, szar lehet elviselni neked, de többmilliárd forintos gépeket bíznak rám. Rád meg még a postás-MZ-t sem bíznák. (Ha le nem selejtezték volna őket időtlen időkkel ezelőtt.) :-p
Mondtam már, hogy tmk-s vagyok. A munkaidőm kétfele oszlik: van egy periodikus napi karbantartás (pucolás, kopó-fogyó alkatrészek cseréje), meg egy készenléti szakasz, amikor a postások dolgoznak a géppel, én meg ülök az ovissarkomban, hogy ha netán el találna romolni, akkor megjavítsam. De nem romlik. Ez nem MZ, ahol "a motorozás és a szerelgetés egy egységet képez". ;-p
Lehet hogy a Postán is berendeztek neki egy külön ovisarkot hogy legyen el magával , csak semmihez ne nyúljon mert akkor annak a dolognak veszni kell!
Jah, egyébként irigylem kicsit Z urat, mert annyi ideje van ott ücsörögni a gép előtt ahogy látom.Pedig állítólag dolgos munkásember.Olyan főnököt akarok én is, aki elnézi, hogy egész álló nap a net előtt ülök, és a szocimotoros oldalt olvasgatom, és hozzászólásokat gépelgetek!!!!Én mondjuk csóró műegyetemista vagyok, épp vizsgaidőszakban, tehát JOGOS, hogy itthon dekkolok, és tanulok, de már csak a vicc kedvéért is be-be nézek ide, hogy hogy áll a "vita".:))
Nem te vagy az első, aki ezt a kérdést feltette magának az elmúlt napok során..:)))
CSak azt nem értem ha Zápkörte egy robot akkor miért nem füstöl le a saját idióta gondolkodásától?Vajon nem veszi észre hogy kiröhögteti magát?
Kezdem érteni azért jött ide erre a fórumra mert mindenhonnan elzavarták!Gondolom máshol is tojáskodott!
Csak azt nem értem miért az MZ topikot látogatja miért nem ír sajátmagának például a Dnepr topikra ott ugy is ritkán ír valaki ott vitatkozhatna tőlem saját magával is csak ide ne rondítson bele!
UI.:ugyan annyi köze van az MZ-hez mint a Dnepr-hez egyáltalán mit keres szocimotoros oldalon?
Mindenki szabadulni akar tőle. :-)
Vagy sok ott a maláj. :) NO OFFENSE!
Ja, és ha te nem hallottál róla, akkor nincs is olyan, ugye?
Ahhoz képest itt nálunk Debrecenbe a hírdetőújságban egy csomó MZ Baghira van eladó. Akkor ezekhez az emberekhez szerinted hogy került a gép? Ja, tudom már, a jelenlegi maláj tulajdonos így akarja növelni az eladást.
Szerintem létre kéne hozni egy kívé topikot. Ez tök jó lenne, mert záúr tök jól elsértegetné saját magát, és mi meg ha nagy okosságokat akarnánk olvasni, csak egyszerűen megnéznénk, hogy miket írt.
Lehet, hogy ott megpróbálná megmagyarázni magának, hogy szar a kívé, és jó az MZ. ;-)
Nem tudom, én még csak soha nem is hallottam olyan személyről, aki MuZ-t vett volna. Olyanról sem, akiben egyáltalán a gondolat megfogant volna, hogy mielőtt besétál riadt arccal a Hollósba, egyáltalán megnézze, hogy milyen az új MZ. Igaz, nem is nagyon reklámozzák, sokan azt sem tudják, hogy van ilyen egyáltalán. (Egyébként én megnéztem őket annó, és arra az álláspontra jutottam, hogy szép-szép, de egy kicsit drága. Nem lehet egy semmiből jött termékskálát a piacvezető konkurrensek árában bevezetni... még akkor sem, ha történetesen megvettek hozzá egy történelmi brandet. Mert itt nincs többről szó, saját szememmel láttam Zhopauban a gyárépületet, ahol most millió kicsi Kft van, kb. mint a Csonka János gépgyár, úgy néz ki.)
De az a szűk kör annál felkészültebb és tudatosabb fogyasztó, mint a rizskályhára éhes konzumpolgár.
Szerintem a Zapkorte egy (ro)bot.
A rencergizda hozta létre, hogy néha beszóljon és felrázza a topicokat.
Lényege: ha válaszolsz elkezd fikázni, mindegy mit mer a fikázás tárgya váltózóként szerepel a programjában és kiíráskor csak visszatükrözi...
