:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Az utóbbi egy két évben használok mol olajat,de csak a szintetikust.Ezekkel megvagyok elégedve,és az ADAC teszt is jó helyre tette őket.A 4t off motoromba is az 5w-60W-t használom,de 4450ft/ liter.Sajna az ára is felveszi a versenyt,hanem túl lépi a kinti nagy márkákat.
Helyileg hol vannak a cuccok??
Keresek valami jó etz 18-as hátsógumit!!(Pl:Heidenau)
(kopotabb heidenau K36 vagy K65 is érdekel)
S.O.S.
06702912829
Sziasztok!
ETZ 150-ben a két blokkfél gyárilag mivel van tömítve? S hogy főleg van-e tömítve, vagy csak maguktól tömítenek? Azt hiszem itt vmelyik fórumon olvastam egy Loctite pasztát ajánlott valaki (piros színű) az is jó-e bele, vagy tényleg hogy megy ennek a tömítése? Köszi: M
Mz 18-as kerekek 1pár barum gumikkal szerelve fékkel,etz 125-ös 16-os hátsokerék uj állapotu barum gumival lánckerékkel,fékkel, 3.50x16 endurogumi jo állapotba,mz ts 125 blokk felujitott fötengelyel papirok nélkül,ts 125 tank,ülés,komplett elsö telok,etz125 blokk alkatrésznek kaposváron eladok.
piki24@vipmail.hu
Peti74 írtam neked e-mailt.
más
_etz250 moci
_etz250 henger kicsit az aljából leszedve
_etz250 hengerfej
_ts250 dugó és gyűrűk
És elvileg ez így működni fog.
...csak, hogy ne veszítsd el a fonalat
:-)))
Peti74 írtam neked e-mailt.
más
_etz250 moci
_etz250 henger kicsit az aljából leszedve
_etz250 hengerfej
_ts250 dugó és gyűrűk
És elvileg ez így működni fog.
...csak, hogy ne veszítsd el a fonalat
:-)))
a 4kelemennel egyszer csináltattam, valami két hétre vállalták, de három is lett belőle (azt se mondták, hogy bocsi), a hajtókart meg nem cserélték, hanem megperselyezték. Tartósságról nem tudok nyilatkozni, mert egyéb ok miatt az a motor nem maradt nálam. Nem nézett ki nagyon ótvarnak, de azért különösebben el sem volt túlozva.
Sziasztok!
Tapasztalataitokra lennék kíváncsi, hogy ha az ember főtengőt javíttat mire figyeljen oda, hogy lehet elkerülni hogy átverjék:-)
Pl Zichy utcában a boltosok mennyire korrekten csinálják meg. és az az új hajtókar nem valami kommersz sz*r?
Esetleg tudtok valakit ajánlani?.
Segítségeteket előre kösz... Zoli
Kezdem elveszíteni a fonalat...
Most akkor TS blokkban ETZ hanger TS dugóval TS hengerfejjel ami (sokkal kissebb) ajajaj :-)))
szocc! egyébele trabantdugót :-)))
Jövő hét hétfő és kedd is megfelel. A 11 kerületben járok reggel 8 körül és délután 5-6 körül. Csak írj egy helyet, ahol találkozzunk, meg valami telcsiszámot (mailben), én úgyis motorral megyek.
Üdv,
Peti74
De jó, hogy ilyen problémáid vannak :-)))
A csavarboltban...
Hopppszzz
ezt nem ide akartam irni! :)DD
Eladó!
Simson Starhoz alkatrészek eladók!
-Karburátor : (kicsit hiányos csak) 1500
-főtengely (a végein a mentet kell felújitani ,egyébbként Felujitott) 2000.
-komplett kerekek (fékekkel ,és külső belsővel...) 4000/db (első hátsó)
-felujitott blokk (ujcsapágyak ,felujitott főtengely) :
10000
-kipufogó könyökkel(horpadt,de kiégetett teljesen) 1000
-És egy Spuch ülés ami nagyon kényelmes! :1000
És van még 4 db 120 as Skodára való 1 szezont futott (kb 1200km) Téli gumim ami felnire van szerelve ,ki van centirozva ,és disztárcsák vannak rajta: 20000.-
o.k.
én BP-en járok fősulira, de fehérvári vagyok. Hétfőn vagy kedden mindenképpen fel kell mennem.
11. ker.-ben megoldható, hogy találkozzunk és nyélbe üssük az üzletet?
egyáltalán neked mikor lenne jó?
Megint igazat kell adnom, tényleg 250-esből indultunk.
A 4mm nem okoz gondot, a hengerfejből fognak felfelé 4mm-rel jobban kilógni a tőcsavarok, de legalább rakhatsz rá dupla magas anyát, kisebb, az esélye, hogy elnyalódik.
A hengerfejen nem szükséges módosítani. Persze biztosan lehet azt is, de az már további tuningnak számít, és ebben nem tudok tanácsot adni.
A gyöngyözés azt jelenti, hogy a "sima" homokfújás után, gyöngyhomokkal, vagyok gömbölyű felületű kristályokkal is megszórják. Szép selyemfényű lesz tőle a felület - ellentétben a matt homokszórttal - és lényegesen könnyebben tisztántartható, mint a sima homokolt, amibe minden sz*r beleragad.
Helyileg Bp. 18. kerület, de városon belül szállítom, ha kell.
Alkudjunk fele-fele és akkor legyen 9.
Üdv,
Peti74
Nem tudja valaki hogy hol lehet békés-megyében eloxált csavarokat venni v rendelni?
ja és még egy...
az a 4mm nem okoz galibát a felfogatásnál és a csatlakozási pontokon?
üdv.
én a 250-es TZ szorulós dugó témát dobtam fel, nekem kis ETZ-m nincsen.
Viszont a TS dugós ETZ henger érdekelne. Azt mondtad kb. 10000.
Pár kérdés:
Az a 10e lehet 8e is?
Hol van helyileg?
Mit értesz azalatt, hogy "gyöngyözve" ?
Ugye a hengerfejen nem kell módosítani ha ezt a cuccost akarom használni?
>>> szocc@freemail.hu
Ja+ a tanksapkán a lyukat is fuvasd ki, mert ha ezek rosszak van olyan, hogy megáll elfogyott benzintünettel azt szívás van mer látod van benne mégse megy szétszecc mident azt közbe rax rá5litert azt mén egybő :-)))
Ha semennyit akkor szedd le a benzincsapot, pucold ki a tankot, szeddszét a benzincsapot, fuvasd ki levegővel, nézd+ benne a gumit élég nagyok-e a lyukak stb. Van olyan, hogy nem megy már tartalékon és tankolni kell rá....
Elnézést.
A hozzászólást Szocc-nak szántam. Ő indította el a kistézé dugó kérdést, azzal, hogy előadta, hogy a gépe 4x szorult meg a berta dugóval 800 km alatt.
Csak sokan hozzászóltak a témához, azért kevertelek vele. Bocs.
Üdv,
Peti74
Próbáltam keresni pár boltban, de sehol semmi. Nem értem ha 250eshez gyártanak a törökök, akkor kicsihez mértnem.
Nem reszelgetem én a szorulás óta se, semmi baja nincs, nem is csörög.
Kormány sulyok.Sztem terjesszed be az MTA-hoz, hogy felfedeztél egy új növényfajtát.:)))
Az a súly, amire te gondolsz, elvileg azt a célt szolgálja, hogy az első futómű nehezebben tudja elkezdeni beremegtetnia kormányt..:)
Egyfajta primitív kormány lengéscsillapítás.
a kormány sulyok mire jók ?
Marcee.
Akkor most mi van?
Elkezdtél már legalább érdeklődés szintem utánamenni a gyári kis ETZ dugattyúnak ?
Bambi, mz-b.de, KJ ?
Esetleg pénzhiány miatt mégis a megszorult magyart reszelgeted ?
Üdv,
Peti74
Teljesen egyetértek Semivel. A dugattyú súlya számít egy picit, nyilván a könnyebb a jobb, de igen sok tényező kell még egy igazán jó mechanikájú motorhoz ezen kívül. Egy fecske sem csinál nyarat.
A TS dugós "tuning" hengerről pedig írtam, hogy akinek van kedve kísérletezni vele az vegye, mert azért ez nem plug-and-play cucc.
Egy faszán kiégetett gyári kipufogó és egy BVF30N-2 pattintós karbi javasolt hozzá, azzal meg lehet csinálni ütősre.
Amikor én foglalkoztam ezzel, akkor még se pattintós karbim, se gyári utcai kipufogóm nem volt (csak a nyomatékra hangolt katonai), ezért sokat bénáztam vele, az volt a gond, hogy soha nem sikerült úgy beállítanom, hogy a teljes fordulatszám tartományban egyenletesen húzzon. Valahol mindig gyenge volt, vagy fulladt.
A vezérléshez se konyítottam még annyit.
Aztán jött a 300ccm projekt, kis okosodás a vezérlés beállításában, de hiába, a 300-as dugóval is ugyanazokat a problémákat produkálta. Végül börzéztem egy gyári utcai kipuffot és egy full gyári pattintós karbit. És elájultam, hogy milyen jó lett.
Valószinű, hogy a ts dugóval is hasonlóan jó lett volna, ha a kipuff és a karbi is tudja dolgát.
Nem akarok érte se sokat se túl keveset kérni, kb 10ezerre gondoltam. De ebben akkor benne van :
a henger maga (homokfújva és gyöngyözve)
a gyári ts dugó
a 3 gyűrű
a fúrás (kb. 1500 km-t ment szorulás nélkül)
és a gépmunka (4 mm a hengertalpból)
Én már biztosan nem teszem fel, nekem ott a 295 ccm, ami ráadásul meg van hirdetve kb. 10 különböző motoros lapon.
Üdv,
Peti74
Olyan 2 liter a tartalék, tehét sacc/kb 40 km-t megy el még tartalékon.
Sziasztok!
Egy 150es ETZ kb még hány km-et tud megtenni azután, hogy tartalékra kellett állítani a benzincsapot?
A MOL Dynamic Mot 2T olajról (Tolmácsi ajánlásával) :))) van valakinek véleménye, tapasztalata?
Mekköszönném
Miki
Hello motorosok!
Tud-e valaki kozuletek olyan mestert aki foglalkozik olajban forgo kuplung lamellak felujitasaval?
Szerintem inkabb azt akarta mondani Semi, hogy enyire nem szamit a dugatyu, hogy a leg "gagyib" dugatyuval bajnok lehet valaki.
Az enyimben is Berta van szoval van eselyem hogy bajnok legyek...legalabb is matematikailag :)))
Nehany gramot nem erzel meg.
Egyszer felujitas elott iszonyat lekonyitettem egy gyari dugatyut. Kireszeltem a szivas vezerlest is, hogy tovabb es nagyobb keresztmetszetben legyen nyitva.
Mintha picit gyorsabban porgott volna le/fel de ez is inkabb placebo szamba ment.
A konyebb dugatyu azert jobb (ha nem te konyited) mert a hajtokarcsapagy es csapszeg csapagyat jobban kimeli, azaz ha tuningolsz akkor magasabb fordulatot fog birni karosodas nelkul.
Akor vedd ki belőle a dugókat...hátha jó lessz még valamire:-)))
Helló!ű
Nyilván egy török vagy lengyel dugó magában nem fog csodát múvelni a vasban de ha minimális különbség van árban és kevésbé hajlamos szorulásra mért ne rakjuk bele azt?!! Ja és én 250-esről beszélek! Nem tudom hogy van e 125-höz török!
A versenyzésről meg annyit hogy ennyire egyforma gépeknél inkább a versenyzői tudás számít!!! Szerintem bár én nem versenyzek!!
Üdv
Súlyra én összehasonlítottam a magyart az NDK-val mielőtt beraktam és saccra nem éreztem különbséget, anyagának színe is megegyezett. Ma eltoltam a ts125össel egy trabit úgy hogy ketten ültek benne. Na nem közúton hanem a haverokkal ökörködtünk. Na csá!
szevasztok!
van egy Etz125 ös 87 es évjárat. egybevan, 40.000 ft os irányáron. ebből alkudni lehet! rendszám megvan,ideiglenesen kivan vonva a forgalombol,szal vissza lehet iratni. alkatrésznek is elado.kérésre képet küldök!
Üdv
Na akkor mégegyszer leírom, mindenkinek szól: kis etz-hez csak magyar dugót árulnak!
Ha valaki mégis talál valami frankó törököt vagy valamilyet az írja meg hogy hol legyenszíves.
Szerintem a dugattyú súlyán ráértek akkor gondolkodni, ha van egy 0-ás főtengelyetek kompletten, egy igazi japán hajtókarral, hozzá egy nem kiverődött kartelű blokkotok, megfelelő csapágyakkal, és egy nem ferdére fúrt hengeretek.
Addig meg jobb ha elfelejtitek grammozni a dugókat...
Egyébként az MZ Klub kupasorozat 2005. évi bajnokának gépében magyar dugó van, méghozzá a nehezebb fajta! Na akkor most mi van? :-)
ciao
Semi
Énse raktam be magyar dugót csak pancsiba de az gyárilag szorulógép :-)
Amikor utoljára ezzel foglalkoztam még volt gyári dugó igaz jópézé már akkor is, de most ahogy nézegetem itt talán a török a nyerő szerintem is. Bár nem értem, hogy mé nem lehet kisiparban jó dugót gyártani amikor azelőtt lehetett.
Nem törik a bowden? Próbáld meg úgy elvezetni hogy ne törjön aqkkor se hha forgatod a kormányt. Nekem van ts-em meg etz-m is egyik se csinálja.
Helló!
A nagyobb súlyból nem is arra akartam hövetkeztetni hogy gyorsabban kopik!!!! Pont arra hogy lustább lesz tőle. De mondjuk nem tudom hogy ez mennyire észrevehető mert én még magyart nem raktam bele!
És ha közel ugyanannyi pénzért jobbat is lehet venni.... Meg az meg is térül a nagyobb élmény meg a több km miatt!!
Üdv
A TS 125-nél ez ilyen:-)
Bár az enyém kivétel de nemtommé stabil az alapjárat akkoris ha forgatom a kormányt 8-).
Na igen azé az se árt ha tudjuk használni és nem ott a boltban mérünk először vele :-)))
van vmi technikátok hogy mit lehet csinálni a gázbowdennel (hosszabb fajta) ,amikor a kormányt jobbra forditom leesik a ford, szám ,amikor balra akkor meg felpörög!
ezelött is csinálta a röviddel, most gondoltam a hosszúvan nem ,hát de!
Ja, biztos, csak utána levette a polcról a dörzsárat, és azzal munkálta készre. ;-)
(Na nem mintha én még sosem csináltam volna esztergán bronzcsapágyat, de azért büszke nem vagyok rá. ;-))
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|