hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Zapkorte
válasz erre | email2006-06-16 20:32:15
Hehe, látszik, hogy még életedben nem voltál veteránvizsgán. :-) Ezt a rovert épp most vágták ki esztétikai hiba miatt. Ehhez képest a jawa tankos MZ-vel kb annyi esélyed van, mint hajóhintával a Csendes Óceánon.
A biztosításhoz nem kell veteránvizsga, bármelyik márkaklub megköti (pl. a trabant-klub), a veteránminősítéssel súlyadómentességet kérhetsz, csak kérdés, hogy megéri-e, mivel a veteránminősítés eljárási díja 18e Ft, plusz a rendszámcsere és a forgalmicsere illetéke. Ennyiből több mint tíz évre előre befizetheted a "lóerő-adót".
sorszám: 13149 (55464)
(előzmény: piri, 2006-06-16 20:03:09)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-06-16 20:21:26
Szerintem pedig igazságos a súlyadó tv. megváltoztatása! Végre egyszer egy olyan változás, amikor nem a szegény ember szívja meg, hanem a gazdag! Én eddig fizettem évi 13e Ft-t a nagypolákom után (pont ugyanannyit, mint aki a kétmilliós suzukiban pöffeszkedik), most viszont 52kW x 120 Ft = 6240 Ft-ra CSÖKKENT az adóm. Hogy az eddig adómentes motorom után ezentúl 2160 Ft-ot kell fizetnem évente? Na és? A kettő együtt még mindíg csak 8400 az eddigi 13000 helyett! Szerintem jó az új törvény!
Akinek meg pont amiatt az évi 2160 Ft miatt nem marad pénze nyalókára, az ne motorozzon! Hát sok ez? 7,5 liter benzin ára, ez kb. 150km-re elég, vagyis nagyjából egy Bp-Visegrád oda-vissza kirándulásra. Nehogy már ne lehessen egy visegrádi kirándulás nélkül élni...!
(és most üssetek!)
sorszám: 13148 (55463)

 
 
piri
válasz erre | email2006-06-16 20:05:20
Ja és a gyártási év számít az enyim is 81-es de 78-ban gyártották tehát 28éves.
sorszám: 13147 (55462)
(előzmény: piri, 2006-06-16 20:03:09)

 
 
piri
válasz erre | email2006-06-16 20:03:09
Igen.
30 évtől el viheted az autóklubba veterán vizsgára. Ott kapsz egy igazolást arról, hogy hány %-ban eredeti ill. korhű (tehát a jáwa csepptank még elmegy az MZ-n mer régi) azt ezzel bemész a biztosítóhó azt köcc rá veterán kötelezőt ami igen baráti (1/4ede) viszont alá kell írni egy nyilatkozatot, hogy csak nosztalgia jelleggel használod.
Esetleg súlyadó és zöldkártya kedvezmény is van de ez autóra van motorra nemtom van e egyáltalán.
sorszám: 13146 (55461)
(előzmény: M@tyesz, 2006-06-16 19:36:48)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-06-16 20:02:32
A gyújtásmodul kicserélhető, persze. De a legközelebbi benzinkútnál úgysem lesz kapható, hiába van nálad csavarhúzó a kiszereléséhez.
A magyar ipar meg mindig is alulról karcolta a középvonalat. Volt egy-két kiemelkedő (eladható) termék, de általában véve mindig is vacakokat állítottak elő gazdaságtalanul.
sorszám: 13145 (55460)
(előzmény: Keri, 2006-06-16 09:03:16)

 
 
piri
válasz erre | email2006-06-16 19:57:51
Én mostmá csak azt nemértemmegin, hogy mi kőzea teljesítménynek a súlyhó...
Azelőtt azt nemértettem, hogy mé nem kell oldalashó súlyadó, és egyáltalán mi köze a sülyhó a hengerürtartalomnak...
Szerintem ezek több egyetemmel nem lehetnek ilyen hülyék ezt direkt csinájják egyszerúen elszomorító, hogy pl MO. az EU egyik legnagyobb trájkbesszáálítója de itt nem lehet forgalomba helyezni mer 48ba hoztak a rákosiék 1-2 barom rendeletet és arra hivatkoznak ... f@..som disszidálok :-)))
sorszám: 13144 (55459)

 
 
M@tyesz
válasz erre | email2006-06-16 19:36:48
Sziasztok!

