hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Roles
válasz erre | email2006-06-01 19:41:09
kössz mintha lenne ilyen!
És hogyan lehet a szimmeringeket kicsrélni? ugye nem kell hozzá széthúzni a blokkot?
Csak a dekni alatt van nem?

Más is válaszolhat szívesen fogadom a tapasztalatokat!
sorszám: 12699 (54322)
(előzmény: gyurci, 2006-06-01 19:35:08)

 
 
gyurci
válasz erre | email2006-06-01 19:35:08
Hali!
Ha hajtóműolaj van a váltóban és azt szívja be,akkor a füstnek jellegzetes szaga van,lehet rajta érezni az égett váltóolajat.
Gyuri
sorszám: 12698 (54321)
(előzmény: Roles, 2006-06-01 18:33:53)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-06-01 18:33:53
hali ALL!

volna egy kis problémám nagyon füstöl az ETZ 250-em kb 1:40-es keverék sprint 2T-vel! Lehet hogy szimmeringes???
Hogy lehet megtudni hogy szimmeringes-e ha nem szedem le a deknit?
sorszám: 12697 (54318)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-06-01 17:52:19
Szerintem városban sem: hiába látod, hogy esetleg éppen túlemelgszik, nincs beavatkozási lehetőséged! Illetve maximum annyi, hogy leállítod a motort, és vársz 20 percet, amíg magától visszahül, de ezt nem hiszem, hogy túl sokan megtennék.
sorszám: 12696 (54316)
(előzmény: levendel, 2006-06-01 16:42:02)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-06-01 16:42:02
A III.ker Hévízi úton van egy olyan teherautósbolt, ahol még elég sok cucc szárad mind a mai napig a tulaj nyakán (IFA, Zsuk, Robur, ilyesmik). Lehet, h nála akár van új hőmérő is, mert az egyik ismerősöm pl gyári Robur kipufogódobot és kormánykapcsolót is kapott nála.
Viszont nem nagyon értem ennek a hőmérőnek az okát motoron. Még városban csak-csak érdekes lehet a hőfok egy jó forró napos dugóban döcögve, (nekem ebből MZ vel sose volt gondom, bejáratósan se) de máshol aztán nem nagyon.
Szerintem sokkal több létjogosultsága van egy kombinált gerjesztőáram/feszmérő műszernek, ha már fejlesztés kell.
sorszám: 12695 (54312)
(előzmény: (P)Arti, 2006-06-01 13:38:04)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-06-01 16:34:13
Képeket követelünk róla! :))
sorszám: 12694 (54311)
(előzmény: Takail, 2006-06-01 14:24:25)

 
 
Kuci
válasz erre | email2006-06-01 16:20:58
Sziasztok!

Dugót és gyűrűt cseréltem az ETZ 125-ömben és mikor a hengerfalat visszatettem a váltó részre, szóval a hengertalpnál nem tudom hogyan kell odatenni azt a talpat,hogy jó legyen.Megy a motor,de úgy érzem kicsit bal oldalra tettem az egész hengert és nem tudom,hogy később ebből nem lesz-e gondom?

Mihez kell ilyenkor igazodni?A henger mindenféle irányban egy kicsit el tud mozdulni, így nem tudom hol jó neki!?

Segítsetek!
sorszám: 12693 (54310)

 
 
Laci79
válasz erre | email2006-06-01 15:50:40
Tisztelt Szocimotoros közösség!
Érdeklődés szintjén szeretném megtudni,hogy kis hazánkban létezik e olyan tünemény,mint az MZ SILVER STAR CLASSIC 500?? Hozzá lehet e jutni ilyesmihez, s vajon mibe kerűlhet egy ilyen szépség? Köszönöm!!!
sorszám: 12692 (54308)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2006-06-01 15:37:59
Csak a más kárán tanulás kedvéért irom fel a poruljárásomat...
olaj csere volt a mai program... sikeresen felmelegitettem ,megvettem a megfelelő olajat.
leengedtem a benne lévő elég sürű ,és büdös olajat. meghuztam az olajleeresztő csavart, és elkezdtem beleönteni az uj olajat! Hát látom hogy alul csöpög!
Ekkor vettem észre hogy amikor huztam meg a leeresztő csavart elrepedt az anya "foglalata"... ugyhogy vihetem aluhegesztőhöz...
Tanulság: finoman kell meghuzni azt a csavart!
Sajnos én elég jó erőben vagyok ,és mostanság mindent elrepesztek ,eltörök.. :(
sorszám: 12691 (54304)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-06-01 15:04:57
A Mozaik utcát melegen ajánlhatom. Négy esetben négyszer semmi mást nem néztek, csak a számokat, villanylámpákat, meg hogy fog-e a fék. Az egyetlen gyíkjuk, hogy legyen két visszapillantó rajta, meg az a hülye kapaszkodószíj a nyergen, ha ez megvan, akkor nyugodtan el lehet menni hozzájuk, nem pisztergálják a motorosokat. Átmész a Lágymányosin, és szépen felcsorogsz a rakparton.
sorszám: 12690 (54301)
(előzmény: Takail, 2006-06-01 14:42:43)

 
 
Takail
válasz erre | email2006-06-01 14:42:43
köszi, de nekem inkább budapesti kéne, vagy ami közelebb van Csepelhez.
sorszám: 12689 (54300)

 
 
(P)Arti
válasz erre | email2006-06-01 14:42:31
A sok kormanymozgas mennyit jelent?
Talan egy probat megerne :)
Mit kellene keresnem pontosan?
Koszi szepen!
sorszám: 12688 (54299)
(előzmény: z25z, 2006-06-01 14:22:11)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2006-06-01 14:36:05
Amennyiben el tudod hozni Kaposvárra, itt tuti engedékenyek a KF-en....
sorszám: 12687 (54298)
(előzmény: Takail, 2006-06-01 14:24:25)

 
 
Takail
válasz erre | email2006-06-01 14:24:25
Helló :) Megtudná valaki mondani, hogy hol találok egy olyan vizsgáztató helyet, ahol gyorsan levizsgáztatják a motort? (nem rég lett kész A "PUPOS" MZ ETS 250 TROPHY SPORT)
sorszám: 12686 (54296)

 
 
gabi80
válasz erre | email2006-06-01 14:23:33
Június 4-én /vasárnap/ Alföldi Veteránbörze lesz Szolnokon a Cora parkolóban, ha valakit érdekel.
sorszám: 12685 (54295)

 
 
Takail
válasz erre | email2006-06-01 14:23:18
Helló :) Megtudná valaki mondani, hogy hol találok egy olyan vizsgáztató helyet, ahol gyorsan levizsgáztatják a motort? (nem rég lett kész A "PUPOS" MZ ETS 250 TROPHY SPORT)
sorszám: 12684 (54294)

 
 
z25z
válasz erre | email2006-06-01 14:22:11
Igen letezik ilyen az enyemen is volt, valamilyen nagyon illekony folyadek volt benne, egy nagyon vekony "hajlekony femcsovecskeben" ami az orahoz futott. A sok kormanymozgatas hatasara viszont egyszer csak eltort... a folyadek elparolgott...ora ment a kukaba :-)
sorszám: 12683 (54292)
(előzmény: (P)Arti, 2006-06-01 13:31:45)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-06-01 14:12:55
Létezett, régen a Robur teherautókba szerelték, vmi gázzal működött, én anno nagy sikernek örvendett Simsonosok MZ sek körében, dehát már Robur se sok szaladgál az utakon, de hátha....
sorszám: 12682 (54291)
(előzmény: (P)Arti, 2006-06-01 13:31:45)

 
 
(P)Arti
válasz erre | email2006-06-01 13:38:04
Igaz, de szeretek mindent bebiztositani :)
meg van egy ures hely a km ora mellett a motoron, es gondoltam, a legjobb egy hofokmero lenne, mert digit fordulatszammerot nem szeretnek rakotni :)
sorszám: 12681 (54285)
(előzmény: Keri, 2006-06-01 13:34:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-06-01 13:34:58
És miért olyan fontos a mérés?
Csak arra próbálok célozni, ha rendesen összerakod, akkor elég esélytelen hogy megszoruljon, vagy felforjon a vize...ez utobbi a léghűtés miatt is esélytelen :)
sorszám: 12680 (54282)
(előzmény: (P)Arti, 2006-06-01 13:31:45)

 
 
(P)Arti
válasz erre | email2006-06-01 13:31:45
Udv Mindenki,
segitseget kernek tolem tapasztaltabbaktol: letezik olyan henger hofokmero, ami nem kivan akksit? (vagy egy elemmel meg lehet taplalni?) nincs akksi a gepsarkanyon, es nem is tudnek feltenni ra....
Thx elore is :)
sorszám: 12679 (54281)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-06-01 13:06:32
Nálam van használt,koplett 8000ft
sorszám: 12678 (54279)
(előzmény: Keri, 2006-06-01 09:23:21)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-06-01 12:50:37
Attól függ mit nevezünk "nagy" trafónak. De rájöttem hogy azért kérdezed, mert a simsonokon nem egyforma.
Én ETZ-n még csak "nagyot" láttam, elektronikuson is.
Szerintem megeggyeznek.
sorszám: 12677 (54275)
(előzmény: sub-ee, 2006-06-01 08:39:37)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-06-01 11:48:52
mostmár késő, ki vagy moderálva :D
sorszám: 12676 (54265)
(előzmény: Rókapimpó, 2006-06-01 10:51:44)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2006-06-01 10:51:44
Ezt vigyorogva írtam (:DDDD), ne gondolja senki kötözködésnek. :DDDD
sorszám: 12675 (54263)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2006-06-01 10:49:51
Szerintem is mindenki hagyja abba, mert már unalmas, hogy feljövök este, elkezdem olvasni az egy nap alatt gyűlt írásokat (ami most így a vitázgatás miatt majdnem 1 oldal) és konkrét értelmes MZ-s hozzászólás csak elvéve van benne. :DDDDD
Máskor meg csodálkozok, ha nincs hozzászólás egy nap. :D
sorszám: 12674 (54262)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2006-06-01 09:23:34
Bocs hülyeséget kérdeztem...
sorszám: 12673 (54258)
(előzmény: TLT Csabi, 2006-06-01 09:19:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-06-01 09:23:21
Ha jól tudom van gyárilag elektronikus gyújtásu, arról át lehet rakni, csak kérdés menyibe kerül.
sorszám: 12672 (54257)
(előzmény: TLT Csabi, 2006-06-01 09:19:38)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2006-06-01 09:19:38
Hello. Egy berúgós etz 125et meg lehet csinálni elektronikus gyújtásosra? vagy a az több munka mint el tunnam képzelni:)
sorszám: 12671 (54256)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2006-06-01 08:39:37
A hagyományos gyújtásúakon nagy trafó van! Elfér simán! Nekem az volt rajta elektronikusgyújtás mellett, de nem tudom, hogy összepasszol-e az elektronikus gyújtás a nagy trafóval!
sorszám: 12670 (54255)
(előzmény: Soma69, 2006-06-01 07:22:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-06-01 08:15:23
Namost látom a fenyegetésem anyit ért mint döglött macskán a göndör szőr.
Ezért ez az UTOLSÓ FIGYELMEZTETÉS!!!

Ha valaki ez után hozzászol a Zapkorte témához, lekapcsolom a szervert, vagy kitiltom az illetőt...ezt még nem döntöttem el.

Nem szeretnénk ha ez az oldal taho anyázasok forumának adna helyet.
Ezt az oldalt egy szűk közösség hozta létre a maga szórakoztatására, de nem vagyunk irigyek, ezért lett publikus, hogy a hozzánk hasonlók egymásra találjanak.
Ez közösség teremtő oldal. Ha valaki bunkó módon vitatkozni akar hülyeségekről akkor menjen az Index valamelyik politikai forumába és szidja a kormányt vagy az Orbánt.
sorszám: 12669 (54254)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-06-01 07:39:24
Te Záp!

