:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Arra azért figyelj oda hogy kapjon elég benyát emeld + a tűt szerintem remélem a bejáratáson már túl vagy, mert az kell:-)
Na most fúrás után nincs kompresszió ezért kell többek között bejáratni... Ahogy járódik be a kompresszió egyre nagyobb lesz. Minél nagyobb annál jobb de 12 nél szerintem úgyse lesz több.
Üdv mindenkinek!
Etz250 es vagy 251 es mennyit megy?
Csak mert haverom 250 ese simán leforgott 140 ig és még huzott a motor és gyorsult tovább! 5ikbe kiforog 7000 ig simán.
Lassan már kezd felidéződni a szovjet hiánygazdálkodás ill. a Mad max filmek feelingje, amikor is mindeki azt tett a járművébe ami épp akadt...:DDDD
Nekem is hasonló volt a hibajelenség,de még 5000 1/min-ig is alig akart elforogni fúrás után,kopogott is.A túl magas kompresszió okozta,még egy hengerfejtömítést kapott,azóta leforog rendesen.Én a helyedben így hagynám,párezer km és javulni fog.
Én egy ideje hidraulika olajjal (van egy qrva nagy hordóval) keverem a benzint, azzal tankolom. Kicsit hígabbnak tűnik, mint a kimondottan erre való 2T, de kicsit többet teszek bele és kész :-) Egyébként nem szoktam nagyon hajtani, lehet, hogy azért nem sz*rt még be tőle a moci :-)
Azért mert 120nál már a lejtőn is húzni kell a légellenálásod miatt.
Szarintem jó az a kipuff + a légszszűrő környékét javasolnám babrálni ha nem elég:-)))
De a kipuffot ha szétvered az vizsgán gáz mer nagy lesz a hangja... 5 lyukat szoktunk bele ütni alul hátulról kezdve pár centire (5) egymástól 100as szöggel a légszűrőt + leveheted szerintem egy kanya erejéig. De gondold át csak saját belátásod szerint :-)))
Az ok. hogy jó ha egy etz 120-at megy, de zavar, hogy nem értem miért nem tudom 5700-főlé forgatni hegynek lefele hátszéllel sem (kis túlzással), és dombnak fel is elforog addig.
tényleg, egyébként mekkora sebesseg mekkora fordulathoz tartozik 5sebesseges ETZ-n? csak mert nekem nincs km-oram igy nem igazan tudom menyit megy.
Szerintem vidd ismeretlenhez aki tud hegeszteni :-)))
Nem kéne elvárni egy felujított tizenéves géptő azé, hogy jobb legyen mint újkorába. Ha lepörgi az 5700-at 5.ben akkor az szerintem jó (251 gondolom).
Vagy versenymotort akarsz?
nekem is elört az olaj leeresztő csavaromnál a karter, elvittem meghegesztetni egy ismert aluhegeszőhőz ,és 1000.- ért megcsinálta! igaz hogy ma vetem észre hogy szivárog az olaj! de lehet hogy csak a tömités miatt, (mert az nem oda való alátét csupán) ,de sztem azért nem mert fölötte is szivárog ahol a hegesztés örténtt. És sztem fölfele nem megy az olaj! :)
ugyhogy a bábolnai tura után megint mehetek ,és csináltathatom ujra...
megkell gondolni hogy hova viszi az ember!
de ma leeresztem ,és berakom a Zichy utcába vett gumi tömitést! nem tudom hogy az mennyire leszjó! vki használt már ilyet? vagy menyjek be megint ,hátha van már azóta aluminium tömitése!?!?
vagy lehet hogy október óta nem tankoltam???
a csudába is, teljesen elbizonytalanodtam...
A MOL kutaknál még adnak ilyet manapság is. Meg mintha SHELLnél is tankoltam volna.
M.
Miért te hol tankoltál idáig kúton keveréket? Mert 2005 október 1-től nincs keverék elméletileg a kutakon.
Újrahasznosított olajból mixelik??
És én eddig ilyet tankoltam az mz-be?
Lehet áttérek a házi mixelésre csak találnom kell valami olcsó 2T lelőhelyet :)
M.
Üresbe kiforogna szerinem 8000-fölé is, csak nem merem, 7000-ig üresbe váltásnál gond nélkül elment.A kipufogó tiszta, bár egy utángyártott termékről van szó. A subertű állítása sem változtatott a dolgon probáltam egy horonnyal lejeb is és följebb is, az eredmény csak abban tért el , hogy alul nem huzott.A gyujtást is probáltam több értéken FHE 2,5-2.9mm-ig a 2,9-nél 5800-ig jól huz aztán vége mintha elvágták volna.
TLT Csabi.
Szeintem a 17 éves gyerek szedje szét a blokkot (de a csapágyakat a bal oldalban hagyja benne) majd fogja ezt a kartert és ballagjon be egy hengerfej szervízbe és kérje meg őket, hogy a kitört aluval kezdjenek valamit. Szite biztos hogy meg fogják csinálni és néhány ezer Ft-nál többet nem szoktak kérni érte.
Új karterrel, motorszám változtatással nem szabad foglalkozni.
Üdv,
Peti74
2T be veletlenul se tegyel 4T olajat.
Durvan elkokszolodik, es meg csak nem is keni rendesen. Teljesen mas parameterei vannak a 2T olajnak.
4T olajat csak a valtoba lehet tenni, benzinbe nem.
Marmint uresben nem forog 5700folott?
Karbi beallitas (valoszinuleg keves neki az anyag, subertut kell egyel feljebb rakni probakeppen) vagy gyujtasod nem az igazi (trafo, kondi, gyertyahiba is lehet). De mivel irtad hogy be van allitva ezert meg kipufogo dugulas is eselyes.
loktite is jo, de sima FBS is megfelel.
Egész pontosan arra, jo, hogy ne rázza szét a kezed a motor vibrációja.
Ha a kormany rud harmonikus tartomanya egybe esik a motor rezonanciaval egesz durvan le tudja zsibbasztani a kezed. A sullyal joval a motor rezonanciaja ala hangoljak a kormanyrud sajat rezgeset.
Kenyelmi celokat szolgal, mert igy finomabbnak erzed a motort.
a nullhét éves hejett 17.
Hello azzal kezdeném beszámolómat hogy vannak árak. Kitört az etzből a fordszámmérő kihajtás tengeje. MIt tegyen szegény 07 éves gyerek, elmegy segítséget kérni hogy mi a teendő... Először az orra alá nyomnak egy új középblokkot: Ára 30 ezer forint és réadásul szenvedni is kell a okmányirodában h átírják meg szét kell szedni mindent amúgy is. mongya... Ez egy kicsit drága nem? ebből meg lehet venni 2 egész blokkot is. aztán eszébe jut az eladónak, hogy van egy használt közepe 7 ropiért. de ezzel még többet kell szenvedni, mint az újjal, mert ehhez még igazolás is kell h hol vettem, és nem is biztos hogy elfogadják az okmányban. ez is egy kicsit sokk érte, mert azé babrálni kell vele, oszt lehet h szarul rakja össze, mongya az eladó de mittomén menyi pézért ő összerakja. de az is sok. aztán hogy néma hallgatásba burkolóztunk, mongya, hogy meg lehet heggesztetni is, az 5 ropi, és azé még össze is rakja, vagy még egy két ezret rá kell nyomni. mongya jó. meg is egyeztek. király de azé 2 órát eltölteni ahoz h ezt kinyögje. de ez az üzlet. a kapitalista "mozgalom_" egyik átka. de nem baj. most már ott a motor, és lehet h 2 héten belül kész lesz, mert megy nyaralni uhogy mindegy.csak enyi bocs ha untattam vkit.
Az árkülönbség meg valószínűleg a palackozás, ládázás, készletezés, leltározás stb. folyománya. Gondolom, ha a benzint palackban árulnák, az sem 280 Ft lenne. ;-)
Én úgy tudom, hogy a fáradtolajat a dízelbe keverik, nem kenőolaj lesz belőle. De akárhogy is, jobb az újrahasznosítással megbarátkozni, mert ez a jövő útja: az eu-ban ezt környezetvédelmi okból nagyon nyomják!
Engem egyébként pont nem érdekel, miből van a kence, csak az, hogy amit a dobozra ráírnak (viszkozits, teljesítményszint), azt tudja. Ez viszont nem technológiai, hanem minőségbiztosítási kérdés (iso9001 meg társai).
2 t tegyél az mz-be:-) kútnál mixelt olaj,az újra hasznosított olaj.
Kösz Bambi!
Én is vaciláltam olajvásárlás előtt a kútnál, hogy 2T vagy 4T-set vegyek. De aztán arra gondoltam olcsóbb (kevéssel) a kétütemű olaj, meg hát végülis kétüteműbe öntöm, legyen az.
Egyáltalán van valami különbség a moci számára hogy a benzinébe milyen olajat (2T vagy 4T) öntök?
Az áron is elgondolkoztam. Ha 40-es keveréket kutyulok, és elosztom a vett olaj árát, több mint 80 Ft-tal dobja meg a benzin literjének árát.
Miből mixelhetik a keveréket a kúton???
(Mondjuk nekem megérte mixelni most mert a 40 liter benzin ingyér volt :))))
M.
Sziasztok!
Véleményeteket kérem.
ETZ-251-es 5700 ford/min-nél jobban nem akar forogni, de azt 5.-ben is birja. (bejáratás után vagyok, karbi gyujtás(FHE 2,9 mm) beállítva, igaz a kipuff. nem gyári.
A kérdésem:- ne is akarjam tovább forgatni, vagy a kipuff. a hiba oka.
Kösz.
FBS-t neki!
(Előre félek hogy lehurrognak....)
:)
Az Agipnál két féle full szintetikus motorbicikli-olaj közül is lehet válogatni háromezer-sokszázért. Az egyik asszem pont valami 5W60 API SG vagy SJ, még ha van is benne egy adag mediterrán túlzás, akkor is durván jó olaj. Vagy az Agip az pfuj valamiért?
Ja.. így mán tiszta kösz...
Majdnem belekeveredtem mint macska a gombojagba:-)))
Az utóbbi egy két évben használok mol olajat,de csak a szintetikust.Ezekkel megvagyok elégedve,és az ADAC teszt is jó helyre tette őket.A 4t off motoromba is az 5w-60W-t használom,de 4450ft/ liter.Sajna az ára is felveszi a versenyt,hanem túl lépi a kinti nagy márkákat.
Helyileg hol vannak a cuccok??
Keresek valami jó etz 18-as hátsógumit!!(Pl:Heidenau)
(kopotabb heidenau K36 vagy K65 is érdekel)
S.O.S.
06702912829
Sziasztok!
ETZ 150-ben a két blokkfél gyárilag mivel van tömítve? S hogy főleg van-e tömítve, vagy csak maguktól tömítenek? Azt hiszem itt vmelyik fórumon olvastam egy Loctite pasztát ajánlott valaki (piros színű) az is jó-e bele, vagy tényleg hogy megy ennek a tömítése? Köszi: M
Mz 18-as kerekek 1pár barum gumikkal szerelve fékkel,etz 125-ös 16-os hátsokerék uj állapotu barum gumival lánckerékkel,fékkel, 3.50x16 endurogumi jo állapotba,mz ts 125 blokk felujitott fötengelyel papirok nélkül,ts 125 tank,ülés,komplett elsö telok,etz125 blokk alkatrésznek kaposváron eladok.
piki24@vipmail.hu
Peti74 írtam neked e-mailt.
más
_etz250 moci
_etz250 henger kicsit az aljából leszedve
_etz250 hengerfej
_ts250 dugó és gyűrűk
És elvileg ez így működni fog.
...csak, hogy ne veszítsd el a fonalat
:-)))
Peti74 írtam neked e-mailt.
más
_etz250 moci
_etz250 henger kicsit az aljából leszedve
_etz250 hengerfej
_ts250 dugó és gyűrűk
És elvileg ez így működni fog.
...csak, hogy ne veszítsd el a fonalat
:-)))
a 4kelemennel egyszer csináltattam, valami két hétre vállalták, de három is lett belőle (azt se mondták, hogy bocsi), a hajtókart meg nem cserélték, hanem megperselyezték. Tartósságról nem tudok nyilatkozni, mert egyéb ok miatt az a motor nem maradt nálam. Nem nézett ki nagyon ótvarnak, de azért különösebben el sem volt túlozva.
Sziasztok!
Tapasztalataitokra lennék kíváncsi, hogy ha az ember főtengőt javíttat mire figyeljen oda, hogy lehet elkerülni hogy átverjék:-)
Pl Zichy utcában a boltosok mennyire korrekten csinálják meg. és az az új hajtókar nem valami kommersz sz*r?
Esetleg tudtok valakit ajánlani?.
Segítségeteket előre kösz... Zoli
Kezdem elveszíteni a fonalat...
Most akkor TS blokkban ETZ hanger TS dugóval TS hengerfejjel ami (sokkal kissebb) ajajaj :-)))
szocc! egyébele trabantdugót :-)))
Jövő hét hétfő és kedd is megfelel. A 11 kerületben járok reggel 8 körül és délután 5-6 körül. Csak írj egy helyet, ahol találkozzunk, meg valami telcsiszámot (mailben), én úgyis motorral megyek.
Üdv,
Peti74
De jó, hogy ilyen problémáid vannak :-)))
A csavarboltban...
Hopppszzz
ezt nem ide akartam irni! :)DD
Eladó!
Simson Starhoz alkatrészek eladók!
-Karburátor : (kicsit hiányos csak) 1500
-főtengely (a végein a mentet kell felújitani ,egyébbként Felujitott) 2000.
-komplett kerekek (fékekkel ,és külső belsővel...) 4000/db (első hátsó)
-felujitott blokk (ujcsapágyak ,felujitott főtengely) :
10000
-kipufogó könyökkel(horpadt,de kiégetett teljesen) 1000
-És egy Spuch ülés ami nagyon kényelmes! :1000
És van még 4 db 120 as Skodára való 1 szezont futott (kb 1200km) Téli gumim ami felnire van szerelve ,ki van centirozva ,és disztárcsák vannak rajta: 20000.-
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|