'81-es a 125-ös TS-em,és azt hallottam,hogy 30éves kora után már veteránnak nyilvánítható a motor. Ezzel együtt állítólag kapok is rá pár kedvezményt. Milyen kedvezmények ezek?
Tényleg el kell vinni vmi bizottság elé,hogy veteránnak nyilvánítsák? Mit néznek ott? Egyátalán hol van ilyen bizottság?
Köszike!
sorszám: 13143 (55458)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-06-16 18:16:52
Nekem eredetileg 30 kW (!) szerepelt a 251-es forgalmijában, ezt Akorl-tal nem is vezethettem volna, így kijavíttattam, 13-at írtak be, így a körülményekhez képest még jól jártam.. :)
levendel: személy szerint én sem, csak a hatalmas alaktalan massza részeként írtam.
sorszám: 13142 (55456)
(előzmény: grafur, 2006-06-16 18:12:42)

 
 
grafur
válasz erre | email2006-06-16 18:12:42
Nofene, nem gondoltam volna, hogy eredetvizsgán a fickó kijavítása ilyen komoly költségeket fog vonni maga után.. Először beírta a lapra, h a gépem 14kW (ha jól emlékszek), erre én kijavítottam, h nem 14 hanem 16... fene...
Na, most majd jön a sheftelés, h kinek a gépe kevesebb lóerős papírszerint.. Igazán ügyes fogás a vezetéstől...

Bár mondjuk asszem a súlyadónál ez jobb dolog.. Hiszen vannak nehéz öreg uralok, amik így most pl lehet jól járnak.. Csak 250 köbcenti alatt hagytak volna minket békén.. Elég már a ~35 ezer foritnyi átírás.
Azért kíváncsi vagyok mi lesz a következő. Nyomatékadó, Fékadó, vagy esetleg kipufogógáz-adó, vagy talán sebváltóadó? De lehetne akár hangerő adó vagy fény adó is, majd meg vakulok néha a soklámpás szembejövőktől..
sorszám: 13141 (55455)
(előzmény: rebel56, 2006-06-16 17:31:26)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-06-16 18:04:31
Nem. De legközelebb talán mégis rájuk szavazok majd...a háztetőről. :)
sorszám: 13140 (55454)
(előzmény: rebel56, 2006-06-16 17:31:26)

 
 
Veatta
válasz erre | email2006-06-16 17:41:00
Próbálj meg adni neki egy kis benzint.
sorszám: 13139 (55452)
(előzmény: Lacoska, 2006-06-16 15:58:16)

 
 
rebel56
válasz erre | email2006-06-16 17:31:26
A politikusok fantáziája határtalan, ha a zsebmetszésről van szó, de ne ijedjünk meg annyira, a szocimotoros társadalmat nem érinti nagy mértékben a változás. 16 év felett 120 Ft/kW lesz a teljesítményadó. (nekem pl. 2600 Ft/év) Ettől függetlenül gerinctelen lépésnek tartom, sportmocisok esetében akár tízszeresére is nőhet a díj. /De mi választottuk ezt, nem? :( /

link

sorszám: 13138 (55451)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-06-16 16:31:56
És kit érdekel a feltételes mód? Csináltunk valami jelentőset nagy tömegben és/vagy rendszeresen az elmúlt 20 évben, ami a védjegyünk lehetne?
Meg tudjuk óvnini azt, ami nekünk fontos?
Vajon tényleg nem létezik - piaci körülmények ide, v. oda - olyan ország, ahol nem lehet 5 évre tervezni, ha nem él az emberben a kalandvágy, csak nálunk?
Asszem ezekre a kérdésekre mind NEM a válasz, a nagyvilágot meg kurvára nem érdekli, hogy mi működteti ezt a nemzeti ernyedtséget, aminek a következtében olyan állapotok vannak itt amilyenek.