Még mindíg nem válaszoltál mi a f***t keresel az MZ topikon az ultramodern siemens meg kiwi technológiáddal?
sorszám: 12668 (54252)
(előzmény: Zapkorte, 2006-05-31 20:29:20)

 
 
Soma69
válasz erre | email2006-06-01 07:22:06
Én úgy tudom kis trafó van az elektronikus gyújtású EZ-ken, de sztem a hagyományos gyújtásúakon is, más nem is nagyon férne el az ülés alatt.
sorszám: 12667 (54249)
(előzmény: sub-ee, 2006-05-31 23:05:02)

 
 
gyurci
válasz erre | email2006-06-01 06:44:53
Sokat ront rajta szerintem,mert a kétüteműeknél hangolva van a szívócső,a karburátor,a résméretek és a kipufogó.
sorszám: 12666 (54246)
(előzmény: Wolf, 2006-05-31 22:12:21)

 
 
gyurci
válasz erre | email2006-06-01 06:42:05
NEM UNJÁTOK MÉG!?
sorszám: 12665 (54245)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-06-01 06:31:52
te pri ... kia fa....t érdekel.ittt az MZ topikon. hogyy te milenyen qrva régi szar gőzös gecikkkkkkről ábbrándozol? ;-)
Amúgy ócska a csühöst vezetni, a pofád lesül, a hátad lefagy, és mocskos leszel. Ha meg már a tömszelencék is kivannak, akkor a gőzt is nyelheted. Egyszer-egyszer király, de akik napi rendszerességgel vezettek ilyet a hetvenes években, bizony krokodilkönnyeket sem potyogtattak értük, amikor átülhettek a tiszta, kényelmes, új motorvonatokba.
sorszám: 12664 (54244)
(előzmény: piri, 2006-06-01 01:05:34)

 
 
piri
válasz erre | email2006-06-01 01:12:56
Ma már nincs ilyen mert nincs túl hosszú vonat ami 5000t nál nehezebb.

sorszám: 12663 (54241)

 
 
piri
válasz erre | email2006-06-01 01:05:34
Egyébként szerintemeg a csühös a király mertmegmozdult ott ahol a szergej nem 2000LE a 424 essel szemben kiharapta a vágányt DE a csühös elindult a szergej nem.....
sorszám: 12662 (54240)

 
 
piri
válasz erre | email2006-06-01 00:41:24
te zpkorte ... kia fa....t érdekel.ittt az MZ topikon. hogyy te milenyen qrva modern szar sineeemms gecikkkkkkel ddolgozol?
Én gépész vagyok középfokon, de néha begyün 1,-2 gépészmérnök kollégaakik nem bírják az iroasztalt...
azoktool tanulok egyébként mozdonyt vezetek 15 éve....
sorszám: 12661 (54239)

 
 
piri
válasz erre | email2006-06-01 00:27:10
Szerintem veddle a légzssűrőt azt +látod (nemtomiez a direktszűrö)
De ha nincs 10 es kompresssziód az gáz
sorszám: 12660 (54238)
(előzmény: Wolf, 2006-05-31 22:12:21)

 
 
piri
válasz erre | email2006-06-01 00:23:37
Nem olvastam véégig a baromkodást,
mmertmegjötttem és qa 28éves ggggéppppeel semmmi ggond neeemm vvvoolt
sorszám: 12659 (54237)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2006-05-31 23:05:02
Sziasztok! meg tudná valaki mondani, hogy a gyári elektronikus gyújtással rendelkező ETZ-ken kicsi vagy nagy gyújtótrafó van? Előre is köszönöm!
sorszám: 12658 (54233)

 
 
Wolf
válasz erre | email2006-05-31 22:12:21
Hali!
Tudja valaki mennyit befolyásol ha direktszűrőt teszek az Mz-re?
sorszám: 12657 (54231)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-05-31 20:55:58
Az, akit érdekelnek a szortírozógépeid ;-)
sorszám: 12656 (54229)
(előzmény: Zapkorte, 2006-05-31 20:29:20)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-31 20:29:20
160 bruttó a bejelentett alapbérem, erre jön még a műszakpótlék, gépjárműtámogatás, cégtelefon, utazási csekk, 13. havi stb. Minimálbért itt még a gépkezelő sem kap. :-p
Minden egyes autómata osztályozógép óránként 40.000 levelet válogat szét rendeltetési hely szerint, gyakorlatilag emberi kéz érintése nélkül. A beépített szövegfelismerő rendszer a címzések 90-95%-át el tudja olvasni, és a leválogatás budapesten utca szintű, vagyis minden egyes levélkihordó névre szólóan kapja meg a másnapi kézbesíteni valóját az autómatából. Én és a kollégáim kilenc ilyen Siemens-Dematic autómatát üzemeltetünk, melyeket egyenként egy-egy több kompjuterből álló elektronikus vezérlés irányít. A rendszer a levelekre nyomtatott narancssárga (UV-ben világító) vonalkód alapján minden küldemény adatait percre készen tárolja, és minden egyes levélről pontosan nyilvánartja, hogy a 6m/s sebességgel futó szállítószalagokon éppen hol járnak, s a szortírozóprogramnak megfelelően a vasúti váltóhoz hasonló kitérőkkel szabja meg haladási útjukat, úgy szólnak, mint a géppuskaropogás. És igen, van még két bélyegző gép is a sarokban, de azok egyszerű mechnanikus szerkezetek, üzemeltetésük nem igényel különösebb szaktudást.
Amúgy nem felvágásnak szántam, hogy miket javítok, mert ez is csak egy ugyanolyan droid munka, mint bármi más, csupán reflektáltam a #12641-ban tett megjegyzésedre, mi szerint "amihez nyúlok, annak veszni kell". Ha ez így lenne, te már rég nem kapnál levelet. :-p
Végül pedig: én nem kötöttem bele semmibe, trivialitásokat állapítok meg, amelyeket ti mérhetetlen elfogódottságotokban személyes támadásként éltek meg, bővebben lásd a #12628-as üzenetemben. Na most akkor ki is itt a hülye? ;-)
sorszám: 12655 (54226)
(elözmény: imi123, 2006-05-31 19:41:04)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-05-31 20:11:46
hát ne tudd meg itt Keszthelyen van egy-két olyan állpotban levő S70-es simo hogy fájdalom rá nézni is a maga kis 75-80000km-jével!Nem is törődik vele a Posta pedig kis ráfordítással meg 3X-ozhatnák az élettartamukat!
sorszám: 12654 (54225)
(előzmény: levendel, 2006-05-31 20:05:51)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-05-31 20:05:51
Sajnos tényleg leselejtezték őket, legutóbb ETZ 250-eket '92 táján a magas fogyasztás és futásteljesítmény miatt. Korábban voltak 125ös Ts-ek is, még korábban amolyan városközti forgalomra vonat és Roburpótlékként oldalkocsis Trophyk. Bár ez utóbbit igazság szerint csak bélyegen láttam postai szolgálatban. :)

Egyébként azóta az SR-ek több generációját is kiszórták, hiszen irdatlan igénybevételt jelent az egész éves éjjel-nappali városi hajsza. Pláne motornak.
A szimókból is az újabbakat használják, a szakadtabbak inkább az egyéb céges futárok tulajdonában vannak. Bár nem tudom, h pesten kívül mi a helyzet.
sorszám: 12653 (54223)
(elözmény: imi123, 2006-05-31 19:49:31)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-31 20:00:51
Van egy a Blahánál is, ha jól emlékszem, a Nagydiófa utcában, vagy a Nyár utcában, úgy félúton a Wesselényi meg a Rákóczi között. Az van kiírva, hogy kilóüméteróra javítás, de spirált is csinál.
sorszám: 12652 (54222)
(előzmény: levendel, 2006-05-31 19:54:20)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-05-31 19:58:30
Voltak MZ-k, azok helyett vannak most az SR125-ök. A simson meg azért van, mert nem egykönnyen találnak A-s jogsival bíró postásjelölteket, úgyhogy inkább tesznek alájuk simsont, arra jó a B-s is, az meg azért szokott lenni.
sorszám: 12651 (54221)
(elözmény: imi123, 2006-05-31 19:49:31)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-05-31 19:54:20
Km spirált a Váci út 168. alatt található udvarban székelő nemtom milyen nevű cégecske csinál neked méretre.
Félek tőle kicsit drágábban, mint a boltit, de ez már csak így szokott lenni.
Egyébként ahogy szakal666 írta, tényleg normális társaság, de kell egy keveset kóvályogni az udvarban, mire kb. leghátul és legdélebbre megleled a helyet.
sorszám: 12650 (54220)
(elözmény: imi123, 2006-05-31 19:16:02)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu