hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 01. csütörtök 
Fülöp, Jakab

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Keri
válasz erre | email2006-06-21 13:31:05
Nem kell kiforgatni a szavaimat. Hol irom le hogy az oktanszam az egesi sebesseget adja meg?

Pontosan ugyan azt mondjuk mindeketten, csupan abban ter el a velemenyunk hogy a magasabb oktanszamu uzemanyag gyorsabban vagy lasabban eg a motorban (legkori nyomason nem tudom, de nem is erdekel) es ugye ehez kapcsolodoan nagyobb vagy kisebb elogyujtas szukseges e.

Ez es a tapasztalataim engem tamasztanak ala. Jobbat most nem talaltam, de az Opel Astra szervizkonyvben is ez van leirva, de az nincs keznel most.
http://www.skoda100.lapok.hu/slides/359.
htm

A nagyobb elogyujtas, lasabb egest feltetelez. Es az is egyertelmuen kiderul, hogy a magasabb oktanszamhoz nagyobb elogyujtas tartozik.
sorszám: 13265 (55864)
(előzmény: Öregapó, 2006-06-21 11:30:28)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-06-21 13:23:29
Nos, mifelénk, és amerre jártam, mindenhol lehetett kapni akár egy méter kábelt is. Nem is ez a gond. Színes nincs sehol! Van fekete, kék, zöld sárga csíkos, és baromi ritkán zöld és piros is, de ezek már kuriózumnak számítanak. Nagyon nem szeretem az egyszínű vezetékezést.:((((
sorszám: 13264 (55863)
(előzmény: vami, 2006-06-21 12:51:15)

 
 
vami
válasz erre | email2006-06-21 12:51:15
Sziasztok!

Most lettem boldog tulajdonosa egy 250-es ETZ-nek. Nagyon tetszik, de apróbb javításokat kell csinálnom. Az egyik, hogy a kábelezést fel kell újítani. Ehhez hol tudok anyagot venni? Az egyik boltban 100méternél kevesebb vezetéket nem adnak:(, és más helyet sem tudtak:(!
Köszi!
sorszám: 13263 (55861)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-06-21 12:47:03
Nem szivesen reszelgetem a hengert mert az nem visszafordithato, ha elcseszel valamit. Ha megemeled a hengert akkor nem tud rendesen kinyitni a kipufog es atmomlo csatorna, szoval ez nem biztos hogy jo, persze a fordulatszam tartomany feljebb tolodik, de ez sem biztos hogy jo kozutra.

A kipufogo nyilas tetejet lehet feljebb reszelni, ettol lehet erosebb magas fordszamtartomanyban.
Egy rezonator azert jo mert bemesz a boltba, veszel egyett es ha kijavitod a trehany kisipari munka hibait akkor egyertelmu, hatasos, es visszafordithato modositas.
sorszám: 13262 (55860)
(előzmény: Vinutta, 2006-06-21 12:14:54)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2006-06-21 12:29:25
Hali!

Egyszer úgyis kipróbálom, aztán pártatlanul beszámolok a tapasztalatokról, elméletileg a világon semmit nem dobhat rajta (teljesen széria), akkor meg mire használnám fel a 99-100 oktánszám kompressziótűrő képességét?
Más dolog, de egy ismerősöm Citroen Xsara-ja ugyanúgy hajtva mindíg kb 3L-el többet evett a V-Power-rel, de legalább szarabbul ment :-)
Most hogy kijött a jó idő, sztem nem lesz gond kimotoroznom a betartalékolt 18L 95-öst, aztán kiderül mit tud nálam a V-Power :-)

Üdv,
Zoli
sorszám: 13261 (55857)
(előzmény: Semi, 2006-06-21 08:44:51)

 
 
Sikoly
válasz erre | email2006-06-21 12:15:18
Hello!

Azt szeretném megkérdezni,h mi a helyes beállítás a karbin ha sport légszűrőt teszünk fel?
Amugy MZ TS 125-öm van, és mostanába kezdett sz*rakodni indításokkor.Már a karbit is kitisztítottam, a jó időre való tekintettel még a tűn is álligattam ,de még mindig nem az igazi!

A segítséget előre is köszi!
sorszám: 13260 (55855)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-06-21 12:14:54
Keri!

