:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
kössz mintha lenne ilyen!
És hogyan lehet a szimmeringeket kicsrélni? ugye nem kell hozzá széthúzni a blokkot?
Csak a dekni alatt van nem?
Más is válaszolhat szívesen fogadom a tapasztalatokat!
Hali!
Ha hajtóműolaj van a váltóban és azt szívja be,akkor a füstnek jellegzetes szaga van,lehet rajta érezni az égett váltóolajat.
Gyuri
hali ALL!
volna egy kis problémám nagyon füstöl az ETZ 250-em kb 1:40-es keverék sprint 2T-vel! Lehet hogy szimmeringes???
Hogy lehet megtudni hogy szimmeringes-e ha nem szedem le a deknit?
Szerintem városban sem: hiába látod, hogy esetleg éppen túlemelgszik, nincs beavatkozási lehetőséged! Illetve maximum annyi, hogy leállítod a motort, és vársz 20 percet, amíg magától visszahül, de ezt nem hiszem, hogy túl sokan megtennék.
A III.ker Hévízi úton van egy olyan teherautósbolt, ahol még elég sok cucc szárad mind a mai napig a tulaj nyakán (IFA, Zsuk, Robur, ilyesmik). Lehet, h nála akár van új hőmérő is, mert az egyik ismerősöm pl gyári Robur kipufogódobot és kormánykapcsolót is kapott nála.
Viszont nem nagyon értem ennek a hőmérőnek az okát motoron. Még városban csak-csak érdekes lehet a hőfok egy jó forró napos dugóban döcögve, (nekem ebből MZ vel sose volt gondom, bejáratósan se) de máshol aztán nem nagyon.
Szerintem sokkal több létjogosultsága van egy kombinált gerjesztőáram/feszmérő műszernek, ha már fejlesztés kell.
Képeket követelünk róla! :))
Sziasztok!
Dugót és gyűrűt cseréltem az ETZ 125-ömben és mikor a hengerfalat visszatettem a váltó részre, szóval a hengertalpnál nem tudom hogyan kell odatenni azt a talpat,hogy jó legyen.Megy a motor,de úgy érzem kicsit bal oldalra tettem az egész hengert és nem tudom,hogy később ebből nem lesz-e gondom?
Mihez kell ilyenkor igazodni?A henger mindenféle irányban egy kicsit el tud mozdulni, így nem tudom hol jó neki!?
Segítsetek!
Tisztelt Szocimotoros közösség!
Érdeklődés szintjén szeretném megtudni,hogy kis hazánkban létezik e olyan tünemény,mint az MZ SILVER STAR CLASSIC 500?? Hozzá lehet e jutni ilyesmihez, s vajon mibe kerűlhet egy ilyen szépség? Köszönöm!!!
Csak a más kárán tanulás kedvéért irom fel a poruljárásomat...
olaj csere volt a mai program... sikeresen felmelegitettem ,megvettem a megfelelő olajat.
leengedtem a benne lévő elég sürű ,és büdös olajat. meghuztam az olajleeresztő csavart, és elkezdtem beleönteni az uj olajat! Hát látom hogy alul csöpög!
Ekkor vettem észre hogy amikor huztam meg a leeresztő csavart elrepedt az anya "foglalata"... ugyhogy vihetem aluhegesztőhöz...
Tanulság: finoman kell meghuzni azt a csavart!
Sajnos én elég jó erőben vagyok ,és mostanság mindent elrepesztek ,eltörök.. :(
A Mozaik utcát melegen ajánlhatom. Négy esetben négyszer semmi mást nem néztek, csak a számokat, villanylámpákat, meg hogy fog-e a fék. Az egyetlen gyíkjuk, hogy legyen két visszapillantó rajta, meg az a hülye kapaszkodószíj a nyergen, ha ez megvan, akkor nyugodtan el lehet menni hozzájuk, nem pisztergálják a motorosokat. Átmész a Lágymányosin, és szépen felcsorogsz a rakparton.
köszi, de nekem inkább budapesti kéne, vagy ami közelebb van Csepelhez.
A sok kormanymozgas mennyit jelent?
Talan egy probat megerne :)
Mit kellene keresnem pontosan?
Koszi szepen!
Amennyiben el tudod hozni Kaposvárra, itt tuti engedékenyek a KF-en....
Helló :) Megtudná valaki mondani, hogy hol találok egy olyan vizsgáztató helyet, ahol gyorsan levizsgáztatják a motort? (nem rég lett kész A "PUPOS" MZ ETS 250 TROPHY SPORT)
Június 4-én /vasárnap/ Alföldi Veteránbörze lesz Szolnokon a Cora parkolóban, ha valakit érdekel.
Helló :) Megtudná valaki mondani, hogy hol találok egy olyan vizsgáztató helyet, ahol gyorsan levizsgáztatják a motort? (nem rég lett kész A "PUPOS" MZ ETS 250 TROPHY SPORT)
Igen letezik ilyen az enyemen is volt, valamilyen nagyon illekony folyadek volt benne, egy nagyon vekony "hajlekony femcsovecskeben" ami az orahoz futott. A sok kormanymozgatas hatasara viszont egyszer csak eltort... a folyadek elparolgott...ora ment a kukaba :-)
Létezett, régen a Robur teherautókba szerelték, vmi gázzal működött, én anno nagy sikernek örvendett Simsonosok MZ sek körében, dehát már Robur se sok szaladgál az utakon, de hátha....
Igaz, de szeretek mindent bebiztositani :)
meg van egy ures hely a km ora mellett a motoron, es gondoltam, a legjobb egy hofokmero lenne, mert digit fordulatszammerot nem szeretnek rakotni :)
És miért olyan fontos a mérés?
Csak arra próbálok célozni, ha rendesen összerakod, akkor elég esélytelen hogy megszoruljon, vagy felforjon a vize...ez utobbi a léghűtés miatt is esélytelen :)
Udv Mindenki,
segitseget kernek tolem tapasztaltabbaktol: letezik olyan henger hofokmero, ami nem kivan akksit? (vagy egy elemmel meg lehet taplalni?) nincs akksi a gepsarkanyon, es nem is tudnek feltenni ra....
Thx elore is :)
Nálam van használt,koplett 8000ft
Attól függ mit nevezünk "nagy" trafónak. De rájöttem hogy azért kérdezed, mert a simsonokon nem egyforma.
Én ETZ-n még csak "nagyot" láttam, elektronikuson is.
Szerintem megeggyeznek.
mostmár késő, ki vagy moderálva :D
Ezt vigyorogva írtam (:DDDD), ne gondolja senki kötözködésnek. :DDDD
Szerintem is mindenki hagyja abba, mert már unalmas, hogy feljövök este, elkezdem olvasni az egy nap alatt gyűlt írásokat (ami most így a vitázgatás miatt majdnem 1 oldal) és konkrét értelmes MZ-s hozzászólás csak elvéve van benne. :DDDDD
Máskor meg csodálkozok, ha nincs hozzászólás egy nap. :D
Bocs hülyeséget kérdeztem...
Ha jól tudom van gyárilag elektronikus gyújtásu, arról át lehet rakni, csak kérdés menyibe kerül.
Hello. Egy berúgós etz 125et meg lehet csinálni elektronikus gyújtásosra? vagy a az több munka mint el tunnam képzelni:)
A hagyományos gyújtásúakon nagy trafó van! Elfér simán! Nekem az volt rajta elektronikusgyújtás mellett, de nem tudom, hogy összepasszol-e az elektronikus gyújtás a nagy trafóval!
Namost látom a fenyegetésem anyit ért mint döglött macskán a göndör szőr.
Ezért ez az UTOLSÓ FIGYELMEZTETÉS!!!
Ha valaki ez után hozzászol a Zapkorte témához, lekapcsolom a szervert, vagy kitiltom az illetőt...ezt még nem döntöttem el.
Nem szeretnénk ha ez az oldal taho anyázasok forumának adna helyet.
Ezt az oldalt egy szűk közösség hozta létre a maga szórakoztatására, de nem vagyunk irigyek, ezért lett publikus, hogy a hozzánk hasonlók egymásra találjanak.
Ez közösség teremtő oldal. Ha valaki bunkó módon vitatkozni akar hülyeségekről akkor menjen az Index valamelyik politikai forumába és szidja a kormányt vagy az Orbánt.
Te Záp!
Még mindíg nem válaszoltál mi a f***t keresel az MZ topikon az ultramodern siemens meg kiwi technológiáddal?
Én úgy tudom kis trafó van az elektronikus gyújtású EZ-ken, de sztem a hagyományos gyújtásúakon is, más nem is nagyon férne el az ülés alatt.
Sokat ront rajta szerintem,mert a kétüteműeknél hangolva van a szívócső,a karburátor,a résméretek és a kipufogó.
te pri ... kia fa....t érdekel.ittt az MZ topikon. hogyy te milenyen qrva régi szar gőzös gecikkkkkkről ábbrándozol? ;-)
Amúgy ócska a csühöst vezetni, a pofád lesül, a hátad lefagy, és mocskos leszel. Ha meg már a tömszelencék is kivannak, akkor a gőzt is nyelheted. Egyszer-egyszer király, de akik napi rendszerességgel vezettek ilyet a hetvenes években, bizony krokodilkönnyeket sem potyogtattak értük, amikor átülhettek a tiszta, kényelmes, új motorvonatokba.
Ma már nincs ilyen mert nincs túl hosszú vonat ami 5000t nál nehezebb.
Egyébként szerintemeg a csühös a király mertmegmozdult ott ahol a szergej nem 2000LE a 424 essel szemben kiharapta a vágányt DE a csühös elindult a szergej nem.....
te zpkorte ... kia fa....t érdekel.ittt az MZ topikon. hogyy te milenyen qrva modern szar sineeemms gecikkkkkkel ddolgozol?
Én gépész vagyok középfokon, de néha begyün 1,-2 gépészmérnök kollégaakik nem bírják az iroasztalt...
azoktool tanulok egyébként mozdonyt vezetek 15 éve....
Szerintem veddle a légzssűrőt azt +látod (nemtomiez a direktszűrö)
De ha nincs 10 es kompresssziód az gáz
Nem olvastam véégig a baromkodást,
mmertmegjötttem és qa 28éves ggggéppppeel semmmi ggond neeemm vvvoolt
Sziasztok! meg tudná valaki mondani, hogy a gyári elektronikus gyújtással rendelkező ETZ-ken kicsi vagy nagy gyújtótrafó van? Előre is köszönöm!
Hali!
Tudja valaki mennyit befolyásol ha direktszűrőt teszek az Mz-re?
Az, akit érdekelnek a szortírozógépeid ;-)
160 bruttó a bejelentett alapbérem, erre jön még a műszakpótlék, gépjárműtámogatás, cégtelefon, utazási csekk, 13. havi stb. Minimálbért itt még a gépkezelő sem kap. :-p
Minden egyes autómata osztályozógép óránként 40.000 levelet válogat szét rendeltetési hely szerint, gyakorlatilag emberi kéz érintése nélkül. A beépített szövegfelismerő rendszer a címzések 90-95%-át el tudja olvasni, és a leválogatás budapesten utca szintű, vagyis minden egyes levélkihordó névre szólóan kapja meg a másnapi kézbesíteni valóját az autómatából. Én és a kollégáim kilenc ilyen Siemens-Dematic autómatát üzemeltetünk, melyeket egyenként egy-egy több kompjuterből álló elektronikus vezérlés irányít. A rendszer a levelekre nyomtatott narancssárga (UV-ben világító) vonalkód alapján minden küldemény adatait percre készen tárolja, és minden egyes levélről pontosan nyilvánartja, hogy a 6m/s sebességgel futó szállítószalagokon éppen hol járnak, s a szortírozóprogramnak megfelelően a vasúti váltóhoz hasonló kitérőkkel szabja meg haladási útjukat, úgy szólnak, mint a géppuskaropogás. És igen, van még két bélyegző gép is a sarokban, de azok egyszerű mechnanikus szerkezetek, üzemeltetésük nem igényel különösebb szaktudást.
Amúgy nem felvágásnak szántam, hogy miket javítok, mert ez is csak egy ugyanolyan droid munka, mint bármi más, csupán reflektáltam a #12641-ban tett megjegyzésedre, mi szerint "amihez nyúlok, annak veszni kell". Ha ez így lenne, te már rég nem kapnál levelet. :-p
Végül pedig: én nem kötöttem bele semmibe, trivialitásokat állapítok meg, amelyeket ti mérhetetlen elfogódottságotokban személyes támadásként éltek meg, bővebben lásd a #12628-as üzenetemben. Na most akkor ki is itt a hülye? ;-)
hát ne tudd meg itt Keszthelyen van egy-két olyan állpotban levő S70-es simo hogy fájdalom rá nézni is a maga kis 75-80000km-jével!Nem is törődik vele a Posta pedig kis ráfordítással meg 3X-ozhatnák az élettartamukat!
Sajnos tényleg leselejtezték őket, legutóbb ETZ 250-eket '92 táján a magas fogyasztás és futásteljesítmény miatt. Korábban voltak 125ös Ts-ek is, még korábban amolyan városközti forgalomra vonat és Roburpótlékként oldalkocsis Trophyk. Bár ez utóbbit igazság szerint csak bélyegen láttam postai szolgálatban. :)
Egyébként azóta az SR-ek több generációját is kiszórták, hiszen irdatlan igénybevételt jelent az egész éves éjjel-nappali városi hajsza. Pláne motornak.
A szimókból is az újabbakat használják, a szakadtabbak inkább az egyéb céges futárok tulajdonában vannak. Bár nem tudom, h pesten kívül mi a helyzet.
Van egy a Blahánál is, ha jól emlékszem, a Nagydiófa utcában, vagy a Nyár utcában, úgy félúton a Wesselényi meg a Rákóczi között. Az van kiírva, hogy kilóüméteróra javítás, de spirált is csinál.
Voltak MZ-k, azok helyett vannak most az SR125-ök. A simson meg azért van, mert nem egykönnyen találnak A-s jogsival bíró postásjelölteket, úgyhogy inkább tesznek alájuk simsont, arra jó a B-s is, az meg azért szokott lenni.
Km spirált a Váci út 168. alatt található udvarban székelő nemtom milyen nevű cégecske csinál neked méretre.
Félek tőle kicsit drágábban, mint a boltit, de ez már csak így szokott lenni.
Egyébként ahogy szakal666 írta, tényleg normális társaság, de kell egy keveset kóvályogni az udvarban, mire kb. leghátul és legdélebbre megleled a helyet.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|