Na kisütött a nap elmegyek motorozni a 28 éves csúzlimmal ami oktatójárműként már jópár embert megtanított és kilóg a bele, azon gondóxik a hajtókar, hogy melyik oldalon jöjjön ki.
De azért még mindíg megy majdnem 100at a 120 kilóm alatt és a 150es kiweyt is lenyomná szerintem max gyorsolásban nem :-)))
Ez már lassan rosszabb lesz minta "csodás" Bűvölet c. olasz TV sorozat :-)) Azaz mindíg lehet folytatni vmilyen szálon...
Hát persze hogy a "mai szarokra" nagyobb a kereslet, amikor bejöttek az első ETZ-k akkor szerinted mennyi volt a kereslet a 18-20 éves Pannóniákra? :-)Vagy akár az előd TS-ekre is?
EZ valahol természetes folyamat, nemde ?
Íme, erről beszéltem! Én kijelentem, hogy az MuZ-nek kicsiny a piaci részesedése, és ezt három posttal később már úgy állítod be, hogy én az MuZ-t fikáztam. Pedig csak egy tényt állapítottam meg, a nélkül, hogy e tény okaira vonatkozólag akárcsak találgatásokba is bocsátkoztam volna. És utána megbeszélitek, hogy én idejárok fikázni, és jajj de hülye vagyok. Pedig szerintem itt teljesen nyilvánvaló, hogy ki a hülye. ;-)
Régen erre a szerepre Koltai Róbert volt hivatott mint "Illetékes elvtárs", de mivel ő már nem... a keletkezett űrt vkinek be kell töltenie:D
Elkezdődött az EZT fikázásával azt jött a MuZ, most kiváncsi vagyok mé szar a BMW a zákorte szerint:-)))
BMW-t se látok mindennap de szerintem lehet azért van ez mert nem mindenki teheti meg, hogy 6millás minőségi géppel jáerjon, viszont egy újszerű 750es kawa 1milla körűl baráti, majd legeljebb bemagyarázom magamnak (másoknak+pláne), hogy ez is olyan jó sőt jobb.
No azért nem mindegyiknek. Tudok egy pár "szarról", amit évek óta árulnak kétségbeesetten, és a kutyának sem kell. (Nem MZ-k.)
Erre szokás azt mondani, hogy minden szarnak megvan a maga balekja.
Ugyan nem adtam definciót, de azért kedves, hogy elismered a nagyságomat. ;-) Minden esetre ha renaulton nyerik meg a formula-1-et, attól még nem fogok a baumgartnerhez rohanni, hehehe.
Mindenki? Hát nem is tudom... a proxx hajtókaros katonai etz nem ment el 150e-ért, az én lelakott keeway-emra meg egy héten belül megvolt a vevő. Én úgy látom, mégiscsak nagyobb a kereslet a mai szarokra, mint az NDK-minőségre. :-p
És éppenséggel az MuZ motorok sem hemzsegnek a pesti utcán. A "mindenki" a japán triumvirátusra kíváncsi, csak egy igen szűk kör keresgéli az MZ-t.
Ez tök jó, eddig azt hittem, hogy csak hobbiközgazdász - motorszerelőguru vagy, de most rá kellet jönnöm, hogy kiválló értelmező kéziszótár is vagy.(szerencsére, mert így mi, hülye MZ-sek okulhatunk)
Ezúton kihírdetem a kedves "besavanyodott, ócska Mz-t imádó, irracionális vásárló" márkatársaknak, hogy ha valamit nem értenek, nem tudnak, legyen az jogi, gazdasági avagy műszaki jellegű kérdés, azzal nyugodtan forduljanak a NAGY ZÁPKÖRTÉHEZ, mert ő majd önzetlenül, kedves, baráti hangnemben segít nektek. ;-)
Ha az a tömegsport, hogy Keewayjel versenyeztek a városban a gyalogosok közt, hogy ki érri el a 100 at azt annyira nézitekmá a mutatót, hogy felkenődtök a villanyoszlopra akkor ténylegnemtomiaz:-)))
Te nem vagy tisztában az élsport és a tömegsport közötti különbséggel.
Nagypolákkal is nyertek monte carlo rally-t, de ettől még a nagypolák egy, a maga idejében is penész szagú, nem sok vizet zavaró benzintemető volt, amit nem sport-, hanem közlekedési céllal vásároltak. Ja, és nem mellesleg a rallynyertes nagypoláknak kb. a külső karosszériaelemei egyeztek meg a Merkúrnál kapható változatéval. ;-)
Az akkori NDK-s minőség azért csak jobb lehetett ha a mai szarok helett mindenki azt keresgéli de már nincs...
Na+ én is szívtammá kidobott 20éves alkatrésszel mert az ujj rosszabb volt azt mentem kukázni :-))
Na most akkor hogy is van ez a minőségdolog?
Haver 125-ös Trophyja is elmegy 2,6-3 liter között nyugis túratempónál de az én 250-es Trophym is elmegy 3,7-tel vígan vegyes használatban (Mátra,város,ellenszélben tartom a 80-at tempónál) A megbízhatósága nagyon jó semmit nem kell csinálni rajta.Legnagyobb gondom az volt egy hete,hogy a hengertalptömítésnél volt egy kis olajpára,2-3 nap múlva kicseréltem.Vettem eredeti gyári megszakítót kb 1 hete mert 18000km-után elkopott a régi.Ennyi hiba volt vele.Tisztességesen karbantartott gép,a világból is kimotoroznék vele,pedig 37 éves.Megbízhatóságáról ennyit.
A 80'-as években is volt széria ETZ kupa, ma is van, sőt angliában 30LE-s tuningolt gépekkel van MZ kupa ezek a gépek 160 körül mennek nem láttam ilyet csak a honlapon.
Amúgy meg kell nézni a gyári versenygépeket amiket nem azért gyártottak korlátozott (pár darab) számban mert a kertben ökörkötdek vele a mérnökök. Itt említést érdemel az RT 125-ösből gyárilag versenyzésre készült gyorsasági versenymotor aminek kb.200 volt a vége és a 50-60'-as évegkben ÉVEKIG uralta a mezőnyt. De más szocimotorok is versenyeztek a profi nyugati porondon pl. Boldor pancsi, hogy a jáwát ne is említsem.... Évekig a salmotorozás királya volt.
Ehhő képest a Keeway nemtom milyen versenyen indult mert a gyár honlapján szó sincs versenyzésről viszont a MuZ honlapján külön rész foglalkozik ezzel.
Amúgy ha lefényképezek egy Fat Boy-t és addi ba..tatom az MZ jáwa+izs49 csepptankkal hogy olyan legyen, hogy beleférjen a kuntúrba az is úgy néz majd ki messziről legalábbis mint egy csopper.
Viszont 100ezeré veszek 4 MZ-t azt csak lesz belőle valami nem kell 1millát adni érte :-)))
A hetvenes évek végétől már az endékások is azt írják, hogy :
"Elfogadott tény, hogy a motorozás nem pótmegoldás a költségesebb autózás helyett, hanem nagyszerű kedvtelés, sokszor az egész család szórakozása."
Ennek ellenére mit sem ért az akkori mérnökök és szakemberek szava, ha egyszer meg lett mondva, hogy nincs fejlesztés, mert ezt így is viszik mint a cukrot elvtársak és nekünk alapvetően tengeri hajókat kell építeni. Ezért minden egyes terméken megspórolunk fél százalék ötvözőanyagot és egy kis vasat, ami ugyan csúnyán visszaüthet az anyagminőségre, de a teljes szérián így megspórolunk egy propellerre való mangánt.
Másrészt meg tényleg a mennyiségi termelés volt a domináns, a minőségre nemigen adtak annyit, amennyire azt egy kiélezett piaci környezet megkívánta volna. De ilyen ugye nem volt és a KGST-n belül többé-kevésbé egyértelmű volt az ndk ipari nagyhatalmi státusza.
Én inkább azon csodálkozom, hogy a körülményekhez képest mégis milyen tartós gépek születtek akkoriban.
Nem hinném, hogy itt bárki is bűnbakot keresett a benne felgyülemlett stressz levezetésére és szerencsétlen Zápkörte épp kéznél volt, meg ne sajnáljuk már. Ő vívta ki a többiek nemtetszését, vagy mondhatjuk úgy is, ő feszegette a pofonosláda fedelét:)
Több szempontból is: egyrészt amit írtam, másrészt meg lehet, hogy érdemesebb a zápkörtét püfölni virtuálisan, mint bent a főnököt jól seggberúgni "feszültséglevezetés" címén :))
Össze lehet hasonlítani.A mi motorunk,még 20-30 évesen is megy,mig a kinai szemétt 10 év után,örülj ha a MÉH telepen találsz belőlük ,vagy esetleg a bontóban.Mutassatok 5 évesnél öregebb Kínai robogót,nem nagyon találsz,mert mind úgy tönkre ment.hogy nem érdemes javítani,mig simsonból a mai napig sok rohangál.
Az én kínai motorom egy 1984-es Honda XL-200 utánérzése volt. (Hogy licensz-e vagy reverse engineering, az számomra nem derült ki világosan.) De a mostani, 88-as suzukimat is meg lehet nézni, pl. -egyebek közt- gyárilag benne van az elektronikus fordulatszámfüggő előgyújtás szabályozó, aminek a létrehozásán itt oly sokan fáradoztak. (Na nem mintha ilyesmi nélkül ne lehetne jó egy motor.) És ezzel visszaértünk oda, ahonnan az egész vita kiindult, oda, hogy a szocialista mérnökök koncepciózusan nem csúcstechnikát, hanem egy, a meglévő termelési technológiával gazdaságosan és nagy mennyiségben gyártható, a leendő tulajdonosok technikai felkészültségének megfelelően üzemeltethető melós-motort állítottak elő. Ez akkor ott közlekedési eszköznek számított, sportszerré csak az ezredforduló környékén minősült át.
Most+ azt nemértem, hogy miért kell 1 olyan gépet (ETZ) összehasonlítgatni a mai akármilyen (kínai) motorral amit 18 éve nem gyártanak már.
Ha hasonlítgani akarunk ott a MuZ Baghira v. ilyenek és jogutód az ,hogy maláj az még jobb mert mindegyik távolkeleti :-)))
A gyár mongya:
Ts 125 2,3liter/100km tehát nekem a 2,5 az kicsit sok :-)
ETZ 250 135km/ó... és nem mondtam, hogy nem volt azé belepiszkálva...
Igen, de ott semmi gyakorlati tapasztalatrol nem irnak..csak elvi sikon...
Amúgy meg az MZ ről elmondottakkal egyetértek Veled maximális mértékben.
Mondjuk az ilyeneket én se hiszem el, hogy 2,5 literes fogyasztás MZ-nél. Meg a 140-150es végsebesség szériállapotban, "szakadékban hátszéllel esetleg" szokták erre mifelénk mondani:))
Így volt ez ugye? :
"Ne vitatkozz idíótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal" :-))
Mellesleg szerintem senki sem idióta, Zápkörte meg csak az ebet köti a karóhoz, és biztos hogy valahol neki is igaza van.
Szerintem egy MZ vagy bármilyen huszon-harminc éves gép mai jósága, megbízhatósága nagyon relatív, és ehhez még hozzájön az hogy ne a mostani technika "ismeretében" és megléte mellett mondjunk ítéletet, hanem próbáljunk visszatenni magunkat időben mondjuk a '80-as évekre...na ekkor a következő jön ki:
Más igények, más követelmények, keleti motorok ellen gyakorlatilag nulla alternatíva....ha akkori szemmel nézzük akkor - figyelembe véve a jó és GYÁRI alkatrészutánpótlást és a motorosok általában vett magasabb szintű műszaki tudását - az MZ-k igen megbízható, robosztus funkciógépek voltak, és jó kézben ma is azok.
Mai szemmel viszont már kicsit más a kép, de valljuk be: az átlag motoros igénye is más. Nekem marad az ETZ még jó ideig, mert arra nem vagyok hajlandó hogy hitelt vegyek fel motorvásárlás miatt, KP-re meg nem megy a dolog....ha menne, akkor meg úgyis másra kéne..:-)
Amennyit meg mostanában motoron ülök...ahhoz az ETZ sincs kihasználva...
mintha lenne cikk errol a tuning rovatban
mintha lenne cikk errol a tuning rovatban
rengeteg oka lehet, remelem nem gondolod, hogy kapasbol tudjuk a megoldast ilyen keves infobol :)
Karbi beallitas, dugulas, trafohiba, kondihiba, gyertyahiba, megszakito hiba, gyujtasbeallitas, szimering hiba, kipufogo dugulas, falslevego.
Szoval valogass kedvedre a lehetseges okokbol :)
Nekem mindig az a mondas jut eszembe, az ilyen vitak alkalmaval, hogy "ne vitatkozz a idiotakkal, mert megeshet, hogy osszekevernek vele"
Akinek inge az vege magara!
Ja szóval ez tulképpen nekünk jó?:)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|