Nincs kedved összedobni nekem egy rezó dobot? Majd behangolom én, csak össze kéne dobálni :)
Amúgy tényleg csak a hengerhez gondoltam hozzápiszkálni. Trabantoknál állítólag használ az is, ha emelsz 2mm-ert a hengeren, mert eltolja egy kicsit a vezérlést
Jó megoldás a csúszútárcsa megvágása is :)
Kár, hgy a TZ-ben nincs ilyesmi :)
sorszám: 13259 (55854)
(előzmény: Keri, 2006-06-21 08:39:53)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-06-21 12:10:37
De okosak vagytok :D
Mindenki járt gimiben kémia órára, mi? :)
Valaki tudna nekem segíteni kiválasztani a megfelelő felújító készletet egy ETZ 125- ös höz?
A másik lehetőségem az, hog rábízom a srácra, ki csinálja, de meg kell mondanom, nem szívesen tennék ilyet :)

Ha valami kérdésetek van, éírjatok nyugodtan, én is jártam kémiára, meg BMF-es vagyok :)
sorszám: 13258 (55852)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-06-21 11:30:28
Az oktán szám a kompresszió tűrést adja meg. Vagyis az öngyulládási pontot határozza meg a nyomás fügvényében.Igazából nincs köze az égés sebességéhez.A magassb nyomáson az égés gyorsabb, ez biztos, a vég eredmény kérdéses, mert tudni kellene hozzá a légköri nyomáson történő égések közötti különbséget.Az oktán szám eredetileg a normál heptán és az izo-oktán arányát adja meg. Persze manapság nem pontosan ez, hiszen nyomás tűrést növelő adalékokkal állítják be.Tehát nyomás tűrést növelő, és nem égés időt növelő adalékokkal!A szakirodalmak nem igazán írják, melyik oktán számú benzin ég gyorsabban. Egyébbként ha lassulna az égés az oktán szám növelésével, akkor a magas fordulatú motoroknál kis oktán számú benzint használnának, és nem fordítva.Még eggy : Ha valaki szerint az oktán számot az égés időre használják, akkor adjon meg egy netes címet, ahol ezt olvashatjuk. A nyomás tűrésről bárhol lehet olvasni, csak be kell a keresőbe írni azt hogy oktán szám.
sorszám: 13257 (55848)
(előzmény: z25z, 2006-06-21 10:19:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-06-21 11:14:55
Én csak okoskodok :)
De szerintem nekem van igazam :)

Ha valakit érdekel, kifejtem, hogy szerintem miért nekem van igazam, de nyilván majd okosabb ember megmondja a frankót.
sorszám: 13256 (55847)
(előzmény: z25z, 2006-06-21 10:19:19)

 
 
z25z
válasz erre | email2006-06-21 10:19:19
Öregapo irta: " A magas oktán számú üzemanyagok....gyorsabban égnek."

Keri irta: "Mivel a magas oktanszamu uzemanyagok lasabban egnek..."


Na akkor most melyik allitas az igaz tenyleg kivancsi volnek ra?
sorszám: 13255 (55843)

 
 
Öregapó
válasz erre | email2006-06-21 09:18:42
A magas oktán számú üzemanyagok bár jobban tűrik a sürítést, gyorsabban égnek. Ezért kell az előgyújtást kissebre állítani. A magassabb kompresszió tűrés akkor használható ki, ha a hengerfejből leszedünk kicsit. Ez nem árt egyébbként se, mivel a szoci motorok többségét, így a 250 es ETZt is úgy emlékszem, 86 os ! benzinhez méretezték.(esetleg 91eshez) Bár ez csak addig számít, amíg nem kopik be annyira a henger, hogy eltüntesse a nyert magassabb kompressziót. A V-Powerben egyébbként nem az oktán szám segít, hanem az, hogy égés gyorsító adalék van benne.Van ha jól rémlik 95ös és 99 es változata is. Egy jól beállított gyújtású, nem szét kopott MZ tapasztalatom szerint nagyon észre veszi, és hálás is érte.Viszont drága, ezért én se használtam sokat. A mostani jawámnál viszont nem jön be.biztos a hosszabb löket miatt.Egyébbként amikor csúcs formájában volt az ETZ, azt is észrevette, hogy ha Mol kútnál tankoltam. Nagyon útálta.....
sorszám: 13254 (55841)
(előzmény: Keri, 2006-06-21 08:49:22)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-06-21 08:49:22
Mivel a magas oktanszamu uzemanyagok lasabban egnek, ezert jobban turi a nagyobb elogyujtast, raadasul egyenletesebb, csondesebb a motor jarasa, nem rangatja a fotengelyt anyira tehat jobb hatasfoku. De errol nem a Vpower tehet, hanem a magas oktanszam. Ha Metanolt keversz az uzemanyagba, vagy konkretan metanolal jarsz az is ugyan ezt a hatast fogja okozni...sot a tiszta metanol a leheto legjobb uzemanyag egy belso egesu motornak. Sajnos van egy olyan problema, hogy a gozei is mergezoek, ha megiszod vaksagot vagy halalt okoz, rohadt draga, es szetmarja a gumi alkatreszeket, tehat specialis tomitesekre kell cserelni mindent.
sorszám: 13253 (55839)
(előzmény: Semi, 2006-06-21 08:44:51)

 
 
Semi
válasz erre | email2006-06-21 08:44:51
RR_ZOZY
Egy jól beállított MZ-nél érezhető a különbség egy 95-ös és egy V-power között!

ciao
Semi
sorszám: 13252 (55838)
(előzmény: RR_ZOZY, 2006-06-21 07:55:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-06-21 08:39:53
pedik sokat dobna rajta a dupla ccm ;-)
A rezo csak akkor karos ha tulhajtod vele a motort. A tuning rovatban van rezo meretezes, lehet azt finoman is meretezni, ugy hogy kevesebbet emeljen a nyomatekon, de szeles fordulatszam tartomanyban. Illetve a magas fordulatszam tartomanyban mar ne ereztesse a hatasat, ilyenkor nem fog tobbet porogni, de nyomatekosabb lesz. Ez utcan jobban is hasznalhato, mint egy keskeny de kiugro fordulatszam tartomany. SZoval ha nem az a cel a rezoval hogy mindenaron a legnagyobb csucsteljesitmenyt hozza ki a gepbol, hanem hogy hasznalhatobb legyen akkor nem karos.
sorszám: 13251 (55837)
(előzmény: Vinutta, 2006-06-20 15:46:31)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-06-21 08:37:35
Igen, szélesebb, na és? Akkor jó, ha a szelvény mindkét oldalon egyforma távolságra van az első kerék oldalától. (Persze feltételezve, hogy az első kerék egyenesbe van szedve.)
sorszám: 13250 (55836)
(előzmény: tams9, 2006-06-20 21:51:35)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2006-06-21 07:55:48
"Vépáááwer" biztos nem javít rajta, esetleg a kasszánál többet fizecc....
Prosztó 95-öst bele osz' jóvan :-)
sorszám: 13249 (55831)
(előzmény: piri, 2006-06-20 19:35:58)

 
 
tams9
válasz erre | email2006-06-20 21:51:35
Ezzel a szelvényes méregetéssel én is próbálkoztam, de rájöttem, hogy nem jó, mert a hátsó kerék 2x olyan széles mint az első és ezért nem nagyon tudtam összehasonlítani.
sorszám: 13248 (55819)
(előzmény: Zapkorte, 2006-06-20 08:57:43)

 
 
piri
válasz erre | email2006-06-20 19:35:58
Általában az MZ-nél az alaplemez ha teljesen hátra van a lánckerék felé akkor az 3-3,6mm.
Ha teljesen a másik irányban van (a kipuff felé) az 0,5mm.
Ha középen van az 1,5mm.
Tehát be lehet állítani szemre is :-)))
a 3mm-nél kell kezdeni és próbálgatni esetleg hol jobb.
Akkor jó ha 3-3,6mm. Ilyenkor nyomatékos a motor (erős már 2500 on is) keveset fogyaszt, viszont 5000 a vége.
Ha betalálsz 2,8-ra akkor gyengébb lessz viszont ugrik és akár 6000-ret is pörög de erőtlenül és valamivel többet is fogyaszt.
Alegjobb a 3mm és Shell Vpower...:)))
szerintem...
sorszám: 13247 (55807)
(előzmény: csaner, 2006-06-20 11:40:36)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-06-20 15:46:31
Hali!

150-es a TZ, úgyhogy nem mennék inkább bele a 300 ccm-be :)
A rezókról nem sok jót hallottam. Állítólag hamar szétveri a motort.
Valami felömlő-szívó-kipusfogó tuningra gondoltam, mint a Simsonoknál is van
sorszám: 13246 (55794)
(előzmény: Keri, 2006-06-19 12:31:40)

 
 
gyurci
válasz erre | email2006-06-20 12:45:41
A gyertyapipába tegyél gyertyát,testeld le,amikor ugrik a szikra,azt lehet hallani és látni is.Nem kell próbalámpázni stb.
sorszám: 13245 (55787)
(előzmény: csaner, 2006-06-20 11:40:36)

 
 
Czifi
válasz erre | email2006-06-20 12:34:23
Köszi a bicikliboltos tippet. Körülnézek a bringás haveroknál.
sorszám: 13244 (55785)
(előzmény: Zapkorte, 2006-06-20 08:57:43)

 
 
Czifi
válasz erre | email2006-06-20 12:33:25
Valóban a lényget kihagytam. Köszi a kiigazítást.

A tolómérő nekem elfért szerelés nélkül. Lehet, hogy nem az orosz típusút használtam? :)
sorszám: 13243 (55784)
(előzmény: piri, 2006-06-20 10:33:04)

 
 
csaner
válasz erre | email2006-06-20 11:40:36
Köszi az infókat!
Haveré a motor és a gyújtás állítással
az a baj hogy gyári Hall ic-s és fogalmam sincs hogyan kell állítani.
Az én etz-m még megszakítós azt nem probléma beállítani,de az elektonikushoz kell valami speciális kütyü,vagy van ták-mák módszer?
Szerintem még nem volt hozzányúlva 30000 km alatt.
Kérlek segítsetek!
Előre is köszi!
sorszám: 13242 (55777)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2006-06-20 11:37:56
Köszönöm.:)
sorszám: 13241 (55776)
(előzmény: Keri, 2006-06-20 09:20:39)

 
 
piri
válasz erre | email2006-06-20 10:33:55
Ja és az alaőjárat 1200-1500...a2000 mán sok
sorszám: 13240 (55768)
(előzmény: piri, 2006-06-20 10:33:04)

 
 
piri
válasz erre | email2006-06-20 10:33:04
Alényeget kihagytad: meleg motornál kell alapjáratot állítani :-)
Hogy állítasz tolómérővel előgyújtást?
Leszeded a tankot?
Szerintem a kettátört colstok a tuti, igaz az csak mm-es osztású :-)))
sorszám: 13239 (55767)
(előzmény: Czifi, 2006-06-20 07:05:26)

 
 
piri
válasz erre | email2006-06-20 10:30:06
Ha télleg 260km van benne és randbe vannak a papírjai szerintem 80 alatt nem adja el senki
Papír nélkül 25-30
sorszám: 13238 (55766)
(előzmény: TéZés Gábor, 2006-06-20 08:53:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-06-20 09:20:39
Torokot vegyel mert az jobb.
Egyebkent tajvanival is rohangalnak, de nekem 6 kor utan besult a versenyen :)
sorszám: 13237 (55760)
(előzmény: rétiboglárka, 2006-06-19 18:13:28)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2006-06-20 08:57:43
bicikliboltban kiszedik. De magadnak is megcsinálhatod, bicikliboltban kaható olyan küllőkulcs, amelyiken motoros méretek is vannak, megpörgeted a kereket, valami krétával vagy filccel megjelölöd, hogy hol a nyolcas, a dudoroldali küllőket lazítod, a homoroldaliakat húzod, és akkor kimegy belőle. Ha tojás is van, akkor ugyanez az eljárás csak nem keresztirányba, hanem radiálisan.
A hátsókerék visszarakására legjobb, ha egyenesbe szeded a kormányt, majd egy 2m-es zártszelvénydarabot ráteszel a hátsó kerék oldalára (úgy, hogy a zártszelvény a kör egy szelője legyen), aztán megvizsgálod jobb és bal oldalt, mekkora az eltérés.
Alternatív megoldás: megvizezed a gumikat, és egyenesen tolod a motort, ha a két guminyom egymáson fut, akkor frankó.
sorszám: 13236 (55758)
(előzmény: Czifi, 2006-06-20 07:09:12)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2006-06-20 08:53:49
Ajnye! Az nem túl sok. Én azt hittem hogy sokkal többe kerül mivel hogy majdnem null kilóméteres. Na mindegy. Koszi szépen Semi!
sorszám: 13235 (55757)
(előzmény: Semi, 2006-06-20 08:14:40)

 
 
Semi
válasz erre | email2006-06-20 08:14:40
Tézés
25-30.000 Ft
sorszám: 13234 (55754)
(előzmény: TéZés Gábor, 2006-06-19 23:16:14)

 
 
Czifi
válasz erre | email2006-06-20 07:09:12
Helló!

Kérlek segítsetek, hol lehet kiszedetni a hátsó kerekemből a nyolcast. Valami jó centirozó gép kellene, olyan helyen ahol értenek a küllők húzogatásáhot. A nyolcas biztos ezért van benne, mert balesete, sérülése nem volt a keréknek.

Ha kiszedem a hátsó kereket, milyen módszerrel lehet visszarakni a helyére, hogy egyenesen álljon menetirányba?
sorszám: 13233 (55749)

 
 
Czifi
válasz erre | email2006-06-20 07:05:26
Szia!

a következőket kell ellenőrizni az alapjárat beállítása előtt:

- gyújtás
- előgyújtás (tolómérő/papír)
- szivató A tömítéseknek a karbiban jól kell zárnia, a bowdennek nem szabad feszülnie, a rugónak nem szabad fáradtnak lennie
- gázbowden nem szabad feszülnie, tűnek a karbiban alaphelyzetben (zárva) kell lennie. Legkönnyebben a kormány középre állításával lehet elérni az állapotot

Ezek után a két csavarral kell játszani a karbin. A levegővel ford. szám max.-ra kell tekerni a gépet, majd üzemanyagot nyomni neki, amíg nem ketyeg stabilan a kívánt ford. számon.

Nekem 1800-2000 körül van az alapjárat stabilan fényszórókkal.(125 ETZ)

U.i.: Ha van égésszínképelemződ, akkor azzal is lehet. Régi szoci találmány, én is apám lomjai között találtam. a gyertya helyére betekerhető csöves tükrös célszerszám.

sorszám: 13232 (55748)
(elözmény: Keri, 2006-06-18 21:14:37)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2006-06-19 23:16:14
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni hogy egy 125tsnek milyen ára van ha teljesen gyári állítólag 260kmvan benne és 26éves. Mennyi ha ezek ellenére rendezettek a papírjai és mennyi akkor ha nem?
Előre is köszi!
sorszám: 13231 (55747)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2006-06-19 22:33:47
Hali!!

Tudom, hogy nem a témához tartozik, de tudna valaki segíteni...szóval
Van egy D- Csepel motorom az 1956 os kiadásból, ha jól emlékszem az évjáratra. Működőképes, 19 évnyi állás után, benzin kellett bele, s 5. rugásra életre kelt. Ugyan fél óráig nem tudott felpörögni, míg ki nem tisztult a porlasztó.
Ezt a motort fogalomba szeretném helyezni a nyáron, s akkor milyen költségekkel kell számolnom????? Nincs a motoron sem rendszámtábla, sem műszaki, se forgalmi, de a forgalmi kiskönyve megvan, s még át is kell iratnom a saját nevemre. Légyszives segítsetek!! Előre is köszönöm!!
Üdv.: Szabbensz
sorszám: 13230 (55746)

 
 
gyurci
válasz erre | email2006-06-19 19:40:58
Még mindíg kíméletesebb módszer,mint az az egy-két ötlet,amit olvastam(Pl.:dugattyú kitámasztás stb...).....

A baltát nem szeretem,de a hidegvágó, az jóóóóó... :-)
sorszám: 13229 (55726)
(előzmény: Csehcsoda, 2006-06-19 17:40:12)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-06-19 18:14:35
Hát nehogymár minden aprósághoz külön speciális szerzám kelljen:)
sorszám: 13228 (55723)
(előzmény: Csehcsoda, 2006-06-19 17:40:12)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2006-06-19 18:13:28
Üdv ifjak...

Tapasztalataitokra lenne szükségem...

Épp hajtokarcserés fötengely problémám van..
Két féle feljavito készeltet ajánlottak hozzá.
Az egyik Tajwani,a másik Török.
Arra lennék kiváncsi hogy mi a véleményetek erröl a két fajta feljavitó készletröl..(anyagminöség,tartosság)

Elöre is köszönöm észrevételeiteket..

üdv.
sorszám: 13227 (55722)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2006-06-19 17:40:12
Így van! Ha már nincs speciálszerszám, szereljünk baltával és hidegvágóval. :)
sorszám: 13226 (55716)
(előzmény: gyurci, 2006-06-19 13:16:34)

 
 
Lacoska
válasz erre | email2006-06-19 15:40:58
Hei!

Olyan kérésem lenne, hogy a gyári ETZ250-es kipufogóján milyen módosításokat lehet a teljesítmény csökkenése nélkül végrehajtani? Minden jól bevált hangnövelő technikára nyitott vagyok, csak ne rontsa a menetteljesítményt! És még egy dolog, aki ír legyen olyan szíves mesélje el hogy éppen az általa említett módosítás milyen végeredményre vezet.

Előre is köszönet!


sorszám: 13225 (55709)

 
 
gyurci
válasz erre | email2006-06-19 13:16:34
Hali!
Én is Somebady technikájával szoktam leszedni a főtengely végéről az anyát,eddíg még mindíg bevált.
A technika a következő: masszív csillagkulcs v.csillagvillás,áttekerem a főtengelyt a sűrítési ütemre,ahol már kézzel nehéz forgatni és ott ütök rá kalapáccsal a kulcsra.Ezt többször elkövetve meg lehet lazítani az anyát.

Gyuri
sorszám: 13224 (55693)
(elözmény: Keri, 2006-06-19 08:40:18)

 
 
Somebody
válasz erre | email2006-06-19 13:06:44
Nekem ugyan Ts-em van,és abból is 125-ös,de nálam,ha valami csavar jól rá van húzva,akkor azt úgy szoktam leszedni,hogy vmivel lefogom,pl a láncnál,és a villáskulcsal vagy vmivel,amivel le akarom szedni,rárakom,és nem erővel nyomom le,ha nem vmi kalapácsal vagy ilyennel ráverek a kulcsra,vagy amivel leszedem,és a lendület vagymi,az leszedi,mert ha erővel húzom,akkor csak feszül-feszül az egész,aztán ki tudja mikor ugrik le kulcs és vág állon:))))))))))))))
sorszám: 13223 (55690)
(elözmény: Keri, 2006-06-19 08:40:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-06-19 12:31:40
Lehet 300-asra furatni, rezo kipufogot felrakni.
sorszám: 13222 (55684)
(előzmény: Vinutta, 2006-06-19 10:40:57)

 
 
Veatta
válasz erre | email2006-06-19 12:03:38
Ha a fékkel akarod megfogni akkor nem 1 -s hanem 5-ös fokozatba kell tenni, akkor a legkissebb a nyomaték ami átmegy a láncra.
Ez már késő bánat. :(
sorszám: 13221 (55678)
(elözmény: Keri, 2006-06-19 08:40:18)

 
 
levendel
válasz erre | email2006-06-19 11:47:05
Én is azt mondom, hogy kapd le légkulccsal. Ha nincs otthon, akkor told be a gépet valami gumishoz, annak remélhetőleg van légkulcsa és lelazítja neked az anyát.
Egyébként sose szökik "rendesen" az olaj, csak azt hiszi az ember. Néhány csepp olaj is akkora tócsát tud csinálni, hogy csuhaj. Én sajnos a két blokkfelet tömítettem ótvar papírral még régen, de a szivárgás miatt nem volt kedvem szétszedni megint. Időnként megnéztem az oljszintet, de gyakorlatilag nem volt fogyás, a rémisztő jelek ellenére se.
sorszám: 13220 (55673)
(elözmény: Keri, 2006-06-19 08:40:18)

 
 
Vinutta
válasz erre | email2006-06-19 10:40:57
Sziasztok!

Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy miként udnám egy kicsit felspanolni az ETZ-met. Ősszel jön a nagyfellújítás, aztán gondoltam huncutkodunk egy kicsit, hogy jobban gyorsuljon a taliga :) Köszi előre is! Ui.: Jó volt a szocitúra, kár, hogy az eején defektet kaptam :)
sorszám: 13219 (55660)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-06-19 10:10:10
bár egyesek ellenzik, nekem a légkulcs nagyon gyorsan le tudja szedni minimális
ellentartással (megfogom a kezemmel)
sorszám: 13218 (55657)
(elözmény: Keri, 2006-06-19 08:40:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-06-19 10:06:13
En is viszem muszakira a TS-t. en siman leszedtem az indexeket, mert ha nincs akkor nem kell mukodnie :) Amugy minden mas mukodik rajta, de az indexre csak az lenne a megoldas ha 12V-os lenne.
sorszám: 13217 (55656)
(elözmény: Keri, 2006-06-18 13:29:52)

 
 
Keri
válasz erre | email2006-06-19 09:25:49
ISMETELTEN felhivom MINDENKI figyelmét, hogy ez egy motoros fórum, konkrétan MZ-s. Ezért kéretik erre szorítkozni, különben elkezdjük kitiltani az ide nem való embereket. Persze nem a Jawas kolégára gondoltam, hanem a politikai flamelőkre.
sorszám: 13216 (55654)
(elözmény: Keri, 2006-06-19 09:04:48)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu