:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Nem keresgéltem, tehát csak saccra hasonló (vagy megegyezik?) az acél színskálájával, a saválló anyag kb. 10-20% krómot tartalmaz. Valószínűleg "tiszta" krómra nem is találsz hasonló táblázatot mert tudomásom szerint ezek un. visszaeresztési színek (edzés után) a króm pedig tudtommal nem edzhető.
Nagy kópé vagy te.. kék TS-re kék titán kipufogókönyök. :-)
savállóra ezt mondja:
pale yellow 290
straw yellow 340
dark yellow 370
brown 390
purple brown 420
dark purple 450
blue 540
dark blue 600
Ezt komolyan gondolod? Más szóval, "tudom, hogy más" (anyag, valószínűleg szín skála is)de azért az információ biztosan 100%-ban helyes, na ne röhögtesd magad. Az értelmezési problémáidról, mondhatnám azt is hogy durva csúsztatás, meg csak annyit, hogy leírtam "fogalmam sincs" szerinted ez nem azt jelenti, hogy "nem tudom"? Nem is akartam "valódi közlést", sőt nem is mondtam éllent semminek és senkinek mindössze annyit jegyeztem meg és ezt tartom, hogy nem valószínű, hogy azonos lenne az acél és a króm "színképe".
"Ha vitatni akarnál bármit, akkor alátámasztanád tényekkel."- mint már mondtam nem vitattam semmit, az viszont tény, hogy az acél nem króm, mint ahogy az is, hogy egészen mások a tulajdonságaik.
Tudod attól, hogy nem tudom (és nem is érdekel),hogy ki és hogyan hozta létre még tudhatom, hogy egy bankó hamis, még akkor is ha nem végeztem semmilyen "mérést", vagyis nem támasztottam alá "tényekkel" és nem kerestem meg a hamis bankók katalógusát.
A dús keverék kellett is neki... Magyaregregynél Márévárához menet sikerült szerintem így behevíteni a bejáratás alatti motort, akkor Isten őrzött h nem szorult meg. :)
Több oka is lehet.
Van rajta alapjárati csavar? Mert a TS125 karburátoron gyárilag nem volt. A gázbowden feszességgel kellet beállítani, ami ugye meglehetősen változatos lett így a bowden feszüléstől függően.
Aztán lehet a gyújtás túl gyenge alacsony fordulaton, ez lehet akku vagy töltés probléma, trafó hiba, vagy akár a gyertyáé is.
Lehet rossz karburátor beállítás vagy alapjárati fúvóka dugulás.
Esetleg szimering hiba, vagy más falslevegő probléma is lehet.
Durvább esetben alacsony kompresszió, de igazából akkor már az indítás is nehézkes, meg más baja is van.
A fekete gyertyából először a karburátorra, azután a gyújtásra gyanakodnék.
Az szép :D
TS-el nekem még nem sikerült elkékítenem a leömlőt, lehet túl dúsra van állítva :)
Rendben, akkor "emlékezzünk"
Ezt válaszoltam az észrevételedre:
"OK, és annak hol a színképe?"
Nem válaszoltál mert nem tudod.
Rendben, nincs semmi gond ezzel, de amikor olyanokat válaszolsz, hogy "számomra érdektelen", "keresd meg magad" ahelyett, hogy ennyit írnál:"nem tudom" Na innentől lett az egész bicskanyitogató okoskodás.
Emlékezzünk tovább:
"Ahogy én, ő sem találta a króm futtatási képét ezért ideges lett hogy kérdeztél :)"
Tehát tudom hogy króm, tudom hogy más, de jobb infóm nincsen. Közelítésre pedig még mindig jobb mint a semmi amivel TE rendelkezel.
Egyszerűen azért szóltál bele az egészbe, mert okoskodni akartál, hogy ellentmondhass valaminek, nem azért mert valódi közlést akartál adni, vagy bármit vitatni akarnál. Ha vitatni akarnál bármit, akkor alátámasztanád tényekkel.
És igen. Provokállak hogy végre támaszd alá tényekkel, elvégre te vitatod az állításomat, és nem saját magammal kell vitatkozom.
Köszönöm az ötletet, ezt megnézem.
na, az 1ik motorom az egész fasza lett. minden oké rajta. de van még 1. ez is ts. de ez deluxe na, ennek az a baja hogy valamiért egyáltalán nincs alapjárata.. akár mit csinálok vele.. a gyujtás az jól bevan rajta állítva.. de tiszta fekete a gyertya is. menet közbe nincs vele baj
Akkor én durván hajtottam a TSt valószínűleg... pedig én nem vagyok versenyző :D
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=80919&cmd=pic&id=1058231
Most eljátszod a "feledékenyt"? Nem ilyennek ismerlek.
ETZ kipufogó amikor elszíneződik abból a színből megmondható milyen hőmérséklete volt.
Acél megeresztési színei" -ez idáig igaz. Ebben "Ez alapján 300-320C°," már nem vagyok biztos, és te sem lehetsz mert, mint magad is tudod, nem acél felületről van szó. Bármeddig is provokálsz nem fogom megkeresni helyetted azokat az adatokat amik engem nem érdekelnek.
Ne fáraszd magad a választékos szöveggel, nem vet rád jó fényt.
Mi is az amiben kételkedsz?
Információ amit közöltem 100% ig helyes.
Te csak kötekszel és okoskodsz bármiféle alátámasztás nélkül.
Én mindent alá támasztottam.
Szóval jobb lenne ha végre belinkelnéd a króm futtatási színei, vagy hallgatnál.
Felénk is Isteniek az utak az útburkolók pedig jobban szeretik támasztani a lapátot mint dolgozni.Két veterán elindul 30 fokban alsóbbrendű úton, hogy ne tartsák fel a forgalmat, cserébe cserélgethetek futóműveket:)
"Szóval még csak meg sem erőltetted magad, csak simán okoskodsz érdemi infó nélkül?" miért "erőltetném magam", olvass vissza nem érdekel, hogy hány fokos az Mz könyök (5 perc alatt meg tudnám mérni). Magyarázd már el, hogy miért "okoskodás" az ha valaki kételkedik a megállapításod(said) helyességében.
"Na ma egy barátommal túráztam végre egy 200km-t, és a Jawan eldurrant egy teloszimering.Csendesen büszke voltam, hogy az én Mz-mből nem folyik semmi, amikor is észrevettem, hogy a jobb oldali telóból nekem is elkezdett:)"
Ne krosszpályán túrázzatok! :-D
"Kezd tudományossá válni, a csevej, észrevettétek, hogy az Mz kipufogókönyök elszíneződési hőfokáról kezdődik a vita?:)"
Rozsdás a könyök, nem tudom, hány fokos. Kérlek segíts. :-DDDDDDDDDDDD
"egyek vele, kihúzatom. és utánna olyan forró a kipufogó hogy kib*szottul. meg az is ahonnan jön kifele."
Ennek a sok hőnek a hátsó keréken kell megjelennie és a motort hajtania. :-)
Biztos az fordult el, vagy csak akkor amikor leszerelted?
Ahova beakasztod a bowdent alul, az szokott fel lazulni, egy idő után meg leesni.
Szóval még csak meg sem erőltetted magad, csak simán okoskodsz érdemi infó nélkül?
Üdv minden márkatársnak ! Nagyon új vagyok itt, de máris segítséget kérek. 250-es ETZ-m kuplungja menet közben "elfelejt" kiemelni, de a bowden teljesen meglazul, a kuplungkar behúzva marad. A ford.szám-mérő hajtásfedelét levéve látom, hogy a beállító tárcsa elmozdult a beállított helyéről annak ellenére, hogy a fedélrögzítő csavarokat
nagyon erősen és egyformán meghúztam.
Ok köszönöm, ki fogom próbálni!
Tévedsz, nem is kerestem és kicsit sem lettem ideges mindössze annyit bátorkodtam megemlíteni, hogy a króm valószínűleg más "hőmérséklet skálát" mutat mint az acél.
Szilikongumit kell belekenni a zárócsavar pereme alá, kicsit a menetre is. Ráhúzod, hogy kicsit kinyomja a trutyit. Nem túl nagy erővel mert a perem le szokott szakadni ha izomból húzod. Kötés után nem fog ereszteni, addig ne terheld.
Eredetileg O gyűrű van ott, de nekem az mindig könnyezik.
:DDDDDD Látom felétek is meleg van mindenkit megsütött a nap:)
Na ma egy barátommal túráztam végre egy 200km-t, és a Jawan eldurrant egy teloszimering.Csendesen büszke voltam, hogy az én Mz-mből nem folyik semmi, amikor is észrevettem, hogy a jobb oldali telóból nekem is elkezdett:)
Nekem a zárócsavarnál, ellenőriztem nincs visszalazulva, van tippetek, hogy menet-rögzítőzzem le, vagy vágjak alá klingeritet, vagy csak gyújtsam meg?:)
Mit nem értesz?
Ahogy én, ő sem találta a króm futtatási képét ezért ideges lett hogy kérdeztél :)
Ha olyan fontos számodra mérd meg magad. Lehet, hogy a rezezés hiánya, lehet, hogy vékonyabb és lehet, hogy nem színeződik "hamarabb", számomra érdektelen.
Kezd tudományossá válni, a csevej, észrevettétek, hogy az Mz kipufogókönyök elszíneződési hőfokáról kezdődik a vita?:)
Mondjuk jobb mint a milyen gyertyát használjak, vagy Mz vagy Jawa téma:)
Akkor kavarjunk egy kicsit bele a levesbe.Az utángyártott könyök mért színeződik el hamarabb és hány fokon mint a gyári?:)
Nekem van egy tippem, a króm alá nincs rezezve..
Fogalmam sincs, de majdnem biztos, hogy nem egyezik az acéléval.
OK, és annak hol a színképe?
Majdnem így van, a kipufogó könyök felülete nem acél hanem króm.
Egyébként nem is tévedtem túl sokat
ETZ kipufogó amikor elszíneződik abból a színből megmondható milyen hőmérséklete volt.
Acél megeresztési színei
Ez alapján 300-320C°, de a TS leömlő nem színeződik el általában.
Azon kívül minden oké. De akkor ezekszerint ez is. nagyon köszönöm :)
318.23 C° -nak kell lennie egészen pontosan a leömlőnek. Ha nem annyi akkor már késő, dobd ki az egész motort :D
Naszóval ne parázz!
Ha megy,
Nincs csúnya hangja,
Gyertyakép jó,
Akkor ne érdekeljen mennyire melegszik a kipufogó.
Ez a dolga neki.
Egyedül a dugattyú hőmérséklet lenne érdekes, de azt úgy is csak utólag tudod meg, amikor megszorult ;-)
ja, még annyi kérdésem lenne, hogy mennyire melegedhet/kell melegednie a kipufogónak. meg úgy az egésznek.. mert megyek vele, kihúzatom. és utánna olyan forró a kipufogó hogy kib*szottul. meg az is ahonnan jön kifele.
Szóval most örülök. :) köszönök mindenkinek mindent . csak sikerült beállítani a csúzlit :)
a 3 mm megvan. csak koppig van tolva. de elég jól visz jobban mint eddig.
Hát én azért csak beállítanám a 0,3mm-ert, mert így kisebb a szikra energia, de végül a tűrésben kb. már így is benne vagy, ha eleged van belőle hagyhatod.
Lehet anno gázul rakták össze a főtengelyt, de ha 3 mm-ert tudtál állítani , akkor hagyd így. Lehet más tipusú bütyök van rajta.Én így jártam anno az Es-el, etz bütyök volt rajta, és koppnál tudtam neki 3mm-t adni.
Most nézem, nem is 2,5 haanem 3 nál szakít meg. Csak az a baj h koppig van tolva. Az gáz? De a megszakítóhézag is 0,4
De a gyertya szép barna. És a szikrája is szép
Nem ott van.. Kb 1 mmrel arrébb. Akkor ilyenkor mi a megoldás? Ha elfordult?
A reszelést csak képletesen értettem :)
Nagyjából az alaplap középső állásában kell a 3mm-nek kijönnie.
Megszakító hézag 0.3mm.
Tudod mit? Ne a felső holtpontnál, állítsad, hanem ott ahol legnagyobbra nyitja a megszakítót. Ha ez nagyon távol van a felső holtponttól, akkor az is lehet, hogy elfordult az excenter/ bütyök/kis izé bizgentyű.
Elvileg a dinamóban is van egy vájat ami megakadályozza hogy elforuljon a főtengelyhez képest, meg az excenterben is, ha bármelyik hiányzik, akkor lehetnek ilyen problémák.
Vagy esetleg reszeljem meg? Hogy tovább lehessen tolni?
De már koppig toltam. Esetleg ha a megszakítóhézagot nagyobbra veszem
Reszeljed még egy kicsit.
Elég utógyújtásos az még, nem megy rendesen.
2,5 nél jólesz a gyújtás szerintetek?
Hááát.. Izé... :D de mostmár vágom!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|