Nem a mérnöki képességekről beszélek, azok nyilván megvannak.
sorszám: 13137 (55446)
(előzmény: Keri, 2006-06-16 09:25:32)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-06-16 16:21:03
Légy mindig optimista: legalább megszívják ők is, de nagyon. :DDD.
Persze kár, hogy magukkal rántanak mindenkit a hülyeségük miatt.
bocs az offért
sorszám: 13136 (55445)
(előzmény: RR_ZOZY, 2006-06-16 12:28:27)

 
 
norbiomtard
válasz erre | email2006-06-16 16:01:45
150es hengerrel? Én aszittem gyorsabb. A sportrezonátor+sportlégszűrő+könnyített dugó hármasról mi a véleményetek?
sorszám: 13135 (55443)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-06-16 15:58:16
Hei!
Tele van már a hócipőm, ezért fordulok hozzátok, elmentem már motoros boltba, szerelőhöz de senki nem tudott jó választ adni csak háááát ez lehet meg az lehet a baj. Szóval ETZ250 van szó a gyújtás sz*rakodik, az a gond vele ,hogyha a könyveben leirt gyári értékre állítom ha húzom neki besül (ez 0.3 mm), ha meg 0.5-re amit a szerelő mondott nem sül be, de 100 fölött olyan hangja van a gépnek mintha most esne szét alattam, mit tegyek?
sorszám: 13134 (55442)

 
 
marcee
válasz erre | email2006-06-16 15:47:47
Hi. Megbízható gép, de törődést igényel. Végsebessége 100 körül van (bár eggyesek 120ról beszélnek 125ös hengerrel és 3 literes fogyasztással :DDD ), én 90el nem megyek vele tartósan, az túl sok neki. 80nál(ez az utazója) kb 4-4.5 litert eszik.
sorszám: 13133 (55441)
(előzmény: norbiomtard, 2006-06-16 15:25:22)

 
 
norbiomtard
válasz erre | email2006-06-16 15:25:22
Hell. Etz 150 vásárlását tervezem. 1 motorfelújítás után mennyire megbízható?
Túrázgatnék is vele, végsebessége kb? Ja +fogyasztása 90káemhánál?
sorszám: 13132 (55440)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2006-06-16 15:13:35
vagy azt is matricázzuk... neMZet, híMZőkör, teMZe, ... :)
sorszám: 13131 (55439)

 
 
poteka
válasz erre | email2006-06-16 14:54:28
A legegyszerűbb, ha veszünk egy garnitúra Simson matricát, és rányomjuk a tankra a feliratot, a dobozra meg az S51-et (vagy B-t, E-t vagy Endurot, ízlés szerint :)), és kész is a segédmotor :) a blokkfedeleket meg erősen szorítjuk lábbal, hogy ne látsszon a dombornyomás :)
sorszám: 13130 (55437)
(előzmény: Roles, 2006-06-16 14:36:11)

 
 
Roles
válasz erre | email2006-06-16 14:36:11
persze megmagyarázzuk hogy csak a hűtőbordák túl nagyok így jobb a hűtése :):):):)
sorszám: 13129 (55435)
(előzmény: RR_ZOZY, 2006-06-16 13:19:54)

 
 
Kuci
válasz erre | email2006-06-16 13:46:53
Én kérek elnézést, a moderátor éppen Sárospatak felé motorozik...
sorszám: 13128 (55430)
(előzmény: RR_ZOZY, 2006-06-16 12:28:27)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2006-06-16 13:19:54
Ja, rendőr biztos beszopja a 250-es TZ-ről hogy 50ccm-es :-)
sorszám: 13127 (55423)
(előzmény: Keri, 2006-06-16 13:03:25)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2006-06-16 13:05:26
Meghalni is drága ha így nézem :-)

Az a gyanúm hogy ez a soksok plusz adóbevétel csak arra lesz jó hogy egy két p. képviselő garázsába bekerülhessen +1-2 db Grand Cherokee Jeep....és nem az államháztartás fog rendbejönni.
sorszám: 13126 (55420)
(előzmény: Somebody, 2006-06-16 12:59:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-06-16 13:03:25
sok lesz a rendszam nelkuli motor/auto
sorszám: 13125 (55419)
(előzmény: Somebody, 2006-06-16 12:59:34)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-06-16 12:59:34
Lassan már motort sem éri meg venni.:((
Nem elég a mocskos drága benzin,még ezt a sok szart is fizetni kell.
sorszám: 13124 (55418)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2006-06-16 12:59:30
lyzsünk=leszünk
sorszám: 13123 (55417)
(előzmény: Gexxx, 2006-06-16 12:58:56)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2006-06-16 12:58:56
Ok, akkor intézd el... Mi lyzsünk ott a császárok az mz-kkel.. Ferrari sux :))
sorszám: 13122 (55415)
(előzmény: RR_ZOZY, 2006-06-16 12:54:08)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2006-06-16 12:54:08
Sebaj komám, kitelepülünk Monte Carlo-ba...már "csak" az állampolgárságot és némi kérót kell szerezni :-)
sorszám: 13121 (55414)
(előzmény: Gexxx, 2006-06-16 12:39:58)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2006-06-16 12:39:58
És ez nem elég... részletek itt
sorszám: 13120 (55413)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2006-06-16 12:28:27
Aztat,....de ettől még sajnos tejelnünk kell.
Az összes búvalbaszott hülyének a fejét szarba nyomnám akik "ezekre" szavaztak. Már elnézést kérek az őszinteségemért....
sorszám: 13119 (55411)
(előzmény: bazsi, 2006-06-16 12:08:19)

 
 
bazsi
válasz erre | email2006-06-16 12:08:19
Egyetértek veled!!!
A kurva annyukat!!!!!!
sorszám: 13118 (55410)

 
 
Gexxx
válasz erre | email2006-06-16 11:59:54
Kedves MZ-s kollégák és kolleginák!

Mint arról bizonyára értesültetek, megszűnik a súlyadó, és helyette "lóadó" fog bevezetődni...

Megnéztem, hogy mi a helyzet velünk. mivel ugye eddig mi nem fizettünk, mivel 250cm3 alatt nem kellett...

Nos, amint sejtettem: "E törvény hatálybalépésével egyidejűleg hatályát veszti a Gjt. 1. §-a (2) bekezdésének
„továbbá a motorkerékpárra, ha hajtómotorjának lökettérfogata a 250 cm3-t nem éri el,”"

A kedvezmények sorát szűkítik... ergo: FIZETHETÜNK IDE IS!!!

A K*RVA ANYJUKAT!!!!!

Aki tanulmányozná: http://www.parlament.hu/irom38/00231/00231.pdf
sorszám: 13117 (55408)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-06-16 11:11:04
Hello!
Olyan problémám lenne nekem, hogy a motor hidegen jól megy, de ha bemelegedett, és még húzom is neki akkor állandóan besül a megszakító, mi lehet a gond? Azt tudni kell hogy pont ezért cseréltem ki a trafót, kondit, megszakítót, gyújtáskábelt és a gyertyapipát és a gyertyát de a probléma továbbra is fennáll, a megszakítóhézagot 0.3 és 0.35-tel is próbáltam, előgyújtással nincs gond.
sorszám: 13116 (55401)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-06-16 09:45:32
Ha lassan pörgetem kézzel,akkor nem ad semmijen hangot.
sorszám: 13115 (55397)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-06-16 09:43:48
Hali!
Most lett felújítva a motorom,ts 125,nem rég,és még mindig,olyan,hogy nagyon hangos a főtengely,vagy vmi,ami forog benne.leszedtem a hengert,és forgatom a hajtókarnál a gépet,és ezt a hangot hallom,amikor már elég gyorsan pörgetem,hogy ssssssssssssssss.
mintha s betűket folyamatosan mondanám szünetek nélkül.nem tom mi lehet.csapágy is új FAG.mi lehet?vagy ez természetes hang lenne???
sorszám: 13114 (55396)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-06-16 09:25:32
Azért tudnak a Magyarok. Gazdasági okai vannak hogy nem csinálnak. Egyszerüen véghez vihetettlen nálunk egy ilyen kaliberü válalkozás.

Pl itt van a Danuvia. Terveztek egy rohadt jo sportmotor 100% magyar fejlesztesben. De tenyleg, kb 1000s kaliberu, de szerintem inkabb jobb. Gyártásba viszont nem került mert Magyarorszagon lehetettlen ilyet veghezvinni. Pl a motorépítő világversenyen a Magyarok Nemet vázakat használnak, nem azért mert nem tudnak csinálni, hanem mert nem lehet engedelyeztetni nálunk. A Németeknél pedig minden gond nélkül.
sorszám: 13113 (55394)
(előzmény: levendel, 2006-06-16 00:41:23)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-06-16 09:11:57
igen, ezt en sem ertem.
A nemetek gyartjak a legjobb elektronikakat erre beleraknak egy franciat?
sorszám: 13112 (55392)
(előzmény: Zapkorte, 2006-06-15 22:10:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-06-16 09:10:48
pl OBI, Praktiker.

Keszletben egesz olcson (1-2ezer) lehet hasznalhato kulcskeszletet kapni.
vegyel egy jo csavarhuzot is mert nehez lesz kiszedni a csavarokat, es ha szetszeded a blokkot akkor csereld rozsdamentes imbuszokra a hagyomanyos csavarokat, mert ha szetmegy a fejuk akkor tobbet nem tudod kiszedni az eredetit.
Ezen felul egy alap dugokulcs keszletet is vegyel, ez altalaban dragabb, de a hengerfejet massal nem tudod leszedni.

A lehuzo szerszamokat MZ boltban eleg olcson meg lehet kapni, pl pesten a Zichy utcaban.
sorszám: 13111 (55391)
(előzmény: Eyesis, 2006-06-15 22:08:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-06-16 09:03:16
Na igen ezert nem veszek garancialis motort soha. 1-2 ev alatt kijonnek a nagy garancialis gondok, ha eddig kibirta akkor meg olcsobb ha magam szerelem.
A mugyantaval kiontott gyujtas kivalthato, a tubeless gumihoz is van javito keszlet es meg csak le sem kell szedni a felnirol...igaz a diagonal gumi eleg ritkan lesz defektes :) Alapveto szerszamokat a Hondahoz csak hosszabb utakra vittem, rovidebb (2-500km) csak a svajci bicskamat vegtam zsebre. Eddig egyszer hagyott ott, akkor besult a fotengelycsapagy, azzal meg nem lehet mit kezdeni. Olyan volt hogy elszakadt bowden, leesett kipufogo, leegett generator, de ezeket mind megoldottam hogy hazajussak labon.
sorszám: 13110 (55390)
(elözmény: piri, 2006-06-15 20:10:23)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-06-16 08:55:38
biztos hogy elcseszed...elsore, de ahogy a mondas tartja: "az elrontott alkatreszek szama egyenes aranyban all a megszerzett szaktudassak" :)

Penz nelkul nincs az a szerelo aki megcsinalja ezeket. Olyan szerelot viszont tudok aki rendesen megcsinalja.

Keri Laci
sorszám: 13109 (55388)
(elözmény: piri, 2006-06-15 19:14:53)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-06-16 06:39:07
Ebben igazad van mindennel együtt lehet egy fél blokkcsere ennyi, de a bekövetkeztének azért elég kicsiny a valószínűsége. Mondhatni én még csak nem is hallottam senkiről, akivel ilyesféle csúfság megesett volna. A 70e Ft-s olajcseréket meg 56e Ft-s fékbetéteket viszont kőkeményen le kell perkálni, és az azért fáj. Engem ugyan nem vinne rá a lélek... mocsok lehúzás. :-( A Merkur mitől tudta I-N-G-Y-E-N (illetve anyagárban, de nem ám százszoros anyagárban, hanem a Központi Árhivatal által megállapított árakon) végezni a kötelező szervizeket hajdanán?
sorszám: 13108 (55387)
(előzmény: bambi99, 2006-06-15 23:04:44)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-06-16 00:41:23
De csak azért, mert nem volt alkalmad megismerni őket. Mellesleg mi még azt se tudjuk megcsinálni, amit ezek az alkalmatlan országok rutinból és visszakézből. :-(
sorszám: 13107 (55386)
(előzmény: Csehcsoda, 2006-06-15 22:31:16)

 
 
bambi99
válasz erre | email2006-06-15 23:04:44
Esetleg egy gyári hibábol adodó szelep leszakadást,lehet garanciában cserélni,amely a kár lehet egy 1 milló felett is.
sorszám: 13106 (55384)
(elözmény: piri, 2006-06-15 20:10:23)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2006-06-15 22:31:16
Hát banyek, az utsó négy mondatodon befeküdtem a röhögéstől. :) Bizonyos szempontból nagyon hasonlóan gondolkodunk. Mondjuk én a francia mellé odateszem csaknem az összes mediterrán, szubtrópusi és trópusi ország majd' mindennemű műszaki termékét... :)
sorszám: 13105 (55381)
(előzmény: Zapkorte, 2006-06-15 22:10:46)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-06-15 22:29:52
Még egy kérdés a nap végére.
NGK B7HS és forróságban B8HS gyertyával lehet a legjobban teljesítményt elérni vagy inkább Brisk típusú gyertyát használjak? Jah és mekkora hőértékű gyetya az ideális különböző időjárás mellett (hidegben, melegben)?
sorszám: 13104 (55380)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-06-15 22:10:46
Éppen azt mondom, hogy garanciális szervízdíjat csak akkor fizetsz, ha nem bírsz otthon egy fékbetétet vagy olajcserét véghezvinni, és még az ügyeskezü szomszéd vagy a TSz garázsmestere sem vállalkozik rá.
Az MZ-nek a SAGEM számítógépétől én azért félnék. Nekem nem kéne olyan cég terméke, amelyik a saját propagandafilmjében ilyenekkel hirdeti magát: "Sagem számos élvonalbeli berendezés tanulmányozása után készítette el ezt a termékét..." :-) magyarul fő fejlesztési módszereik reverse engineering és ipari kémkedés. Na köszönöm szépen! (Egyébként is: minden ami francia, az ördög munkája. :-))
sorszám: 13103 (55375)
(elözmény: piri, 2006-06-15 20:37:11)

 
 
Eyesis
válasz erre | email2006-06-15 22:08:30
hol lehet venni olcson ilyen mindenfele kulcsot meg szerszamot ami nekem kell Piri? pl az a valto tengely lehuzo szerszam...

(izzokeszlet nekem is van am az oldalsoban :-) EU tasak az viszont nincs ;-) )

a legszurot mennyiben erdemes lecserelni vagy ilyesmi?

nincs valaki jo fej srac aki segitene legalabb nezne amikor kutyuljuk a mocit? :-)))
sorszám: 13102 (55373)

 
 
piri
válasz erre | email2006-06-15 21:19:54
De azt is kipróbálhatnád, hogy ha nem rántod odaneki, hanem csak úgy szép finoman húzod aligalig akkor mivan?
sorszám: 13101 (55369)
(előzmény: piri, 2006-06-15 21:01:51)

 
 
piri
válasz erre | email2006-06-15 21:01:51
Ha igen akkor BriskN15C az 260 körúl van esetleg NGK HS8 ez meg drága...
sorszám: 13100 (55364)
(elözmény: piri, 2006-06-15 20:58:53)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu